Beoordelingen over Droste's Herberg 4-sterren

Uelserweg 95, 7651 KV Tubbergen, Nederland

#1 van de 2 hotels in Tubbergen

Prima hotel in een prachtig landschap op een plek zols Nederland was, ook al verandert het mee.
    • Loft Small Kamer

Dat de hele nacht (en dus ook overdag) de schijnwerpers blijven branden. De koffie was m.i. wat te sterk.

Als rondom en in dit hotel is prima. Eén opmerking:jammer dat dag èn nacht de schijnwerpers blijven branden,ook al gebruik je groene energie: ik had gehoopt op een lekker donkere nacht.

geslaagd.
    • Loft Large Kamer

het groene image. met name de fonteintjes op de gemeenschappelijke wc te klein alles nat incl. mijn schoenen. het ontbreken van remplaatjes in de fonteinkoppen bij de wastafels. niagara falls . kan veel bescheidener.

lekker ontbijt, goede sfeer, leuk terras en lekker weer.

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad

Voldoende keuze bij het ontbijt , met verse kwaliteitsprodukten. Gezellig terras met goede attente bediening. Goed keuzemenu tegen een betaalbare prijs

Geweldig en voor herhaling vatbaar
    • Loft Medium Kamer

Ruime mooie kamer, uitstekende badkamer, uitermate vriendelijk personeel, de Volkskrant 's morgens op de mat voor de kamerdeur, goed ontbijt, mooie ligging, en een uitstekend restaurant. Mooie uitgangsbasis om te fietsen.

geweldig
    • Loft Medium Kamer

de stoelen in de ontbijtzaal en de stoelen buiten op het terras

zeer attend en behulpzaam personeel de bedden waren prima kamer met airco ontbijt was goed

Prima verblijf gehad en een aanrader voor een kort verblijf
    • Loft Small Kamer

Beetje smal bedje, maar sliep verder prima.

Omdat we afspraken hadden met vrienden die in Bruinhaar zaten, zijn we kort (slapen en ontbijt) in het hotel geweest. Was prima. Nummertje 8 was even zoeken ‘s avonds laat. 😊

Leuk verblijf, maar helaas te veel verouderd, een gehorige kamer en een wel zeer oud bed.
    • Loft Small Kamer

Het hotel is nodig aan renovatie toe. Alles was wat versleten. De kamer was heel erg gehorig. Het bed had een spiraalmatras uit de jaren zestig en was heel erg smal.

Mooie locatie. Goed restaurant en fijn terras.

We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer in Droste's...
    • Loft Medium Kamer

We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer in Droste's Herberg. Het zonnige terras, het heerlijke eten, de prima kamer, de fietsen die we voor een uurtje mochten meenemen: alles maakte dat we ons voorgenomen hebben zeker terug te komen.

Kwaliteit en rust
    • Loft Medium Kamer

Voor ons waren de matrassen te zacht.

Rustige locatie, zeer goed diner met lokale producten, locale wijn is aanrader! Vriendelijk en servicegericht personeel. Ontbijt kon voor ons vervroegd worden.

Relaxed en rustig
    • Loft Large Kamer

Kamer qua afwerking had iets luxer gekund. Hotel is niet 1 geheel maar verschillende stijlen en oud en nieuw door elkaar wat het rommelig maakt. Kies een grote kamer anders krijg je een klein bed en geen boxspring

Vriendelijk personeel. Heerlijk eten in het restaurant. Lekker ontbijt

Ik had een hotelovernachting geboekt voor mijn schoonouders.
    • Loft Medium Kamer

Ik had een hotelovernachting geboekt voor mijn schoonouders. We kregen een gratis upgrade. Mijn schoonouders hebben hun verblijf als geweldig ervaren. Vooral de kamerklompjes vielen erg in de smaak! Mochten ze weer komen weet ik in ieder geval waar ik hun onderbreng.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Loft Large Kamer

Puntje van aandacht: qua design van de kamer ziet het er goed uit. Echter staat er een luie stoel midden in de kamer. Bij het nachtelijk toiletbezoek zijn we hier hard tegen aan gelopen.

Ons bezoek aan dit hotel had helaas een wat minder leuke reden; begrafenis van een familie lid. Wij hadden om deze reden een hotel uitgezocht waar we tot rust konden komen na de avondwake. Het had een heerlijk bad en vooral mijn vriend was verkocht van de douche. De cabine sloot volledig af waardoor er geen tocht was tijdens het douchen. Ik heb genoten van het bad. Wel viel er op dat er aanzienlijk veel kalk was, in zowel het bad als de douchecabine. We kwamen na de avondwake vrij laat terug, we hadden nog niet gegeten maar konden zo laat toch nog een avondmaaltijd krijgen. De keuken heeft zelfs speciaal voor ons nog een dessert gemaakt. Niks was te gek. Het ontbijt was ook erg naar ons zin.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Het was erg rustig en een gashaard op de kamer.
    • Patio Kamer

Een waterkokertje op de kamer zou welkom geweest zijn. Het ontbijt : goed maar wat weinig keus

Het was erg rustig en een gashaard op de kamer. Een GOED restaurant

Een gezellig,warm en uitzonderlijk gastvrij hotel,heerlijk buiten...
    • Loft Small Kamer

Zelf vond ik het bed heel erg zacht,bezwaarlijk,maar het blijkt dat ze bij Droste een hard en een zacht bed naast elkaar zetten..Ook tussen echtparen wordt daar nog wel eens verschillend over gedacht...Maar ja,als je dat niet communiceert.....

het was allemaal goed en vooral het jonge vrouwelijk personeel was buitengewoon service-gericht.Alleraardigst. Kalfsvlees bij het avondeten had ik me wat malser voorgesteld,maar dat lag misschien aan mij.Waanzinnig lekker toetje,speciaal gemaakt. Ook het ontbijt in de mooie serre was perfect.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Loft Large Kamer

het eten was super! Alleen na een dag op de mountainbike was het wel wat weinig... Gelukkig was er brood bij en konden we onze ergste trek stillen

Eigenlijk is alles top aan deze locatie. Kamer was perfect. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam en het eten erg lekker

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

uitstekend
    • Loft Large Kamer

drukke weg, avond eten was goed....misschien zelfs iets te luxe met kids. maar alles was mogelijk, ook wat niet op de kaart stondde biefstuk viel tegen.

de kamer was uitstekend, ook zeker de badkamer. personeel was zeer vriendelijk. sfeer was goed

Ontspannen in prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Patio Kamer

We hadden beetje last van onze nek na 1 nacht slapen. Kussens waren niet top.

Het diner was voortreffelijk, wij zijn ervaren eters en er was niets op aan te merken. Goede wijn en drankjes. Helaas konden we het nagerecht niet meer op. We werden erg goed ontvangen, fijne mensen, heel klantvriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

ontspannen sfeer en we voelden ons zeer welkom
    • Loft Medium Kamer

kamer was fantastisch, ontbijt goed, diner heerlijk en het personeel is heel erg vriendelijk en attent!! wij voelden ons erg welkom en komen graag terug.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Twee hele heerlijke ontspannen dagen gehad.
    • Loft Large Kamer

Indeling en meubilair kamer. (b.v. Douchekop viel herhaaldelijk uit de houder en het zou handig zijn als licht van het toilet (snachts) gedimd kon worden.

De ontvangst, de service en de bediening.

• Loft Medium Kamer

De vriendelijke en persoonlijke ontvangst, top gastheerschap! De ligging en omgeving, de inrichting en sfeer, het goed verzorgde ontbijt met speciale aandacht voor mijn glutenvrije dieet! Ideetjes op kunnen doen voor ons eigen terras :)

een heerlijk relaxed weekend!

nvt

We werden zeer hartelijk ontvangen door Esther. Mooie patio kamer, van alles voorzien. Zeer vriendelijk / behulpzaam personeel en uitstekend eten met bijpassende wijnen. alles liep op rolletjes. Alles was mogelijk, we wilden graag buiten eten en dat was geen probleem. Esther een uitstekende gastvrouw, maar ook de jongen in de bar, zo vriendelijk en keurig en ook tijd voor een gezellig praatje. Een heel leuk team heeft ons een heerlijk weekend bezorgd!

Een erg fijn verblijf, gezellig restaurant en leuke bar om nog wat te drinken
    • Loft Small Kamer

Kleinigheidje... Het make-up spiegeltje.. Het was er! Zat voor mij erg hoog!

Heerlijk ontbijt. We kregen een up -grade naar grotere kamer. Ruime kamer en fijne bedden.

Gastvrije ontvangst.
    • Loft Medium Kamer

Niet alle stoelen zitten even lekker.

Gastvrije ontvangst. De inrichting van het hotel bestaat uit een mengeling van stijlen. De sfeer is ongedwongen. Uitstekend diner.

Naar verwachting
    • Patio Kamer

Veel last van muggen op de kamer. Een raamhor zou wenselijk zijn.

Nette kamer met mooie grote badkamer en een eenvoudig zitje buiten. Het ontbijt was goed, de koffie bij het ontbijt was matig. Vriendelijk personeel en mooie ruime parkeergelegenheid en ruimte voor het stallen van de fiets met de aanwezigheid van een stopcontact.

Fijn gastvrij hotel/restaurant
    • Loft Small Kamer

Ligt aan de rand van Tubbergen aan een autoweg. Dus wel goed bereikbaar (voor autobezitters) maar geeft ook herrie. Er rijden ook nogal wat vrachtwagens langs. De kamers zijn erg mooi maar voor mij te licht (geen gordijnen maar luikjes/luxaflex). Ik heb het graag donker s nachts.

Heel fijn hotel, gastvrije mensen. Goede kamer, goede douche, goede wifi. En een heel goed restaurant met bijzonder lekkere wijnen.

Compact en compleet personeel super vriendelijk
    • Loft Small Kamer

Lichtknopje bij wastafel zit bij de ingang en klein beetje verkeershinder kamer aan de weg

Gastvrijheid vriendelijke ontvangst, heerlijk eten mooie kamers compact maar compleet,omgeving zeker een aanrader voor fietsers en wandelaars

Gastvrij hotel
    • Patio Kamer

De matrassen waren te zacht. Ook de stoelen op de kamer hadden te zachte zitkussens. Mensen met rugklachten zullen hier zeker hinder van ondervinden.

Het team van Droste's Herberg weet echt wat gastvrijheid is. ' s morgens een krantje, heerlijk ontbijt, heerlijk diner.,veel aandacht voor de gasten.

De goedkoopste en veruit de beste van mijn boekingen voor deze reis!
    • Loft Small Kamer

Personeel heel aardig, meedenkend en vooruitziend. Ik kwam met de tong op de tenen aan na een wandeling van 24 km. Ik kreeg spontaan een gratis upgrade van mijn kamer omdat die kamer een bad en airconditioning had. Ik heb nog nooit een 10 gegeven, maar Droste's Herberg verdient echt een 10!

Samen comfortabel enkele dagen laten verwennen.
    • Loft Small Kamer

Was niets om tegen te zijn.

Uitstekende warme en persoonlijke medewerkers en eigenaar, ieder geeft persoonlijke aandacht met altijd iets extra's, uitstekende keuken met heerlijke gerechten. Voor ons TOP.

Leuk gastvrij hotel. Locatie zeer geschikt als uitvalsbasis voor wandelen, fietsen.
    • Patio Kamer

Je kunt geen koffie of thee zetten op de kamer. Dat is jammer.

Mooie locatie, prima hotel. 's Morgens een heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het ontbijt is heerlijk, de kamers zijn ruim, personeel zeer...
    • Loft Large Kamer

Geluid. Het hotel ligt aan twee drukke wegen

Het ontbijt is heerlijk, de kamers zijn ruim, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk en vergeet niet het diner over te slaan. Er is een goed restautant met een leuke wijnkaart.

Gastvrij in prachtige omgeving.
    • Patio Kamer

Op geboekte kamer geen waterkoker, en/of koffie en thee zakjes.

Heerlijk gegeten zowel diner als ontbijt. Bedden minder een te zacht matras. Dat is maar wat je voorkeur is. Thuis best hard. Personeel bijzonder aardig.

gastvrij personeel, enthousiast, vriendelijk, je voelt je er...
    • Patio Kamer

Onze badkamer was erg warm, doordat daar leidingen onderdoor liepen. Daardoor lauw kraanwater, maar we kregen flessen gekoeld kraanwater!

gastvrij personeel, enthousiast, vriendelijk, je voelt je er welkom!

Prettig
    • Loft Large Kamer

Restaurant is niet echt ingericht voor kinderen (dochter 11). Met name de kaart en de wachttijd tussen gerechten door.

Professionele houding personeel, vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima hotel met oog voor de gasten en een prima ontbijt.
    • Loft Medium Kamer

Prachtig hotel met alles er op en eraan. Vriendelijk personeel en voldoende parkeerplaatsen. In rustige, landelijke omgeving, waar je prima kunt wandelen en fietsen. Vanuit onze kamer keken we zo over de velden. Hoewel wij de avond tevoren duidelijk aan de receptie bij aankomst hadden gevraagd vanaf hoe laat we konden ontbijten in het weekend (7 uur vertelde ze ons) bleek dat om 8 uur te zijn. Omdat wij heel vroeg moesten vertrekken stonden we dus om 7 uur in de ontbijtzaal, waar bleek dat het vanaf 8 uur was. De dame die het ontbijt klaar zette en waar wij vertelden dat er een miscommunicatie was ontstaan, vertelde direct dat we welkom waren en dat het grootste deel van het ontbijt al klaar stond en de eieren bijna klaar waren en we gewoon konden ontbijten. Dat noem ik pas service, Klasse. Kamers waren schoon en groot genoeg voor ons voor een nacht. Kortom prima hotel met prima service.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

we kwamen midden in de nacht aan en werden door de dames die net klaar waren met werken hartelijk we

geen opmerkingen

ontzettend vriendelijk personeel en we hebben genoten van het ontbijt, een heerlijke douche met een fatsoenlijke straal water, eigenlijk was alles gewoon goed

Super fijn hotel in een hele mooie gezellige omgeving.
    • Loft Small Kamer

De menu kaart voor het avond eten. Dat is natuurlijk ook wel erg persoonlijk, maar ons ding was het niet zo.

De kamer was mooi groot, fijne badkamer met ligbad en douche.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prettig verblijven in Droste's
    • Patio Kamer

Niets eigenlijk. Het is wel raadzaam om een auto tot je beschikking te hebben. De bus is wel voor de deur, maar toch.

Eten in het restaurant is erg goed! En al het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Gezellig
    • Loft Medium Kamer

Geen haardroger op de kamer Ontbijt was prima, maar ik miste enkele zaken

Fijne, landelijke ligging Uniek gebouw Erg gezellig Ontbijt in veranda Heel lekker diner ! Gezellig café Romantisch

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

we komen terug en dat zegt wat
    • Loft Medium Kamer

Ietsje last van verkeerslawaai en geen kledingkast in de kamer

Hoffelijkheid, attent, gastvrij, kwaliteit, goed gerund, eten veel aandacht aan besteed, alles vers en goed gemaakt

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Genieten
    • Loft Large Kamer

De kamer had iets schoner gemogen. Hier en daar was wat stof te vinden.

Al het personeel is zeer vriendelijk en klant gericht. Er werd leuk op onze hond gereageerd (wat wij ook wel eens anders meemaken). Het eten is van goede kwaliteit en de porties zijn royaal. Er is een uitstekende wijnkaart.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goede uitvalsbasis voor omgeving.
    • Loft Large Kamer

Zicht/inkijk toilet vanuit bed. Kamer is zeker nog ok/niet verkeerd maar heeft wel zijn beste tijd gehad.

Goede uitvalsbasis voor omgeving. Comfortabel hotel met nostalgische 'touch' (herberg). Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Nog beter dan de chocolade....

Eigenlijk niets.

Heel bijzondere leuke moderne hotel en kamerinrichting. Goede ontvangst. Erg goed ontbijt, heerlijk in restaurant gegeten, beste heilbotfilet tot nog toe. Zeer verzorgd zowel ontbijt als diner. Vriendelijk en behulpzaam geheel. Kregen een ruimere kamer, ondanks dat met een "aanbieding" was geboekt. Komen zeker een keer terug.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fijn verblijf in Twente
    • Loft Medium Kamer

De sfeervolle houthaarden die op diverse plaatsen branden hebben als nadeel dat de kamer soms naar de rook ruikt.

De gemoedelijke, sfeervolle ambiance. We kregen een upgrade naar een grotere, mooi ingerichte kamer. Het ontbijt was prima, vooral de krentenwegge en het versgebakken brood bevielen ons goed! Vriendelijk en betrokken personeel.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

We kunnen zeggen een top verblijf
    • Loft Small Kamer

De gastvrijheid, het ontvangst en ook na afloop alles netjes navragen hoe het is geweest. We zijn vol lof en zeker een aanrader. Mooie lokatie en gezellig ingericht. Twijfel niet dit hotel kan je zonder enige twijfel boeken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Fijn, dat we voor dezelfde prijs een betere kamer met ligbad...
    • Loft Small Kamer

Fijn, dat we voor dezelfde prijs een betere kamer met ligbad kregen! Voor mij als roker ook heel prettig, dat er buiten een houtkacheltje stond, dat het in het koude vriesweer wat aangenamer maakte buiten te roken. Aardig gebaar, dat er binnen bij het haardvuur schaaltjes met nootjes klaar stonden voor iedereen, die daar zin in had. Ik was er voor de derde keer en opnieuw heel tevreden!

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Maakt slogan waar
    • Loft Large Kamer

Kamer rook naar open haard wat fijn was bij thuiskomen maar niet bij ontwaken.

Een hotel waar andere hotels nog wat van kunnen leren op het gebied van gastvrijheid. Bijzonder geschikt voor een weekendje ontstressen. Uitstekende keuken en goed ontbijt. Tevens soepele uitcheck tijden.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Heerlijk hotel in het mooie Twente
    • Loft Large Kamer

Uitstekend comfortabel hotel op een mooie plek in Twente. Ruime loft-kamers, heeerlijk bed. Lekker eten in het gezellige restaurant. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Het diner is echt een aanrader om in het hotel te gebruiken.
    • Patio Kamer

Bij biologisch eten denk ik toch aan meer kwaliteit bij het ontbijt:de kaas had totaal geen smaak,als je rond half 9 ging ontbijten was het fruit al op,er lag alleen maar ham bij de snijwaren.

Het diner is overheerlijk,een aanrader om dit in het hotel te nuttigen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

een aanrader!
    • Patio Kamer

Zeer vriendelijke ontvangst. Uitstekend diner. Eten in cafe was ook uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima kamer. In 1 woord een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Verrassend verblijf in het mooie Twente!
    • Loft Large Kamer

Alles aan deze accommodatie was verrassend goed. Leuk, eigentijds concept, gebaseerd op gebruiken op de streek. Aardig en gastvrij; een echte aanrader! Heerlijk, 'frisse' kamer en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Fantastisch verblijf in eigentijds ingerichte herberg gelegen in prachtig Twente.

Helemaal niets.

De inrichting zowel binnen, ontbijtruimte in glazen serre en buiten is modern en comfortabel. Diverse zitjes en genoeg kussentjes. Erg leuk is wanneer je iets te drinken bestelt je er altijd iets bij krijgt. Zelfgebakken koekjes, bonbons of nootjes. Diner was echt super goed! Onze patiokamer was ruim met 2 comfortabele stoelen en een grote badkamer met een heerlijke douche en een ruim bad. In de ochtend lag er een krant en magazine voor de deur. Wat een service!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heerlijk ontspannen en bijkomen na een mooie dag fietsen op een uniek plekje.

Zou ik niet weten.

Alles was voortreffelijk. Het hotel had een foutje gemaakt bij de aanbieding, waardoor we echt heel veel geluk hadden.(en anders misschien ook niet geboekt hadden). Wij hebben daarvan echt helemaal niets gemerkt. Super professioneel. Chapeau! Als ik weer eens een mooi hotel zoek, dan weet ik waar ik terecht kan. En dat geldt ook voor het restaurant bij het hotel. Zeker een aanrader, ook zonder verblijf in het hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

.Ontbijt was prima!
    • Patio Kamer

.Vaste sproeier in de douche. .Weinig stopcontacten dus het was wat organiseren voor opladers. .Internet was wat traag.

.Ontbijt was prima! .Restaurant uitstekend. .Accomodatie schoon en goed. .Personeel heel aardig en correct.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Wat is Twente mooi..
    • Loft Small Kamer

Bij aankomst hartelijk ontvangen en onmiddellijk upgrade gekregen naar een prachtige loftkamer, gewoon, omdat het kon. Het hotel wordt gerund met een integriteit die je maar zelden ziet, je komt er tot rust, grotendeels ook door de fijne mensen die er werken. Het restaurant is een aanrader, zelfs als vegetariër kun je er heerlijk dineren. Ontbijtbuffet is uitgebreid met allemaal producten uit de streek, en vooral heel lekker brood. In de buurt kun je ook prachtige buitenritten te paard maken, ook bij zo'n (h)eerlijke mensen . Dit is een aanrader op alle vlakken.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

We hebben genoten!!
    • Patio Kamer

Er kwam alleen warm/lauw water uit de kraan maar we kregen flessen koud water mee naar onze kamer. Balkon beschikte over één wrakke stoel en kan een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt was uitstekend, het diner trouwens ook! Airco op de kamer was 's nachts erg prettig. Zeer plezierige sfeer met behulpzame medewerkers! Veel kranten en goede boeken beschikbaar.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

fijn verblijf in mooie omgeving; goede faciliteiten maar matige - loft kamer.
    • Loft Medium Kamer

De kamer viel mij wat tegen - prijs - kwaliteit. Het was een verbouwde zolderkamer; met eigen sanitair maar met een 2 persoon ijzeren bed; in totaal 4 trappen op - geen lift.

Het ontbijt was goed; het diner was uitstekend verzorgd;

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Voor logie en ontbijt was het prima .Zeker een aanrader.
    • Loft Small Kamer

Bed was wat te smal maar voor 1 nachtje prima. Om te dineren vond ik het nog wel wat prijzig . Hebben we dus niet gedaan.

Ontbijt was heerlijk .Heel uit gebreid en prettige bediening .We konden daarna lekker buiten zitten met een kop koffie .Op de kamer heerlijke was douche creme met bodylotion heerlijk .

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima hotel in prachtige omgeving
    • Loft Medium Kamer

Ik had graag koffie of thee willen kunnen zetten op de kamer.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant heeft een goede kaart. Ontbijt uitstekend verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Heerlijk ontspannend en goed.
    • Patio Kamer

de lichtinval ,s nachts op de kamer en het geluid van het verkeer.

de sfeer, makkelijke houding van het personeel, en vooral de airco op de kamer! goed restaurant en ontbijt.

Prima verblijf bij Droste’s herberg

Niet echt iets

Persoonlijke benadering van het gehele personeel Ontbijt en diner waren erg goed, ook daar de personal touch, naast erg lekker eten

Mooie ruime kamers
    • Patio Kamer

Wel gehorig en ontbijtgedeelte mag wel een keer gerenoveerd worden

Mooie ruime kamers

• Loft Medium Kamer

Personeel heel aardig en heerlijk ontbijt in gezellige ruimte

Alles kan!
    • Loft Medium Kamer

Alles kan! Het personeel is heel relaxt naar de klanten toe. Heerlijke koffie. Wij waren er niet voor vakantie, maar zi voelde het wel

Diner en ontbijt waren top!
    • Loft Small Kamer

Geen degelijke wifi op de kamers.

Diner en ontbijt waren top!!!!

comfortabel en verwennerij ; heerlijk eten.

niets.

kamer, en eten in restaurant.

Mooie kamer, kleine loft echt ruim en comfortabel genoeg

Alles prima!

Mooie kamer, kleine loft echt ruim en comfortabel genoeg

Erg lekker ontbijt, veel aandacht aan biologische producten...
    • Loft Large Kamer

Erg lekker ontbijt, veel aandacht aan biologische producten van boerderijen uit de omgeving.

zeer onstspannen
    • Loft Small Kamer

Het ontbijt was zeer goed, met verse lokale produkten; ik kwam na zo'n 10 jaar terug en mijn verwachting werd helemaal waargemaakt

vriendelijk personeel en de kamer
    • Patio Kamer

locatie en ontbijt kan uitgebreider

vriendelijk personeel en de kamer

We hebben het erg naar onze zin gehad
    • Loft Small Kamer

Alles was prima voor elkaar

Prettig verblijven
    • Loft Large Kamer

Het interieur zou een upgrade kunnen gebruiken.

Fijn hotel, prettige sfeer en geode locatie.

Aan de rotonde
    • Loft Medium Kamer

Veel lawaai door verkeer, beperkte verluchting van de kamer en onvoldoende verduistering.

Goede keuken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018