Beoordelingen over De Zevende Hemel

5,7

5,7

• Beoordeeld op: 14 september 2018

waardeloos

cafe restaurant rook erg onfris , volle asbak op de balie . Er werd ons te kennen gegeven dat het meneer zijn vrije dag was en er dus niet gekookt werd . Kamer viel erg tegen , zeer kleine douche

een ervaring rijker met hersenletselbeperking

Ik heb een beperking( een niet-aangeboren-hersenletsel door een beroerte ) dat ik slecht loop en loop daardoor met een rollator, Heb gevraagd voor een kamer op de begane grond maar door een vergissing moest ik naar de 1ste verdieping.....Het is wel gelukt maar vergt voor mij ontzettend veel energie en dat is eigenlijk de minpunt van de hele overnachting.

Het geweldige ontbijt met lekkere koffie en een gezellige gesprekje met de eigenaar !

Ouderwets gezellig

Er lopen af en toe gezellige katten in het restaurant, je hebt er geen last van als je er tegen kunt. En dus zelfs een aanrader als je gek op katten bent.

Een echt familie hotel met eerlijke, hardwerkende mensen. De kamer was basic en gezellig ingericht. Heerlijk geslapen op lekkere bedden. Ontbijt was prima en tafeltje gedekt op de tijd in overleg. Het eten in het restaurant was echt heerlijk. Voor ons als Hagenezen echter wel hele grote porties, sorry kok ;-)

Het personeel is super aardig en behulpzaam.

Afwerking van de kamers. Maar hotel is nog volop bezig met het renoveren.

Het personeel is super aardig en behulpzaam. We hebben er ook gegeten en dat was heel lekker. Een hele fijne badkamer met douche.

De Zevende Hemel? No stairwy to heaven!!

De rommel binnen en buiten. Kamer en inrichting was opgeruimd, goed en schoon.

Ongedwongen en heel apart hotel. De stalen trap naar De Zevende Hemel zit achter het pand 🤗😁👍 Zeer vriendelijke eigenaar en zijn echtgenote.

Niet voor herhaling vatbaar omdat we niet goed geslapen hebben door lawaai

De kamer was een beetje armoedig, het was niet al te schoon, de afstandsbediening van de tv was kapot en de tv sneeuwde. Midden in de nacht begon er iemand te schreeuwen en er werd niets aan gedaan.

Douche was goed warm en voldoende druk, ontbijt was prima en gastheer en vrouw vriendelijk

Goede nachtrust voor een correcte prijs en daar draaide het uiteindelijk om.

Niets eigenlijk maar ik zocht geen grote luxe.

Het hotel was eenvoudig (zoals verwacht) maar voldeed volledig aan de verwachtingen. Aangename en vriendelijke gastheer. Hond was welkom Ontbijt ok. Parking nabij. Een goede nachtrust (stil).

6,0
    Voor 1 nacht ok maar langer zou ik er niet willen blijven.

Afmeting van de kamer en badkamer en kwaliteit van de beden. Zie boven.

Eten was goed, lekker en niet duur. De kwaliteit van het sanitair minder, het water van de bovenburen liep in de badkamer langs de wand. Klein en met een vouwdeur die, als je met 4 pers. het toilet gebruikt wel erg veel geluid maakt en niet goed sluit!

gezellig hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Klein minpuntje. Je kon binnen ruiken dat er gerookt wordt. Als zware ex roker vind ik dat niet heel erg. Voor mensen met bv. longproblemen is dat niet fijn. Wellicht beter om buiten een overdekte rookruimte te maken.

Uiterst vriendelijke uitbaters. Lekkere maaltijden. Goed ontbijt

Prima maar toe aan vernieuwing

De kamer was wel toe aan nieuwe muren, vloeren en spullen die er hingen waren stuk. Een kussenlaken zag er niet zo schoon uit.

Ontbijt was goed. En wordt goed voor je gezorgd. Het bed was lekker zacht. De kamer is achterstallig maar de dingen die het nodig heeft zijn prima en schoon.

Eens maar nooit meer!

Niet comfortabel, niet schoon (smerig zelfs) en voor het gebodene vrij prijzig. Ondanks de goede bedoelingen van het aardige ""eigenaars echtpaar" is dit zeker niet voor herhaling vatbaar. Bij aankomst (na drie uur) was alles nog donker en op slot. Na een rondje om het hotel stond er een vrouw haar auto uit te laden en dat bleek dus de eigenaresse te zijn. Zij was werkelijk zeer vriendelijk en liet ons binnen. Nu zijn wij heel erg makkelijk, maar wat wij aantroffen in onze kamer is met geen pen te beschrijven: oude bedden, vieze badkamer met een soort van verschraalde sigaren/rioollucht, lampen kapot, of helemaal geen lampjes ingedraaid, stopcontacten in het restaurant waar zwarte stofdraden opzaten en ga zo maar door. Op de vraag of we er 's avonds laat nog inkonden kregen wij als antwoord dat de grote sleutel van de zijdeur was en wij er zo in konden, oké apart, maar goed we konden er in ieder geval in. Het ontbijt was heel erg simpel, vers afgebakken pistolettes, wat oud brood en oud krentenbrood plus wat ontbijtkoek en beschuit waar wij ons niet aan gewaagd hebben. Gekookt eitje een kan koffie en wat jus. Wel heel gezellig gepraat met de eigenaar die, wat heel vreemd was, de ene na de andere sigaret op stak terwijl hij aan de bar zat. De prijs stond in geen enkele verhouding tot het gebodene. Ter vergelijking: drie weken hiervoor zaten wij voor 4 euro meer (nl €79) in het Van de Valk in Antwerpen (wel zonder ontbijt maar toch...) Nee, ondanks de leuke eigenaren zal er voor ons geen tweede keer "7e Hemel" komen. Achteraf zijn wij ook wat op het verkeerde been gezet door de naam.

Heel vriendelijke eigenaren

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

vreselijk

We verwachte dat je er ook wat kon nuttigen zo tussen door, maar dat was niet zo. De kamers waren een afbraak, zelfs de vloer liep schots en scheef,zodat we ook in ons bed schuin lagen.Dus al met al, ga ik er nooit meer heen

Het ontbijd was prima, en daar was wel de eigenaar aanwezig, maar de kamers waren vreselijk. We vonden dit geen hotel, er was verder nooit iemand aanwezig, gezellig wat nuttigen s,avonds was er ook niet bij, het was altijd gesloten toen wij er waren. Wel kregen we een sleutel om naar binnen te komen. Ik raad dit niemand aan om daar naar toe te gaan

Goed voor een kort verblijf.

De zaken die ik al eerder in recensies had gelezen waren nog steeds actueel. Een zeer aardige eigenaar die ons ontving. Een goed ontbijt. Maar ook de kamer die gedateerd was en de dunne matrassen. De eigenaar vertelde dat hij de kamers aan het opknappen is. Wanneer er dan ook wat aan de badkamer en de bedden wordt gedaan is het zeker daar goed te vertoeven. Parkeren in de omgeving is ook geen probleem.

Een goede plaats op een goede plek om een nacht te verblijven.

Omdat ik wist wat ik kon verwachten viel niets mij tegen, integendeel, de recente opknapbeurt viel positief op.

Ik heb hier al eerder met plezier overnacht. Het is een rustig hotel met een vriendelijke ontvangst en eenvoudig maar goed ontbijt. Het hotel is voor mijn doeleinden uitstekend gesitueerd. De kwaliteit is goed in evenwicht met de prijs.

Wij hebben met elkaar een gezellig weekend gehad.

De 3 persoons kamer is te klein voor 3 personen. Door bed wat er bij gezet was waren stoelen niet meer te gebruiken. Verder is loopruimte daardoor erg klein. Kamer had geen daglicht anders dan lichtkoepel.

Wij hebben s avonds lekker gegeten in de zevende hemel. Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk

Zeer lekker gegeten in het restaurant.

Hotel is in het midden van renovaties, waarvoor een pluspunt. Jammer dat de badkamer wat aan de kleine kant uitviel. Eigenaars hebben katten, in de gang en het algemeen toilet rook enorm naar kattenpis.

Zeer lekker gegeten in het restaurant. Ontbijt is zeker voldoende. Jammer dat er geen chocomelk of melk voorzien wordt voor de kinderen.

We waren blij dat we onderdak hadden, voor een langer verblijf zouden we hier absoluut niet komen

Erg verouderd en veel gebreken in de kamer. Veel defecte verlichting/ stopcontacten. defecte wc schuifdeur. Lage bedden en slechte matrassen.

Goed maar niet echt uitgebreid ontbijt. voor de prijs was het in orde

Prijs/kwaliteit oké

Ons vielen de negatieve recensies op! Er staan onaardige recensies bij. Men vergeet dat je weinig betaalt voor een goed én schoon bed!

Het was allemaal goed in verhouding: prijs/kwaliteit! Het eten , spareribs héérlijk!! Nooit elders zulke lekkere sparibs gegeten! Bovendien royaal! Daarbij overtrof de kwaliteit de prijs.!

Werden door de zevende hemel omgeboekt na art gallery...

Werden door de zevende hemel omgeboekt na art gallery pension hij zou de taxi voor heen en terugreis terug betalen daar dat pension 6km verder lag maar de zevende hemel is dicht tegen ons zei die dat ie een grote groep kreeg tegen de pensionhoudster had hij gezegd wegens vakantie.

Ongezellig en vies.

De tweede dag hadden we een ontbijt besteld om 9uur ,bij benedenkomst had de eigenaar zich verslapen ,dus zonder ontbijt zijn we weggegaan.

Vieze badkamer vuile randen ,smerige vloerbedekking op de trappen en in het restaurant gedeelte .

Een nachtje een gezellig hotelletje met fantastische service!

De ontvangst en de moeite die voor ons werd gedaan was fantastisch! Daarnaast een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en een heerlijk ontbijt!

Op loopafstand van het stadion, dát was onze doelstelling; verder maakte het ons niet zoveel uit.

Trapopgang, overloop, (ontbreken van) deuren toilet; beetje krakkemikkig allemaal... maar ergens heeft dat ook wel weer z'n charme, dat soort zaken.

De eigenaar is top, leuke kerel. Makkelijk in de omgang, bijkomende wensen (eerder inchecken etc.) waren geen probleem. Keurig ontbijt; was niks mis mee.

Zeer slecht.

Het hotel is echt zeer smerig,evenals de eigenaar fred.Loopt de hele week in dezelfde kleding en stinkt naar het zweet.Heeft vieze lange nagels en vieze zwarte handen waarmee hij vervolgens het eten serveert.De kamer is ook ranzig(zie foto,s)smerigheid op de lamellen,muur en de douche helemaal beschimmelt.mijn advies geef 3 euro meer uit en neem een bastion hotel of iets dergelijks.

Het vertrek!!

Vriendelijk ontvangst, voor 1 nacht prima maar zeker niet langer!

Betere verlichting, schoonmaak, opruimen....

De ontvangst was vriendelijk. Het is een oud hotel wat echt een opknapbeurt nodig heeft. Roken door eigenaar vind ik not done! Het hotel rook er ook gewoon naar!

Het was een goed en prettig verblijf

In de bijna al de matrassen zat een kuil, misschien de volgende keer bij het verschonen de matrassen omdraaien.

Het was een uitgebreid ontbijt! Dat is fijn als je veel honger hebt!

Enkel één overnachting

Alles zeer vies zelfs het personeel liep in kleding dat al een week of langer gedragen was Het ontbijt was van dagen geleden En overal waren vliegen en ander ongedierte te vinden

Was goed te doen , maar zou een volgende keer niet hiervoor kiezen,

De 2 eenpersoonsbedden hebben een houten rand rondom de matras Als je met elkaar in bed ligt is dat niet fijn zo'n houten rand in t midden Wij hadden een vierpersoonskamer ( 2eenpersoonsbedden+1stapelbed)en maar 1stoeltje om te zitten . En het toilet trok niet door , dit kwam vaker voor zei de eigenaar en lag aan de vlotter Laat dit ff goed repareren

Ontbijt was prima Kamer was schoon , bedden matig Het hotel zag er nogal gedateerd uit

Ontbijt was prima Kamer Het was een slaapkamer ook niet meer.

De kamer was niet groter om er een zit slaapkamer van te maken Je komt erom te slapen De rest is dan een toegave.

Ontbijt was prima Kamer Het was een slaapkamer ook niet meer.

Nooit meer

€100,- plus is wel wat veel voor 2 nachten op een vieze, stoffige kamer. Personeel loopt zomaar je kamer binnen zonder te kloppen. Dat kan echt niet.

Helaas niets.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Hotel onwaardig

Alles, Zie hier boven.

Niets, het is geen hotel waardig. Alles is oud en het ruikt niet fris. De eigenaar rookte er flink op los. De kamers, wij hadden er twee gehuurd omdat onze dochter ook mee reisde, waren erg verouderd. Kasten waren kapot, er stonden oude lokkers als kast. Er ontbraken lamellen voor het raam, verlichting kapot en noem maar op. Ontbijt was slecht en minimaal. Er lag een bakker aan de overkant, maar er waren broodjes van de supermarkt die zelf afgebakken werden. Broodjes, brood, beschuit, krentenbrood, kaas, boterhamworst serverlaat en gekookt ei, zoet beleg en sinasappelsap uit pak. Geen verse melk, ook al had ik hierom gevraagd. Geen yoghurt, musli en fruit. Geen €7.50 waard.

sumier, rommelig hotel met een goed ontbijt

de gastheer zag er uit als iemand van de familie Flodder, ongeschoren typ met een slobbertrui aan uit het jaar nul de kamer was super klein het toilet gescheiden door een schuifdeurtje s 'morgens viel je op de gang over de rotzooi omdat ze andere kamers aan het schoonmaken waren, maar de ruimte ontbrak ook om die aan de kant te kunnen leggen

het ontbijt was prima en ruimschoots voldoende

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een hotel voor rokende bouwvakkers, niet voor gezinnen

Dat er binnen gerookt werd,ook in het restaurant waar ik met de kinderen wilde gaan eten maar dat elders heb gedaan. De rook kwam ook in onze slaapkamer. De matrassen waren allemaal doorgelegen.

Het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 april 2017

aangenaam verblijf in een eenvoudig hotel.

misschien een opfrissing van de kamers!prijs kwaliteit zeker goed.

de eigenaar en eigenares waren heel vriendelijk,s'avonds heel gezellig aan de bar!! de kamers wel verouderd,hadden alles wat wij nodig hadden.kleine,maar propere badkamer. ontbijt was goed,lekker croissantje en paasei,met een knipoog naar de patron!!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Slechte nacht in rommelig hotel

Bij receptie keek ze verbaasd bij de incheck en constateerde bij tonen kamer ook dat er een bed miste. Daarna bleek het menu aan buitenkant hotel niet meer te kloppen, geen pasta/pizza/vegetarisch. Een van de handdoeken was vies, de gordijnen waren dicht vanwege uitzicht op een tuin met puin en door cafegasten tot 1.00u ' s nachts naast de kamer konden we niet in slaap komen. Snel vertrokken zodra we wakker waren en ontbeten hadden.

Goed te vinden

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Een familie weekend in Limburg.

De badkamer is wel heel erg klein , ook iets vervallen maar het is allemaal nog prima te doen !

Het was huiselijk voelde erg prettig en fijn , Hele aardige host. Ontbijt stond keurig op tijd klaar. Alles was naar wens ook rekening gehouden met dat wij na ons familie diner laat terug zouden zijn.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Familiebezoek in Kerkrade

Dit hotel verkeerd in zwaar verwaarloosde toestand. Niet geschikt voor vakantie en of familiebezoek. Typisch hotel waar monteurs en arbeiders de hele week vertoeven en die alles ok vinden als ze maar bed hebben. Overal waar je kijkt is het chaos in dit hotel. Ziet er overal slordig en smerig uit. Overal slingeren spullen die niet bestemd zijn om te zien voor gasten. Staat van onderhoud is ronduit slecht! Bij aankomst is hotel gesloten. Beide dagen dat wij er waren was het gesloten. Dit was vooraf niet gemeld.

Het ontbijt was redelijk maar ook niet meer dan dat!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Volgende keer voor ons toch weer een bekende hotelketen

Toen we kwamen was de kamer nog niet schoon...(16.45 in de middag), dat er gerookt wordt beneden, een kat is in huis,erg luidruchtige weg en niet heel erg schoon allemaal.

De straal van de douche, personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Goed hotel om te overnachten met prima ontbijt

De kamers maken een wat vervallen indruk. Ook de douche liep niet helemaal goed door. Duidelijk wat achterstallig onderhoud.

Het ontbijt was prima, evenals het bed. Meest beviel me overigens de prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Top weekend gehad

Het is niet het Amstel hotel, maar dat weet je toch van te voren als je dit boekt voor deze prijs.

Leuke eigenaars allemaal heel familiair Heerlijk gegeten!!

Goed bed maar beslist geen zevende hemel

Kamer lekkage plekken op plafond schilderwerk op muren beschadigd vuil. Gordijnen haakjes kapot geen nachtkastje afwerking slordig . Ruimte naar kamer toe was opslagplaats van fitness apparatuur en baden .

Ontbijt voldoende en goede prijs

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ruime en nette kamer

Harde bedden met dun matras. 2 eenpersoons bedden naast elkaar, maar konden niet fijn tegen elkaar geschoven worden door het beddenframe. Er waren extra dekbedden, maar niet zichtbaar en we kwamen daar de volgende dag pas achter.

Ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Weet niet of ik meteen zal teruggaan

Mijn rookvrije kamer stonk zwaar naar sigarettenlucht Het bed was van gamele kwaliteit en in de lattenbodem ontbraken spijlen. Huisdieren en kinderen liepen door het restaurant. Zeer wisselvallige WiFi en TV-ontvangst. Badkamer was maar net groot genoeg. Algemene hygiëne en orde liet te wensen over.

Vriendelijke personeel / huiselijke sfeer Correcte eenvoudige restaurantkeuken Al bij al rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Nuttig. Maar niet nog eens

De kamer was bezemschoon. De broodjes waren goedkope afbak, jammer genoeg niet vers van de bakker aan de overkant

De eigenaar Is erg vriendelijk, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuk hotel in Kerkrade

De badkamer was aan de kleine kant, maar wel te doen.

Schone, eenvoudige 4-persoonskamer (2 1-pers bedden en 1 stapelbed) in een rustige buurt. Lekker ontbijt met gekookt eitje en warme broodjes.

Ee zeer goede keuken en een zeer enthousiaste en goed...

Ee zeer goede keuken en een zeer enthousiaste en goed gemutste eigenaar

Een prima kamer voor een mooie prijs

Een prima kamer voor een mooie prijs

Personeel ( eigenaar ) zeer aardig

Matrassen versleten zeer slechte tv afstandsbediening stuk, licht schakelaar boven stapelbed ( kinder) stuk.

Personeel ( eigenaar ) zeer aardig

hotel is vergane glorie

het ontbijt hygiene

het ontbijt net als thuis de douche werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt. de eigenaar was gezellige prater.

prima voor een overnachting

De kamer was eenvoudig, maar schoon. De eigenaar een toffe vent. Ontbijt was ruim voldoende.

De kamers kunnen wel schoner, maar ik was niet veel op de kamer. Verder was het prima.

De gastvrijheid.

Geen frisse handdoeken en beddegoed

Met rust gelaten en in bezit van een buiten sleutel. Geen

Gezelligheid, sfeer

Gezelligheid, sfeer

leuk praatje met eigenaars

leuk praatje met eigenaars

het was heel gezellig en een heel welkom binnen komen

het onbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Betaalbaar en basic.

Best oude kamers.

Aardige eigenaar, gratis parkeren.

Al jaren niks aan gedaan, zo leek het tenminste

De Kamer en het avondeten

de ligging , voor limburgs mooiste te fietsen

Prettig, rustig hotel.6

N.v.t.

Heerlijk rustig hotel. Prima ontbijt.

De kwaliteit. De comfortabiliteit.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het bed we lagen op spiralen niet echt comfortabel

Het bed we lagen op spiralen niet echt comfortabel

hele kleine kamers

hele kleine kamers

Netjes en goed ontbijt.

Bij aankomst 's avonds laat konden we nog dineren. Ontbijt was goed met heerlijk gekookt eitje.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Persoonlijke ontvangst, verder prima hotel, lekker eenvoudig...

Persoonlijke ontvangst, verder prima hotel, lekker eenvoudig maar alles aanwezig voor kort verblijf of doorreis.

GEZELLIGE SFEER DIT IN BELANGRIJKE MATE DOOR DE KLANTVRIENDELIJKE BENADERING VAN DE EIGENAREN

De klantvriendelijkheid en de gemoedelijke sfeer van de eigenaars

Prijs/kwaliteit, flexibiliteit van eigenaar

Prijs/kwaliteit, flexibiliteit van eigenaar

Was een ruime kamer voor 4 personen

Kleine douche weinig ruimte als je kids wil afdrogen in de douche..

Was een ruime kamer voor 4 personen

Enkel aanvaardbaar als men weinig eisen stelt en voor één enkele overnachting boekt.

Staat van de kamer. Verouderd. Weinig tot geen kastruimte. Douchedeur stuk etc

Ontbijt summier maar voldoende

Een prima verblijf

Het beviel ons !

Kort en voldoende

Valt niet tegen, maar het houdt ook niet over.

Niks in bijzonder.

Was prima

Niks bijzonder . Maar spullen waren beetje oud

Gastvrij en vriendelijk.

De kamer was aan de kleine kant.

De vriendelijkheid van de eigenaar en zijn vrouw.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

De rekening zou worden verstuurd, echter we moesten in het hotel afrekenen

De sfeer en gezelligheid

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Badkamer

Badkamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Niet goed

Het hotel was vies en de kachels waren uit het was dus steenkoud

Ontbijt was redelijk

5,5
    Het verblijf kan ik niet beoordelen omdat we de hele dag elders verbleven.

De badkamer.

Het ontbijt was goed en de mensen waren vriendelijk. Het was ook goed en voldoende.