Beoordelingen over Budget Hotel Vrouwenpolder 2-sterren

Breezand 65, 4354 NL Vrouwenpolder, Nederland

prachtig
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijk ontvangen, nette schone kamer, toplocatie vlakbij strand, via voetpad richting dorp, leuke sfeer erg lekker gegeten in De Boekanier en nog een heerlijk drankje na op het terras van Duinoord …..voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.
    • Familiesuite

De handdoeken namen niet heel veel vocht op. Niet onoverkomelijk. Verder jammer dat de cv niet aankon want het was in de ochtend frisjes en het was fijn geweest na het douchen het iets warmer te hebben.

Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamer was sober maar schoon en ruim. De badkamer was prima, lekkere douche. De bedden waren aan de stevige kant, wel lekkere dekbedden.

Het ontbijt was super.
    • Familiesuite

Wij verbleven in het oude gedeelte. Mooie kamer voor 5 personen maar geen airco of koelkast. Mini badkamer met zeer kleine spiegel, extra spiegel in de kamer zou zeker geen overbodige luxe zijn. 3 stoelen op de kamer maar zelfs geen tafeltje!!!

Het ontbijt was super. Het restaurant was goed voor een keertje of eens een lunch.

Top, voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco alhoewel de kamers zuidgericht zijn.

De stilte, zeker s nachts. Het ontbijt was fantastisch. Mooi gelegen en goed onderhouden. Veilige grote parking aan hotel, boven dien gratis!

We hadden prachtig weer.Zaten vlak aan het strand.uitstekend naar ons zo gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met onhandige trap naar kamer.Zon scheen pal op kleine kamer.Erg warm.

Het ontbijt was top.De kamer was klein maar keurig netjes.Personeel erg vriendelijk.Pal bij het strand

Mooie locatie, lekker dicht bij het stand en op loopafstand naar Vrouwenpolder en veerse meer.

?

Ontbijt was prima, kamers eenvoudig maar alles aanwezig, erg leuk dat je voor je voordeur buiten een klein zitje hebt met mooi uitzicht en lekker dicht bij de zee, duin over en je bent op het stand.

Super verblijf voor de aangeboden prijs , een aanrader !
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn, koffie -thee faciliteiten op kamer zou het verblijf nog aangenamer maken

Heerlijk ontbijt, heel erg vriendelijk personeel, 2 x gedineerd in het hotel, prijs kwaliteit 10 /10 goede bedden !

Een hele mooie omgeving is geweldig, je kan heel makkelijk...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers vielen ons iets tegen een beetje klein. En het was jammer, dat ze met nieuwbouw bezig zijn, wat niet was gemeld waardoor er veel herrie ontstond dat was erg jammer als je tot rust wil komen.

Een hele mooie omgeving is geweldig, je kan heel makkelijk alle kanten op.

niet slecht maar jammer van de bouwwerken!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ja , dat er zo grote uitbreidingswerken bezig waren aan het hotel , om 7 's morgens hadden we al die drukke bouwvakkers op het ochtendritueel! en het ontbijt was pas om 8.30u! Rond het terras was een groot veiligheidshek, precies zat je in een "gevangenis"! Spijtig want dit was niet vermeld op de website. Dus hebben we daar niet veel gezeten en elders gegeten en gedronken, jammer voor de eigenaars. Maar weldra is t opening en dan zal het terug gezelliger zijn. Kortom, het was te duur voor de gezelligheid!

ontbijt was ruim voldoende en lekker , we waren vlakbij het strand en 900 meter van het dorp waar ook een grote superette en bakker en restaurantjes waren, vlakbij Veere 6km (mooi) veel fietsmogelijkheden in de buurt, onze kamer had een mooi groot gemeenschappelijk balkon met 2 stoelen en tafeltje met avondzon

Prima locatie, prima slaapkamer met douche en toillet en heerlijk gegeten
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zou het niet weten, misschien als tip bij de komende boekingen vertellen dat jullie aan het verbouwen zijn en dat het s morgens vroeg wat lawaai overlast kan geven.,

Was een prima hotel. Prima ontbijt, niets op aan te merken. Alleen jammer dat we twee ochtenden vroeg wakker werden van de verbouwing. Verder hebben we het prima geladen konden we prima bij jullie verblijven

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een eigen ingang is fijn maar de trap naar de kamer was niet prettig. verder was de kamer niet ruim maar voor 1 nacht groot genoeg.

ontbijt was prima. Personeel erg vriendelijk en gastvrij.

een heerlijke vakantie gehad.alleen spijtig van de kamer!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de te kleine kamer viel ons tegen en je kon niet echt comfortabel op het terrasje zitten!heb wel vernomen dat ze gaan verbouwen!

het personeel is super!het ontbijt voldoende en heerlijk.je kan er overigens lekker lunchen en dineren.de locatie is ideaal!direct aan het strand en knooppunt om naar hartelust te fietsen!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

aanrader, ook voor diegene die het Nederlands kustpad lopen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk. Eten was er goed, prima ontbijt. Klein en persoonlijk hotel, eigenaar drong nog aan wat te drinken aan te nemen voor tijdens het wandelen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Aangenaam
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie is slecht het lijkt wel oplos koffie, jammer! I.p.v. blikjes fruit graag vers fruit. De inrichting is wat verouderd maar er komt nieuwbouw aan dus dan komen we zeker weer.

Ontbijt was goed. Lekker vers brood Vriendelijk personeel en snelle bediening

Ook vanwege het weer hebben we genoten van ons verblijf in Duinoord.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden vielen tegen; zijn weinig comfortabel.

De locatie met een zonnig terras, evenals de balkons, voorzien van bloembakken met prachtige bloemen. Zag er heel feestelijk en kleurrijk uit. De locatie ligt in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

goed verblijf voor korte duur.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas in geval van deze kamers alleen bereikbaar via een (te) stijle en enigszins gevaarlijke buitentrap.

basic maar schone kamers met hoogst noodzakelijke faciliteiten. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke medewerkers. Ligging was goed.

Prima verblijf, goed gelegen, uitstekend restarant, eigen parkeerplaats, en gastvrij personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Maar één ding: een voor ouderen minder gemakkelijk begaanbare trap buiten naar de kamer op de eerste verdieping.

Locatie en postitieve instelling personeel

fantastisch
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De stijlen trap naar de budgetkamer toe op de eerste verdiepen. Misschien een vermelding bij deze verdieping dat deze kamer niet geheel geschikt is voor oudere mensen.

Ontbijt was goed en er is ruime keuze. Koffie is minder, te sterk. Helaas hadden we een budgetkamer en deze is erg klein. Daar zijn geen nacht kastjes aanwezig dus je kan niet je telefoon of wekkertje kwijt. Nu is de keuze van budget kamer wel onze keuze geweest omdat dit de enige kamer was die nog te boeken was.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De ligging is heel goed : dicht bij de zee, dicht bij de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtruimte eerder verouderd en niet gezellig . De kamers ( wij zaten boven ) waren niet groot, eerder verouderd en heel warm . ( geen airco ). De gordijnen kwamen los ( velcro was niet goed meer ) Wij betaalden veel ( meer dan € 100/dag ) voor kamer met ontbijt . Op de foto's toonde alles veel mooier dan het was .

De ligging is heel goed : dicht bij de zee, dicht bij de fietsknooppunten . Het ontbijt was goed .

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Eenvoudig maar goed vrijetijdshotel gelegen ineen prachtige omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is geen zakenhotel, maar dat had ik wel verwacht. Ontbijt vanaf 08.30 uur....maar men was erg vriendelijk om mij toch vroeger van een kop koffie en een ontbijtpakket te voorzien.

De locatie is geweldig. Prachtige omgeving. Op het terras van het op de benedenverdieping gelegen restaurant heerlijk gekookte mosselen gegeten.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

De derde keer dat we hier logeerden, en er zullen er nog volgen !
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel en dit alles in een gelaten, gezellige sfeer ! Uitstekend ontbijt trouwens zelfs tijdens een daguitstapje eens maken we graag gebruik van het ontbijt ook dit is mogelijk.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

locatie op 1 min.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niks, volgens de verwachtingen beperkt comfort, maar bed en douche waren perfect. verwacht geen luxe voor die prijs.

locatie op 1 min. van strand. mooi ontbijt. proper. vriendelijk personeel. correcte voorstelling, de verwachtingen zijn juist

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De kamer was voor ons doel, een overnachting op een tweedaagse trip, heel geschikt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden wel iets eerder willen ontbijten dan half 9, maar dat was het enige minpuntje.

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel, dat zelf aktief met ideeën en suggesties kwam om ons en onze andere familieleden van dienst te zijn

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Uitmuntende locatie: 100 meter van het strand.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitmuntende locatie: 100 meter van het strand. Stilteplek 's avonds; geen verkeersgeluiden. Attent personeel biedt aan koffers trap op te dragen. Prima ontbijt. Privé parkeerplaats auto. Bewaakte fietsenstalling.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het was in een woord gewoon FaNTASTISCH

Helemaal niets.

Personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt heel goed. Kamer brandschoon. Hotel ligt vlak bij het stand achter de duinen. Mooie omgeving. We gaan zeker nog een keer terug.

Ontbijt was uitstekend met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst was onpersoonlijk, en de kamerthermostaat was stuk. Het was veel te warm, terwijl dat bekend was, maar het niet aan ons gemeld werd bij aankomst.

Ontbijt was uitstekend met vriendelijk personeel.

Vriendelijke mensen, maaar de kamers! Jeezes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers! We kwamen in een barak terecht die een beetje was opgekalefaterd met een mooi linoleum en wat verf aan de muur. De badkamer was wel goed maar de prijs van de kamer was absoluut niet in verhouding met wat we kregen en dat voor een comfortkamer. De garage van mijn ouders zag er net zo uit. Bovendien bleef het tot 20uur ijzig koud en dat voor een buitentemperatuur van 13 graden.

Ontbijt viel mee, maar was niet denderend.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

ontbijt was voldoende, maar niet voor de gevraagde prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de verhouding prijs / aanbod, was niet goed. 80,00euro per nacht was +/- OK geweest

ontbijt was voldoende, maar niet voor de gevraagde prijs. Er was geen buffet en de toespijs was karig.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Verblijf was heel goed het weer was geweldig
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we zijn al aker bij duinoord geweest, vooral de omgeving de Zee trek ons erg aan Hotel is prima eenvoudige kamers maar we zijn er alleen om te rusten en te slapen

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima klein hotel heel dichtbij het strand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw waar de kamers in zaten was nogal verouderd maar de kamers zelf waren oké.

Prachtig pal tegen de duinen aangelegen dus je bent zó op het strand. Vriendelijk personeel. Ondanks/dankzij verouderde bouwstijl geen gelikte sfeer maar een vriendelijk, kleinschalig hotel.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

het personeel, het ontbijt, de accommodatie de ligging van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het personeel, het ontbijt, de accommodatie de ligging van het hotel, de parking voor de auto en de fietsen, alles was in orde, zeker voor herhaling vatbaar tot zelfs het weer was ons goed gezind

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De locatie,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoewel het diner prima was, hebben we een keer gebakken aardappelen gekregen die niet crocant gebakken waren. Wij krijgen thuis dat effect als we aardappeltjes eerst bakken en daarna nog keer in de magnetron bakken.

De locatie,

het ontbijt buffef was TOPPIE

het ontbijt buffef was TOPPIE

Vriendelijk en tijd voor een praatje
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Via rechte trap naar boven aan buitenkant. Bovenste rooster lag los. kamer gedateerd

Vriendelijk en tijd voor een praatje

dicht bij het strand, een echter vakantiegevoel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het weer, maar daar kunnen jullie niet aandoen

dicht bij het strand, een echter vakantiegevoel

Was gewoon goed.

Was gewoon goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De ligging van het hotel is perfect.

De kamers waren proper en comfortabel.

Ik miste een kleine koelkast in de kamer (budgetkamer).

De kamers waren proper en comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Terras en de ligging
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine vuilbak en geen koelkastje

Terras en de ligging

ligging

ligging

Mooi hotel op een prachtige locatie, ontbijt is prima...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel op een prachtige locatie, ontbijt is prima verzorgt en een lunch of diner is aan te bevelen. Prima keuken en vriendelijk personeel.

Personeel, uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Familiesuite

Geen koelkast, geen koffie- of theevoorziening.

Personeel, uitgebreid ontbijtbuffet.

goed en perfect gelegen bij het strand

kamer nogal klein

ontbijt was heel goed

een beetje gehorig

het ontbijt was uitstekend,het personeel heel vriendeljk

Lekker ontbijtbuffet, super diner en vlak aan zee!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt zou wat vroeger mogen dan 8u30!

Lekker ontbijtbuffet, super diner en vlak aan zee!

Goed uitgebreid ontbijt

Goed uitgebreid ontbijt

T was wel in orde
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vind prijs zeker genoeg in verhouding ontbijt

Personeel vriendelijk en aangenaam

Gewoon.

De gehorige kamer.

Ontbijt was goed

Steile trap naar boven

Locatie en kamer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk vlakbij de zee en wandel en fiets gelegenheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het niet weten??????

Het ontbijt was goed tot zeer goed van alles wat. De kamers waren goed en werden iedere dag gepoetst.

Uitstekende locatie, prima keuken en zeer vriendelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende locatie, prima keuken en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima accommodatie!

Niet heel modern ingericht

Locatie, gastvrijheid, service

• Beoordeeld op: 22 september 2017

was goed,zeker aan te raden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een extra rekje in de badkamer

Koffie bij ontbijt was lekker,ook lekker gegeten in het restaurant, personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Geweldig en kort bij het strand en mooie bloembakken
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat gehorig

Het ontbijt was heerlijk en we hebben heerlijk buiten gedineerd

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Rustig en goed

Alles was goed

De rust en omgeving

Een aardige accommodatie voor een korte vakantie in een mooie fiets omgeving .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezelligheid van de kamer.

De ligging/ontbijt.

prima lokatie voor een weekendje weg

De locatie was geweldig

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ontbijt super.

Niets op aan te merken.

Ontbijt super. Kamers schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken. Fijne correcte bediening en informatie.

Het was een tof weekend, we gaan zeker nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was ruim en proper.

Mooie locatie tegen de duinen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi netwerk werkte niet naar behoren

Aangenaam verblijf

Kamers mooi en schoon

dicht bij strand

dicht bij strand

matig

te kleine kamer

ontbijt was goed, kamer nogal klein, goede ligging

De zee

Personeel wat leuk denk te zijn door te zeggen om ergens anders lekker te eten.

De zee

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie is aan het verouderen maar wordt dan ook binnenkort ver/herbouwd.

De lokatie: Rustig en direct bij de duinen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

heel leuk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heel mooie ligging; mooi hotel, goed eten, gezellig. Direct gelegen aan het strand en aan de fietsknooppunten

heel kort :fijne midweek hebben wij gehad ,fijne ontvangst en prima personeel . bedankt
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn aan de kleine kant legger boven bed zou fijn zijn ( gsm, uurwerk en derg.)

ontbijt prima in orde alles was er

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Terras op de kamer was nt zo netjes

Ontbijt was heerlijk,ook avondeten was zeer goed

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ontbijt oke

Ontbijt oke

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Zal ik heel graag teruggaan was uitstekend
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Daar kan ik geen antwoord op geven alles ok

Voor ons alles perfect zeer goed ontbijt lekker diner en de rust. eenvoudig alles seer goed

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Vlakbij strand en fietspaden

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goed maar weinig comfort
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel te klein en de badkamer veel te klein is dringend aan vervanging toe

Het ontbijt was heel lekker er was voor ieder genoeg

Goed om te verblijven
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Lokatie;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lokatie; rustig, dicht bij strand

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

goede ligging basic vriendelijk personeel