Beoordelingen over Landgoed Duin & Kruidberg 4-sterren

Duin en Kruidbergerweg 60, 2071 LE Santpoort-Noord, Nederland

#1 van de 3 hotels in Santpoort-Noord

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Prachtige plek, mooie ruime kamer en heerlijk groot bed!
    • Patio Kamer

De kamer was nog niet klaar terwijl dit nadrukkelijk was gevraagd ivm een bruiloft die we daar hadden om 15 uur. Ook het bruidspaar had zelfs nog een lijst met gasten doorgegeven en er was beloofd dat de kamers klaar zouden zijn voor 13.30 uur aangezien iedereen van ver kwam en zich nog klaar moest maken. Dit was bij vrijwel niemand het geval. Van een hotel van deze prijsklasse verwacht je toch dat dit geregeld is. Hierdoor was er veel chaos vlak voor de trouwerij! Een dikke vette onvoldoende dus voor de organisatie hiervan!

Prachtige plek, mooie ruime kamer en heerlijk groot bed!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het was sprookjesachtige verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Het ontbijt was heel uitgebreid. Het personeel is zeer vriendelijk. De lokatie is sprookjesachtig net aks de kamer waar we sliepen. En ook nog heerlijk kunnen wandelen vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Fantastisch!
    • Patio Kamer

De Patiokamer die we in eerste instantie hadden besproken viel tegen door de rommelige patio waarin we uitzicht hadden op werkzaamheden aan het hotel .We hebben om een andere kamer gevraagd en gekregen (met bijbetaling).

De accommodatie is prachtig en het personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Het toppunt van ons verblijf was het diner bij De vrienden van Jacob. Absolute klasse!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De sfeer, de gastvrijheid en het prachtige gebouw en...

Het is kostbaar.

De sfeer, de gastvrijheid en het prachtige gebouw en landgoed. En het restaurant De Vrienden van Jacob is absoluut geweldig. De chefkok Alain Alders komt zelf aan je tafel vragen wat je wil eten, hoe gastvrij kan het zijn? En het eten en de wijn zijn van wereldklasse, zeker meer dan één Michelin ster waard.

Prachtige locatie
    • Patio Kamer

Incheck ging helemaal mis waardoor we half uur moesten wachten en personeel meer bezig was met het ontstaan van problemen dan met de oplossing

Fantastisch restaurant en heerlijke kamer

Prima, als je niet te veel op je kamer blijft...
    • Patio Kamer

De kamer heeft geen enkel uitzicht: alleen op een patio. Dat is erg jammer. Dat wisten wij niet bij het boeken, en hadden we niet verwacht.

Vriendelijk personeel, en een prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

• Patio Kamer

In de ontvangstruimte hadden we 2 x koffie besteld maar niet gekregen, waarschijnlijk had het personeel het te druk op dat moment (half 8 s avonds) toen zijn we naar de brasserie gegaan.

heerlijk ontbijt en een fijne kamer

was uitstekend
    • Patio Kamer

personeel bij het inchecken, ging erg traag en de dame was te beroerd om ons de weg te wijzen naar onze kamers vooral omdat het ver was en een doolhof beneden, pas na een dag kende wij de weg

Mooie kamer, alleen was ver weg, ontbijt was uitstekend en de bar buiten zitten met voortreffelijke cocktails en snacks laat op de avond was heerlijk

verrassend..
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Gasten hadden niet ontbeten maar deze stonden wel dubbel!! op de nota. Gasten hadden ook geen diner maar stond ook op de factuur en ben daar zelf paar dagen later achteraan gaan bellen en zo kwam er een credit van meer 1200,00!!! op de nota. Sorry meneer foutje....... verder niets....

Ik heb deze accommodatie gereserveerd voor buitenlandse gasten en accommodatie is prachtig en mooi en gasten hebben genoten.

Receptie mag zeker klantvriendelijker worden. Ontbijtbuffet is de halve tijd leeg.
    • Patio Kamer

De receptionistes moeten nog veel bijleren. Ze handelen niet adequaat en correct. De airco in de kamer deed het niet, we kregen een nieuwe kamer, de nieuwe kamer met airco was een pijpenla, zo klein!

Uitstekend. We hebben het aangeraden bij familie en vrienden. Voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met Patio en Bad

De sauna was er nog niet. Hadden we ons op verheugd na een dag fietsen...

Mooie kamer. Heerlijke douche, lekker bed. Goed ontbijt en prima brasserie. Mooie omgeving. Sfeervolle inrichting. Attent en vriendelijk personeel.

De ontvangst was prima;
    • Patio Kamer

Eén persoon moest het buffet aanvullen en diverse dingetjes bakken; dit was te weinig.

De ontvangst was prima; we kregen een drankje aangeboden, daar de kamer nog niet klaar was. Ontbijt was prima. De kamer was prima. Het personeel zeer vriendelijk.

Mooie locatie
    • Patio Kamer

Kamer was wat gedateeerd en toe aan een opknapbeurt. Douche vertoonde wat schimmelplekjes.

Fantastisch ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige locatie en mooi complex

Zijn tevreden
    • Patio Kamer

Kamer sleutel functioneert niet optimaal.Hebben dit bji het uitchecken doorgegeven. Tot 10.00 uur ontbijten is voor ons veel te vroeg daar wij sávond laat maken.

Klasse.Alles naar wens.

Super locatie en heerlijk verblijf!
    • Patio Kamer

Het terras bij de patio kamers kan beter schoon gemaakt zijn. Veel bladeren en onkruid.

Eigenlijk is alles zeer prettig! We zijn er al een aantal keren geweest en dit was beslist niet ons laatste bezoek!

leuk en rustig verblijf
    • Patio Kamer

De airco op de kamer maakt veel lawaai en geeft bijna geen afkoeling. Voor op de patiokamer te komen moet je eerst een heel doolhof aan gangen doorkomen voor je op je kamer bent.

een prachtige locatie, rustig gelegen en van alle luxe voorzien, de patiokamer is modern ingericht en in een zijvleugel gelegen. Het ontbijt is heerlijk en verzorgt.

Voortreffelijke locatie. Dichtbij het natuurgebied. Prima met de fiets naar de zee, slechts 10 km.
    • Patio Kamer

Uitstekende service bij restaurant Vrienden van Jacob. 6 gangen diner incl bijpassende wijnen. Voortreffelijk! Wij moesten wat langer wachten op onze kamer en kregen daarvoor een heerlijk drankje aangeboden. Goede service!

Rustig verrassend en stijlvol landgoed in hartje Holland.

Geen enkele opmerking.

Fantastische ligging vlakbij natuur, zee, Haarlem en met de trein meteen tot Amsterdam centraal. Uitstekende ontvangst. Restaurant DenK is creatieve en lekkere plek zeker op het terras bij mooi weer. Jacob was jammer genoeg volzet. Dus reserveren is de boodschap.

erg ontevreden, niet probeeren, sehr unzufrieden, zu meiden, mécontent, à éviter
    • Classic Tweepersoonskamer

ontbijt te duur, frühstück unzureichend, petit déjeuner médiocre schlechte communicatie, schlechte Kommunikation, mauvaise communication kamer te klein en te oud, kleine und veralterte Zimmer, chambre médiocre et vieillit

Mooie omgeving, schöne Gegend, beau site

Het was aangenaam maar vraag mij af of wij nog een keer terugkomen.
    • Superior Kamer

Ontbijt: ruimte en kwaliteit vielen wat tegen. Geen echte restaurantruimte (behalve het sterrenrestaurant dat volgeboekt was). Deze accomodatie hinkt op 2 gedachten: enerzijds veel zakelijke gasten die alle aandacht krijgen en recreëerende gasten die zich niet altijd goed naast de andere gasten thuisvoelen.

Mooie lokatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Teleurstellend bij uitchecke

Het 'trage' personeel en de vervelende uitcheck ervaring doen mij dit landgoed minder positief beoordelen. Bij aankomst vouchers gekregen voor het ontbijt de dag erna. Deze vouchers werden overigens bij niemand ingenomen. Bij het uitchecken moesten wij 84 euro (21 per persoon) betalen voor dit ontbijt. Wanneer we geen gebruik hadden willen maken van het ontbijt hadden we blijkbaar de vouchers terug moeten inleveren. Met vouchers op zak eerlijkheidshalve wel betaald. Slechte communicatie hierover. Na hierover te hebben gereclameerd de helft van ons geld voor het ontbijt terug gekregen. Bij vooraf duidelijke communicatie hadden wij een andere keuze gemaakt qua ontbijt!

Fantastische omgeving. Mooi landgoed. Prima verzorgde kamers en écht voortreffelijke bedden!

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Coordinatie tussen leerling/stage bediening v.d. Brasserie en vast (uitstekend) personeel liep niet goed. Wijnen werden (veel) te laat na veel aandringen gebracht. De bestelde Australische Merlot (paste beter bij de gerechten) werd ongevraagd vervangen door een mindere Franse (foutje?) etc.

Vriendelijkheid van staf en personeel.

Prima kamer op een fantastische locatie
    • Patio Kamer

Er was blijkbaar een vleugel aangebouwd waardoor de kamer zich in een 'nieuw' deel van het hotel bevond. Dit was redelijk ver van de entree gelegen en ga een iets minder klassieke uitstraling dan was de entree liet zien.

Het hotel is gelegen op een hele mooie locatie. Erg statige en klassieke uitstraling. Het ziet er kortom geweldig uit.

Prettig verblijf, alleen aandacht voor de gast mag/ moet beter!
    • Patio Kamer

Er was geen leidinggevende aanwezig die personeel begeleid en daardoor was het vaak lang wachten tot er iemand kwam om bestelling op te nemen! Er liep weinig tot geen personeel tijdens ontbijt, waardoor we zelf elke keer om koffie/ thee moesten gaan vragen aan de bar! Jammer, het kan beter! Je loopt veel omzet mis door zo met gasten om te gaan!

De locatie is geweldig, mooie kamers!

Heerlijk verblijf in mooi landhuis, eten bij brasserie Denk viel helaas tegen.
    • Patio Kamer

Airconditioning op de kamer werkte niet naar behoren ( bleef warm op de kamer ). Beperkt aanbod in minibar.

Vriendelijk personeel, mooie ruime kamer, prima ontbijt & rustige omgeving.

Ontspannend en verrassend
    • Patio Kamer

Drinken op terras verliep niet vlot. Lang moeten wachten en bij 3 biertjes kunnen er wel wat borrelnootjes geserveerd worden

Ontbijt was heerlijk. Heel aangenaam personeel

Prachtige locatie, vriendelijk personeel bij inchecken en...
    • Patio Kamer

De kamer had ouderwetse airco met veel herrie maar als je het raam opendeed hoorde je nog veel meer herrie van iets van een grote luchtververser of andere airco's.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel bij inchecken en uitchecken

Prima ervaring
    • Kamer met Patio en Bad

De afstandsbediening van de tv deed het niet :-(

Goede parkeergelegenheid. Fijne ontvangst. Goed advies over (vis) restaurants in de buurt. Heerlijk ontbijt, en een fantastische locatie om een kopje koffie in de tuin te genieten en een korte wandeling te maken.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prachtig pand en omgeving maar verblijf was prettig maar niet echt bijzonder...
    • Patio Kamer

Onze kamer was klein. Het bed was wat doorgezakt en het wc papier op het toilet leek wel schuurpapier terwijl je er goed voor betaalt! Wat ik ook jammer vond is dat het restaurant beneden in het souterrain ligt. Erg bedompt gevoel en geen uitzicht op het prachtige landgoed. Ik vind dat echt een gemiste kans.

Het ontbijt was goed maar wel prijzig voor wat het is. Niks bijzonders.

Verwennerij!
    • Patio Kamer

Vriendelijkheid, voorkomendheid, attentheid en behulpzaamheid van het personeel. Prachtige ambiance en ligging. Heerlijk restaurant (Vrienden van Jacob). Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Steigers voor het raam, waardoor we niet van het uitzicht konden genieten. Was misschien goed geweest om hierover van te voren te communiceren. We moesten steeds vragen als we koffie of thee wilde. Zelf halen was fijner geweest.

We hadden een suite. Die was geweldig. Alhoewel hier en daar nog onderhoud gepleegd moet worden. En het ontbijt was heel goed.

Sprookjesachtig verblijf waar je zou willen wonen.
    • Patio Kamer

Het bed was heel comfortabel. We hebben lekker geslapen. De douche was voorzien van regendouche en handdouche, perfect. Voldoende handdoeken en ook tissues ter beschikking, dat vind ik prettig. Ruim voldoende kastruimte. Prettig ingerichte kamer. Het restaurant De vrienden van Jacob is volgens ons het beste van Nederland. We hebben nog nooit zo lekker gegeten in Nederland, zelfs niet bij Interscaldis in Kruiningen. Prijs kwaliteit is goed. De bediening is aangenaam professioneel en zeer vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

We komen zeker terug!
    • Superior Kamer

Als ik ergens over moet zeuren dan is het de verlichting op de kamer. Alles gaat tegelijk aan/uit, je kunt niet een paar lampen aan doen als sfeerverlichting. Vooral de spotjes in het halletje zijn nogal fel en zou je apart uit moeten kunnen doen.

Even terug in de tijd in het landhuis van Willem III, stijlvolle prachtige en heerlijke plek! Vriendelijke behulpzame medewerkers, zeer vakbekwaam personeel.

Zeer aangenaam en comfortabel verblijf
    • Patio Kamer

De kamer was prima. Het bereiken van de kamer door allerlei lange gangen en trappen is minder aansprekend. De ligging van de kamer is wat onhandig.

Het hotel ongelofelijk aardig en betrokken personeel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

personeel was altijd bijzonder vriendelijk en behulpzaam,...

wij vonden het prima zo

personeel was altijd bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zowel met het verstrekken van informatie als met het helpen van de bagage

Fantastische ervaring.
    • Kamer met Patio en Bad

Hele mooie kamer met zalige bedden en heerlijk kussens. Mooie badkamer, alles brandschoon. Het ontbijt was voortreffelijk net als het diner in de Vrienden van Jacob. Hele mooie omgeving. Gaan zeker nog eens terug

Fijn voor een nacht.
    • Patio Kamer

Geen sauna ondanks de vermelding daarvan op website

Fantastische ligging en rustige ruime kamer. Minpunt is het niet functioneren van aanbevolen sauna.

Prachtig hotel met fijn personeel
    • Kamer met Patio en Bad

De patiokamers zijn wat moeilijk te bereiken met veel bagage. (Lange wandel). Het diner was heerlijk, maar wat kleine porties en geen bijgerechten bij het hoofdgerecht. De borrelhapjes in brasserie DenK hebben we ons ook goed laten smaken na afloop.

Ontbijt was top, personeel zeer vriendelijk en het hoofdgebouw valt niet te overtreffen qua sfeer met de kerst. We komen graag weer terug.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Hoge prijs voor mooie omgeving, ondanks hoge prijs niet het gevoel van luxe wat er bij hoort.

Voor de prijs die je betaald helaas kregen we helaas niet de topplekjes. De mooiste zaal in het pand met uitzicht op het landgoed wordt alleen gebruikt voor het sterrenrestaurants waardoor je dus als "gewone burger" het moet doen met restaurant en ontbijtzaal in de kelder. Deze is mooi opgeknapt maar zonder daglicht. Verder maakte zij een fout tijdens het verblijf en werd hier heel summier op gereageerd en pas na herhaaldelijk expliciet benoemen van de last die we hadden gehad, kregen we een teleurstellende geste. Als je deze prijs betaald verwacht ik meer service.

Mooie omgeving

Warm en aangenaam verblijf zo dichtbij huis
    • Patio Kamer

De patiokamers hebben niet zo'n geweldig uitzicht. Pas als je de deur uitstapt zie je in wat voor geweldige omgeving je verblijft.

De totale atmosfeer van het landgoed is een fijne ervaring.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Restaurant subliem.
    • Patio Kamer

. Kamers/ inrichting klein en gedateerd. Vervelend om zelf met je koffers door de brasserie naar je kamer te lopen. Een service zou hier wel op zijn plaats zijn.

Restaurant subliem. Ontbijt heerlijk. Personeel heel erg vriendelijk.

HEERLIJK ook omdat we net waren getrouwd na bijna 30 jaar samen!
    • Patio Kamer

Als ik dan iets moet noemen: misschien het beetje kruip door sluip door gevoel ( trap op, trap af) om van centrale hal/ receptie naar de kr te komen.

Een prachtig pand, idem locatie, aardig personeel. Kortom prima e we komen er zeker terug

De beloofde prachtige wandelroutes, bleek een kopietje te...
    • Patio Kamer

De beloofde prachtige wandelroutes, bleek een kopietje te zijn. We moesten halverwege de wandeling maar de app van Natuurmonumenten downloaden om terug te keren naar het hotel. Zou uitgebreide informatie over wandelingen bij de receptie moeten liggen. Daarvoor kies je dit hotel uit.

Fantastisch en ga zeekr weer terug maar dan overnachten in het prachtige hoofdgebouw
    • Patio Kamer

De kamer waar wij zaten was in het bijgebouw waar de airco erg luid te horen was dat is het enige minpuntje

Ontbijt TOP Vriendelijk personeel Prachtige omgeving Aanrader

• Patio Kamer

We hadden gedacht dat de kamers in het Hoofd gebouw waren, zo komt het tenminste naar voren door de prachtige foto's van het landgoed. Verder alles prima.

Was prima voor elkaar.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het gebouw is indrukwekkend, hier in het nieuwe gedeelte...
    • Patio Kamer

Door het restaurant te moeten dwalen naar het nieuwe gedeelte, enorm ver lopen naar onze kamer.

Het gebouw is indrukwekkend, hier in het nieuwe gedeelte voor een betaalbare prijs te overnachten

Teleurstellend!
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Bedden spiraal matrassen , fiets bleek defect ! Wat onze middag bedierf . Onderbezetting personeel bijtijd en wijle op t terras en men vergat dingen door de stress

De omgeving en t gebouw.

4,0
    bij aankomst was het eerst wat ik moest doen betalen vooraf ...
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Tuin

bij aankomst was het eerst wat ik moest doen betalen vooraf daarna bij het afrekenen werd mij inrekening gebracht gemeente belasting 2 euro per persoon dit oke maar ze brachten mij administratie kosten in rekening die niets te maken hadden met de gemeente maar in hun eigen zak gestopt bij mijn kennissen staat het hotel ook reeds geboekt als niet te bezoeken prijs kwaliteit niet in verhouding

Helemaal geweldig!
    • Patio Kamer

Met het hele gezin overnacht i.v.m. het huwelijk van onze dochter op een andere locatie. Mooie kamers in een schitterend landgoed, met daarbij een geweldig ontbijt en subliem vriendelijk personeel. Absolute top.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

ontvangst bij aankomst geen badjassen op de kamer balkon niet schoongemaakt (oude kranten, lege champagnefles etc achtergebleven)

ontbijt geweldig, kamer mooi en comfortabel

Voor de prijs die je ook bij Van der Valk betaalt verblijf je hier in een fantastische ambiance!
    • Patio Kamer

Te hoge prijs (€21,-) voor een goed maar standaard ontbijt. Patio kamer was niet schoon, vieze spiegel, veel stof overal, losse haren van vorige gasten. Op balkon een volle asbak en de onaangename geur van sigaretten as; voor een astma patiënt niet prettig, maar sowieso ongastvrij en slordig.

Prachtige ambiance en omgeving, het hoofdgebouw heeft veel sfeer en elegantie. Kwaliteit en smaak van de gerechten in de brasserie DenK waren voortreffelijk, evenals de bediening.

het personeel uitermate goed, vriendelijk , zorgzaam.
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Tuin

te groot onderscheid in kameroppervlak bij superior kamers . had er namelijk 3 geboekt. gemist een aparte lees- zitruimte. . De lounge hal was daar niet voor geschikt. Sommige zalen doen gedateerd aan en zijn waarschijnlijk alleen geschikt voor verhuur. Haalt de sfeer van het mooie hotel wel iets weg. De omliggende tuin en terras zijn prachtig.

het personeel uitermate goed, vriendelijk , zorgzaam. Je voelt je echt gast en dat is eigenlijk het belangrijkste

3dagen 2 nachten
    • Patio Kamer

Bij aankomst blijkt dat je niet in kasteel slaapt maar een bij gebouw, temperatuur slecht regelbaar, kamer was verder netjes

Het is een rustige locatie, mooi landgoed Brasserie Denk, heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel

veel te kort. Fijne plek!
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel klein minpuntje: geen soja cappucinno mogelijk, alleen cappuccino uit een automaat..

ontbijt op het terras! jammer dat we niet genoeg tijd hadden om in de omgeving te lopen.

Mooie schone badkamer met goede douche.
    • Patio Kamer

Kamer was wat verouderd. Voor de prijs die je betaald hadden we een mooiere kamer verwacht.

Mooie schone badkamer met goede douche. De bedden zijn erg goed

ruim voldoende

Zie hierboven,

Vorige week had ik contact met het hotel t.a.v.het feit dat we de huwelijksnacht daar zouden doorbrengen. Ik had toen gevraagd of het mogelijk was om een Engels ontbijt te realiseren voor de bruid ( waar ze dol op is ). Ik kreeg daarop alleen de vraag hoe het ontbijt er qua inhoud uit moest zien. Dat heb ik toen aangegeven. Daarna niets meer gehoord. We hebben ons `s morgens gemeld met ons kamernummer bij het personeel wat het ontbijt uit serveerde. Wel netjes koffie aan tafel gebracht maar verder geen Engels ontbijt. Pas 2 uur later bij uit check gaf de receptionist mij aan/ vroeg aan mij waarom we het Engels ontbijt niet hadden genuttigd...waar de bruid bij was. Weg verrassing. Hier was sprake van toch wel een slechte communicatie. Het was leuk geweest als het hotel...ondanks misschien de goede bedoelingen...ons iets had aangeboden in de vorm van.......het voelde toch als een koude douche ondanks dat we heel tevreden zijn over het personeel...maar de communicatie?

Lokatie
    • Patio Kamer

De prijs van het ontbijt.(21 euro pp) En de prijs van een capuchino. En dat ze niet wisten dat ik al betaald had en ik dat eerst dubbel hebt betaald. Ben daarvoor teruggereden toen ik er zelf achterkwam maar ze konden dit niet gelijk afhandelen en ik miste een gebaar ter compensatie van t ongemak.

Lokatie

We hebben genoten van de accomodatie, maar slechte organisatie. Wij komen hier nooit meer!

De organisatie. Afspraken werden niet nagekomen en ter plekke veranderd. We moesten echt optreden en het management inschakelen. Die begreep het ook niet, maar kon gelukkig improviseren. Er werden bloemen bezorgd - hoerah, we vierden onze 35 jarige bruiloft - maar de bloemen waren voor onze buren bestemd. De eerste dag kon de douche niet gebruikt worden, dat werd in de loop van de tweede dag hersteld. De rekening is onbegrijpelijk. Waarom moet je een voorschot betalen en vooral: waarom zit dat voorschot niet verwerkt in de eindafrekening.

Juiste ontbijttijden niet doorgegeven, dus maandag geen ontbijt gehad. Ontbijt van zondag was uitstekend, alles was aanwezig.

Prachtige locatie, mooie kamers, lekker eten en super goede...
    • Patio Kamer

Het enige negatieve puntje was dat het erg nat werd in de badkamer ivm het niet goed afsluiten van de douchecabine.

Prachtige locatie, mooie kamers, lekker eten en super goede sfeer. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ja ontbijt was goed en mooie ligging
    • Kamer met Patio en Bad

twee losse bedden die niet aan elkaar waren, waardoor er een kloof tussenin kwam. Niet fijn als tweepersoonsbed, tip: 2 bedden aan elkaar haken. De koffie was niet zo lekker. Het ontbijt en het avond eten was onder de grond, terwijl je een mooi buitenterras hebt en een mooie kijk naar buiten zou kunnen hebben op het prachtige landgoed. Zo kon je daar minder van genieten met eten.

Ja ontbijt was goed en mooie ligging

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Personeel heel goed behulpzaam en aardig kamer goed...
    • Patio Kamer

Personeel heel goed behulpzaam en aardig kamer goed voorzien van faciliteiten zoals goeie koffie en thee en minibar mooi interieur een echt landhuis met stijl en de brasserie Denk is voor te eten Hemels.

• Kamer met Patio en Bad

Wij als hotelgasten konden s avonds niet dineren in het hotel. Dat was jammer.

Wij waren een weekendje samen weg, prachtig weer, we hebben genoten ! De rustige bosrijke omgeving het strand waren perfect

Mooie locatie, fantastische omgeving, saai en matig hotel
    • Patio Kamer

Een tweepersoonsbed met een dekbed hadden we op prijs gesteld. De airco en het licht in de badkamer gaan pas na ca. 15 minuten uit, zeer hinderlijk als je naar s'nachts naar de badkamer bent geweest. Er was geen wifi-code. De inrichting was erg saai en standaard, er was geen connectie met het "lanshuisgevoel" De prijs/kwaliteit verhouding was matig.

De omgeving

Heerlijke en mooie plek, met een paar kleine kritische kanttekeningen
    • Patio Kamer

We hadden kamer met terras geboekt, maar er was geen terras, alleen een randje dat je ook geen balkon kunt noemen, waar je niet op kunt zitten. Ontbijt kon buiten, heerlijk, maar daar waren te weinig tafeltjes, omdat er een aantal zogenaamd 'gereserveerd' waren. Maar daar kwam helemaal niemand. Had het personeel misschien geen zin om een stukje verder te lopen naar die tafeltjes?

Prachtige, unieke ligging in mooi landgoed, grenzend aan de duinen, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie, sfeer, rust. Niet goedkoop, maar zonder meer een aanrader. Je kunt ook fietsen huren waarmee je in ruim half uur naar zee fietst.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Weinig hospitality
    • Patio Kamer

weinig hospitality. Foute boeking bij restaurant! Onaardige manier weggestuurd bij de vrienden van Jacob. Verwezen naar de bistro waar ook geen reservering bleek te zijn. Dit terwijl ik hem hoogstpersoonlijk s morgens had gemaakt.Vervolgens daar 20 minuten moeten wachten op drankje. Brood werd geserveerd zonder mes. Tafel werd pas ingedekt toen het voorgerecht kwam. En alles werd afgedaan aan het einde van de avond ,dat er een onderbezetting aan personeel was. Bij ontbijt waren geen borden, glazen en koffieschoteltjes. Moesten nog uit de vaatwasser worden gehaald. Niemand voelde zich verantwoordelijk daar. Naar alles moest door ons gevraagd worden. Shampoo tube op de kamer half leeg.

de mooie ligging in het natuurgebied

Prijs/kwaliteitverhouding is scheef.
    • Kamer met Patio en Bad

Voor ingebruikname van kamer was de minibar niet goed gecontroleerd, tevens was de electronische kluis afgesloten, tot 2 x toe moeten vragen om deze te openen. Housekeeping (veelal buitenlands personeel met gebrekkig engels) was van wisselende kwaliteit, een keer was de badkamer niet goed schoongemaakt, andere keer dwarrelden overal stofvlokken rond (nekkramp). Ook 1 x te weinig personeel voor het ontbijt, lang wachten voordat iemand uit de keuken kwam om iets te bereiden en na lang (ca 10 minuten) wachten bij de koffiebar om een aparte koffie te maken maar weggegaan, zonder koffie!!! Het hotel faciliteert ruimtes om een dagactiviteit (door bedrijven etc.) te houden, dit gaat ten koste van de rust waar mensen voor komen daar deze groepen zeer luidruchtig kunnen zijn.

Station is op 10 minuten loopafstand en de Kennemer duinen om de hoek. Uitstekend ontbijt (wel duur € 21,- pp)

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

we hadden voor de prijs die we betaalde toch wat meer van onze kamer verwacht.
    • Patio Kamer

Stoffig bij aankomst. Verkeerd bed. Kapot nachtkastje. (poot eraf) Werd niet vervangen. laatste dag stond er een goed nachtkastje maar was omgeruild met die van mijn partner die toen geen nachtkastje meer had????

Eten was prima

Geweldig.

Ik had graag een bad gehad voor deze prijs. Snap evenwel Dat dit moeilijk is te verenigen met het prachtige authentieke gebouw.

De bedden waren geweldig! Ook het ontbijt was een feestje.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

one off experience om misleid te zijn door de onduidelijke beschrijving van de hotel kamers
    • Patio Kamer

Tijdens de reservering het was niet duidelijk dat de geboekte kamer zich niet zou bevinden in het kasteel, maar in de aanbouw. De weg naar onze kamer was een labyrint van gangen. De hygiene van de kamer liet ten wensen over. Het onbijt was overprijzig.

Aardige en hulpzame personeel

Rustgevend
    • Patio Kamer

De routing van de receptie naar de hotelkamers in het "nieuwe" gedeelte zou nog eens opnieuw bekeken kunnen worden; met name het deel dat dwars door de brasserie voert.

De locatie in combinatie met het karakteristieke hoofdgebouw, waarbij de "nieuwbouw" waarin een groot deel van de hotelkamers gevestigd zijn op een creatief architectonische manier zijn weggewerkt, zodat de uitstraling van het markante oude gebouw volledig tot zijn recht blijft komen. Het interieur refereert aan de tijd , dat ons land koloniën bezat en met name aan Indië en wel op een positieve wijze en met veel respect voor het behoud van onze geschiedenis.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

heerlijk
    • Patio Kamer

prijs kwaliteit van de brasserie kan beter. Eten OK maar niet bijzonder, prijs vrij hoog. We wilden fietsen lenen maar die moesten we huren. Een met lekke band weer even omgeruild. (TIP; iemand 's ochtends even snel langs die fietsen laten lopen of alles nog OK is)

locatie en gebouw allebei fantastisch

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Geweldig luxe verblijf

Wat kleine minpunten in de kamer. Dit doorgegeven aan de receptie.

De locatie en de sfeer is hier heerlijk. Goed ontbijt ook. Personeel is zeer aardig. Ga zeker eten in beide restaurants, waarvan 1 met Michelin ster... En terecht.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Ontbijt was prima en de kamer uitstekend.
    • Patio Kamer

Bij de zakelijke lunch waren er eerst de clubsandwiches, vlak daarna werd het toetje al op tafel gezet. Pas na verloop van tijd kwamen daar ineens nog hartige guiche-achtige plakken en uiteindelijk de (overigens smakelijke) soep. Deze volgorde verbaasde mij.

Ontbijt was prima en de kamer uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Matige en te dure hotelaccomodatie bij een fantastisch restaurant.

Ontvangst in hotel, kwaliteit van de kamer, mn de badkamer, vieze kitranden, er was een poging deze opnieuw aan te brengen, alleen een douche, enkele wastafel, beschadigd meubilair, Ook de ontvangst was niet zoals het hoort: Euro 50 borgstelling per kamer, nog niet eerder meegemaakt.

Dit hotel wordt gedragen door het restaurant: diner was het beste dat ik in de laatste jaren heb gegeten. Ook ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een ongelofelijke aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

geen opmerking. het was jammer dat het landhuis in de steigers stond wat het aanzicht wat minder maakte en het uitzicht van de kamer belemmerde, maar noodzakelijk onderhoud mag geen reden zijn van mindere punten.

Alles was tot in de diepste details geregeld en verzorgd. Het personeel straalt professionaliteit uit met een goede mix van persoonlijk contact.