Beoordelingen over Hotel DoniaState 3-sterren

Badweg 2, 8899 BV Oost-Vlieland, Nederland

#12 van de 18 hotels in Oost-Vlieland

we komen graag weer terug

niets aan te merken

No-nonsense hotel met voortreffelijke minibar ;-) De mogelijkheid van late check-out! Nog heerlijk kunnen douchen (na een duik in de zee) op middag van vertrek.

Verjaardag vieren van mijn Partner.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

de handdoeken waren niet zacht. wasverzachter is geen overbodige luxe. Wij hebben gebruikgemaakt van de douch. Na het douchen hebben wij het water met ons voet naar de goot begeleid. Een trekker is geen overbodige luxe. Verder prima.

Top ontvangst, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, uitleg aan de balie was helder. mooie omgeving, schoon, genoeg handdoeken, de ruimte van het balkon was goed voor twee personen. verder geen opmerkingen.

genoten van een prachtig eiland en een gastvrij hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer is wel netjes, maar beetje gedateerd. Verder was het er prima vertoeven.

prima locatie zowel dichtbij strand als het dorp. Vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker en niet overdadig, maar voldoende keus. Fijn dat je tegen een redelijk tarief gebruik kunt maken van de minibar. Zelfs speelmateriaal voor kinderen (trampoline, rekstok en speelgoed).

Het concept van DoniaState heeft absoluut bijgedragen aan onze goede gevoel over Vlieland
    • Tweepersoonskamer met Douche

We misten iets van een veger en blik. Dit ivm het zand onder je schoenen wat je mee de kamer in neemt. Misschien een idee om dit ergens op de gang ter algemeen gebruik te installeren?

Heeft het ongedwongen en praktisch ingesteld sfeertje van een jeugdherberg, maar dan wel voorzien van prima comfort en faciliteiten. Past helemaal in het plaatje wat wij bij een bestemming als Vlieland voor liefhebbers van natuur en rust vinden horen.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

• Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Drukte bij ontbijt op eerste ochtend

Ontbijt was voldoende. Eerste ochtend was het vrij druk en waren de broodjes op. Tweede ochtend later ontbeten en was alles aanwezig

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima verblijf voor een paar nachtjes Vlieland
    • Tweepersoonskamer met Douche

Balkons/buiten bij mooi weer erg gehorig. Onderlaken geplastificeerd, waardoor erg warm. Wifi werd telkens onderbroken.

Ontbijt was prima in orde. Heerlijk vers brood

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prettig verblijf op prima centrale locatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer gehorig. Douche: wisselend koud/warm water. Advies: thermostaatkraan. Ook zou het prettig zijn om haken aan de douchedeur te maken om e.e.a. op te kunnen hangen.

Fijne locatie, goed ontbijt, ruime kamer (prettig met balkon).

een sfeervol hotel, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Niet iets bijzonder, maar door de zanderige omgeving, bleef er zand aan onze schoenen hangen en kwam dus op de grond van onze kamer, helaas konden we dit niet opvegen. Tip: een klein bezempje om het zand naar het terras te vegen zou prettig zijn

sfeervol ingerichte kamer, heerlijk ontbijt, prachtig gelegen in een rustige omgeving en toch dicht bij het dorp, strand en bezienswaardigheden. Ik werd keurig gebeld, dat de receptie al gesloten was als wij met de boot aankwamen, maar dat de sleutel klaar lag.

Fijn hotel, met goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Wij zijn geen boxspringbedden gewend. Voor ons een minder comfortabel bed, maar dat zal persoonlijk zijn.

Prima ontbijt! Heerlijk, rustige locatie. Erg fijn dat we op de dag van vertrek onze bagage in de hal konden laten zodat we de dag nog op het eiland konden doorbrengen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een mooi gelegen hotel in bos, centraal gelegen op het eiland.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Gehorig, met name geluiden vanaf de gang. Verduisterende gordijnen zouden fijn zijn. Wij maakten geen gebruik van de tv maar de kwaliteit hiervan was nogal matig.

Centrale rustige ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamer met mooie grote tuin voor de gasten, prima ontbijt

ontbijt was prima en hotel is er erg netjes verzorgd.
    • Tweepersoonskamer met Douche

kamer is iets aan de krappe kant alsmede de badkamer. verlichting in badkamer is erg miniem en geen elektra contact in badkamer voor de fohn of scheerapparaat

ontbijt was prima en hotel is er erg netjes verzorgd.

aangenaam verblijf, goede ligging vlakbij het dorp en toch heerlijk rustig
    • Tweepersoonskamer met Douche

het ontbijt was uitgebreid maar enkel koude dingen, een stukje spek, een omeletje zou welkom geweest zijn

de ontvangst in het hotel en de zorg voor de bagage

prima,maar sanitair kan beter
    • Tweepersoonskamer met Douche

de kamer was wel erg klein.de badkamer is ook erg klein en zonder thermostaatkraan,en zonder verlichting. de wc staat erg onhandig geplaatst zodat grotere mensen volgens mij niet eens fatsoenlijk kunnen zitten.

we werden aardig welkom geheten,het personeel was vriendelijk,kamer netjes schoon. ontbijt was heerlijk verzorgd

We hebben weer hele fijne dagen gehad

niets viel tegen.

Het ontbijt is elke ochtend weer heerlijk, voldoende keuze en heerlijk buiten op het terras kunnen eten. Ook zijn de kamers heerlijk rustig, echt een aanrader

Heerlijk ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

televisiezenderpakket en ontvangstkwaliteit. tip: even vragen naar de hotelmap als die niet op de kamer ligt.

Fijne plek met veel buitenruimte + erg prettig en behulpzaam personeel

Een goed verblijf mogen ervaren
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco of waaier op de kamer Geen koelkastje op de kamer Balcon met iets te weinig privacy Geen koffie en theefaceliteiten op de kamer

Ontbijt was ongelooflijk goed Nimmer iets op, steeds voldoende en een voortreffelijke kwaliteit. En de mogelijkheid wat te drinken uit de koelkast toekunnen halen ook enige snack, en dat voor een redelijke prijs

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers netjes schoon en leuk ingericht. Gezellig terras bij de kamers op de begane grond. Ontbijt met uitgebreide keuze. Echt de moeite waard om te boeken.

Wij waren 3 dagen op Vlieland en voor deze periode was het goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Geen airco. Kleine badkamer met weinig ruimte voor je toiletartikelen. Geen fohn, die kun je lenen bij de balie.

Goed hotel met prima ligging.Rustig. Prima ontbijt.

zodanig dat we er zeker nog een keer terug willen komen.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Er was niets wat me tegenviel. Er is geen restaurant of bar, wat misschien iets tegenvalt. maar dat wordt weer gecompenseerd door de aanwezigheid van een koelkast waarin diverse dranken voorradig zijn. Ook kan men diverse snacks kopen. Je kunt op een bon bijhouden wat je gekocht hebt. Afrekenen kan achteraf als je de sleutel inlevert.

Het is een prachtig gelegen accommodatie. Goede kamers en een uitstekend verzorgd ontbijt

Top hotel!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik miste een waterkoker op de kamer. Je moet continu naar de receptie lopen voor koffie en thee, dit is tegen betaling. Het hotel gaf wel aan dat je gratis heet water uit de automaat mag halen als je zelf thee meegenomen hebt.

De prachtige locatie met de mooie tuin met allemaal ligbedden waar je heerlijk kan zonnebaden. De kamer was heel erg schoon en zat een mooie terras bij.

Heel ontspannen weekend gehad in een erg fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Erg vriendelijke ontvangst. Kamer met balkon en prima bedden. Kamer en andere ruimtes in het hotel schoon. Het ontbijt was prima. Locatie is perfect.

De locatie, aardig personeel, vriendelijk ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer beetje gedateerd, geen mengkraan in de douche. Kleine tv met kabel.

De locatie, aardig personeel, vriendelijk ontvangst.. mooie kleuren in de kamer.

Hier komen wij zeker nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel, fijne kamer met terras, ontbijt ook in orde. Heel prettig was het dat voor onze bagage werd gezorgd voor de overtocht terug naar huis.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad vanwege de rustige goede locatie en goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik vond de prijs kwaliteitsverhouding niet goed. Ik vond het bijzonder weinig comfort. Ik vond de badkamer niet erg schoon. Ik vind het feit dat schone handdoeken voor de kamer op de grond worden gelegd niet erg hygiënisch.

De ligging en de rust. Het was bijzonder rustig en een prima uitvalsbasis naar het strand en naar het dorp

Alles was goed en we zaten dicht bij de zee.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het lawaai op de gang als er mensen s'avonds terug kwamen van het stappen, de gang is te luid niet geluid dempend met tapijt.

De kamer was wel goed voor één nacht, het was goed netjes en schoon. Het ontbijt was uitstekend alles was er wat je maar bij een ontbijt wilt hebben. En het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Tweepersoonskamer met Douche

Gordijnen laten teveel licht door en koffie is niet lekker. Lekkere cappuccino bij het ontbijt zou het verblijf helemaal af maken.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zouden we pas om 15.00 uur kunnen betreden, maar om 12.00 kregen we al een telefoontje dat we erin mochten! Fijne service.

de locatie was perfect maar prijs kwaliteit viel echt tegen
    • Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt viel wat tegen. Koffie niet meer van deze tijd. Zelf afwas van ontbijt afleveren bij balie. zelf regelmatig vragen om ontbijtbuffet aan te vullen.

de ligging is echt heel mooi. Tussen strand en dorp. Dorp te voet heel goed te doen.

Matig maar erg vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beetje een klinische sfeer. En het allerergste waren de gordijnen die om half 5 vol de zon doorlieten. We hadden een bruiloft, kinderen bij opa en oma en we waren om half 5 wakker na een laat feest. Verduisterende gordijnen zou wel zo fijn zijn. En het hotel is echt mega gehorig. Vanuit de gang en op de wc hoorde je woord voor woord wat de buren zeiden.

De locatie en het vriendelijke personeel.

Fantastische ligging met alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf!

Niks!

Het appartement heeft een geweldig centrale ligging. In het centrum, vanuit het raam konden wij de haven zien. De eigenaresse is ontzettend aardig, wil overal mee helpen en doet er alles aan om je verblijf naar wens te maken. Ontbijt is echt Italiaans, allerlei lokale lekkernijen en verschillende broodjes. De kamers zijn zeer goed, schoon en modern ingericht. Een echte aanrader!!

Fijn rustig gelegen hotel vlakbij het dorp, met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is heel rustig gelegen maar toch vlakbij het dorp. Het personeel is erg vriendelijk en heel servicegericht. Zo mochten we na het uitchecken nog de hele dag gebruikmaken van de toiletten en de minibar, want we hadden de boot van 16.45 uur maar gingen om 10.00 uur onze kamer uit. Ze beschouwden ons de hele dag nog als hun gast. Ook was het ontbijt goed.

Heerlijk gehad, prachtig eiland, aardig personeel
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Wij vonden het een hostelachtige indruk hebben en hadden het iets luxer verwacht. Geluiden uit ontvangsthal waren in de kamer te horen. Gezien de niet heel lage prijs verwacht je toch iets meer hotel.

Lekker ontbijt, mooie locatie, vriendelijk personeel

Hotel ligt op een mooie centrale plek.

nvt

Hotel ligt op een mooie centrale plek. De benedenkamer biedt de mogelijkheid gebruik te maken van terras inclusief geweldige ligweide-/duin. Kamer met prima bedden. Heerlijk ontbijtbuffet met ruim voldoende keuze.

heerlijk fietsen, uitrusten en ruime keuze in terrasjes en eetgelegenheden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat ze niet een gezellige bar of iets dergelijks hebben waar je savonds gezellig kan zitten.

Prima locatie, vlak bij centrum en vlak bij het strand. Ook leuk vind ik de strandbedjes in de tuin waar je bij mooi weer heerlijk kunt relaxen als je niet naar het strand wil.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ligging;
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen dagelijkse basisschoonmaak van het sanitair; brood ontbijt werd onvoldoende aangevuld na 9.30

Ligging; rust; vriendelijke, persoonlijke benadering van de gasten

Zowel de sfeer in de accomodatie als de accomodatie zelf met...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zowel de sfeer in de accomodatie als de accomodatie zelf met het ruime terrein er omheen waren prima. Bij een volgend bezoek aan Vlieland boeken we daar zeker.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ontbijt was uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Het weer, maar daar kan de accomodatie niets aan doen.

Ontbijt was uitstekend. Vertrouwen in de gast d.m.v. het zelf noteren van gebruik van koffie, thee, dranken en versnaperingen spreekt vertrouwen uit van de kwaliteit van de beheerders (of eigenaars).

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

prima hotel om tot rust te komen en te genieten van de omgeving
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

We misten een koelkastje op de kamer.

De rust in en om het hotel, waar we lekker geslapen en prima ontbeten hebben. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Genoten.

niets.

Het is een prima hotel, keurig up to date, erg vriendelijke receptie, ontbijt goed en uitgebreid, mooie locatie. Dus de moeite waard om hier te verblijven op Vlieland.

goed bevallen en komen zeker een keer terug zoals eerder gemeld bij de receptie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt mag in mijn ogen uitgebreider? Als je de prijs vergelijk met het gebodene (zelden zo magertjes ontbijt gehad) vergeleken met andere locatie op de wadden eilanden! Gaan toch wel een keer of 4 a 5 per jaar Hennie en Wim meestal de Fletcher Hotels, en West Cord Hotels meestal dan 4 of 5 dagen!

de kamers beneden. Vooral omdat wij Greet Hak bij ons hadden ruim 80 is en niet goed ter been is! Dan wordt het wel heel lastig zoals bij jullie GEEN lift is. Hadden toevallig de kamers beneden!

Rustig en fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Geen airco, maar goed te koelen door de ramen te openen. Matras iets aan de zachte kant.

Rustig verblijf. Mooie kamer met balkon. Goed ontbijt. Fijne bagageservice.

• Tweepersoonskamer met Bad en Douche

De kamer zou iets groter kunnen maar verder prima, Er is geen hangkast aanwezig. Hadden wij niet nodig maar oudere mensen misschien wel.

Het gastvrije van het hotel personeel. Ontbijt was super. Heerlijk buiten ontbijten met mooi weer. Prima bedden. Heerlijke douche en bad. De omgeving is formidabel, heerlijk midden in de natuur en toch overal dichtbij. Wij komen zeker weer terug.

Heerlijk ontspannend in mooie natuurrijke omgeving!
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Klein koelkastje op kamer ontbrak, zou welkome aanvulling zijn. Iets meer licht in de douche zou prettiger zijn.

De rust, ontspannen sfeer (gemoedelijkheid) en prachtige ligging in bosrijke omgeving. Accommodatie ligt net buiten dorp op weg naar strand (Badhuys). Extra ontspanning en verzorging wordt mogelijk gemaakt door inhouse schoonheidssalon! Top geregeld en genoten. Bagagevervoer naar DoniaState en retour haven perfect geregeld.

Een heerlijk verblijf op een prachtig eiland.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het is een gehorig hotel. De hal galmt enorm en de kamerdeuren klappen met een hard geluid dicht.

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt goed geregeld. Mooie ligging.

Goed en netjes. Personeel erg vriendelijk. Kortom: goed hotel en prima gesitueerd net buiten het dor
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Ontvangst vriendelijk en toch zakelijk. Kamers niet te groot maar alles was keurig en netjes. Badkamer netjes en schoon. Ontbijt was goed, alles wat wij wilden was aanwezig of werd direct bijgevuld.

Prima verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Kamer is niet al te groot. Kastruimte voor hangkleding. En erg lichte gordijnen.

Ligging is mooi. Heerlijke ligweide met ligstoelen. Schone kamer. Bagagevervoer is heel fijn. Gemoedelijk.

Lekkere dagen gehad
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was erg sober. Geen oplaadpunt voor electrische fietsen waardoor we steeds de accu mee naar onze kamer moesten nemen. Geen stopcontact in badkamer

Locatie, dicht bij dorp. Heerlijk rustig in een prachtige groene omgeving.

Een heel goed hotel, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was redelijk uitgebreid, maar ik mistte roerei en warme worstjes, uitgebakken spek. Dat vond ik erg jammer.

Het bed was zalig! Heb geweldig geslapen!

Goede locatie aan de bosrand, vriendelijk personeel, lekker...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beetje gehorig, met name mensen die door de gangen lopen en praten.

Goede locatie aan de bosrand, vriendelijk personeel, lekker terras voor de deur van de kamer.

Lang weekend voor ontspanning
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen fohn op de badkamer bij de meeste hotels wel , geen airco op de kamer ( was erg benauwd) , te kleine tv.

vriendelijk personeel , mooie kamer netjes , goed ontbijt , rustig gelegen in de bossen.

We komen graag nog een keer terug.
    • Tweepersoonskamer met Douche

-Er stonden asbakken op het balkon, we bleken omgeven door rokers. De balkons zijn dicht bij elkaar. We hadden graag gehad dat de rokers op een eigen vleugel / bij elkaar hadden gezeten, zodat wij de deur s'nachts open hadden kunnen laten. Nu kwam er rook naar binnen. -Wij zaten op het einde van de gang, maar het was er erg gehorig, ook soms vanuit de receptie. Gelukkig waren de gasten over het algemeen stil.

De rust en de locatie bevielen goed. De kamer was stil, er waren geen zoemende ventilatie kanalen en dergelijke, dat was heel prettig. We hebben ook goed geslapen.

Prima hotel met informele sfeer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Fijne informele sfeer. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt Prima ligging net buiten het dorp. Mooie tuin Goede bagageservice van/naar de boot

Goed om terug te keren!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt en de zelfservice in de hal was prima. Bovendien kun je met mooi weer buiten ontbijten en er is om het huis volop gelegenheid heerlijk te relaxen. Een prima accommodatie! Hannie

Prima ontbijt, vriendelijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers wat gehorig, bedden wat zacht. Kamer slecht te verduisteren.

Prima ontbijt, vriendelijke ontvangst. Bad én douche op de kamer. Prachtige ligging.

Heerlijk!

Het was wel gehorig

We gingen dingen verzinnen die er niet waren. Voorbeeld: we kunnen onze handdoeken niet ophangen en ik draaide me om en er was een was rekje. Alles was aanwezig, schoon en de mensen erg vriendelijk. De plaats van het hotel was prachtig

Super fijne dagen gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De locatie is prachtig. Dichtbij het dorp en dichtbij het strand. Het hotel is gemoedelijk. De kamer was erg schoon en de bedden zijn prima. Het ontbijt was heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hebben echt genoten van ons verblijf.

Fijne dagen gehad

Afstand van de veerdam.

Kamers netjes en leuk ingericht frisse kleuren. Ontbijt heel goed verzorgd. Zelf koffie en fris nemen. Daardoor redelijke prijs. Past wel bij ons. Actieve vakanties. Rustige omgeving

Super.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Nou dat hebben wij nog niet kunnen vinden.

Het is een fijne plek mooi tussen in, op loop afstand van het dorp en zee. Het ontbijt is super, goed verzorgd en veel keuze.

Heerlijk rustig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen hotel services, bed opmaken, kleine kamer grote meubels, slechte verlichting badkamer, geen gezamenlijke ruimtes, gezelligheid ontbreekt.

Uitgebreid heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

Fijn hotel op prachtige plek!
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Wij vinden de ontbijtzaal extreem gehorig, de akoestiek is niet fijn, maar dit is misschien persoonlijk.

Donia State staat op een prachtige plek midden in het bos. Het is er heerlijk rustig, de kamers zijn netjes en schoon. Prima ontbijt, en vriendelijk personeel.

Een prima hotel voor enkele nachten
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een beetje gehorig. Mis vloerbedekking op de gang. De dranger op de deur zorgde ervoor dat de deur op het laatst 'stevig' dichtviel. Hierdoor enkele keren wakker gemaakt door late thuiskomers.

De rust

• Tweepersoonskamer met Bad en Douche

We vonden de badkamer wat donker en misschien wat ongezellig wat het licht betreft. Daar kan nog winst behaald worden.

Alles, geen op en aanmerkingen! Prachtig uitzicht vanuit je hotelkamer met fijn balkon. Ontbijt was goed!

Goede plek, goede faciliteiten, mooie locatie, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gordijnen waren niet volledig verduisterend. Daarnaast was het erg warm op de kamer.

Top ligging van het hotel, mooi centraal op een rustige plek. Mooie uitvalbasis om het eiland te verkennen.

een verzorgde ontspannen plek aan de bosrand.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Ik vind de tv iets te klein en de beeldkwaliteit houdt niet over. Vanuit het zitje is het niet prettig kijken.

Fijne schone verzorgde kamers , veel rust en een prima ontbijt.

Voor herhaling vatbaar.

Niets. Alles was prima.

Het ontbijt was heerlijk. Mooie kamer niet groot maar genoeg ruimte voor 2 fijne relaxstoelen. Heerlijk bad met rituals artikelen. Ook heel erg fijn dat er beneden een koffie machine voor cappuccino of warm water stond met thee en cup a soup en een koelkast met frisdrank en een biertje (uiteraard tegen betaling).

top
    • Tweepersoonskamer met Douche

gemiddeld genomen was het warm in het hotel. zowel op de kamer als wel in de ontbijtzaal en de toiletgroep op de begane grond.

het gehele verblijf. aangename ruime kamers. schoon. perfect sanitair. mooi afgewerkt. leuke zitjes op de vide. leuke manier de minibar in de entree met alle mogelijkheid om wat te nemen naar je gaarding

Leuk hotel, goede locatie
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Ontbijt was prima. Klantvriendelijk en meedenkend personeel. Babybed was goed verzorgt inclusief diverse doeken, erg handig. Locatie was top, loopafstand tot het centrum.

Super verblijf op dit mooie eiland!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het sneeuwde en het pad naar het hotel toe (eigen weg) was niet gestrooid/geveegd. Dit zorgde voor een glibberig spektakel

Schone kamer met mooi uitzicht op de bosrand, met buiten zit mogelijkheid. Goed ontbijt.

De (lees)verlichting en de zitstoelen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Naarmate de kamer verder verwijderd is van de receptie functioneert steeds minder goed. Wij zaten in kamer 116 en de wifi ontvangst was onder de maat

De (lees)verlichting en de zitstoelen

Heerlijk verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

we hebben meteen een lekkage aan het toilet gemeld. De vraag wel meteen gesteld of we een andere kamer wilden. De volgende dag zou iemand komen kijken. Er zijn handdoeken neergelegd en dat kon prima voor een nacht. Toen we weggingen lagen dezelfde handdoeken er nog

De privacy en de rust zijn heerlijk. Fijn dat er wat te drinken gekocht kan worden. Het ontbijt was heerlijk en de ruimte daarvoor gezellig

Eenvoudige en kleine maar zeer schone kamer. Moet beter geventileerd.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prullenbakjes niet verschoond, weinig ventilatie (na kort douchen in de ochtend de badkamer muren nog steeds nat in de middag....). Personeel bij ontbijt tikkeltje amicaal...

Was zeer schoon, makkelijk te vinden, receptie goede info, goede service ook met bagage vervoer etc. Temperatuur in de kamer plezierig.

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

De kraan in douche, geen thermostaatkraan en daardoor lastig op juiste temperatuur te krijgen en ook opberg ruimte in badkamer. Past nog wel plank of kastje onder wasbak

Heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel!

Het was een prima verblijf en zeer net personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De vloerverwarming beneden je zweet je bed uit, ik had de verwarming op 12 graden staan maar het bleef warm op kamer 113.Ik heb het raam open gehouden voor enige koelte.

ontbijt was prima en de koffie corner met toebehoren

Heerlijke dagen gehad!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Voor ons waren de bedden te zacht, maar dat is een kwestie van smaak. Verder hadden wij nogal last van enorme temperatuurverschillen van het water tijdens het douchen.

Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Er heerst een huiselijke sfeer en de locatie is mooi.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Geweldig!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Door het materiaal gebruik is alles wat gehorig...... Maar ja, niet storend....

Prima locatie, tussen dorp en strand in gelegen,,alle kamers kijken uit op groen en rust, echt top!! geweldige persoonlijke benadering door het personeel, en schoonmaak van de kamer op afroep, dat geeft zoveel privacy .....

Vriendelijk verblijf , dichtbij strand en dorp met prachtige duinen en bossen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Niet dagelijks een lekker schoon bedje.

Ontbijt was goed, was nog beter geweest als de eitjes tenminste biologisch waren. Personeel was vriendelijk en vragen werden ingewilligd.