Beoordelingen over Hotel Café Restaurant De Posthoorn 3-sterren

Diepswal 21, 9101 LA Dokkum, Nederland

#9 van de 15 hotels in Dokkum

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Fijn hotel in het noorden

Kamers zijn basic en niet uitermate luxe, maar nette prijs/kwaliteit verhouding

Fijne locatie midden in het centrum van Dokkum, parkeren voor de deur, bar/restaurant van goede kwaliteit onder het hotel. Prima in orde! Kamers zijn basic, maar dienen hun doel. Ontbijt is netjes.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Leuk Leuke omgeving heel vriendelijk personeel, goed eten

Kamers zijn niet echt geweldig, slechte bedden , op de site staat 1 groot 2 persoonsbed en dat krijg je niet wij hadden 2 losse bedden die uit elkaar glijden

Ontbijt was goed niet echt overdreven , mis wel lekkere gebakken broodjes etc. weinig vleeswaren , geen verse melk, maar houdbare ook niet echt gekoeld.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Zeer ruime kamer en badkamer in locatie vlak bij hotel op 50...

Zeer ruime kamer en badkamer in locatie vlak bij hotel op 50 meter afstand. Onze fietsen konden binnen staan. Het eten in het restaurant was uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

We vierden elders een 30 jarige bruiloft dus overnachten en ontbijt was voor mij voldoende.

De douche gaf zoals gezegd een zielig straaltje.

Het ontbijt was voldoende, de douche op de bovenste kamer gaf een zielig straaltje. We konden net voor 1 uur nog twee consumpties nemen aan de bar. Die werd per vergissing dubbel in rekening gebracht wat de volgende ochtend werd gecorrigeerd.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Leuk hotel aan het water

Parkeerplaats is een stukje lopen, maar wel goed te doen en gratis.

Sfeervol hotel. Gezellig in de binnenstad van Dokkum, aan het water. Wij hadden een kamer in een dependance iets verder in de straat. Was prima met mooi uitzicht over het water. Ontbijt ook prima.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Het is een fijne locatie! In het stadje aan het water en ....bijna de hele dag zon op het terras !

We hebben daar ook gedineerd, maar dat viel tegen! De spareribs waren best vet te noemen. De aardappeltjes waren nog vrij hard. Het was er wel druk!

Het ontbijt was Goed. Win zaten in de “nevenkamer” en dat was lekker rustig! Wij logeerden in het bijgebouw en dat was erg gehorig! Er is nog enkel glas, waardoor het leek alsof de auto’s door de kamer raasden! Uitstekend sanitair ! Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Deligging in het centrum aan het water met een gezellig...

De aanbouw/ het slaapgedeelte vond ik lelijk: jaren 50. Past niet bij het café-restaurantgedeelte

Deligging in het centrum aan het water met een gezellig terras

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Locatie is prima, maar op het moment van arriveren niet per...

Locatie is prima, maar op het moment van arriveren niet per auto bereikbaar wegens een evenement in de stad. Door dat evenement was ook het parkeren een moeilijke opgave.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Komen niet terug.

Ontbijt kan beter. Kamers hebben een opfrisbeurt nodig.

De kamer is geen 3 sterren waard. De badkamer is zeer klein. Douche heeft een douchegordijn. Je hoort elk geluidje. Het bed was ok. Ontbijt was niet echt bijzonder 95€ is wat teveel voor een nacht.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Ok om te slapen

Het ontbijt was wel heel erg karig. Voor de toegang naar de kamer moesten we door een zaal waar een vergadering van de Rotary aan het starten was/bij terugkomst in de avond was het een groot donker gat.

De locatie en de levendigheid.

Een echte aanrader in het mooie Friesland !

Geen negatieve opmerkingen aan het hotel en ons verblijf

Een echte aanrader voor een verblijf in het noorden van Nederland. Zeer mooie comfortabele kamer, zeer vriendelijk en vlot onthaal. Mooie ligging met in de nabijheid een grote parking om je wagen meerdaags te parkeren op wandelafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijne locatie, centraal in Dokkum.

De kamer was in een bijgebouw aan de straatkant en wat gehorig wanneer er auto’s voorbij reden. Ontbijt was basic maar ok.

Zeer goeie ligging om de stad te verkennen. Propere kamer, niks op aan te merken. Perfect voor wat het was: één overnachting en ‘s morgens vroeg vertrekken.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Viel tegen door kamer, locatie in Dokkum prima.

Tussenkamer in dependance met kleinste pijpenla badkamer ooit. Kamer somber ingericht. Parkeren problematisch.

Handige locatie ten tijde van event Admiraliteitsdagen. Ontbijt redelijk.

Prima voor een korte overnachting!

In de beschrijving van het hotel staat dat het café open is zolang het gezellig is. Dus geen vast sluitingstijd. Wel jammer dat het vóór 24.00 uur al dicht is. Vooral als je wat laat aankomt en toch nog iets wil drinken.

Korte overnachting, dus doen we niet moeilijk. Het hotel is goed gelegen, de kamer (familiekamer) was ruim en schoon. Badkamer was ook schoon. Het ontbijt is simpel en gewoon.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Weekendje Dokkum

De vele onhandige trappen naar kamer 10. Vooral de wenteltrap.

Uitzicht. Onverwachte feestweek. Goed ontbijt. Dokkum is een leuk stadje voor een weekendje noord Nederland.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Het was een goed hotel

Niet van toepassing

De kamer was ruim en netjes, ook personeel was aardig. O.a. op de vraag of we de fietsen ergens veilig konden stallen, was geen probleem en werden daar keurig mee geholpen. Ook ontbijt was goed. We hebben daar een nacht overnacht.

prima fietsvakantieverblijf voor één nacht.

Het ontbijt was een niet erg uitgebreid, kwaliteit was wel in orde.

De locatie van het hotel was goed: in het stadsdeel van Dokkum. De kamer ( in een bijgebouw) was heel groot, met zelfs een buitenterras.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

geweldig.

de kamer die wij hadden was wel een beetje oud bollig, snoeren zou ik wegwerken.

kleine keus in ontbijt, maar heerlijk brood , heerlijk gekookte eieren, ( is persoonlijk hoor. ) mis geklopte eieren en spek. ongelooflijk vriendelijk personeel, echt top. Locatie ook prachtig.

Leuk hotel, heerlijk eten, en een gezellig terras een aanrader.

De kamer die wij kregen was helemaal boven, wat een hele klim was zeker de laatste trap een wenteltrap wat erg smal was om met koffer en tas naar boven en naar beneden te komen. Een etage lager kon je op een binnenplaatsje roken wat regelmatig gebeurde laat in de avond, er werd hard gelachen en gepraat wat best erg vervelend was omdat het erg doorklonk naar de bovenste kamer aan de achterkant.

Ontbijt was prima, hebben 2x gedineerd was erg lekker en genoeg keuze.

Kan wat beter/ruimer.

Hoewel kamer zelf prima was, was de badkamer/toiletruimte echt te klein. Na het douchen gewoon de kamer ingelopen om f atsoenlijk te kunnen afdrogen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

redelijk goed

het in checken verliep rommelig kon naam niet vinden om dat het via booking.com.boekte wij hadden alleen onze naam gegeven en dat was niet voldoende raar na een koffie in het restaurant zijn we maar ergens anders gaan eten.doen we anders wel.

kamers en de personen die de kamers deden prima ontbijt ook goed.nette kamers schoon

Graag de volgende keer. Een molton op me bed. Dat vind ik iets hygiënischer. Maar verder was alles top.ook de complimenten voor de houskeeping. Alles was lekker schoon ook de badkamer.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Ontbijt was goed. Leuk personeel. Ook het diner was goed. En een zeer mooie uitzicht. Van af het terras. Kon je echt genieten van het uitzicht. En een zeer leuke gastvrouw.

ventilatie van de kamer en mogelijks airco.

Heerlijk ontbijt. Ruime kamer. Heel warm in de kamer en moeilijk te ventileren waardoor gemakkelijk muggen binnen komen. Misschien horretjes plaatsen.

Mooie locatie, Badkamer mag wat frisser

De kamer was oud en veel te warm. De badkamer was onvoldoende: schimmel in douchegordijn, los zeepbakje, toilet spoelt slecht door.

Locatie. Leuk gelegen aan het water.

Het eten was goed, de wachttijd vrij lang ( bleek een foutje te zijn ) andere gasten werden wel snel geholpen

De kamer was fantastisch, royaal, schoon en een heerlijk buitenverblijf ( dependance), het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd

Eigenlijk alleen de locatie

Uitstraling, door feestzaal naar kamers lopen. Rookterras direct aan kamer. Alles zeer gehorig. Geen extra voorziening voor de warmte, zoals een fan of iets dergelijks . Douchen in bad is ook niet meer van deze tijd.

Eigenlijk alleen de locatie

prijs kwaliteit kan net.

Het ontbijt was matigjes de kamer te heet en voor de televisie was een verrekijker aan te raden. Een handsteun aan de muur in het bad is geen luxe. Het geroezemoes op het terras is nogal aanwezig in de late uren; ook met de ramen dicht. het hotel is erg gedateerd. Een lift ontbreekt.

De kamer is heel ruim en schoon.

De menukaart is erg klein en het bier was nooit op de juiste...

De menukaart is erg klein en het bier was nooit op de juiste temperatuur, veel te warm ook al beloofde hij dat het uit de tap wel goed was, was iets beter maar ook te warm. Op het mooie terras bij het water lauw!!

de vriendelijkheid van het personeel, iedereen zeker die van...

het was een iets oudere kamer waar de kast wat kramikel was en de frigo hebben we niet durven gebruiken daar die heel warm (heet) werdt

de vriendelijkheid van het personeel, iedereen zeker die van de onderhoud dikke merci

Tja, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Maar verwacht ook niks meer. De kamer ruikt naar vocht. Neen, niet mijn ding. Ook niet mogelijk om de draperies open te zetten, want het terras is gemeenschappelijk.

Tja, goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer goed ontbijt voor deze prijs.

Prima te doen voor kort verblijf.

Badkamer ontzettend klein. Douche in bad onder schuine kant van het dak. Kan niet normaal onder de douche staan. Ontbijt erg basic. Geen vers fruit.

Kamer ontzettend ruim. Vlakbij het centrum. Vriendelijk personeel.

niet voor herhaling vatbaar.

Dit was niet het hotel wat wij geboekt hadden maar een veel minder mooi bijhuis 50 meter verder in de straat. Het gebouw rook duf en de kamers waren niet erg proper. De badkamer haalt zeker het wereldrecord van allerkleinste badkamer ooit. De doorgang tussen WC en douche was ongeveer 40 cm terwijl de badkamer op de website mooi en groot was. Veel te dure kamer voor wat geboden werd.

Dokkum is een zeer mooi stadje

Goed ontbijt

Zeer kleine donkere kamer, zeer kleine badkamer, niet te doen. Douchedeur was defect. Heel veel lawaai van het terras en uitgaansgeluid tot diep in de nacht. Veel verwarming geratel de hele nacht door (Nb in de zomer!). Geen lift naar tweede verdieping. Wij komen niet terug.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

relatief aangenaam met minpunten voor geluidshinder en ouderwetse aankleding kamers

Nachtlawaai van de terraszone aan de straatzijde + luide muziek in de gelagzaal pal onder de logeerkamer op de eerste verdieping.

Ontbijt OK, kamers wat ouderwets maar netjes. Eén van de twee gereserveerde kamer bevond zich in de dakspanten. Was vooraf niet medegedeeld.

We hebben wel een heerlijk weekend gehad. 's avonds lekker op terras gezet,

Badkamer was erg klein, Als je onder de douche uitkwam, kwam je tegen de wc aan. Verder laken wat stuk was. Niet erg, maar ook niet professioneel

De ligging van het hotel

Geen haardroger, geen waterkoker, bijna onmogelijk een douche te nemen. Bij sluiten buitendeur lawaai tot op derde verdieping waar we sliepen. Dakvensters zeer vuil bijna ondoorzichtig.

Personeel erg vriendelijk en diner is restaurant ook erg...

Koffie niet erg warm en de badkamer erg klein. Maar voor 1 overnachting was het prima.

Personeel erg vriendelijk en diner is restaurant ook erg lekker.

Geweldig genoten.

James waren in de dependance en niet in het hoofdgebouw. Dat was vooraf niet gecommuniceerd en zou eigenlijk wel zi netjes zijn geweest.

De plek aan het water

slechte prijs / kwaliteitverhouding.

relatief kleine kamer op de zolder, bereikbaar via een smalle wenteltrap. Niet handig voor 70-ers met koffer. Voor de geboden voorzieningen is de kamer te duur.

De ligging van het hotel in het centrum van de stad.

De locatie was prachtig en het ontbijt was prima !

Grote ruime kamer met een aanrechtblok. Daar had een waterkoker kunnen staan met oploskoffie en theezakjes. Dat had gezellig geweest.

De locatie was prachtig en het ontbijt was prima !.

uitstekend

ietsje gehorige kamer

De gehele entourage was uitstekend: prima eenpersoonskamer; heerlijk diner, met mooi weer kon buiten gegeten worden, zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt en ondanks de grote drukte door de Elfstedentocht per Fiets was alles prima geregeld.

Dit schitterende hotel in zo'n mooie stad... We komen snel weer eens!

We sliepen op de eerste etage. Er was geen lift. Maar van ondergeschikt belang...

Het ontbijt was heel goed en de bedden sliepen goed! Op de aankomstdag een lunch gebruikt, Die was perfect!!

Karig ontbijt, grote groep voor ons zodat er geen fruit...

kamer aan de straatzijde met mooi uitzicht maar erg veel geluidsoverlast van terras onder het raam, waardoor raam dicht moest (slechts beperkt resultaat en daardoor ook erg warm in de kamer)

Karig ontbijt, grote groep voor ons zodat er geen fruit aanbod meer was

Geweldig verblijf, smaakt naar nog een keer.

Heb ik eigenlijk niet,

Wij sliepen stukje verderop, prima kamer en zo schoon. Auto kon op terrein stukje verder, maar was Hemelvaartsdag dus vrij parkeren overal. Mensen zijn zo ontzettend aardig dat mevrouw zelfs mijn kleine koffertje ging dragen. Ik wist niet wat ik zag. Ontbijt ook prima, genoeg keuze en niet over de top. Wij komen zeker terug, want de locatie is geweldig en restaurant met terras buiten ook. Heerlijke stoelen en super aardige bediening. Ook Dokkum is zo leuk.

Het was een zeer plezierig verblijf en ik kom graag terug!

Dat er geen lift is. In eerste instantie ook de eenvoud van de kamer en dat de kamer in een dependance was. Maar alles wende heel snel en een gevoel van tevredenheid overheerste totaal. Uitstekend bed en een fantastische douche!

Het voelde heel goed en veilig en dat is het allerbelangrijkst. Ook dat het zo fantastisch in het hart van Dokkum is gesitueerd: helemaal top!

Gezellig hotel op prachtige plek

Stallen van bagage. Was in rokersruimte van personeel. Toch vervelend als je daar een jas neerlegt. Iedereen kon daarbij dus echt safe lag onze bagage daar niet.

Goed bed, fijn terras, mooie plek

Herrie op de trap/gang!

Herrie op de trap/gang! Kamer 11 zit naast de trap op de 2e etage. Enorm veel herrie van andere gasten op de gang en trap en al vroeg in de ochtend mensen die aan het werk waren met de bedradingen langs de trappen.

Personeel was heel vriendelijk.

Was gehorig, je kon alles horen wat er op straat gebeurde. Ligt aan een drukke weg met hard rijdende auto’s.

Personeel was heel vriendelijk. Kregen een ontbijt mee bij vroege uitcheck

geen parkeerplek voor het hotel (wel gratis parkeren 300 meter verderop)

Super mooie kamers, helaas niet in het hoofdgebouw, maar dat mocht de pret niet drukken. Heel erg vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede schuur voor de fietsen.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Even terug in Dokkum

Geen goed bed, koud water bij de wastafel, lauw water onder de douche, wc stroomt een half uur door na doortrekken en maakt veel lawaai bij doorspoelen.

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Gewoon een goed degelijke hotel.

x

Gewoon een goed degelijke hotel. Wel ietwat gedateerd (bruine sferen) uit jaren 80, maar absoluut schoon en niets kapot of zo. Ontbijt met fantastisch lekker vers brood!

Gedateerd maar prima verblijf

De kamer en entree was een beetje gedateerd en ouderwets.

Het hoofdgebouw heeft een prima locatie, de dependance is een beetje minder. De kamer was ruim, de badkamer nog ruimer. Ontbijt was ook prima, niet heel uitgebreid maar er was (meer dan) genoeg en alles werd goed bijgehouden.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Mooi gelegen hotel in het stadscentrum, maar er zijn wat verbeterpunten.

Voor een ruime kamer was de verlichting absoluut onvoldoende. Er was een kleine eettafel, maar in dit gedeelte van de kamer was nauwelijks verlichting. We hebben het probleem gemeld, maar er was op korte termijn eigenlijk weinig aan te doen. Je kon dus alleen in bed lezen bij de leeslampjes. Opmerkelijk was dat er een babybedje in onze kamer stond, wat we helemaal als twee senioren niet nodig hadden. In de badkamer was geen handdoekenrekje.

De kamer was zeer ruim met een mooi uitzicht. De bedden waren goed

De Posthoorn en Dokkum doen de vooroordelen van Groningers over Friesland verbleken...

De afzuiger van de keuken liep langs de kamer. Erg lawaaiig. Gelukkig werd er goed rekening mee gehouden door de afzuiger van vroeg in de avond tot laat in de morgen uit te zetten. Er hing een merkwaardig geurtje in de gang. En 's nachts nogal veel lawaai op straat.

De kamer was erg sfeervol. Het bed geweldig goed. Het bubbelbad was een echte verrassing. Eten is heel goed bij De Posthoorn. Aanbevelenswaardig

geboekt ivm bruiloft in Dokkum

kamers vrij onvolledig, geen föhn en shampoo in de badkamer. zeer kleine tv voor zo,n grote kamer. (bruidssuite) zeer onromantisch ingericht. (niet bewust voor bruidssuite gekozen, niets meer vrij)

ontbijt was goed maar eenvoudig.

Prachtig plekje. Verrassende omgeving. Heerlijk groen.

De doucheruimte. Klein en niet goed afgeschermd. Water buiten de doucheruimte. De badkamer is groot genoeg voor een royale inloopdouche.

De menukaart. Lekker eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een goed verblijf

Het hotel mag van binnen wel een likje verf krijgen , zodat het een frisse uitstraling krijgt

De kamer was erg ruim , het hotel bevind zich op een mooie lokatie midden in het centrum van Dokkum.

Top locatie en goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen minpunten

De slaap plaats was groter en mooier dan verwacht. We hebben een twee persoonskamer/ bed gereserveerd en kregen een ruime kamer, vier slaap plaatsen, schone badkamer en eettafel op een top locatie.

Sfeer Dokkum was prima en hotel ligt op een prima locatie.

Benauwde bovenverdieping, met te weinig ventilatie. Krakkemikkige douche. Toilet voorziening beneden peil [Na gebruik 2a3 keer doorspoelen!]

Ontbijt redelijk. Personeel heel behulpzaam. Terras prima

Was een super verblijf!!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Dat de lift die in het appartement aanwezig en niet in werking was, gemaakt wordt. Wel fijn i.v.m. de koffers sjouwen naar de 2e verdieping

De ligging was perfect. Het appartement lag net om de hoek, ook perfect. Helaas was het op de 2e verdieping. Er was een lift maar die was buiten werking.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

noodzakelijke basis aanwezig, maar om het echt aangenaam te maken, zal er iets moeten worden toegevo

Vriendelijkheid personeel. Met uitzondering, maar het merendeel bleek niet geschoold en geschikt om met klanten om te gaan. Met lokalen ging het redelijk, maar gasten van buiten werden als lastposten behandeld.

Ontbijt goed, kamer ruim, douche en bad ongemakkelijk

Het was een gezellig verblijf.

Bed is te slap. Douche heeft miezerig straaltje. Vloerbedekking hard en ruw. Voorzijde boven onderdak warm. Parkeergelegenheid ombetaald te ver van hotel.

Ontbijt was goed. Internet was goed. Entree mogelijk via voor het achterzijde(discreet). Locatie in binnenstad is goed.

een geweldig plekje

de persoonlijke benadering. Bij drukte (onweer) werd n tafeltje extra neergezet. n andere dame bediende ons, en op vraag van rekening op de kamer was het antwoord: tuurlijk, kamer ... het terras aan het water. de extra grote kamer (in een bijgebouw)

Prima hotel op mooiste plek van Dokkum.

Zou fijn zijn als er ook koffie thee mogelijkheden zouden zijn op de kamer. Ook een koelkastje is handig. Maar ik wist vantevoren dat dit er niet was.

Geweldig uitzicht op het water!

Ontbijt was goed.

Kamer was op dependance (op 100m loopafstand van hotel) zonder lift, niet in Hotel zelf, had wel vermeld mogen worden voordat gaat boeken. Matras van bed was voor mij veel te zacht. Personeel vroeg bij afrekenen niet hoe verblijf was geweest.

Ontbijt was goed. Ligging in binnenstad is ideaal.

Zeer teleurstellend voor de prijs die we betaald hebben.

De kamer was heel klein, somber en warm, omdat er alleen 2 kleine tuimelraampjes zijn. Geen kast, alleen een paar kleerhangers aan de radiator in de zeer eenvoudige badkamer. Het raam kijkt uit op een binnenplaatsje waar andere gasten gaan zitten, zodat in de kamer overdag de overgordijnen dicht moeten om privacy te hebben. Douchen in het bad, met een schermpje van 30 cm, zodat de badkamer nat wordt. Verder was het ontbijt heel eenvoudig, geen eierdopjes of bakje op tafel voor afval, geen fruit, droge croissants.

Diner was heerlijk.

De ligging mooi aan het water en de vriendelijkheid van het...

Wij hadden een kamer boven de wasserette in het dependance waar ze smorgens voor 7 uur al veel lawaai hadden

De ligging mooi aan het water en de vriendelijkheid van het personeel

We hadden een ruime kamer aan de voorzijde met zicht op...

We hadden een ruime kamer aan de voorzijde met zicht op water. Van geluidsoverlast hebben wij geen last gehad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet prima.

Gezellig hotel!

Niks te bedenken, prima!

Een gezellig hotel waar je je meteen thuis voelt. Mooie, ruime kamer. Een goed en 'rustig' ontbijt, aardig personeel en een plek om graag nog eens terug te gaan.

Viel enigszins tegen

We zaten in een bijgebouw? Kamers klein, badkamer piepklein en om een dame die 8 maanden zwanger is een kamer op de 2e etage te geven echt handig is (zonder lift)...

Gelegen in het centrum aan het water.

Prima ontbijt, leuke locatie aan het water.

We zaten in een bijgebouw, weet niet hoe de kamers in het hotel zijn.

Prima ontbijt, leuke locatie aan het water. Erg fijn dat we onze fietsen in een garage konden stallen.

we komen zeker een keer terug.

Er waren geen afval bakjes op tafel, tijdens het ontbijt. De voorhal voor onze kamer, was zeer slecht verlicht, zodat het moeilijk was het sleutelgat te vinden

De gastvrijheid en gezelligheid.

Goede locatie en mooie kamer.

Geen stopcontact naast de spiegel in de kamer. Is lastig met haar fohnen (zelf meegenomen fohn). In de badkamer was geen fohn aanwezig. Geen prullenbak in de kamer. Alleen in de badkamer een pedaalemmertje.

Ontbijt was heerlijk. De kamer was erg ruim. We waren met z'n drieen maar er stonden vier bedden. We logeerden niet in het hotel zelf maar in een dependance een paar huizen naast het hotel. Daar waren de kamers ruim en minder gehorig dan in het hotel zelf.

Leuk hotel in centrum aan het water.

Geen plaats om te parkeren bij het hotel wel is er dicht bij betaald parkeren. .Gratis parkeren wat verder weg. In het hotel zaten we helemaal bovenin,via lastige trappen, ook een wenteltrap (niet voor alle kamers)te bereiken dus ben je wat ouder is dat lastig met je koffer Kamer wel prima..

De leuke ligging van het hotel aan het water.gezellig terras.in het centrum.

Mooie locatie midden in centrum.

Diner: was redelijk alleen de bijgevoegde groenten stelde niets voor zelf de salade was eenvoudig zonder dressing.

HET ONTBIJT WAS RUIM VOLDOENDE,KAMER EN SANITAIR EENVOUDIG MAAR VOLDOENDE BEDIENING VRIENDELIJK EN GOED.