Beoordelingen over Strandhotel Zoutelande 3-sterren

Westkapelseweg 1, 4374 BA Zoutelande, Nederland

#6 van de 8 hotels in Zoutelande

De locatie is perfect!

Foto’s op websites zien er veel beter uit. Accomodatie is verouderd, kamers vallen zwaar tegen. Douche heeft een vies doek hangen dat het afscheid met de wc, het houdt absoluut geen water tegen want onze hele “badkamer” stond vol water na het douchen. De badkamer stelt ook niets voor, heel klein allemaal. Daarnaast kwamen we op onze kamer en daar was het bloedheet! Zelfs de verwarming in de gang stond aan terwijl de zon volop scheen.. Het personeel zet zijn bestje beentje voort maar daar is ook alles mee gezegd. Het enthousaisme ontbrak bij al het personeel. Het ontbijt was prima maar absoluut niets speciaals. Al met al een flinke tegenvaller aangezien een kamer €125 kost. Zelden zo’n slechte prijs/kwaliteit verhouding gehad en wij hebben toch heel wat hotels gezien! Absoluut geen aanrader!

De locatie is perfect! Ligt achter de duinen, je steekt ze over en je hebt de prachtige zee en het strand voor je liggen!

- Locatie dicht bij strand

- Erg kleine kamer die vrij vol staat. Maar geen nachtkastje/-tafeltje. - Slechts 1 hanger voor handdoeken in badkamer - Geen opbergruimte voor je toilettas, etc. in badkamer - Geen toiletrolhouder in badkamer. De ruimte is er, maar nu moet je de toiletrol of op de grond of op het wastafelplankje neerzetten. - Afwerking kamer in het algemeen: fotolijst half achter de tv, lampen bijna in het bed (te laag, te fel). Je slaat er zo met je arm tegenaan en dan heb je dus zo glas in je gezicht als de lamp stuk gaat. - Papieren bekertjes voor de thee. Kan dat niet beter? - Receptioniste (en tevens eigenaresse?) liet ons rustig ruim 5 minuten wachten bij inchecken, omdat ze nog ‘gezellig’ met een paar gasten aan het keuvelen was. Niet erg sympathiek en respectvol. Voor deze prijs mag je meer verwachten van een hotel. De badkamer is ruim, maar met die ruimte is niets gedaan, zoals het plaatsen van een kastje, een toiletrolhouder of een extra handdoekbeugel. Ik denk dat het de eigenaren kan helpen als ze zelf een paar nachten als kritische gast in het hotel overnachten. Dan kunnen ze het zelf min of meer ervaren.

- Locatie dicht bij strand - Dicht bij restaurants - Ruime badkamer - De jonge dame met de lange paardenstaart was erg vriendelijk. - Ontbijt was prima

Fijne en prima accommodatie voor 1 of twee nachten.

Niets muv vloer badkamer

Supervriendelijke mensen, goed ontbijtje. Dag vantevoren gereserveerd dus de slechtste kamer qua uitzicht / schoorsteen van de keuken. Kamer in orde, goed bed . Schoon. Tegelvloer badkamer, daarvan mogen de voegen wel eens een goede beurt krijgen. Personeel erg servicebereid. Locatie is natuurlijk erg fijn aan de duinen en alles op loopafstand. Ook parkeren was geen probleem.

- Locatie (mooi gelegen vlakbij het strand), rustige...
    • Tweepersoonskamer met Terras

- Prijs; 175,00 euro voor 1 nacht vind ik persoonlijk voor deze kamer veel. - Kwaliteit TV (ruis) - Koelkast werkte niet.

- Locatie (mooi gelegen vlakbij het strand), rustige omgeving - Ontbijt - Terras - Propere kamer - Mogelijkheid om fietsen te stallen

6,0
    Geen airco Dat is toch voor een hotel met een prijs van €175...
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen airco Dat is toch voor een hotel met een prijs van €175 per nacht mag je dat toch verwachten En op dinsdag kwamen we aan kun je met auto niet bij het hotel komen was er mark ik ben invalide kan niet goed lopen dat is een groot probleem

👍
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks , tip: terrasplanken beetje gevaarlijk met de stoelen , zeker voor oudere mensen.

Prima ontbijt , rustig hotel voor iets oudere mensen. Geen familiehotel met opgroeiende kids

Omgeving en buffet compenseerden enigszins tegenvallende kamer en daarmee de tegenvallende nachtrust
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer. Amper of niet gereinigd. Indien gereinigd is dit zeer slecht gebeurd. Zand op de grond, Kringen van glazen op de nachttafels, Vuile stoelen, Dikke laag stof op lampen. Rolluik die niet voldoende werkt, Dunne muren en ramen. Lawaai van straat, kamer ernaast en trap in hal.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het diner viel een beetje tegen.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was minder comfortabel , met name door de warmte en geen mogelijkheid om buiten te kunnen zitten. Het bed is 190 lang en voor langere mensen dus minder comfortabel. Personeel is zeer vriendelijk.

Ontbijt was prima .
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was prima ...aardige mensen . Alleen veel te duur voor hetgeen geboden wordt. Maar dat is in deze periode waarin de hotels vol geboekt zijn en prachtig weer is, wordt dit natuurlijk ten volle benut.Maar zou n volgende keer toch niet meer die prijs betalen voor dit hotel.

Super locatie voor een bezoekje aan het strand

Enige nadeel was geen airco op de kamer en met 30 graden is het erg warm in de kamer, daarnaast zaten wij aan de straat kant dus met de balkon deur open voor de wind werden we wakker van de kerkklokken en roepende mensen op straat.

Locatie is super, dichtbij het strand en het centrum

OK.
    • Budget Tweepersoonskamer

Budgetkamer( 135 euro/nacht) heeft een superkleine verouderde badkamer, 1 van de rolluiken werkten niet, personeel niet echt vriendelijk uitgezonderd een jong donkerharig meisje

Variërend ontbijt, toplocatie vlakbij het strand en gezellig centrum

Hotel is schoon.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Erg gehorige kamer, Of een extreem snurkende buurman. Er was geen airco, volgens receptie is het doorgaans koel door de wind. echter met ons verblijf was het beroerend warm in de avond. Laten we het houden op een pech geval voor ons.

Hotel is schoon. ligging is geweldig, Ontbijt was prima. Parkeren is goed te doen.

Redelijk goed
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was vrij klein voor een 2 persoonskamer en er was totaal geen uitzicht,ik zat op een blinde muur te kijken waaraan een grote buis voor ventilatie systeem zat. Niets te zien dus. Ook de badkamer was zeer klein. Ik kreeg te horen dat dit soort kamers gereserveerd zijn voor Booking.com

De locatie is fantastisch,vlak bij het strand en de boulevard. Ontbijt ook erg goed

De locatie is helemaal goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik heb zeer slecht geslapen door het slechte matras. Ik voelde continue de veren en had ‘s ochtends echt last van mijn rug

De locatie is helemaal goed. Direct aan het strand en het dorpje met winkels en eetgelegenheden. Het hotel was netjes en schoon, maar wel oud

Aangenaam en vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer, vooral bij het douchen was de vloer helemaal nat. Heel vervelend

Ontbijt was ruim voldoende , alsook het diner s'avonds was lekker en op een vriendelijke manier opgediend

Een prima tijd in Zoutelande doorgebracht.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamer was niet gereed op aankomsttijd.

Uitgebreid en heel goed ontbijtbuffet. Diners heel goed verzorgd. Prima terras en het strand was goed bereikbaar.

Ik heb genoten van mijn verblijf in Zoutelande.

De kleine kamer en een TV die het niet doet is geen probleem. Personeel dat weinig gemotiveerd bezig is, viel mij tegen.

Kleine zeer eenvoudige kamer. Afstandsbediening van TV functioneerde niet, ook niet nadat het zogenaamd verholpen was. Niet alle medewerkers waren vriendelijk!

Heerlijk genieten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het lawaai van de airco-installatie van de keuken (?) vanaf 6 uur in de ochtend stoorde wel.

Leuke, nette kamer, goede bedden. Heerlijk ontbijt! Dicht bij het strand.

Het hotel viel ons tegen maar de locatie is fantastisch!

Onze badkamer was verre van schoon. Er was overduidelijk gerookt in de badkamer waardoor niet alleen de hele kamer maar ook de handdoeken naar tabak waren gaan ruiken. Het was netjes geweest als we hier over waren ingelicht door de verhuurder want het was echt heel smerig. De kamer zag er op zich netjes uit maar de matrassen waar doorgezakt, het douchegordijn was smerig en gekreukt, er zaten gele vlekken op de toiletbril, de wasbak was vies en de fohn plakte. Ook de televisie was erg gedateerd maar aangezien we in Zoutelande waren voor de natuur hebben we de tv niet nodig gehad. Na de eerste nacht lag er zand in ons bed terwijl dat wel was opgemaakt door de huishouding. Voetnoot: wij hadden ons hondje meegenomen waardoor we begrijpen dat we niet de beste kamer krijgen. Maar een schone kamer lijkt ons niet teveel gevraagd.

De locatie is fantastisch! Ontbijt was ook erg goed. Fijn dat onze hond welkom was.

Het ontbijt was erg goed.

Het ontbijt was erg goed. Goed bijgevuld en alles kakelvers ! Het personeel was erg vriendelijk en de ligging van het hotel is uitstekend ! Wij waren er met onze hond en hadden een ruime nette kamer met buiten een zitje. Ideaal !! Dit hotel is een echte aanrader !!

personeel ZEER vriendelijk , ontbijt goed ,
    • Budget Tweepersoonskamer

Bed ,matras was niet goed , veel lawaai op de kamer auto, mensen op trap enz.....dinsdag markt dag . Rolluik van kamer werkten niet . Kamer was juist klaar om 14.30 uur ????

personeel ZEER vriendelijk , ontbijt goed ,

rustgevend

ontbijt - fruit was niet echt vers, tv verouderd, geen telefoon op kamer voor room-service

aangename kamer, goede kopkussens, ook Belgische zender op tv

Een aangenaam verblijf in het mooie Zoutelande.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer is heel klein. Onze kamer lag aan de achterzijde, juist boven het afzuigsysteem. Dat geeft wat lawaaihinder als het raam open staat. De kamer is klein, maar voor 1 nacht volstaat dit wel.

Geen vast tapijt maar laminaat in de kamer is altijd een pluspunt. Veel hygiënischer! Ook een comfortabel bed. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ruime keuze met ook vers fruit. De ligging van het hotel is prima, vlak bij het strand en alle voorzieningen bij de hand, zoals restaurant, winkels.

Combinatie goed hotel en goed verblijf en hele mooie locatie :Zeeland en Zoutelande ! Super !

?

Ontbijt was inderdaad heel lekker en gevarieerd en ook de reservering van de gelijkvloers kamer voor het koppel met de hond was geweldig ok en zeer sympathiek. Verder gezellige kamer met erg goede badkamer en op een superlocatie. Wat wil je nog meer? Wij komen zeker terug !

Ons verblijf was heerlijk ontspannend en aangenaam.
    • Budget Tweepersoonskamer

De lift maakte wel nog veel lawaai.

De kamers waren heel proper en het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Lekker diner en supergoeie ligging vlakbij het strand.

Fantastisch en het weer was ook prima !! We hebben echt genoten 😊

De matras mocht voor ons wat harder zijn. (Maar dat is echt maar om iets op te merken hoor)

Lekker en volledig ontbijt. Avondmaal was meer dan voldoende (Grote porties) maar zeer lekker. Prima ligging !!!

dure kamer maar mooi ingericht en schoon, en een zeer uitgebreid ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

de kluis zit op de bodem van de kleerkast achter een schot zodat je op de knieën moet en om het hoekje moet werken met de punt van het nachtkastje in je rug. geen glas aanwezig om bv te spoelen na tanden poetsen.

zeer uitgebreid ontbijt. lift aanwezig. mooie tuin met zitjes. ramen die open gezet kunnen worden.

Lokatie aan het strand is prima, hotel zeer verouderd en geen goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer verouderde en kleine kamers en ontzettende rioollucht op de gangen. Wordt tijd voor een grondige renovatie, voldoet niet aan de huidige tijd. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken, wij waren zeer teleurgesteld. Bij uitchecken gaf de dame aan de receptie (erg vriendelijk) aan dat dit het nadeel is van boeken bij Booking.com, daar gaan de kleinste kamers naartoe. Dat kun je enkel niet zien als consument. Buiten dat voldoen de kamers gewoon niet aan de maatstaven van nu is onze mening.

Ligging vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

prima verblijf,perfect gelegen.

eerlijk gezegd viel er niets tegen.

perfect ontbijt, zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Parkeren direct naast het hotel. Lift aanwezig, prima toegankelijk voor bv rolstoelers.

Toch wel voor herhaling vatbaar, mits kamer in het hotel zelf.
    • Tweepersoonskamer met Terras

We kregen een kamer in het bijgebouwtje (3 kamers). Bij mooi weer geen probleem maar als het regent, valt dit wat tegen. We moesten echt buiten om te gaan ontbijten of avondeten in het hotel zelf. Beetje spijtig!

het ontbijt was zeker uitgebreid genoeg. Zeer vriendelijke bediening! Kamer in het bijgebouw was ok, maar ook niet meer dan dat. Koffie/thee op de kamer, maar uit kartonnen bekertjes??? Voor de rest ok!

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer

Balkonnetje was leuk geweest maar voor 1 nacht geen probleem. Er zijn overigens wel kamers met balkon!

Zeer vriendelijk servicegericht personeel. Ontbijt vonden wij prima!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

is heel goed bevalen

niets.

het ontbijt was prima verzorgd, voldoende keus, aardige mensen, mooie kamer, schoon, niet gehorig. Voldoende parkeergelegenheid. Zeker de moeite waard om terug te komen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

zalig genieten en batterijen op laden
    • Budget Tweepersoonskamer

dicht bij het strand ,mooie ruime kamer rekening gehouden met de hond we kregen gelijkvloers ,snelle in chek en uit chek Lekker uitgebreid ontbijt ,degelijk en lekker avondmaal de vismix zeer goed

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fantastisch hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was erg netjes, schoon en ruim. Ligging was perfect. Het personeel was super vriendelijk, ontbijt was top, kortom we hebben ontzettend genoten van het verblijf in het Strandhotel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heerlijk hotel met dito ontbijt en vriendelijk personeel!🔝👍

Lift nogal gehorig maar goed en simpel opgelost! Toevallig ontdekte ik dat ze 's avonds en 's nachts buiten dienst gezet wordt!👌

Mooie ruime kamer, heel netjes, koffie mogelijkheid op de kamer, lekker ontbijtje met een persoonlijke bedieningstoets!( koffie gebracht, welk eitje had u gewenst en werd toen geserveerd aan tafel). Mooi uitzicht op het de dorpskerk en op de wandelaars!👍🔝😍

Toppie!
    • Budget Tweepersoonskamer

Renovatie badkamer prima jammer van het plastic dochegordijn😣

Ontbijt goedmwerd goed bijgevuld en netjes gehouden,pluimpje voor de bediening!,, Ligging perfect,kregen kamer aan voorzijde zonder probloom

Hartelijk ontvangst, lekker ontbijt, kamer netjes en goed...

Lichte hinder van straatlawaai en beetje geluidshinder van de trap gelegen naast de kamer.

Hartelijk ontvangst, lekker ontbijt, kamer netjes en goed ingericht, goed gelegen en dicht bij centrum.

Super goed en gemakkelijk van de deur op het strand

NIETS. Alleen de bus verbinding.

Het hotel mooi gelegen. Badkamer goed. Kamer ietsjes te klein, maar uitstekend. Ontbijt Perfect. Avondeten kei goed. Bediening zeer vriendelijk en attent . Enig minpunt, slechte verbinding met bus. bv. Als je even naar Vlissingen wil gaan, kost dit wel veel tijd maar vooral om te vinden waar in Vlissingen de bus vertrekt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Super relaxt, heerlijk appartement in de tuin!!

Helemaal niks viel tegen, ik had zelfs een upgrade van mijn kamer gekregen ivm renovatie 1 persoons kamers.

De ligging was perfect. Het ligt aan de rand van het dorpje tegen de dijk aan. De dijk over en je loopt op het strand. Perfecte kamer ‘in de tuin’, dus niet in het hoofdgebouw. Ik kon zonder door het hotel/restaurant te gaan het ‘appartement’ verlaten. Super handig met de hond. En de hond mocht alleen op de kamer blijven tijdens het ontbijt. Erg fijn, zo kon ik rustig ontbijten. Super uitgebreid ontbijtbuffet!!! Strandpaviljoen vlakbij, heerlijk gezeten en gegeten. Gelezen in recensies dat de kerkklokken teveel te horen waren, maar dat is mij niet opgevallen. Overdag buiten wel gehoord, maar ik vond ze niet luid. Mini Koelkast op de kamer was super handig, deze hoorde ik ‘s nachts, maar ik heb hem toen gewoon even uitgedraaid.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

• Budget Tweepersoonskamer

kosten hond duidelijker aangeven.

Uitstekend hotel, vlak bij zee. Hondenbezitters kunnen in de herfst-en winterperiode hun hond direct zonder lijn uitlaten. Mooi strand ook, breed en schoon!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Fijne overnachting, heerlijk ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Uitzicht op airco, maar goed was een simpele kamer. Douche vloer erg glad, en was wel krap.

Nabij het strand, vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt, uitgebreid. Prima kamer, schoon en compleet.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

genoten van hotel en dorp met ligging aan zee

gereserveerde tafels bij ontbijt

ligging aan voet van de duin;

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Bed

Midden in dorp

Zachte beden

Ligging hotel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Bijzonder prettig

Prima ontbijt. Erg uitgebreid. Kamer was bijzonder prettig en vooral het personeel was erg attent en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ff weg
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer-prijsverhouding. Had meer verwacht voor deze prijs. Het was klein en niet meer het nieuwste.

De ligging tov het strand

Direct aan het strand gelegen.

Geen opmerkingen

Direct aan het strand gelegen. Zeer goede service van het personeel.

Alles, behalve het weer.

Het weer.

Alles, behalve het weer.

Ligging.

Warme kamer

Ligging.

het was een gezellige plek lekker dicht bij het strand
    • Tweepersoonskamer met Terras

de deuren klapten ontzettend hard dicht. Er waren erg veel honden.

Het ontbijt was goed en lekker. De kamer was netjes.

De locatie is geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Te snelle schoonmaak Geen nieuwe shampoo en koffie

De locatie is geweldig. Heerlijk ontbijt. Goed verblijf.

Prijs-kwaliteit vond ik niet helemaal kloppen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit vond ik niet helemaal kloppen. Duur en weinig comfort.geen airco,geen uitzicht,erg warm.kleine kamer,kleine badkamer.

Ontbijt was goed fijn dicht bij strand

Ontbijt was goed fijn dicht bij strand

Balkon erg klein

Balkon erg klein

Meteen achter het duin.

Kamer was wat warm (maar het was ook wel een hete dag).

Meteen achter het duin. Prachtig avondrood.

Bed zakte door.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bed zakte door. Lawaai aan de straatkant (kamer 30). Kerkklok 's nachts. Warm op de kamer (geen airco, geen fan).

heerlijk

airco ontbreekt

mooie kamers , goede bedden, goed sanitair

Slechte ventilatie met deze hoge temperaturen

Slechte ventilatie met deze hoge temperaturen

Lekker gegeten in het hotel, vriendelijk personeel en de hondjes amuseerden zich
    • Tweepersoonskamer met Terras

Redelijk arrogante man die bediende op het terras. (Met zwart krullend haar). Tuinkamer mooi maar te warm en de tuin kon wat onderhoud gebruiken.

Ontbijtpersoneel veel aan het klagen was.

Ontbijtpersoneel veel aan het klagen was.

de ligging

de prijs

de ligging

prettig en gezellig

geen tegenvaller

Het ontbijt was zeer goed ,kamer was prima

Ligging direct aan strand

Ligging direct aan strand

Goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden erg zacht. Het was erg warm op de kamer, ventilator zou erg prettig zijn.

Goed ontbijt. Prima ligging.

Ga zo door

De prijs

Vriendelijke mensen

prima verblijf echte aanrader

aparte douch

kamers prima ontbiit prima

Leuk adresje in zoutelande

Kamer en ligging

Gezellig dorpje, prachtig weer, en dicht, bij zee.

Prijs kwaliteit, vond het best duur.

Onze kamer was schoon en lekker licht, het hotel ligt vlak aan zee,

Ontbijt en kamers en keurig personeel

Ontbijt en kamers en keurig personeel

geweldig

nietsgeweldig

alles was perfect

Ik was weer blij dat wij er waren!

De gastvrijheid en de ligging van de accommodatie. Dichtbij het strand!

Bluf en Geike Arnaert waren de aanleiding van ons bezoek. We houden van Zeeland.

Een heel lekker ontbijt. Ook zeer goed avondeten. De kamer was in orde en het personeel was zeer attent.

met mooi weer prima, maar als het regent en je bent op je kamer aangewezen, is het armoede

prijs-kwaliteits

Ontbijt goed. Kamer netjes, maar simpel.

Uitstekend.

Alles was in orde.

Goed ontbijt, diner was erg lekker vriendelijk personeel...
    • Budget Tweepersoonskamer

Was bak in badkamer was erg klein.

Goed ontbijt, diner was erg lekker vriendelijk personeel direct aan zee. Kamers waren schoon en mooi in gericht.