Beoordelingen over Hotel Restaurant De Stadsherberg 3-sterren

Oud Kaatsveld 8, 8801 AB Franeker, Nederland

#5 van de 9 hotels in Franeker

Ruime kamer, ligging is erg leuk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuken heeft de neiging alles een beetje zoet te maken. Jammer.

Ruime kamer, ligging is erg leuk. Er is een groot terras aan het water. Op dat water kijk je ook uit in grote delen van het restaurant binnen. Ontbijtbuffet prima. En Franeker is zo klein dat je vanaf hier overal binnen de kortste keren naartoe wandelt. Het planetarium is bijvoorbeeld niet voor niks wereldberoemd.

De vriendelijkheid en de hoge kwaliteit van eten, superrrrr!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn oubollig teveel kleurgebruik , onrustige indruk en meubilair laat te wensen over.

De vriendelijkheid en de hoge kwaliteit van eten, superrrrr!.

Super gastvrjheid in de Stadsherberg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ingang van de kamers is buitenom, wat extra toegangspassen is dan wel handig

Met 7 ervaren racefietsers in de Herbergh verbleven. Uitstekende kamer, leuk aan het water, luxe badkamer en prima bedden. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. In restaurant werd onze groep goed geplaceerd. Voor ons gezellig maar ook voor de andere gasten. Zelfs voor de roker op het terras ( in buitenlucht ) was er een sigaar. Ook uitstekende stalling voor de fietsen. Friesland op z'n best

Drama
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel super gehorig, bovenburen en buren die thuis komen alles via het enorm gehorige trappenhuis en alle deuren klappen enorm hard dicht, reeds voor de nacht naar huis gereden

Dinner was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffie was ok zou liever Cappuccino bij onrbijt gehad hebben. Jammer dat bar/ resaurant zo vroeh dicht ging. Gooi weg die kunsstof bloemen. Geen toevoeging.

Dinner was heerlijk. Goede bwdiening.

Te duur voor wat ze leverde!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn smal (80 cm). De kamers kunnen niet worden verduisterd. Alle kamers zijn heel krap, alles past er net in. Het is heel gehorig, je hoort tot laat de keuken en het terras.

De locatie was top: aan de rand van de stad Franeker en aan het water. De kamers boven hebben samen een terras (niet bedoeld voor de mensen van het restaurant)

het ontbijt was voortreffelijk, ruime keuze en alles was...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De luxe kamer(welke wij geboekt hadden) is voor onze begrippen een standaard kamer, hij is niet luxe. 1 persoon moet over het bed kuipen om er in of uit te kunnen. Bedden waren ook heel zacht en laag aan de grond. De prijs-kwaliteitverhouding vinden wij te hoog en kan zeker met €15,00 omlaag gebracht worden.,

het ontbijt was voortreffelijk, ruime keuze en alles was vers; het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam., De lokatie is aan de rand het oude gedeelte van Franeker

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het eten in het restaurant is geweldig, zowel het ontbijt...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen enkel negatief punt te noemen.

Het eten in het restaurant is geweldig, zowel het ontbijt als het diner. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Een aanrader! En een leuke ligging aan het water. Wij komen hier zeker terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lang familieweekend in Franeker en omgeving

Wij hadden een kamer aan de straatkant, maar daar hebben wij niets van gemerkt. De kamer was goed geluidddicht en van alle gemakken voorzien. Het uitgebreide ontbijt in het restaurant was goed verzorgd. Alle bezienswaardigheden en winkels zijn in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Franeker is een bezoek meer dan waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer (kamer 7) was wel erg eenvoudig. Badkamer en toilet waren OK, maar de kamer zelf was erg klein en op een meer dan amateuristische manier betimmerd.

Diner in het restaurant was uitstekend. Ook de bediening viel op door goede omgangsvormen en gastvrijheid.

Prettig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit verhouding is zoek: de inrichting van de kamer is onder de maat; amateuristisch in elkaar geflanst bed.

Vriendelijk, gezellig hotel, goed restaurant.

Goed maar kan stuk beter! Restaurant prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer heeft alleen overgordijnen zodat je te kijk zit voor de overburen, ook overdag! Twee 1 persoonsbedden die uit elkaar schuiven...

Goed ontbijt Locatie is dicht bij het centrum van het stadje, dat was voor ons een belangrijk punt

Ik zou zoweer naar de Stadsherberg gaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche afstelling was stuk, waardoor het water veel te warm was

Lokatie, maar bovenal het uiterst vriendelijke en efficiente personeel! Diner goed, ontbijt uitstekend.

Leuke plek voor een bezoek aan Franeker.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was wat gedateerd. Er hing een massagedouche in, maar die deed het niet naar behoren, het water in de douche liep ook niet lekker weg. Wij vonden ook dat het toilet te hoog hing, volwassenen konden hun voeten niet plat op de grond zetten.

Uitzicht vanaf de kamer en vanaf het restaurant was zeer sfeervol! De kamer was prima, fijn dat er een derde bed bij kon worden gezet. Het restaurant was geweldig we hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

Slapen aan het water!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren een beetje gedateerd Badkamer (douche) kan een opknapbeurt gebruiken (betere straal, sluitende douche deuren)

Ligt centraal om Franeker te bezoeken Vriendelijk personeel Goede parkeerfaciliteiten Goed ontbijt

prettig

n.v.t.

Wij hebben heel relaxed met vrienden uit Franeker bijgepraat en heerlijk gegeten bij De Stadsherberg. Het fijne was dat we na het diner niet naar huis moesten rijden, maar heel gemakkelijk 'naar boven' konden.

het viel ons zwaar tegen!!!!!!!!!!!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het comfort op de kamer is slecht. het hotel is niet geschikt voor ouderen ,veel drempels en steile trappen Toilet op kamer van vrienden voor vriendin veel te hoog , kan niet met voeten op de grond dat zit niet lekker.

weinig

Uitermate vriendelijk personeel compenseert een aantal verbeterpunten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de ontbijtspullen standaard pas van de tafels worden geruimd om 10.00 uur (einde ontbijttijdframe). Daardoor ziet het er minder verzorgd uit en gaan gasten zelf maar reeds gebruikte tafels afruimen om daarmee een plezierige ontbijtplek in te richten. Aandacht voor "bijna op-ontbijt ingrediënten kan beter. Personeel nauwelijks gezien tijdens ontbijt. Alhoewel het formeel een luxe kamer heet te zijn, ben ik bang dat dit predikaat alleen is gebruikt om het (inderdaad unieke) privéterras aan het water te waarderen. Persoonlijk zou ik het plezieriger hebben gevonden indien de kamer boven ons betere geluidsisolatie zou hebben gehad, want nu vooral veel gekraak van planken vloeren, gestommel en flarden van gesprekken te horen..... Gelukkig hadden deze bovenburen geen hond op de kamer, want dat had ook nog gekund. De douchekamer is weliswaar ruim maar een uitdaging voor kleine(re) mensen en kinderen. Zo moet het hangtoilet echt "beklommen worden" en is de wastafel op een plm. 150 cm opgehangen.. De handdoeken waren van nogal dunne kwaliteit en droogden maar matig. Bedden waren redelijk, maar daar is alles mee gezegd. In totaliteit is de kamer duidelijk aan een opfrisbeurt toe wil het terecht de term luxekamer krijgen.

ruime kamer aan het water; prima ontbijt; gunstige locatie

Voor het evenement wat wij bezocht hebben was het goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaken van de kamer. Doucheruimte. Na een eerder verblijf in dit hotel was deze kamer van mindere kwaliteit.

Locatie van het hotel is prima,ontbijt voldeed aan onze verwachting. Prima menukaart. Vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, sfeervol hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer lag langs de weg, autoverkeer (hoewel niet superdrukke weg) erg goed hoorbaar, voor slechte slapers geen aanrader. En als je raam dicht deed, was er geen ventilatie meer.

Goed ontbijt, sfeervol hotel. Mooi aan water gelegen, aan rand centrum. Schoon en fijne badkamer.

Prima locatie, matige klimaat- en geluidsisolatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm en de wanden waren zeer geluiddoorlatend. Je kon de weg wel erg sterk horen en ook ieder ander die ergens op de eerste verdieping iets zei of deed.

Prima ontbijt, je loopt zo het centrum in, het personeel is aardig en je kunt heerlijk op het terras aan het water zitten.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Heerlijke locatie aan het water.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm op de slaapkamer. Er kon amper een raam open. (Enkel een kantelraam )

Heerlijke locatie aan het water. We hebben buiten gegeten. Heel vriendelijk personeel. Top.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bereikbaarheid van de kamer. De ruimte op de kamer. Om s avonds niet op de kamer te hoeven zitten, moet er wel ruimte vrij zijn in restaurant.

Ligging. Ontbijt

Locatie prima, kamer niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel wat tegen Kamers klein, gehorig (keuken hoorbaar tot 12.00 uur snachts) en er kon geen raam open bij 30 graden! Geen uitzicht. Ramen afgeplakt

Ligging vh hotel is leuk aan het water

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

voelde gelijk thuis
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 avonden bij de vis worteltje geen extra beddengoed een nacht heel koud en veel geluid overlast van rock en roll in de stad

goed ontbijt schoon en zeer vriendelijk personeel een prettige locatie voor de avonden

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima voor kort verblijf in Franeker
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee aparte bedden ipv tweepersoonsbed. Gordijnen verduisteren niet echt goed.

Ontbijt eenvoudig, maar compleet. Auto konden we dichtbij parkeren. Stadshart op loopafstand.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Niet zo'n succes!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een deluxe kamer gereserveerd, en betaalden dus een meerprijs. We kwamen op een soort hoekzolderkamertje terecht die behoorlijk standaard was. bij navraag bleek de meerprijs betrekking te hebben op het bad, dat was het. Douchekraan was niet te stellen, loeiheet, interieur had een enorm eigen huis en tuingehalte, zelf alles ingetimmerd, zo ook de badkamer, alles oogte cheapie. Voor hetzelfde en minder geld in Nederland al in de meest prachtige kamers geslapen. Er is ook geen mogelijkheid om nog een drankje te doen in de bar 's avonds, 22.30. Hotel was 's avonds hermetisch afgesloten terwijl het personeel wel binnen zat, naborrelen. Geen minibar aanwezig in kamer ter compensatie. Ook nog eens een enorme brom de hele nacht, aggregaat/apparatuur in het pand? Leek allemaal idyllischer dan het feitelijk was helaas. Niet voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Eens, maar niet weer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel heeft eerst geprobeerd ons op een goedkopere kamer te laten slapen. Toen wij hierover klaagden kregen we 'spontaan' de luxere door ons geboekte kamer.

Ontbijt was was goed, maar niet erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Minivakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks uitleg kregen we de verwarming niet aan De straat en brug worden vernieuwd, dus tijdelijk is het even een rommeltje voor de deur

Zeer gastvrij ontvangen Luxe badkamer met bad en douche Het zal er zomers vast prachtig zijn mooie terassen aan het water Veel zorg aan het eten besteed. (bijzonder lekkere salade)

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima verblijf voor een week-end.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden graag een wat grotere kamer gehad.Maar alles was schoon en verder prima in orde.

Gastvrij ontvangen, heerlijk ontbijt en rustieke ligging van pand, ook de diners zijn heerlijk

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Al bij al was het verblijf toch naar onze zin.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De aanwezige waterkoker war defect. Het kluisje was niet te gebruiken. De beschrijving was niet in overeenstemming met de kluis.

Het ontbijt was wat karig. De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Geweldig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Leuk hotel met een prachtige ligging aan het water. Zeer goed restaurant waar wij hebben genoten van een geweldig diner en uitgebreid ontbijt. Voor herhaling vatbaar!

Wat tegenviel was niet de accommodatie zelf, wel de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat tegenviel was niet de accommodatie zelf, wel de aankondiging op de booking-site. Daar is sprake van een beste-prijs-garantie: "Wij bieden dezelfde prijs. Elders goedkoper? Wij betalen het verschil". De eerste aanblik van die aankondiging lijkt erop dat de accommodatie dit aanbod doet. Dat blijkt niet zo te zijn: het betreft aanbod van andere sites. Misleidend......

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Goed hotel met prima restauranr
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was een beetje gedateerd en moeilijk bereikbaar.

Restaurant is uitstekend, ook het ontbijt was prima. Locatie mooi aan de stadsgracht. Personeel super vriendelijk en behulzaam. Koffer werd zelfs naar kamer gebracht

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Franeker, prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamerinventaris en afwerking is erg verouderd, shabby. Bed redelijk goed. Twee houten kolommen en gordijnen moeten de indruk geven van hemelbed. Amateuristisch. Linnen in orde. Zelfs schone handdoeken op 2e dag. Kamer 'gedaan' tijdens ontbijt! heel grote badkamer (ten koste van slaapkamer) met groot bubbelbad. Niet gebruikt want hoewel prima schoon, vind ik een en ander onhygiënisch door achterliggende slangen en pompen waar vuil en bacteriën zich kunnen vestigen. Badkamer niet professioneel aangelegd. Tegels uit de jaren 70? Prijs van DEZE kamer lang niet in relatie tot geleverde !!! Renovatie dringend nodig!!

ligging hotel. Franeker leuke mooie interessante stad: gebouwen, musea, winkels, restaurants, inwoners. Moeite waard!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed begin van bezoek aan Franeker
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was voor ons de steile trap naar boven een grote hindernis.we hadden wel bij Booking Com aangegeven kamer begane grond! Bij vertrek pas andere mogelijkheid gehoord! Jammer.

Uitstekende maaltijden, vriendelijk personeel, serre en terras heel plezierig. Kunst minder fraai.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fijne overnachting op een bijzondere plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet veel op aan te merken; als het sinaasappelsap versgeperst was geweest bij het ontbijt dan was het helemaal perfect!

Gemeend vriendelijke benadering door ieder die er werkte. Prachtige plek met fantastisch uitzicht. Een heerlijk ontbijt met veel keuze in eerlijke producten. Alles goed verzorgd van kamer en badkamer tot de algemene ruimtes.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

never en nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamerswe moesten de trap op om inde kamer te komen, geen lift. zeer moeijl gezien handicap

alleen brod dat gesneden moest worden, beleg werd apart aangereikt, kwamen stinkvliegen op af,

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Fantastische drie dagen in een gezellig hotel in een pittoresk elfstedenstadje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Steile trap naar de kamer is voor oudere mensen niet ideaal

Ligging aan het water , kamer was prima en zeer ruim. Ontbijt was meer dan voldoende. Lunch was heerlijk en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Ontspannen in prachtig Fries stadje

Moeilijke trappen naar hotelkamers

Prachtig uitzicht op de boten op het water, eigen terras voor hotelgasten, uitstekende kwaliteit van restaurant (Eurotoque) en ontbijt, overdekte fietsenstalling beschikbaar

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

franeker
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er waren geen ramen die open gedaan konden worden en dat met die warmte er kwam geen frisse lucht in de kamer.

de locatie was geweldig en het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Schitterrende locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De thermostaatkraan vd douche was niet goed. We kregen hem de eerste nacht niet kouder. Het water was veel te heet en we konden hierdoor niet douchen. Volgende dag kregen we hem weer aan de goede kant vd beveiliging. We hebben het gemeld dat de kraan niet goed was.

Locatie is schitterend. Leuke kamers. Het meeste personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was gewoontjes, maar wel smakelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Uitstekend hotel vriendelijke personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zachte matras en het bad funcineerde niet helemaal zoals het hoorde tv zenders die niet te vinden waren geen airco!

Het ontbijt was heerlijk vers dineren uitstekend personeel is zeer vriendelijk een aanrader voor iedereen

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

mooie locatie voor doorreis over het water
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers waren erg klein, maar voor onze doorreis met de sloep voldeden ze prima

de locatie aan het water, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Nog werk aan de winkel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is een enorm verschil in de kamers. En een luxekamer waar je moet douchen zodat de hele badkamer onder water staat is echt niet wat men verwacht

De ligging is prachtig en het ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer nogal klein. Geen mogelijkheid om een raam open te zetten 's nachts.

Locatie. Vriendelijk onthaal. Goed restaurant. Voldoende parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooie locatie, prima hotel met geweldige keuken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar is niet heel lang geopend, dus als je wat later terugkomt zul je elders een afzakkertje moeten halen.

Een prima locatie aan de rand van het mooie centrum van de stad Franeker. Daarbij geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten in een prachtige omgeving (de serre of aan het water bij mooi weer).

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Oud gebouw maar verder wel ok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud gebouw zonder lift en daar ik veel bagage had, was het een hele klus dat naar boven (1e etage) te krijgen. Ik kreeg wel hulp van het personeel hierbij.

Kamer was groot zelfs met veranda

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Jammer van de sterk naar rook ruikende kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er kan in de kamer niets open, alleen de deur naar het gezamenlijke terras. Op het terras kan worden gerookt. De rook komt dan vervolgens de kamer in. De bekleding (gordijnen, stoelen) ruikt daardoor muf. Omdat er niet gelucht kan worden, ruikt de gehele kamer muf. Simpel ontbijtje.

Uitzicht is mooi.

was een geweldige plek en een perfect restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

t geluid van de grote vrachtwagens door de straat .

de plek is geweldig

Franeker is niet echt bruisend maar zeker niet vervelend genoeg te zien en andere steden vlakbij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trap naar de kamer. De kamer was erg klein.

Ontbijt was goed. Mensen waren vriendelijk

Aanleg met boot voor het hotel, mooie accommodatie, net...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanleg met boot voor het hotel, mooie accommodatie, net sanitair. Geen grote kamer maar voor alleen slapen prima

Schitterende authentieke accommodatie op een mooie locatie...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schitterende authentieke accommodatie op een mooie locatie op loopafstand van het centrum. Al het personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Kleine kamer.

Kleine kamer.

heerlijk rock en roll weekend

Heerlijk gegeten

Schitterende locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het waanzinnig mooie plekje in Franeker. Aan het water, op loopafstand van centrum.

De badkamer was dusdanig eenvoudig, dat na elke douchbeurt...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was dusdanig eenvoudig, dat na elke douchbeurt de hele badkamer blank stond. Geen douchescherm of douchegordijn.

Goed onderkomen voor betaalbare prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een pluspunt is, dat de prijs aangepast wordt, als je alleen komt. Bovendien kun je er heerlijk eten.

Tja, voor hoogstens 1 overnachting geschikt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer (3), grote prijs. Zwevende vloer, geen ramen om open te zetten. Resultaat: warm en muf.

De locatie is super!!

Lekker ontbijt, basic kamer maar in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt, basic kamer maar in orde.

Ontbijt en diner

breedte bedden, schoonmaak badkamer

Ontbijt en diner

Fijnste plek van Franeker!

Authentieke sfeer en heerlijk eten

genoten!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat we niet langer konden blijven

het totale plaatje

• Beoordeeld op: 6 april 2018

geen mini-bar

sfeer van het restaurant

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Een leuk tussendoortje in eigen land, Fryslân Boppe wat ons betreft!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijkheid personeel, uitstekende keuken, prima locatie

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Okay slapen meer ook niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Accommodatie vrij basic. Kleine kamer en gedateerd.

Eten in restaurant is goed.

Fijn hotel op mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, hele gezellige kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gastvrijheid die zo past bij een Stadsherberg

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

goed verblijf in gezellig Franeker

Ruimte in de kamer

Locatie en een geweldig ontvijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie kamer was op dakterras. Geeft wat rommelige entree. Stijle trap naar boven.

Ontbijt was goed.

Gemoedelijke sfeer, parkeren tegenover, kamer voldoet, eten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gemoedelijke sfeer, parkeren tegenover, kamer voldoet, eten is heerlijk!

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezellig hotel op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goed hotel om de stad te bezoeken of een andere uitvalshoek te nemen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie lichte kamer met terras aan het water.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima verblijf met de kamer aan de achterkant, dus rustig !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Die trap naar boven was toch echt voorzichtig te betreden als je wat ouder bent.

Het ontbijt en beide diners waren voortreffelijk!!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Restaurant De Stadsherberg