Beoordelingen over Hotel Dolores 3-sterren

Yme Dunenweg 1, 9161 BZ Hollum, Nederland

#4 van de 46 hotels in Hollum

Aanrader!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden beneden een heerlijke kamer, maar helaas kon je de schuifpui niet voldoende openen voor frisse lucht als je gaat slapen. Iedereen zou anders zo naar binnen kunnen komen.

Eigenlijk alles. De bedden zijn fijn, de badkamer met solar douche was geweldig, de kamers waren geluiddicht en de kamer zag er smaakvol en verzorgd uit.

Relaxed en maaltijden restaurant top!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden erg veel last van muggen, ondanks handdoek voor de deur, dachten dat het daardoor kwam, ws onvermijdelijk hoor. Ook tuinstoelkussen zouden lekker geweest zijn.

Ik was verrast door de ruime kamer, en mooie badkamer. Het was plezierig het ontbijt zo in mandje te krijgen, koffie en thee kon je makkelijk zelf zetten. Echt een vakantie gevoel. Ook de serre ,heel gezellig .

Zeer gastvrij hotel met super personeel en heerlijk restaurant, kamer indeling verrassend.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Slaap gedeelte was warm en ook (steek)vliegen, geen hor voor het dakraam.

de kamer is bijzonder, anders dan anders. Beneden badkamer met toilet en Sunshower, een zithoek met tv en eettafel, trap naar een vide waar het bed staat. Een goed gevulde ontbijtmand op kamer gebracht.

Vriendelijk welkom, mooie schone kamer en een prima...
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Wijziging in reservering niet goed verwerkt. Iets teveel moeite moeten doen om dat te herstellen.

Vriendelijk welkom, mooie schone kamer en een prima restaurant.

Fantastisch!

Ik heb geen idee!

Gezellige kamer met een aparte slaapgelegenheid. Dat geeft mij een thuisgevoel. Een balkon met leuk uitzicht op de tuin. Het ontbijt was super: royaal, gevarieerd en alles vers! Zeer behulpzaam personeel en altijd even aardig.

Prima balcon;
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Het ontbijt was nogal karig; we moesten ‘vechten’ t bruine brood, t fruit, de yoghurt (1 smaak; geen muesli/ cruesli aanwezig) en de kaas. We lusten graag een omelet en kregen gekookt; t was meer een bed en breakfast ontbijt; niet in verhouding met de prijs (169 euro!!)

Prima balcon; erg fijn met 2 verdiepingen; stoor je de ander niet als die vroeger naar bed gaat. Fris.

Lekker onthaasten

Geen suggestie voor verbetering

Het ontbijt werd 's ochtends in een mandje voor de deur klaar gezet en was erg compleet en prima op orde. Gezellig op de kamer lekker ontbeten!

Goed verblijf. Fijne kamer en leuke locatie!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Er zit geen hor voor het dakraam, dus daardoor kwamen er helaas wel insecten binnen.

Fijne ruime kamer met heerlijk bed en goed ontbijt! Ook de douche was goed.

Heerlijk frisse en nette kamer, fijn gezellig personeel met heerlijk eten in het restaurant
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt komt in een mand, je kunt dit op de kamer opeten. Dit was oké voor 1 dag, persoonlijk vind ik een buffet fijner. Ik eet geen varkensvlees en chocolade dan ben je best beperkt in wat je kan eten. De kamer was warm.

nette, frisse ruime kamer. goed bed! zonnedouche is een leuke bijkomstigheid personeel is netjes en vriendelijk. Het restaurant is echt een aanrader!

Het was top!!

nvt

De hotelaccommodatie was uitstekend, gesitueerd op de eerste verdieping met een vide. Mooie badkamer: een inloopdouche met zonnebankfunctie, toilet, wastafel met div. accessoires. Iedere dag schone handdoeken. De zithoek was comfortabel met daarnaast een ontbijttafel met twee stoelen, (bonen-) koffiezetapparaat, waterkoker en koelkast. Ieder ochtend een mand met ontbijtspulletjes, prima verzorgd! Goede bedden op de verdieping (vide). Eindelijk een accommodatie met genoeg stopcontacten!!

Uitstekend hotel met ruime kamers
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

het is erg leuk om ontbijt in een mand op de kamer te krijgen. We konden dat op ons "eigen" dak terras in de zon nuttigen. Heel vriendelijk personeel. Indien wat slechter ter been boek een kamer zonder slaapruimte op de tussenverdieping.

Verblijven in prima hotel met extra luxe details op goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt in het kleine centrum van Hollum. Ongeveer 20 min per bus vanaf de boot. Elke kamer heeft een balkon of eigen terras. De buren verhuren fietsen waarmee in 15 min op het strand bent. Het ontbijt is uitgebreid en wordt in een picknickmand om 8:30 voor je deur gezet. Je kan ontbijten in een gezellig zitje in je kamer. Prima geregeld! De badkamer is luxe met een mooie stortdouche. Keurig restaurant erbij. Goede keus dit hotel.

Fijne accomodatie
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Voor verbetering vatbaar is het balkon en het zitmeubilair.

Prima ontbijt en zeer uitgebreid dat geserveerd wordt op de kamer. Heel goede bedden en badkamer. Heel stil, vlak bij fietsverhuur en bushalte gelegen en vlak bij het dorpscentrum. Heerlijke koffie op de kamer te maken.

Ontzettend leuk ingericht hotel en wat ik bijzonder leuk...
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Ontzettend leuk ingericht hotel en wat ik bijzonder leuk vond is dat elke ochtend een grote ontbijtmand voor de deur klaarstaat! Ook de verse koffie op de kamer is super!

Leuk hotel met prima restaurant in het gezellige plaatsje Hollum.

Kamers gehorig.

Heerlijk ontbijt. Omdat we met vrienden waren konden we in het restaurant ons ontbijt nuttigen. Bij het hotel is een restaurant met een heerlijk terras.

Fantastisch uitgerust.

Prachtig grote familiekamer: heel schoon, mooi en comfortabel ingericht en heeft een ruim balkon. Het ontbijt op de kamer is iedere ochtend ruim op tijd en uitgebreid genoeg. De ligging van het hotel is uitstekend. Even het hoekje om en je bent in het centrum, waar je leuke winkeltjes en restaurants aantreft. Het restaurant bij deze accommodatie is ook een aanbeveling. Heerlijk tapas gegeten! Al met al een zeer goede keuze in een gezellig dorp.

Ontspannen, gezellig verblijf
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

De kamer is heel warm en knus ingericht en door extra verdieping een aparte kamer. Lekker ontbijt op je kamer. Koelkastje en koffie en thee op de kamer is erg fijn!

goed verblijf en hotel ligt zeer centraal tov centrum .
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

lokatie : aanbeveling de site van dolores te updaten . de werkelijkheid is beter dan de foto's laten zien .

ontbijt oké . kamer ruim genoeg en schoon . wisseling handdoeken prima , naar behoefte elke dag .

Heerlijk ontspannend en voortreffelijke prijs-kwaliteit
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Balkon is klein, daar moet je het niet van hebben wat betreft buitenplezier. Maar dan neem je gewoon bus of fiets naar het strand ! In de avond bakje koffie drinken op balkon is ok

Ontbijt in de mand was geweldig verzorgd, verse jus, eitje, knapperige broodjes : heerlijk ! Kamer was ruim door extra etage voor bedden. Extra kinderbed paste uitstekend. En in de avond gewoon gaan eten in het Mexicaans restaurant. Gezellig ingericht. Al benoemde topper: gelegenheid voor koffie en thee op de kamer!

Fijn verblijf op Ameland!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht op tuin wat minder door verbouwing in de tuin. Airco zou eventueel fijn zijn.

Heerlijk ontbijt op bed. Mooie kamer. Fijn bed. Heerlijk koffiezetapparaat op de kamer.

lekker ontbijten op je eigen tijd en dan wandelen naar het strand!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

wij hadden dit keer een krappe kamer waar alles net (niet) in paste; gevolg blauwe schouder want je kunt net (niet) het bed uitstappen ad zijkant vanwege schuine wand en dakraam, en beneden kun je net (niet) tussen de bank en de tafel; of net (niet) tussen de bank en de trap door....blauwe knie Onze vorige verblijven waren in een net iets grotere kamer; dan is alles prima!

lokatie, ontbijt op de kamer, aparte slaapzolder, groot bed

Leuk hotel , mooie kamer met dakterras, restaurant beneden super!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Ik vond de badkamer nogal klein en ik liep steeds tegen het schot van de douchecabine aan. De trap naar het slaapverblijf was eigenlijk niet helemaal veilig, zat los.

Leuke "studio" met dakterras. Goede locatie!

Fijn verblijf. Bus en huurfietsen zeer nabij. Leuk dorpje.

Zie boven, de lift.

Fijne Mooie eigen ruimte. Het zou voor mensen die slecht ter been zijn een probleem zijn de trap te moeten nemen. Ook in de studio is een trap naar het slaapgedeelte. Er is geen lift.

Heerlijk verblijf gehad en ook nog eens met geweldig weer erbij.

Eigenlijk helemaal niets.

De gastvrijheid van het personeel. Niets is ze te veel en denken graag mee op alle gebied. Nette kamer met een heerlijk balkon. Goed ontbijt,en je kan er ook gezellig buiten zitten en ook lekker eten s,avonds. Top hotel mooie locatie. Komen zeker weer terug.

heerlijk
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Het ontbijt was ruim voldoende en heerlijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De bedden waren erg comfortabel en het is zeker de moeite waard geweest. Ik zal er zeker nog een keer boeken!!!!!!

De service & personeel
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Kamer was wat gehorig, we zaten boven het restaurant. De hele week was ok, tot zaterdagavond. Ook hoorden we de deuren vd buren met regelmaat slaan de laatste dag. Maar verder was het zo lekker.. zalige vakantie gehad 😊

De service & personeel

Heerlijk verzorgd en comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de Pasen was er natuurlijk enig rumoer vanwege de kids boven, maar dat kan niet anders met een Paasweekend en namen we op de koop toe.

Volledig en compleet, een hotel waarbij oog is voor detail (warme kamer, uitstekende bonenmachine op de kamer voor koffie, keuken later open bij late ontvangst). personeel is bekwaam en gezellig. Ze lijken er geen moeite mee te hebben om een extra stap voor de gast te zetten, we hebben genoten, waar vind je dit nog, Horeca Optima Forma...

Hier komen we de volgende keer zeker weer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig hotel! Echt overal is aan gedacht! Zo staat er bijvoorbeeld een koffieautomaat (bonen) op de kamer! De zonnedouche is echt heerlijk. Van bediening tot de schoonmaaksters, iedereen echt heel vriendelijk. Echt een aanradar!

Goed hotel met bijzonder vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben 2 nachten overnacht in Hotel Dolores. Wij zijn bij dit hotel terecht gekomen, omdat we onze hond graag mee wilden nemen. Het hotel heeft onze verwachtingen overtroffen; gezellig; gemoedelijk; schoon; erg vriendelijk personeel. In het restaurant hebben wij heerlijk gegeten. De kamer en badkamer waren zeer schoon. Badkamer met zonnedouche. Alles is aanwezig; koelkast, luxe koffiemachine, waterkoker etc. Het ontbijt was keurig; lekkere verse warme broodjes, gekookt eitje, beleg, yoghurt, vers fruit en verse jus d'orange. Het enige wat ik miste -mag geen afbreuk doen aan de pret ;-) -, was een eierdopje. Ook een berichtje wat te doen met de ontbijtmand als ontbijt klaar is, is handig. Als wij weer naar Ameland komen, dan komen we 100% zeker naar dit hotel terug!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Het was een heerlijke kamer, met alles erop en eraan en heel netjes en schoon.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Dat de schoonmaaksters voor de tijd dat je eruit moet zijn al op de deur staan te kloppen of je al bijna weg gaat.

Dat je het ontbijt op je kamer kunt opeten en dat je zelf koffie kunt maken op de kamer

De kamer was heerlijk ruim, bed sliep lekker.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heerlijk ruim, bed sliep lekker. Heerlijk ontbijt met van alles brood, yoghurt, fruit, verse jus. En toen ik aangaf dat ik geen brood mag dus dat dat zonde was kreeg ik een mand vol fruit en yoghurt super gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam met alles. Ik was er in een drukke tijd ivm een sportwedstrijd, maar het personeel was super gastvrij. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Uitstekend hotel waar ook honden welkom zijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel waar ook honden beperkt (bepaalde kamers) welkom zijn. Goede bedden, schone kamers en meer dan vriendelijk personeel. Het ontbijtmandje elke ochtend is van zeer goede kwaliteit. Het restaurant is van harte aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Paleisje Dolores

Een beetje gehorig.

De gastvrijheid was geweldig en de accomodatie was mooi schoon. Fijne bedden. En het ontbijt standaard op de kamer, dit was heerlijk!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijke dagen en we komen zeker terug!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Van buitenaf veel lawaai van langsrijdens vrachtverkeer (mn zaterdagmorgen) en de gehorigheid vanuit het restaurant.

De vriendelijkheid van het personeel, de gastvrijheid, het ontbijt, de gratis wifi en de kamerindeling.

Een top locatie op Ameland!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, slechts verbaasd over de lage prijs.

Mooie schone kamers, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en iedere ochtend een rijk gevulde ontbijtmand. Het restaurant is een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Lekker gewandeld tijdens een weekend Ameland.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Een tegenvaller is te zwaar, maar het zou fijn zijn als er bij de sauna een mogelijkheid wordt gecreëerd om buiten een koude stortdouche te nemen of iets dergelijks. Dit zou een mooie aanvulling zijn.

Een fijne studio in het hotel, waarin zithoekje en eettafel en boven het slaapdeel. Hierdoor kun je ook lekker even zitten of een spelletje doen zonder dat er nauwelijks plek is. Elke dag een lekker ontbijtje (keurig verzorgd) en prima kamers! Daarnaast een sauna voor de liefhebber: heerlijk bij winterse storm!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeer gemakkelijk, relaxed en prettig verblijf. Goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Het uitzicht viel mee, ook omdat er verbouwd werd. Dit kwam echter door de periode waarin wij op vakantie waren. Geen probleem dus. Verder weinig om op te merken, alleen dat de zitbanken wat onhandig waren omdat deze los van elkaar stonden en niet heel comfortabel waren wanneer tegen elkaar aangeschoven.

Het ontbijt was erg lekker, er bleef bij ons weinig over. Dolores kiest ervoor om een ontbijt neer te zetten dat geschikt is voor iedereen. De kamers zijn daarnaast door de hoogte erg ruim, en zijn tevens goed schoon.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was voor mij te zacht maar dat is persoonlijk. Jammer dat het te koud was om van het buitenzitje te genieten :-) Dus een keer terug komen in een andere periode.

Ontbijt stond om 8:30 klaar voor de deur in een leuk mandje. De kamer uitstekend met zitje binnen en buiten, tv, koelkastje en ontbijttafel. Op je kamer kun je lekker rustig thee/koffie drinken en/of verblijven. Goed eten in het restaurant. En om de hoek zijn nog meer eettentjes. In de middag na het wandelen met de hond kun je lunchen of borrelen met hapje. Maart is gelukkig een rustige periode dus een heerlijk weekend gehad.

Gure dagen in een gezellig warm hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden het snachts te warm in de kamer, toch maar de tuindeur open gezet.

Mooie ruime kamer en badkamer, fijn zitje erbij met een koffie en thee hoekje. Koelkastje erbij is erg handig. Lekker ontbijt voor de deur en savonds heerlijk gegeten. Fijne sfeer en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je zelf de thermostaat niet kan bedienen. Ik vond het voor de nacht iets te warm

We hebben echt genoten, s ochtends lekker rustig ontbijten op de kamer. De douche was ook heerlijk (regendocuhe met een zonnebank). De espresso van de machine op de kamer was ook erg lekker. Verder was het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Prima, schoon, goede locatie!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Het was héél koud dit weekend (-4, gevoelstemp-15) (gangen hotel), restaurant ook (maar kregen keurig een ander tafeltje), maar uitzonderlijk weer ook dit weekend, dus gewoon overmacht. Kamer was warm genoeg! Bank en badkamer beetje krap. Maar goed genoeg!! Een thee smaakje was wel lekker geweest!

Ideaal zo, de ontbijt mand voor de deur om 8.30 Restaurantjes op 3 min lopen Leuke molen om te bezoeken Restaurant ook erg lekker Mexicaans gegeten. Vuurtoren prima wandeling, 20 min en nog 5 min verder naar het strand Fijne bedden, fijne douche Alles Schoon en ruime kamer+slaapzoldertje Koffie en thee op kamer

Prima locatie, vlakbij het centrum van het gezellige Hollum.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Op zich mooi gerenoveerde badkamer waar een paar details beter ook vervangen hadden moeten worden: simpele wastafel en kraan met een straal verroeste lamp er boven. Aantal tegels op de vloer klinken hol.

Heerlijk rustige kamer, prima bed, gaaf koffiezetapparaat op de kamer. En het restaurant is ook prima!

heerlijk om een paar dagen naar toe te gaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel gemoedelijk hotel, waar je ontbijt in een mandje word gebracht smorgens zodat je zelf kunt bepalen wanneer je gaat onbijten, koffie en thee op de kamer aanwezig is. De bedden zijn goed en de Sun shouwer is heerlijk. De afstand naar het strand is goed te lopen, 3 wandelroutes in de omgeving

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Uitstekende plek en alles tot in de puntjes goed geregeld
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

- Ontbijt was erg goed. Prima keuze en meer dan genoeg. - Erg ruime kamer met uitzicht over het dorp. - Ruime badkamer met sunshower - Dakterras - Goed restaurant in het hotel

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

gewoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

grote restaurant accommodatie, was een beetje een party centrum, was ons niet duidelijk bij boeken ( presentatie website)

ontbijt goed, kamers heel gewoon,

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Genoten van de gastvrijheid!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 minpunt (waar het hotel weinig aan kan doen) als er dames met hakken door de hotelkamers klossen dan hoor je dit erg goed.

Prima ontbijt, fijne ruime kamers, super vriendelijk personeel. Iedere dag werd de kamer spik en span gemaakt! Heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant!!!

Leuk hotel/restaurant op een mooie locatie.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Prijs drankjes in het restaurant aan de hoge kant.

Het ontbijt op de kamer was prima. De kamer was gezellig. Fijne badkamer. Lekker gegeten bij het restaurant.

Onze eerste keer hier, zeker niet de laatste!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Alle comfort en gemakken van een hotel en toch voelt het als een appartement. Prima bed, koffie automaat met bonen, douche met ingebouwde zonnenbank en uitstekende ontbijt op de kamer. Lekker rustig en prima locatie. Hoogst aanbevolen om te ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven of, in onze geval aan de carnaval.

Het was een luxe thuiskomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hun service was geweldig ! Eten is daar heerlijk. Wij voelde ons erg op gemaakt en thuis. De schoonmaaksters zijn vriedenlijk en dachten met ons mee. Wij komen hier zeker terug.

Zeer leuk hotel, waren er met 2 honden en dat wil prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer leuk hotel, waren er met 2 honden en dat wil prima. Het eten was uit de kunst, zowel Mexicaans als van de grill. Was bij het uitchecken de parkeerkaart vergeten en werd netjes door het hotel gebeld dat we onze kaart vergeten waren. Ook het idee met de broodmandjes sóchtens voor de deur is leuk, al dachten de honden daar iets anders over en vonden het nodig de hele gang wakker te blaffen. Absoluut de moeite waard om hier te boeken, circa 2 km van het strand wat prima te lopen is. al met al de moeite waard voor een volgend bezoek!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Voor de eerste keer op Ameland, ik zou het eiland niet aanraden in de winter.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Het uitzicht 😁we keken tegen een muur.

Leuk ingerichte hotelkamer, fijn bed😊 dus lekker geslapen en het ontbijtje prima🖒 gezellig in een mand s'ochtens bij de deur geplaatst dus we hoefde er niet uit.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ideaal voor een rustgevende vakantie in een mooi en gezellig ingericht hotel.

Niks.

Het ontbijt was goed gevuld en werd elke ochtend bezorgd, ideaal! Daarnaast was het heel fijn dat we een tafel en zithoek hadden in de kamer en we zelf koffie en thee konden zetten. Het bed was fijn, de douche ook en er was een tuintje. Voor ons was het echt perfect. We gaan er graag nog een keer heen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het was zeer aangenaam.Leuk restaurant en lekker vers eten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ontzettend warm en het duurde erg lang voor de temperatuur van 24.6 naar de 20 ging.De buitendeur opengezet.Zonde van alle energie.

Heel fijn dat het ontbijt voor de deur werd gezet

Gastvrij, alles wat je nodig hebt en mooie locatie!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Geen verwarming om onze natte spullen op te laten drogen ;)

De kamer was erg knus ingericht en fijn om aparte slaapkamer te hebben! Goed hotelrestaurant incl sauna en heerlijk ontbijt op de kamer!

Mooie lokatie, geweldig hotel inclusief prima restaurant
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

De studio was fantastisch. Eigen koffie machine met verse bonen. En elke ochtend ontbijt aan de deur bezorgd. Super relaxed. Je bepaald je eigen tijd.

Leu
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Leuke kamer en wat we ook leuk vonden is dat je elke ochtend een mandje bij je deur had staan met je ontbijt. Je had een plankje naast je deur. Kon je lekker in je kamer ontbijten.

Als ik als een minpuntje kan bedenken is het de verlichting in de familie kamer. Een goede lamp boven de eettafel bijvoorbeeld.

Het restaurant was werkelijk perfect. Vriendelijke bediening en uitstekend eten.

Tegenvallend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de Bookingsite stond: "U kunt altijd annuleren". Het was een van de redenen om voor dit hotel te kiezen, omdat mijn vrouw zich niet zo lekker voelde. Toen we inderdaad een dag annuleerden, moesten we tóch betalen. "Ja, je mag altijd annuleren, maar wél tegen bepaalde voorwaarden", was hun reactie. Ze waren het zelfs met ons eens dat dat misleidend was. Maar we moesten wél betalen.

Het overtreft de verwachtingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer, prima badkamer, fantastisch ontbijt, heel vriendelijk personeel, heel goed restaurant. De ligging van het hotel is ook uitstekend, of je nu gaat wandelen of fietsen.

Zeer vriendelijke mensen. Mooie ruime hotelkamer met uitstekend ontbijt.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Eh. als ik dan toch iets moet noemen, ik zou bij de zakjes zwarte thee ook een paar zakjes groene thee neerleggen.

Er staat een volautomaat koffiemachine met bonen op je kamer (ipv. cupjes, oploskoffie e.d.)! Genieten!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk genoten van de rust, de natuur en de verzorging op het heerlijke Ameland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat viel er tegen? Ja er zijn altijd wel kleine puntjes. Maar dat moet niemand er van weerhouden om bij Dolores te boeken. Beter nog, ga maar kijken en ervaren of er wat aan de volgende dingetjes wordt gedaan: De ontvangst was wat krakkemikkig - niet echt een balie, maar het leek meer op een gamende meneer achter een computer. Verder is het jammer dat de temperatuur in de hotelkamer niet naar wens kan worden aangepast - dat is redelijk eenvoudig te veranderen. Als laatste over het ontbijt. Dit kregen we op de kamer,in een mandje. Dat vonden wij voor één of twee keer wel leuk, maar we hadden graag ook gebruik gemaakt van een ontbijt in het restaurant.

Van de rust hebben we het meest genoten. De schone kamer en badkamer waren erg fijn. Ook de zonnedouche in de douchecabine is lekker. Het is ook leuk dat er een sauna is, we hebben er alleen geen gebruik van gemaakt. Het bedienend personeel en de interieurverzorgers zijn top! In het Mexicaanse restaurant van het hotel gaan ze er helemaal voor om je het naar de zin te maken en dat is heel goed geslaagd. Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Echt een aanrader!

Ontbijt was goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was groot feest in Cafe de Zwaan. Muziek was te horen tot om 04 uur. Dus toch maar terras deur dicht moeten maken.

Ontbijt was goed! Ontbijt kan op kamer of in restaurant geserveerd worden! Personeel was erg behulpzaam. Dichtbij Busstop (100 meters). Dichtbij winkels en andere restaurant. Leuk wandel gebied in omgeving!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

De vide is heerlijk, boven slapen.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

De warmte, dit is zelf niet te regelen, vloerverwarming. Is bekend en wordt volgend jaar een oplossing voor gezocht, volgens de directie

De vide is heerlijk, boven slapen..

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Wij hadden een studio, het slaapgedeelte was boven.

X

Wij hadden een studio, het slaapgedeelte was boven. Wel grappig, lekker bed. De andere beoordelaars hebben al de ontbijtmand genoemd, dat is inderdaad erg leuk, goed gevuld en heerlijk relaxed om in je pyjama ontspannen te ontbijten op je eigen kamer. Als je geen zonnebank-bezoeker bent, is het wel leuk dat je dat hier kunt proberen in de badkamer, er is een zonnepaneel aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

November kunstmaand Ameland
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Het ontbijt heb ik een keer op de kamer gehad en een keer in de ontbijtzaal er ontbrak slechts een scherp mesje om de heerlijk verse broodjes goed door te snijden de rest was perfect.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

sfeervol hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij vonden de kamer wel koud, temperatuur was ook niet op kamer aan te passen door dat het vloerverwarming was. housekeeping was wel erg van de tijd, waren voor uitchecktijd al 2 keer langs geweest...

personeel restaurant erg vriendelijk en behulpzaam ook bij vragen over het eiland. kamer netjes en schoon

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Fijne kamer, maar bloedheet ook in de winter!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

Het was ontzettend warm binnen, écht sauna warm. Dankzij het openen van alle ramen en balkondeuren koelde het een beetje af, maar zodra die dicht zijn wordt het weer bloedheet. Echt vreselijk en een groot minpunt. Als dat verandert wordt is het een super kamer!

We hadden een balkon kamer, die erg prettig is ingericht. Beneden is de badkamer, eettafel & een zithoek met tv. Met een trap ga je naar de vide waar het bed staat. Heerlijk om echt een soort mini huisje te hebben & het uitzicht was ook prettig. Het ontbijt wordt sochtends bij de deur gezet, van te voren hadden we glutenvrije producten gevraagd daar werd netjes rekening mee gehouden. Genoeg variatie & lekkers. Alleen een vaatje zout voor de eieren zou het helemaal afmaken.

Best wel goed.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

De kamer heeft nodig wat modernere uitstraling nodig. Thee kopjes ontbraken. En douche gel. Stoelen bank slecht. Geen goed licht.

Goed ontbijt en koffieapparaat en water koker op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Leuk en goed hotel zeker een aanrader
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

Kamers zijn iet wat gehoorig. Bankjes zijn aan vervanging toe.

Netheid de dagelijkse schoonmaak en het uitstekende ontbijt,mooie kamers met een heerlijk bed. Ook een pluspunt het expresso apparaat en de waterkoker

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed verblijf gehad maar echt gebrek aan sfeer en comfort in het zitgedeelte.
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Dakterras

De sfeer van de benedenkamer van de studio. Erg ongezellig en kaal.

De badkamer, de fijne bedden en het ontbijt dat geleverd wordt in een gezellige mand. En natuurlijk het gezellige restaurant (de cantina) waar we lekker hebben gegeten!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Aanrader!
    • Tweepersoonsstudio met 1 of 2 Bedden met Balkon

De uitchecktijd was wat aan de vroege kant, meer minpuntjes kan ik echt niet verzinnen.

De service was fantastisch. Zeer vriendelijk personeel! We hebben genoten van het ontbijt op de kamer!

Uitstekend verblijf met een lekker ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het af en toe best lawaaierig door andere gasten. Restaurant is redelijk prijzig, maar lekker eten. Ook waren er bij aankomst best veel muggen (5 stuks) in de kamer.

Lekker ontbijt en fijne bedden om in te slapen. Ook de badkamer is lekker ruim met een fijne douche.

Ontbijt op de kamer is ontspannen aan de dag beginnen

Zou ik niet weten

Ontbijt op de kamer is ontspannen aan de dag beginnen Goed schoon! Heerlijke koffie en thee op de kamer. Relaxed verblijf met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Geweldig was het het was mijn 25 jarige huwelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks ja toch een klein punt, dat was de verwarming van de zaal waar in de zomer het dak af is dat had iets beter gekund. Is nu met mobiele straalkacheltjes geregeld.

Ontbijt prima kamers waren geweldig bediening vlot en accuraat

Super verblijf gehad!!

Niets!!

Super mooie, nette en grote familiekamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt dat op de kamer gebracht werd. Vriendelijk personeel en erg hulpvaardig. Gewoon een aanrader!!