Beoordelingen over NH Groningen Hotel De Ville 4-sterren

Oude Boteringestraat 43, 9712 GD Groningen, Nederland

#8 van de 23 hotels in Groningen

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Wat een heerlijke kamer.

Het bed was voor ons wat hard maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak of gewenning.

Wat een heerlijke kamer. Omdat we 30 jaar getrouwd waren, kregen we een gratis upgrade naar een suite. Was super groot. Bed beetje hart maar verder heerlijk comfortabel. Ontbijt was super! Nog niet vaak zo'n uitgebreid ontbijt tegengekomen.

Logies perfect, ontbijt droevig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt. Slechte prijs/waarde verhouding. Ga de volgende keer voor de helft van t geld 2x zo lekker eten. Ik vond de ontbijtlocatie ook nog eens een ongezellige bunker.

Goed, maar enige belangrijke nadelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was te warm, de badkamer zelfs tropisch! Koelde ook niet af met open raam in de kamer. Maar 1 nachtkastje. Te weinig en onhandig geplaatste stopcontacten op de kamer. Kamers erg gehorig. Er werd ook niks gedaan aan luidruchtige gasten in de nacht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging in het centrum, maar niet in de drukte. Goed ontbijt. Fijne bedden, fijne douche.

Prijs kwaliteit matig.

Bij het ontbijt was geklutst ei koud. Geen mogelijkheid om brood te roosteren. Koffiekeuze kamer slecht en melkpoeder hard en koffieapparaat bevatte nog een cup. Slecht geluidsgeïsoleerde kamer tegen lawaai buiten.

Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf in het centrum van Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehorigheid en lawaai van andere gasten, schoonmaakpersoneel en kinderdagverblijf buiten.

Gastvrij welkom, sfeer en locatie. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren ook prima geregeld. Kamer schoon en functioneel ingericht.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer vriendelijke receptie, uitgebreid en smaakvol ontbijt,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers erg gedateerd, douch was viezig, WiFi was prima voor mail en whatsapp, maar bestanden versturen lukte niet

Zeer vriendelijke receptie, uitgebreid en smaakvol ontbijt, mooie binnenplaats

Heerlijk verblijf in hartje Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben overnacht in een gerenoveerde kamer; kamer was perfect schoongemaakt en beschikte over alles wat we nodig hadden. Ontzettend fijn dat we (zonder meerprijs) konden kiezen voor de Lazy Sunday-check out (tot 15.00 uur!). Ontbijt was perfect, ruime keuze! Personeel is professioneel en zeer vriendelijk.

Centraal gelegen hotel waar je prima kunt verblijven

Superior Room geboekt begin Augustus en kregen bij aankomst een gratis downgrade naar een normale kamer met 2 persoonsbed i.v.m "overboekt". Dit zonder aankondiging en pas nadat het ons op het incheckform was opgevallen. Uiteindelijk netjes gesust met een drankje, ontbijtbon en correctie van het tarief, maar ik had liever de Superior Room gehad die geboekt was aangezien wij hier verbleven om een bijzondere aangelegenheid. Het is bloedwarm op de kamers maar steenkoud in de gangen. Dit opgelost door een tijd de kamerdeur open te zetten, binnen no-time was de warmte verdwenen.

Hotel heeft een mooie ligging in het centrum dicht bij diverse parkeergarages. Het personeel is vriendelijk en alles is goed toegankelijk. Het ontbijt is overcompleet en van hoge kwaliteit. Het bed viel zeker niet tegen voor een hotelbed. De hotelkamer is voorzien van genoeg stopcontacten, bergruimten, ruime badkamer en tv met tig obscure niet Nederlandse tv-zenders.

Lekker bed en ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg benauwd. Er is geen airco in de kamer. Ook heeft de kamer van zichzelf een muffe lucht.

Lekker bed en ontbijt. Grote douche cabine en badkamer. Locatie is supergoed! Je zit erg centraal, super! Het hotel ziet er van binnen en buiten mooi uit.

Heerlijke stedentrip met alles op loopafstand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets. Er was niets wat ons tegenviel.

Er was een heerlijk ontbijt, kamers zijn heerlijk rustig, hoewel het hotel in de stad gelegen is. Veel activiteiten en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het personeel is heel erg vriendelijk en voorzienend. Prima verblijf!!

Goeie keus!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer vertoonde "slijtage". Douche in het bad niet ideaal.

Uitstekend gelegen hotel, in het centrum van de stad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ingerichte kamer, redelijk van afmeting. Entree, lounge, bar en ontbijtruimten zijn mooi ingericht.

Perfecte accommodatie voor stadsbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt en ligging zeer goed. Kamer netjes en in orde. We misten wel een nachtkastje aan 1 kant van het bed. Personeel receptie over 't algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 iemand vrij nors.

Zonder airco te warme kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer en vooral tegenvallend : geen airco !!! Beetje achterhaald allemaal . Moet nodig gerenoveerd worden .

Ontbijt was goed , personeel vriendelijk , valetparking prima

Verblijf was van korte duur maar zeker voor

Geen

De lokatie in de binnenstad is super! Evenals de kamer zelf en het comfort van de bedden.. aanrader voor een ieder die een weekendje Groningen wil plannen.. medewerkers erg behulpzaam..

Het ontbijt was heel erg goed en de ligging is perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zat schimmel in de douche, water blijft niet op temperatuur in de douche, gloeiend heet en dan weer koud wat erg vervelend was

Het ontbijt was heel erg goed en de ligging is perfect

Locatie is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer. Douche wat omslachtig in gebruik. Geen info op de kamer over bistro-menu. Geen wifi-code op de kamer.

Locatie is prima. Behulpzaamheid personeel. Hygiëne. Privé-parking.

heerlijk een aanrader zo midden in de stad Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen airco. Dit erbij vermelden op de site

De heerlijke lounge en het ontbijt en het erg vriendelijke personeel. Een hotel zo midden in de stad en toch rustig.

wij hebben een super leuke korte vakantie gehad

oude ongelukjes op de vloerbedekking in de kamer waren (te zichtbaar

Ontbijt is super goed, zeer veel keuze.Lokatie is ook super, fijn te voet de stad verkennen.

Het was heerlijk rustig op de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt vond ik absurd. We hebben op 100 meter afstand voor 7,50 een heerlijk lopend buffet in een broodjeszaak in de buurt gehad. Ik vond de prijs wel hoog voor een standaard kamer. We reizen veel en hebben normaal gesproken voor deze prijs en zelfde soort kamer in zelfde soort omgeving er een goed ontbijt bij. Voor mij een reden om hier niet weer te boeken als ik naar Groningen ga (wat ik regelmatig doe)

Het was heerlijk rustig op de kamer. De kamer was niet groot, maar groot genoeg en goed schoon. Het bed was wat hard maar goed genoeg.

Fijn logeeradres in Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is wat somber. Bad en tegels neigen naar 'vermoeid'. De douchekop was niet verstelbaar. Het bed iets te hard naar mijn smaak.

Prima ontbijt, locatie natuurlijk geweldig. Uit eerdere ervaring weet ik dat de suites mooi zijn en romantisch. De gewone kamers zijn standaard, zoals de meeste hotelkamers. Ruim genoeg. Fijne grote spiegel en een groot tv-scherm. Thee, koffie, minibar allemaal prettig.

Hartelijk,gastvrij,topplek

Kan niks bedenken, Oh ja. Er ontbreekt een inpandige parkeergarage

Hartelijk,gastvrij,topplek Naastgelegen restaurant is Michelin sterren nivo Onberispelijk, absolute top Kom graag terug

Prima hotel in centrum Groningen

Alles was goed

Goed gelegen hotel, mooi ingericht en schoon. Heerlijke douche. Goed ontbijtbuffet om de dag te starten! Vriendelijk personeel. Je kunt je auto voorrijden en parkeren bij ingang bij inchecken, personeel parkeert het tegen vergoeding dan op hun parkeerplaats in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

reclame en styling
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer ...irritatie in gebruik badkamer dat toiletbril voortdurend open en dicht gaat. de douche waar je het water nog moet mengen ..geen thermostaat kranen dus,en douche kop klein zou bv regen douche mogen zijn.

super vriendelijk ontvangst en sfeervolle kamer midden in het centrum

We hadden een bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was erg onGastvrij!! We hebben de nachtreceptie wakker gemaakt want die lag te slapen achter de receptie toen we kwamen inchecken, half 12. Vervolgens moest ik iets tekenen waar hij geen uitleg bij gaf, moest er een creditcard komen maar waarom was een raadsel. Uiteindelijk zei hij dat het voor authorisatie was.. waarvoor dan???’ Ja voor de minibar als ik iets ging gebruiken. Moest alles vragen. Bizar ongastvrij en bovendien onverzorgd.

Valet parking

heerlijk en goed hotel in hartje Groningen

eigenlijk niets

zeer vriendelijk personeel, onze auto werd door een van hen naar een parkeergarage gereden , geweldige locatie met leuk binnenplein waar je lekker kunt eten

Te veel geld voor wat je ervoor krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren erg hard. We hadden gevraagd om een rustige kamer maar er was veel rumoer. De douche was niet reguleerbaar, steeds of loeiheet of ijskoud. Persoonlijk vond ik de prijs van de kamer echt belachelijk hoog voor hoe de kamer eruit zag en er zat nog niet eens ontbijt bij, dan moest je nog €20 pp bijbetalen. Ik zou niet nog eens terug gaan.

Het personeel was vriendelijk en er was een goede televisie aanwezig.

oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oudbollig interieur van de kamers. Slappe douche. Wel super schoon. Geen scharrel / biologische producten bij het ontbijt.

Overdadig veel ontbijt. zolas worstjes, spek, scrumble eggs, zoete broodjes, etcetra.

Lekker man.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De grote, ouderwetse sleutelhanger voor je kamer is niet altijd even praktisch maar voor de charme en nostalgie toch de moeite waard. Mooier dan een pasje.

2 uur later uitchecken was geen probleem. Valet parking was TOP. Zeer comfortabele bedden. Uitstekende locatie in het centrum zonder de geluidsoverlast.

Top locatie en aardig personeel

€ 400,- (2 nachten) voor een kamer zonder airco. Naast een straat, zodat we bij het openen van de ramen wakker werden van de dronkaards.

Top locatie en aardig personeel

Prachtig hotel, mooi en stijlvol ingericht.

Er waren maar twee handdoeken (1 grote en 1 kleine). Als je voor 2 personen boekt, ga je ervan uit dat er in ieder geval 2 grote handdoeken voor het douchen en 1 kleine handdoek bij de wasbak ligt. De douche was wat ouderwets, douche in bad. En voor mensen die slecht ter been zijn is dat moeilijk in- en uitstappen.

Prachtig hotel, mooi en stijlvol ingericht. Ideale locatie, midden in de stad

Zeer aan te bevelen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fantastische locatie, super bedden, overheerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van valet parking wat goed bevallen is. We mochten op de dag van vertrek de auto en bagage bij het hotel tot het eind van de dag laten staan wat natuurlijk een super service is!!

Gezellig hotel in het bruisende centrum van Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer van de kamer dat het zo gehorig is. En de andere gasten waren ontzettend luidruchtig op de gangen. Het ergste vonden wij het smijten van deuren. Waardoor wij een onrustige nachtrust hebben gehad!

Ontbijt was verrukkelijk!!!

Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel en een prima ontbijt maar met mindere kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was standaard, maar wij zouden het meer een basic kamer noemen. De foto’s op Booking.com waren duidelijk anders dan de werkelijke kamer er uit zag. Veel eenvoudiger dus. We kregen een kamer op de 3e verdieping vanwege de rustige ligging bij de zeer vriendelijke incheck. Gelukkig klopte dat wel. Echter de badkamer voldeed totaal niet aan onze verwachtingen: de deur was nogal aan het afbladderen door het vocht vanuit de douche en in de wastafel zat een enorme scheur die men geprobeerd had te repareren. Niet echt fraai. Gelukkig hoefden we bij het uitchecken als compensatie niet te betalen voor het parkeren van de auto (19,50 euro!). Erg attent!

Het ontbijt was perfect. Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel ligt midden in de stad, dus een perfecte ligging.

Een prachtig verblijf in hartje Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel staat op een prachtige locatie. Valid parking werkt uitstekend. Ontbijt zeer uitgebreid en vers! Personeel staat direct voor je klaar en we konden na het uitchecken de bagage laten staan en regelen dat de auto later opgehaald werd.

Het was mede door dit hotel en gezellig Groningen een heerlijk weekend !!!

Niets !!

Aller eerst wil ik laten weten dat het persooneel ontzettend vriendelijk was !!!! Het ontbijt heerlijk en uit gebreid alles was er !!!! En wij hadden kamer nr 203 die heerlijk ruim was !!!

Niets..

Super vriendelijk personeel, ze doen er alles aan om hun gasten te verwelkomen en een relaxt verblijf te bieden. Goed verzorgd ontbijtbuffet met kleine porties & veel keus!

Prima hotel vriendelijk personeel.Mocht ik weer in Groningen zijn kom ik zonder meer terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets viel mij tegen. Kamer was iets kleiner dan verwacht, maar dat was geen enkel probleem. Enigste min puntje kamer vrij donker door donkere muur buiten.

Het ontbijt was uitstekend. Alles vers. Alles wat je maar kan bedenken voor een ontbijt was aanwezig.

Unieke locatie in hartje centrum.

De hygiëne in de kamer en badkamer. Vies vlekkerig tapijt in de kamer en kleverige kranen en wasbak/plateau. De Douche straal was wat zwak en slecht op temperatuur te houden.

Ruime kamer met een heel goed bed. Fantastisch ontbijt, zeer, zeer, zeer uitgebreid en super vers ook op zondag. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Uitstekende ligging in het centrum. Valet parking. Mooi oud stadspand met eigentijdse inrichting.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

alles werkte, prima service, lekker bed, heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

rooklucht in de kamer, maar ik had ook niet om een niet-roken kamer gevraagd. is wel opgeslagen in mijn boeking.com voorkeuren

alles werkte, prima service, lekker bed, heerlijk ontbijt.

Geweldige stad, geweldig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk zegt de score alles. Leuk hotel op een geweldige lokatie (heel dicht bij de Grote Markt). Zeer behulpzaam personeel. En ook nog valet parking; wat wil je nog meer!

Heerlijk ontspannen verblijf in een prachtige accommodatie.

Douchen in een bad; mooie grote twee persoons inloopdouche zou beter bij de kamer passen.

Sfeervol hotel. Mooie bar om 's avonds iets te drinken. Prachtige, ruime kamer. Goede parkeerservice.

een belevenis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een fantastisch en uitgebreid ontbijt. Mooie schone kamer en badkamer. zeer goede service en zeer vriendelijk personeel. de koffer kon voor het inboeken en na het uitboeken in depot , zodat we lekker zonder koffer dingen konden ondernemen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Wordt het volgende keer weer NH ? JA.

Enkele beglazing maakt de kamer erg gehorig voor studentenlawaai van op straat. Ik schrok ervan dat hierin niet voorzien is. Moet absoluut op het lijstje voor volgende investering !

Grote nette kamer met gordijnen die goed afschermden tegen buitenlicht. Heerlijk ontbijt en vriendelijk en attent personeel, zowel aan ontbijt als de receptie.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima verblijf omdat de lokatie goed is maar niet voor herhaling omdat het veel te duur is.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer en badkamer nogal klein. Geen kapstok om de jassen op te hangen en de deur in de badkamer was door vocht afgebladderd. Ook vervelend dat het water in de badkamer loopt tijdens het douchen en dat de beide douches na veel gehannes de goede temperatuur hebben. Op zichzelf niet heel erg maar gezien de prijs die we betaalden vind ik dit niet acceptabel.

Geweldige locatie!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ontbijt was echt heerlijk en goed maar 19,50 eur ook aan de prijs

Vond met name het Valet parking heel fijn. Midden in Groningen auto echt recht voor deur half op stoep zetten en sleutels inleveren.

Goed uitgebreid ontbijt.

De kamer viel erg tegen. Donker en gedateerd. Scheuren in de muur. Vlekken in het tapijt. Douchen in bad. Warm water slecht af te stellen. Simpele meubels. Dure minibar.

Goed uitgebreid ontbijt. Maar dat mag ook wel voor die prijs

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Toen ik aankwam na een lange dag waren de medewerkers niet erg toeschietelijk....

De vloerbedekking zat vol vlekken. Er was thee gemorst in bed door mij, ik bleef drie dagen en het bed werd niet verschoond! De kamer zag er armoedig uit. Structuur van de muren, de kleur van de kamer was afschuwelijk, het meubilair karig en outdated. Eigenlijk was het hele hotel outdated. Jammer, t ligt op een toplocatie.

De kamer was groot

De locatie is FANTASTISCH.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer gehorig(wij hadden een kamer op de 3e verd. achterin). Het was niet volledig en netjes afgestoft. De geur uit de keuken hangt in de gangen op begane grond.

De locatie is FANTASTISCH.

Dit hotel was een prettige uitvalsbasis voor ons lange weekend weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gangen waar de kamers aan liggen zijn wat saai ingericht.

Heerlijk ontbijt. Kamers prima en schoon. De lobby is licht en leuk ingericht met oudere meubels met verschillende stijlen.

Misschien had ik te hoge verwachtingen van Hotel De Ville.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vloerbedekking in de kamer zat vol vlekken. Kamer was kleiner dan gedacht.

Nee kamer viel enigszins tegen ook erg gehorig. Er was ook lawaai vanaf de straat.

Gezellig in het centrum van Groningen

We hadden een kamer aan de straatkant. We sliepen er donderdagnacht; uitgaansnacht van de studenten. Er was de hele nacht lawaai op straat. We werden daardoor nog weleens wakker.

We hadden een heerlijke kamer. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. We hebben niet veel tijd doorgebracht in het hotel. Het was slechts voor een nacht.

Prachtig hotel, midden in centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsdichtheid van de ramen zijn matig. Parkeren in hotelgarage vind ik wat duur, het ontbijt vind ik erg duur, daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt. De douche was niet goed in te stellen, gaf steeds warm, koud, warm, koud. Uiteindelijk wegen de voordelen zwaarder, dus toch een goede beoordeling.

Kamers waren goed, bedden lekker, badkamer mooi, personeel zeer vriendelijk. Prachtig hotel, waar oud en modern comfort zeer mooi zijn gecombineerd. Dicht in het centrum. Gezellig mooi hotel.

Goed gelegen in het centrum van Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is uitgebreid maar redelijk duur. Je kan in de buurt van het hotel ook lekker en goedkoper ontbijten. Slechte geluidsisolatie van de kamer. Wij hadden veel last van lawaai van andere (bad)kamers en van de straat.

Goed gelegen in het centrum van Groningen. Vriendelijk personeel.

Vermijdt kamer 100!

Vermijdt kamer 100! Ernaast zit een opslag ruimte waar tot savonds laat herrie gemaakt werd. Men bood de nacht erna kamer 102 aan. Vermijdt ook deze kamer! Tegenover raam zit luidruchtige ontluchtings pijp. Met raam open doet men geen oog dicht. Slechte kwaliteit-prijs verhouding voor deze kamers. Wij gaan niet terug.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

echte aanrader voor iedereen die een weekendje (of midweek) in Groningen wilt doorbrengen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super ontbijtje, met vers fruit, lekkere broodjes, ei soorten en genoeg keuze aan beleg. Valet Parking is super geregeld voor een hele acceptabele prijs.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer ziet er mooi uit maar douchebak is laag met als gevolg stroomt in rest van badkamer en dubbele douchekoppen overbodig en 1 niet goed af te sluiten Dus mooi is niet altijd praktisch

Matig door slechte nachtrust.

Kamer aan de wegkant. Veel herrie van buiten snachts. Gehorige kamer en oude inrichting. Bank zat heel slecht en weinig lampen.

Dichtbij het centrum. Bed was prima.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Lekkere city trip in heerlijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Het hotel heeft een hele prettige inrichting met verschillende lounge ruimtes en zit er dicht bij het centrum. Het personeel is erg vriendelijk, de ontvangst was erg prettig en het personeel staat echt voor je klaar. Restaurant 't Gerecht zit er naast en is prima qua kwaliteit.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Ons weekend top.maar zouden niet meer voor NH kiezen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit geen ontbijt inbegrepen.bedden sliepen slecht.parkeerkosten hoog voor gasten.drinken presentje op de kamer kost in verhouding veel geld.niet neerzetten of bij de prijs inbegrepen,voelt meer welkom.

Niet genomen.gegeten in bistro in de stad

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Groningen is een superstad en dit hotel een superuitvalsbasis.

De instap in het bad om te douchen is een hele onderneming de bodem van het bad is veel hoger dan de vloer je moet dus een eind naar beneden stappen, houvast ontbreekt en een beugel zou een grote hulp zijn. Verder wordt parkeermogelijkheid opgegeven bij de hotelbeschrijving, dit is echter een parkeerservice, ze brengen de auto voor je naar een parkeergarage en halen hem ook weer op. Hiervoor worden stadse tarieven gerekend EUR 19,50/dag.

De locatie is super, dicht bij de grote markt. De kamers zijn groot en praktisch en voorzien van koffiemachine (cups) en waterkoker.

Kamer was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was prima. Bed naar mijn idee ietsjes te hard en een wat dikker kussen was ook welkom geweest. Of eventueel een extra kussen in de kast. Ontbijt was perfect. Staf was zeer vriendelijk en behulpzaam . WiFi mag sneller.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitleg over parkeerservice vooraf. Die ontbrak. Ook koffie en thee op de kamer was zeer sober. Een nespresso zou als voorziening beter passen bij dit hotel.

Locatie was prima!

Ligging is perfect, je loopt zo het centrum in.

Gedateerde kamer met heel veel vlekken in het tapijt en schimmel in de badkamer. Absoluut 4 sterren onwaardig.

Ligging is perfect, je loopt zo het centrum in. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was prima!

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gewoon goed, niets viel tegen!

De kamer was niet enorm groot, maar correct en verzorgd, ontbijt ook heel netjes. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam, kortom een goed hotel!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontvangst was erg vriendelijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers en overheerlijk. Mooie grote bedden. Toen we uiteindelijk onze oplader waren vergeten werd er direct contact met ons opgenomen en de oplader werd opgestuurd! Fantastische service.

Toplocatie voor een weekendje Grunn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was redelijk donker

Aangezien het hotel niet helemaal vol was, kregen we zomaar een suite! En mochten we gebruik maken van de lazy Sunday. (I.p.v. 12u uitchecken, om 17u). Heerlijke bedden en een schone kamer.

Prima verblijf in Groningen centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer grensde aan het speelplein van een school of kinderopvang. Lastig uitslapen.

Centrale ligging en de mogelijkheid tot valet parking. Fijne lobby met zeer luie stoelen en gezellige open haard

Klantonvriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

3 weken van te voren geboekt en per abuis dubbel geboekt. Direct aan booking.com gevraagd of dit oplosbaar is, waarop werd doorverwezen naar hotel. Receptiemedewerker stond mij vriendelijk en correct te woord, doch er was geen enkele coulance mogelijk. Weer teruggebeld naar booking.com en daar hetzelfde recept. Uiteindelijk, ook al ben je nog zo’n trouwe klant, men blijft slechts een nummer. Dit stuit mij zeer tegen de borst. Ik heb dus dubbel betaald en dat maakt de prijs/kwaliteitverhouding uitermate slecht en beïnvloedde deze klantonvriendelijke behandeling mijn gevoel van comfort uitermate negatief.

Centraal gelegen Kamer prima, personeel voorkomend.

De locatie is goed

De vloerbedekking in de kamers is ronduit smerig, vegen, vlekken, zo ook hert meubilair, allerlei vlekken met een onbestemde herkomst. Te goor voor woorden. Dat maak je niet goed met een flesje wijn en wat koekjes.

De locatie is goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

prima hotel op gunstige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

er zaten vlekken in het tapijt -- de decor mag wat aandacht!

had een kamer aan de binnentuin waardoor je midden in de stad lekker met het raam open kan slapen

Prima, maar de totale prijs doet ons volgende keer toch ok elders oriënteren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was klein en bedden idem. Prima, maar extra prijs voor ontbijt van € 20,- pp vonden wij fors, jammer. Maar de locatie in het centrum is gewild.

Ontbijt was uitstekend en bediening erg vriendelijk.

Comfortabel en prettig en lekker harde bedden, dus heerlijk geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt en op de tv kon ik Canvas (België) niet vinden, vreemd was dat.

Alles was prima. Bij het ontbijt voor ieder wat wils. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom het ontbijt zo duur is. Leuke omgeving en ook stil s'nachts wat ik belangrijk vind.

Het ontbijt was bijzonder uitgebreid maar het meest beviel...

geen opmerkingen

Het ontbijt was bijzonder uitgebreid maar het meest beviel de vriendelijkheid van het personeel. Parkeerservice is zo midden in de stad perfect!

Heerlijk weekend weg!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het wifi bereik op de kamer was niet top

De kamer en badkamer waren schoon en de bedden comfortabel. Ontbijt was uitgebreid en werd continu aangevuld. Personeel was behulpzaam en had leuke suggesties wat te doen in de stad en de locatie was absoluut top!

CaVa
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sanitair was vuil, denk dat de kuisploeg een dagje ATV had? Jammer want als je heel laat aankomt is de wil om te klagen ver te vinden en dan doe je hetzelf maar...

Het personeel was heel vriendelijk en de ligging midden in de stad is perfect voor de gasten maar niet om te parkeren en tijdens werkzaamheden.