Beoordelingen over City Resort Hotel Mill 4-sterren

#1 van de 1 hotels in Mill

• Beoordeeld op: 24 september 2018

ontspannen vakantie
    • Deluxe Kamer

de kamer werd gepoest en daar werd de venster open gelaten Dit was spijtig want toen we s avonds op de kamer kwamen was het er zeer koud.

de kamer bevat zeer veel luxe en is zeer proper perfecte service en de aanpassingen die ik vroeg , werden zonder problemen toegepast.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De service van het personeel.
    • Superior Kamer

Hotel is erg verouderd, de eerste kamer die ik kreeg was totaal niet wat ik had verwacht, erg gedateerd en geen fijne sfeer, ook hing er een oude lucht

De service van het personeel. ik kreeg direct een andere kamer toegewezen, in een nieuw gedeelte van het hotel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De servicegerichtheid (of beter gezegd het gebrek daaraan)...
    • Superior Kamer

De servicegerichtheid (of beter gezegd het gebrek daaraan) van het personeel viel tegen; weigeren om geld te wisselen, geen taxi willen bellen en ook de gehuurde fietsen niet uit een donker schuurtje willen halen (dat moesten we zelf maar doen)

Comfortabel hotel met goede voorzieningen
    • Deluxe Kamer

Schone, moderne kamer met comfortabel bed en heerlijke regendouche. We hebben niets gehoord van andere kamers of de gang. Airco op de kamer dus heerlijk koel. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, het hotel overtrof onze verwachtingen!

Prima verblijf waar kwaliteit/prijs goed in balans is.

Airco.

Het welkome, gastvrije ontvangst. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Nette kamer waar aanwezig is wat er moet zijn, Jammer dat een airco ontbreekt.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van de kamer is een beetje oudbollig, raam kun je niet open zetten ivm het kabaal dat je dan hoort, airco. Niet kunnen buiten zitten,een opgesloten gevoel.

Het bed is ruim en lang. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Een super ontbijtbuffet, ruime keuze

Noodzakelijk, dus oké
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn kamer lag op het zuiden. Het was veel te warm. Er stond een ventilator, maar die maakte veel herrie dus kan ‘s nachts niet aanblijven. Naar mijn mening is een airconditioner onmisbaar in kamers die op het zuiden gelegen zijn.

Ontbijt was prima.

Erg tegengevallen.
    • Deluxe Kamer

In feb 2018 luxe kamer gereserveerd. Drie dagen voor aankomst een mail, waarin “door omstandigheden luxe kamer omgezet in standaard (incl compensatie prijsverschil)”, en vervolgens “excuses voor het ongemak”. Geen enkele nadere uitleg of enig ander compenserend aanbod. Op mijn mails werd niet gereageerd. Gebeld, er was een groep die een paar dagen langer bleef en o.m. in onze gereserveerde kamer verbleef. Ik kon wel evt gratis annuleren! Hoe brutaal kun je zijn. We waren machteloos en stonden met de rug tegen de muur! Bleek bij aankomst een voetbalploeg uit Quatar te zijn, hoe bedenk je het. Daar kon natuurlijk flink aan verdiend te worden. We konden een driegangenmenu menu krijgen (later bleek in feite maar voor een keer) voor €25 i.p.v. €29. Uiteindelijk na veel vijven en zessen aldaar vier keer, maar niet van harte. Moest steeds met de manager worden gebeld. Ik vind deze manier van omgaan met klanten met een reserveringsovereenkomst schandalig, ongehoord en onbehoorlijk. Nog nooit meegemaakt bij Booking.com., in heel de wereld niet. Personeel receptie en restaurant waren aardig en behulpzaam. Score personeel: slecht, betreft de manager. Voorts was de schoonmaak beneden peil, een paar keer alleen bed een beetje rechttrekken, kussens verfrommeld laten van de nacht, geen schone (plastic!) drinkbekertjes elke dag, niet stofzuigen, prullenmand niet geleegd,etc. Dit hotel nooit meer en zal ik ook nooit aanbevelen! Waar haal ik mijn recht, bij booking.com?, schandelijk!

De grootte van de kamer.

Nette schone kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn kamer keek uit over een dak vol bouwmateriaal van dakdekkers. Om half 7 in de ochtend werd hier al gretig gebruik van gemaakt voor het raam.

Nette schone kamer

Aangenaam verblijf zeker een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco in de kamer . Zwembad pas 'smorgens na acht uur open. Ontbijt was lekker maar te weinig fruit. Lavabo in de badkamer is niet handig.

De vriendelijkheid van het personeel.

Personeel was vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne. Het is een redelijk gedateerd hotel qua inrichting. Het oogt allemaal wat smoezelig. De hotelkamer rook erg muf. We waren ook de afstandsbediening kwijt en na zoeken lag deze onder het bed. Helaas was dit niet het enige. Er lagen meerdere tissues beplakt en wel onder het bed. Na bellen met de receptie werd dit wel direct weggehaald maar echt fijn was het niet.

Personeel was vriendelijk Late check out kregen we terug omdat we eerder vertrokken dan gepland ivm de buitenzwembaden die alleen voor de sauna klanten waren.

Prima overnachting, ook voor zakelijke aangelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dubbele boeking uitgevoerd en meteen van mijn rekening gehaald. Fout bij Booking.... Wel gratis annulatie gekregen maar wacht nog op terugbetaling....!!!!!

In combinatie met de welnessboot hebben wij genoten van ons verblijf !
    • Deluxe Kamer

de hoofdkussens vond ik er niet zo netjes uitzien en een mini-bar/ijskast zou aanwezig mogen zijn vind ik, als ook een senseo-apparaat zou er mogen staan.

De ontvangst aan de receptie verliep heel vlot en vriendelijk, wij hadden de luxe kamer en die was ruim genoeg en een zalig bed !. Wat het ontbijt,betreft, was er keuze genoeg. Ook daar waren ze heel vriendelijk.

Voor een enkele overnachting als je in de buurt moet zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Er is ‘s nachts erg veel geluidsoverlast van luchtinstallaties op het dak waar de kamer aan grenst/op uitkijkt (ziet er ook heel ongezellig uit!) -Kamer zag er niet echt fris uit, oude vloerbedekking, ‘sier’kussens met vlekken op bed. -Badkamer (vooral wastafel) biedt weinig comfort. -Geen koffie of thee op kamer.

Accommodatie is op loopafstand van waar wij moesten zijn.

Wegens overlijden van onze moeder en schoonmoeder hebben we...

Afhandeling van de annulering

Wegens overlijden van onze moeder en schoonmoeder hebben we moeten annuleren en dit online gedaan maar klaarblijkelijk niet goed over gekomen, waardoor we annuleringskosten van 100 euro betalen moeten. Dit valt ons ten zeerste tegen.

Groot complex, niet super gezellig en redelijk comfortabel.
    • Deluxe Kamer

We hadden een luxe 2 persoonskamer en de douche was echt fantastisch. Het bed was minder, helaas. We lagen op 1 groot matras, met kuil, en elke beweging die ik maakte werd nauwkeurig opgemerkt door mijn vrouw. Erg vervelend, aangezien ik nogal beweeglijk ben, schijnbaar. Verder liet het laken snel los, waardoor ik uiteindelijk rechtstreeks op het matras lag. Ook was er een feestje in het hotel, waarvan de bas duidelijk hoorbaar was in onze kamer.

Ontbijt was goed en uitgebreid, de koffie ronduit smerig, maar het brood was heerlijk en het verse fruit was top! De badkamer was goed, en de douche zelfs excellent. Zelden zo fijn gedoucht.

Enige hotel in Mill.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Medewerkers niet flexibel voor eventuele vervroegde incheck. Kamermeisjes komen vóór uitchecktijd zonder te kloppen de kamer op. Nachtportier is op een vervelende, brutale manier bijdehand. Parkeerkosten a €5,- staan standaard op de rekening terwijl we niet eens de auto bij het hotel parkeerden.

Enige hotel in Mill. Kamer was ruim.

Enorm gebaald.
    • Superior Kamer

Kamer veel te duur. Je kijkt uit op loodsen of naar particuliere huizen aan de overkant. €15 pp voor t ontbijt is erg veel als je weinig/ normaal eet. Afspraken worden niet nageleefd. Ik had een highwine gereserveerd. Dit kon om een of andere duistere reden niet doorgaan. Avondeten (ladyburger) niet te eten. Meteen betaald in t restaurant. Maar bij t afrekenen van de hotelkamer moest ik opeens ook voor de high wine betalen. Terwijl wij die niet eens gehad hadden. De dame achter de receptie geloofde mij niet. Ik moest mijn afrekening op mijn girorekening laten zien. Kan t nog gekker?! Behalve ( de fijne ) Wellnessboot was er Niks te doen in Mill. Wil je dan even biljarten in t hotel zeggen ze dat beide tafels stuk zijn. Ongelofelijk !

Nette goede kamer.

Aangenaam verblijf in een omgeving met veel wandel- en fietsmogelijkheden.
    • Superior Kamer

Toegang van parking naar hotel met heel veel trappen. Ook in hotel nog niveau verschillen met trappen. In de gangen en kamer hing ook een lichte plastic geur.

Ontbijt was zeer goed alsook het restaurant. De kamer en badkamer waren ruim.

Functioneel hotel, niet de plek voor een gezellig weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstraling doet denk aan de Bijlmerbajes, weinig charmant. De kamers die op een soort van binnenplaats uitkijken hebben last van lawaai van afzuiginstallatie en hier lijkt het bij een blik uit het raam alsof je in het gevang zit. Bij het diner discussie over een karafje kraanwater wat geweigerd werd. Kortom geen aanrader voor een mooi weekendje weg, wel functioneel als je in Mill moet overnachten

Goed ontbijt en nette kamer

Locatie was vlakbij de trouwlocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchequen was blijkbaar een ingewikkeld en langdurig proces. Maar het meest vervelende vond ik: we hadden vier kamers geboekt en voor alle vier moesten we 5 euro voor parkeren bijbetalen (we waren met twee auto’s). In zo’n klein dorp stadse allures en kosten die nergens op slaan.

Locatie was vlakbij de trouwlocatie

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Redelijk en geschikt voor mijn doeleinde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was allemaal wat gedateerd. En fan is vloerbedekking niet echt fris. Bovendien was t n kamer waar ooit veel gerookt is. Die geur hangt er nog

Dat het gelegen is naast de kliniek waar ik de volgende dag moest zijn

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Via mail kreeg ik een aanbieding om een upgrade te doen naar...
    • Deluxe Kamer

Via mail kreeg ik een aanbieding om een upgrade te doen naar een superior kamer voor € 4,-. Een no-brainer natuurlijk! Helaas stond er op de website niet dat dit per persoon was, en dat dit bij alleengebruik van de kamer verdubbeld wordt. Toen ik daarnaar vroeg, kreeg ik als reactie dat dat een fout in het systeem is. Geen vergoeding, geen excuses, niets. Niet netjes!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Anders dan verwacht.
    • Deluxe Kamer

Deluxe kamer geboekt, maar deze bleek minder luxe dan gedacht. Kamer leek meer geschikt voor een zakenreis voor 1 persoon. Douche en toilet staan in open verbinding met de rest van de kamer, enkel gescheiden door een semidoorzichtige schuifwand. Verder bleek onze kamer op het meest vergelegen punt ten opzichte van restaurant en receptie te liggen. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren in dat opzicht prettig geweest, maar waren helaas afwezig. Entree van het hotel wordt gedeeld met een groot sportcomplex. De entree mist daarmee wat sfeer. Al met al niet echt de ambiance van een hotel voor een welness uitje.

Aardig personeel. Ruime kamer. Welness om de hoek.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie ruime hotelkamer met heerlijk bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie/thee faciliteiten. Kamer heeft vloerverwarming en duurt dus erg lang voordat de kamer warm wordt. Douchestraal is wat minder.

Mooie grote kamer met zitje. Als de vloerverwarming draait is het heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prettig verblijf in prima deluxe kamer.
    • Deluxe Kamer

Bij de ietwat onpraktische wasbak in de badkamer zit een nog onpraktischer kraantje waar een zeer minuscuul straaltje water uit komt.

De deluxe kamer is een ruime, nette kamer met een fijn bed en ruim voldoende mogelijkheden om bagage op te bergen. Daarnaast loop je elkaar niet in de weg en dankzij het hoge plafond krijgt het geheel een ruimtelijke indruk. Fijne badkamer met heerlijke douche.

Kamers zijn netjes en goed
    • Deluxe Kamer

Het zwembad is klein en ook voor Fitland gasten. Op de site wordt je lekker gemaakt met foto's van het zwembad van het welness gedeelte waar je geen toegang hebt als hotelgast.dit viel tegen omdat ik met 2 kinderen had geboekt vanwege de zwembaden

Kamers zijn netjes en goed

Prima, voor als je in mill moet zijn. Dit is volgens mij ook het enige hotel in Mill
    • Deluxe Kamer

De checkin was echt slecht gedaan door de receptioniste. Ze rekende parkeerkosten terwijl we niet eens op hun terrein stonden. En ze gaf aan dat we ontbijt hadden de volgende ochtend. Wat later helemaal niet zo bleek te zijn. Eigenlijk wist ze ook helemaal niks als we iets vroegen.

Wat mij aan het hotel beviel was de locatie, dichtbij het wellness resort.

verblijf in hotel in combinatie met de wellnessboot is gewoon zalig.
    • Deluxe Kamer

Verlichting boven de badkamerspiegel.

We hebben voor een klein prijsje een upgrade naar een superior kamer genomen. Kamer prima in orde : ruime kamer, kitchenette met microgolf, koelkast en waterkoker. Ruime badkamer met douche en ligbad. Ontbijt was ook in orde.

Het is een spa-resort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een spa-resort. Kamers waren gewoon, standaard, niets meer en niets minder. Ontbijt was los bij te boeken, maar dan zou de kamer wel erg duur worden.

Het gebouw van het hotel heeft nogal wat achterstallig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw van het hotel heeft nogal wat achterstallig onderhoud (behang, verf). De kamers zijn voldoende que functie, echter ouderwets (inrichting, vloerbedekking). Het ontbijt is prima. Het personeel is erg aardig.

voldoet grotendeels aan verwachting
    • Deluxe Kamer

Het wasbakje is onbruikbaar, afstand van kraan tot wasbak zo klein dat er met moeite 1 hand onder past. Geen koffie-/theefaciliteiten.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt; schone kamers

Ontbijt uitstekend
    • Deluxe Kamer

We hadden een de Luxe kamer. Daar verwacht je tenminste een waterkoker om koffie of thee te maken. Helaas niets. Douche/toilet niet echt schoon, haren! Voor beide ruimten zit èèn en dezelfde glazen schuifdeur. Maak je gebruik van het toilet met dichtgeschoven ruit dan kan de gebruiker van de douche niks meer afsluiten, en omgekeerd ook zo. Beetje vreemd. Mini kraantje boven onpraktische wastafel. Extra bijkomende kosten om te kunnen parkeren.

Ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was ok
    • Deluxe Kamer

Er was maar een Duits Tv Programma beschikbaar. De kamer was niet schoon gemaakt na de eerste nacht.

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was ok

Prima kamer, mooie badkamer, super ontbijt!
    • Superior Kamer

Locatie/uitzicht viel tegen (uitzicht op platdak met installaties, waaraan ook andere kamers lagen) en deed af aan de sfeer

Prima kamer, mooie badkamer, super ontbijt! Leuk dat er een zwembad bij was en er evt ook gebruik kan worden gemaakt van de wellness.

Prima, behalve het ontbijt.
    • Deluxe Kamer

Ik heb vorige week 4 nachten verbleven in het hotel i.v.m. het lopen van de Nijmeegse vierdaagse. Dat betekent vroeg op, en dus geen ontbijtbuffet, maar brood wat op voorhand door het hotel is klaargemaakt en ingepakt. Met alle respect, maar dit zogenaamde ontbijt is over het algemeen bagger. Oud, droog brood met vreemd beleg er op. Er zit ook geen enkele lijn in: de ene dag bruine puntjes, de volgende dag witte, de derde dag witte boterhammen, de volgende dag een allegaartje. Het beleg varieert van een plakje kaas waar je doorheen kunt kijken met een blaadjes sla tot rosbief die zwart is van ouderdom. Elke dag een paar sneden klef krentenbrood. Oude appel er bij. Een flesje water of energydrank i.p.v. verse jus 'd orange. Kortom: prut! Echt geen tien euro waard, en zeker geen pakket wat je meegeeft aan mensen die een fysieke inspanning moeten gaan leveren!

Prima hotel met goede service.

Niets, het was goed !!

Goede service en sfeer. Klantvriendelijkheid/gastvrijheid staat hoog in het vaandel. I.v.m. deelname aan de 4Daagse moesten wij dagelijks tussen 04.00 - 06.00 uur vertrekken, de ontbijtservice en lunchpakker werden hierop aangepast. Geweldig !! Het avondeten (3 gangenmenu) was ook dik voor elkaar en heel goed. Alles is voor herhaling vatbaar !

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Kamer was ruim en netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel in de badkamer. Het is een rechthoekig metalen wastafel, schuinaflopend van voor naar achter. De kraan heeft kleine harde stralen. Als je die open draait, dan komt die straal zo hard tegen de schuine bodem van de wastafel aan, dat de spetters tegen jouw kleren aan komt.

Kamer was ruim en netjes. Bedden lagen heerijk. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zou wel een keertje teruggaan om de accomodatie
    • Deluxe Kamer

Ontbijt viel tegen voor het hoge bedrag p.p en personeel wist niet dat er al was betaald en ook niet dat smorgens het ontbijt online was bijgeboekt

Geweldige kamer

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Vriendelijk personeel, zeer nette kamer.
    • Deluxe Kamer

Vanaf 1 juni is blijkbaar de wellness niet meer inbegrepen. Misschien deze even aanpassen op Booking.com want hier staat het met wellness na 17 uur.

Vriendelijk personeel, zeer nette kamer. De wellnessboot was mooi ingericht. Ontbijt zeer lekker. In de avond hebben we een 3-gangenmaaltijd benuttigd die qua prijs-kwaliteit top was.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Service bij tijdelijke buitengebruikstelling van de lift.

Service bij tijdelijke buitengebruikstelling van de lift. Gehandicapt, dus traplopen was erg zwaar. Vooraf niet bekend dat lift buitenwerking zou zijn. Geen verwijzing naar dienstlift.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Bedden prima! maar service niet flexibel en niet klantvriendelijk te noemen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne in de badkamer met name bij de douchedeuren. De geboden service na het te laat zijn voor het ontbijt. Er werd niet servicegericht omgegaan met het aanbieden van een ontbijt. Betaling zou geen probleem geweest zijn maar als je vakantie hebt en je wilt na 10 nog iets eten is het verkrijgen van een tosti niet echt veel te noemen. in een donkere bar plaats moeten nemen is ook niet echt opbeurend te noemen. resultaat voor jullie :geen verdienste en ontevreden klanten

het bed was prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Een heerlijke plek voor een ontspannend weekend.
    • Deluxe Kamer

Fouten bij het onthaal: onvolledige factuur, verkeerde toegangsbadge en geen sorry. Onprettig begin.

Professionele houding schoonmaakpersoneel toen bleek dat er een misverstand was door onthaalpersoneel. Een dikke proficiat voor de dame die haar ploeg aanstuurde op zaterdag 11 maart!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Handig als je bij Diasana moet zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer met onhandige wasbak, je kunt niets even neerleggen. Twee gebruikte wattenstaafjes in afvalbakje. Het hele hotel moet nodig opgeknapt worden; alles is oud.

Omdat ik vroeg bij Diasana moest zijn was deze plek super, naast de deur. De kamers zijn groot.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Fantastisch hotel op een geweldige locatie.
    • Superior Deluxe Kamer

Al personeel was erg vriendelijk. Er was een probleempje met de boeking, maar dat is naar volledige tevredenheid opgelost. Een mooie locatie voor een diversiteit aan uitstapjes in de buurt, zoals dierentuinen en mooie fietsroutes. Ook een bezoek aan de naastgelegen wellness boot is een must.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Het personeel dat super was om ons te helpen met het gebruik...

Zou het niet weten

Het personeel dat super was om ons te helpen met het gebruik van de lift van het ziekenhuis (lift hotel defect), en ook met de afspraak met de garage naar aanleiding van een lekke band

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijt was goed.
    • Deluxe Kamer

Het bed was in twee verschillende matrassen. Dat was vervelend.

Ontbijt was goed. Diverse keuze aan voedsel. Redelijk standaard wat je in een hotel kunt verwachten. Grote fitness gelegenheid die onbeperkt is te gebruiken. Onze kamer had een klein keukentje. We konden zelfs s'avonds gebruikmaken van de wellnessboot.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goed verblijf / min punt de lift en dat vond men redelijk normaal.
    • Deluxe Kamer

Ze hebben daar een zeer trage lift waar we normaal gesproken liever geen gebruik van maken. Deze keer was hij kapot en ik was deze keer zeer slecht ter been door ontstekingen in mijn voet. Het viel tegen dat het personeel niets deed en dit normaal vond.

We komen daar wel vaker en combineren dat met de sauna boot. En alles is eigenlijk goed aan dit hotel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Beetje prijzig, maar wel erg goed
    • Deluxe Kamer

Schoonmaakster/wekservice die gewoon binnenloopt terwijl je staat te douchen is vrij vervelend

Mooie kamer, fijne badkamer, schoon, comfortabel bed

Prima hotel en restaurant!
    • Deluxe Kamer

De Wellnessboot viel ons een beetje tegen, wij vonden het in Helmond iets beter, maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Goed hotel, goed restaurant (leuk concept met goed eten).

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Een fijne eerste kennismaking met de Brabantse gastvrijheid/gezelligheid!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras op mijn eenpersoonsbed was wat doorgezakt Lekkage bij de wastafel ( niet door de chiffon/zwanenhals, maar tussen de afwerking van het wastafelmeubel aan de rechterkant) De receptionist die nachtdienst had, was uiterst behulpzaam en vroeg of ik een andere kamer wou.Ik vond dat niet nodig en we kwamen overeen dat een stapel badlakens voldoende zou zijn, om het water op te vangen. De volgende ochtend zou de technische dienst ervan op de hoogte gesteld worden.Vertrouw erop dat het verholpen is. Ik checkte uit, om in een atelier in het dorp aan activiteiten deel te nemen en daarna ging ik terug naar huis.

Een schone kamer Uitmuntend gedineerd in het restaurant Een heerlijk ontbijt Uiterst vriendelijk personeel in hotel en restaurant

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Wij gaan graag weer 's terug!!
    • Deluxe Kamer

De locatie is niet ideaal als je er ook nog lekker op uit wil, maar dat was voor ons niet van toepassing.

Wij hadden de Deluxe kamer. De kamer is heerlijk ruim voor 2 personen. Het bed sliep heerlijk! En omdat wij op een zondag incheckten, mochten we na 17.00u gratis gebruik maken van de Welnessboot. Ook hebben we kosteloos een nieuwe toegangspas van de kamer gekregen nadat we deze verloren hadden. Al met al een heerlijk verblijf gehad en we gaan er zeker weer 's heen!!!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Indien je kan gebruik maken van een promotie, zeker doen!
    • Deluxe Kamer

Misschien een beetje de uitstraling van het hotel zelf die soms aanvoelt als een soort sportcomplex. Kamer was 15 graden toen we arriveerden. Pas laat op avond bereikte het ongeveer 20 graden. Dus was niet zo aangenaam om te douchen op de koude tegels.

Volledig ontbijt en voordelige formule all-in a la carte. Als je komt voor de wellness boot is het zeker een aanrader. Ook de behandelingen zijn zeker niet prijzig.

Heerlijk relaxed verblijf na saunaboot en vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer

Het hotel heeft van de buitenkant / omgeving weinig uitstraling. In de buurt is weinig te beleven. De bedden waren erg zacht / doorgezakt.

We hadden een mooie moderne kamers. Het hotel ligt bij de wellness boot dus heerlijk vanuit de sauna zo het hotel in lopen. Het restaurant in het hotel, Des Werelds, was erg lekker. Heel vriendelijk personeel! We vonden de wijn (per fles) wel aan de dure kant. Prima ontbijtbuffet tot 11 uur!! En pas uitchecken om 11.30 uur.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Voor een weekendje genieten..
    • Deluxe Kamer

Ontbijt vonden we erg prijzig, 15 euro pp. Toch gebruik van gemaakt maar dit viel prijstechnisch nogal tegen. Er zat prosecco bij en er was brie en zalm maar de croissants waren droog en niet vers. Wel veel keus dus croissants lieten we dag erna staan.

We hadden een deluxe kamer die erg mooi was en schoon. Wel op het zuiden waardoor ondanks de tijd van het jaar het erg warm werd op de kamer. Super mooie douche en verder prima bedden. Het waren ook geluidsdichte kamers. Ondanks wat "foutjes" wist personeel het op te lossen. Gratis gebruik van de welnessboot na 17 u zat erbij in. Dat was een verrassing en ook de boot op zich vonden we erg leuk als extraatje. Hebben 1 dag gegeten bij Des Werelds en dat was zo boven verwachting. Personeel verdiend pluim, kwamen precies op juiste momenten, super gast vrij en vriendelijk .. alles kon.. en als je dan 3 gangen onbeperkt kan eten voor 28,50 en de keus zo divers is en de presentatie van de gerechten zo netjes, chapeau!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Een fijn verblijf voor een zakelijke overnachting met heerlijke wellness als ontspannend tijdverdrij

Uitstraling is niet van een 4**** hotel maar van een sportcentrum met kamers

Faciliteiten, mogelijkheid savonds gratis gebruik te maken van de Wellnessboot.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

zakelijke overnachting zonder opsmuck
    • Deluxe Kamer

Ik ben eerder in Fitland Sittard geweest en had hoge verwachtingen. Ik vind deze locatie erg rommelig opgezet. Zal daarom niet zo gauw meer terug komen.

personeel was zeer behulpzaam en service gericht!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

heerlijk hotel
    • Deluxe Kamer

mooie kamer met goede bedden en faciliteiten, zeer uitgebreid ontbijt, 24/7 receptie waardoor het geen probleem was om 's nachts te arriveren.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Ontbijt was goed, maar vast niet royaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze kitrand van de douche, zwart van schimmel. Onder t ontbijt waren ze al bij mij op de kamer geweest, terwijl ik de kamer had tot 11.30 uur Prijs/ kwaliteit klopt niet.

Ontbijt was goed, maar vast niet royaal. Geen lekkere koffie Fijne bedden!

Goed bed en prima ontbijt

Goed bed en prima ontbijt

Verblijf City Resort Hotel Mill
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Donkere ontbijruimte Gehorig voor buitengeluiden Kleine badkamer met onhandige wasbak

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer. Klein en de wasbak onpraktisch . Veel spatwater door de vorm van de metalen wasbak. In de hoekjes ook niet echt schoon

De welnessboot

Heel luxe kamer, helaas ontdekyen we de volgende ochtend oas...
    • Deluxe Kamer

Heel luxe kamer, helaas ontdekyen we de volgende ochtend oas de airco, niet geslapen van de hitte!

Verblijf in een comfortabele designkamer

Mooie moderne designkamer

• Deluxe Kamer

Hadden geen ontbijtbuffet... ontbijt werd aan de tafel gebracht....

• Deluxe Kamer

Restaurant heel goed, kamers groot en geen last gehad van andere bezoekers!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs onbijt te duur! €15 pppd dus voor 2 dagen alleen onbijt 60 euro belachelijk

Comfort kamers

Goedemiddag. Maar de bar en tevens eetruimte Veel te doneer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen buitenzwembad bij het hotel. Op de foto leek dit wel.

kamer

De kamer en de welnes boot waren perfect

Het restaurant

De kamer en de welnes boot waren perfect

airco veel lawaai

airco veel lawaai

Heerlijk!
    • Deluxe Kamer

Alles onder één dak; perfect voor even ertussenuit te gaan

Goed geregeld en prima geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede ontvangst ruime, rustige kamer. Prima ontbijtbuffet!

Afstand kliniek

Douche waterdruk te laag