Beoordelingen over Appartementen Valkenburg

Neerhem 34, 6301 CH Valkenburg, Nederland

#3 van de 52 hotels in Valkenburg

Locatie.
    • Appartement

Er mag in de appartementen niet gerookt worden, maar toen we aankwamen stonk het enorm naar sigarettenrook. We hebben ramen en deuren tegen elkaar open gezet, maar de volgende dag was de sigarettenlucht nog niet weg.

Locatie. Je loopt zo het centrum in. Heerlijke bedden.

een verblijf om te vergeten
    • Appartement

om de sleutel af te halen moest je bij het Parkhotel omlopen en de heuvel op. Binnen geen lift in werking dus nog een trap op. Dit was voor een ouder iemand die slecht ter been is geen sinecure en van tevoren onvoldoende duidelijk aangegeven. We moesten bij de incheckbalie ons paspoort afgeven. Echter: Dit is sinds de nieuwe Europese wet personeelsgegevens niet meer aan de orde. Bij de incheckbalie ontstond hierover een vervelende discussie waarbij je je door herhaald verzoek en navraag van argumentatie als wereldvreemde zonderling voelde! Toen we om de tussenkomst van de toeristenpolitie vroegen bleek afgifte van een persoonsdocument niet meer aan de orde !? Het appartement zag er op de foto's beter uit. Bv het hoofdsteunstuk van het bed ontbrak. Er hing een penetrante chloorlucht in de slaapkamer en badkamer. Krappe douchecabine met oude versleten douchearmatuur. De woonkamer rook muf alsof er al lang niet meer gelucht was. De bedden waren naar onze smaak te zacht en te smal. Maar dit is op een persoonlijke voorkeur gebaseerd. Iemand anders vindt superzachte bedden juist weer fijn . Het zwembad bleek gesloten. De vloer kraakte hinderlijk waardoor medegast wakker werd door nachtelijk pleegebruik. Een schemerlamp deed het niet. De toegangsdeur viel niet vanzelf in het slot waardoor ongenode gasten binnen konden komen. Voor Valkenburg echter niet bezwaarlijk naar ik kan inschatten. Het zag er op de foto's zo veelbelovend en luxe uit !

ruime slaapkamer. Alles was aanwezig. Fijn dat de ramen open konden waardoor er s nachts frisse lucht naar binnen kon. Handig en attent dat er in het woongedeelte aan dingen was gedacht zoals een elektrische gasaansteker, afwasmiddel, goede koekenpan met tefallaag. Het appartement was ondanks de geurtjes beslist proper te noemen !

Ruim appartement op een boogscheut van het centrum van...
    • Appartement

Het zwembad lijkt veel groter op de foto s Matrassen heel zacht Appartementen hebben een opfrisbeurt nodig Grote dode spin aan de binnenkant van de lamp in de slaapkamer😨 Douchestang zat los

Ruim appartement op een boogscheut van het centrum van Valkenburg, gezellig ingericht, keukentje was compleet, Senseo toestel aanwezig, koffie en thee Vriendelijk personeel!

Vakantie verblijf
    • Appartement

Er is geen lift aanwezig. Er is geen eigen parkeerplaats.

Mooi, schoon en ruim appartement. Er is een buitenzwembad waar je gebruik van kunt maken. Ligt op loopafstand van het centrum.

Een heerlijk weekend genoten met een top accommodatie
    • Appartement

De centrale ligging. Vlak bij de kabelbaan en op loopafstand van de restaurantjes en terasjes. Het appartement van alle gemakken voorzien om eventueel in het appartement te blijven vertoeven.

Het was een fantastische ervaring in Valkenburg.
    • Appartement

Kleine tip voor het Parkhotel. Het buitenzwembad kon wel een beetje een opfrisbeurt gebruiken qua blaadjes en takjes. Voor de rest helemaal inorde!

Het was een fantastische ervaring in Valkenburg. Supermooie lokatie en prima appartementen! Alles was schoon en het zwembad bij deze temperaturen was echt wel een +.

• Appartement

De incheck, geen goede uitleg van de meerdere appartementen, en de nummering. De vele trappen wij hadden een ouder iemand bij ons, dus let goed op als je boekt dat je dat uitzoekt welke verdieping je zit.

De heerlijke bedden en t zwembad, en de vriendelijkheid bij de bar bij de late aankomst, de ligging is perfect.

Goed ontvangen

Wij zaten op de 2de verdieping De vloeren zijn van hout het kraakt behoorlijk de onder hebben er last van gehad ondanks wij er wel rekening mee gehouden hebben. Wat voor deze mensen geen probleem was. Onderhoud goed. Alleen moeten alle deuren gesmeerd worden. Piepe vrij hard. Smorgen’s maak je mensen er mee wakker!! Bv na de wc gaan. Hoofd Voordeur sluit alleen met sleutel Staat 70% van de dag open

Goed ontvangen Goed en verzorg appartement Dicht bij centrum 300 meter of zo Buitezwembad Aparte slaapkamer handig als je met kinderen bent Keukenblokje met ijskas+ vriezer Alle benodigde keuken gerij is er Ruime voorraad handdoeken

De ligging van het appartement en de mogelijkheid tot een...
    • Appartement

Inchecken moet bij het parkhotel. Hier kwamen we pas achter bij de locatie waardoor we een paar keer op en neer moesten lopen. Het zou handig zijn om voortaan bij het reserveren al info te krijgen over het inchecken bij het parkhotel.

De ligging van het appartement en de mogelijkheid tot een late checkout, waarbij we om 5u pas uit het appartement hoefden. Daarnaast was het zwembad erg rustig en aangenaam.

Heb respect
    • Appartement

Geen parkeerkeerplaats geen 2 persoonsbed geen info over zwembad enzo! De schoonmaak ploeg viel al om 10:00 ons apartment binnen terwijl we nog naakt in bed lagen !!!!

Rust en locatie

Bij lange na niet zoals eerdere jaren!!!
    • Appartement

Gehorig. Slechts één sleutel voor tweepersoons kamer. Geen radio, geen muziekzender op tv. Fietsenberging is vuile-was-hok geworden in vergelijking met eerdere jaren.

Heerlijk even weg
    • Appartement

Appartement rook nogal muf. Schoonmaak was niet compleet. Geen personeel aanwezig (alles wordt via 100m nabijgelegen Parkhotel geregeld). Ook ontbijt daar tegen betaling. Parkeren kost E 8 pd.

Ligging uitstekend. Rustig, uit centrum. Faciliteiten goed.Vriendelijk personeel (verderop).

Mooi zeer ruim appartement dicht bij centrum Valkenburg
    • Appartement

Terras achter had meer beschut mogen zijn (i.v.m. kabelbaan), appartement had iets lichter mogen zijn. Jammer dat bubbelbad bij zwembad defect was.

zeer ruim appartement, ligging ten opzichte van centrum, gebruik maken van zwembad hotel

Het was een tegenvaller.
    • Appartement

Wij konden op afgesproken tijd niet in accomodatie. Baliemedewerkster was onvriendelijk We konden niet parkeren op komplex. Ons werd parkeerplaats aangewezen op 600 meter voor 2 euro per uur. Balkon zat in drukte van stoeltjeslift. Balkonstoel was gevaarlijk kapot. Plafond zat vol spinnenwebben. Ontbijt bij hotel kostte 15 euro.

Het was dicht bij centrum

Fijne plek vlakbij het centrum!
    • Appartement

Parkeren voor de deur is vrij prijzig, parkeerplaats met dagkaart is stukje lopen. Trappenlopen moet geen probleem voor je zijn...

Locatie, dichtbij het centrum, alles op loopafstand. Basic inrichting maar alles wat je nodig hebt is er, keuken heel compleet, op een oven en vaatwasser na. Bedden slapen fijn en een schone en goede douche.

Ruim appartement in mooi gebouw, maar matig verzorgd
    • Appartement

Te moeten ontdekken bij aankomst dat de sleutel in een ander gebouw, dat 500 meter verderop ligt, opgehaald 'dient' te worden gaf ons een onwelkome indruk. Het viel helemaal niet mee om de sleutel te bemachtigen. In totaal werden we bij 4(!) gesloten deuren d.m.v. lelijk opgestelde briefjes doorgestuurd voordat we eindelijk de receptie vonden. Helaas worden gebouw en appartement met weinig zorg en liefde onderhouden. Dit is te merken aan allerlei details zoals een niet sluitende buitenvoordeur, een verwaarloosd balkon met veel groen aanslag en (te hoge) stoelen die niet bij de eettafel passen (je kunt als je aan tafel gaat zitten je benen er niet onder kwijt). Op de bank wordt het er niet beter op, want die zit werkelijk voor geen meter... Buitengewoon storend is een sterke TL lamp op het balkon -niet uit te schakelen- die 's nachts ondanks gesloten gordijnen fel de slaapkamer binnenschijnt. Ook storend zijn de vermanende en dreigende opmerkingen 'gij zult niet roken, niet barbecueën, niet de rookmelders onklaar maken op straffe van verbanning & boetes enzovoort' in de brief die je met de sleutel meekrijgt en welke herhaald worden op een A 4tje op de muur. Je voelt je bij voorbaat al een lastige klant. Terwijl je toch echt een niet rokende enz. brave borst bent. Dit zijn zo een paar minpunten die zo sterk in het oog sprongen tijdens ons verblijf dat ze een plek verdienen in deze rubriek...

Ruim appartement in een mooi gebouw. Keuken goed voorzien en slaapkamer aan rustige achterzijde. Sympatiek geholpen bij de receptie.

Prima heerlijk
    • Appartement

we zijn vaker geweest nog nooit eerder de slaapkamer aan de straatkant nu wel dat vonden we minder vanwege het lawaai.

We hadden geen ontbijt besteld (dus we konden lekker uitslapen)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

top locatie, gedateerde appartementen
    • Appartement

vies en gedateerde vloerbedekking. bed staat bol, constant neiging om eruit te vallen. er staat constant water op het balkon, ook toen er geen regen was blijft het water druppelen op het balkon.

locatie was goed. douche is ook goed

Geweldig, echt het gevoel gehad dat je even uit alle sleur bent. HEERLIJK!!!!
    • Appartement

Parkeren is wel lastig, het hoeft niet voor de deur, maar je moest toch wel even een stukje lopen wil je de auto voor een niet al te hoge prijs weg zetten. Ruim een jaar geleden kregen we nog een parkeerkaart, dat was wel prettig. De water koker zou ik vervangen als ik u was, het duurt namelijk een eeuwigheid voor dat hij klaar is, zonde van het stroom verbruik.

Ook deze kamer was schoon en netjes, het bed was ook prima we hebben hier goed op kunnen slapen. Vanaf deze kamer loop je heel gemakkelijk het hele gezellige centrum in. Wij komen zeker weer bij u een kamer boeken. ( als het aan mij ligt eind van dit jaar nog ) Drie landen punt was ook maar 30 minuutjes rijden door een hele mooie omgeving lijkt wel een beetje op Denemarken erg mooi dus.

Geslaagd

De kou...de vloer is heel koud en met de kachel op hoogste stand duurt het lang voordat het warm is!!

Uitgebreid ontbijtbuffet, apartement was zeer netjes en praktisch en mooie lokatie

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Geweldig leuke dagen gehad
    • Appartement

Sleutels ophalen bij Parkhotel. Voorheen kreeg je de sleutel van Dhr of mevr.Dieteren ter plaatse. Best een stukje lopen heen en terug naar Parkhotel. Als je dan eindelijk met de bocht naar boven aankomt met je koffer, dan zit de receptie nog op de 1e etage en moet je nog traplopen. De koffer voor de deur bij het appartement alleen achterlaten en dan naar Parkhotel lopen is ook geen optie. Receptiepersoneel was wel vriendelijk.

De kamers waren ruim en schoon. Handdoeken aanwezig. Bed sliep lekker.

Al bij al in orde .

Hoewel we een appartement huurden is ontbijt inclusief toch welkom voor deze prijs .

De ligging net buiten het centum was super , op wandelafstand van alles en toch rustig gelegen .

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Wij komen graag terug. Super !!

Misschien handig als jullie erbij zetten dat je trappen op moet kunnen. Voor ons geen bezwaar overigens!

De ruimte en de inrichting. Alles aanwezig. Keuken fijn in gericht.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Dit was mijn tweede verblijf en zal er zeker terugkomen als ik weer naar Valkenburg ga.

Er is geen lift (heb ik tenminste niet gezien) en de trap naar de bovenappartementen is zeer steil. Niet te doen voor mensen die slecht ter been zijn of om andere redenen geen of moeilijk trappen kunnen lopen. Vraag daarom om één van de twee appartementen op de BG. Internetsnelheid is niet meer van deze tijd. Op de smartphone is het te doen (Youtube), maar laptops kun je alleen 's nachts redelijk gebruiken. Gemeten snelheid 12-16 Mbps op bovenste verdieping. Als men dat zou kunnen opkrikken naar 40-50 Mbps gedurende de hele dag zou dat ideaal zijn. Geen eigen parkeerplaats zoals andere hotels die soms wel hebben. Parkeren voor de deur is op het moment € 1,90 p.u. 11-20 uur.

De kamers/badkamer waren heel schoon. Zeer goede privacy. Je wordt niet onnodig lastig gevallen door personeel. De schoonmaakdame zeer vriendelijk. Keuken is compleet. Goede verwarming, wordt 's nachts wel uitgezet. Zitkamer is sfeervol ingericht. Bedden (boxspring) zijn uitstekend. Locatie is prima, zeer dicht bij uitgaanscentrum en Cauberg. Supermarkten en de bekende winkels zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ok, maar kan beter. Dure acccomodatie voor wat je er voor terug krijgt.

Zie hierboven. Duidelijkere informatie verschaffen en wat meer gezelligheid in het appartement. Theeglazen was ook handig geweest en een koffiezetapparaat (en geen Senseo. En sowieso geen Senseo zónder pads).

Inchecken moest in het hotel en kon niet bij het appartement. Was zeer onduidelijk en ook niet vooraf gecommuniceerd. Met als gevolg dat we weer terug moesten lopen vanuit het appartement richting het hotel. Het hotel was donker en leek verlaten. Moest aanbellen. Werd eerst opgehangen. Toen later werd de deur open gedaan en moest ik naar de 3e verdieping lopen waar de receptie zat. Beetje onduidelijk allemaal. We hebben 1 A4 meegekregen waar op stond dat we mochten mee ontbijten in het hotel en zo ook met het diner. Maar er stonden geen tijden bij en ook niet dat we moesten reserveren voor het diner. De huiskamer van het appartement was prima, maar de slaapkamer en hal was wat ongezellig. Had veel meer sfeer aangebracht mogen worden. Bedden daarentegen waren prima.

Locatie is prima.
    • Appartement

Parkeren is alleen voor hotelgasten, niet voor gasten van het appartement. Parkeren kan aan de rand van Valkenburg op een openbaar parkeerterrein voor 8 euro per dag. Je moet dan wel telkens voor 11.00u een nieuw kaartje halen.

Locatie is prima. Je loopt zo het centrum in! Vanaf het balkon kijk je op de kabelbaan.

Valkenburg Kerststad

Heerlijk dichtbij het centrum, mooi fris en schoon appartement. Glutenvrij ontbijt besteld, hiervoor kregen wij volwaardige heerlijke bruine bollen. Volgend jaar weer!!!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

schoon, groot appartement.
    • Appartement

Geen parkeerplek bij het appartement Erg smalle dekbedden We moesten een eind lopen om de sleutels op te halen

schoon, groot appartement. Niet gschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Alles was aanwezig in de kamers. Mooi centraal gelegen tov het centrum van Valkenburg.gezellig

Fijne locatie, dicht bij het centrum. Parkeerplaats helaas redelijk ver weg
    • Appartement

Bedden waren erg smal, de receptioniste was niet erg aardig. Een beetje uitleg over de aankomende parade en de overvolle straten en restaurants had fijn geweest. Ook bij vertrek geen vraag of we het fijn hadden gehad of iets in die trand.

Fijne ruime kamer, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Wij vonden het super en hadden een geweldig weekend.
    • Appartement

Het is een wat oud gebouw, de houten vloeren kraken en buigen hier en daar wat door. Maar voor ons geen probleem.

Het App, was groot, schoon, alles der op en aan, de bedden heerlijk en de verwarming werkte geweldig. Het woongedeelte gescheiden van het slaapgedeelte wat heel confertabel is. De douche heerlijk warm en schoon. .

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het viel tegen , foto's op side waren mooier

Wij hadden het souterain appartement, het was zeer donker binnen en moesten de lamp hele dag aan hebben Er was geen parkeer gelegenheid voor het appatement. Parkeerplaats op 7 min lopen a €8 per dag

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Valkenburg was gezellig druk en een hele mooie omgeving om te wandelen!
    • Appartement

parkeren moesten we apart betalen en elke dag opnieuw de parkeerautomaat vullen. Dat was vervelend en lastig en belemmerd je vrijheid op een dag. Dat zou toch eenvoudiger en makkelijker moeten kunnen met een vergunningskaart of iets dergelijks waarmee je eenmaal betaald/afgerekend.

we zaten in een afzonderlijk appartement. Het nummer 134a, was lastig vinden. we moesten bij 136 naar binnen en kwamen dan op een binnenplaatsje waar nr 134a zat. dat was niet duidelijk uitgelegd, helaas. Dus kostte het nodige zoek werk om te vinden. Helaas ook een wat muffe geur in het appartement. Verder prima.

ruimte voor de prijs ten opzichte van een hotel
    • Appartement

klok loopt niet en wekker deed ook niks battery op en de tv zender veronica was erg sneeuwerig terwijl de rest goed beeld was ,en er was alleen decafe koffie ,had wel zelf ook me eigen koffie mee . optie om ook een zeep dispenser in de keuken te hebben voor je handen wassen

ruimte voor de prijs ten opzichte van een hotel

Valkenburg oktober 2017.
    • Appartement

De nieuwe eigenaar heeft de prijs aanmerkelijk verhoogd en er ontbrak een informatieboek zoals Dieteren altijd verstrekte. Bovendien moest nu voor het parkeren worden betaald. Was voorheen voor rekening van de verhuurder. Een weekend Valkenburg dus veel duurder dan in maart 2017 en voorgaande jaren het geval was.

De inrichting, de ligging en de nabijheid van het centrum.

Aangenaam verblijf in mooi appartement

Ik vond de combinatie met hotel minder, je krijgt daar alleen sleutel en brief met uitleg, onpersoonlijke benadering..ook niet de neiging om extra info daarna nog bij ze op te vragen, zwembad bij hotel was wel weer super, leuk extraatje

Heel mooi en redelijk groot appartement, alles aanwezig..mooie plek. Vlakbij centrum, wij hebben auto voor deur geparkeerd, 1,90 pu van 11 uur tot 20 uur betaald.

Nette ruime locatie op loopafstand van het centrum.
    • Appartement

Minpuntje is dat er geen parkeervoorziening is. Ondanks dat deze accommodatie in beheer is van het parkhotel, mochten we daar niet op het terrein parkeren. Aan de straat parkeren is vrij prijzig en dichtstbijzijnde ( vrij afgelegen) parkeerterrein is ongeveer 10 a 15 minuten lopen.

Nette ruime locatie op loopafstand van het centrum. Gebruik ontbijt mogelijk in het parkhotel tegen betaling. Ook mochten we gebruik maken van de sauna en het zwembad in het parkhotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

GEZELLIG LEUK VERBLIJF APPARTEMENT
    • Appartement

HADDEN GRAAG GEZIEN DAT DE WOONKAMER MEER GEZELLIGE SFEER LICHT ZOU HEBBEN OM LEKKER TE KUNNEN ONTSPANNEN. EEN GEZELLIG BUITEN LAMPJE OP BALKONNETJE ZOU GEEN OVER BODIGE LUXE ZIJN.

het appartement was erg gezellig en knus. Compleet met alles wat je thuis ook hebt nette douche gezellig leuk keukentje leuke woonkamer goed slaapconfoor.

prima voor een gezin die een appartement zoekt maar wel tegen burengeluiden kan.

Helaas hadden we geen bad. Zeer gehorig door houten vloeren, ook van de bovenburen. Gelukkig hebben wij maar 1 dag bovenburen gehad.

volledig ingericht appartement, het ontbrak aan niets. Gratis gebruik van mooi binnenzwembad van naastgelegen Parkhotel. Gratis gebruik van Wifi.

Valkenburg is gezellig om een paar dagen te verblijven. Thermo 2000 dichtbij om een dag te vertoeven
    • Appartement

de douche, de druk was zeer matig en de douchekop bleef niet hangen deze moest je met de hand vasthouden. Opgemerkt bij de receptie en deze nam het gewoon ter kennisgeving aan. Jammer, had beter gekund. Bij het schoonmaken van de douche moet dit beslist al zijn opgevallen dus had voorkomen kunnen worden.

de ligging, dicht bij het centrum

Leuke dagen gehad wn veel do gen ondernomen
    • Appartement

- geen verschoning van handdoek tijdens ons verblijf van 4 dagen - ontbijtservice te duur - dagelijkse parkeerkaarten te hoog voor vakantiegangers ( zou in de prijs inbegrepen moeten zijn)

- prima ligging - veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Super appartement!

De stoelen en banken zaten niet heel ontspannen, maar dat is het enige. De inrichting was erg leuk en praktisch, alles wat je nodig hebt is aanwezig: theedoeken, handdoeken, keukengerei en vriendelijk personeel.

Het appartement was erg luxe, luxer dan op de foto's. Het was erg fijn dat we een zwembad hadden en daarnaast kun je ook gebruikmaken van de faciliteiten van het Parkhotel. Al met al super!

was een fijn weekend

Geen warm water om te douchen in de ochtend en er werd hiervoor geen enkele compensatie aangeboden ook niet na onze vraag hierom. parkeren moet je openbaar uitzoeken.

de appartementen zijn prima en liggen heerlijk dicht in het centrum

ruim appartement, dicht bij centrum
    • Appartement

Er was een misverstand over wel of niet ontbijt inbegrepen. Ons werd ter plekke verteld van wel en bij controle bleek dit niet het geval te zijn. Wij moesten bij betalen voor het genuttigde ontbijt en dit was vrij prijzig

ruim appartement, dicht bij centrum

Schoon, super locatie en een fijne plek!
    • Appartement

Hadden voor 5 dagen 1 set handdoeken gekregen p.p., we hadden graag nog een keer schone handdoeken gewilt. Wij hadden ontbijt bijgeboekt, die was in het park hotel, 4 min lopen van onze accommodatie vandaan. Wat opzich prima was alleen je moet wel omhoog lopen. Dit was van te voren niet aangeven, voor mensen die slecht ter been zijn is dit wel lastig en goed om te weten. Het ontbijt was wel echt super goed verzorgd!

Super schoon, goede bedden, goede douche en erg ruim! Er zit een buiten zwembad bij, zag er netjes uit! Maar wij hadden slecht weer en toen mochten we ook van het binnen zwembad in hotel (4 min lopen verderop) gebruik maken. Super netjes ontvangst door het personeel! In het appartement was zelfs afwasmiddel, vuilniszakken en wc papier aanwezig, vaak moet je dit zelf nog kopen in een appartement.

Heerlijk genoten van ons appartement . Heel schoon, bedden perfect, uitzicht prima.
    • Appartement

Jammer dat er geen melding is gegeven dat Hotel Dieteren was over genomen. En dat je de auto niet voor de deur kan zetten . Parkeren is vrij duur"!

Bij aankomst stonden wij voor " appartement Dieteren" de receptie was gesloten , een vriendelijke meneer vertelde ons dat Dieteren was overgenomen door Park Hotel Valkenburg , 200 meter verder op...daar kregen wij de sleutel van ons appartement. We hebben heerlijk genoten van Valkenburg!

Ideaal verblijf voor een paar dagen in het gezellige toeristische Valkenburg.
    • Appartement

Receptie bij Parkhotel. Ze lieten ons wachten op de sleutel terwijl deze al beschikbaar was. Naar ons was gecommuniceerd dat inchecktijd vanaf 13.00 uur was. Bij aankomst bleek dat 15.00 uur te zijn (onlangs gewijzigd sinds overname door Parkhotel maar nog niet overal duidelijk aangegeven). De doorgaande weg was wel wat druk (maar door goede isolatie overigens geen last van gehad).

Perfecte locatie, net buiten de drukte maar alles op loopafstand. Gezellig huiselijk appartement, goed geïsoleerd. Origineel ingerichte knusse hal en trappenhuis. Er was afwasmiddel, keukenrol, voldoende toiletpapier, koffiepadmachine, thee, wat suiker en melksticks, een föhn, gezellige verlichting en zelfs 2 paraplu's! Ook zwembad is een plus!

Was fantastisch
    • Appartement

Appartement was echt geweldig alleen beetje jammer stonden voor een gesloten deur complex was overgenomen door ander hotel hing nergens een brief hadden ook geen mail gehad hoorde van andere gasten dat we moesten inchecken bij ander hotel aangegeven dat er niks vermeld stond maar toen we naar 5 dagen weggingen hing er nog steeds geen briefje en stonden er ook weer mensen die van niks wisten

Appartement was geweldig schoon lekkere bedden ideale ligging mooie omgeving

Perfecte locatie, alles op loopafstand.

Aankomst: receptioniste was van weinig woorden/ kregen geen uitleg

Perfecte locatie, alles op loopafstand. Prima, schoon appartement. Babybedje stond opgedekt klaar.

Acceptabel

Woonkamer is gedateerd. Bank is aan vervanging toe. Het inchecken moet gebeuren in het 500 meter verderop gelegen Parkhotel. Staat niet aangegeven in de omschrijving. Ligging van ons appartement was aan drukke doorgaande weg. Weinig privacy.

Ruim appartement op begane grond met terras. Ligging direkt naast de stoeltjeslift. Prima bedden.

Is aan vernieuwing toe !

Koffiepads werden maar op 1 kamer vd drie aangevuld. Tapijten. Niet meer van deze tijd. Parking mag wel inbegrepen zijn voor die prijs. Heb 1 persoon geanuleerd, heb niets teruggekregen ?

Geen personeel gezien, tapijt verwijderen uit de kamers, jammer dat je voor het parkeren extra moet betalen.

matig mn gelet op de hoge prijs.

De slaapkamers waren erg klein, je moet zelf het beddengoed bij vertrek afnemen en de vloer in de douche was spiegelglad.

Ontbijt was goed, niet duur maar gelet op de huurprijs, euro 395 voor 2 nachten, mag je gratis ontbijt verwachten

Prima accommodatie vlakbij het centrum

Wij konden geen raam open zetten op de slaapkamer of het stond dan helemaal open en op de begane grond heb je dan gelijk open huis. Vooral omdat het ook aan de straat kant was.

Schoon en dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed appartement met goede ligging.

Het viel tegen dat ik niet van te voren wist dat we in het Parkhotel moesten inchecken. Bij Dieteren konden ze niet eens het nummer van het hotel vertellen. Bij Parkhotel konden we onze auto voor 7,50,- per dag parkeren. Dus moesten we met zware koffers weer teruglopen naar hotel Dieteren. Was heel onduidelijk!!!!

Ruime woonkamer en slaapkamer. En zwembad aanwezig!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooie lokatie.

Bij aankomst bleek het appartementen complex Dieteren overgenomen was door een ander hotel keten, jammer dat dit niet van te voren bekend gemaakt was,parkeren werd daardoor ook duurder.

Mooie lokatie.

Teleurstellende ervaring rijker; een illusie minder...

De foto's, die van Appartementenhotel Dieteren zijn gepubliceerd, zijn misleidend: het gezellige terras is niet meer dan een paar tafels en stoelen zonder aankleding bij gesloten deuren aan de straat; het zwembad is zodanig gefotografeerd, dat de armoedige toegang is verbloemd; de appartementenkamers lijken op zich modern ingericht, maar zijn in werkelijkheid gedateerd en nodig aan een flinke opknapbeurt toe. Het ontbreken van een lift zou in elk geval duidelijk vermeld moeten worden; eigenlijk niet meer van deze tijd voor deze prijs. In elk geval is er wel een hele goede fotograaf geweest, die deze foto's zo heeft gemaakt. Ook een op zaterdag en zondag zeer beperkt bemande receptie staat in geen verhouding met het in diverse beoordelingen zo hartelijk omschreven contact met de eigenaren: het appartementenhotel is overgenomen en dat is kennelijk goed te merken ook! Het heeft ons doen besluiten om eerder naar huis te gaan dan de volledige dagen uit te zitten. En het verwonderde ons, dat er helemaal niet naar het waarom is gevraagd, toen we dit telefonisch - de receptie was immers onbemand - hebben gemeld. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Sanitair was schoon en redelijk in orde; weliswaar geen stopcontact in de badkamer voor föhn, scheerapparaat of tandenborstel. Bed met schoon linnengoed op zich OK.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Rustig, comfortabel, perfecte lokatie

Geen minpunten. Ontbijt (uitgebreid) op 20m afstand in ander hotel.

Net buiten (druk en rumoerig) centrum, op loopafstand van centrum. Heerlijk rustig. Comfortabel. Heerlijk ruim.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De accommodatie is gunstig gelegen.

Op de site staat dat het een hotel is, maar in mijn ogen is dit een appartement. Bij het uitchecken niemand gezien. Receptie was nog dicht om half 10. Sleutel maar in de brievenbus gedaan.

De accommodatie is gunstig gelegen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Alles erg netjes en compleet.

Geen tv op de slaapkamer. Maar dat is persoonlijke voorkeur en doet niets af aan de kwaliteit van dit hotel.

Alles erg netjes en compleet. Prima bedden, heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima uitvalsbasis voor een kleine groep volwassen of gezin

Ontbijten kan alleen buiten de deur of middels vouchers bij Hotel Riche twee deuren verderop. Kies je voor de laatste optie, dan ga je een standaard ontbijt tegemoet met een (zeer) beperkte keuze. Het

Voor het 3e jaar op rij hebben wij met 3 volwassen een kamer geboekt bij Hotel Dieteren. De kamer is comfortabel; voorzien van een kleine keuken (die prima zou voldoen als we hem zouden gebruiken), een badkamer met douche en toilet, een ruimte woon-/eetkamer en ruime slaapkamer.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijk verblijf! Gastvrij, schoon en mooie omgeving!

Voor twee iets langere personen was het bankje misschien een beetje klein.

Hele mooie kamer, schoon en ruim! Overal was aan gedacht zoals een paar koffiepads en twee paraplu's! Aardige En gastvrije eigenaren, die bereid waren je te helpen op elk moment van de dag!

Het hotel was zeer netjes en schoon niets op antemerken

Wat beter had gekund is dat we daar een stroom storing hebben gehad in de avond en op dat moment de eigenaar moeilijk te bereiken was, heb een half uur geduurd voor er actie werd genomen. Wat me ook opviel was dat bij het ontbijt niet werd gevraagd bv je sleutel nummer of waar je verbleef , met andere woorden iedereen ken zo mee eten zonder controle

Allereerst het weer was prima en de omgeving ook mooi genoeg de beleven

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Uitstekend voor herhaling vatbaar en ontzettende leuke eigenaren die je welkom heten.

Helemaal niks!!!

Aparte woongedeelte met keukentje en kookplaat. Slaapkamer apart . En 150 meter van centrum met vele restaurantjes , en je hebt de mogelijkheid zelf ontbijt te maken maar kan ook inclusief ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Comfortabele ruime kamer

Prima verblijf in het hotel. Niets aan te merken op de kamer. Heel vriendelijke eigenaar. Het ontbijt is in het hotel ernaast, en dat viel erg tegen. Voor dat geld kan je beter wat spullen inslaan in de koelkast op de kamer. Fantastisch, zoveel ruimte en comfort. Zeker als de weersomstandigheden tegenvallen, en je wat langer op de kamer wil doorbrengen. Een volgende keer in Valkenburg komen wij hier zeker terug.

Ongelooflijk aangename en vriendelijke service.

De kussens zijn vrij hard en omvangrijk, wat voor ons beiden toch voor wat nekpijn heeft gezorgd. Een tweede alternatief had hier welkom geweest, want een goed kussen is voor iedereen natuurlijk anders.

Ongelooflijk aangename en vriendelijke service.

heerlijk dicht bij `t centrum.

gehorige trap bij vertrekkende gasten. Verder ales prima en heerlijk geslapen

heerlijk dicht bij `t centrum. Goed appartement, klein keukenblok maar efficient. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen in ieder geval graag terug.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goede locatie.

Goede locatie. Op loopafstand van diverse restaurants en bezienswaardigheden. Genoeg locatie om eventueel buiten de deur te ontbijten. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Top verblijf!

Ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden, restaurants en winkels. Ontzettend vriendelijke eigenaren en alles perfect geregeld!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prettig verblijf

TV antenne was waarschijnlijk nog analoog waardoor matig tv beeld. Inrichting is wat sober.

De ruimte van het appartement was prima. Het was ook schoon en fris. Lekker dicht bij het centrum.

Gezellig appartement met zéér vriendelijke ontvangst!

Zeer ruime kamer met fijn keukentje en propere badkamer ! Heel vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Ideale ligging: net buiten het centrum, maar alles gemakkelijk te bereiken. Een echte aanrader !

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De ligging is geweldig, de familiekamer was ruim, personeel...

De uitchecktijd, het was haasten om er om tien uur uit te moeten, dat is jammer en van negatieve invloed op je vakantiegevoel. Verder hing er een constante (penetrant aanwezige) luchtverfrisser-lucht wat een muffe lucht moest maskeren. Weet niet wat ik erger vond eigenlijk.

De ligging is geweldig, de familiekamer was ruim, personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prijs kwaliteitverhouding super. Echte aanrader.

Het kussen is naar mijn mening te hard, de douche heeft geen druk genoeg of heeft een verkeerde douchekop. Wij hadden het nadeel dat we 5 trappen op moesten omdat wij op de bovenste verdieping waren terwijl mijn vriendin 8 maand zwager is. Er is geen lift. Eigenlijk had ik zelf even vooaraf aan moeten geven dat ze zwager is. Is ook mijn fout.

De mooie ruime kamer met een keuken, eettafel en woonkamer. Vriendelijk ontvangst. We hebben voor 6 euro per dag een parkeerkaart kunnen kopen omdat het appartement in het centrum is.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

leuke kerstervaring!

Er zou een asbak op het balkon mogen staan.

We kregen warm welkom, de kamers waren gelegen in een mooi pand leuk versierd voor de kerst en op een mooie locatie. De kamers waren netjes en schoon. Het was fijn een appartement te hebben in plaats van een hotelkamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

we hebben genoten we moesten door een sterfgeval een dag eerder vertrekken dat was balen.

niets.

geen ontbijt genomen, kamer was mooi en schoon en er stond koffie en thee netjes klaar in een schaaltje. genoeg handdoeken aanwezig. we hadden zelf twee soepkommen laten vallen hier wilden ze geen vergoeding voor, heel netjes al hadden we het wel betaald als t nodig was. de bedden waren zeer goed. we komen graag nog eens terug. nogmaals dank.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima lokatie voor een bezoek aan gezellig Valkenburg

Verwarming op de slaapkamer maakt regelmatig geluiden. Slaapkamer ligt helaas aan de straatkant, en met het raam open is dat nogal storend.

Vriendelijke eigenaren. Prima lokatie.

Gezellig en erg comfortabel!

Alles was goed verzorgd. Als er iets meer koffie aanwezig was geweest was het helemaal super geweest. ( nu 2 kopjes pp voor 2 dagen)

De ruime accommodatie en prima ligging.