Beoordelingen over Hotel Duinzicht 3-sterren

Alkmaarsestraat 6a, 2587 RN Scheveningen, Nederland

#16 van de 26 hotels in Scheveningen

Dicht tegen het strand
    • Studio

Terras was vuil en kon niet gebruikt worden. WC in badkamer heel onhandig geplaatst. Tijd voor renovaties. Goede parking maar soms versperd door wagens van personeel.

Dicht tegen het strand

• Appartement (6 Volwassenen)

Er was geen airco en was niet te doen in de slaapkamer.dit werd gemeld en ze zeiden onsdat dit in oude gebouwen niet ging Alsook appartement kostte 600 euro voor 3 dagen en de laatste uurtjes miesten we zelfs 20 euro per auto bijbetalen.wat ik eigenlijk niet zo klantvriendelijk vond Beetje geldbelust

Wij hadden achter het bed haast geen loopruimte was heeeeeel krap

Heerlijk dicht bij het strand en het hotel is heel goed per openbaar vervoer te bereiken. En het ontbijt was ook uitstekend

Toplocatie met enkele kleine nadelen
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwezigheid airco. Jammer dat er extra kosten zijn voor het gebruik van de kluis op de kamer alsook extra kosten voor de parking in geval je de dag van uitchecken langer wil blijven.. De toegangsbadge is zeer gevoelig en wordt bij contact met de gsm ontregeld, hiervoor moet men bij de receptie langs om de kaart te heractiveren..

Locatie, slechts 5 minuten wandelen tot aan de zee. Vlak aan de pier. Ruime kamer met compacte badkamer, misschien wel aan de kleine kant. Gevarieerd ontbijt, voldoende keuze, wordt continu aangevuld.

Voor herhaling vatbaar, kom er zeker nog een keer terug in dit hotel

Helemaal niks

Het hotel lag lekker kort bij het strand, en je kon de auto daar laten staan op de parkeerplaats. Je hoefde de auto niet aan de straat te zetten.

Een vakantie die we snel vergeten.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Waarschijnlijk is dit ooit een prachtig appartement geweest zo oogt het nl op de site booking.com. (Foto’s) Het appartement is nu aan een flinke renovatie toe. Vele mankementen en gebreken van apparatuur en huisraad. Prijs/ kwaliteit komen niet overeen. Zeker geen aanrader!

De locatie was super goed!

Wat een romantisch weekendje had moeten worden, is vanwege het hotel mislukt. Het weer was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden blijkbaar de kleine kamer. Nooit meer! De kamer naast ons had een dame van lichte zeden op bezoek. Hopeloos. Geen oog dichtgedaan. Die Duitse dame kon ik letterlijk volgen. Hier kom ik echt nooit meer!

Het ontbijt kon er wel mee door. Parkeren bij het hotel is super.

Locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matige kamer (lawaaiig) met sterke rookgeur. Ontbijtbuffet was (zeer) beperkt. Badkamer was niet schoon. Bij de receptie liepen honden van het hotel.

Locatie.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

kamer goed, onbijt zeer terleurstellend. prijs kwaliteits verhouding= ronduit slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer slecht. oud brood, slechte koffie, smaakloze kaas, oud en ook koud ei. nog nooit zo'n slechte kwaliteit meegemaakt. Eigenaar zat hard te bellen in de ontbijzaal over persoonlijke dingen.

De kamer was erg schoon

Heerlijk verblijf aan zee!

Niets negatiefs ervaren. Enige kleine dingetje was de rumoerige ventilator in de badkamer.

We kregen meer een appartement dan een echte hotelkamer toegewezen. Heerlijk ruim en comfortabel. Super dus!! De locatie is ideaal. Dicht bij het strand en de boulevard.

Tegenvallend hotel, zeker gezien de prijs, ligging is super en tramhalte praktisch voor de deur.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bad

Het ontbijt was matig; de eerste ochtend droge broodjes, uitgedroogde (gekookte) eieren, matige koffie. Op zich voldoende keuze maar toch miste er net dat extra stukje tevredenheid. Gedateerde kamer. Er is niks mis met oud, maar dit was oubollig. Open douche in badkamer waarvan het water niet snel genoeg weg kon lopen in de afvoer. Gevolg, compleet natte vloer in badkamer waardoor je dus niet meer met droge voeten naar toilet kon of even tandenpoetsen (of je moest aan het dweilen gaan, maar dat wil je niet).

Het hotel heeft een gunstige ligging, zeker wanneer je niet midden in de drukte van massa hotels wilt verblijven. Parkeren kan achter het hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Weekend weg ff lekker uitwaaien

De kaart waar je deur mee opent die deed het vaak niet en moest gereset worden. Dus midden in de nacht vrouw uit bed moeten bellen

Mooie grote kamer en locatie perfect.5 min afstand van strand. Ontbijt prima

Voor 1 nacht was het voldoende.

Bed was smal. Kamers zeer gehorig. Waterkoker vies.

De locatie was prima. Bij de tramhalte die je zo naar het centrum van D-H brengt. En op loopafstand van alles in Scheveningen. Personeel erg vriendelijk. Ideaal parkeren op het terrein.

De kamer was goed.

De badkamer

De kamer was goed. Een punt van verbetering zou een iets grotere badkamer zijn. Het ontbijt was goed verzorgd. Het was ideaal dat er parkeerruimte aanwezig was.

Ruime kamer met alles wat nodig was. Vriendelijk personeel en behulpzaam.
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen, brood niet echt vers, Redelijk aanbod. Jammer dat wat warm moest zijn zo als worstjes, gebakken eitjes en pancakes waren lauw of koud en taai.

Dicht bij de zee en wandelgebied. Ook dicht bij het circustheater en de Pier.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bad

Niets alles was naar wens ingevuld en de accommodatie ligt op een prima locatie

Goede ligging nabij het strand en ligt heel dicht bij alle faciliteiten in de buurt.

Redelijk tot matig het ontbijt maakte veel goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

De vloer was vies,geen batterijen in de afstandsbediening, geen warm water in de douche

Het ontbijt was prima heb heerlijk ontbeten het maakte veel goed personeel was erg vriendelijk

Prima verblijf maar op het ontbijt werd goed bezuinigd
    • Kleine Tweepersoonskamer

De broodjes bij het ontbijt waren oud en de kaas was ook uitgedroogd. Brood in de toaster geweest. De koffie was niet best

kleine kamer geboekt, grote kamer gekregen

Ruime kamer/appartement dicht bij het strand en alle...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bad

Ontbijt wel gevarieerd met versgebakken eitjes en pannekoekjes maar de broodjes erg droog.

Ruime kamer/appartement dicht bij het strand en alle bezienswaardigheden van Scheveningen. Tram stopt bijna voor de deur.

Erg ruime en schone kamer.

Bij het ontbijt mistte ik beetje variatie in vers fruit en koffie verkeerd uit apparaat was toch nog erg sterk. De honey smacks zaten vastgeplakt aan elkaar, maar verder écht prima en goed verzorgd!

Erg ruime en schone kamer. Fijne bedden. Attent: keukentje erbij met thee/koffie/cup a soup.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

heerlijke plek dichtbij alles!
    • Kleine Tweepersoonskamer

de schoonmaakdienst wilde niet op een later moment terugkomen, omdat dat voor hen te ver lopen was. we moesten ze alsnog verzoeken om onze kamer te verlaten. ze waren wat opdringerig

de locatie, praktisch aan het strand. parkeren bij t hotel is gratis! heerlijke douche! goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

De ligging plus gratis parkeer plek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We waren wat vroeger bij het hotel op 7 december 2017 voor 2 nachten. Na 3,5 uur rijden was de receptie dicht. We belden aan gezien je soms eerder kan inchecken en je spullen alvast kwijt kon en mijn vriendin moest nodig naar het toilet . De gepikeerde eigenaar kwam eraan lopen , op harde geïrriteerde toon werd ons duidelijk gemaakt dat de receptie om 14.00 uur open was. De eigenaar was aan het klussen in gebouw 6 a en was gepikeerd dat wij hem stoorden . Ook mijn vriendin mocht niet gebruik maken van het toilet. Gezien ze nierproblemen heeft zijn we naar het Bilderberg gerend voor haar toilet bezoek. Beste eigenaar, door gasten zoals wij krijgt u inkomen, waardoor u kunt blijven klussen. U was zeer respectloos. Behandel u gasten net zo zoals u zelf behandeld wil worden!! U was aan het klussen , verven sausen etc. We klagen verder ook niet dat we de eerste nacht in een verflucht hebben gelegen op kamer 3. Door gasten af te blaffen komen gasten niet weer. U moet u schamen dat mijn vriendin niet naar het toilet mocht en het welkom ver te zoeken was in hotel duinzicht! Wij komen hier niet weer!! Het is de toon van de muziek meneer de eigenaar ! Groet N.Bos Stadskanaal

De ligging plus gratis parkeer plek.

Eindconclusie goed voor een weekend

Ventilator gaf veel geluid door storm wastafel lekte, ontbijt redelijk jammer dat de eieren koud waren ( gebakken gekookt en roerei)

Dicht bij het strand, vriendelijk personeel, prettige bedden

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goede locatie, rest niet boven verwachting

Het plastic om de matrassen. En het inchecken tussen 2 en 5 uur. We waren er net voor 7 uur. Als we later zouden zijn gekomen zou de kamer weer op het Internet zijn gezet.

De locatie en parkeergelegenheid

de locatie en het parkeren

het ontbijt was zeer slecht 2 dagen aan de boulevard ontbijt gedaan terwijl het in het hotel er bij betaald is dat is zonde want dit zijn extra kosten maar het was echt slecht brood hard en niet vers eieren koud pancakes kei hard

de locatie en het parkeren

• Beoordeeld op: 18 november 2017

prachtplek om Scheveningen en haar strand te benutten en je ontbijt niet te hoog inschatten
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer matig

Locatie vlakbij strand en winkels/restaurants en eigen gratis parkeerplek. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Kamer goed uitgerust

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Mooie kamer, slecht ontbijt. Alles goed aan te lopen

Ontbijt was super slecht. Boter in kuipjes ruim 1 maand over datum, ham die plakt dus niet meer te eten is het andere vleeswaren durfde ik sowieso niet te pakken, zagen er heel slecht uit. Het gebakken ei lag er volgens mij al een paar dagen, broodjes waren Oke

De kamer was goed de bedden zijn prima zag er netjes uit

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fijn verblijf voor een korte stop

Bedden zijn op en zakken erg door waardoor nu nog pijn van in mijn rug. Stijle trap naar de bovenste etage.

Ontbijt was prima ondanks alle negatieve recencies. Prijs kwalieit is prima

Het hotel is echt voor mensen die nog nooit in een hotel waren.....

De informatie vooraf, wat het hotel te bieden had. Kamer was op krakende vloeren en gehorigheid na, ok. Een beetje een Faulty Towers hotel.....

Ontbijt was primitief. Oud brood, stinkende ruimte, karig beleg. Redelijk armoedig.

Was echt een terleur stelling

Het ontbeit veel ons ook tegen misschie zijn wij verwend ge raakt maar het kan veel beter.

De kamer die kregen was erg klein via het parkeerterrein moest je het bed in zie te komen langs het bed kon je bijna niet langs wij hadden gezegt dat we een scoot mobiel bij ons hadden maar deze paste niet in de kamer .

Goed naar ons zin gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Koffie en thee op de kamer. we hadden wel suiker en melk.2 kopjes en koffie zetter en waterkoker..maar verder niks

Ondbijt was heerlijk de kamer was goed.

lekker gehad

bedden

Ontbijt was prima, kamer was heel ruim, de bedden zijn van een plastic materiaal waardoor het heel warm was om op te slapen. En het bad was heel klein. Wij hebben gekozen voor locatie en charme van oud hotel.

Persoonlijk zou ik dit hotel niet meer opzoeken
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne viel heel erg tegen. Echt smerig. De kwaliteit van het ontbijt evenzo.

De ligging van het hotel, nagenoeg perfect. Wij hadden een ruime kamer, zelf met keukenblok

Locatie prima, appartement onderkomen, vies en zeer gedateerd!
    • Studio

Ontbijt was matig, koud geklopt ei.. appartement was wel groot maar oud en versleten, stinkende vloerbedekking en rotte kozijnen.. het toilet op de badkamer staat tegen het bad aanzodat je er eigenlijk niet op kunt zitten. Enige pluspunt was dat het appartement dichtbij de boulevard lag en dat je er

Dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Voldoende. Het hoeft niet veel moeite te kosten om er zelfs goed van te maken.

Sanitair en schoonmaak kamer. Mechanische afzuiging op douche/toilet maakt veel lawaai. Ik zou ook de optie huisdiervrije kamer aanbieden. Dan weet je als gast zeker dat er geen haren liggen/zweven.

ligging/Ontbijt/parkeergelegenheid

Verblijf Duinzicht
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden aangegeven dat we 2 honden mee zouden nemen en moesten helaas van een trap gebruik maken. Zou handig zijn als dat voortaan wordt gemeld.

De ligging van het hotel

Lekkere daagjes gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer lijkt ons niet veilig bij brand qua vluchtroute. Accomodatie: erg klein zolderkamertje. Douche is te krap

Goed eenvoudig ontbijt. Eigen gratis parkeerterrein Vlak bij strand

zeer goed gelegen hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was totaal versleten. Matras gaf geen enkele steun. De kamer was zeer dringend aan een opknapbeurt toe (een laagje verf doet wonderen)

zeer goed gelegen hotel. Niet te duur. Parkeergelegenheid vlak aan het hotel een zeer groot pluspunt. Badkamer was in orde en netjes

Zie hierboven, ik heb er geen foto,s van genomen

Alles, alleen de locatie was prims

Niets, de rekening klopte, niet € 80,- te veel, maar ze gaf het wel terug toen ik er iets van zei. geen lift maar een krappe smalle stijle trap 2 hoog met koffer, de deur van de badkamer kon niet geheel open en het stonk op de badkamer. Het was goor vieze vloerbedekking. En het ontbijt zag er niet uit, koffie uit een glas drinken, en het personeel was onvriendelijk.

De locatie is top - 50 m loop je al op de boulevard van...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De locatie is top - 50 m loop je al op de boulevard van Scheveningen. Parkeren ook super - achter de accommodatie. Als je aan komt rijden zet je auto gelijk op de parkeerplaats van hotel Duinzicht, anders heb je zo een bekeuring. De politie rijdt langs met een auto en er wordt digitaal gecontroleerd. Dit scheelt je € 80,00. Het ontbijt is goed. Alleen de koffie was niet echt lekker (oploskoffie). Voor de rest een aanrader.

precies wat we wilden hotel bijna aan t strand alles te lopen heel gezellig
    • Studio

brood was soms een beetje droog bij ontbijt

balkon met uitzicht op de duinen de kamer was eerder een appartement zo ruim en zelfs koffie en thee aanwezig.

• Kleine Tweepersoonskamer

jammer dat er geen lift in zit. Ik heb het zelf niet nodig maar voor mensen die slecht te been zijn is het wel lastig als je op de 2e verdieping zit.

Prijs/kwaliteitsverhouding. En de locatie, je was binnen 5 minuten op het strand

Een prima verblijf voor een combinatie kust (Scheveningen) en stad (Den Haag).
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen lift. Met een grote valies naar de 2de verdieping gaan is wat lastig.

De ligging is uitstekend, op wandelafstand van de dijk en het openbaar vervoer. Er zijn meerdere bussen en trams naar Den Haag. Wij sliepen achteraan en hoorden niets van het eventuele lawaai van de trams. Er is voldoende gratis parking op het terrein van het hotel.

Douche/toilet wat klein

Bij aankomst bleek onze kamer op de 2e verdieping te liggen; er was geen lift. Ik ben licht gehandicapt en kreeg direct een kamer op de begane grond. Bravo!

Prijs / kwaliteit verhouding goed.
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sanitair wat minder. Oude douche cabine en sluit niet goed af. Te weinig ruimte bij ontbijt zaal. Wachten op vrije tafel en stoelen.

Dichtbij strand en boulevard. En tramhalte dichtbij.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

lekker kort bij zee

We sliepen 2 hoog het trappen lopen mijn man heeft copd je zou ergens aan moeten en kunnen geven dat je graag beneden een kamer wilt ze zijn er wel

Ontbijt was prima ruime kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Personeel was goed

Airco, geen batterijen in afstandsbedieningen van tv. Water bezuiniging is goed maar dit overdrijven is niet goed ik wil graag nog wel weten als ik onder de douch sta. te ver dicht geknepen.

Personeel was goed

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed, schoon maar enorm warm!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was warm! We waren er op een dag waarbij het overdag 28 graden was, het raam kon niet helemaal open en de kamer koelde totaal niet af. We sliepen dan ook op de tweede verdieping.

Het ontbijt was uitgebreid, kamers goed. Vriendelijk ontvangen en goede parkeerservice.

Kamer waren prima in orde, hele goede locatie incl. parkeerplek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We konden maar tot 12u 's middags parkeren bij het hotel. Dit betekende dat we eigenlijk na het uitchecken weg moesten uit Scheveningen. Alle andere parkeerplekken waren al bezet.

Locatie was goed, parkeren bij het hotel is erg fijn. Alle parkeerplekken in en rondom Scheveningen pier stonden snel vol. Het was dit weekend lekker weer en er waren veel activiteiten. Zonder parkeerplek bij het hotel hadden we niet comfortabel kunnen parkeren.

prijs-kwaliteit niet goed

Ontbijt was echt niet goed. Brood zeer droog, warme gerechten (eieren etc,..) waren lauw of zelfs koud. Pannenkoekjes waren taai. Was altijd maar 1 croissant aanwezig. Als iemand een croissant nam, dan werd er pas een tijd nadien een andere gelegd. Er waren enkel doorschijnende(!) glazen tassen om koffie uit te drinken. Deze waren niet zuiver en erg oud. Kamer was niet zuiver. Dekentjes die op het bed lagen waren ranzig en zaten vol haar/schilfers. Kamer heel onafgewerkt en er hing vaak een stank.

Gratis parking en wifi zijn een voordeel. Ook de ligging is top. Vlakbij de dijk en de tram.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

afdoende

De kamer was de eerste dag niet opgemaakt , op verzoek der 2e dag wel maar toen was de koffie voor het apparaat op de kamer weer niet aangevuld en kreeg ik niet de indruk dat er veel meer gedaan was dan het bed dichtgooien en 1 prullebak legen Overal zaten haren , er was een dun onderlakentje over een met plastic beklede matras en het kussen was blijkbaar ooit gewassen en nu verworden tot een vreemde klont.

De locatie, vriendelijke receptie, goede parkeergelegenheid. Het ontbijt is op zich heel aardig, er werden eitjes geklutst en gebakken evenals pannekoekjes nadeel daarvan is dat alles ( haar en kleding ) de rest van de dag naar gebakken ei rook. kamer 13 heeft een balkonnetje maar er waren geen stoeltjes

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goed genoeg voor het geld.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden waarvan het matras een kunstof laag heeft. Snap het wel maar daardoor slecht slaap comfort.

Ontbijt was prima keurig verzorgd en complete keus.

fijn knus hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De goedkope kamer die we geboekt hadden was nog bezet. We kregen een ruime kamer voor dezelfde prijs. Hotel ligt gunstig. Straat oversteken en je loopt op de boulevard. Gratis parkeren achter het hotel, ideaal. Ontbijt was voor ons prima. Keuze genoeg en alles werd op tijd bij gevuld. Heerlijk geslapen, fijn bed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Slecht, persoonlijk raad ik dit hotel niet aan.

Ontbijt: in de 3 dgn geen vers brood gehad. Er zijn eieren, gebakken /roerei en gekookt. B.v. een lekkere verse croissant ontbreekt. Van de koffie mag de kwaliteit beter. Ik heb het vermoeden en bewijzen dat de producten van Aldi of Lidl komen. Kan onder de noemer vallen--> ontbijt gratis. Maar er is niets gratis. Ontbijt Is in de prijs verdisconteerd. Vandaar is de prijs kwaliteit verhouding niet in evenwicht. Neen, geen aanrader! Het zijn woonhuizen, niets mis mee. Maar slaapkamer te bereiken via smalle trappen --> niet gemakkelijk. MAAR er is aan geluidsdemping denk ik niets gedaan. Ik kon mijn buren, letterlijk verstaan. De sloten op de kamerdeur en buitendeur kunnen met een digitaal systeem geopend worden. Zij moeten daarna in het slot vallen. Dit is door beide panden hoorbaar. Dus niet plezierig om 03.00. Ik vond de eerste dag op de dekbedhoes hondenharen? Hond? Tot ik de 2e dag een gast met een hond in de ontbijtkamer trof. Ik vind dat dit niet kan. Niet hygiënisch.

Badkamer is oké. Afstand tot strand oké. Op de kamer staat een koffieapparaat en snelkoker met thee en koffie, dit is oké. Wifi en tv is oké.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ideale lokatie maar verwacht niet teveel luxe
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was gehorig, de (houten) vloer kraakt erg en de gordijnen houden geen licht tegen (dus omo 7u wakker). Cappuccino-poeder op de kamer was 4 maanden over de datum, douche-deurtje hing los in rails en er zaten vlekken in de badhanddoeken (waren wel gewassen maar vlekken zijn er niet uit te wassen blijkbaar). Ontbijt redelijk, klein buffet.

Ligging is prima, in 2 minuten loop je naar de pier van Scheveningen. Parkeren is gratis, dat is fijn, WiFi is goed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Mwoahh..
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden 1 2 persoonsbed gereserveerd en kregen 2 boxsprings die tegen elkaar aangeschoven waren, waardoor er een naad ontstond. Lekker tegen elkaar aankruipen was dus niet confortabel. Het ontbijt viel erg tegen. Het brood, de wafels en muffins waren droog. (niet vers) De afbakbroodjes waren niet goed gebakken waardoor het net een deegbol was. De koffiemachine was niet goed afgesteld, waardoor de koffie over de rand heenging. Wanneer de lamp van de WC aanging, was er een naar geluid.

De locatie was perfect. Dichtbij het theater, dichtbij het strand + parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Had er wat meer van verwacht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bad

Het is een oud pand, dit betekent dat de vloeren kraken en dat het ontzettend gehorig is. Lawaai van de afzuiging in de badkamer naast ons was erg irritant. We konden de buurman horen scheren s'ochtends. Waterdruk van douche was niet al te hoog. Ligbad was de 10 euro extra niet waard. Wij hadden de zolderkamer. Ik weet niet waar de 3 sterren op zijn gebaseerd.

De locatie, gratis parkeerplek en koelkast bevielen het meest. Inchecken tot 17.00 uur. Medewerker is voor ons gebleven tot 19.45 uur.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

prima hotel voor een nachtje dicht bij zee, waarbij je niet overdag op je kamer hoeft te zijn.

Ontvangst was afstandelijk. uitzicht op begane grond aan achterzijde is op parkeerplaats en niet op de duinen.

de ligging van het hotel, op loopafstand van het strand. koffie/thee mogelijkheid op de kamer en aanwezigheid van koelkast.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Lekker bijgekomen.. Top locatie, Sfeervol
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Viel tegen, is overdreven.. Het pand is gehorig, met huisdieren was dit was ongelukkig. Wat het ook wel weer mooi maakte, een oud huis met stijl. Het is geen standaard hotel. De douche miste een raampje uit de scheiding wand, waardoor de douche helemaal nat werd met douchen. Maar dat was meer onhandig.

Bedden waren heerlijk!! Ik wilde het bed wel mee naar huis nemen. Ik heb nog nooit zo'n lekker bed gehad. Locatie, oud pand met sfeer, een appartement met hotel voorzieningen. Heel huiselijk .. Top!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

grappig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De gezelligheid in de ontbijtruimte. Als ik naar buiten keek keek ik op huizen....helaas niet op zee of duinen...

De kleine maar toch gezellige ruimte....

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

lach wekkend,.....
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bad

het bad en het ontbijt, te korte gordijnen bij de badkamer , inkijk . tv afstands bediening batterij was leeg.

Bed(den )waren goed, er waren genoeg handdoeken.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Kort verblijf gezin met 2 kinderen : prima

Badkamer aan kleine kant maar op zich wel netjes, föhn werkte niet echt goed, het is beter om eigen föhn mee te nemen. Wifi werkte traag

Goede prijs-/kwaliteitverhouding, gratis parkeren achter het hotel, boulevard op 5 min lopen, tramhalte vlakbij, ruime kamer voor 4 personen, ruime keuze ontbijtbuffet, nette ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

In een woord GEWELDIG

Wij waren echt tevreden.

Ontvangs vriendelijk _ontbijt voldoende_de kamer had een koelkast en er was voorziening voor koffie of thee dat is toch prettig

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Voor een nachtje prima accommodatie. Maar verwacht niet veel van de rest.
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de badkamer rook je continue de afvoer put, niet heel fijn. Dus deur dichthouden en raam op kiepstand. Ontbijt was ook erg matig. Broodje en wat beleg. Koffie was niet lekker en de "warme" producten, ei, pannekoekjes waren koud. Jus d'orange was ook niet lekker.

Prima ligging van accommodatie. Op paar min. lopen van circustheater. Je kan je auto gedurende het verblijf kosteloos op privé terrein kwijt! Het ging ons alleen om de overnachting dat was prima, heerlijk geslapen. Prima douche (behalve de lucht van de afvoer).

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ontbijt was goed, personeel was vriendelijk, en ligging...

Ontbijt was goed, personeel was vriendelijk, en ligging hotel is perfect, zo bij het strand en alle restaurants en winkels. Ideaal om gratis te parkeren bij het hotel in deze drukke omgeving!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Kamer prima, maar gevlucht voor de kou,bij terugkeer gerieflijk. Goede bedden!
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg koud bij binnenkomst. Buiten vroor het en de cv stond op 1....Dat had echt een paar graadjes warmer gekund! De badkamer was en bleef veel te koud!

De kamer was goed, de bedden ook. het was er ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Niet alles was top, maar wel over het algemeen voldoende. Ik zou er zo weer heen gaan.

De hagelslag tijdens ontbijt zag er niet erg fris uit. Verder liep de wasbak moeizaam leeg en zat een rare vlek in mijn dekbed.

Het onbijt was netjes verzorgd. Best ruime kamer met keukentje. Prima locatie met parkeerruimte op loopafstand van de Pier.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Heerlijk verblijf gehad

Bed was wat smal 1.40

De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.(30 euro pp per nacht) Gratis parkeren Kamers niet groot, maar keurig. Grote koelkast tot je beschikking. koffie en thee op kamer, zelfs cup a soup. Om de hoek ,tram naar Den Haag. En boulevard zowat naast hotel. Zeker aanrader Ontbijt ook prima.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Enorme teleurstelling, oud en vies hotel!
    • Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn enorm gedateerd en sanitair zit vol kalk en erg stoffig. Bij de entree overal hondenhaar. Het ontbijt was absoluut niet bijzonder, oud brood, koude pannenkoeken enz. Mensen naast ons waren foto's aan het maken van de vieze grond en stoelen.

De locatie van het hotel is ideaal.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Op zich goed maar door de rare omstandigheden flinke tegenvaller.

Niet schoon! Onder het bed lag een vieze herenonderbroek van wie weet wanneer! Legde mijn boek onder het bed en graaide daarin. Bah, bah, bah. Om 6.50 door blaffende honden voor onze kamer binnenshuis dus gewekt. Op mijn opmerking over beide zaken weer zeer lauw gereageerd geeneens excuses ! Kan gebeuren!!!!!!!Dat vind ik nog het ergste.

Ligging goed. Kamer op zich zeer goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gewoon een goed hotel, wij gaan nog een keer terug.

Het was erg koud op de kamer, vooral als de verwarming 's nachts uit stond. In de badkamer was geen verwarming dus dat was ook niet al te prettig.

De locatie is geweldig, super dichtbij de boulevard en het strand, personeel is super vriendelijk en alles is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Klein hotel, goed gesitueerd in Scheveningen met vriendelijke uitbaters.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kwaliteit van het ontbijt was redelijk maar niet meer.

Vriendelijk personeel. Parkeren gratis. Toereikende Wifi op de kamer. Goede prijs voor de accommodatie.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Gratis parkeren en dat in Scheveningen! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Niet echt een warm welkom en niet zo gastvrij. - De receptie was bij aankomst nog niet open maar we zouden wel de auto alvast (gratis) kunnen parkeren -> jammer dat er nergens staat aangegeven hoe of wat. - Minimale bezetting in het hotel; ontbijt was heel uitgebreid maar droge broodjes, koude en droge gebakken eieren, rauwkost en gesneden fruit allemaal uitgedroogd. Geen lekkere koffie. Bovendien was het erg koud in het ontbijtzaaltje. - Jammer dat bij het uitchecken niet even gevraagd was of alles naar wens is geweest (kleine moeite groot plezier). Tevens gevraagd bij het uitchecken of de auto misschien iets langer dan 12.00 uur geparkeerd mocht blijven staan. Antwoord: voor deze keer hoeven we niets bij te betalen (hotel was nagenoeg leeg en dus nog behoorlijk veel lege parkeerplaatsen). Niet zo klantvriendelijk dus.

Gratis parkeren en een superlocatie (straatje achter de boulevard). Nette en schone kamers met heerlijke bedden en faciliteiten zoals gratis koffie en thee en een koelkast op de kamer is ook wel fijn. Het ontbijt is erg uitgebreid. Prijs-kwaliteit is absoluut in orde.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

De ligging van het hotel t.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer wel erg klein. We hebben een lift gemist bij aanvang.

De ligging van het hotel t.o.v. Den Haag. Snelle verbinding met tram. Vlak bij strand en Boulevard. Prima ontbijt...fijn dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van voorverpakte materialen, dit in het kader van mileu en duurzaamheid. Top. Hotel schoon, netjes en vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Mooie grote kamer !
    • Kleine Tweepersoonskamer

Directe omgeving! Echter al vrij snel kon je prima wandelen in een mooie omgeving(Duinen of strand) Wel eningszins buiten het cetrum(b.v. m.b.t. de bioscoop0

Mooie grote kamer !