Beoordelingen over Van der Valk Hotel Emmen 4-sterren

Verlengde Herendijk 50, 7833 JD Nieuw-Amsterdam, Nederland

#2 van de 3 hotels in Nieuw-Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

Perfecte ligging aan autosnelweg .

Bij aankomst om 20h45 geen roomservice meer na 20h00 . Ook restaurants sluiten om 21h00. Jammer want ik had grote honger. Hoe kan dit bij een dergelijk hotel ? Ongehoord.

Perfecte ligging aan autosnelweg . Mooie kamers met goede bedden , WiFi , koffie op kamer en douche + bubbelbad.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goede locatie net aan Duitse grens.

Kan netter , ook een renovatie.

Goede locatie net aan Duitse grens. Goed restaurant, koffie op kamer, WiFi , bad en douche. Ruime kamers. Parking inkluus.

verder was het prima.

een kamer aan de voorkant van het hotel heeft veel last van het verkeersgeluid van de grote weg. ook 's nachts.

kamer was heerlijk ruim, bedden waren prima en ontbijt was zeer uitgebreid,

Prettig

In het zwembad hing een onderwaterverlichting los. Dit gemeld bij de receptie dit kon geen kwaad het was al wat langer zo. Ik kan me voorstellen dat kleine kinderen nieuwsgierig zijn en er naar toe duiken. Het kan misschien helemaal geen kwaad maar vind het toch geen prettig idee.... Desondanks wel genoten in het zwembad.

Eten was voortreffelijk. Zwembad heerlijk.

prima hotel met deze keer aandachtspuntjes

We komen regelmatig in dit hotel. We hadden een kamer op de begane grond. Het was er erg warm. Stond wel een ventilator wat prima was maar daarmee krijg je de kamer niet op een comfortabele temperatuur. Ontbijt was wederom prima. Alleen deze keer kwamen we om 9.50u binnen en het leek of er een bom was gevallen. Alle tafels stonden vol en bij het buffet was er veel "op". Weinig medewerkers wat we hier zeker niet gewoon zijn. Na 10.15u kwamen er weer medewerkers en binnen 20 minuten zag het er weer redelijk uit. Zijn we niet gewoon van dit hotel. Ook waren de medewerkers niet zo vriendelijk als we gewoon zijn. Niet aangesproken tijdens het ontbijt ook niet binnenkomst en bij vertrek of ook niet gevraagd naar naam of kamernummer.

Prima ontbijt. Heerlijk hotel. Altijd top alhoewel deze keer wel wat aandachtspunten. Vakanties....???

heb. het omgedraaid sorry

ho nee hoor alles was prima .eten ontbijt buffet de gastvrijheid .het personeel.en alles zag er netjes verzorgd .en dat zwembad super in zo even te zwemmen .in 1 woord super gehad

heb. het omgedraaid sorry Maar miste de airco een beetje en mischien zonneschermen aan buitenkant befaamde grond

De kamer.

We hadden roomservice ontbijt besteld. Maar dat kwam 3 kwartier te laat. Waardoor wij het niet op konden eten omdat we weg moesten. Dan betaal je veel geld daarvoor en ze zijn het vergeten. ..krijg je alleen een excuus. Dat vond ik erg slecht.

De kamer. En het zwembad

Het was prima!

Te temperatuur van de kranen bij het bad en bij de douche zijn niet goed af te stellen. Snel te heet of te koud

Ik was er met mijn blinde dochter en ze kon er goed rond lopen

prima, mooi hoetel met alle voorzieningen bij elkaar

ver van de plaats emmen, niet tevoet te doen om even rond te lopen. in de buurt is weinig te doen.

mooi hotel, rustige ligging, goed eten. mooie en goed te berijken fietsenkelder met voldoende mogelijkheden voor opladen.

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed te bereiken met uitstekende kamers

Zwembad was op zich prima, maar wel iets kleiner dan vanaf de foto's (en andere VdValk hotels) verwacht

Heerlijk ruime kamer, met bad en douche. Bovendien zeer goed bereikbaar aan deA37

Heel aangenaam verblijf en eindelijk een fitnessruimte waar je wat mee kunt!

Je merkt dat het hotel al wat ouder is. Sommige zaken b.v in de badkamer en de kamer vertoonden wat slijtage. En in een Hollands hotel heb ik graag echte washandjes of kleine doekjes i.p.v. die papieren ondingen die meteen scheuren.

Vriendelijk personeel. Ruime kamer en zeer goede bedden! Mooi zwembad met whirlpool en goede fitnessfaciliteiten. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. Mooie, ruime entree die het gevoel geeft in iets van kwaliteit en grandeur te komen.

Was verder prima heel aardige jongeman in de bar.

De dame aan de balie had vast haar dag niet onvriendelijk en kort af. Tevens hadden we maandag 13 mei op booking gelezen dat het incl ontbijt was wat de dame in alle toonaarden ontkende.Volgens haar nooit ontbijt erbij.Wij zijn echter veel onderweg en weten beter beetje jammer deze ontvangst.

Het bed heel goed maar liever een groot bed. Het bad was heerlijk

Perfecte locatie aan autosnelweg en toch zeer rustig...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt in kamer kleeft onaangenaam. Ik was allergisch aan een schoonmaakproduct op de kamer. Niezen , loopneus en hoofdpijn. Kamer en badkamer waren trouwens niet netjes. Super kleine handdoekjes in badkamer.

Perfecte locatie aan autosnelweg en toch zeer rustig landelijk. Lekker eten en vlotte bediening. Grote ruime deluxkamer met koffie op de kamer, terrasje en bubbelbad en douche. Gratis parkeren, tankstation net aan lange oprit.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

bar was niet toegankelijk op 6/3 omdat er een relatieve...

bar was niet toegankelijk op 6/3 omdat er een relatieve kleine besloten groep er at. Dit had ook wel in een zaal gekund. Nu zijn meerdere keren gasten de toegang tot de bar ontzegd terwijl er geen alternatief was om Champions League wedstrijd elders te bekijken.

Grote complete kamers met prima bedden.

Het diner is in tegenstelling tot het ontbijt zeer matig. Matige kwaliteit van product, bereiding en garnituur zijn ronduit teleurstellend. Ik heb al veel van de kaart op en buiten het stoofpotje valt alles erg tegen. De geserveerde garnituur is niet meer van deze tijd. De prijs/kwaliteit verhouding is hierdoor zwaar onvoldoende. Uitgaande van de ervaringen in andere vd Valks, moet dit veel beter kunnen....

Grote complete kamers met prima bedden. Vriendelijke en kundige medewerkers. Mooi groot binnenzwembad voor de afwisseling. Ontbijt is uitstekend.

Ontbijt was goed praktisch ingedeeld buffet.

kamertemperatuur bij binnenkomst erg warm

Ontbijt was goed praktisch ingedeeld buffet. Airconditioning op de kamer gaf om de zoveel tijd een brommend geluid en lekte water. Dit uiteraard gemeld bij de receptie

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het diner & ontbijt waren zoals altijd erg goed.

Onze kamer had wat achterstallig onderhoud. Personeel beneden achter de bar straalde weinig “gezelligheid” vanaf. Daar hoorden we meerdere echtparen over klagen. We zijn dus maar vroeg naar onze hotelkamer gegaan.

Het diner & ontbijt waren zoals altijd erg goed. Bediening in het restaurant en bij de receptie erg netjes/vriendelijk.

Rust.

Live Cooking werd bij afrekenen 17 euro duurder, maar kregen we na klagen terug. We zouden zondags tot 17 mogen blijven, maar bij aankomst was dit toch niet mogelijk. 4 uur in de ontvangsthal zitten wachten op ons vervoer. Jammer

Rust..

De Kerstdagen met partner zoon en kleinzoon doorbrengen

Niets op aan te merken

Zeer uitgebreid ontbijt. Comfortabele kamers. Zwembad en hot whirepool heerlijk ontspannend. Kerstdiner bijzonder smakelijk met enthousiaste bediening. Brasserie voor de borrel. Kortom alles was ontspannend

ontbijt erg goed en uitgebreid, bedden lang genoeg voor...

ontbijt erg goed en uitgebreid, bedden lang genoeg voor iemand van 2 meter, alleen dekbed helaas beetje te kort. personeel vriendelijk, accommodatie zeer gezellig aangekleed voor de kerst. perfecte uitvalsbasis voor centrum Emmen en Wildlands.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

eens maar geen tweede keer

aan de ontbijttafel vlogen de stof vlokken over het eten en het servet was gerafeld

wij verwachten dat het ontbijt bij de prijs was inbegrepen maar we moesten er een fors bedrag voor betalen

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel, kom graag terug.

Zou het niet weten.

Kregen een upgrade naar een zeer ruime suite. Badkamer is groot. Uitstekend diner met attente en snelle bediening. Zeer uitgebreid en voortreffelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Koffieapparaat op de kamer gaf wel heeel weinig koffie.

Koffieapparaat op de kamer gaf wel heeel weinig koffie. Jammer dat, dat als je dit meld bij de receptie, er geen kopje koffie werd aangeboden. Alleen de opmerking: dan had je even moeten bellen... Wat kost van der Valk twee kopjes koffie... jammer..

Naar volle tevredenheid.

We kregen bij aankomst een upgrade naar een suite. Deze was perfect!!, zelfs met bubbelbad en eigen sauna. Het ontbijt was prima, ruime keus. Het buffet op zaterdagavond was geweldig. Een aanrader.

Met 10 pers.

Met 10 pers. Kregen we een gezellige ronde tafel,voor diner en ontbijt, mooi gedekt, wat feestelijk aandoet. de 5 kamers naast elkaar, heel gezellig, en mooie , prima bedden, schone kamers! dus voor herhaling vatbaar!

Heerlijk verblijf voor paar dagen er tussenuit in mooie omgeving, gezinsvriendelijk hotel!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Heerlijk zwembad. Prima verblijf voor paar dagen er tussen uit en genoeg te zien en te beleven in de directe omgeving!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Het waren 3 heerlijke dagen.

De matrassen waren doorgezakt waardoor het niet lekker lag en het leek of je eruit gleed aan de zij kant. Verder was het erg gehorig. Vooral vanaf de gang. Daardoor niet zo lekker geslapen.

Heerlijk ontbijt, super schone kamer. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geen representatieve ervaring voor het van der Valk.

Kamervloer was vies, er lag een opengemaakte zak oude snoepjes in de kast van vorige logees. In de minibar lag oude beschimmelde kaas en een half flesje vitaminewater, handdoeken waren gerafeld, gordijnen waren kapot waardoor ik deze niet volledig kon sluiten en geen privacy genoeg had bij het slapen en omkleden. Ik sliep op de BG. Bij de fitnessruimte waren drie apparaten kapot waardoor het fitnessen ook niet echt een prettige faciliteit was. Ik had specifiek het van der Valk hotel geboekt om de mogelijkheid tot fitness. De zakelijke factuur lag niet klaar terwijl ik al de avond tevoren had betaald, omdat ik op tijd weg moest. Thuis bleek dat de factuur verkeerd was opgemaakt en de later opnieuw gemailde factuur foutief gespeld. Ik heb tot heden geen juiste factuur gemaild gekregen. Bij het melden van van mijn klachten is hier niets mee gebeurd. Er werd mij gemeld dat de vorige klanten van de kamer geen klachten of mankementen hebben gemeld. Ik kreeg een kaartje mee om mijn klacht per mail in te dienen. Dit heb ik twee maal moeten doen alvorens respons te krijgen. Het respons was enkel een gemaild excuus en dat was het. Ik heb veel te veel geld betaald voor echt een slechte kamer en niet naar behoren functionerende faciliteiten. Ik ben altijd goede kwaliteit van het van der Valk gewend. Redelijk hotel voor families, niet als zakelijke klant om zaken in te doen.

De ruimte in de kamer. Het restaurant en de service in het restaurant was uitstekend!

We voelden ons in de watten gelegd..

Wij hadden een kamer aan de voorkant. Hebben helaas de hele nacht geluidsoverlast van de snelweg gehad. Waardoor je toch minder goed slaapt. Tijdens het ontbijt werden de lege borden al weggepakt. We voelden ons een beetje teveel, zo van nu hebben jullie genoeg gehad....

De kamers waren erg ruim, netjes verzorgd. Bedden waren oke. Ontbijt was heel goed verzorgd, heel veel keus. Goede kwaliteit..

Goed verblijf, alles keurig schoon en goed ontbijt.

De temperatuur in de kamers was erg hoog en er was geen klimaatbeheersing/airco (was wel een warme dag geweest). In de informatiemap op de kamers stond dat er wifi beschikbaar was middels wifi-kaarten. Dit was niet nodig, er was gratis wifi beschikbaar. Tip op de informatiemap aan te passen.

De ruime schone kamers, vriendelijke bediening.

Genoten van de prachtige grote kamer en badkamer van de deluxe-kamer

De laatste nacht helaas moeten verhuizen naar een standaardkamer waar ik het heel benauwd kreeg vanwege de hitte én het ontbreken van een airconditioning (wat op deze kamer wel nodig is!).

De eerste twee nachten op een de luxe kamer genoten van de rustige, grote kamer en prachtige badkamer met bubble bad én inloopdouche.

verblijf was goed

voor de prijs hadden wij een betere kamer met meer uitzicht verwacht.

het ontbijt was prima en de kamer was uitstekend, alleen uitzicht was moeilijk, omdat wij moesten gaan staan om iets te zien. Ramen waren erg hoog.

Ruimte voor verbetering
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De straal van de douche was erg magertjes en de temperatuur was lastig in te stellen. Het was te heet of te koud. Het interieur van de kamer mag wat moderner.

De locatie was prima net als de grootte van de kamer. Gerenoveerde badkamer.

Ontbijt top, service super uitstekend kan booking.

Het oplossen van problemen van booking.com, van der Valk(in Emmen)heeft het super opgelost.

Ontbijt top, service super uitstekend kan booking.com nog wat van leren.

Het verblijf is ,niettegenstaande de bovenstaande kleine ongemakken, ons

De indeling van de kast voor de "hangende" kleding. De "knaapjes" hangen niet naast elkaar, maar achter elkaar. Niettegenstaande de uitschuifrail is het pakken van de kleding daardoor onhandig. Verder is de douchedeur niet sluibaar. ( niet goed afgehangen.) Ook het ontbreken van een telefoondoucheslang in de douche is jammer.

De uitgebreide keuze uit het ontbijt en de vriendelijke personeel .

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Niets viel tegen, behalve de koffie was dit keer wat minder. Over smaak valt niet te twisten.

alles was eigenlijk geweldig, maar de mogelijkheid om even te kunnen zwemmen en eventueel fitnessen, is zeker een pluspunt

Geen licht in douche gedeelte, kamer was ergbenauwd. Stoelen in restaurant lagen vol kruim, mes naast tafelpoot op de grond. Ontbijt op zondag tot 10.00. Geen water in minibar(zijn we gewend in overige van der valk hotels) erg prijzig voor wat je kreeg. Ontbijt niet erg luxe voor €14.50 pp

De omgeving, goede bedden

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Diner een aanrader, lekkere wijn ook, tuin mooi met Annabella's

We sliepen aan de straatkant, veel lawaai van auto's volgende keer aan de tuinkant vragen nu hebben 2 van de drie personen(3 kamers) zeer slecht geslapen, echt jammer

Ontbijt super, diner trouwens ook

Ruime kamers met mooie badkamer.

Het hotel ligt langs een doorgaande weg. Als je aan de verkeerde kant zit zou je hier last van kunnen hebben. Ons heeft het niet gestoord.

Ruime kamers met mooie badkamer. Groot balkon. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Hotel van der Valk Emmen, een aanrader!

Wij hadden een prachtige kamer met bubbelligbad. Het personeel was uiterst vriendelijk en het hotel ziet er zeer verzorgd uit. Het zwembad is super! We hebben er ook 's avonds gegeten, erg lekker. Het ontbijt is top.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Moderne en luxe hotel in Emmen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had geen badjas in mijn kamer, dat zou wel handig zijn ivm het zwembad

Het hotel is top. Erg schoon, goede kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Leuk restaurant ook.

Goed hotel!

De inrichting van de kamer is inmiddels wel aan een up-date toe. Het bubbelbad maakte heel veel herrie. De deur van de douchecabine ging heel moeilijk open. Jammer dat het balkon doorliep, dus vreemde mensen liepen langs het raam.

De kamer zag er netjes en schoon uit. Alles was aanwezig. Goede matrassen. Ontbijtbuffet was geweldig. Ook heerlijk in het restaurant gegeten. Dochter en haar vriend hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad.

heel fijn verblijfadres

grotere TV, er hing een kleine flatscreen op een grote afstand

alles prima geregeld van ontbijt tot diner of lopend buffet dit was echt goed, maar ook de kamers en accommodatie we komen zeker nog eens terug bij van der Valk Hotels.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed hotel, vriendelijk personeel.

We zaten er 2 nachten. Op de laatste avond kwamen we erachter dat er geen stop in het bad aanwezig was. Dus niet kunnen genieten van het bubbelbad. Daarnaast is er een inloopdouche. Heb tussendoor 2 keer de kraan uit moeten doen omdat het water zo langzaam wegliep. De andere ochtend gingen we naar huis. Had me dit eerder opgevallen had ik er zeker een melding van gemaakt.

Eten was uitstekend! Veel keus. Wat omschreven staat is ook aanwezig qua faciliteiten. Vriendelijk personeel. Niks is teveel gevraagd. Kindvriendelijk hotel.

Het was een kort verblijf maar daar is ook alles mee gezegd.

Locatie aan snelweg, veel geruis van voorbij rijdend verkeer, met name 's nachts. Een paar lampen waren defect. 1 grote bad handdoek voor 2 personen. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling maar maak wel de kamer in orde. Kamer ziet er wat oubollig uit, verwacht je niet als je het hotel aan de buitenkant ziet.

Goede bedden, fraaie douche, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

In de ochtend al vroeg wakker van herrie van dichtvallende deuren van andere hotelbezoekers. Dit dreunde helemaal door.

Prijs kwaliteit Fijne kamer Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Super!

De bedden waren te zacht, waardoor we pijn in onze rug kregen. De deuren sluiten hard. Je kan niet zachtjes de deur sluiten.

Het ontbijt en het bubbelbad in de kamer. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goede voorbereiding op bezoek Wildland's Emmen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een balkon zou lekker zijn geweest, dat hadden we niet

Overdadig ontbijt, een bubbelbad en regendouche, lekkere bedden, een tablet op de kamer met informatie

• Beoordeeld op: 15 april 2017

aangenaam en comfortabel voor schappelijke prijs

Horecapersoneel 's avonds kwam heel gereserveerd over. Leek weinig passie voor het werk te zin. Of ze waren heel strak geintrueerd

Kamer was uitstekend, ontbijt ook maar daar betaal je wel 15 Euro pp voor.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heerlijk geslapen en ontbeten

De kamer was vrij donker vanwege te weinig verlichting. Daarnaast had de kamer weinig stopcontacten (slechts 2: woonkamer, badkamer). Comfortabel je mobiele apparatuur opladen is lasting. Je telefoon/wekker opladen op je nachtkastje is er niet bij.

Aan het uitgebreide ontbijt kun je zien dat dit niet het eerste de beste hotel is. Alles is ruim opgezet met een uitgebreide keuze. Zoiets zie je niet in een gemiddeld stads- of dorpshotel. Daarnaast had ik een upgrade en kreeg ik de family room. Het bed slaapt beter dan m'n eigen bed thuis.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goede nachtrust voor een goede prijs.

De kamer die ik kreeg toegewezen was een tikkeltje gedateerd. Ik zag ook kamers die recent waren verbouwd. Redelijk gehorig, personeel zou zich hiervan wat bewuster kunnen zijn.

Prijs/kwaliteit verhouding. Prima bedden en grote badkamer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Een relaxed verblijf en mooie kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten mag minder zout,en een ruimte voor de kinderen in het restaurant zou wel fijn zijn,ze waren daar aan het verbouwen misschien komt t nog...

De kamers waren super!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Lekker ontspannen

De menukaart in het restaurant (en dus de gerechten) stamt nog uit de 60er jaren. Eten viel tegen - thuis kook ik beter. Mag wel eens wat eigentijdser; zie de nieuwste Van der Valk vestigingen! De aparte whirlpool in het zwembad was net zo koel als het zwemwater, dus geen hottub waarop ik me had verheugd Vloer van doucheruimte: aangekleefd vuil rondom de afvoer. Maak eens een keer GOED schoon!

Ontbijt is altijd top bij Van der Valk. Bedden ook uitstekend. Prettige sfeer. Geluid van snelweg voor de deur viel alleszins mee. Naar Emmen rijd je in 10 minuten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima, hotel, goede bediening, goede ligging.

Soms heb ik de behoefte aan een betere leeslamp, omdat alle lampen zeer gedimd licht geven en ik stukken moet kunnen lezen. Bestek avondeten: de vorken met houten handvaten zijn niet te hanteren: dit is weer zo'n "mooi-zijn" product, maar over de handvaten van deze vorken is niet nagedacht. Die liggen verkeerd in de hand. Verder staat het telefoon / faxnummer op de welkom-kaart met kamersleutel, zodanig klein geschreven, dat ik een vergrootglas nodig heb om te zien welke cijfers er op staan. Niet handig voor toekomstige reserveringen. Dan wil je dat je cliënten snel je telefoonnummer weten te vinden.

Ontbijt was, als altijd , prima. Ik kan prima in het hotel verblijven en tussen afspraken door mijn werk doen. Personeel begint mij te kennen en is altijd zeer voorkomend en vriendelijk.

Helaas ontevreden en verbijsterd weggereden.

Manager luistert niet naar ontevredenheid van klant, meermaals moeten wijzen op verkeerde berekening van factuur! Booking.com heeft helaas geen juiste of onduidelijk op de site staan dat de meerprijs voor een bed uiteindelijk 30 eur extra kost.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het was redelijk normaal

De douche de kraan waar je mee moet spelen werd soms gwn te heet terwijl je niks had aangeraakt. En het bed was minder het ligt en slaapt heerlijk alleen het nadeel was dat de matrassen van elkaar wegschuiven

Zwembad en fitnessruimte de kamer was perfect het bubbelbad was heerlijk alles zag er goed en heel erg netjes uit

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Fijne fitnessruimte en heerlijk zwembad.

Ik bestelde een rode wijn bij het eten, er werd toen gevraagd of ik een zoete rode wijn wilde. Ik kreeg toen een wel erg zoete rode wijn bij mijn hoofdgerecht. Meer een dessertwijn eigenlijk. Wijnkenners van de bediening is voor verbetering vatbaar.

Fijne fitnessruimte en heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Heerlijk....
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er veel stof was op en achter de nachtkastjes en dat kan echt niet voor een " Luxe kamer "...

Bedden waren heerlijk en de locatie was top.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Prima hotel, jammer van de lawaaiige airco.

Geen compensatie nadat 's nachts de airco hard geluid begon te maken, we wel om 3 uur 's nachts een andere kamer kregen en een rotnacht hadden. 's Morgens alleen sorry en dat was het. Jammer!!

Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 27 november 2016

goede bedden en ruime kamers

er zit schimmel in de badkamer bij het hoofdeinde van het bad, en in de douche tussen de tegels. dit is niet nodig er zijn genoeg middeltjes die het snel en eenvoudig weghalen.

goede bedden en ruime kamers

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Goed en naar verwachting

Hotel is wat gedateerd in uitvoering m.b.t. materialen en kleurstelling. Heeft echt een upgrading nodig.

Ontbijt was goed, Eten ook zondermeer

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Erg aangenaam, luxueus verblijf; voor herhaling vatbaar

Geen opmerkingen

Hotel met zwembad, prima eten, vriendelijk personeel en als extra een eigen sauna op de kamer. We komen zeker nog eens terug!!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De ober in de bar maakte voor ons de avond een feestje

Kamer te warm, wat oubollig allemaal. Zwembad geur op de kamer te ruiken

De ober in de bar maakte voor ons de avond een feestje

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk diner en superontbijt!

Kamer

Vriendelijkheid personeel.

Kamer

Faciliteiten zoals restaurant, bar, ontbijt zijn uitstekend. Kamers aan de oude kant. Groot contrast

Warme kamer en duidelijk toe aan vernieuwing (kamer aan snelwegzijde)

Ontbijt, bar.

Prima kamer, uistekend diner.

Prima kamer, uistekend diner. Plezierige bediening

Prima voor zakenreis

Goede service

HET ONBIJT WAS HEERLIJK HET ENIGE WAT VOOR ONS ONTBRAK WAS...

HET ONBIJT WAS HEERLIJK HET ENIGE WAT VOOR ONS ONTBRAK WAS MEERGRANENBROOD, VERDER WAS HET UITSTEKEND.

kamer is heel groot!

Prima ontbijt!

Douche met schimmel, erg warm in de kamer

Prima ontbijt!

Bedden en ruime kamers

Bedden en ruime kamers

leuk

nvt

gemoedelijke uitstraling van gebouw en personeel

Mooie kamer en badkamer.

n.v.t.

Mooie kamer en badkamer. Prima diner en ontbijt.

Luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de kamer een beetje duur.

Het was super luxe. Mooi zwembad mooie luxe kamer. Ontbijt was goed.

Resultaat 1 – 75