Beoordelingen over Conferentiehotel Drienerburght 3-sterren

Drienerlolaan 5, Gebouw 44, 7522 NB Enschede, Nederland

#14 van de 16 hotels in Enschede

Kamer was schoon en ruim genoeg.

1- Inlogprocedure WiFi. Mijn partner met een Android telefoon lukte het niet, dus uiteindelijk mijn iPhone hotspot gemaakt voor haar. Onbegrijpelijk! Elke Mac heeft gewoon gratis WiFi, maar de TU Twente (of all places) doet moeilijk met een dummy edu-adres en tijdelijk wachtwoord. Heel knullig. 2- Tweepersoonskamer en eenpersoons douchegerei. 🤔

Kamer was schoon en ruim genoeg. Ontbijt was prima.

De locatie was super, midden in het universiteitspark van...

De locatie was super, midden in het universiteitspark van Enschede. Heel rustig. Kamer leek echter op een studentenkamer en was niet ruim genoeg. De staande airco nam heel wat plaats in en was redelijk luid. Het was een ontzettend hete avond dus weinig slaap gehad. Kamers upgraden aub. Men verwacht toch iets meer van een conferentiehotel.

Een prima hotel voor 1 nachtje.

Helaas geen airco op de kamer, terwijl het dat weekend erg heet was. Er was wel een ventilator, dus dat was gelukkig iets. Kamer had iets schoner gekund (er lag nog een gebruikte zakdoek).

Het ontbijt was prima, keuze genoeg. De kamer was goed genoeg voor een nachtje. Het TU-terrein is mooi voor een goede wandeling.

Prima locatie om tussen de werkzaamheden door even te slapen.

Reizend met GPS viel het niet mee om eenmaal op het universiteitsterrein het hotel te vinden. Misschien een pinpoint plaatsen in GoogleMaps? Tevens: ik ben nogal lichtgevoelig en het gordijn op mijn kamer was aan de korte kant. In dit jaargetijde heb ik wat kunstgrepen moeten uitvoeren met bagage om de toch wel grote kier aan de onderkant waar zonlicht doorheen kwam wat af te dichten.

Prima kamer voor een nacht, rustig gelegen en schoon. Gezien mijn korte verblijf heb ik van de faciliteiten geen gebruik gemaakt en deze kan ik dan ook niet beoordelen. Voor ontbijt had ik geen tijd, dus ook daarover geen oordeel.

Het is een eenvoudig hotel met een accomodatie die...

N.v.t.

Het is een eenvoudig hotel met een accomodatie die voldioetaan redelijk te stellen eisen. Het ontbijt buffet was tevens eenvoudig maar er ontbrak niets bij gewoon en redelijk te stellen eisen. Wij hebben niets gemist

Een voldoende verblijf voor een kort bezoek aan Enschede en omgeving.

Op warme dagen is het benauwd binnen. Kamers hebben geen airco, wel een ventilator en een klein raampje dat open kan voor de buitenlucht. Het is een al wat ouder accommodatie. In de buurt wordt wel een nieuwe accommodatie gebouwd met hoteleisen van deze tijd.

Het is netjes en rustig gelegen. Het is een accommodatie met basic kamers en daardoor een lage prijs.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Functioneel als je lange tijd moet reizen en een afspraak op de universiteit hebt.

Hoofdkussen te dik.

Prima hotel, vlak naast de universiteit. Personeel is vriendelijk, ontbijt is super. Minpuntje, het hoofdkussen was veel te dik, waardoor ik beroerd geslapen heb.

Voldeed precies aan de verwachtingen en ideaal gelegen vlakbij het gebouw waar ik moest zijn.

- De verwarming ruiste wat hard op deze kamer, maar was er snel aan gewend

- Prettig kleine en overzichtelijke kamer - Fijne TV - Prima schone badkamer - Goed ontbijt - Vriendelijke service

De receptioniste was heel aardig!

De kamer was klein inclusief de badkamer en er was geen koelkastje. Maar daar is ook de prijs naar dus de volgende keer... of een luxe kamer boeken of een ander hotel met een luxe kamer voor ons.

De receptioniste was heel aardig!

De routebeschrijving op het terrein van de universiteit vind...

De routebeschrijving op het terrein van de universiteit vind ik beroerd. Ben voor het tweede jaar op rij op zoek geweest naar het hotel omdat het niet op borden staat aangegeven.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima hotel, de kamers zijn klein maar erg netjes en het...

Kamer was vaak erg koud en de douche liep slecht leeg.

Prima hotel, de kamers zijn klein maar erg netjes en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is prima. Het uitzicht vanaf mijn kamer was best mooi (bevroren vijver). Goede locatie als je op de universiteit twente moet zijn.

was wel okee.

het ontbijt vonden we wat minder, vooral het verse beleg ( kaas en vlees ) leek wat minder vers.

kamer was prima. Douche was ruim en schoon. Bed prima.

Prima, om terug te komen.

Kussen te slap naar mijn smaak. Toeristenbelasting (2 euro 10) bij uitchecken moeten betalen is echt niet van deze tijd.

Het was basic, maar goed. Ontbijt was uitstekend en in overvloed. Fijn dat er geen tijdsdruk was om weg te gaan uit hotel.

voldeed aan verwachtingen, prima ligging

's nachts te veel geluid van een motor(? buiten op het dak?) en te warm in de kamer: het raam moest zeker openstaan en dan was het nog te warm; ook geluiden alsof er water doorheen buizen liep (een soort geruis). Vrij kleine kamer, weinig loopruimte achter het bed

de nabijheid van de universiteit; zeer net; rustige omgeving, gemakkelijk parkeren vlak bij hotel

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst.

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Kamer is basic maar voor de betaalde prijs ruim voldoende. Op wandelafstand van bus en trein richting Enschede-centrum en Hengelo.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima alles naar wens.

Ik wist niet wat ik kon verwachten en er viel mij niets tegen. Als puntje kan ik de menukaart aanstippen deze vond ik erg klein.

De kamer was prima. De rustige locatie vond ik erg prettig. Personeel zeer vriendelijk. De krant was fijn.

Naar dit hotel ga ik met plezier nog een keer terug!

Ik hoorde, toen ik weg ging, dat dit hotel vervangen gaat worden door nieuwbouw: jammer!

Prachtig gelegen, erg vriendelijk personeel. Goede éénpersoons kamer. Prima gegeten, zowel ontbijt als diner.

Heel vriendelijke medewerksters en een goed verzorgd ontbijt.

Er was maar 1 persoon, die zowel de bestellingen klaar moest maken in de keuken als de bediening ervan moest verzorgen. Dit leverde wachttijd op, hoewel de receptioniste zo nu en dan bij kon springen.

Heel vriendelijke medewerksters en een goed verzorgd ontbijt.

Goed verblijf voor 1 à 2 nachten.

Kwaliteit prijsverhouding ontbijt was matig. Standaard aanbod van brood, yoghurt, meusli, etc.

Bedden lagen goed en stevig. Douche en toiletruimte schoon. Geen geluidsoverlast terwijl het volgeboekt was. Personeel vriendelijk.

Het parkeren was een beetje moeilijk,i.

Het parkeren was een beetje moeilijk,i.v.m het Europese vrouwenvoetbal. Hier in Enschede. We kregen alle medewerking van de receptie. Dank daarvoor. Wij hadden deze nacht gereserveerd. Voor onze Zweedse vriend met Spaanse partner.

Prima hotel voor eenvoudige overnachtingen

Temperatuur in de kamers is wat te hoog. Er is geen air conditioning.

Eenvoudig, maar prima hotel. Kamers zijn klein, maar beschikken over voldoende faciliteiten (televisie, wifi). Dit hotel is prima geschikt voor simpele overnachtingen. Bushalte op loopafstand.

Goed voor een kort verblijf.

De grootte van de kamer viel tegen. Minimale ruimte. Begrijp dat dit gebruikt wordt als hotel voor conferenties.

Prima ontbijt. Keuze voldoende en lekker. Kamer is wel een beetje gedateerd maar voor een nacht is het voldoende.

Prima bed, ontbijt kan beter.

Een klein koelkastje op de kamer was fijn geweest. Het ontbijt viel niet echt tegen, maar kan beter! (gezonder/moderner/meer variatie).

Prima bed, fijn dat er een ventilator aanwezig was i.v.m. de warmte. Er stond zelfs een mobiele airco, maar die heb ik niet gebruikt (daarvoor moest het raam open en dat wilde ik niet i.v.m. werkzaamheden/geluid buiten). Ontbijt 'normaal'/standaard met brood/beleg/ei/yoghurt/fruit/koffie/thee. (Ikzelf ben meer van andere keuzes/meer groente/smoothies/noten/onbewerkt/suikervrij). Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

start fietsvakantie

Het was er erg warm, en weer geen horren te bekennen(of airco), en de ventilator was stuk(wel om kunnen ruilen voor een werkende).

Hele rustige ligging.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

functionele overnachting ivm cursus - verder niets te beleven en matige prijs/kwaliteitverhouding

bij inchecken zeer moeizame verhandeling over nachtprijzen en betaling per nacht. dit terwijl alles op papier zou zijn geregeld volgens booking.com. uiteindelijk medewerker gesproken die over het systeem begon; echter, dit duurde bij 's avonds laat aankomen m.i. te lang - slechte service geen bar die open is 's avonds

ontbijt was voldoende keus

Fijne overnachting in een prima hotel met zeer service gericht personeel.

Het gebouw is door de constructie tijdens zomerdagen nogal warm. De bevestigde ventilator gaf voldoende koeling.

Het personeel was zeer behulpzaam. Wij hadden fietsen bij ons en mochten die stallen in een speciale ruimte. Ook tijdens het ontbijt was het personeel zeer servicegericht. Faciliteiten en ontbijt waren gewoon goed.

Ga er niet heen!

Eigenlijk alles. Personeel was onvriendelijk. Je mocht geen drinken mee naar hotelkamer nemen. Hotelkamer was veels te klein en de prijs veels te duur. 72 euro voor een kippenhok.

Het enige wat me beviel was dat het op een universiteitscampus was en dat je de auto makkelijk kon parkeren.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Eenvoudige, maar degelijke kamer

Gordijnen gaan niet goed dicht waardoor er nog redelijk wat lichtinval is. Verder lawaaiig aan campus zijde door studentenkroeg en 's ochtends lawaaiig door constructiewerkzaamheden bij naburig gebouw

Eenvoudige, maar degelijke kamer

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed verblijft!

Kamer is wat aan de kleine kant. Geen koeling/koelkastje op de kamer aanwezig.

Netjes en schoon. Extra deken aanwezig. Goede WiFi verbinding. Alle faciliteiten aanwezig.

overnachten in een ontspannen omgeving

de gemoedelijke sfeer bij het personeel, uiterst hulpvaardig. op de kamer was een extra deken, heel prettig voor m'n nachtrust. superontbijt-buffet

We hadden een kamer geboekt voor 2 personen.

Lift werkte tijdelijk niet, kan het hotel ook verder niks aan doen. Daarnaast vonden wij het wel jammer dat wij geen badschuim hadden gekregen.

We hadden een kamer geboekt voor 2 personen. In de beschrijving van mijn reservering heb ik aangegeven met een baby te komen. Het personeel was erg attent door er een camping bedje te plaatsen voor mijn baby (zonder extra kosten en volgens mij wel een kamer voor moeten verbouwen). Uitstekende service dus! Douche en handdoeken waren vrij groot! We kwamen die avond erg laat aan, toch konden we pal voor het hotel parkeren, dit was erg prettig als je een maxi cosi/ zware baggage moet tillen. Daarnaast zit het hotel in de buurt van de COOP en kun je een mooi stukje wandelen in het park.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

prima verblijf voor een nacht

route informatie veel te onduidelijk. weblinkje klopte niet. mijn kamer lag aan de vijverkant. mooi uitzicht maar best hard geluid van de ganzen en de fluitende meerkoet. zelfs middel in de nacht. vind de kamers ook wat gehorig. buren in e badkamer zijn goed hoorbaar

nette kamer, vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Simpel maar doeltreffend met goede service en een funcionele kamer.

Ontbijt miste warme onderdelen. Gekookte eitjes waren wel warm. Maar er waren geen gebakken/scrabled ei of bacon etc. Niet heel ernstig, maar had ik wel lekker gevonden. En geen pindakaas in een klein kuipje. Alleen chocopasta en hagelslag. Fruitje had ook een lekkere toevoeging geweest. Appel of banaan. Als afsluiter. Maar kwaliteit was prima.

Simpel en doeltreffend. 'Savonds op de kamer nog even wat werk kunnen doen door dat de wifi echt prima was. Goed geslapen (iets te harde bedden en te zachte kussen), maar goed uitgerust voor mijn volgende werkdag.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

prettig hotel

1 persoonskamer: wat volgebouwd met kastjes die allen wat klein waren

Heerlijk bed Praktisch geen geluid uit andere kamers gehoord Geen bad, maar wel een fijne douche.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Vriendelijkheid staff aan de balie

Schoonmaak personeel dat binnen kwam ondanks rode kaart "do not disturb" op deur. Op dag van uitcheck leken ze ook haast te hebben. Niet erg professioneel.

Vriendelijkheid staff aan de balie

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een goede plek om even bij te komen.

Veel problemen met de Wifi. Lastig dat je de volgende dag alweer een ander wachtwoord moet gebruiken. Het lukte uiteindelijk niet en ik heb alleen het openbare netwerk gebruikt.

Het was er schoon en rustig.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Een gedateerd hotel waar je absoluut het ontbijt en diner moet vermijden.

Laat ik even starten met het restaurant. Werkelijk waar het meest slechte restaurant van Nederland. Een kleine kaart, op zich prima, maar dan ook niet eens alle 5 de gerechten beschikbaar. Carpaccio zeiknat uit de vriezer, geen druppel olijfolie en dubieuze kaas. Zalmfilet gort droog met een hollandaisesaus met duidelijk een verlopen houdbaarheid, aardappelschijfjes waar vet uitdroop en duidelijk uit de vriezer, slappe groente. Alleen rauwkost was nog aardig zolang je niet de overvloedige dessing op de bodem raakte. Bed was aan de kleine kant en ik ben 1,78 m. Geen waterkoker op de kamer. Alles wel erg gedateerd en zeer dunne wanden en dus erg gehorig. Personeel doet zijn best, maar kan nog best een cursus gebruiken. Ontbijt was bijzonder. Een ouderwetse smerige ketel met koffie. Kaas en vleeswaren zonder afdekking of koeling in een warme zaal. Yoghurt onafgedekt in een kom. Benieuwd of de medewerkers snappen waarom je dit gekoeld moet bewaren. Brood was duidelijk niet vers. Op voedselgebied vraag ik me af of iemand wel de lijsten bijhoud en een opleiding heeft genoten. Jammer, want op zich zou dit een top locatie moeten zijn.

Op zich een prima grootte voor een eenpersoonskamer.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Perfect voor overnachting tijdens businesstrip

Bedden zijn zeer zacht en kussen te dik/hard. Dat was helaas minder comfortabel. Verder zijn de kamers vaak wat te warm en koelen nauwelijks af 's nachts. Gelukkig is er een ventilator op de kamers.

Prima locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Zeer gastvrij ontvangst. Schone, comfortabele kamers.

Hele goede service. Lekker ontbijt, ruime keuze.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Vriendelijkheid personeel

Geen waterkoker op kamer, alleen tegen betaling

Vriendelijkheid personeel

Uitstekende keuze. Dicht bij centrum.

Het was er heerlijk rustig ondanks het feit dat het volgeboekt was. En heel vriendelijk personeel.

Lekker slapen na Tuckerville

Rustige plek, na een drukke dag.

Correcte kamer voor een correcte prijs.

Ventilatie van de kamer.

Correcte kamer voor een correcte prijs.

Dat ze rekening hielden met een wens die ik had uitgesproken

Eigenlijk niks

Dat ze rekening hielden met een wens die ik had uitgesproken

Bed was een beetje aan de zachte kant

Prima locatie, schoon. Vriendelijk personeel

Gezellig

Eenvoudige, maar schone, kamer. Goed bed. Simpel ontbijt.

Veels te heet in de kamer.

Veels te heet in de kamer. Ventilator staat te hoog waardoor ook geen lucht. Hele nacht zweten. Ben maar 6 uur sochtends weggegaan.

Locatie op de campus en het personeel was erg vriendelijk

Kamers waren vrij basic maar wel schoon en goede bedden. Zal na verhuizing beter zijn

Locatie op de campus en het personeel was erg vriendelijk

Door een spontane wolkbreuk waren er een paar extra...

Door een spontane wolkbreuk waren er een paar extra slaapkamers nodig en dat was zeer s el en goed geregeld.

Locatie voor mensen die op de UTwente moeten zijn.

Een nogal kale bedoeling, zelfs thee of koffie op de kamer komen er als kosten bovenop.

Locatie voor mensen die op de UTwente moeten zijn.

Goed.om een nachtje te overnachten

Ontbijt heel matig. We kwamen rond half 10. Alles was een beetje op. Later kwam het mondjesmaat erbij.

Alles was redelijk Personeel prima

klein dochter was geslaagt op de campus

airco op de kamer het was ook wel een warme dag

ontbijt was goed

Het matras had een kuiltje.

Het matras had een kuiltje.

goed genoeg om te slapen en te douchen, verder niks te beleven

ontbijt

ontbijt was heel matig, weinig keuze.

Prima hotel, ga niet als het warm is.

Geen airco, wel mini raampje. Kon niet slapen snachts door de warmte.

Ontbijt was ok. Check in verliep prima.

Prima verouderd hotel waar ze het beste nog uit weten te halen. Geweldig personeel!

Ze krijgen binnenkort een nieuwe up-to-date lokatie ol de campus.

Te duur voor kwaliteit van hotel.

Kamergrootte Kwaliteit bed en douche Geluidsoverlast airco naastgelegen pand. Aanduiding route in complex naar hotel.

Prima verblijf als je op het universiteitsterrein moet zijn!

Ontbijt was prima, personeel heel vriendelijk.

De locatie dicht bij de activiteiten.

De locatie dicht bij de activiteiten.

Een nachtje op de campus.

Ietwat gedateerd, een ventilator i.p.v. airco, ingewikkeld wifiprotocol.

Fijne bedden, goede keuken, vriendelijk personeel, prima wifi.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Dichtbij centrum

Dichtbij centrum

Badkamer was netjes en schoon.

Interieur was wat oubollig en een beetje muffig.

Badkamer was netjes en schoon. Receptie personeel was erg aardig.

Lekker rustige omgeving, geen verkeerslawaai.

Lekker rustige omgeving, geen verkeerslawaai.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Totaal waardeloos

Totaal vervallen gebouw

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel!

Best gehorig en de badkamerdeur kon niet goed op slot.

Super vriendelijk personeel. Netjes en prima ontbijt. dichtbij de stad en het station.

Precies wat ik nodig had voor een uitstekende prijs

Ontzettend vriendelijke ontvangst

Schoon modern eenvoudig hotel.

Doucheruimte voorzien van eenvoudige lowbudget accessoires.

Modern schoon hotel

efficient

gedateerd interieur

de afstand tot de universiteit

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wifi deed het niet ondanks wachtwoord

Ruime goed verzorgde kamer

Ontbijt was goed, kamer was benauwd,

Ontbijt was goed, kamer was benauwd,

Locatie, ontbijt

Onnederlands klein / kort bed

Locatie, ontbijt

ik zou het niet weten

het ontbijt was prima , en we konden rustig nog even naar de olympische spelen kijken 5 km heren

Het ontbijt en de hygiëne op de kamer

Het bed was prima

proper kamertje

matras was aan vervanging toe.

proper kamertje

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Stil en comfortabel

Ben niet zo'n fan van het springerige bed

Stil en comfortabel