Beoordelingen over Auberge Du Bonheur 4-sterren

Bredaseweg 441, 5036 NA Tilburg, Nederland

#5 van de 25 hotels in Tilburg

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

geweldige ervaring van Luxe voor een normale prijs

de slaapkamers zitten aan de parkeerzijde

Het heerlijke diner in de gemoedelijke ruimte. prettig bediend. We hebben gegeten wat we nooit besteld zouden hebben

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

“Heerlijk genieten” is als slogan hier zeker op zijn plaats !

Geen negatieve bemerkingen

Rustige ligging en makkelijk bereikbaar. Nette kamers voorzien van alle nodige accessoires. Superheerlijk restaurant met heel vriendelijk personeel - absolute aanrader !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Er even tussenuit ? Auberge de Bonheur is zeker een omweg waard !

Geweldige locatie , schoon en goede prijs .

De prijzen van de inhoud van het koelkastje en de snacks ( pinda zakje mini formaat en pringels mini formaat €3,50 p st) op de kamer vind ik buiten proportie. Dus dat kan echt beter.

Prachtige locatie in het bos . Mooie ruime schone kamer met terras. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende qua aanbod. Ik kan dit mooie hotel -restaurant aanbevelen. Bovendien is dit een zeer goede trouwlocatie en heeft het restaurant een zeer goede keuken. Vele awards voor deze locatie .

voor herhaling vatbaar.

spijtig dat we niet in het hotel konden dineren vrijdag en zaterdag maar de kleine kaart was ook een goed alternatief.volgende keer op voorhand reserveren.

het ontbijt was kortom heerlijk kamers waren schitterend. zeer mooi gelegen met het bos achter het hotel.

Mooie kamers met goede bedden.

Mooie kamers met goede bedden. Prima ontbijt in het naastgelegen landhuis. Tip: huur een fiets om gemakkelijk naar het centrum te gaan of de omgeving te verkennen.

Een heerlijk verblijf en niet te vergeten een prachtige locatie.

- De messen zouden wat scherper mogen. Ze snijden niet! - Een klein schoteltje bij het buffet, om wat dingen op te leggen. - Op de ontbijttafels een klein afvalbakje.?

Het was een uitstekend ontbijt.

Goed hotel, midden in de bossen.

Kamer was erg warm en geen airco aanwezig. In badkamer bleek tevens de verwarming aan te staan. Kamer op begane grond. Kunt schuifdeur wel open zetten maar voelt niet prettig qua veiligheid en ongedierte dat makkelijk naar binnen kan.

Mooie omgeving, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt was geweldig, de bedden waren uitstekend, ondanks...

We konden niet in het restaurant dineren want er was een besloten feest.

Ontbijt was geweldig, de bedden waren uitstekend, ondanks dat het langs een drukke weg was, niet gehorig!!! En het is zo’n sfeervolle locatie.

Zeer aangenaam verblijf.

Zeer vriendelijk personeel. Welkomstdrankje werd aangeboden bij het inchecken. Zeer lekker ontbijt, voldoende keuze en mooie locatie om te ontbijten.

Fijn hotel met mooie prettige kamer. Prima ontbijt en aardig personeel. Geen airco maar wel netjes een ventilator aanwezig met dit warme weer buiten (35 graden).

Goede, mooie locatie.

Van zaterdag op zondag nacht veel geluidsoverlast door een feest. Hierin zijn we op een hele fijne wijze tegemoet gekomen.

Goede, mooie locatie. Op zaterdag genoten van het 7 gangen verrassingsdiner.

Goede kamer maar wat klein gezien de prijsklasse.

De kamer was gezien de prijsklasse wat klein en het ontbijt was sober. Let er op dat het personeel het vaste taxibedrijf van het hotel belt. Dat was bij ons niet het geval met als gevolg dat werd omgereden, met de hand werd gebeld en we 3x moesten vragen de muziek zachter te zetten.

De locatie.

Op en top genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Geweldig hotel met hele mooie kamer voorzien van alle gemakken. Mini bar met o.a. Hertog Jan en Cola Zero. Smaakte lekker na een hele warme dag buiten. We konden dit nuttigen op ons eigen terrasje. Super airco en die heeft ook ‘s nachts aangestaan vanwege de hitte. Goed geslapen daardoor. Heerlijk ontbijt en heerlijke ambiance. Top prijs in verhouding. Voor herhaling vatbaar. Je kan ook lekker borrelen en eten in de Auberge.

Kort verblijf in Tilburg

Bij aankomst stond personeel bij de receptie privé gesprekken te voeren terwijl wij binnenkwamen. Maakte ook geen aanstalten om dit ergens anders te gaan doen. Dat vind ik niet erg beleefd. Tijdens ons verblijf werden wij van het restaurant weggestuurd omdat er blijkbaar een receptie gaande was. Wij hebben betaald om van alle voorzieningen van het hotel gebruik te mogen maken en verwachten niet te worden weggestuurd.

Ontbijt was goed (had wel verse jus d' Orange mogen zijn). Aardige bediening hierbij. Terras bij het hotel was mooi gelegen aan een goed onderhouden tuin. Helaas wel naar de autoweg gericht waar veel verkeer raasde.

Voor 1 nacht prima

Ontbijt erg karig vergeleken met 7 gangendiner en bijpassende wijnarrangement. Ook oud fruit. Bijna geen keus yoghurt en je zou verse koffie verwachten bij het ontbijt, zeker voor die hotelprijzen met ontbijt!

Kamer perfect

Prima hotel voor een overnachting.

Wat ZEKERRRRR beter had gekund was de bediening op het terras. Ik heb het nu niet over het restaurant daar ben ik niet geweest. Maar om een drankje besteld te krijgen was hopeloos. Personeel totaal ongeschikt voor de horeca,

De kamer was van alle gemakken voorzien. Het uitgebreide ontbijt, hoewel je er heel moeilijk bij kon komen het stond in een soort nisje waar het al snel heel vol stond met meerdere mensen. Hotel stond in een prachtige bosrijke omgeving.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Erg lang wachten in het restaurant. Je komt binnen na een dag werken, je wilt een hapje eten (2 gangen), en dag naar je kamer. Daar ben je zeker 2 uur mee bezig.

Het balkon

Je voelt je welkom als gast en zowel de kamer als de omgeving zijn fijn.

wij zijn niet heel dol op box springs, maar dat is heel persoonlijk

Alles! De ligging bij het bos is fijn, de kamers zijn comfortabel, maar het gaat vooral om dat beetje extra: er staat altijd water en fruit klaar, maar ook zonnebrandcréme en een roller met antimuggenspul en al het personeel is op elk moment van de dag vriendelijk. We komen hier vaker en hebben het altijd fijn.

Heerlijk hotel op een prachtige locatie, zeer gastvrij.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Fietsenhokje had iets groter mogen zijn, maar we konden er wel de fiets kwijt en dat was op zich al luxe

Prima ontbijt, sfeervolle ruimte om te ontbijten

zeer goed

Koffiemachine mag wat sneller :-). tevens jammer dat het theewater uit dezelfde machine kwam als de koffie waardoor er nog wel eens een druppel koffie in het water kan vallen.

kamer was zeer schoon en comfortabel. Ontbijt was goed.

Goed, gezellig , mooi hotel, zeer gastvrij ontvangst

De kaart om de buitendeur bij terugkomst na middernacht te openen, werkte niet.Het was snel opgelost door een nachtbelletje.

Een heerlijk ontbijt in een mooie omgeving

Een prima hotel! Zeker een aanrader als je in Tilburg wilt logeren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Wij vonden het onprettig dat het 2 losse dekbedden waren maar dit verschilt natuurlijk per persoon.

Het ontbijt was heerlijk! Zeer uitgebreid en werd tot aan het einde aangevuld.

Goed verzorgd modern hotel met prima restaurant.

Er was een verbouwing gaande in het restaurant en dat wisten we niet van te voren, daardoor beperkt menu.

Ligt aan de rand van het bos, goed ontbijt, verzorgd diner, parkeren vlak bij het hotel

Heel veel viel erg tegen helaas, en zou zeker niet meer...

Heel veel viel erg tegen helaas, en zou zeker niet meer terug komen. Bij het parkeren van de auto begon het al. Ik werd verzocht om elders te parkeren ivm drukte op de parkeerplaats. Bij het inchecken ging het ook mis. Ik had geboekt 1 volwassene en 1 kind, maar blijkbaar niet goed doorgekomen bij hotel en was er een extra bed geplaatst. Dit nam het hele hotelkamer in beslag. Teruggegaan naar receptie om te vragen of ze het extra bed weg willen halen. Ook werd mij gezegd dat we geen gebruik konden maken van het restaurant vanwege een bijeenkomst waardoor personeel het erg druk had. Ik vroeg of ik wel ergens kon drinken elders in het hotel, maar er werd gezegd dat dat erg lang zou kunnen duren, omdat al het personeel bij de bijeenkomst was. Blijkbaar als er een bijeenkomst is dan worden de rest van de gasten niet als gasten behandeld. Helaas wordt je van te voren niet geinformeerd bij het boeken of er een bijeenkomst is en dat de gastvrijheid dan op een laag pitje staat, zodat je hier rekening mee kan houden. Tijdens het slapen werd ik onaangenaam verrast door tikkende warmte buizen in de kamer, hierdoor heb ik de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ook was het heel warm in de kamer vanwege de hete buizen. De verwarming stond uit, maar de buizen bleven heet. Ik heb besloten om het raam open te doen, eerst op een kier en later toch wagenwijd open. Dit was geen ideale situatie, want je kan van buitenaf zo naar binnen glippen, als je op de begane grond zit. Is geen veilige gedachte. De volgende dag heb ik gemeld bij de receptie over de tikkende warmte buizen en de hete kamer. Er werd mij gevraagd welke kamer ik had, en dat was nummer 9 (deluxe 2p kamer). De receptie had vaker klachten gehoord van andere gasten die in die kamer hebben geslapen. Ik vroeg waarom ze de kamer nog verhuren als ze al meerdere klachten hebben gekregen over die kamer. Antwoord receptie:(schouders ophalend) "ik weet het niet".

Culinair op een mooie locatie

Het paasmenu voor ontbijt was heerlijk. Daarnaast de ontvangst met glaasje cava & amuse liet ons meteen op ons gemak voelen. Kamer voldeed aan alle gemakken en in de avond heerlijk gegeten in het restaurant. Kortom was een heerlijk verblijf en zeker reden om nog eens terug te komen.

Zeer aangenaam verblijf voor weekendje weg

De koelkast op de kamer stond niet echt fris

Lekker ontbijt, aangename , mooie en propere kamers en zeer vriendelijk personeel. Kinderbedje stond opgemaakt klaar, echt top!

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

De kamer vonden we erg gehorig. Het ontbijt vonden we niet heel uitgebreid, hier hadden we meer van verwacht.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Culinair genieten

Volgens partner, bonen in tomatensaus

Uitgebreid ontbijt. Veel gedroogde vruchten en granen voor bij het ontbijt. Verschillende soorten verse charcuterie. Minibar op de kamer en slippers en dergelijke. Lekker restaurant van het hotel, waar we een 7gangen verrassingsmenu gegeten hebben. Heel vriendelijke en professionele bediening, lekkere gerechten.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Heerlijk ontspannen dagen waarvan we de zaterdag met onze klein- en kinderen doorbrachten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Alleen de dame van het ontbijt zou nog een lesje gastvrijheid kunnen leren. "Goedemorgen, wat is uw kamernummer" (ook de 2e ochtend) op bitse toon is niet uitnodigend

We zijn zo aardig gefêteerd door het restaurant met een heerlijke aperitief en hapjes vanwege onze gouden bruiloft. Het werd ons reuze naar de zin gemaakt. De receptioniste was ook zeer attent en gastvrij.

6,0
    Goede locatie voor onze afspraak, maar we kiezen dit hotel niet meer uit.

De kamer was klein en donker. De verlichting was slecht. Het feit dat je naar buiten moet voor het restaurant vinden we altijd een armoedig gevoel.

Het ontbijt was goed. Het bed prima.

Hotelgedeelte is goed, restaurant kan beter

Sfeer in de eetzaal is niet gezellig, eten op zondagavond is niet geweldig, je moet naar buiten om naar het restaurant te gaan.

Personeel was zeer vriendelijk, goed ontbijt, gratis krant aanwezig, rustige omgeving.

Goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De foto's van het slaap gedeelte zijn misleidend. Want het geeft je het idee dat je slaapt in het gebouw wat staat afgebeeld, maar er is een bijgebouw waar je in slaapt. Toen we dat zagen aan de buitenkant, waren we wel verrast....... Maar de kamers waren super.

Eigenlijk niets, alles is aanwezig, je kan er tevens nog een mooie wandeling maken in het park. De accommodatie is op amper 3 Km van het centrum van Tilburg en op korte afstand van Breda en de Efteling.

Het ontbijt is er heerlijk, alles wat je moet hebben bij een ontbijt is er aanwezig. indien het er niet is, kan je het vragen, men staat tot uw dienst. De kamers zijn proper en praktisch. Je kan er alles vinden wat je nodig hebt. Het geluid van auto's e.d. komt niet tot in de kamers, wat heel goed is voor de nachtrust.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

prijs / kwaliteit best OK voor zakelijk verblijf

uitstraling Hotelgebouw buiten en weinig ziel binnenin ontbijt relatief sober parkeerfaciliteit nogal donker bij late check-in

uitstraling Resto buitenkant gebouw personeel (zeer) vriendelijk veel en grote parking nabij de locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Top locatie in groene omgeving !

De parking aan het hotel is niet volledig verhard. De wifi is wel gratis maar je hebt geen toegang tot de webadressen met https. Een laadpunt voor Tesla zou een meerwaarde kunnen zijn voor de toekomst

Zeer vriendelijk personeel en medewerkers, zeer propere kamers, alles is aanwezig. Zeer hoog niveau van restaurant. Directie hotel is soepel bij plotselinge situaties van overmacht (ziekte van familie)

Ach, je moet er zelf wat van maken!

Kamers niet in hetzelfde gebouw als restaurant Restaurant beperkt assortiment Deel onvriendelijke restaurant ontvangst Stofpluizen op de kamer Zeker geen 4 sterren, relatief duur voor de voorzieningen

Locatie was prima. Op fietsafstand van centrum. Tilburg is een erg leuke stad

Prachtig onderkomen; een plek om naar terug te gaan!

Douche in de badkuip is op zich niet bezwaarlijk, maar is wel een hoge opstap als je zelf niet zo groot bent. (1.58 m).

Heerlijke hoge bedden waardoor je makkelijk instapt. Zeer prettig! Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Mooi wandelgebied naast de deur.

Dat de receptie niet klantvriendelijk is en aangeeft dat het...

Dat de receptie niet klantvriendelijk is en aangeeft dat het ontbijt pas 08:00 begint. Wij zijn om 08;00 beneden met onze dochter van 14 maanden en toen kregen we te horen dat het pas vanaf 09:00 uur is wat ik echt niet vind kunnen met kinderen. Mevrouw geeft aan dat er bijna nooit kinderen zijn in het hotel dus ook niet daar op in gesteld is. Dus met andere woorden wat doe je hier. En vind als je 156 euro voor 1 nacht betaald dat je wel wat mag verwachten! Wij zijn zeer ontevreden!!!

Relaxed en verzorgd.

Het restaurant was niet open tussen de feestdagen.

De kamer was lekker stil ondanks de weg vlakbij. Het ontbijt was uitgebreid. Personeel was erg vriendelijk en attent.

Gevoel van welkom

Er blijft niets te wensen over.

Persoonlijke benadering door de medewerkers, het grote voordeel van een kleinschalig hotel. We werden vriendelijk te woord gestaan bij de receptie, kregen een welkomstdrankje en er was tijd voor een babbel over de bezienswaardigheden in de omgeving. Het geheel kwam erg ontspannen over.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Fantastisch lekker gegeten in het restaurant. Hoewel mijn boeking niet was doorgestroomd van hotel naar restaurant heeft met direct een oplossing gezocht en kregen we gratis aperitief aangeboden voor het ongemak. Zeer vriendelijk personeel trouwens. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles werd onmiddellijk aangevuld. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Ontbijt was prima en de kamer ook

De deur bij binnenkomst in de lobby is erg zwaar om open te doen en open te houden met je bagage in de hand. Een knop om electrisch de deur te openen zou welkom geweest zijn

Ontbijt was prima en de kamer ook

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Rustig verblijf, en dat dichtbij Tilburg zonder parkeerstress of verkeersdrukte.

Vriendelijk personeel, een kapot lampje in de staande lamp werd meteen vervangen. Vraag naar Twinbed ipv kingsize bed, voor onze vrienden naar tevredenheid opgelost. Restaurant zeer de moeite waard, met persoonlijke uitleg!

Heerlijk hotel voor een ontspannen weekend Tilburg en omgeving!

De kamer was behaaglijk warm, personeel vriendelijk, er staat altijd koffie/thee water klaar, prima ontbijt, bos vlakbij. Echt heerlijk voor een weekendje weg!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heel fijn

zie bovenstaande

Het ontbijt was op zich prima, echter het hoekje waar alles stond opgesteld was zo krap dat je in de rij moest wachten , ongeacht wat je nodig had, dus zelfs als je een klein boterkuipje moest halen koste dat nogal wat tijd, vanwege bovenstaande reden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

heerlijk hotel voor een weekendje shoppen én ontspannen in de natuur

niks, prima zo, zeker gelet op de prijs/kwaliteitverhouding

fijne kamer vriendelijk personeel alles goed geregeld (verwarming aan, minibar gevuld, gratis flesjes water)

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Lang moeten wachten op mijn diner.

Lang moeten wachten op mijn diner. Soep en een salade. De soep werd louw geserveerd. Daarna 45 minuten gewacht en ben toen weggaan. Ik heb dit ook gemeld bij de receptioniste. Uiteindelijk werd het diner op mijn kamer geserveerd. Bij de afrekening werden kosten voor roomservice opgevoerd. Telefonisch uitgebreid excuus ontvangen van de manager. Kosten voor het diner zijn niet opgevoerd.

honden niet toegelaten ;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

honden niet toegelaten ;als je zoek met huisdier sta dit hotel er wel tussen dus de is iets da niet kan vind ik de reis was heel verpest daardoor moet niet staan bij hotel met honden toegelaten . daardoor een grote afrader.

Ik ben hier al meerdere keren geweest en het bevalt mij hier uitstekend. Rustige kamers, alle comfort en een heerlijk ontbijt. Wat wil een mens nog meer ?

Ontbijt in het naastgelegen restaurantgebouw was chaotisch door de erg kleine ruimte waar het buffet stond en de vele gasten. Ook had men moeite om alles tijdig aan te vullen en genoeg tafels gedekt te hebben.

Mooie nieuwe kamers en op mooie locatie. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Service gericht

Een parel in de bossen van Tilburg.

De menukaart, miste wel visgerechten, (bouillabaisse op de kaart alleen als visgerecht is echt te weinig.)

Prachtige ligging, rust en comfort. Mooie kamers, alles kraaknet. Voor de meerwaardezoekers een aanrader. Een toplocatie voor de wandelaar/sporter en om zalig rustig te werken!

Top hotel, top locatie maar toch een beetje aan vernieuwing toe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Het slechte weer maar daar kan het hotel niks aan doen. Plus wij waren er voor het EK hadden speciaal dit hotel genomen 20 minuten van stadion maar door de kermis moest je parkeren aan De Beekse Bergse . 50 min met de bus op en af terwijl je 20 min van stadion zat!!!! taxi was 28 euro vond dat extra nu toch echt teveel. slechte organisatie maar dit is natuurlijk buiten het hotel, het is zeker hun fout niet!!!!

Hotel lag in de mooie groene natuur. We lagen op het 2de verdiep. Luxekamer, vond ik nu niet zo een luxe. Vorige week waren we in Oosterhout was 50 euro goedkoper en vele mooier! De badkamer was met een raar, vies luchtje. De douche was onderaan versleten (de plastieke rand). wc in de badkamer vind ik niet zo praktisch en aangenaam. Het terras was mooi maar op de hele verdieping open dus de buren konden zo bij ons binnen, geen privacy..

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima overnachtingsplek, maar prijs/kwaliteit klopt niet

Het bijgebouw van het hotel. Op de website staan foto's van het oude gebouw en dan valt het tegen dat je slaapt in een bijgebouw. De bediening tijdens diner was minimaal. Had er meer van verwacht. Personeel van het hotel was wel erg vriendelijk.

De afstand vanaf sauna tilburg en het hotel.

Ontbijt en inrichting kamer

Geen ventilatie systeem in de kamer, geen oog dicht gedaan door verkeerslawaai met open raam. Probleem is bekend, 10% korting ontvangen

Ontbijt en inrichting kamer

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Lag aan drukke weg waardoor het geluidruchtig was als je op het balkon zat. Wanneer je wat slechthorend bent is dat niet prettig. De badkamer/ wasbak was erg klein.

Ontbijt was goed, ruime kamers

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtige stedentrip gehad

De bar is prachtig maar het gedeelte om (binnen ) iets te drinken valt een beetje tegen. Dit geld vooral bij slecht weer. Tilburg is dan een mooi alternatief. Er zijn ook kamers met terras en luxe kamers op de bovenverdieping deze stonden niet op booking.com. Maar zijn wel de moeite waard. Eten in restaurant redelijk culinair.

Hotel en ontbijtzaal zijn niet in hetzelfde gebouw. Maar dat is geen probleem. Ontbijt is prima in prachtige mooie serre. Gebouwen, tuin en omgeving schitterend. Vooral bij mooi weer een zonnig buitenterras. Fietsen naar Tilburg is goed te doen mooie route door prachtige wijk Verblijf voor een stedentrip of lang weekend zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk!

Helaas was op zondag alleen een kleine menukaart beschikbaar, daarom waren wij genoodzaakt in Tilburg zelf te eten. We hadden best wel trek na vier uur te hebben gereisd. Wel een klop op de schouders voor het personeel v/h hotel, want zij hebben ons geholpen een goede restaurant te kiezen en hebben zelfs voor ons rond gebeld.

De ligging van het hotel, bosgebied rondom het hotel, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een aangenaam Luxe - verblijf!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Het enige minpuntje dat we kunnen vinden is de redelijk kleine douche in een Luxe kamer!

Alles was heerlijk! De kamers top! Het eten in het restaurant was excellent! Een extra pluim voor de koks!! Ook de serveerders deden hun uiterste best! Heel bekwame toelichting bij het eten en onze aangepaste wijnen/bieren. Het ontbijt prima! Heel vriendelijke personeel!! Prachtige natuur achter het hotel, veel wandelmogelijkheden en het centrum van Tilburg op 3 km. Veel mogelijkheden op redelijk korte afstand. o.a. de Biesbosch

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Klant- en kindvriendelijk in rustige omgeving. Perfect!

Aanduiding welke weg je precies in moet slaan is een klein beetje onduidelijk. De ingang zit namelijk niet aan de weg dat op het adres is aangegeven.

Personeel van zowel hotel als restaurant was ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Dat vind ik het belangrijkst en om zo'n reden zou ik terugkomen. Eten en ontbijt waren heerlijk en luxueus. Kamer en badkamer netjes, schoon en straalde luxe uit. Helemaal tevreden. Locatie en omgeving was ook prachtig en rustgevend.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ontbijt tegenvaller!

We vroegen om wat vroeger te ontbijten, Dit was niet mogelijk...We kregen een ontbijtbox. Echt een tegenvaller.ik voel mij bedrogen voor die prijs verwacht ik wat anders !

Restaurant was top

Prachtige locatie en op fietsadstand van het centrum

Gehorig: je hoort alles in de kamers ernaast

Terras met veel groen Hoog, goed, groot bed Mooie locatie, 10-15 min fietsen naar centrum Tilburg en toch heel erg in de natuur

Zeer goed

Na 00:00 uur moet er een 06 nummer gebeld worden om naar binnen te komen. Dit stond niet duidelijk aangegeven en het duurde lang voordat er iemand kwam.

Ontbijt, kussens, schoon & vriendelijk personeel.

Fantastische accommodatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

het ontbreken van een mogelijkheid om 's nachts veilig iets open te kunnen zetten voor frisse lucht

Uitgebreid ontbijt, vriendelijke medewerkers en een schone kamer

Gluten en lactose vrij ontbijt?

Er was een gluten- en lactose-vrij ontbijt beloofd. Het brood was inderdaad aanwezig, maar men was niet op de hoogte van het diëet. Beleg was niet apart gehouden (besmettingsgevaar) en of het brood ook nog glutenvrij uit de oven kwam heb ik niet kunnen controleren. Gelukkig waren er gekookte eieren aanwezig, zodat ik niet hongerig weg hoefde te gaan. Echt ontspannen was het niet.

Mooie, ruime kamer. Netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

uitgebreid en erg lekker ontbijt, goede matras, goed...

het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar heb je in de kamer geen last van, zolang je slaapt met het venster dicht

uitgebreid en erg lekker ontbijt, goede matras, goed verduisterende gordijnen

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mooie ligging aan de rand van een park.

Er ontbrak een grote handdoek. De benedenburen zaten om 4:30 onder ons raam te kletsen en te roken. Raam dicht doen was enige oplossing.

Mooie ligging aan de rand van een park.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Nice hotel, superb restaurant.

Faciliteiten zijn best mager, zo had ik een lege shampoo fles in de badkamer...

Vriendelijk personeel, goede en comfortabele bed, leuke badkamer. Restaurant is super!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooie ruime kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Er was een magnetron, maar geen servies hiervoor. Prijs van de kamer vrij duur voor kwaliteit.

Mooie ruime kamer. Makkelijk te bereiken locatie. Personeel erg aardig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima hotel.

De shampoo, zeep etc. vond ik persoonlijk niet lekker ruiken. De foto van het hotel zelf klopt niet met de foto die op de site staat (= nml. het restaurant).

Goed ontbijt en prima kamer met een goed bed. Vriendelijk personeel. Mooie locatie, je loopt zo het stuk bos in. Met de auto ben je binnen 10 minuten in het centrum.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Fijn, fris hotel met hartelijke ontvangst en goed verzorgd ontbijt.

We hadden kamer nummer 1 achter de receptie. Bij aankomst nachtelijke bezoekers hoor je de bel. Is minder. Maar betrof nacht oud op nieuw dus neem aan dat nachtelijke bezoekers normaal gezien beperkt zijn.

Vriendelijkheid personeel en ontvangst met bubbels en oliebollen (oudejaarsavond).

Een prima overnachting na oud-en-nieuw in de Efteling.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Parkeerplaatsen zijn vrij toegankelijk en niet in het zicht van de hotelreceptie.

Mooie kamer met keukenhoek en terras op de tweede etage, heerlijk ontbijt en hulpvaardige medewerkers. Prachtige omgeving met een wandelbos naast de voordeur. Ontbijt op Nieuwjaarsdag tot 12 uur, dus lekker uitslapen en relaxed het nieuwe jaar in.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

De locatie is geweldig, zeker als je een fiets huurt.

Eigenlijk niets. Maar als we dan toch iets moeten benoemen, het uitzicht op de parkeerplaats.

De locatie is geweldig, zeker als je een fiets huurt. Je bent zo in de stad. Goed ontbijt en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Mooie, schone kamers.

Brasserie in tussenruimte is ronduit ongezellig. Als je niet uitgebreid in het restaurant wilt eten dan eet je dus op je kamer. Brasserie kaart is erg beperkt en lange tijd hetzelfde. Nergens een plek om even lekker te zitten, dat is jammer.

Mooie, schone kamers. Modern. Goede faciliteiten, het werkt allemaal prima. Personeel is wel servicegericht maar zou ook wat meer mogen glimlachen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Verblijf viel wat tegen

De kamer was niet helemaal schoon, en de luchtkwaliteit vonden wij zeer matig: droog en stoffig. We hebben 's nachts een raam opengezet; toen bleek de naastgelegen drukke weg wel een nadeel. Bedden zijn nieuw, maar niet heel comfortabel.

Het ontbijt was goed, personeel vriendelijk, inrichting van het hotel en de villa zijn goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Akkoord, doch kan beter

Vloer was stoffig, douchen in een hoog bad onhandig, val gevaar, inloopdouche apart veel beter. 1 paar badstoffen en 1 badjas voor 2 personen is karig.

Bed goed, ontbijt perfekt, vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Auberge Du Bonheur