Beoordelingen over Duinhotel Zomerlust 3-sterren

Duinweg 44, 4374 EG Zoutelande, Nederland

#1 van de 8 hotels in Zoutelande

De omgeving is prachtig en het ontbijt goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Geen privacy op de kamer . Het raam van onze kamer kwam uit op het balkon van een andere kamer. Als die mensen buiten zaten moesten wij ons raam en de gordijnen dicht doen.

De omgeving is prachtig en het ontbijt goed.

Heel prettig hotel, Zeker aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met deze hitte zou n airco fijn zijn. Het was erg warm op de kamer, dit ook omdat de overgordijnen open waren aan de zonzijde. Toen we met open ramen de warmte wilde verdrijven kregen we bezoek van talrijke muggen. Horren zouden hier handig zijn.

Prima ontbijtbuffet, keuze genoeg. Fijne kamer. Ligging dicht bij het strand

Heerlijk weekend gehad in een gezellig, smaakvol hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet is geweldig. Veel keuze, lekker vers en goede koffie. Ligging van het hotel is prachtig. Je loopt zo de duinen in naar het strand en in vijf minuten loop je naar het centrum van Zoutelande. De kamers zijn smaakvol ingericht en schoon, ook heel fijn dat er een zitje op de kamer staat.

Lekker er even tussenuit.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Kamer grenst aan soort van patio waar de andere kamers gebruik van maken met honden. Alsof ze in je slaapkamer stonden, zeer irritant. Bedden en met name de kussens kunnen beter.

Omgeving en locatie dicht bij het strand (duin op klimmen en fantastisch uitzicht). Ontbijt is prima.

Prijs/kwaliteit was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel rustig hotel. Veel oudere mensen. 's-avonds niets te beleven in het hotel. Geen keuken voor avondeten en geen actieve bar.

Ontbijt en fraaie ligging in de duinen aan zee. Centrum van Zouterlande op korte loopafstand. Prima uitvalbasis naar o.a. Domburg, Vlissingen en Middelburg.

Voor de rust lekker aan de kust.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi tv dat je netflix of dergelijke ken straimen vanaf je mobiel zof laptop, en geen hd tv s, een pooltafel zou ook wel mooi zijn beneden.

De gastvrijheid en de rust

Rust en een super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een moeder -dochter daagje. Hotel is vooral gericht op “ouderen” erg saai voor een meisje van 13, hotel was goed, prachtige locatie, aan de duinen, kamer schoon en netjes, ontbijt heerlijk op het terras, vriendelijke medewerkers, niks op aan te merken maar had voor deze “speciale” gelegenheid voor een ander hotel gekozen als de doelgroep erbij vermeld was.

Het verblijf op zich was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs voor 3 nachten was te hoog!

Het ontbijt is prima. De kamer was ook goed. Alleen voor de prijs die wij hebben betaald mag er ook wel een bad inzitten. Overigens begrijp ik niet hoe het komt dat het prijsverschil van de kamer zo groot is. Via u hebben wij inclusief toeristenbelasting € 360,00 voor 3 nachten betaald, terwijl Zomerlust zelf € 230,00 in rekening brengt inclusief 2 x driegangenmenu en 2 x glas wijn. Is het voortaan dan wel verstandig om via u te boeken?

Het ontbijt, de ligging en de thee/koffie faciliteiten...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het ontbijt, de ligging en de thee/koffie faciliteiten waren zeer goed. De badkamer was wel iets te klein en het hoofdkussen wat te dik, voor het overige waren we dik tevreden.

We hebben genoten en komen zeker terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De deurveer op de kamerdeur was erg zwaar. Als je de deur te vroeg los laat dan knalt de deur héél hard dicht. Kan wat minder strak.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was mooi en heel goede bedden wat wij heel belangrijk vinden. Gezellige sfeer, mooie ligging, mooie terrasen bij hotel. Gunstige ligging net buiten Zoutelande.

Een goed hotel, vlakbij de zee, een heerlijk ontbijtbuffet en een hartelijke gastvrouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel tegen de duinen aan, vlakbij zee. Een ruime kamer met goede bedden. Er was alleen een douche maar dat vinden wij juist fijn. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. En een heel hartelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Alles erop en eraan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben van een heerlijk uitgebreid en gevarieerd ontbijt genoten. Een leuke attentie om de verjaardag van mijn vriend te vieren ontbrak niet. Een heel enthousiast onthaal bij aankomst 😊

Zalig rustig genieten aan zee
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Jonge zaalpersoneel afstandelijk en niet vriendelijk , er kon geen goeie morgen af of knikje. Had hotel 3x gecontacteerd om door te geven dat mijn man verjaarde op die dag en ze hebben niets gedaan en gezegd dat er zowieso cava was op zondag?!!

Rust, balkon Late uitcheck was fijn dan konden we nog langer op het balkon zitten. Mevrouw aan de receptie was wel heel vriendelijk !

Mooie locatie, goed hotel, niks mis mee.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niks, zelfs het weer was prachtig

De ligging, net achter de duinen in Zoutelande. Prima! En dan is het verder geen verkeerd hotel: privé-parkeerplaats, nette kamer, goed bed, prima ontbijt, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Een gewoon netjes hotel met gewoon vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

We hadden hoge verwachtingen door de voorgaande beoordelingen van een 9 en hoger. Daardoor viel het iets tegen. Die scores zijn misschien door familie en vrienden gegeven? De kamer was netjes maar geen 'wow!' ervaring. De bedden schoven zachtjes uit elkaar waardoor je ertussenin in dreigde te vallen. De matrassen en kussens waren voor ons te zacht, wij hebben thuis een steviger kwaliteit. De kou na het douchen die vanuit de kamer komt. Tv kanalen deden het niet, zou de volgende dag worden opgelost maar gebeurde niet. In de avond of als je na koude strandwandelingen moe op/in bed ligt is een waterkokertje met theezakjes op de kamer wel fijn. Je gaat in badjas niet naar beneden om het te halen.

De korte afstand naar het strand via een eigen paadje. Gewoon vriendelijk personeel. Lekker uitgebreid ontbijt met van alles en nog wat te kiezen. Natuurlijk eet je dan meer als nodig want je wilt alles proeven. De huiskamer met haard op de begane grond waar je gratis thee en koffie kon pakken.

Persoonlijke benadering, belangstellend en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Hoofdkussen iets te hard.

Ruime, lichte kamer. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Fijne badkamer met zachte, comfortabele badkamermat. Mooi gelegen aan de voet van hoge duinen.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heerlijk verblijf in Zomerlust, ook als het geen zomer is!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

We hebben een heerlijk weekend gehad in Zomerlust. De kamer was speciaal voor mindervaliden en dat was erg fijn voor mijn 81-jarige moeder. Ook de aanwezigheid van een lift was erg prettig! We troffen het niet bepaald met het weer, maar het hotel heeft een mooie centrale ruimte waar je koffie en thee (gratis) kunt drinken, een spelletje kunt doen of tv kijken. Het ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het was een kort en aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een heel lekker en uitgebreid ontbijt. Het onthaal was vriendelijk en gemoedelijk. De kamer was proper en OK van afmetingen. Onze fietsen konden in een aparte afgesloten stalling staan.

Matig hotel, ontbijt en personeel wel fijn en vriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De kamer :vloerbedekking met vlekken,bed schoof steeds uit erkaar, kamer was erg klein. De Wc bijna in de kamer,die deur hielt weinig tegen

Het ontvangst en het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Enorm uitgebreid en lekker ontbijtbuffet met zelfgebakken...

Kamer en badkamer kon wat groter. Kamer 36 kijkt uit op binnenkoertje

Enorm uitgebreid en lekker ontbijtbuffet met zelfgebakken overheerlijk en verschillende soorten brood.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Rustig tegen de duinen gelegen hotel aan de rand van Zoutelande.

Kan ik niet bedenken.

Fijne en rustige plek tegen de duinen aan gelegen. Prettige ontvangst fijne kamers met balkon. Goed uitgebreid ontbijt. Kortom: als ik in de buurt ben...graag weer!

Beslist bezoeken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk! Wat een variatie !Kamer was voorzien van een nieuwe badkamer en tijdens de winterstop wordt de rest aangepakt. Aangename lounge en ook buiten is er plaats om even uit te rusten en te genieten.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een aanrader !!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ik weet werkelijk niks die ons tegengevallen is.

We werden er heel vriendelijk ontvangen, sliepen er in comfortabele bedden, het ontbijtbuffet was overheerlijk en zeer uitgebreid. Op zondag was er zelfs champagne en zalm voorzien bij het ontbijt. We gaan zeker terug naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima onderkomen en daarmee een aanrader

N.v.t.

De ontvangst was hartelijk en warm. Eigenlijk is niets ook maar enigszins niet goed te noemen. Gewoon geweldige dagen gehad. Ontvangst goed, koffie/thee hoek goed en gezellig. Ontbijt PRIMA en meer dan voldoende aanwezig. Gezellige ontbijtruimte. Kamer prima en douche/toilet goed. En lekker dicht bij centrum, strand gelegen. Met goede mogelijkheden voor fietstochten.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Familie hotel, met super vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn recent vernieuwd (of zullen het binnenkort zijn). Het ontbijt buffet was rijkelijk gevuld. Er staat een koffie machine ter beschikking achter de balie, voor een lekker kopje douwe Egbert (Gratis).

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Lekker uitwaaien in Zoutelande
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Voor mij persoonlijk mocht de douche wel iets warmen!!

Goede kamer, vriendelijk personeel, ligging dicht bij het strand en dorp!! Het ontbijt bestond uit een ruime keuze goed verzorgd. Verder is er een plek waar je de fiets onder camera toezicht kan stallen.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

zeer mooie ligging en heel rustig
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

de kleine kamer is wel heel klein.wat verouderd meubilair.bij slecht weer kan je niets doen in dit hotel

het ontbijt was goed groot assortiment,ligging van het hotel is uitstekend

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Fijn en netjes hotel.

Eigenlijk niks

Ontbijt was top! De ligging, direkt aan zee was geweldig. De kamer was zeer netjes (alleen een beetje klein, maar dat wisten we toen we boekten, dus daar mogen we niet over zeuren)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

ons verblijf was rustgevend en door het wandelen ook actief.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De vriendelijkheid van het personeel.We kregen een hand bij binnenkomst. Het hotel is ook heel gunstig gelegen, vlak bij het strand en de dorpskern. Alles was keurig schoon en het rook heerlijk fris overal.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Matig, echter geen aanrader voor mensen die hun nachtrust willen!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Nachtrust, omwille van aanwezige deurpompen heb je de ganse nacht dichtslaande deuren van mensen die elk moment van de nacht naar de kamer gaan.

Goed ontbijt, al het nodige aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Absoluut Ok, aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van vasttapijt in een hotelkamer. - Onze kamer was redelijk gehorig, doorlopend een soort van lichte zoem/bromtoon, wel storend tijdens de nacht.

- Heel royaal copieus ontbijt met veel verse producten, Top! - Vriendelijkheid personeel. - Prima ligging vlak aan zee en strand. - Gratis goede parkeergelegenheid. - Hygiëne is ok. - Mooie kamer met goede bedden.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ideale locatie voor een kort verblijf in Zeeland

er is geen airco ! Glazen schuifdeur van de badkamer schoof automatisch terug dicht .

Zeer uitgebreid en heel lekker ontbijt - ruime kamer - regendouche

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Super, doen we graag nog een keer weer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Als klein puntje maar zeker niet onoverkomelijk: tijdens de warme dagen waren een airco en koelkastje op de kamer wel fijn geweest.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, keuze binnen of buiten eten bij mooi weer, nette kamers sfeervol modern ingericht, lekkere regendouche. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie lokatie vlakbij strand en gezellig dorpscentrum met veel eetgelegenheden. Koffie thee hele dag gratis beschikbaar voor even lekker zitten op het terras.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ff uitwaaien aan de duinen bij duinhotel zomerlust
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen jammer wij hadden geen airco op de kamer maar ondanks dat was t goed te doen zonder airco verder alles tip top in orde .

Het ontbijt was super heel uitgebreid en alles super vers :-) je kon ook zelf je eitje bakken eigen gemaakt brood gewoon weg heel erg goed verzorgd! En super snel aan de zee ongeveer 5 min lopen en t dorpje zoutelanden ongeveer 10 min super genoten van onze mini vakantie gaan zeker nog eens terug :-)

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

Heerlijk, gastvrij hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Heerlijk hotel, prachtig gelegen, keurige kamers en zeer gastvrij personeel. Ontbijt is pas vanaf 8.15 uur, maar omdat ik, voor werk, telkens vroeger weg moest, kon ik eerder komen ontbijten. Dat noem ik gastvrijheid :-).

Wij hebben genoten, prachtig zomer in Zeeland
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

met dit warme weer miste wij ,Airconditioning op de kamer.

Ontbijd was goed, erg veel keus. Mooie locatie

Slechte tv ned 1-2-3

Personeel heel vriendelijk

Voor herhaling vatbaar.

N.v.t.

Super hotel!

Heerlijk realexed
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De bedden zijn geweldig, zo ook het ontbijt

Even heerlijk eruit

Klein bed

Prima plek voor een gezellig samen zijn aan de zee
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Vriendelijke ontvangst, mooie moderne kamer, super locatie met heerlijk ontbijt

Super mooigezeten familiehotel

Eigenlijk niets

Super hartelijk ontvangst en locatie

Een aangenaam verblijf (zeer relax) in een familiale sfeer; privé parking en goede wifi- ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verzorgde kamers; uitgebreid ontbijt met attente aandacht voor gluten- en lactose intolerantie

Prachtig stadje en vooral gratis parking overal iets anders dan hier in belgie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldig ontbijt en zeer rustige ligging

Perfect

Ja heel goed.

helemaal oke.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Een dineermogelijkheid van hetzelfde niveau als het ontbijt.

De rust. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De ligging, de kamer, het ontbijt, het personeel,.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging, de kamer, het ontbijt, het personeel,...

• Beoordeeld op: 6 april 2018

het was volgens onze verwachtingen
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Een goed hotel vriendelijk personeel goede ligging

Ligging en sfeer waren erg goed

Koffie minder van smaak

Ligging en sfeer waren erg goed Nette kamers

Lekker 2 dgn kunnen uitwaaien.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel. Top ontbijt. Gezellig klein barretje.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Geen minpunten kunnen ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen minpunten kunnen ontdekken.

Ondanks dat we de verwarming open hadden staan kregen we de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks dat we de verwarming open hadden staan kregen we de kamer niet warm. Ook was er in de douche geen verwarming.

Onbeveiligde wifi

Koffie en thee vrij verkrijgbaar (begane grond, bij receptie)

Genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gastvrijheid, vriendelijke persoonlijke benadering en een uitstekend ontbijt.

Gemoedelijke sfeer

Gemoedelijke sfeer

Goed ontbijt , goede ontbijt .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt , goede ontbijt .

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima verblijf en vriendelijk personeel.

Geen

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Erg uitgebreid ontbijt . Zalige resto's op wandelafstand en fietsgelegenheid in de Buurt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prettig verblijf en personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Enigszins gehorig, maar dat mag de pret niet drukken

Goed ontbijt, prima kamers.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De reparatie van de douce.

De rustige omgeving

• Beoordeeld op: 11 november 2017

geweldige dagen.

??

Geweldige omgeving. Dicht bij het dorp en zee.

Helemaal goed

Totaal

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Lekker bijkomen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima, uitgebreid ontbijt, ze hadden gewoon speltbrood! Vriendelijk personeel

Prima hotel, goed ontbijt, leuke ligging.

Kamerinhoud.

Vriendelijk personeel.

Geen föhn

Ontbijt was super kamer ook

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Heerlijk genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, enorm veel keus. De kamer netjes en ruim. Douche prima alleen de douchekraan werkte niet helemaal goed, temperatuur wisselde.

De bar

Aangenaam en voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enkele bedden liever dan tweepersoons bed

Prima ontbijt. Kamers verzorgd

Heerlijk week!

Kamer uitstekend, locatie geweldig

Genoten bij Zomerlust!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Miste handfruit bij het ontbijt

Ontspannen gevoel, waren welkom. Glaasje prosecco op mijn verjaardag bij het ontbijt maakte het verblijf af😉

Goed hotel op een prachtige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Voor de prijs was alles in orde.

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt en schone kamer.

zeer vriendelijk gastvrij hotel.

ontbijt en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt en mooie kamer

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Door het prima hotel, goede service en gastvrijdheid is onze vakantie geslaagd
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het ontbijt was uitstekend. Mooie, schone kamer. Vriendelijk personeel. Loopafstand naar het strand en dorp. Gratis parkeren. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Een prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een geweldig ontbijt, de ligging van het hotel en de omgeving.