Beoordelingen over NH Veluwe Sparrenhorst 4-sterren

Eperweg 46, 8072 DB Nunspeet, Nederland

#3 van de 14 hotels in Nunspeet

Heerlijk genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is toch wel een beetje gedateerd, maar op zich nog wel te doen.

Het eten is van goede kwaliteit, en het ontbijt is heel erg uitgebreid. het hotel is erg mooi gelegen mooi in het bos, en hierdoor erg rustig met fluitende vogels, zo in de natuur. ideaal om te fietsen ene wandelen.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de omschrijving staat kamer met balkon maar dat is een groot woord, je kunt er staan maar daar is alles mee gezegd

Ontbijt was meer dan uitstekend!! Ligging van het hotel Ook top!

Prima hotel, aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, maar niet heel bijzonder. Mijn kamer lag gelukkig aan de schaduwzijde, want het hotel heeft geen airconditioning en het was erg warm. Het personeel was erg vriendelijk, maar in het restaurant niet erg alert.

Concert in Elburg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stalling voor fietsen was veeeeeel te klein. Dit hotel moet het volgens mij van oudere gssten hebben die graag in de omgeving gaan fietsen. Dat is niet terug te vinden in de fietsenstalling. In de kamer waren nauwelijks stopcontacten zodat het zoeken was om telefoon e.d. op te laden.

Het koffieterras was gezellig en ook het ontbijt was heel goed verzorgt. Verder was het een goed hotel voor wat wij er van verwachtte.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mooie ligging midden in de bossen maar toch dicht bij het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De balkons, lopen erg schuin waardoor je er maar 1 stoel op kunt zetten. Verder hadden wij ook uitzicht op andere kamers waar je makkelijk binnen kunt kijken.

Mooie ligging midden in de bossen maar toch dicht bij het centrum. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt !

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Wel naar onze zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij afrekenen zou het fijn zijn dat er een specificatie van drank en eten bij zit, dat je kan kontroleren wat er gerekend wordt en of het correct is wat je besteld hebt.

Ontbijt was goed, maar de prijs van het ontbijt aan de hoge kant, wij zijn geen grote eters voor 2 broodjes en 2 kopjes koffie betaal je wel 15.90€.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was een tikkie gedateerd (badkamer een beetje ouderwets) en niet helemaal goed bijgehouden (bureaulamp die scheef hangt, balkonnetje niet echt proper), maar niet dusdanig dat het een klacht zou moeten zijn. Maar gezien de prijs verwacht je net iets meer.

Ontbijt was prima, zwembad groot genoeg om lekker een paar baantjes in te trekken na een lange dag. Ligging van het hotel is erg mooi - mijn kamer keek uit op het bos - een 's avonds is het er echt stil. Het personeel is heel erg vriendelijk.

Top ontbijt,eenvoudige schone kamer,vriendelijk personeel,zwembad,mooi gelegen,niet romantisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Simpele kamers, congreshotel, romantisch hotel is het niet (was ook niet de verwachting)

Top ontbijt! Eenvoudig zwembad van 8 bij 15 meter. Met saunacabine. Schoon.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen ventilatie mogelijkheden in de badkamer/WC geen airco of de mogelijkheid een raam open te doen, hierdoor was de kamer behoorlijk warm en ook een beetje muf.Gebouw zelf ziet er zeer schoon en modern uit, de kamers zijn hierbij vergeleken oud bollig, en de bandkamer zeker aan een opfris beurt toe. Restaurant bied niet echt het niveau van de prijsklasse, eventueel volgende keer toch buiten de deur dineren.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen een upgrade maar deze kamer zat helaas pal naast de rumoerige liftkoker. Dat had ik graag vooraf geweten om de juiste keuze te kunnen maken.

Heerlijk ontbijt. Mooie grote kamer door upgrade. Vriendelijke receptie

Ontbijt was goed !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers vielen mij tegen. Kregen eerst een kamer waar zeker 20 vliegen vlogen, omdat de deur open stond. Vervolgens kregen we een andere kamer waarbij het kaartje het niet deed. Er werd wel snel gehandeld waardoor we vrij snel een andere kamer hadden. Die prima was, maar qua kosten komt het niet overeen.

Ontbijt was goed !

Mooie omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het bad niet werd schoongemaakt als je om schoonmaak had gevraagd

Locatie was prachtig! Personeel was zeer vriendelijk en het inchecken vanaf 1500 tot 2300 en uitchecken vanaf 0700 tot 1200 uur vonden wij ook geweldig! Centrum binnen 2 min te bereiken, ideaal.

Prachtig gelegen (balkon kamer bijna met de voeten in het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV: overaanbod aan Spaanse, Italiaanse..., maar geen enkele Belgische zender!

Prachtig gelegen (balkon kamer bijna met de voeten in het bos), uitstekend ontbijt.

Mooie bestemming voor een weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afvoer in de badkamer stonk. Verlichting naast de spiegel aan 1 kant is niet praktisch, wellness is sober

Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was prima. De ligging in de bossen was prachtig

Verder alles top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat toen we savonds ingecheckt hadden te horen kregen dat we niet in hotel konden eten alles was vol geboekt. Vond ik echt een afknapper dat je dan nog het dorp inmoet.

Het personeel top, kamer goed. Bijna alles perfect

Hotel was goed, restaurant wat minder, het ontbijt weer heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn reservering van het diner was niet genoteerd, terwijl ik daarvoor nog gebeld had. Er werd geen oplossing gegeven dan alleen heel laat nog eten. Het uitzicht van de hotelkamer was gericht op de andere hotelkamers. Het eten in het restaurant OINC viel tegen. Prijs/kwaliteit was dat niet goed

Het ontbijt was erg goed. Ook waren de bedden fijn en de kamer heerlijk koel. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk. Kamer schoon.

Mooie plek om terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een enkeling in de bediening van de bar en restaurant zou de sociale hygiene moeten aanscherpen.

Het ontbijt is heel goed en het personeel bij de receptie en ontbijt is zeer vriendelijk. Niets is te veel. De elektrische fiets krijgt een plek als de fietsenstalling vol is. Mooie ligging en station 1,5 km lopen. Lekkere sauna en klein maar fijn zwembad.

Viel tegen wat betreft prijs verhouding 2 nachten voor 190 dan nog 68 euro voor ontbijt en diner 65
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel restaurant onvriendelijk en een ober had een flinke woordenwisseling met Andere gasten echt niet professioneel. We moesten een uur wachten voor dat we de kaart kregen en moesten er ook om vragen. We moesten alles vragen komen niet langs om te vragen of alles naar wens is. Bij in checken kon je al geen tafel te werven en de fietsen waren ook niet meer aanwezig. Alles was al gereserveerd?????

Ontbijt uitgebreid personeel bij ontbijt zeer vriendelijk en behulpzaam.

De fietsenstalling is te klein en er lagen ook dingen die...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De fietsenstalling is te klein en er lagen ook dingen die ruimte innamen wat niet noodzakelijk is. Ook zou het handig zijn dat er een aparte ruimte zou zijn voor niet elektrische fietsen

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Balkon had wel groter gemogen.

Het ontbijt was super. De kamer netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom het was geweldig en we zullen het zeker bij vrienden en familie aanbevelen.

Een fantastisch verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een tafeltje op het terras,(slechts enkele kamers hebben er wel een)maar met een omgedraaide vuilnisbak lukte het ook wel.

Het hele verblijf was prettig maar het ontbijt is geweldig, iedere keer weer. Het personeel is heel vriendelijk, van de incheckbalie tot de schoonmaakster.

Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen van de bedden waren erg hard dit was in het verleden niet dus het slapen was niet aangenaam.

Fijne service bij de receptie en een heerlijk ontbijt en een hele aardige dame 😊

Prachtige en rustige locatie, veel te doen in de omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren erg hard, wel een topper gekregen en dat lag beter. We hebben een uur in het grand-café gezeten, voordat er een bediende kwam om iets op te nemen.

Prachtige en rustige locatie, veel te doen in de omgeving. Schone, ruime kamers en het personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede douche, goede WiFi verbinding.

Nachtje op de Veluwe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongezellige kamer. Badkamer minimaal ingericht en ingericht voor rolstoelers. Creditcard belast met een raar bedrag (niet volgens de rekening. In telefoontje hierover: dat wordt nog verrekend. Raar hoor). Bediening deed niets fout maar deed weinig om je het gevoel te geven dat je een welkome gast bent. Ontbijt was duur maar goed verzorgd. Alleen daar heb je even het gevoel dat je in een 4-sterrenhotel zit.

Het was heel rustig gelegen. Weinig geluid van andere gasten. Goed bed.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het balkon was wel erg mini

Voor mij als persoon met een koemelk allergie was het erg prettig om te merken dat de soja producten gewoon klaarstonden. Ongevraagd. Ook zag ik glutenvrije opties voor de mensen die daar behoefte aan hadden. Dat alleen al maakte mijn verblijf heel prettig. Vaak is het eten in hotels een grote teleurstelling en een aaneenrijging van "nee" dat kan niet of hebben we niet.

Verder prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een gehorige kamer, geluid van buiten maar ook van binnenuit. Toilet maakt naar het doortrekken een minuut krakend geluid. Ook hoorde je continue een soort stromende water geluid.

Mooi omgeving, goed ontbijt en vriendelijk personeel

Het was goed zo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen afgesloten ruimte voor de fiets

Kamer met uitzicht op het bos was beloofd. Niet dus. Je kijkt direct in de kamers er tegenover. Ontbijt was prima. Tip: Sparrenhorst moet bij de ingang van de ontbijtzaal een bordje hangen; ,,Passende kleding gewenst,, Wat er binnenschuift geloof je toch niet. Dames op leeftijd met korte broekjes uit de 70-tiger jaren Bah.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

het ontvangst door het personeel is super, na een lange...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

temperatuur van het zwembad (heet) en sauna (koud)

het ontvangst door het personeel is super, na een lange vermoeiende werkdag ben je direct op je gemak.

Uitstekend verblijf en ruime incheck - en uitcheck tijd (15.00 uur zaterdag en zondag).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is een beetje gedateerd maar verder zeer goed.

Kamer op de begane grond met eigen terrasje met uitzicht op het bos achter het hotel. Uistekend ontbijt, goede ontvangst en late uitcheck tijd 15.00 uur en ontbijttijden tot 12.00 uur op de zondag.

Diner: lekker gegeten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel is wat gedateerd, kleine badkamer. rond het hotel liggen veel drukke banen.

Diner: lekker gegeten Ontbijtbuffet: uitgebreid Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Top weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede accommodatie, het diner was uitstekend, het ontbijt geweldig en ook nog electronisch uitchecken zonder gedoe aan de overigens zeer prettige receptie balie. Zeker een aanrader

Prima verblijf maar maar iets normaler. Avond restaurant nodigt ons niet uit, te formeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was lekker weer, het terras zag er niet uitnodigend uit, ik zou dat wat opfrissen met lente kleuren. Dineren hebben wij ergens anders gedaan, het kwam op mij wat formeel over, we zijn naar Elburg geweest, ook een leuke plaats om te bezoeken. Verder prima hotel,

Vriendelijk personeel, bosrijke omgeving, prima hotelkamer

We hebben genoten van de mooie locatie en de kwaliteit van ontbijt en diner.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer ( 114) kon 's nachts geen raam open gezet worden. Erg warme dekbedden.

Het ontbijt met veel fruit .Bijzonder dat er voor mij apart gv broodjes in de oven gebakken werden.

eerder een 3 sterren hotel dan een 4 sterren hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit van de kamer. Kamer was klein, badkamer had zwarte schimmel bij de voegen. Ontbijtbbuffet was iets minder dan bij andere NH hotels.

Personeel was erg vriendelijk, vooral bij de receptie

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ontspannend tot rust gekomen in een heel mooie omgeving. Wij komen terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen verwarming op onze badkamer waardoor de spiegel steeds gaat aanladen en te koud na het douchen. Veel te weinig licht op de badkamer en dat is zonde. Overal vloerbekleding welke aan vervanging toe is. Deze heeft vele vuile vlekken en dat vinden wij spijtig.

Het bijzonder vriendelijk en behupzaam personeel. De super mooie ligging in het groen. Veel aandacht voor de natuur en de rust. Het uitgebreid ontbijt, de lekkere maaltijden. Alles lekker proper.

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niks eigelijks alles was gewoon goed aan het hotel niks op aan te merken

de kamer was uitstekend de zwembad hadden we dichtbij onze kamer we hebben zeker genoten

Rustige omgeving, naast een bos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren 40 minuten voor het einde aan de ontbijtzaal verschenen. Een aantal dingen waren al (bijna) leeg en werd tot het eind niet meer bijgevuld. Bij het afruimen vroeg een medewerkster of alles in orde was. Toen gaven we dat minpuntje aan. Daar was ze blij om. Nam de feedback goed op. Hopelijk wordt er ook wat mee gedaan.

Dichtbij de snelweg. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

6,0
    Locatie prima 80 %, medewerkers prima,de badkamer niet superpractisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het lunch gedeelte zeldzaam luie en weinig cooperatieve medewerker getroffen.Uiteindelijk uitgeweken naar Nunspeet zelf. Daar wel alle mogelijkheden voor aangeklede borrel met 6 volwassenen en 4 kinderen.Zondag 11Maart Badkamer met douche in het bad is voor de" Grijze Golf" niet niet erg plezierig.

Het ontbijt was voortreffelijk.De baliemedewerkers en personeel in het restaurant s* avonds allervriendelijkst.

Aanbevolen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet prettig is dat men vanuit hotelkamer zo naar / in de tegenoverliggende hotelkamers kijkt; dus gordijnen dicht is wel wenselijk als je niet van "nieuwsgierige overburen" houdt.....

Prettige ruime kamer, met koffie- en theefaciliteiten, minibar, klein bureautje met bureaulamp, kluisje, groot tv-scherm. Klein balkon. Douche-toiletruimte enigszins gedateerd, maar wel voldoend ruimte. De kamer was vrij van geluiden op de gang, etc. Restaurant biedt net voldoende menu, echter, het wordt uitstekend klaargemaakt. Ontbijt was meer dan ruim voldoende.

Het ontbijt was erg goed, het personeel was heel erg...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was schoon, maar door allergie was de aanwezigheid van huisstofmijt duidelijk merkbaar. Kamer was wat verouderd.

Het ontbijt was erg goed, het personeel was heel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Niet zoals verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matrassen veel te hard ,voor 2de nacht matrastopper gevraagd ,was ietsje beter toen . Hotel is meer . gericht op zakenlui

Ontbijt was dik in orde . Zwembad ..zalig warm water. Bosrijke omgeving .

Het ontbijt maakte de slechte nachtrust goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn heel gehorig. Erg slecht geslapen daardoor, we hoorden deuren, geschuif met meubels, mensen praten en zelfs iedere hoest van de buurman hoorden we alsof hij bij ons op de kamer lag. Niet fijn!

Het ontbijt was een feest. Zoveel keus en zo lekker! Het hotel ziet er ook prachtig uit. Mooie moderne inrichting en een fijne sfeer. Op loopafstand van het centrum, ideaal!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De springveren matrassen zijn zeer slecht. Elke veer prikt in je rug of lenden. Zo jammer, het bed is toch het belangrijkste voor een hotel. Tenslotte zijn de meeste uren van je verblijf in bed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit. De kok in de midden van het buffet is een hele goede keuze en dat zouden meer hotels moeten doen.

We hebben genoten van ontbijt, lunch en diner en de kamer was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De smaak van de koffie bij het ontbijt.

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid! Volop keuze en lekker. Voldoende plaatsen en netjes en aantrekkelijk gepresenteerd.

heerlijk nachtje weg geweest, we komen zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

uitzicht van de kamer, maar dat viel weg bij de pluspunten.

Het vriendelijke personeel, een geweldig ontbijt en super mooie omgeving. De bedden waren ook prima en het feit dat er twee fatsoenlijke stoelen op de kamer stonden was heel fijn.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets alleen een opmerking. De bar mag in het weekend wel net iets langer open blijven.

Het ontbijt was uitmuntend. Zeer divers en verse producten En op zondag lange ontbijttijd 8.00-12.00 Ook het zwembad was heerlijk. Schoon en een prima temperatuur. Gewoon voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voelden ons verwend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was echt fantastisch,wat een feest! Lekker vroeg er voor gaan zitten beide dagen en 2,5 uur genoten van al het lekkers, ook voor de gezonde trek..mooi opgemaakt allemaal en in eilandvorm gepresenteerd. Verrassing was ook de standaard Lazy Sunday tot 15:00 uur!! Komen hier zeker terug als we in de buurt zijn :-). Behulpzaam, vrolijk personeel aan de balie!!..zoeken echt contact. We wilden naast het hotel het bos in, konden de poort niet door en toen we binnen kwamen werden we gelijk aangesproken: "Liepen jullie net bij de poort? Ik maak hem wel even open!"

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijn verblijf met goede wandel- en fietsmogelijkheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is gedateerd en valt uit de toon vergeleken met de overige kamers - ontbijtzaal, feestzaal etc -.

Geweldig ontbijt met veel vers fruit. Daarnaast vriendelijk personeel en een fijne wandel- en fietsomgeving.

Ontspannen en voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik werd meerdere keren wakker van heel vreemd geluid. Ik heb nog gekeken op balkon maar bleek koelkast te zijn die geregeld afslaat. Erg irritant en het enige (maar hoogst) irritante smetje op mijn verblijf

Het ontbijt was geweldig. Heel uitgebreid. Receptie personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Prima hotelkamer met een uitstekend ontbijt .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het echt niet kunnen bedenken !!

Prima hotelkamer met een uitstekend ontbijt . Zwembad ook prima . Mooie loopafstand naar Nunspeet . En het diner in het restaurant was echt verrukkelijk !! Kortom heerlijke korte vakantie !!!

Heerlijk ontbijt, maar jaren 80 badkamer met veel te laag toilet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was oudbollig, maar vervelender was dat het toilet zo laag was. Wandcloset zat op kinderhoogte, ver onder de standaard hoogte. Vanwege slechte knieën was dat erg lastig. Verder was de kamer veel kleiner dan op de foto’s, de plafonds laag en was de aankleding van de hal en gangen (foyer theatertje) erg sober. Ik had het mooier verwacht, dus was een beetje teleurgesteld. Het was geen goedkoop hotel.

Maar het ontbijt maakte veel goed: Prima en heerlijk ontbijt met allerlei lekkere extraatjes. Prima bedden met lekkere dekbedden, mooie televisie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekend...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig minpuntje was dat er geen oplaadpaal beschikbaar was voor een elektrische auto

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekend ontbijtbuffet, veel verschillende ruimtes om even te zitten of iets te lezen

samen met gezin heerlijk gehad maar zou niet snel terug gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer zeer moeilijk in bad klauteren om te douche, ook trapje naar zwembad moeizaam, geen lounge met lekkere luie stoelen, eten redelijk maar niet super. op zich is dit allemaal niet erg maar wel als ik het nergens kan terug vinden in de beschrijving zodat ikzelf de keuze kan maken of ik dit wil

ontbijt geweldig, mooie omgeving, groot hotel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De incheck procedure is rommelig omdat je nogmaals al je gegevens moet noteren, terwijl booking deze gegevens al heeft doorgegeven. Vervelend als je erg druk bent. Nog vervelender is de laconieke reactie van de trainee dat het aan de systemen ligt. De badkamer is verouderd en de doucheruimte is erg klein. Waterkoker op de kamer deed het niet.

De bedden waren goed.

Prima verblijf in het bos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is jammer dat de kamer wat gedateerd was, vooral de badkamer zou echt het komende jaar gerenoveerd moeten worden. Maar het was wel schoon! Verder is het ook een beetje gek dat er zwemles gegeven wordt in het zwembad van het hotel, waardoor je op bepaalde tijden daar geen gebruik van kan maken als gast. Staat nergens aangegeven op de website, alleen op een bordje bij het zwembad zelf. Enige minpuntje aan het ontbijt was het verse fruit, dit lag er nogal verlept bij helaas, niet zo smakelijk.

Prima hotel, prachtig gelegen, want je loopt zo het bos in. Gratis wandel- en fietsroutes bij de balie. Vriendelijk personeel. De standaardkamer was ruim genoeg, de bedden prima en zelfs een mini-balkonnetje. Superverduisterende gordijnen, heerlijk! Het zwembad was prima en de sauna ook fijn. Het ontbijt was fantastisch, heel uitgebreid met veel verse vruchtensappen en je kan zelfs je eigen wafels maken.

fijn rustig hotel, mooie omgeving, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de doucheruimte kan beter, de slang van de douchekraan lekte + er lekte water onder de douchedeur door.

het ontbijt was uitstekend! ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voor mij niet voor herhaling vaatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tot 3 keer toe viel de stroom uit. De kamer en badkamer zagen er anders uit dan op de foto’s bij het boeken. Zeer misleidend. De badkamer plafon zat onder de schimmel. En in de kamer zelf lag er vloerbedekking met vlekken en veel haren. En erg stoffig.

Het ontbijt zeer uitgebreid.

Viel erg tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Men rekende € 20,-teveel na reclamatie en bewijs van Booking kreeg ik het terug. Fietsstalling veel te klein onze fietsen waren omgezet en daardoor beschadigd. Veel vieze vlekken in het tapijt van de kamer.

Ontbijt was goed

heerlijk relaxen in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening was onder leiding van Mariska erg goed. Er liep op vrijdag iemand anders rond in het pak, die snapte het niet. We zijn opgestapt omdat we niet geholpen werden. Uiteindelijk wel opgelost maar niet meer in het restaurant gegeten.

de ligging is erg mooi, heerlijk in het bos met wandelroutes. Restaurant was ok, de hoofdkelner snapt het niet. Wij hadden kamer 102, incl terras op de bg. Zo konden we nog genieten van de middagzon. Ontbijt was erg goed verzorg met meer dan voldoende keuze. Mooi uitvalsbasis voor een fiets of wandeltocht.

attentte en vlotte bediening in het restaurant, met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

attentte en vlotte bediening in het restaurant, met vriendelijk personeel, drie avonden heerlijk gegeten. Fijne locatie om de bossen en heide in de omgeving te bezoeken , wandelend, met de fiets of auto.

Mooi, rustig hotel, gelegen in mooie omgeving, goede services, fijne beddennen heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht hotelkamer: recht tegenover andere vleugel vh hotel, zat weinig ruimte tussen, geen bos te zien. Minpuntje, had ik graag bijv extra voor betaald als ik vooraf zou hebben geweten.

Heerlijke bedden, zeer uitgebreid ontbijt, prachtige omgeving

Aangenaam verblijf met uitzondering
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking van kamer 128 was erg smerig met grote vlekken !!! De ontbijtkosten voor senioren zijn veel te hoog !

De rust en het goede weer.

het was een fijn verblijf vr 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ontbijtzaal is erg donker door gebruik kleuren terwijl er enorme ramen zijn met uitzicht op de bostuin

mooie ligging naast het bos, erg vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Een plek om terug te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de kleine kant en nogal donker. Badkamer ook te donker. Tijd om de spaar lampen door LED lampen te vervangen? Keuze mogelijkheden op het menu in restaurant nogal beperkt. Na 18:00 is het niet meer mogelijk in het Grand Café (of Brasserie?) iets eenvoudigs te eten. Krappe parkeerplaats.

Behulpzaamheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Goede locatie letterlijk in de bossen. Prima ontbijt. Verzorgd restaurant met vriendelijke en snelle bediening. Er is altijd koffie of thee beschikbaar.

Ontspannend, Lekker en verkwikkend!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het weer was niet zo best maar misschien lukt het een andere keer wel beter....

We logeerden in het huisje naast het hotel: géén te grote luxe maar super gezellig en héél rustig! Net iets wat we nodig hadden..... Ontbijt en avondmaal : over heerlijk! Uitgeschreven fietstochten en wandelingen!! Ik zou zo weer terug willen maar helaas......'k moet ook nog wat werken hé!

Prima hotel, maar onaanvaardbare minpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Italiaanse, Franse, Duitse, Oostenrijkse, Arabische, ja zelfs Russische zenders op tv, maar van Vlaamse zenders geen spoor. We wilden 's avonds de Rode Duivels op tv zien, maar moesten extra betalen voor premium internet om de wedstrijd te bekijken. Grote minpunten: geen zenders van de zuiderburen die tot hetzelfde taalgebied behoren en extra betalen voor snel internet!

De vriendelijkheid van het personeel, het ontbijt, de kamer, het zwembad en de sauna waren top

Leuke locatie, kamer 430 niet boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen in een aangrenzend gebouw. Douchewater op de vloer omdat het douchescherm te kort was. Systeem plafond leek goedkoop. De afzuiging was duidelijk de hele nacht te horen. Hierdoor sliepen we niet erg goed door.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Teleurstelling...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude, te kleine en gedateerde kamer, waar teveel voor betaald moet worden. Overal zaten vlekken; van het tapijt tot aan de lampenkappen. En de badkamer overtrof zelfs alles. De douche leek wel beschimmeld, zoveel bruine weerplekken zaten erin. De tegels waren hier en daar kapot en de wc was ook meer bruin, dan roze... Reactie van de receptie? We zijn ervan op de hoogte en we zijn er mee bezig. Al 2 jaar blijkbaar...

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. En het 3-gangen diner in het restaurant was ook heerlijk!

Het was op zich oke maar niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het waren erg gedateerde kamers voor een 4 sterren hotel. Ontbijt ruimte was erg gehoorig en druk.

De service was op zich netjes. Toilet deed het niet en we kregen een andere kamer maar daar waren de dekbedden erg dun en dat wetd goed en snel opgelost

Geen 4 sterren meer waard, helaas maar de locatie is nog steeds prachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen een kamer met uitzicht op een andere kamer, zonder enig uitzicht en privacy. De bedden zijn aan de harde kant. De schoonmaak na de 1e nacht was half gedaan. Douchen in bad is onprettig, zeker iets om rekening mee te houden gezien de doelgroep die in het hotel grotendeels logeert. In de nacht zijn wij 2 maal ernstig gestoord door andere gasten, het hotel heeft daar verder geen worden aan vuil gemaakt behalve sorry terwijl wij duur hebben betaald voor een overnachting waar wij dus niet van hebben kunnen genieten. Sorry zei de receptioniste en we konden de klacht nog per mail indienen misschien. We komen hier al jaren en ons was ook opgevallen dat zij niet de prijzen zichtbaar hebben verhoogd maar het ontbijt uit de boeking hebben gehaald, wat toch een prijsstijging is van bijna 30 euro per kamer. Helaas denk ik dat onze laatste overnachting hier was want 4 sterren is het inmiddels niet meer waard in onze ogen.

Ontbijt is prima, locatie ook geweldig.

Beetje oubollig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Administratie bij receptie onder de maat: -Bij het inchecken gegevens op papier moeten invullen, terwijl alles al bekend is via de boeking -Bij het uitchecken kom men in hun administratie niet zien of het ontbijt inclusief was en wilde men dat nogmaals in rekening brengen. Gedateerde muf ruikende badkamer. Meer een zakelijke vergaderlokatie dan een gezellig vakantiehotel.

Goed ontbijt, vers gebakken eitjes en voldoende andere keuze Prima parkeergelegenheid.

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sauna, bezoekers gingen met natte zwemkleding in de sauna wat de geur en hygiëne niet ten goede komt in een pas vernieuwde sauna Voorstel zoals in vele Sauna naakt of tenminste droge kleding. Bij vertrek graag nog iets willen nuttigen,maar geen bediening. Receptie wilde wel iemand bellen voor bediening

Een ruim ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Rust ontspanning bos en heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geheel doet ietwat ouderwets aan. Maar prijs kwal verhoudjng is goed. Vervoer van en naar lowlands. Je bent afhankelijk van plaatselijk taxi en dat zijn er weinig. Ze zouden shuttlebusjes moeten hebben

Geweldig ontbijt. Had mijn bankpas verloren in de gang. Daarover ben ik gebeld dat deze was gevonden en deze hebben ze keurig opgestuurd.

Eten is heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten is heel goed. Kamer verouderd en smerig Vloerbedekking vol met vlekken en de gordijnen zitten ook vieze plekken op . Badkamer schimmel op de kitranden.

Het was kort maar aangenaam kennismaking met de Veluwe per fiets!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vinden het spijtig dat we niet naar Belgische kanalen kunnen kijken op televisie.Blijkbaar komen geen Belgen naar Nunspeet!

De kamer was in orde en netjes-Het ontbijt was voortreffelijk en personeel heel vriendelijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Veluwe Sparrenhorst