Beoordelingen over Hotel De Zoete Inval Haarlemmerliede 4-sterren

Haarlemmerstraatweg 183, 2065 AE Haarlem, Nederland

#5 van de 16 hotels in Haarlem

Makkelijke locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren laag en erg zacht. Voor 4* verwacht je iets meer luxe. Zeker sen koelkastje.

Lange bedden zeker pluspunt. Badkamer erg mooi. WC-bril bijzondere zit

Zeer vriendelijk personeel, aan de receptie, op het terras,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel, aan de receptie, op het terras, in het restaurant, in de bowling, bij het ontbijt....mensen verstaan hun vak en schrijven GASTVRIJHEID met hoofdletters.

de kamer was prima , netjes schoon ,was wel gerookt ,als...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was prima , netjes schoon ,was wel gerookt ,als niet roker ruik je dit maar dit terzijde , door het naast gelegen bowling centrum waar dus ook feestjes worden gegeven ,hadden we dus een halve nacht slaap vanwege het lawaai van muziek en feestende mensen ,verkeerde kamer qua ligging .dus we boeken hier niet weer in het weekend.de ontbijtzaal zat erg vol met mensen lange rijen ,1 koffieautomaat die erg langzaam was dus er mag nog wel een bij . Ontbijt zaal was niet gezellig lange tafels geen prive . ontijt zelf was perfekt , harde werkers in het hotel .

Tegen een redelijke meerprijs de suite genomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegen een redelijke meerprijs de suite genomen. Fijne yacuzzi, heerlijk kingsize bed en prima kamer. Goed ontbijt en diner. Geen overlast van vliegtuigen.

Meer dan de moeite waard en we gaan er zeker nog een keer naar terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is netjes maar ietwat gedateerd. Airco aanwezig maar s'nachts toch nog wel wat warm.

Ontvangst was prettig en ongedwongen. Personeel zeer behulpzaam en service gericht. Onze eigen fietsen konden 's avonds in kelder worden geparkeerd. Prima ontbijt, uitgebreide keuze. Prima moderne badkamer. Ruime eigen parkeerplaats.

Ideale uitvalsbasis om te fietsen tussen Amsterdam en de natuurgebieden aan de Noordzee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Degelijk en goed onderhouden hotel. Ontbijt en maaltijden in restaurant waren heel lekker. Een speciale vermelding voor de dames van de receptie die zeer vriendelijk en behulpzaam waren.

Groot hotel,goed voor grote groepen met correcte doch vrij onpersoonlijke service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onpersoonlijke, meer zakelijke sfeer, goed voor 1 nacht, maar niet echt voor een vakantie. Goed op doorreis of overnachting voor of na vroege of late vlucht. Wij kwamen op citytrip naar Amsterdam en Haarlem, met het openbaar vervoer. Station was op 1 km, wat we tevoet deden. Shuttle bus was tegen betaling aanwezig wat wel 3 € per rit kostte ook treinticket 9 € voor een retourtje naar Amsterdam met de sprinter.

Ontbijt is in buffetvorm en redelijk uitgebreid. Voldoende keuze. Kamer was netjes Restaurant best ok, voor 1 nacht

Spijtige ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren ronduit verschrikkelijk, ik had speciaal een dubbel bed geboekt om languit te liggen maar helaas... wanneer je te dicht naar het midden ging rolde het bed (dat op rolletjes stond) gewoon uit elkaar. Wanneer je te ver naar buiten ging liggen schoof ook de matras mee, het was niet enkel bij mij zo maar ook bij mijn mama waar ik ook een dubbel bed voor geboekt had was dat probleem aanwezig ik was dus allesbehalve uitgerust en ben ik noodgedwongen om 5h30 opgestaan!! Toen ik wilde douchen zag ik aan de douche een volledig vuile rand en was er opgedroogde douchegel in de douche aanwezig terwijl ik nog maar net daar was en ik nog geen douche genomen had, dus was ik genoodzaakt om bij mijn mama op de kamer te douchen!! Toen we dan s'morgens gingen uitchecken kregen we zelfs de vraag niet eens of alles naar wens was of dat het ontbijt ok was... vond ik beetje onprofessioneel. Ik ga vaak op hotel, en kom graag terug wanneer het goed is maar voor die prijs had het bed, de poets en de service zeker beter gekund.

Het eten was erg lekker, en ook de inrichting in de lobbies waren mooi

aangenaam hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers niet erg groot maar netjes en alle comfort Goede ligging voor omgeving te bezoeken waaronder Amsterdam

Rustgevend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het inchecken, want ik ben er vaker geweest en dat was niet doorgekomen, dus moest ik alle gegevens weer invullen, terwijl bij het uitchecken bleek dat de gegevens in de computer zaten.

Keurige kamer, heerlijk bed, rustige omgeving, gratis wifi en gratis parkeren. Prima accomodatie op een centrale ligging t.ov. Haarlem, Zandvoort, Amsterdam en Schiphol.

Ons verblijf in dit hotel was prettig. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. dikke 10
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was een beetje koud toen we de kamer inkwamen. Wij houden wel een beetje van warmte.

De kamer was gezellig ingericht. Er was tv en je kon er een kopje koffie of thee zetten. Dat was voor ons zeer prettig omdat wij al vroeg weg moesten en er nog geen ontbijttafel was. Prettig hotel, kom er zeker indien ik weer in de buurt moet zijn terug.

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. Het ontbijt was erg uitgebreid! De badkamer is vrij nieuw en de douche erg goed en ruim. Nette kamers. En we hebben fietsen gehuurd en dat was ook uitstekend voor elkaar.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Correct hotel aan een correcte prijs dus een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier iets vermelden zou muggenziften zijn en daar begin ik niet aan.

De kamers zijn gemakkelijk ingericht en zonder toeters en bellen. Badkamer, bedden, parking, personeel, ontbijt... alles correct tegen een correcte prijs.

Nette moderne kamers met goede bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel doet wat sleets aan

Nette moderne kamers met goede bedden. Fijne badkamer. Shittle service naar het station en makkelijker parkeren bij het hotel.

Heel goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs voor één nacht zou iets lager kunnen omdat het hotel niet heel nieuw is (maar, ze hebben er wel aan gewerkt. Moderne badkamers en ontbijtzaal modern, top!). De wat landelijkere look heeft ook wel iets. Bij het boeken deed de mobiele website het niet, waar ik informatie zocht over het bowlen en tarieven.

Ontbijt uitgebreid en uitstekend! Personeel erg vriendelijk :) Hotel goed schoon! Kamers prima in orde! Hele leuke bowlingfacaliteit! Sport 1 op de televisie! Gratis parkeren. Vlakbij station Haarlem-spaarnwoude om naar Haarlem te gaan (gratis parkeren bij station).

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Een goede ervaring en aan te raden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wijnkeuze was heel erg beperkt en heel basic en qua gebodene te duur en het idee dat men er niet zoveel van kende. Prijs ontbijt aan hoge kant, € 12,50 p.p. maar hadden afspraak bij vrienden en daar ontbeten. Bar was bij de bowling en teveel lawaai. Er zou ook een andere rustige bar moeten zijn.

Hotel rustig gelegen. Goed onderhouden en schoon. Grote gratis parking. Vriendelijk personeel. Schone rustige kamer en badkamer. Goed eten in restaurant.

Daar geen overnachting meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zodra je naar de kamers loopt, het idee dat je een verzorgshuis binnenstapt. Prijs viel enorm tegen. Veels te duur voor wat het hotel je bied.

Prima ontbijt Mooie badkamer.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanuit de kamer en aanzicht van het hotel (beetje grauw en kill).

Ontbijt was goed verzorgd, tevens is er 24 uur per dag iemand aanwezig bij de receptie. Personeel is professioneel en vriendelijk.

De zoete inval staat nu in mijn favorieten .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

(winter?)dekbed was te warm - maar ik haalde het uit de overtrek en heb dan wel heerlijk geslapen

uitstekend gegeten - hert perfect gebakken - heerlijk macaron dessert - mijn vrienden delen mijn enthousiasme

Zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor was de ligging prima. Het hotel is perfect ten opzichte van de zeer redelijke prijs. Het personeel was zeer vriendelijk. Kamers waren heel goed en de badkamer perfect. Al met al was onze keuze zeer geslaagd.

Dames aan de receptie waren zeer gastvrij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

HYGIENE !! Spetters op het schilderij, vlekken in de vloerbedekking. Badkamer was wel netjes overigens. Ook bij de automaat in de hal vies rooster erboven, verdient een opknapbeurt.

Dames aan de receptie waren zeer gastvrij

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het personeel is uiterst dienst verlenend ingesteld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is uiterst dienst verlenend ingesteld. Onze kamer was schoon, stil en comfortabel. Het hotel is een verademing. Wij komen beslist nog eens terug.

Prima voor een weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden pech met de kamer. 112 grenst aan de verwarmingsketel en dat geeft een zoemend geluid. Te laat om te reclameren als je in bed ligt, 's morgens wel gecompenseerd.

Ontbijt was zeer compleet

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer schone en nette kamer met een fantastische doucheruimte. Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Op een hele mooie afstand van Haarlem!

Het personeel wat geweldig: ook om tien uur 's avonds...

zou het niet weten

Het personeel wat geweldig: ook om tien uur 's avonds nog even stralend als in de ochtend. Plus ze hielden fantastisch rekening met mijn koemelk-allergie

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Gastvrij en ontspannen verblijf in Haarlem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Behalve de kamer en de overnachting en bowlen in de bar na, is er weinig te doen in het hotel. maar daarentegen genoeg in de omgeving. Helaas moet je daarvoor wel een stuk de deur uit omdat het meeste niet op loop afstand vanaf het hotel is. Het treinstation gelukkig wel. En dat scheelde een hoop.

De ruime keus bij het ontbijt en het vriendelijke behulpzame personeel. Ik voelde mij erg gastvrij ontvangen. De kamer en de badkamer zagen er top en schoon uit. Iedere dag schone handdoeken .

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een prachtige goedwerkende...

Geen idee

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een prachtige goedwerkende badkamer! Ligging van hotel is zeer geschikt voor zowel bezoek Haarlem als de omgeving van Haarlem.

Ik zou het niet weten.

Op de eerste plaats zeer vriendelijke medewerkers die ook zeer behulp zijn. Heb gezien dat oudere mensen ondersteund werden en hun koffer in de auto werd gelegd. Zeer goed ontbijt. Rustig, grote parkeerplaats .

Uitstekende verhouding prijs-kwaliteit!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt wordt apart verrekend en is nogal prijzig.

Uitstekende verhouding prijs-kwaliteit! Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal. Nette kamer met voldoende stopcontacten. Prima airco. Park & Go in de nabijheid zodat je snel het centrum van Haarlem kan bereiken.

Verblijf in een prima hotel met uitstekend ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel de Zoete Inval is een prima alternatief voor een hotel in Amsterdam. Het is gelegen op 10 minuten lopen van het treinstation waar je de trein naar Amsterdam neemt en daar dan binnen 15 minuten bent. Het is ook mogelijk om voor €3,- per rit gebruik te maken van de hotelshuttle naar het treinstation. Het is een goed hotel met heel vriendelijk personeel. De parkeerplaats is ruim. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was voortreffelijk! Ruime keuze, alles vers en goed verzorgd.

Lekker een paar dagen ertussenuit bij hotel De Zoete Inval, niet ver van Amsterdam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tv op de kamer was moeilijk aan te krijgen, er was vooraf niet bekend dat je de knop voor het aanzetten (ofwel uitzetten van de spaarbrander) niet te lang ingedrukt mocht houden. Meestal lukte het na vijf, zes pogingen om de tv aan te krijgen.

Een mooie en praktische badkamer, goede bedden en een gezellig restaurant met een goede menukaart en goed bereide maaltijden. Ontbijtbuffet was erg goed ingericht en voorzien van uitgebreide keuze, lekker brood en heerlijke koffie, smoothies waren eveneens onovertroffen. Het hotel lag dicht bij NS station Spaarnwoude (Haarlem) zodat je vrij vlot en goedkoop naar Amsterdam kon reizen. Ikea-liefhebbers kunnen ook terecht bij de vestiging tegenover het NS station aldaar. Schiphol ligt op een klein kwartiertje rijden van het hotel.

Heerlijk en Gastvrij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat hebben we hier een heerlijk verblijf gehad! Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en we kregen bij inchecken te horen dat we een upgrade van onze kamer kregen. Helemaal super, mooie kamer met bubbelbad. We komen hier graag terug.

Voor ons doel een prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De shuttle had ivm bagage en moeizaam lopen van mijn man en mij beter naar de andere kant van het station kunnen komen.

Meer rust dan verwacht gezien de nabijheid van Schiphol. Ontbijt prima. Openbaar vervoer minder goed bereikbaar. Shuttle naar trein wel goed beschikbaar.

Gewoon genoten van de kamer en ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De binnenkomst in de kamer is vrij smal. Deur sloeg telkens tegen de kleerkast.

Ontbijt was super. Veel keuze, mooi gepresenteerd en vers ( inclusief fruitsap). Kamer was mooi en zeer net alsook de badkamer met prima douche.

Bereikbaarheid, vlakbij snelweg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste kamer die we kregen rook sterk naar rook, erg smerig. Dankzij vriendelijk personeel gelukkig een andere kamer gekregen. Hotel oogt overall wat gedateerd.

Bereikbaarheid, vlakbij snelweg. Badkamer. Netjes, onlangs gerenoveerd. Ontbijt.

Uitstekende plaats om dicht bij Haarlem te overnachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als het druk is dan zijn er te weinig invaliden parkeerplaatsen bij de ingang.

Alles was goed verzorgd en 's morgens was er een uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matras van het bed aan de raamzijde was slecht, of ik rolde naar het midden en lag een paar keer in de spleet tussen beide matrassen, of ik rolde er bijna uit. Vier keer wakker geweest door de matras. Mijn man heeft een paar dagen een zere rug gehad, hij lag aan de deurkant. Het betreft kamer 204

Ontbijt was goed

ontbijt uitstekend,kamers heel proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een zwembad verwacht,maar dat is eigenlijk onze eigen fout,niet genoeg de folder van het hotel gelezen,sorry

ontbijt uitstekend,kamers heel proper

Prima hotel, zalige douche, vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt gewoon niet zo mooi. Wel prima dichtbij Haarlem en Amsterdam, maar als je uit het raam kijkt of naar buiten stapt is het best troosteloos. Jammer, want binnen is het allemaal prima!

Kamer was super, lekker bed, prachtige badkamer, zalige douche. Ook de bowlingbaan beneden was een topper voor mijn dochter (ik vond het zelf ook leuk ;-).

Prachtige ligging, fijne kamer en goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima bed. Fijn dat het raam gewoon open kan 's nachts. Prima badkamer. Geweldig ontbijt, meer keus dan je kunt eten. De shuttle van het hotel naar station Haarlem Spaarnwoude, is per direct beschikbaar! Prachtige natuur rondom, waaronder een kolonie lepelaars.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Waar de gast op nummer 1 staat
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op 3e verdieping hoor je de band spelen van begane grond (indien er een feest is). Wel bijtijds gestopt.

De gastvrijheid die het personeel uitstraalt, de kamers erg schoon, mooie badkamer en heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

met uitzonderong van de toegangstrap prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De toegangstrap is voor ouderen een regelrechte ramp. Ben ook flink gevallen door die rottrap ( geen leunig waar je je aan vast kunt houden.Geeft voor mij een reden of ik de volgende keer ook hier heen ga graag doorsturen

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Gezellig, luxe uitstapje met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat we in de avond niet in de serre konden zitten. dat was rustiger geweest als in de bar bij de bowling. dit aangezien wij in de avond graag een potje wilden kaarten. Verder vond ik het personeel wat de eerste dag bij het ontbijt stond attenter als die van de tweede dag. De eerste ochtend kwam die man mijn gekookte eitje bij mij aan tafel verwisselen voor een verser exemplaar, omdat deze na een tijdje hard en blauw werden zo vertelde hij. De tweede waren de gekookte eieren idd harde droge blauwe ballen qua dooier.

De faciliteiten waren erg goed. Badkamer was lekker ruim met fijne douche. Wat wij fijn vonden, was dat de deur gewoon met een sleutel op slot ging en niet met een kaart. Dit omdat wij mijn dementerende schoonvader bij hadden. Deur kon in de nacht fijn met de sleutel op slot, waardoor hij niet kon gaan dwalen door het hotel, bij het naar de badkamer willen. Het diner in het restaurant was ook van heeeel goede kwaliteit en echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Rustig en landelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wastafel liep slecht door en toiletzitting was kapot. Je zou verwachten dat zoiets simpels door de kamermeisjes gemeld zou worden en onmiddellijk gefikst. Slechte beurt als een gast dit moet melden en er geen excuus of ander gebaar op volgt. Niet erg vertrouwenwekkend.

Hotel ligt op een rustige locatie op een steenworp afstand van Haarlem. Beetje landelijke uitstraling. Gratis parkeren vlak voor de deur, ook nooit weg.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ontspannend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De binnnen stad Haarlem is goed bereikbaar per fiets. Mooie fietspaden. Dicht bij het station om bv een dag naar Amsterdam te gaan.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goede accomodatie, schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt werd na 09.30 uur amper aangevuld. Yoghurt in vaste porties (alleen biologisch). Wij misten de brie.

De gezellige sfeer in het hotel. De ligging. Er is een fietskelder. Ramen kunnen open en er zitten horren voor! Veel broodkeuze bij het ontbijt en lekkere koffie verkeerd. Gezellige bar/bowling. Overal vriendelijk personeel. Strakke, moderne badkamer. Groot flatscreen tv op de kamer.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Buitengewoon goed hotel !!!

Helemaal niets.

We werden op een keurig nette manier ontvangen. Personeel was zeer hulpvaardig en vriendelijk en de kamer was uitstekend. Ook de service achteraf was buitengewoon. Complimenten! !!!!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hotel zorgt ervoor dat de klanten tevreden zijn en doen hiervoor hun uiterste best.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het ontbijt niet in de prijs was inbegrepen. Stond ook niet bij de boeking. Kosten ontbijt prijzig.

Bij de boeking naar rustige kamer gevraagd. In eerste instantie niet gekregen, later hierover gereclameerd toen kregen we direct een upgrade naar suite. Receptioniste erg bereidwillig.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De algehele sfeer is nogal oubollig; beetje ziekenhuis/bejaardenhuis achtig

Locatie tov Haarlemcentrum is prima, ontbijt is prima, kamers zijn prima

• Beoordeeld op: 22 september 2016

de kamer op zich was prima maar omdat er geen invalide...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

invalide toilet op de kamer

de kamer op zich was prima maar omdat er geen invalide toilet was dat was me wel vertelt en ik mij niet goed voelde zijn we eerder vertrokken

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het was gewoon fantastisch !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het warme welkom en de verassing van een upgrade. Hebben wij genoten van een zeer aangenaam verblijf en komen zeker nog een keer terug. En daarbij niet te vergeten het super vriendelijk en behulpzame personeel.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrachtwagen op parkeerplaats met draaiende motor die ons wekte maar we hadden de raam open vanwege de hitte!

Eerder op de kamer,vriendelijk personeel,goede bedden,heerlijke douche,koffie en thee op de kamer!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

leuk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 2 aparte matrassen van het bed schoven makkelijk uit elkaar, anders geen opmerkingen

Het ontbijt was uitgebreid. De ontbijtruimte was ruim en vuile tafels werden direct afgeruimd.De kamers ruim en proper.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

comfortabel en aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen koelkastje op de kamer en niet onmiddellijk een hotelbar gevonden. Na boeking veranderd van datum (wegens wijziging van onze vlucht vanuit Schiphol) en daardoor meer moeten betalen

heel vriendelijk personeel goede tips gekregen o.m. voor verplaatsing naar Amsterdam super ontbijt, kamer, badkamer gelegenheid om naast Amsterdam ook het gezellige Haarlem te ontdekken

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima hotel !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn wat gedateerd, misschien dat er ook vernieuwde kamers zijn maar waar wij in zaten was behoorlijk verouderd. MAAR alles werkte en was schoon en voor 100 euro moet je ook niet te veel verwachten.

Vriendelijk personeel en schone kamer, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Als u in de gelegenheid bent, kies dan een ander hotel in de omgeving van Haarlem.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onvriendelijk personeel (ontbijt). Ontvangstbalie: uitdrukkelijke waarschuwing, dat de rookmelder niet verwijderd mocht worden...(moest ondertekend worden)! Kamer rook naar sigarettenlucht. Beddengoed stonk. Locatie.

Entree trappenhuis beetje oudbollig

Heerlijke douche

Netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers aan de kleine laat.

Dikke prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eenpersoonskamer is gezellig en mooi gelegen op de hoek van het hotel. Fijne lichtinval en een rustige slaapplaats

Uitstekend en gastvrij hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, het was uitstekend.

Hartelijke ontvangst, aardig en net personeel plus een uitstekend ontbijt.

Perfecte uitvalsbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, weinig variatie voor glutenvrij. Betere opties van brood op de markt.

Super onthaal, shuttlebus en geweldige kamer

Een prettig hotel aan de rand van Haarlem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer met prachtige douche. Ook het ontbijt was super en je kunt er erg lekker eten voor een redelijke prijs. Voldoende parkeerplaatsen.

Hygiëne en klantvriendelijkheid van het personeel

X

Hygiëne en klantvriendelijkheid van het personeel

De bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van de kamers en het ontbijt

De bedden

Schoon fris helder

Geen sauna aanwezig

Schoon fris helder

uitzicht

Prima kamers. Heerlijke douche. prima ontbijt.

Heel vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zou het niet kunnen verzinnen

kamer en badkamer

Douche

Geen Koekast op kamer

Douche

Vliegtuigen vliegen over. Hoge ramen. Geen balkon

Fijne kamer. Goed bed.

Goed vertoeven in Haarlemmerliede

Niets het is goed

Het hotel voldeed aan de verwachting, alles was schoon, badkamer keurig netjes en s`ochtends een heerlijk ontbijt.

Aangenaam hotel voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn te weinig kamers met een 2-persoonsbed, bijna allemaal twee 1-persoonsbedden

Mogelijkheid tot bijplaatsen van een bed

Mogelijkheid tot bijplaatsen van een bed