Beoordelingen over Hotel Des Indes The Hague - a Luxury Collection Hotel 5-sterren

Lange Voorhout 54 - 56, Den Haag Centrum, 2514 EG Den Haag, Nederland

#3 van de 39 hotels in Den Haag

Wat een onmogelijke droom leek, toch werkelijkheid geworden na jaren, héérlijk!

Niets viel mij tegen...helemaal niets!

We hebben genoten van de sfeer en inrichting, het overheerlijke complete ontbijt, de service en de vriendelijkheid van de bediening waarbij geen inbreuk plaats vond op onze persoonlijke ruimte! Subliem!

Goeie locatie, goeie rustige sauna, personeel mag geïnteresseerder, ontbijtprijs uit verhouding.

Aandacht rondom voedsel bediening kan beter. Lepel bij fruitsalade is lastig eten, Glutenvrij gevraagd, maar gaat niet automatisch goed. Inchecken formeel niets op aan te merken, maar mag wel vrolijker en oprechter.

Inrichting hotel

We zien reikhalzend uit naar een volgend verblijf in dit hotel.

Enige verbazing wekte bij ons het verzoek om een borg te betalen; Dit hadden we nog niet eerder meegemaakt.

Een hotel met allure ! Zeer professionele en vriendelijke medewerkers. Een geweldig en uitgebreid ontbijt in een prachtige omgeving. Bij hotel Des Indes leggen ze de lat erg hoog !

Prima verbijf voor centrum Den Haag en vlakbij de zee.
    • Executive Tweepersoonskamer

Toch jammer dat er een scheef lampje stond en het niet overal stofvrij was. voor die prijs mogen de puntjes nog net wel op de i.

Het blijft een prima hotel met een bijzondere sfeer.

Prima hotel middenin centrum

(Te) hoge opstap bij de douche en geen warm douchewater. Portier had licht van mijn auto vergeten uit te doen bij parkeren van mijn auto waardoor accu bij weggaan leeg was... Gelukkig wisten 3 portiers de auto met aanduwen weer rijdend te krijgen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prachtig gebouw op een prima locatie!

Geen negatieve opmerking.

Prachtig gebouw op een prima locatie! Heerlijke kamer en prima eten, zowel ontbijt als diner, ondanks dat het “officiële” restaurant niet open was.

Vergane glorie

Het is duidelijk vergane glorie. Een aantal jaren geleden hebben we een fantastisch verblijf gehad hier, maar daar is niet veel van over. Voegen die ontbreken in de douche, een kraan die niet werkt in het bad, schimmel op de jam bij het ontbijt op de kamer (in goedkope hero potjes, terwijl beneden aan het buffet echt geweldige jammetjes staan!)lampen die het niet doen, lampen die aanblijven als je wilt slapen.... jammer... Dit zijn van die plekken die je verwachtingen op alle fronten horen te overtreffen, maar als dat niet gebeurt, dan wordt 63 euro voor 2 karige ontbijtjes op je kamer met schimmel op de jam toch wel erg veel....

Prachtige entourage op een geweldige plek in Den Haag

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Een echte aanrader !!
    • Executive Tweepersoonskamer

Wij waren er niet van op de hoogte dat het binnenzwembad tijdens ons verblijf niet toegankelijk was, en dit wegens onderhoudswerkzaamheden.

Het ontbijt was meer dan ok, in een schitterende locatie bovendien. De grandeur van het hotel was waarlijk fantastisch. Ook de rijke geschiedenis van dit hotel is meer dan een bezoekje waard !

Heerlijk bed

We haddene en kamer op de begane grond en daardoor erg veel geluidsoverlast. In de ochtenden renden er gillende kinderen over de gang zonder dat iemand ze daar op aansprak. Het personeel was onvriendelijk.

Heerlijk bed

Het hotel heeft een warme en chique uitstraling, maar helaas...

Het hotel heeft een warme en chique uitstraling, maar helaas gaan veel restaurant/lobby bezoekers/gasten daar niet in mee. Kamer en faciliteiten waren prima, al was de badkamer wat Spartaans (Douche in badkuip) Ontbijt voldoende keus en smaakvol. Personeel is uitermate vriendelijk en attent. Ik zou er vanwege de torenhoge prijzen niet snel terugkeren voor een overnachting, daarvoor was het ondanks de mooie geschiedenis niet exclusief genoeg. Tenslotte - de ligging tov bezienswaardigheden is perfect.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk genoten ondanks de minpuntjes,

de bediening van de avond bar wij werden netjes ontvangen ,maar er kwam maar niemand voor de bestelling op te nemen, ze hadden t te druk om met elkaar te kletsen .

Alles was super , ontvangst,ontbijt en s avonds stonden de slippers klaar ,gordijnen gesloten Wij vonden het jammer dat op maandag het restaurant dicht was, voor zo hotel dat hadden wij niet verwacht.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Uitstekend. Voor herhaling vatbaar.

Veel ambtenaren (buitenland/Ambassades) die soms wat hinderlijk aanwezig waren.

Bijzonder vriendelijk en correct personeel en ligging perfect. Oude grandeur, die hier en daar wel wat sleets is geworden. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Prachtig hotel in een prachtige ambiance. Erg luxe, maar comfortabel genoeg om je thuis te voelen
    • Executive Tweepersoonskamer

We vonden het wat warm op de kamer.

Het hotel heeft een prachtige allure. De hotelkamers zijn zeer smaakvol ingericht en de bedden slapen heerlijk. De badkamer is compleet en luxe. Slapen in dit hotel geeft je echt het gevoel dat je in een soort van paleis slaapt. De omgeving van het hotel is werkelijk adembenemend mooi.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima voor als je er paar dagen tussen uit wil.

De badkamer was erg klein. Geen plaats voor je toiletspullen. Verder was er een enorm hoge instap voor het bad. Ook moest je douchen in het bad. Wij begrijpen dat dit een historisch gebouw is maar dit zou toch echt beter moeten kunnen. Ontbijt was erg duur voor wat je er voor kreeg.... € 31,50 per persoon. We moeten er wel bij zeggen dat wij erg verwende reizigers zijn.....

Wij hadden een kamer aan het Lange Voorhout. Dat kost niet zoveel extra en is een leuke toevoeging op het verblijf. Het hotel heeft een fijne locatie. Het ligt rustig maar je bent zo, te voet, bij alle bezienswaardigheden. Als je geluk hebt, dan kun je parkeren voor het hotel. Kost wel 40 euro per dag.....best prijzig maar parkeren in de stad is natuurlijk nooit goedkoop maar zou toch wel gratis mogen zijn bij een 5* hotel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zeer fijne locatie in een hotel met grandeur

inchecken is een eerste, zeer belangrijke kennismaking met een hotel. Deze was bij ons zeer koel en afstandelijk, tot zelfs onvriendelijk, met zeer summiere uitleg. Jammer.

heerlijk ontbijt, zeer goeie locatie

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Aardig maar prijs/kwaliteit verhouding voor zo'n beroemde locatie viel helaas tegen.

Kamer met enge trap naar boven. Verwarming moet individueel te regelen zijn. In het hotel zelf is het ook erg warm en benauwd. Chique mag en moet zelfs maar het mag allemaal wat meer van deze tijd. Beetje sleets. Personeel erg vriendelijken service bereid, maar wanneer het enige moderne is dat wij als 60 jarigen bij de receptie met jij en jou worden aangesproken vind ik dat het verkeerde modernisme. Ik vind dat niet bij de stijl van het hotel horen.

Bedden waren goed en personeel uiterst vriendelijk. Alle bezienswaardigheden op loopafstand en dicht bij openbaar vervoer. Veel horecagelegenheden in de buurt en het trendy anti Foodwaste restaurant Instock ligt op slechts 5 minuten lopen

Mooi hotel met parking, zeer goed gelegen op wandelafstand van de winkels.

kleine tafels en lage stoelen voor het nuttigen van een drankje - hapje of ontbijt, niet echt comfortabel zitten. Zoals wij in vele "betere" hotels merken , weinig "goede" verlichting in de kamer , wel sfeerverlichting.

Goed en lekker ontbijt, veel keus , mooie presentatie. Nette kamer , prima bed, airco goed geplaatst in de kamer zodat je er geen last van hebt.

Zoals altijd bij Des Indes : ik kom zeker terug!

Het enige dat beter kan is dat er in de ochtend de geluiden van de straat naast het hotel binnen komen. Maar dat heeft ook met de locatie te maken midden in de stad. Dat zul je er soms bij moeten nemen als gast vind ik.

Het meest bevalt de uitstekende professionele houding van het personeel. Tevens de volledigheid van de faciliteiten op de kamer. De bedden slappen heerlijk..

Grootte vd kamer. Geen bad. Geen douchemuts

Kamer was prima maar niet echt groot. Bed en kussens waren heerlijk. Er was geen bad. Vond ik jammer. En ik miste een douchemuts. Ontbijt was fantastisch en personeel ook.

Heel prettig, heerlijk verwennen.

Parkeren is wel erg prijzig, 40 euro voor de nacht. Je auto staat dan wel midden in de stad en voor het hotel, maar er zijn misschien andere opties. Daarnaast was het geen probleem dat we na uitchecken mochten blijven staan. Dus geen probleem.

Service was heel fijn, vriendelijk, gastvrij, deden niet moeilijk. De kamers waren heel comfortabel en wat is het toch fijn als je bedje wordt opgemaakt voordat je gaat slapen. Het hotel is misschien wat te "oubollig" voor mensen, maar dat maakt het juist zo'n fijne ervaring. Volgend jaar doen we dit weer.

Heerlijk en ontspannend verblijf.

Bij het ontbijt was iemand van de bediening een beetje onhandig: 'zoek maar een tafel' mentaliteit bij volle bezetting van de tafels. Een van de badjassen vertoonde slijtage en een gat...kan echt niet in een 5 sterren hotel.

Uitstekende en comfortabele kamer. 's Avonds prima, adequate en lieve bediening, heerlijk gegeten. TV deed het niet goed. Na bellen met de receptie binnen 5 minuten de TV gerepareerd. Bij blijvend probleem zou andere kamer worden geregeld. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Volledig in de watten gelegd en ontstressed in een aangenaam, rustig hotel.

Vuile plateau met eten roomservice van andere gast stond 's avonds in de gang en 's morgens bij het vertrek naar het ontbijt stond die er nog. Niet zo aangenaam. Ondanks dat we bijna alleen in de ontbijtzaal zaten werden vuile borden niet snel opgeruimd. Was wat ongemakkelijk zitten omdat het een kleine tafel was.

Heel lekker ontbijt en diner. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de kamers waren piekfijn in orde. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Voor een hotel als deze. Was er toch nog wel iets op aan te merken, wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Stof op een commodekast waar wij naast zaten in het restaurant. Commodekast was ook stuk. Kamerkast was aan de onderkant kapot. Theekoker was niet aangesloten en in de buurt ook geen stopcontact waar wij bij konden.

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Goed geregeld in het centrum van Den Haag

Ontbijt is relatief duur maar qua kwaliteit en variatie niet super goed of verrassend. Kwaliteit handdoeken en badjassen viel tegen. Voor dit geld verwacht ik zacht wollig materiaal. Niet hard en stijf. Alertheid van het personeel bij het ontbijt ( koffie bijschenken) wisselt enorm.

Ligging van het hotel. Vloerverwarming Ontvangst receptie Uitstraling trappenhuis Zwembadje kelder

Verwennerij.

Receptiepersoneel erg vriendelijk, maar niet goed in verwerken gegevens. Je moet alles echt zelf checken. Raar dat sleutelcard het na ontbijt ineens niet meer deed...8

Het is en blijft een super de luxe hotel. Pure verwennerij.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het was heerlijk!

De sfeer in het hotel is geweldig, en het is prachtig ingericht. De kamers zijn mooi, ruim en sfeervol. Het ontbijt is heel compleet, goed verzorgd en heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

We waanden ons terug in de tijd, maar wel met de moderne faciliteiten.

De Executive kamer was heerlijk luxe. Het kleine zwembad was fijn om even gebruik van te maken. Met 2 jetstreams. Het uitgebreide ontbijtbuffet was goed. Royaal en in mijn geval het buffet-idee heel prettig, omdat ik veel zaken niet mag eten (gluten, zuivel, soja, suiker). Er was voldoende ander lekkers om royaal te ontbijten. Het ontbijt is wel aan de prijs. Prettig personeel.

Het personeel was uiterst vriendelijk.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijt was geen 5 sterren waard.

Het personeel was uiterst vriendelijk.Het hotel straalt grandeur uit maar toch opnieuw gedecoreerd doorGarcia in stijl.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Formidabele locatie , geweldig ontbijtbuffet .
    • Executive Tweepersoonskamer

De beglazing/ ramen in onze kamers waren akoestisch zeer slecht : Het was alsof we met open ramen langs de straatkant sliepen ... Jammer dat in zo'n etablissement voor die prijs nog zo'n slecht akoestisch comfort wordt aangeboden .... slaapwel Tom

Formidabele locatie , geweldig ontbijtbuffet .

Op zichzelf een heerlijk hotel met prima personeel en ... een fantastische patissier!

Zie boven

Het ontbijt beviel niet!!! Dit zou ik zo nooit meer boeken. Jammer voor de uitstekende patissier en de heerlijke broodjes, maar het zo ongelukkig ontbijten aan een klein rond tafeltje met lage stoeltjes is teveel geïmproviseer !!! Vreselijk! Thee werd gelukkig geserveerd in een theepotje, de koffie zou steeds bijgeschonken worden....dat liet nogal te wensen over... Verder waren er erg !! veel (goedkope )vleeswaren salami, gekookte ham, beter wat minder variatie van een goede kwaliteit (die er overigens ook waren). En.... vers geperst sinaasappelsap i.p.v. uit een fles...

Luxueus genieten in het centrum van de stad

Ontbijttafels, te klein en te weinig; zeker met een groep van 10 personen en personeel bij ontbijtbuffet is onderbemand. Glutenvrij brood zou standaard mogen worden aangeboden vandaag de dag. De isolatie van de ramen naar het straatlawaai kan beter! Nachtuilen hielden ons wakker.

Schitterende inkomhal, uitstraling en kamers met goede bedden en nette badkamers en vriendelijk personeel

De conciërge en de portiers, wat een klantvriendelijkheid en...

Prijs van het ontbijt is echt te hoog, het is lekker, maar niet dit geld waard

De conciërge en de portiers, wat een klantvriendelijkheid en top personeel. Sowieso was al het personeel enorm servicegericht

Dit hotel ademt een unieke sfeer uit die helemaal past bij...

Als we dan toch iets moeten verzinnen: er lag bij de turn-down service geen chocolaatje op het kussen, toen hebben we maar een toblerone uit de minibar genomen. Maar heej, dit soort dingen verzin je alleen maar als je je eerst prins en prinses hebt gewaand hoor.

Dit hotel ademt een unieke sfeer uit die helemaal past bij de locatie: majestueus en toch dichtbij het hart van de bruisende stad Den Haag. Door de prachtige ruimtes (denk aan trapleuningen met bladgoud, statige trapopgangen en pronkende kroonluchters) waan je je zelf even prins en prinses.

fantastisch

ontbijt....echt veel te duur!

ontbijt echt buiten proprotie duur. Dus maar 1 x genoten. Daarna heerlijk in de buurt ontbeten voor 1/3 van de prijs!!! Parkeren was fantastisch geregeld. Supervriendelijk personeel mooie kamer, heerlijke douche!

Prima hotel!

Niets te bedenken.

Het bed en de badkamer waren prima. Heerlijk geslapen! Vriendelijk en attent personeel. Prijs / kwaliteit verhouding zeer op orde. Amstel Hotel kwaliteit voor een fractie van de prijs.

Een uitstekend hotel, jammer van het lawaai van uitgangspubliek aan de Dennenweg.

Een probleem is het lawaai (geschreeuw) van uitgaanspubliek dat naar huis gaat wanneer je een kamer hebt dat grenst aan de Dennenweg. Hier zijn we rond 04.00 / 04.30 uur enkele malen wakker van wakker geworden.

De parkeerservice en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

geweldig
    • Executive Tweepersoonskamer

Werkelijk genoten van ons verblijf. Zeer vriendelijk personeel. Kamer was top. Eten was top. De hele luxe uitstraling van het hotel was top. Zeker aan te raden

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ik houd van Den Haag, Des Indes onderstreept dat gevoel.
    • Classic Eenpersoonskamer

een dingetje slechts, de hoogte van uw stoeltjes. In de lounge, in het restaurant maar ook in de kamer. Ze zijn wel erg laag. En dat is wat lastig als je je niet zo makkelijk meer beweegt.

mijn nostalgische weekendje Den Haag kreeg door mijn verblijf in Des Indes een extra glans. Het hotel, de vanzelfsprekende service van uw medewerkers, maar ook de locatie. Het was heel fijn.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Genoten
    • Executive Tweepersoonskamer

Dure parkeren ,duurder als op de site,, Ongevraagd een euro op de rekening zetten voor Unicef bagage niet op de kamer ,weer naar beneden om te vragen.

De luxe

Eén woord: Fantastisch !

Dat we uit moesten checken :-)

Luxe en grandeur. Verwennerij van de bovenste plank. Service gericht. Heerlijk ontbijt, verrukkelijke High Tea en en erg goed 5-ganger diner genoten in deze fantastische ambiance. Wij kijken terug op een heerlijk lang weekend. En komen graag nog eens terug.

Den Haag is een geweldige stad, maar met andere accomodatie.

De badkamer was niet praktisch, toilet achter deur en hele hoge bad instap. Ik zou daar zeker geen oudere echtparen in boeken. Bovendien geen aparte douchegelegenheid, dus erg ouderwets. Ondanks de mooie uitstraling niet meer zo geschikt als hotelaccomodatie. Ontbijtaccomodatie om een hoekje bekeken en zeker niet de hoge prijs waard. Kamer komt erg "op je af", enigszins deprimerend, kleine ruimte met te groot en donker meubilair. Bovendien weinig licht in de kamer op de tweede etage, omdat we op een kleine vierkante binnenplaats uitkeken. Niet voor herhaling vatbaar en bovendien veel te duur voor het gebodene. Daarbij komt nog dat we voor eur 143 dachten te boeken, maar de prijs van eur 171 zonder ontbijt werd berekend. Bovendien wordt er ook nog een borg van eur 100 ingehouden, terwijl we niets wilden consumeren en bij het uitchecken wordt deze ook niet onmiddellijk gecrediteerd, hetgeen bij andere hotels usance is.

De locatie, leuke en kwalitatief goede restaurantjes op loopafstand en de jaarlijkse antiekmarkt voor de deur plus korte loopafstand naar centrum en station. De inrichting van hotel en kamer zonder meer mooie museumstukken, maar ten koste van comfort.

Een superverblijf in een superhotel!

Er viel niks tegen.

Hotel des Indes is een prachtig hotel. We hebben genoten van de omgeving, het heerlijke ontbijt, de zeer comfortabele kamer en het supervriendelijke personeel. Een aanrader!

De verplaatsing waard.

Het ontbijt beantwoordde verhouding prijs/kwaliteit niet aan de verwachtingen. Beperkte keus en te trage aanvulling van ontbrekende spijzen.

We vonden alles geweldig; als er moet gespecifieerd worden: het onthaal en de prachtige inrichting van de ruimtes; dit is een MOOI hotel.

Heel erg mooi hotel, hier heb je het idee echt in een...

Heel erg mooi hotel, hier heb je het idee echt in een traditioneel luxe hotel te komen. Het ademt historie en de service is heel goed. Onze kamer (niet aan de straatkant) was ongelofelijk rustig. En dat midden in de stad. Zelden zo'n rustige kamer gehad. Prachtige kamer en badkamer. personeel heel vriendelijk en hulpvaardig, de locatie is geweldig. Dit hotel maakte het verblijf in Den Haag mede tot een groot succes.

Haagse rust en grandeur: top!

Er was een bruiloft en daarmee waren bar en restaurant gesloten. Bij booking op booking.com wordt dat niet gemeld. Bij aankomst werd dit toegelicht en werd een upgrade gegeven.

De ligging en de entourage zijn prachtig.

Dagje Den Haag met een overnachting in een heel fijn hotel.

Wij hadden een kleine kamer maar hadden toch voldoende ruimte. Fijn dat er goed gereageerd werd op onze opmerking over de manier van opmaken van het bed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Charme van het hotel, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van...

Bevangenheid binnen; geen buitenruimtes buiten terras voor inkom gebouw.

Charme van het hotel, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Riant onbijt.

fijn dat nederland nog zulke mooie luxe hotels heeft

we hadden twee kamers met 4 vriendinnen - een kamer was twee keer kleiner dan de andere - kamer , bad kamer (twee was tafels +bad vs een wastafel+ douche) bed. vonden we erg jammer

fijn dat nederland nog zulke mooie luxe hotels heeft

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Historisch verblijf

parkeren is nauwelijks mogelijk - heel begrijpelijk gezien de locatie - maar een vooraf te bestellen parkeerservice zou een uitkomst zijn.

zeer hartelijk ontvangst, professioneel maar ongedwongen. Mooi hotel met een fascinerende geschiedenis dat liefdevol in ere wordt gehouden

Klassiek hotel, maar (onze) suite was ondermaats.

Wij hadden een junior suite geboekt. Hoewel de klassieke suite enorm was, vonden wij de prijskwaliteit verhouding niet kloppen; de suite was somber ingericht (donkere kleuren, jugendstil modern) en icm met de grootte was het geen gezellige kamer voor een romantisch weekendje weg. Belangrijker: zo'n oude stijlkamer moet beter écht onderhouden worden: de stoffen muurpanelen in de kamer vertoonden vrijwel overal schimmel/weer-plekken - en wanneer je meer dan EUR 500 per nacht betaalt kan dat gewoon niet, dat voelt vies. Onze suite bevond zich aan de voorkant (Lange Voorhout), boven de entree, en daar heb je ook veel last van geluid. Geluidsisolatie zou een stuk beter kunnen, want 's ochtends vroeg al veel geluid. Ook minder prettig wanneer je graag eens wilt uitslapen.

Goed ontbijt, mooie ambiance, vriendelijk personeel.

Wij genoten van een prachtige omgeving om onze batterijen even helemaal op te laden!

Eigenlijk niks, maar als we héél kritisch zijn, was een handdouche ook wel handig geweest. Doordat er enkel een regendouche was, moesten we wel met de haardroger aan de slag...

Heerlijk om eens een keertje te kunnen onderdompelen in de luxueuze omgeving en accommodatie die dit hotel te bieden heeft. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De badkamer viel iets kleiner uit dan verwacht, maar voldeed zeker aan alle eisen aangaande hedendaags comfort. Héérlijk beddengoed, prima bed, rustige kamer en een zalig ontbijt maakten van ons verblijf een toppertje!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Het is het allemaal net niet helaas!

Wat tegenviel: Je verwacht eigenlijk in een 5 ***** hotel dat alles TOP is. Dat is het hier niet. In mijn ogen te jong personeel dat zich niet beseft waar ze werken en wat voor gasten ze krijgen. Tijdens de lunch bleek ik in de 'looproute' van het personeel te zitten. Mij niet bekend dus, het personeel wel natuurlijk. Wees dit even voor als gastheer. Nu moest ik voortdurend aan de kant om het bedienend personeel te accomoderen. Ik denk dan: loop even om. Tijdens het ontbijt kwam iemand de gebaks-vitrine aanvullen, mijn tafelgenote moest naar voren duiken om een botsing te voorkomen. Geen woord van 'pardon' of iets dergelijks. Het vullen duurde maar een minuutje, maar toch. Het zijn kleine dingen, dat realiseer ik me. Toch zal ik hier niet zo snel terugkeren. Ik verblijf gemiddeld 3 nachten per week in een hotel (wereldwijd) voor mijn werk. Dit hotel had er uit moeten springen voor mij, dat deed het niet.

Super vriendelijke ontvangst bij het hotel. Auto werd meteen geparkeerd. Ook de dames en heren van de receptie waren uiterst vriendelijk.

fantastische plek en ervaring, echter als je voor luxe 5-sterren gaat komt dit mogelijk niet overeen

grootte zwembad ( echt heel klein), fitness fasciliteiten beperkt sfeer is fantastisch, enkel oogt toch wel wat stoffig en sleets

de sfeer, locatie en personeel

Toplocatie en -service in een in zijn oude glorie herstelde hotel met een rijk historisch verleden

Eigenlijk was alles perfect, alleen zou het zwembad wel iets groter mogen...

Luxueus ontbijt en uitstekende gastronomische en innovatieve keuken, dankzij de nieuwe kok Roel Gilissen, die erin slaagt om tegen democratische prijzen hoogstaande culinaire kwaliteit te leveren. Toplocatie in hartje stad, vlakbij het Binnenhof, winkelbuurt, restaurantjes... Erg behulpzaam personeel.

Mooi hotel , zwakke welkomst .
    • Executive Tweepersoonskamer

Maar blijkbaar zijn motorrijders niet zo welkom en worden deze wat aan hun lot overgelaten . Moesten helemaal alleen op zoek naar onze kamer wat ons na 10 min. gelukt is want heel moeilijk om te vinden . Op onze weg op zoek vroeg een personeelslid zelf neerbuigend wat doen jullie hier ? ,naar wat op zoek ? Ook bij het ontbijt werden we wat aan ons lot overgelaten .... Kamer zelf was heel mooi doch de badkamer was wat stofferig .... De parkeerwachter daarentegen was wel heel behulpzaam om ons wat wegwijs te maken en de motor op een veilige plaats te zetten.

Het hotel heeft een geweldige sfeer van grandeur .

De locatie is geweldig.

De locatie is geweldig. Het hotel ligt op een van de mooiste plekjes van Den Haag aan het Lange Voorhout. Om de hoek vind je leuke eetgelegenheden en kroegjes. Qua sfeer neemt het hotel je mee terug in de tijd, maar tegelijkertijd biedt het ook alle gemakken en luxe van nu. Tip: van mei tot en met September is er op donderdag en zondag een antiekmarkt aan het Lange Voorhout.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Neem een stap terug in de tijd en overnacht in luxe

€30 voor een ontbijt is aan de hoge kant, gelukkig bieden omringende cafés genoeg alternatieven.

Het hotel draagt veel historie met zich mee, dit voel je aan alles. Uiteraard zijn de kamers van alle gemakken van tegenwoordig voorzien.

Excellent

Hadden meer ervaren personeel verwacht, het vondeten werd vertorgd door 2 hele jonge bediendes, maar ze deden het perfect, petje af! Ook de receptioniste was eg vriendelijk en behulpzaam

Onrzettend vriendelijk personeel

voldeed niet aan de verwachtingen

Toen we toekwamen op onze kamer was er net een stevige regenbui, en merkten we dat het water onder het (gesloten) raam doorkwam. Maar het was wel een stevige regenbui en de ramen zijn ook al wat jaartjes uit, dus dat werd met de mantel der liefde bedekt... Na onze wandeling in Den Haag eventjes uitrusten op het bed en toen merkten we dat er een kabelgootje boven de kleerkast kapot was waardoor je mooi uitzicht had op de draden die vanuit het plafond naar de kleerkast liepen. Ook weer niet zo'n groot probleem, maar zulke afwerking verwacht je toch niet in dit hotel... Na het dineren in de stad kruipen we onder de wol, en merken we dat er gaten in het hoeslaken van het dekbed zitten. Het ligt bovendien omgekeerd op het bed, het voeteinde ligt aan ons hoofd. De huishouding had blijkbaar zijn dagje niet... Terwijl we onder ons ondertussen omgedraaide dekbed met gaten liggen, merken we dat de airco blijft draaien, hoewel deze volgens de schakelaar aan de deur toch af staat. Nog even afgewacht of deze airco alsnog niet zou stilvallen, maar geen succes. Uiteindelijk de stekker eruit getrokken en dan goed in slaap kunnen vallen. Dit zijn allemaal geen ernstige problemen, maar verwacht je toch niet van zo'n hotel dat volgens hun website "al 134 jaar lang gasten, waaronder leden van koninklijke huizen en beroemdheden, en elegantie en grandeur biedt in het hart van Den Haag." Toen we de ochtend nadien uitcheckten hebben we melding gedaan van deze tekortkomingen en kregen wel een koffie van het huis en de belofte dat we bij een volgende boeking een gratis upgrade zullen krijgen. De koffie hebben we gedronken, maar ik denk niet dat we nog eens Den Haag zullen bezoeken. Aan die upgrade hebben we dus niet veel...

De locatie is perfect. Dicht in het centrum zodat je op een vlotte manier Den Haag kan verkennen. Dineren in het hotel was niet meer mogelijk omdat het restaurant helemaal volzet was. De vriendelijke dame aan de desk heeft dan voor ons een resto in de buurt geboekt waar we heerlijk hebben kunnen dineren. Het personeel is zeer behulpzaam en professioneel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prachtig hotel, maar de scherpte is eraf.

Hygiëne kon beter, we zaten niet te wachten op de haren van de vorige gast in de douche. Het nespresso apparaat stond keurig aan toen we aankwamen, alleen jammer dat we zelf het water bij moesten vullen. Beide zaken verwacht je niet in een hotel met zo'n reputatie.

Het hotel heeft een zeer luxe uitstraling en ademt sfeer. Het personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt op de kamer was uitstekend!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Op de eerste kamer was het 27 graden Celsius en die...

Ik vind de stoelen in de lounge en het restaurant erg laag

Op de eerste kamer was het 27 graden Celsius en die temperatuur was met geen mogelijkheid naar beneden te krijgen zodat we zonder problemen verhuisd werden naar een andere kamer

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Hotel des Indes is een stijlvol opgeknapt 19de eeuws hotel,...

de kamer was erg donker: om de koffie- en theefacilities te kunnen gebruiken hadden we onze zaklantaarns nodig het restaurant was op zondagavond dicht, we konden alleen wat eten in de lounge. Dat was wel aan de prijzige kant.

Hotel des Indes is een stijlvol opgeknapt 19de eeuws hotel, met een mooie koepelzaal en trappenhuizen. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien

Het bed was heerlijk kamer groot genoeg

Koude luchtstroom langs het bed hierdoor onprettig snachts wakker worden van koude nek. Zeer traag personeel bij ontbijt. Bij vraag om 2 cappuccino krijg ik er 1 die ook nog eens lauw is.

Het bed was heerlijk kamer groot genoeg

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Ik heb nog nooit zo'n bijzonder interieur gezien,...

Meer personeel bij het ontbijt: veel dingen waren op en duurde lang voordat het werd aangevuld. Tafels met resten van andere gasten werden maar langzaam opgeruimd.

Ik heb nog nooit zo'n bijzonder interieur gezien, faux-Indisch, maar prachtig. Lekkere bedden en ruime kamer.

Super hotel!

We checkten rond 11:00 uur in, we hadden niet verwacht dat de kamer al klaar zou zijn. Maar met 5 minuutjes wachten was onze kamer al beschikbaar.

heel aangenaam klasse hotel met een speciale toets van de grandeur van vroeger, TOP !!
    • Executive Tweepersoonskamer

het was een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet maar de Cava en de koffie waren beide niet om te drinken. De Cava smaakte heel scherp en in de koffie zat er ook een heel rare smaak. Zowel mijn partner als ik lieten beide staan.

Zo ontspannen!

Opstapje in bad , zie hierboven

Ontbijt was zeer overvloedig. Zeer veel keus. Kamers mooi ingericht, goede bedden. Goede badkamer( voor mij wat hoge instap in get bad), wellicht door klein opstapje te verbeteren.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

mooie locatie

We hadden een kamer met een heel klein raampje. Het hotel was van binnen heel donker en ik wilde in de ochtend zo snel mogelijk naar buiten. Er waren genoeg kamers met grote ramen maar die van ons helaas niet.

mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Warm en comfortabel, heerlijk!

De wifi-verbinding is niet helemaal constant.

Het personeel is zo sympathiek, de inrichting prachtig maar niet protserig, alles zo doordacht zonder het gelikte dat sommige keten-hotels hebben... wat een heerlijkheid.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Weekendje Den Haag in stijl

Wifi-signaal is sterk, maar wel met lage snelheid. Sneller is te verkrijgen tegen absurde prijzen (Het is echt 2017, dat moet veel beter in hotelland); De kleurstelling van (bad)kamer maakt het ietwat donker. Enerzijds is dit sfeervol, maar soms wil je ook de mogelijkheid tot een forse hoeveelheid licht hebben.

Fantastisch hotel, de grandeur straalt er van af. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waar je ook bent. Je voelt je echt een gewaardeerde gast. Een avond gedineerd in het restaurant, werkelijk uitstekend, prijs-kwaliteit is dik voor elkaar. Het ontbijt lijkt erg duur, maar ook dit is elke euro dubbel en dwars waard, uitmuntend in keus en kwaliteit. De Deluxe kamer was prachtig ingericht, zeer stijlvol. Locatie aan de rand van de hofvijver en het centrum van Den Haag is heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Executive Tweepersoonskamer

het duurde ontzettend lang elke keer in het restaurant tijdens het dineren en dat was erg jammer.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers groot en fijn en de locatie ideaal.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

als je houdt van dit soort weelderige fin-de-siècle stijl is...

inchecken duurde vrij lang en is wat onhandig, in een te kleine ruimte die ook onderbemand is.

als je houdt van dit soort weelderige fin-de-siècle stijl is dit echt wel een geknipt hotel. Vooral de ontvangstruimte en ontbijt- of afternoon tea-zaal ademen die wat sombere luxe uit. De ligging is fantastisch, de parking voor de deur erg handig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Stijlvol hotel, mooie kamer met alle faciliteiten, goed bed,...
    • Executive Tweepersoonskamer

Bestellingen in de bar werden met regelmaat verkeerd uitgevoerd, werden wel onmiddellijk gecorrigeerd.

Stijlvol hotel, mooie kamer met alle faciliteiten, goed bed, restaurant prima, ontbijt heel goed, centrale ligging.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima lokatie maar binnen erg warm!!

We waren met 4 stellen waarvan ik voor 3 stellen de booking had gedaan, een van de stellen had een veel kleinere kamer en was erg gehoorig! Erg warm binnen!

De sfeer! En lokatie!!!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige ruime...

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige ruime kamers, prettige sfeer, geweldig ontbijt. Centraal gelegen, dus shoppen/musea/restaurants op loopafstand. Parkeren direct t.o. hotel of in parkeergarage vlakbij