Beoordelingen over Amrâth Grand Hotel de l’Empereur 4-sterren

Stationsstraat 2, Wyck, 6221 BP Maastricht, Nederland

#43 van de 51 hotels in Maastricht

Gebaseerd op 2013 beoordelingen over dit hotel

Voor doorreis goed maar niet voor langere dagen beetje oudbollig kwa inrichting van kamers en geen b
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sliepen aan de kant van station 😤smorgens lossen van vrachtwagen wat veel herrie maakte De kamers sober en niet-echt Fris maar voor 1 nachtje wel goed

We had geenbontbijt

Schoon maar gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geluidsoverlast van verkeer.Douche die ineens koud water of ineens te heet water gaf. Vervelend om in het bad te moeten stappen om te douchen. Toilet veel te laag. Kortom oudbollig.

Vriendelijk personeel. Schone kamer. Ontbijt .

ik kijk er met plezier op terug, vooral door de behulpzame en enthousiaste medewerkers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Met het mooie weer was het jammer dat we niet buiten konden zitten met een kopje koffie.

de ontvangst was hartelijk, vriendelijk. Het ontbijt was lekker vers en gevarieerd, super. we hadden een heerlijk ruime kamer. Aan de hotelbar was het gezellig nagenieten van de dag met enthousiast personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg vies, het bed was scheef en er was een douche gordijn. Wij zijn uiteindelijk maar 1 nacht gebleven terwijl we twee nachten hadden geboekt. Het terugkrijgen van die nacht is een heel gedoe en we hebben nog steeds ons geld niet terug.

Goede locatie

Goed hotel tegenover het centraal station Maastricht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te weinig personeel in de ontbijtzaal; het is niet prettig om een plek te zoeken tussen lege doch niet opgeruimde tafels met ontbijtresten van anderen . Het lag zeker niet aan de inzet van de dames, maar bezuinig niet op personeel!

De locatie tegenover het station, goede bedden èn verduisteringsgordijnen.

Ligging en parkeergelegenheid, goede bedden, lekker ontbijt,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht, Sanitair verouderd, douchegordijn ipv wandje en geluid van ventilatie,

Ligging en parkeergelegenheid, goede bedden, lekker ontbijt, vriendelijk en hulpvaardig personeel

Locatie t.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Je bent goedkoper en beter uit buiten de deur

Locatie t.o station en makkelijk te lopen naar al het leuks wat Maastricht te bieden heeft. Handig parkeergarage onder het hotel. ( tegen betaling)

Goed hotel voor een goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is zeer slecht dat er in de badkamer gebruik wordt gemaakt van een plasic douchegordijn i.p.v. een douche scherm. Zeer onhygiënisch.

Zeer goede bedden, een redelijk ontbijt en zeer gemotiveerd personeel.

De bediening in het restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was te warm én Je kon het raam niet openzetten

De bediening in het restaurant De mosselen werden aan tafel tweemaal omgeschud Zo hoort het, maar het gebeurt meestal niet Bravo

Prima verblijf voor een weekje als je niet al te veeleisend bent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad en de omkleedruimte was oud en slecht onderhouden. Overal kleine beschadigingen, duidelijke lekkage in plafond, vieze zwarte vettige rand aan het zwembad. Daarnaast waren de matrassen in de kamer nogal doorgezakt waardoor zowel ik als mijn nichtje elke ochtend met rugpijn wakker werden. Jammer!

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen bleek dat de koelkast in de kamer het niet deed, was het geen probleem ons te verplaatsen naar een andere kamer. Het diner was ook erg goed en het restaurant is gezellig.

prima niet super
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers goed, maar niet goed onderhouden, veel stof op de meubels, ontbijt redelijk standaard in verhouding met de prijs van het ontbijt.

uitstraling gebouw en ligging

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Matig/ goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een douchegordijn in het bad echt onhygiënisch!! En vies! Voor het oog is de kamer en het hotel schoon. Maar hier en daar kan er wel een schoonmaakbeurt aan te pas komen (erg veel stof). Ook de oudheid bijvoorbeeld van de douche. Een bruine dikke kring om het wasbak afvoer van oudheid, het verkleirde lichtknopje in de douche enz. Ook het zwembad viel tegen!!

De broodmaaltijd en de locatie waar het hotel staat. De bedden waren keurig netjes opgemaakt!

De locatie is fijn recht tegenover het station.

De locatie is fijn recht tegenover het station. Personeel is heel vriendelijk en de kamer was schoon en comfortabel. Het was maar een kort verblijf, maar het was wel een fijn verblijf,

Geweldig genieten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Koffersdragen geen schuine helling is toch daar in het hotel toch te realiseren.

Voor mij geweldige lokatie ook omdat ik met openbaar vervoer reis Fijn ook het busstation aan de overkant waar je totaal geen overlast van ondervind. Vriendelijk personeel.

Na vele jaren van tevredenheid nu flink minder tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer onder het dak, 4e verdieping, dus bloedheet. Kleine dakraampjes, dus geen uitzicht. Airco kan maar 3 gr naar beneden. Kamer met verdieping en trap. De koffiebekers waren vies. Weinig licht in de kamer.

Goed ontbijt maar geen gebakken eieren (meer). Lokatie is uitstekend t/o het station Grote kamer

DE ligging bij het station en de mogelijkheid om de bus naar...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mag bij de entree wel een aflopende baan komen voor de koffers deze moeten altijd de trap op worden gedragen.

DE ligging bij het station en de mogelijkheid om de bus naar diverse andere plaatsen ook te nemen.

Goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers en badkamers zijn ietwat gedateerd en wellicht toe aan een renovatie, maar verder was het schoon en comfortabel.

Schoon, airco op de kamers en goed ontbijtbuffet!

Wij hebben weer genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen gezellig buiten terras. Vanuit onze kamer zagen we wel iets van een terras, maar werd niet gebruikt.

Het is een goede lokatie. Dicht bij het station en zo in het centrum van Maastricht.

We gaan geen nieuwe afspraak maken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit klopt niet . Eten was matig , koffie niet te drinken. Kamer wordt slecht gezogen, in de hoeken is al lang geen stofzuiger geweest. Geen vergroot spiegel in de badkamer . Badmat vergeten en als je minder mobiel bent lastig om uit bad te stappen. Wc zag er goor uit, bruine aanslag.

Vriendelijk personeel en behulpzaam

eens maar nooit weer. er zijn veel betere hotels in maastricht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bij inchecken in de kamer bleek dat de lampen niet werkten. zowel de hoofdverlichting alsook de lampen naast het bed. de waterkoker gaf ook geen sjoege. uiteraard gemeld. iom receptie een workaround gevonden ne de volgende dag zou de technische dienst komen om de zaak op te lossen. De volgende ochtend bij de receptie gemeld dat we weg waren zodat de td de kamer in kon. Blanco blikken. hele zaak weer uitgelegd en uiteindelijk werd de melding van de vorige dag gevonden. toen we terug kwamenbleken alle workarounds nog aanwezig te zijn. De td was wel langs geweest want het licht deed het weer. de workarounds waren echter niet teruggezet Dus op de knieen onder de kastjes de lampen naast het bed terug aansluiten en deze deden het ook weer. los van excuses van de receptiemedewerkers geen attentie in de vorm van een glas wijn oid ter compensatie. heb het ervaren als desinteresse, hetgeen bij een hotel met deze pretenties en prijzen misstaat laatste dag ontbraken de bekers in de badkamer. het verblijf in dit hotel heeft een domper gezet op ons verblijf in maastricht.

Verblijf kort gezegd perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt een beetje chaotisch..... tekort aan bestek en glazen en weinig verse producten......maaar de kamer en de extras maakten het zeker goed!

Verblijf kort gezegd perfect! Helaas maar voor 1 nacht. Bij het inchecken verrast met de extras waar we niet van af wisten. Europa suit was top! Sauna, jacuzzi, champagne, minibar incl. enz en ook nog eens heerlijk geslapen!

Vriendelijk personeel, niet zo'n mooi hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is erg oud, dit is vooral te merken aan de badkamer in de kamer. De algemene afwerking van het gebouw is niet voldoende, het heeft niet de uistraling van een 4-sterren hotel en de uitstraling van het interieur past niet bij die van het exterieur.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De parkeergarage onder het hotel was goed.

Prima locatie op loopafstand van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afvalbakje badkamer was nog niet geleegd van vorige gasten.

Prima kamer, schoon en netjes, behalve afvalbakje badkamer was nog niet geleegd (van vorige gasten). Het werd meteen in orde gemaakt.

Het bed en de kamer was oke.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van de kamer exclusief het ontbijt vinden wij redelijk tot te hoog, rekening houdend met een excl ontbijt prijs. Daarnaast vinden wij de prijs voor het ontbijt icm met een kamer veel te hoog. We hebben er daarom in het hotel geen gebruik van gemaakt maar elders.

Het bed en de kamer was oke.

Alles erg doorsnee. Bepaald geen vier sterren!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen aangename ontvangst. Men zag ons pas staan toen we, na lang wachten in een rij, aan de beurt waren bij de balie. Men hield geen rekening met onze preferenties. Van ons litjumeaux was het ene matras hoger dan het andere.

heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

airco in het hotel liet te wensen over

grote kamer met het nodige comfort,lekker uigebreid ontbijt,heel mooie ligging en vriendelijk,behulpzaam personeel

Goed hotel dicht bij station en lopen naar centrum ook prima we gaan hier zeker nog eens boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond de wasbak in de badkamer er niet fris uitzien vooral het zeefje zag er vies uit

Ontbijt prima veel keus, heel vriendelijk personeel,kamer was ook prina

Even een korte vakantie om even alles los te laten en op te laden

Er was een onderdeel kapot van de Garagedeuren waardoor deze niet konden sluiten, het zou een afgesloten garage zijn, maar mijn auto heeft daar 4 dagen open en bloot in de garage gestaan en iedereen kon in en uitlopen. dit heeft mij wel 3 x € 18,50 gekost met het risico dat mijn auto beschadig of opengebroken kon worden. hier was ik niet zo blij mee en vind het een hoop geld dat je moest betalen.

Heerlijk ontbijt, Mooie kamer, Vriendelijk personeel, Mooie ligging van het Hotel tegenover het Station

Altijd een feestje!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zou fijn zijn als de klimaatbeheersing wat meer naar persoonlijke behoefte afgesteld zou kunnen worden.

De service is echt geweldig. Logeer daar vaker en wordt inmiddels herkend, voelt als thuiskomen!

Fantastisch hotel in een fantastische stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, ik wist wat ik kon verwachten door eerdere bezoeken en de verwachtingen zijn wederom overtroffen.

Ik had gevraagd om een kamer met balkon. Incheck vanaf 15:00 uur, maar om 13:30 uur kon ik gewoon al inchecken én ik had een kamer met balkon. Wederom super!

Top. En OMG: het zwembad was 32 graden!!! Een weldaad voor al je spieren! 😊

Hotel: Iets ouder dan verwacht

Wij moeten glutenvrij en zuivelvrij eten en dat is normaal een gedoe. Maar de dame die ons ontbijt op dinsdag verzorgde (die aan vechtsport doet) heeft al onze verwachtingen overtroffen: we kregen zo’n mooi ontbijt gepresenteerd! ❤️ Nogmaals dank!!

Prima, maar niet erg bijzonder
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sfeer/inrichting binnen niet erg stijlvol. Alleen wandflacon met vloeibare zeep. Geen shampoo, geen hard stukje zeep, geen body lotion of iets dergelijks. Matige verlichting in de kamer. Vrij standaard ontbijt, niets bijzonder.

Lokatie van het hotel is prima, geen geluidsoverlast

Geheel volgens de verwachting

Geen opmerkingen

Vriendelijk personeel. Goede voorzieningen, w.o. zwembad. Uitstekende ligging t.o.v. openbaar vervoer en op loopafstand van het centrum. Zowel ontbijt als diner waren goed en voldoende gevarieerd. Het hotel is en blijft voor ons een aanrader.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaai luchtverversing of airco. Niet duidelijk wat het was. Kar met etensresten heeft 12 uur op de gang gestaan. Ontbijt was in orde maar prijs hoog voor gebodene.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de kamers op de 4de verdieping was het veel te warm! De koude lucht blazer/airco dat er hing werkte niet goed. Buiten dit was alles in orde

Het ontbijt was geweldig!

de kamer was ruim
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de badkamer was oud en viezig vloerbedekking was oud geen lekkere douche/badproducten erg kleine tv weinig oog voor duurzaamheid (bijv.koffie/thee,doucheproducten)

de kamer was ruim goede locatie kleine koelkast op de kamer

Heerlijk weekeindje Maastricht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks. Misschien het niét onthouden/ communiceren over een kleine attentie voor mijn mans verjaardag waar onze dochter over gebeld had. Maar daar hadden wíj géén last van?

De ligging tegenover het station en op loopafstand naar het centrum. Leuke winkels meteen om de hoek. Ook een Spar:)

Op het zeepincident na was het een fijn hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Handzeep in de shampoo pomp. Ik gebruik normaal nooit hotel artikelen, was mijn eigen shampoo vergeten. Ik kreeg er een vervelende reactie van op mijn hoofdhuid. Ik zag het pas toen ik de pomp omhoog deed om te kijken wat erin zat (toen ik na 1x wassen al een reactie kreeg). Waarom in hemelsnaam handzeep?? Reactie medewerker: ‘Ik zal het doorgeven’. Dat was het.

Prima bedden, erg makkelijk bereikbaar. Ondanks dat het hotel bij het station ligt, heb ik geen treinen gehoord.

Jammer dat er op de kamer geen haardroger en geen beetje...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat er op de kamer geen haardroger en geen beetje bodymilk of zoiets beschikbaar was. In een 4-sterrenhotel mag je zoiets eigenlijk wel standaard verwachten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima kamer maar service schiet tekort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet functionerende commerciele tv zenders. Probleem werd ondanks meerdere toezeggingen niet opgelost.

Ruime klassiek ingerichte kamer met goede bedden, wifi, koelkast en kluisje.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Heerlijk veel ruimte op een prima licatie in een hotel met karakter.

Het was allemaal wat gedateerd in de kamer, met lekkageplekken op het plafond en slecht uitgevoerde muurreparaties. Verder niet heel storend. Veel te beperkt tv aanbod: geen bbc en cnn. Versleten vloerbedekking in de heuvelachtige krakende gangen. Matige kwaliteit ontbijt.

De ruimte en het comfort van de kamer en het feit dat de ramen open konden zodat we niet in een airco atmosfeer hoefden te slapen.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Geheel aan mijn verwachtingen voldaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is vrij duur voor wat er geboden wordt. Ik miste in de badkamer een plee-borstel.

Heel prettig dat ik op mijn verzoek een dunner kussen kreeg.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De tv mocht wat groter zijn.

De nabijheid van het station. Het lekkere ontbijt. Het vriendelijke personeel. De mogelijkheid om koffie of thee te drinken op de kamer.

Uitstekend bevallen, zou dit hotel aanraden aan familie en vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden het erg warm in het hotel

Wij hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel, heerlijk rustig, geen lawaai van de straat en ook niet van het station, dat was uitstekend.

Fijne locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vieze wasbak in badkamer door ouderdom. Gedateerde kamer en gangen. En ontzettend slecht onderhouden zwembad, afgebladerde muren, plafondplaten welke naar beneden hingen. Akelige ruimte, geen toezicht van personeel op het zwembad....dit gaf ons een onveilig gevoel tijdens het zwemmen.

Fijne locatie. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Prima voor een weekendje weg in een wat oud hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kregen een kamer die al bezet was. Niet erg leuk als je binnen komt en er zijn nog mensen in de kamer. Zelfs geen sorry naar ons of ander gasten.

Parkeren bij het hotel en de locatie

Dit hotel voldeed aan al onze wensen

Wij verbleven in kamer 109. Hier miste we een WC borstel in de badkamer. Dat is het enige punt van verbetering dat we konden aantreffen.

Het hotel ligt direct aan de overkant van het Station en de bushaltes, maar ook midden in het centrum van Maastricht. Vanuit hier kun je met het openbaar vervoer alle richtingen op. Ondanks dat hadden we totaal geen last van geluidsoverlast. De kamers zijn goed geisoleerd.

Matige accommodatie/ prijs staat niet in verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is allemaal erg gedateerd. Oude liften (traag) kleine badkamer/toilet, erg warm en niet fris te krijgen ondanks "aanwezige" Airco. Verwarming uit en raam open is ook niet echt de oplossing want dan komt de sigarettenrook-lucht binnen.

Heerlijk hotel, presidentiële suite is echt top, welkomst bloemen op de kamer!
    • Presidentiële Suite

Paasontbijt was heel erg slecht, er was te weinig personeel waardoor er niet werd afgeruimd, waardoor er geen plek om te zitten, de afwasser was ziek en daardoor moest je koffie uit een plastic beker drinken. Broodjes waren niet afgebakken waardoor je heel lang moest wachten. Heel slecht, echt een domper. We hadden beter in de stad kunnen gaan eten.

Kamer was heel ruim, echt presidentieel, mooie verse bloemen, fles bubbels, heel erg goed. Bed was heerlijk, bubbelbad (beetje kleiner dan verwacht), sauna allemaal goed!

Net hotel op geweldige lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat je moet bijbetalen voor sauna. Geen vers sap bij ontbijt, maar kwam uit machine, dat is wel jammer.

Goed ontbijt, ruime keuze (maar geen verse sappen, die kwamen uit een machine). Nette kamers en goed eten in restaurant. Perfecte locatie.

goed en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitgebreid ontbijt en prima ligging zeker als je zoals ik met trein aankomt. Recht er tegenover. Ook de wijk Wijck is een prima locatie met goede designwinkels en goede restaurants. Een wandeling naar het centrum is ook makkelijk te doen,

Heel fijn verblijf.

Het bad was erg smal en klein maar om staand in te douchen was het prima.

Het bed was heerlijk. Locatie is zeer handig naast het station. Fijn dat er een zwembad is. Lekker ontbijt met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Dat ik naar een andere kamer verhuisd ben, omdat op de kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel erg tegen, zeker voor die prijs. Uitgedroogd brood, presentatie niet echt aantrekkelijk. Op het moment dat ik koffie wilde pakken,waren net de bonen op, sapje was net leeg, ei koud en hard/groen!

Dat ik naar een andere kamer verhuisd ben, omdat op de kamer geen wifi ontvangst was! Helaas was de tweede kamer gedateerd, vergeleken bij de eerste kamer, jammer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was niet super schoon en wat verouderd. Maar prima voor een nachtje.

De ligging van het hotel was prettig. Alles was op loop afstand. Parkeergelegenheid nabij en we konden de hele dag parkeren. Kortom, prima verblijf!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima kamer maar met uitzicht op blinde muur. Goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht Obers in het diner restaurant zijn mij iets te joviaal. Naast je plaatsnemen bij het aanreiken van de rekening hoort niet, al is het diner gezelschap nog in zo ‘n goede stemming .

De kamer al past het uitkijken op een blinde muur niet bij een grand hotel met 4 sterren. Uitzicht was forse tegenvaller. Kamer verder ok. Goed ontbijt al is de ruimte te klein on het drukke weekend. Een ontbijttafel half op een gang en vlak bij de ( weliswaar afgesloten ) uitgang is niet bepaald gezellig

de kamer was ruim en de ligging van het hotel is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kwaliteit van de bedden was ondermaats en de ‘douche’ in het bad vonden we ook niet van deze tijd: met een gordijn. de netheid van de kamer liet te wensen over. hoewel we lang op voorhand geboekt hadden, kregen we een kamer bij de lift. die maakte een hels lawaai, net zoals de deuren die blijkbaar graag dicht gegooid worden door de gasten. gevolg: twee slapeloze nachten.

de kamer was ruim en de ligging van het hotel is goed.

Tegenvallend en te duur voor de kwaliteit die je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was vies! 3 lampen kapot, na de schoonmaak allemaal spullen in onze kamer achtergelaten, ontbijt was niet vers en ect heel slecht bereid (verbrande croissants, bestek en bekers op, sap gemaakt van poeder, tafels erg vies). Was een grote groep die tot de vroege uurtjes heel luid feestte in de bar van het hotel, voor de deur schreeuwden (hoor je boven in je kamer), stomdronken de gang over liepen en schreeuwden. Werd niets aan gedaan. Te duur voor wat je krijgt. Bijgevoegd foto’s van de opgedroogde urine van de vorige gasten op t toilet (zoom in, niet alleen de strepen maar ook gele “korstjes”) en de schimmel in de badkamer Receptie wist niet waar de tuin (overigens ook erg smerig. Arme vissen die in het “bad” zwemmen”...) was en vroeg ons achteraf niet hoe ons verblijf was geweest.

Parkeren was goed geregeld, bed sliep erg lekker, locatie was prima!

Aanvaardbaar, maar voor verbetering vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt op maandag bestond uit restanten van zondag Ik diende te betalen bij aankomst, kreeg geen enkel bewijs van betaling. De factuur die ik vroeg bleek bij het uitchecken niet met de gevraagde gegevens

De kamer was confortabel en ruim, ontbijt op zondag was goed.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt Geen broodrooster. Geen kok voor een vers gebakken ei of een omelet. Maar voor gebakken ei in een warm houd bak. Hotel en de uitstraling van het hotel mijns inziens onwaardig als het om ontbijt gaat

De locatie tegenover ns

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het geheel was zeer goed, met een klein minpuntje, n.l. de wasbak.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Minpuntje was de wasbak en de kraan in de badkamer. Een kleine wasbak met een kraan die er niet bijpaste. De straal ging erg dicht langs de wasbak zodat handen wassen haast onmogelijk was.

Situering van het hotel t.o.v. de stad en het openbaar vervoer. Kamer was uitstekend. Ontbijt is goed en het personeel kundig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aangenaam verblijf in vertrouwd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vies douchegordijn. Hou helemaal niet van douchegordijn. Vervangen door perspex scherm of zo.

Prettige, efficient ingedeelde kamers. Prima locatie, met parkeergarage onder hotel, gezellige bar en redelijk restaurant. Inrichting licht gedateerd, maar vinden wij geen probleem. Komen hier al jaren tijdens de Tefaf.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

kamer was aan de voorkant.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was aan de voorkant. Ook met dichte ramen was het 'snachts zo rumoerig dat slapen moeilijk was. Verlichting was magertjes en toiletdeur sloot niet

Prima, lekker centraal en geweldige auto service heen en retour naar Tefaf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hele hotel heeft TLC nodig. blubberend tapijt, wanden beschadigd vlekken op de bank. De oude dame heeft echt een facelift nodig.

Ruime kamer en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De locatie en prettige bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs- kwaliteit verhouding van het ontbijt was slecht. De badkamer had een douchegordijn wat niet echt een hygienische uitstraling geeft.

De locatie en prettige bedden

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Verblijf was aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om 12 uur 's nachts is de hoofdingang gesloten. Dat is verder geen probleem, maar na diverse keren aanbellen werd er nog steeds niet open gedaan. Pas na een telefoontje naar de receptie werd de voordeur open gemaakt.

Goed ontbijt. Top locatie. Klantvriendelijk personeel en comfortabele kamers

Jammer. van de Valk Maastricht was een betere en goedkopere keuze geweest.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel is beslist geen 4 sterren waard. De kamers zijn sterk gedateerd en bovendien niet erg schoon. Zwembad is prettig, maar ook hier geldt dat de kleedkamer een rommel is. Restaurant was koud en niet aangenaam om lang te verblijven. Het eten werd bovendien veel te heet, op hete borden, opgediend waardoor de smaak volledig verdwenen was. Geen aanrader dus!

Wij hebben van kamer kunnen wisselen. De eerst gekregen kamer was niet warm te krijgen. Het tweepersoonsbed was bovendien te zacht. Het vriendelijke personeel heeft dit goed opgelost door een andere kamer te geven.

L’Empereur begint nu toch wel echt vergane glorie te worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

L’Empereur begint nu toch wel echt vergane glorie te worden... Veel klein achterstallig onderhoud. Gewoon jammer van zo een mooi hotel op een prachtlocatie voor een bezoek aan Mestreech

Goddelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, de nada, ne rien pas du tout

De stilte, ruimte en volstrekte duisternis van de kamer, die daarnaast ook aangenaam ruim bemeten was, hebben mij bijzonder verrast! Hulde aan deze locatie en bemensing van e.e.a. Chapeau en ga zo door, hoogachtend, Peter Pover

Prima locatie, goed ontbijt en heerlijk zwembad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er werd matig schoongemaakt gedurende ons 4-daags verblijf. De badkamervloer is geen enkele dag gedweild en het tapijt werd matig gezogen.

Het heerlijke warme zwembad, het ontbijt en het twee persoonsbed op de kamer

de douchekraan.

Alles was prima, goede prijs kwaliteit. Geen last van de treinen gehad en we sliepen toch aan de voorzijde. Alleen de douchekraan maakte een vreselijk geluid, en dat was in meerdere kamers zo want we werden er door gewekt. Verder verbaasde het mij dat er geen stang was om jezelf aan vast te houden bij het uit de badkuip stappen tijdens het douchen. Ik zou liever een goede douche in mijn kamer hebben.

In het geheel kunnen we ( ik en mijn dochter) een goede nacht hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkamer als je wilde van de bak van shampo gebruiken was niet handig en hij ging uitvallen en dus ging er weinig shampo uit. In de hotel met deze sterren kun je minimaal tandborstel vinden. maar er zat geen tandborstel in de badkamer. Bij de douchen in het zwembad ook zat geen shampo in de bak.

Het was dichtbij het station in Maastricht.

Heerlijk geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren ging prima, direct bij het hotel in de garage. Plaats genoeg! We hadden een kamer op de begane grond met een eigen terras. Het was een mooie kamer met genoeg plaats. Dit in tegenstelling tot andere hotels in Maastricht waar het nogal krapjes kan zijn. Ontbijt was beetje saai maar vulde goed.

Heerlijk Maastricht in prima Hotel

Geen idee.

Heerlijk kamer. Verzoek was om kamer 405. Wij hebben deze eerder gehad. Verzoek werd ingewilligd. heerlijk, Zwembad even in de ochtend is ook een aanrader!

Fijn en ruime kamers voor een goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Een paar haren in de badkamer. - Scheef staande lamp (heb ik weer aangedraaid). - Lamp van één van de nachtkastjes was stuk. - Geen wc borstel bij toilet.

- Zeer ruime kamer en mooi gestylde kamer. - Badkamer ook zeer ruim. - Geen verkeerde bedden voor een hotel. - Grote tv met veel zenders. - Ruime kluis.

personeel is onvriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel is onvriendelijk ontbijt; Standard en slechte kwaliteit. Voor de gevraagde 15 euro beter gelijk in de stad gaan ontbijten. Hotel is vergane glorie echt gevalletje jammer van het geld