Beoordelingen over Hotel Duhoux 3-sterren

Greate Buorren 4-8, 9088 AE Wirdum, Nederland

#1 van de 1 hotels in Wirdum

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwaliteit ontbijt. Geen hor voor Veluxraam (muggen).Matige afzuiging doucheruimte.

Informele sfeer. Klantgericht personeel. Parkeren voor de deur. Goede prijs/kwaliteit van het restaurant.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

het verblijf in leeuwarden was prima aangezien het weer voortreffelijkwas

ontbijt zat niet in de prijs en 12,50 euro vond ik teveel in verhouding met de prijs van de kamer

het ontbijt was goed en de kamer was goed maar nietr uitzonderlijk

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Vriendelijk en gastvrij, prima verzorgd. Genoten van de rust van Wirdum en het hotel.

Eigenlijk niets of het zouden de trappen naar de tweede verdieping moeten zijn.

We konden kiezen uit verschillende kamers en hebben die kamer genomen die ons het meest beviel en dat deed hij! Prima bedden, geen moderne of luxe uitstraling maar alles was gewoon goed in orde! Het verblijf was verder genoeglijk (noflik) en de mensen van het hotel heel vriendelijk en persoonlijk betrokken.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Wij hadden voor dit hotel gekozen om te gaan genieten van de Stormruiter. GEWELDIG!!!!!

Het ontbijt had, gezien de prijs, wat uitgebreider kunnen zijn.

Een gezellig sfeervol familierestaurant. Heerlijk diner. Vriendelijk personeel. Mooie plaats.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Goed eten, goed slapen voor een goede prijs! Prima plek om te verblijven!

Tegenvallen wil ik het niet noemen hoor! Echt een prima hotel. Wat wij nog wel lekker hadden gevonden als er nog een lounge ruimte was geweest. Past perfect bij dit hotel. Nog even een bank of van die grote herenstoelen waar je nog even lekker kan zitten. En de afstelling van het licht in de gang mag wat beter( of juist minder..) worden afgesteld. Als wij ons omdraaiden in het bed ging de verlichting aan.

Zo heerlijk gegeten en geslapen hier. Rustig en super goede bedden! Op korte afstand van Leeuwarden. Aanrader om hier ook een hapje te eten. En de koffie is hier ook verrukkelijk.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Voor een overnachting wel oké
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zogenaamde deluxe kamer viel tegen, maar één stoel, geen rekkje voor je koffer, geen bad wel 'n douche maar was wel heel minimaal, slappe straal, douchegordijn en water liep niet goed weg.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goed verblijf dichtbij Leeuwarden

Nette kamer op de begane grond. Ruim. Geen raam maar een lichtkoepel die je automatisch kon bedienen. Sanitair gedateerd. Bedmatras voor ons veeel te zacht. Ontbijt prima met mogelijkheid een lunchpakket te maken. Personeel vriendelijk. In restaurant gegeten en dat was prima. Gerechten met zorg bereidt.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

alles was goed - de familie prima - we gingen naar Leeuwarden en dat was fijn met de bus - goede verbinding. het eten goed verzorgd - voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Gezellige locatie voor een hapje en een drankje

De kamer zag er wat somber uit, geen raam en weinig daglicht. Alleen een lichtkoepel. Het ontbijt vonden wij te duur (12,50) voor datgene wat er geserveerd stond. Geen vers gebakken broodjes, alleen een hard gekookt ei en bijv. geen scrambled ei of gebakken ei. verder ook geen verse vruchtensap. Toch wat sober. Ontbijt vonden wij meer 7,50 euro waard. Wel goed waren de boterhamzakjes voor een lunch en de koffie was lekker. Restaurant was goed De huurprijs voor een fiets vonden wij aan de hoge kant namelijk 10,- per fiets

De omgeving, een gezellige en vooral rustige buurt en een gezellig café in het hotel. Het personeel was heel vriendelijk en kundig bijvoorbeeld op het gebied van de wijn die geserveerd werd in het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goede uitvalbasis naar Leeuwarden

Prijs kwaliteit ontbijt, badkamer en kwaliteit handdoeken

Vriendelijk personeel, eenvoudige maar voldoende kamers voor lage prijs zeker gezien de huidige hoge prijzen ivm Culturele Hoofdstad

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Een aangename fietsvakantie in een familiaire sfeer.

Het authentieke interieur van het restaurant en de bar. De familiaire sfeer. De klantvriendelijkheid van het personeel. Wirdum is een rustig gelegen dorp en nabij Leeuwarden. Prijs/kwaliteit een aanrader!

Eenvoudig dorpshotel met sfeervol restaurant, maar veel verbeterpuntjes
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt moet je apart betalen en is veel te duur voor het gebodene. De kamer is klein en benauwd, ondanks de ventilator. Geen aparte/beveiligde overdekte ruimte voor de fietsen. Wel een klein binnenplaatsje bij de keukeningang, maar dat stond steeds vol met fietsen. Geen wijnkaart of prijsvermelding van drankjes.

De maaltijden in het restaurant waren goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik ben niets tegengekomen.

De kamer was goed en netjes, Het eten was (heel erg) lekker. Wat het hotel echt fantastisch maakt is hoe de mensen je daar echt welkom laten voelen.

Een aanrader

Niet zo groot familiebedrijf dat al ruim honderd jaar bestaat en dat merk je aan de sfeer en de persoonlijke benadering. Kamers eenvoudig maar goed en schoon; wij verbleven hier voor omgerekend 37.50 euro per persoon inclusief ontbijt: een koopje. Ontbijt zeer uitgebreid; dinerkaart niet zo groot (heel verstandig) maar eten en wijn zijn wel prima en het restaurant zit 's avonds vol! Gratis parkeren in de straat.

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen wifi kunnen gebruiken. Moest je echt om vragen. Zou handig zijn dat de inloggegevens bij inchecken verstrekt werden.

Ontbijt en diner waren prima. Vriendelijk personeel. Kamer was wat sober, maar wel comfortabel.

Gezellig, maar kamer kan beter!

De kamers zijn echt wel gedateerd, echter wel proper. De airco (in dakkamer tijdens hete dagen!) was gericht op het bed, waardoor ik 2 weken een verkoudheid heb gehad. Traphal, interieur, zijn wat ouderwets. Badkamer is zeer klein naar hedendaagse normen.

Gezellig hotel. Prima service! Lekker eten.

Heerlijke dagen gehad in Friesland ivm de REUZEN in Leeuwarden.

Hotel Duhoux is een fijn familiebedrijf waar heel hard gewerkt wordt. Vriendelijke mensen die echt voor hun gasten klaarstaan. Het ontbijt was prima in orde,de kamers basic maar alles was super schoon wat ik erg belangrijk vind! Het restaurant was uitstekend,wat een fantastische kwaliteit eten voor normale prijzen. De wijn heerlijk en ook voor een normale prijs. Al met al een aanrader voor als je een hotel zoekt in een rustige plaats in de buurt van Leeuwarden.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Gezellig familie hotel

Er was niets aan de kamer gedaan toen wij de volgende avond in het hotel kwamen. Voor zulke service is de prijs te hoog.

De gezellige uitstraling en uitgebreide ontbijt

Vanwege ontbreken van Wifi geen hotel om nog eens heen te gaan.

In het hele hotel "GEEN WIFI", wat wél wordt beloofd. Het slot van de deur van de hotelkamer was moeilijk open te draaien. Om die reden 's nachts niet dicht gedraaid en er maar een paar koffers voor gezet. (Bij brand zou je er niet snel uit kunnen).

Prima ontbijt en voor het diner heerlijke gebakken paling. Aanbevolen, bijbehorende wijn behoorlijk aan de prijs. Het personeel was behulpzaam met het brengen van de koffers naar de 2e verdieping. Bed was van goede kwaliteit, zo ook douchekop en kranen.

Niet volgens verwachting

Kamer veel te warm ook na afkoeling buiten. Moelijk te ventileren. Automatisch dakraam sluit bij regen maar is niet nodig want het regent niet in. Bewegingslichtschakelaar op de gang reageert al bj omdraaien in bed met gordijnen dicht.

Ligging dicht bij Leeuwarden. De douche was heel fijn.

De ligging tov Sneek en Leeuwarden

De kamer heeft geen raam alleen een dakkoepel, die overigens wel open kan. Ivm de hitte van de laatste weken een beetje benauwd.

De ligging tov Sneek en Leeuwarden

nooit meer doen!

Ik had een tweepersoonskamer besteld ( 20m2) en kreeg een eenpersoonskamer van minder dan 10 2. Airco bleef na het uitzetten een half uur na pruttelen. Bediening zeer onpersoonlijk! Geen enkele vraag hoe het was bevallen. IK heb dat al via een link gemeld maar tot op heden geen antwoord.

ontbijt redelijk

Prettig en goed verzorgd verblijf met klantvrienlijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

De kamer had iets groter mogen zijn. Toevallig was het tijdens ons verblijf bloedheet en op de kamer dus ook. De aanwezige ventilator bracht te weinig verkoeling.

Zeer klantvriendelijk personeel. Ontbijt en andere gerechten en drank prima. Prettige ligging in rustige straat met een leuk terras in een eenvoudig dorp op fietsafstand van Leeuwarden.

Verwachtingen waren hoger middels info op de site.....jammer

Kamer met airco geboekt maar niet gekregen , wel gemeld maar werd niets mee gedaan. Kamer was wel erggg klein en benauwd. Was ook behoorlijk gedateerd. Douche wc wel redelijk schoon maar een vies douchegordijn hoeft volgens mij niet toch. Als familie hotel gepresenteerd , service en bediening was dan ook prima maar 25,- voor ontbijt (2 personen) is teveel voor hetgeen er te krijgen was. Vond het ook jammer dat de eigenaar , als familiehotel , niet de moeite nam gedag te zeggen bij vertrek,,,,,klein gebaar wat iedereen waardeert denk ik.

Het eten was er prima

UItstekende uitvalbasis voor fietstochten naar alle windstreken.

Een aantal kamers, waaronder de onze heeft alleen een dakkoepeltje voor ontluchting en daglicht. Als uitzicht gewenst is, is het aan te bevelen om dat bij de reservering te vermelden.

Relaxte ontvangst en bediening. Iedereen kent iedereen in een gezellige dorpse sfeer.

In een gezellige en gemoedelijke sfeer fijn gelogeerd in dit toegankelijke hotel midden in Wirdum.

Buffetontbijt was relatief wat duur. Geen broodjes, wel boterhammen en geen verse jus.

De kamer was heerlijk ruim en schoon ongedwongen sfeer voldoende keuze bij het ontbijt

Zeer aangenaam
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het is een hotelletje in een dorp in de buurt van Leeuwarden. Mooi gelegen, gemakkelijk te bereiken met de fiets en auto. De medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne plek als centrale punt voor een vakantie in de buurt.

prima plek om te slapen, maar verwacht geen luxe.

Ondanks vooruit boeken waren de twee kamers (een voor de ouders en een voor de kinderen) niet in de buurt van elkaar. De ene kamer was zelfs op de begane grond en de andere op de tweede (!) verdieping! Ook was in de kamer van de ouders geen Kingsize bed aanwezig maar twee eenpersoonsbedden :( Hier is later door de medewerker iets aan gewijzigd (naar elkaar schuiven van beide bedden en hoeslaken tweepersoons, zodat we in elk geval nog bij elkaar in 1 bed sliepen, maar kingsize was het nog steeds niet.

De poging van de medewerker om de boeking weer naar wens te maken.

soort ouderwets logement ,al een eeuw oud, met keurige...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Voor oudere mensen, zoals wij, waren de trappen , smal en steil, wel en bezwaar.

soort ouderwets logement ,al een eeuw oud, met keurige kamers, zelfs de eenpersoonskamers met eigen badkamer, alles netjes schoon. aardig personeel.Grappige oude gelagkamer, redelijke maaltijd.

Heel prettig en zeker voor herhaling vatbaar

Voor mij hangt de tv wat te hoog en dat is ook zo met de spiegel in de badkamer maar ik ben maar 1 m. 55

De kamers zijn eenvoudig maar schoon, zo ook de badkamer. Prettig personeel en gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Goed en gezellig hotel op korte afstand van Leeuwarden

Er viel niets tegen.

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Er werd steeds bijgevuld. Ook het eten in het restaurant ‘s avonds was heerlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Personeel behulpzaam en vriendelijk.

De kamer beneden had geen raam, alleen een dakraam in een plat dak. We hadden dus totaal geen uitzicht. Maar omdat we geen keus hadden was dit uiteindelijk prettiger dan de tweede verdieping.

Ik was hier met mijn 85 jarige moeder. We waren op de tweede verdieping ingedeeld, maar kregen een kamer op de begane grond, toen duidelijk werd, dat het traplopen voor mijn moeder een probleem zou worden.

Matige beoordeling voor ons verblijf.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De trap naar boven is een draai-wenteltrap. Lastig om te beklimmen/af te dalen met bagage. Bed was matig. TV was matig.

Zijn er te kort geweest om te beoordelen.

aan alle verwachtingen voldaan (zoals al eerder)

3e bed op kamer was voor ons een iets van sta in de weg

wij waren hier al paar keren eerder en wij kunnen zeggen dat men met de tijd mee gaat. ontbijt weten we niet, maar avondeten perfect

Genoten van de goede en gezellige sfeer en goede aandacht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Trappen naar boven. En afstapje van tussenverdiepinkje naar 1ste verdieping beter markeren. Als je die tredes mist val je.Hellinkje maken en tredes weg doen.

Ambiance gezellig,goede sfeer,prima personeel.

Superfijne accommodatie zeer dichtbij Leeuwarden. We komen zeker terug.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het putje van de douche liep om e.o.a reden niet door. Zelf opgelost. Vergeten te melden aan de eigenaar.

Het personeel, de omgeving, de ligging, de entourage, kortom alles. Bijzonder vriendelijk personeel. Gezellig....gewoonweg SUPER.

Wij hebben dit hotel via internet en de recensies gekozen en heel goed bevallen.

Eigenlijk niets, alleen jammer dat zondag rustdag was in het hotel. Maar iedereen verdient een rustdag hoor.

De inrichting was nostalgisch kwam warm over. Het ontbijt was erg gevarieerd,onze kamer was eenvoudig maar wel schoon en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Gewoon een hotel waar wij nog een keer terug zullen gaan.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Wij waren hier ivm een groot evenement in Leeuwarden.

Wij waren hier ivm een groot evenement in Leeuwarden. Tot onze aangename verrassing lagen er bij het (vroege) ontbijt ook boterhamzakjes, zodat je wat broodjes en fruit mee kon nemen! Dat is service!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Dit is voor herhaling vatbaar

De tv hing niet helemaal op een handige plek

Het bed was heerlijk om in te slapen . Het ontbijt was goed verzorgd. alles is bespreekbaar , ze zijn heel flexibel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Helemaal te gek

helemaal niets

Het ontbijt was goed, er was zelfs de mogelijkheid om een lunchpakket te maken. Ook was het in het café en aan de bar zeer gezellig en het diner was heel lekker.

Bijzonder prettige ontvangst was kennelijk foutje bij...

Bijzonder prettige ontvangst was kennelijk foutje bij reservering gemaakt maar werd direct adequaat opgelost . Eten was super en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam ! Komen graag nog een keer terug ! Ga zo door op deze goede weg ! Ook uitstraling aan buitenzijde is prima .Kamers al wat ouder maar zeer schoon en netjes bedden goed. Niet alleen voor de prijs een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

SUPER!!!!!

Eigenlijk hebben wij geen negatieve ervaring.

Er is veel gedaan aan huiselijkheid en dat maakt dat wij ons er enorm thuis voelden. Het eten in het restaurant was super lekker en met veel aandacht op de borden gelegd. Bediening was prima. Wij komen zeker terug als we weer naar de Caravana gaan.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een hartelijk welkom in een prachtige 'herberg' waar de historie en traditie vanaf straalt.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamers zijn niet erg modern, maar adequaat en wat je gezien de prijs mag verwachten.

Ik arriveerde laat, maar er werd op mij gewacht, met biertje. De familie maakt er absoluut het verschil. Hartelijk en persoonlijke ontvangst. Ontbijt en overige eetmogelijkheden zijn uitstekend.

Voor een nachtje prima
    • Eenpersoonskamer met Douche

Accommodatie is ietwat oudbollig. Kamers waren schoon maar klein. Badkamer ook klein. Douchegordijn vind ik onhygiënisch. Ontbijt was voldoende. Echter weinig keuze in broodjes (wel veel sneetjes brood) witte bollen waren niet vers.

De sfeer. Personeel erg vriendelijk. Gezellig café.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Voor een afspraak vroeg in Leeuwarden moeten zijn - dit...

Voor een afspraak vroeg in Leeuwarden moeten zijn - dit fijne hotel bood uitkomst. De kamers zijn een beetje gedateerd, maar ik vond dat ook absoluut charme hebben! Lekker bed, gratis wifi, goed ontbijt de volgende ochtend. Tevreden mens :)

Goedkope kamers in authentiek hotel zonder veel comfort.

Het raam van kamer 27 zit vlak bij de ontluchting van de keuken. De kamer ruikt hierdoor naar frituurvet. Sowieso een beetje bedompte kamer met te zachte bedden. Prijzen van restaurant zijn hoog voor wat je krijgt.

Zeer vriendelijk personeel, mooi authentiek gebouw, prima ontbijt. Locatie is prima: Hotel ligt in klein dorp aan de snelweg net onder Leeuwarden.

Nooit meer en Booking. Com onwaardig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Deluxe kamer met King size bed geboekt. Gedateerde eenpersoonskamer gekregen. Leek in de verste verte niet op de foto's op Booking.com. Oplossing was lastig (alleen via een dubbele kamer met tussendeur en geschuif met bedden en ik had haast) dus heb ik het er bij gelaten. Ook geen korting gekregen. 's Avonds bij het hotel komen en je door een haag van dronken en rokende jongeren heen werken. De sloten zijn simpel open te maken met een standaard baard sleutel. Op de kamer kun je tegen de frituur lucht leunen (van de frituur schoorsteen daaronder?). Als iemand in de belendende kamers loopt en praat lijkt het in jouw kamer te zijn. Het beddengoed ruikt naar rook.

Wij beiden hebben genoten van dit hotel en ons verblijf in Friesland.

De ventilatie in de gang is bij donker vervelend daar de wapperende rolgordijnen de bewegings- melder activeerde waardoor geregeld de verlichting in de gang aan en uit schakelde.

Ontbijt was dik in orde , diner was ook zeer goed en het personeel was zeer vriendelijk.

Bedroevend

Zie bovenstaand

Erg duur, €60 voor een nacht, in een kleine kamer die stonk naar sigarettenrook (erg oncomfortabel voor een longpatient), een doorgezakt bed van minimaal 20 jaar oud en een putje in de douche dat overstroomt (bij melden bij de receptie bleek dit bekend te zijn?!) en een verrassing bij aankomst; geen ontbijt? Wij moesten per persoon €10 betalen voor het ontbijt. Dit bestond uit droog, oud brood. Vleeswaren en koffie prima. Al met al een trieste bedoening.

Vriendelijkheid en rust
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het bed was veel te smal voor 2 personen. Het ontbijt was sober, er was regelmatig onvoldoende. Er moest gevraagd worden om borden en om brood. Ontbijt was niet bij de prijs inbegrepen en relatief duur.

Vriendelijkheid en rust

Ouderwets degelijke service

De ventilatie in de kamer was niet voldoende. Er is een daklicht dat open kan, maar bij regen gaat dit automatisch dicht en dan wordt het wel wat benauwd.

Gastvrijheid staat in dit hotel bovenaan! Prettige sfeer, beetje ouderwets. Echt een 'dorps-uitspanning'. Heerlijk gegeten. Heel aardige mensen, heel service gericht. De kamers zijn wat gedateerd, maar de bedden liggen uitstekend, en het hotel is heel schoon.

Fijn plekje in de buurt van Leeuwarden!

Op de kamer was alleen een bovenraam ( begaande grond) en dat ging automatisch dicht bij regen, dan was het 's ochtends wat benauwd, volgende keer toch maar op de eerste verdieping met raam!

Het ontbijt was heerlijk. Ook lunch en diner waren heel lekker. We hadden thee en koffie op de kamer. TV erbij was fijn voor de avond!

Gezellig familie hotel in mooi dorpje
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hotel is schoon en netjes maar de kamers zijn gehorig en de badkamer is klein. Maar in een oud pand kun je moeilijk anders.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Mooie locatie en leuke atmosfeer. dopje vlak bij Leeuwarden en Grou. Fietsen beschikbaar .

Ambiance van hotel is uniek. Dicht bij Grau en Leeuwarden.

Had om kamer beneden gevraagd. Deze kamers zijn aan renovatie toe. Roken muf en verouderde badkamer. Moest toilettassen op de grond zetten.

Zeer sfeervol hotel, fijn terras en vriendelijk personeel.

Hotel 28
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douche die springt heel vaak van warm naar koud hij blijft niet op de zelfde trempratuur Daar zou er iets meer mee moeten laten doen

Het zat er heel verzorgd uit , het personeel was gastvrij

Ontvangst.

Alleen dakraam. Geen daglicht in de kamer, weinig frisse lucht. Dakraam gaat automatisch dicht als het gaat regenen.

Ontvangst. Sfeer. Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Onze kamer had een dakraam dat, m. b. v afstandsbediening , open kon. We vragen een volgende keer om een kamer met een 'gewoon' raam.

Een knus, sfeervol hotel met erg vriendelijk personeel. De kamers waren schoon. Heerlijke douche, wel wat gedateerd. Mogelijkheid om op de kamer koffie en/ of thee te zetten.

Prima ontbijt,zeer vriendelijke eigenaren,gezellige omgeving...

Prima ontbijt,zeer vriendelijke eigenaren,gezellige omgeving,rustig.Alleen dakraam kon niet verduisterd worden of geopend om de warmte kwijt te raken.

Toilet gek genoeg op de overloop terwijl wel douche op de kamer.

Aardig personeel. Eetcafe aan huis dus je kunt alles 'in home' verkrijgen. Lekker vers ontbijt. Kamer okee. Goed voor een zorgeloze overnachting op doorreis.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Een fantastische gastvrije beleving in Friesland

Wellicht een keer het sanitair vervangen. het was superschoon maar gedateerd.

We zijn enorm verrast door de hartelijke begroeting . De fietsen welke ik een dag van tevoren had geregeld waren aanwezig, sterker nog, ze werden voorgereden. Een enorme attente gastheer, duidelijk trots op waar hij mee bezig was, maakte dat we een fantastisch uitje hadden. We voelden ons enorm welkom. Wij hoefden niet na te denken waar we het diner zouden nuttigen, uiteraard in Duhoux.... Het smaakte verrukkelijk.

Had beter gekund

De toegang tot de kamers veel trappen met schaarse verlichting. Ontbijt had iets beter gekund met lekkere broodjes. In tegenstelling wat wij bij Booking.com besteld hadden namelijk incl ontbijt moesten wij het ontbijt wel betalen aan hotel Duhoux.

Zie voorgaande. Het weer!

goede prijs-kwaliteitverhouding . Goede gastvrijheid .

geen opmerkingen

prijs-kwaliteitverhouding waren prima in orde. Ontbijt was goed , op verzoek werd er een eitje voor je gebakken dus geen gebakken ei wat al poosje in een verwarmingsbak lag. Personeel/eigenaar heel vriendelijk en gastvrij. Heerlijke rustige omgeving , weining toerisme wat wij ook wilde. Mooie omgeving om te fietsen .

het hotel had goed personeel alleen veel geluids en rookoverlast

kamer was klein niet erg maar lag aan de straatkant waaronder alle rokers stonden de hele kamer rook naar rook erg vies. verders was er veel herrie en er waren mensen op de gang met veel geluid aan het bellen zeker een lange tijd. in de morgen erg vroeg veel mensen gingen vroeg weg met veel herrie.

onbijt was goed

Zeer gastvrij.

Zeer gastvrij. Bar is tevens het dorpscafé dus gezellig levendig. Een echt familiehotel met persoonlijke betrokkenheid. Goede verscheidenheid aan bieren ook! Wij hebben de plaatselijke trippel mee naar huis genomen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Er was eigenlijk niks wat echt uitmuntend beviel

De vriendelijkheid. Er werd op de ochtend van uitchecken gebeld dat we eruit moesten, toen zei ik dat ik had gemaild of dat later kon en goedkeuring had gekregen. Vervolgens kreeg ik als antwoord dat het nagekeken zou worden en dat er nog op terug zou gekomen worden, daarna werd er boos opgehangen. Heel onbeschoft.

Er was eigenlijk niks wat echt uitmuntend beviel

• Beoordeeld op: 17 april 2017

prettig en gezellig verbijf

De kamers waren te licht. Tip: een betere verduistering bij het dakraam.

Er heerst een zeer goede sfeer, het personeel en de eigenaren zijn geweldig. De persoonlijke aandacht en de belangstelling is als zeer prettig ervaren. het ontbijt en diner waren van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Niets viel mij tegen....

Er was een gastvrije ontvangst. Prima kamer met een heerlijk bed. TV aanwezig. Het ontbijt was goed, ik kon ook een een lunchpakketje meenemen. Heerlijke gerechten op de menukaart. Er was een aangename sfeer. Een plek om terug te komen. Nog geen 10 minuten rijden van Leeuwarden.

De gemoedelijkheid en combinatie van dorpscafé met hotel.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer was erg klein, evenals de douche. Mevrouw wist dat ook, want verontschuldigde zich.erg warm. Ligging vlak naast kerk met elk half uur klokslagen.

De gemoedelijkheid en combinatie van dorpscafé met hotel.bed was heel goed

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

fijn behalve de kerkklok

vooraf even overleg misschien, zodat de wat lichtere slapers niet naast de klokkentoren slapen...

Alles prima, op een kamer na, de kerkklok was daar erg goed hoorbaar, de hele nacht slaat ie

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Een prima locatie voor een nachtje slapen dichtbij Leeuwarden.

De badkamer.

Het ontbijt was prima. De sfeer in het hotel was heerlijk. Lekker ontspannen en gastvrij. De douche was super heet... Misschien zelfs iets te. Het douchewater liep helaas de hele badkamer in.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prettig maar wel druk.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Nogal lawaaiig door de vele hotelgasten en restaurant klanten plus rokers voor de deur maar gelukkig niet later dan plm. 23:30

Enigszins kleine kamer maar wel met alles wat je nodig kon hebben: AC, waterkoker, koffie en kopje, TV en badkamer met toilet en haardroger. Uitermate voorkomend en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Prima voor een kort verblijf

Kamer en sanitair waren wat krap

De bejegening door hetbpersoneel: hartelijk en attent, regelen van de huurfietsen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Gezellige bar en lekker ontbijt

De kamer voor 3 personen was te krap

Gezellige bar en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

We hebben heel lekker gegeten in het restaurant.

Breedte van het toilet op de kamer.

Ontzettend vriendelijk personeel in een nostalgische omgeving.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

ivm bijwonen culturele hoofdstand vanhet jaar activiteiten
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

de prijs van het ontbijt

ziet er gezellig uit, nabijheid Leeuwarden