Beoordelingen over Hotel Valkenhof 3-sterren

Berkelstraat 34, 6301 CC Valkenburg, Nederland

#25 van de 54 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

De ligging en je kan er lekker eten

Alles kraakt, héél kleine kamer, heel gehorig uit andere kamers, het geluid van toilet en water van de douches. Erg oud allemaal en s’morgens veel lawaai vanwege het opbouwen van de terrassen in de straat.

De ligging en je kan er lekker eten

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Ik vond het verblijf erg aangenaam en de kamer was sfeervol.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Iets wat achterstallig onderhoud. Veel kapotte verlichting en het behang kwam op veel plaatsen ook wat los vd muur. Toilet bleef doorlopen en kon niet in korte tijd meerdere keren doorgetrokken worden. Op 1 vd slaapkamers was een raam afgedekt met aluminium folie dit zag er wel wat schraal uit.

Gezellige inrichting van het restaurant en de kamer. Goede en mooie ligging.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Leuk hotel voor een weekendje Valkenburg.

De onduidelijke vluchtwegaanduiding moet wat ons betreft echt beter. De trapopgangen zijn vrij smal en dan is het wel nodig dat je in een noodsituatie blindelings kunt ontsnappen.

De kamer was prima en mooi schoon. We hebben een prettig verblijf gehad voor een zeer acceptabele prijs. Gelijk de tweede dag schone handdoeken had voor ons niet gehoeven, maar daar gaan we natuurlijk niet over zeuren.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Heel, heel vriendelijk personeel en gastvrij.

De kraan van de badkamer, geeft eerst warm dan weer koud als je er onderstaat,niet fijn. De afstandsbediening werkt niet goed. Heb dit al aan de directie mede gedeeld.

Het diner en het centrum

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ondanks de trappen een net aangename accomodatie.

Alles was netjes maar ondanks ons verzoek voor een invalidenparkeerkaart (die er niet was) werd verzuimd ons te melden dat de kamer voor mensen die slecht ter been zijn door de lange smalle trappen en geen lift slecht toegankelijk zijn. Het was netjes geweest ons hierop te wijzen wetende dat er een gast komt met een invalidenkaart.

Het restaurant

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Leuk, trendy Hotel met geweldig personeel en eten maar slapen doen we er niet meer.

Badkamer is echt mini, je moet geen overgewicht hebben anders pas je er niet in. We sliepen aan de straatkant dit keer en werden 's morgens voor zes uur al gewekt door mensen van het restaurant aan de overkant die dan al hun terras gaan opbouwen. Daarna allerlei auto's die allerlei spullen komen brengen en halen. Bizar wat een herrie!

Leuk trendy hotel in het centrum van Valkenburg. Kamers zijn erg leuk ingericht. Personeel is super vriendelijk. Kleine defecten werden gecompenseerd. Het terras is super mooi ingericht. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Heerlijke broodjes. Het avond eten is geweldig! Daarvoor komen we zeker terug.

appart hotelletje, centrum valkenburg, prima gelegen

Badkamer viel wel een beetje klein uit, onmogelijk om met twee hiervan gebruik te maken.

Inrichting van de kamers was leuk, elke kamer was met een ander thema.

Vriendelijk maar zeer basic hotel

De kamer was erg klein, en zeer lawaaiig, zowel door geluid vanuit het hotel als vanaf de straat. De badkamer was zeer minimaal en basic, net als het ontbijt.

De inrichting van het beneden gelegen restaurant is erg leuk en hip

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Geweldig genieten

Herrie in de nacht op straat, maar daar kan hotel niets aan doen en uiteindelijk beperkt geweest

De kamers top; restaurant prima, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel , kon mijn racefiets veilig kwijt

• Beoordeeld op: 1 september 2018

verder hebben we het wel naar ons zin gehad.

De kamer was aan de kleine kant geen tafeltje en geen stoelen en geen kast. Voor mensen van onze leeftijd te veel stijle trappen

het ontbijt was goed personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2018

lolatie voor ons niet ideaal te toeristisch
    • Kleine Tweepersoonskamer

donkere kamer, smalle trappen ,kamer zeer gehorig contact geluid [ lopen van boven buren ] geen ruimte om openbaar te zitten,geen lift ,het is een oud gebouw viel mij zeker tegen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Locatie midden in het centrum, aardig en behulpzaam...

Bed was aan de kleine kant, verder was er niets wat tegen viel.

Locatie midden in het centrum, aardig en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Kleine Tweepersoonskamer

De bedden waren niet optimaal en het was vrij warm op de kamer.

Prima verblijf. Leuke locatie. Midden in oud Valkenburg tussen de terassen en restaurantjes. Geen last van lawaai. Vriendelijk personeel.

Hotel Valkenhof 3 sterren ???
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Kamer op de allerhoogste verdieping. Moeilijk bereikbaar met zeer steile trap, al helemaal lastig, omdat mijn vrouw een versleten knie heeft. Hoge douche bak die ook nog eens erg glad was. Patio kon je niet gebruiken, omdat de reuk van het afzuigsysteem van de keuken rechtstreeks daarop geblazen werd, dus ook via de buitendeur van de daaraan grenzende slaapkamer. 1-de nacht konden wij niet naar binnen, omdat ze vergeten waren om ons de juiste sleutel te geven, hierdoor onze dochter en wij zelf erg van geschrokken waren. Alles erg gehorig. Al met al niet wat wij er van verwacht hadden, absolut geen 3 sterren waardig.

Locatie. En zeer vriendelijk personeel.

Héel prettig verblijf
    • Appartement - Split-level

Er was 1 toilet bij de badkamer in. Een extra apart toilet zou voor 7 personen prettiger zijn geweest.

De locatie, het zeer vriendelijke personeel en de grote van 't appartement.

lokatie top kamers minder

aan de voorkant slapen is heel rumoerig ze gaan om half 7 morgens de terrassen uitzetten en de glasbak legen. Het bed was te klein voor 2 personen.

het ontbijt was prima en het personeel aardig

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed verzorgd, fijne sfeer

De foto's op de website bleken niet overeen te komen met de werkelijke kamer. Die was klein en beschikte niet over kastruimte. Toen ik dit besprak werd er direct een compensatie aangeboden. Vanaf de terrassen op straat kwam behoorlijk veel geluid binnen, dus ramen s avonds dicht en pas laat op de avond weer open. Voor het raam in de badkamer hingen alleen dunne witte gordijnen, waardoor ik het idee had dat er van buiten af veel te zien was, vooral s avonds. Dat is voor een badkamer aan de straatkant niet zo gepast.

Het hotel was mooi gestyled, fijne sfeer, fijne bedden. De badkamer was heerlijk ruim met veel licht. Wat het verblijf veruit het prettigst maakte was het personeel. S ochtends bij het ontbijt was iedereen al goed gemutst, erg fijn en ongedwongen wakker worden vonden wij! Het restaurant onder het hotel gaf een gezellige sfeer aan het verblijf. Ligging is ideaal, station en bezienswaardigheden op loopafstand.

Valkenhof

Geen prullenbakje op de kamer, geen fatsoenlijke stopcontacten, doorzichtige gordijnen in de badkamer, kleinere ruimte dan op fotos te zien was.

Vriendelijk personeel, goede locatie

Super! En voor herhaling vatbaar!
    • Appartement - Split-level

Waren 3 2 persoons bedden. Ik was met mijn 2 zoons dus ieder wou een eigen bed maar er waren er maar 2 opgemaakt met lakens.

Appartement was super! Midden in het centrum en super sfeervol ingericht! We hebben zelf de ontbijtjes geregeld daar er een oven was dus verse broodjes 's ochtends.

Mooi appartement en vriendelijke personeel
    • Appartement - Split-level

Jammer dat er een hele grote slaapkamer was en geen toilet beneden. Verbleven er met 4 kleine kinderen dus als die s middags sliepen konden we niet naar t toilet. Badkamer was aan een opknapbeurt toe

Mooi aangekleden accommodatie. Vriendelijke personeel. Midden in t centrum van Valkenburg

Ontzettend vriendelijk personeel, we voelden ons enorm...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund en de bedden mogen binnen een jaar wel vervangen worden.

Ontzettend vriendelijk personeel, we voelden ons enorm welkom. Hotel, restaurant en locatie zijn allen prachtig!

Gemiddeld
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer. In de avond om 2100 wilden we buiten op het terras iets drinken, dit moest eerst nagevraagd worden! Ze hadden waarschijnlijk liever eters. Dit kan echt niet! Bovenburen die uit het raam piesten En luidruchtig wat

Locatie.

Kamer was top!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De afwerking, maar eigenlijk niet veel last van gehad. Paar lampjes defect, kraan hing helemaal los, 1 raam ging niet open. Maar op een of andere manier kon het t hebben want de rest was top!

Kamer was top! Voelden ons er meteen thuis. Leuke en gezellige inrichting. En leuk uitzicht op de terrassen. We komen zeker weer!

Ruim appartement
    • Appartement - Split-level

De traptreden naar het slaapgedeelte en de badkamer waren erg smal. Niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn.

Een supergroot appartement. Heerlijke bedden. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Vriendelijk personeel.

Puntjes op de i
    • Appartement - Split-level

Er waren een aantal dingen niet zoals het aangegeven was op de site. Zo was er geen broodrooster geen toilet artiekelen en een aantal anderen zaken die er niet waren. Heb dit bij uitchecken gemeld er werd hier positief op gereageerd en ze zullen het aanpassen. Het was verder goed alleen die kleine puntjes op de i die het nog aangenamer zouden maken

De locatie echt perfect. 5 a 10 min lopen van de AH. Leuke restaurantjes in de directe omgeving

basis accomodatie.

Geen airco, geen koelkastje, te weinig stop contacten, teveel lawaai komend van buitenterras maar ook van mede-verblijvers in andere kamers. Veel te warm op de kamer.

Pal in het centrum. Mooie locatie, mooi terras.

D3 locatie was top en de ruimte in de kamer
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer was ruim en netjes. Echter met een buitentemperatuur van zon 32 graden is de kamer niet koel te krijgen ook niet met die ene airco. De thermostaat gaf 36 graden aan. Hierdoor slaap je gewoon niet. Het hotel zelf kan hier weinig aan doen en met een normale temperatuur is dit zeker aan te raden

D3 locatie was top en de ruimte in de kamer

Mooi hotel middenin het centrum

Het is erg onduidelijk waar je naar binnen moet en waar je moet inchecken. Na een kleine zoektocht hebben we iemand aangesproken en gevraagd waar we moesten inchecken. Dit moest dus in het restaurant zelf. We werden er, op een wat betweterige manier, op gewezen dat de check-in eigenlijk maar tot 18.00u was. Wij kwamen rond 20.00u aan, waar we enkele dagen ervoor netjes over hadden gebeld én gemaild. Het kwam wat onvriendelijk over. Omdat de hotelkamers boven het restaurant liggen is er best flink wat geluid te horen van de omliggende terrassen. Zeker met het raam open, wat bijna noodzakelijk was omdat er geen airco op onze kamer was (kamer 1 en 2), wel een plafond ventilator. De bedden waren voor ons wat aan de zachte kant, we zijn steviger gewend.

De locatie is perfect. Je zit letterlijk middenin het centrum, op loopafstand van alle bezienswaardigheden en pal tussen alle terrassen en restaurants. We hadden mooie, stijlvolle ingerichte kamers.

Sfeervol verblijf in goed en gezellig uitziend hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niks. Het was een prima verblijf. We hadden een kamer met uitzicht op de ruïne, erg leuk voor mijn zoon. We lieten het gordijn openstaan nog eventjes zodat we konden kijken.

Het hotel zag er heel sfeervol uit. Leuke inrichting, leuk op elkaar afgestemd. De kamer zag er ook sfeervol uit. Het bed lag echt heel lekker. De Hoofdkussens lagen ook lekker. We zijn voldaan weggegaan na een fantastisch ontbijt. Echt een top hotel voor een leuke prijs. En goede locatie. Je merkt niks van de drukte buiten.

Op de kamer geen kledingkast, alleen 4 ijzeren kleerhangers,...

Zie vorige antwoord. Kamer wordt bij rechtstreekse boeking aangeboden voor € 75,- zonder ontbijt a € 10,-. Heb nu € 120,- betaald. Verschil € 45,- keer 3 nachten is € 135,-. Exorbitant verschil. 😭😭😭 boek niet meer via booking.com

Op de kamer geen kledingkast, alleen 4 ijzeren kleerhangers, veel te kleine badkamer. Kleine kamer.

Echt een aanrader, zowel voor locatie als personeel en restaurant!

Douche is wat klein, maar werkt prima (is echt zoeken om aan te geven wat beter zou kunnen)

Uitstekende ligging middenin het centrum van Valkenburg Zeer vriendelijk en goed personeel, heerlijk restaurant (komen al paar jaar in dit restaurant, eerste keer ook in hotel). Echt uitstekend vlees! de spareribs en Tapas zijn een aanrader! Prima gezellige kamer, geen airco maar wel fan aanwezig waardoor het goed uit te houden was. Kunt merken dat het een familie gerund hotel is, echt nog met liefde gedaan, klein gemoedelijk en gezellig

Leuk hotel, we hadden een erg schone kamer; en dit op een prachtige locatie midden in het centrum.

Jammer dat er geen airco was i.v.m. de warmte. Gelukkig stond er wel een blower. Tijdens onze eerste dag aangegeven dat de RTL zenders het niet deden, dit deed het bij terugkomst s'avonds nog steeds niet.

Vriendelijk personeel. Kamer had een leuk uitzicht op de kasteelruine. Verder was de kamer fantastisch schoon, complimenten daarvoor.

Super vriendelijk personeel.

We hadden met eten een gedeeld tapasbord maar de prijs/kwaliteit was niet ok. Het was genoeg maar geen 50€ waard. Dat was jammer.

Super vriendelijk personeel.

Hier is leuk en goed personeel, mooi om te zien zo een team.

Als ik dan moet zoeken.. In ons geval de vele trappen.

Het leuke en vriendelijke personeel, de kamer, het mooie uitzicht, het ontbijt alles was helemaal top en ook nog voor een leuke prijs.

Een weekend genieten

Het personeel dacht actief mee! Super service! Heerlijk genieten! We sliepen eerst op de bovenste verdieping. Zodra het mogelijk was werden we na overleg naar beneden verplaatst.

Hartje valkenburg
    • Kleine Tweepersoonskamer

Redelijk druk tot middennacht en morgenvroeg veel herrie(door openen van restaurants/trassjes en neerzetten/schuiven tafels en stoelen)

sfeer, lokatie

Ontbijt was goed en er was voldoende aanwezig.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Ontbijt was goed en er was voldoende aanwezig. Restaurant beviel ook goed lekker eten. Terras voor het restaurant is verwarmd en kun je lekker zitten ook met ontbijt. Wij hadden de zolder kamer 6 pers. Wel een steile trap maar wel ruime kamers. Alleen de slaapbank was doorgezakt.

Het hotel is me erg goed bevallen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Beperkte douchecapaciteit door electrische boiler.

Prima ontbijt. Jammer dat het water tijdens het douchen niet echt warm werd. Werd opgewarmd door soort boiler. Als die leeg was werd het water koud. Als je met zijn tweeën bent heb je een probleem. Je moet dan wachten tot dat het water weer opnieuw opgewarmd is voordat je kunt douchen. De eigenaar en eigenaresse van het hotel zijn zeer klantvriendelijk en doen hun uiterste best het je als gast naar de zin te maken zonder opdringerig te zin. Regelden onder andere een engelse aansluiting(snoer) voor mijn telefoon waar ik helemaal niet aan gedacht had plus nog wat andere kleine dingetjes. Het geheel super. Zou zo teruggaan.

Prima locatie, ruim appartement
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Slaapkamer aan de voorkant wel wat gehorig ivm terrassen. Geen parkeergelegenheid, wel parking naast de cauberg, 10eu p/d.

Ruim appartement, wat lastig om je (wielren)fiets naar boven te tillen ivm 2 steile, smalle trappen. Perfecte locatie midden in het centrum. Ontbijt was goed, in principe vanaf 8.30 maar voor vroege vogels kan het eerder geregeld worden (voor ons handig ivm fietstocht). Aardig personeel.

Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk en...

Enkele foto's op de site van de standaardkamer komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Veel kleiner dan op de foto's. Geeft een verkeerde indruk van hetgeen je zou verwachten.

Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk en behulpzaam

De ligging is echt midden in het centrum.

Er is veel verschil qua kamers. Wij hadden een zeer kleine kamer en badkamer.

De ligging is echt midden in het centrum. Erg lekker restaurant erbij.

Prima.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Veiligheid. Verlichting in het kleine trappen huis richting onze kamer was defect. Mijn vriendin is de laatste ochtend daardoor ook gevallen. Geen verlichting op terras dit icm losliggende tegels is echt een gevaarlijke situatie aangezien je zo een paar etages naar benden kunt vallen. Onderdelen van de CV ketel stonden los in de kamer bij aankomst. Dit is op zich allemaal niet heel rampzalig en makkelijk op te lossen maar de laconieke reactie van het personeel toe wij er over vertelde was frustrerend.

Locatie, centrale ligging. Ruime kamer. Later inchecken was mogelijk hoewel niet gebruikelijk.

• Maisonnette/Duplex Appartement

Ontbijt stelde niet veel voor. Geen melk oid voor de kids, weinig keuze voor iedereen. Was het geld bij lange na niet waard. Blij dat we maar voor 1ochtend ontbijt gereserveerd hadden

Verrassend goed! Wij zoeken geen ander hotel meer in Valkenburg, weten waar we moeten zijn voortaan.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Was gewoon goed. Niks op aan te merken.

Wij hadden appartement 2, wauw wat een ruimte ! We waren enorm verrast, en dat midden in het gezellige centrum van Valkenburg.

Heerlijk weekend op toplocatie midden in het centrum

We sliepen op de bovenste etage. Dat waren heel wat treetjes ;)

Goed ontbijtbuffet! Heerlijk brood. Super terras en heel vriendelijk en snel personeel.

Helemaal top! Eten ook geweldig!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wij hadden het appartement heerlijk zoveel ruimte! Eten daar is super! Je wordt snel geholpen en het zit super op het verwarmde terras.Zeker een aanrader

Prima sfeervol ingericht Hotel ligt zeer centraal

nvt

Het Hotel ligt middenin het bruisende centrum wij vonden dat erg prettig. En we mochten onze e-bikes op de binnenplaats neerzetten. Doordat we enorm hebben geboft met het mooie weer, hebben we heerlijk ontbeten op terras. Wij komen zeker nog eens terug.

de grote ruimte en de locatie was top.
    • Appartement - Split-level

sommige dingen waren stuk, zoals stuk laminaat in de woonkamer. Wc liep erg lang door. Het patio plaatsje was totaal verwaarloosd met brandnetels. Heel jammer. Ramen achter gingen niet open. Badkamer was niet zo oud maar goedkoop opgeknapt. Voor paar nachtjes niet zo erg.

de grote ruimte en de locatie was top. Leuk appartement. We hebben ons prima vermaakt.

Geluidsoverlast en weinig slaap

De achteraf ingang via het restaurant naar het hotel wat Eigenlijk alleen een smalle trap is met een paar kamertjes. Helaas veel geluidsoverlast tot zeker 4 uur ondanks dat het restaurant dicht ging om 23 uur. Gaat de rest nog een tijd door. Om half 6/6 uur werd er op het terras weer alles klaargezet met veel herrie, gepraat en werden de lege flessen /kratten ingeladen. Tot duurde tot half 8. Waardoor we net aan 2/3 uur hebben geslapen. We wilde twee nachten blijven.. ook voor betaald maar zijn maar 1 nacht gebleven.

Het hotel bevind zich boven een restaurant op het drukste plekje van valkenburg. Gezellig terras. Mooie moderne kamer en héérlijk bed.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Het leek alsof het personeel niet goed is om het restaurant en het hotel goed te draaien. Lang wachten, soms zelfs onvriendelijk behandeld (we stonken na het fietsen van de Amstel gold). En met eten kijkt het personeel nooit rond om te kijken of er iemand iets wil. Buiten dat was het eten goed de locatie geweldig dus het bedienend personeel hebben we maar op de koop toe genomen. Het was ook wel heel druk

De etage. We dachten een hotel kamer te krijgen maar we kregen een fantastische etage. Echt fantastisch en het was weergaloos dat we de fietsen binnen konden zetten

Prachtig appartement in het gezelligste deel van Valkenburg!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Houtenvloeren. Zelf waren we bang dat we voor geluidsoverlast zorgden beneden ons. Ons zoontje van 2 rende graag heen en weer. En we hoorde de bovenburen best goed.

Het appartement was echt heel ruim en sfeervol! Fijne bedden. Midden in het centrum, dus super gezellig. In de avond/nacht geen overlast gehad van de volle terrassen voor de deur. Alles was goed op loopafstand bereikbaar, dus de auto hebben we het hele weekend niet nodig gehad.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heerlijk, we komen terug

Kamer op de 2e verdieping met zeer krappe badkamer. Verder geen tegenvallers.

Een zeer vriendelijke benadering van de gasten, top. We kregen een andere kamer nadat we onze kamer met zeer kleine badkamer op de 2e verdieping hadden gezien. Het ontbijt was heerlijk. De locatie is top.

Leuke plek om een weekend door te brengen om van het gezellige Valkenburg te genieten.

Stijle smalle trap om bij de kamers te komen. Kleine natte cel, zit je op het toilet dan zit je tevens met je hoofd bij de wastafel. Midden in het uitgaanscentrum betekent wel overlast van hard lallende voorbijgangers. Geen eigen parkeerplaats, hebben wel een afspraak met hotel Riche op 5 minuten loopafstand.

Ligging midden in het gezellige uitgaanscentrum van Valkenburg. Leuk ingerichte kamer. Goed restaurant waar het altijd heel druk is.

Prima vermaakt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vond 10,00 wat prijzig voor het ontbijt. Kamer 6 is echt te klein voor de aangeboden prijs. Zelf geen moeite mee gehad maar kan mij voorstellen dat een koppel er moeite mee heeft.

Restaurant is top, zowel het eten als de inrichting. Bediening erg aardig. Locatie super!

fijne bedden en met oordoppen goed geslapen voor redelijke prijs

het geluid op de gang en wat je hoorde in andere kamer,dunne muren.Je hebt oordopjes nodig want letterlijk alles te horen,kamer 5

ontbijt was extra bijbetalen ,ergens anders genuttigd.hotel is boven restaurant met terras in drukke horeca straat,geluiddichte ramen aan straatkant,goed matras en dekbedden en extra kussens.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Gevoel van een heerlijke vakantie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Je kunt niet met de auto bij het hotel komen. Geen parkeerfaciliteiten. Er is een stijle, smalle trap omhoog naar de kamers.

De sfeer in het restaurant is erg gezellig. Lekker eten, vriendelijk personeel. Locatie is helemaal top.

Er zit geen bezieling in het verhuren van kamers. Hou het bij de horeca daar zijn ze goed in.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Ontzettend veel lawaai vanuit hun eigen horeca gelegenheid. Als men beneden de deur dicht gooide trilde dat door in de kamers. S'avonds laat nog in de weer met containers.

Als eerste bij binnenkomst. De wat nonchalante houding van een medewerker. Ontzettend koud op de kamer verwarming stond uit terwijl het buiten onder nul is. Dus eerste tijd hadden we de jassen maar aan gehouden.

Geweldig!

Kan niets bedenken!

Nu voor de tweede keer bij van der valk cantharel en wederom fantastisch verblijf gehad! De omgeving is super, middenin de natuur. Zowel deluxe suite als gerenoveerde comfortkamer zijn sfeervol en schoon. Dineren bij huisje James is een belevenis apart en zeer aan te raden. Ook genoten van de wellness , ondanks dat de stoomcabine het niet deed. In het gezellige buitenhuisje zijn wij vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een wandelroute en hebben genoten van de thee en koffie. Kortom, wij komen snel weer terug!

Heerlijke dagen gehad welke voor herhaling vatbaar zijn op deze locatie. Daar het super sfeervol is

Interactie met klanten. Tevens kan je bij de boeking wensen /bijzonderheden invullen. Dit wordt m.i. Niet gelezen. Werd in iedergeval niks meegedaan.

De ligging en sfeervolle inrichting van het hotel is prima. Het personeel ( de dames) vond ik weinig interactie hebben met de klant. Dit viel mij als Limburgse beetje tegen. Eten en drankjes zijn heel lekker.

Helemaal oke. We komen zeker nog een keer terug.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De slaapbank in de huiskamer is wel aan vervanging toe. Overigens hebben we deze niet gebruikt als bed maar als bank om TV te kijken.

Centrale ligging midden in uitgangscentrum. Ruime zolder, ingedeeld met 2 slaapkamers, douche ruimte en een huiskamertje

heel matig,,wel op een top locatie,,gemiste kans voor de ondernemer

te kleine wasbak..geen plankje of iets waar je de toilettas op kunt zetten ,,slecht matras en een wasmachine die s:nachts staat te draaien en erg gehorige kamers

het restaurant was heel sfeervol

Prima verblijf maar de kamer is een beetje gedateerd.

De badkamer is erg krap en helaas is de stijl van de kamers niet passend bij het interieur beneden. Het 2persoonsbed bestond uit 2 losse boxsprings die erg snel uit elkaar schuiven en het pand is erg gehorig.

De locatie was super, evenals de stijl van het restaurant en terras.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Verblijf is prima alleen wat kleine kamer

De kamer en het bed waren erg klein, bed stond tegen de muur dus was niet van 2 kanten te bereiken. In de badkamer hing enkel vitrage voor het raam, waardoor er altijd een gevoel was dat mensen naar binnen konden kijken de badkamer in, dat was geen prettig gevoel.

Personeel was vriendelijk, het ontbijt was prima al waren sommige zaken al op toen wij beneden kwamen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Vreemde ervaring gehad, maar wel een net hotel, weinig faciliteiten echter.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kwamen zondagavond aan om 22.15 (na een bezoek aan thermae 2000). Het hotel was en restaurant waren al gesloten. In het restaurant klopten we op het raam. De mevrouw die binnen zat negeerde ons, ze keek ons aan maar deed de deur niet open. Na 10 min in de regen kloppen en telefonisch contact proberen te krijgen (niemand nam de telefoon op), kwam er een meneer bij de deur. Ik liet mijn reserveringsbevestiging zien. De meneer vertelde dat het hotel gesloten was ivm verbouwing van de keuken. Uiteindelijk (omdat wij anders nog 3 uur terug moesten rijden) hebben we een sleutel gekregen van een kamer. We hadden helaas geen warm water ivm de verbouwing van de keuken, en om 8.00 smorgens begonnen de bouwvakkers te boren in de keuken. De volgende morgen kwam er een mevrouw aan de deur om te zeggen dat we moesten betalen en uitchecken. Ze had op de reservering niet gezien dat we om 22.00 zouden arriveren. I.p.v. €51 hoefden we maar €20 te betalen. Dit vond ik wel erg netjes. Echter had ik liever van tevoren geweten dat deze verbouwing plaatsvond zodat we een ander hotel konden uitzoeken.

We kregen zonder bijbetaling een grotere kamer Schone kamers We hoefden niet de volle prijs te betalen vanwege het misverstand

Relaxt, gezellig ,voor herhaling komen nog eens....
    • Kleine Tweepersoonskamer

s'"avonds bij het diner ,heerlijk gegeten, gezellige sfeer ,prima bediening , maar werden wij ingebouwd dus elke keer als iemand erlangs moest was het voor ons nodig om steeds op te staan dus dat was heel vervelend daar was dus niet over nagedacht helaas en er werd ook niks gevraagd het gebeurde gewoon, een minpuntje , was el erg druk maar ik denk altijd vol is vol ,vandaar dat ik reageer ..... maar al met al is het voor herhaling vatbaar ......relaxt

ontbijt oke ,kamer oke locatie oke vriendelijkheid oke..

Voor 1 nachtje goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eenvoudig ontbijt. Kleine simpele kamer (nr.10) die je via smalle trappen kan bereiken. De kamer werd aan ons aangeboden voor €.40,00. Voor 1 nachtje wel goed maar jammer dat de verwarming het niet deed. Bij navraag bleek dat dit euvel bekend was. Jammer.

Diner in het hotel a la card

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

unieke locatie voor bezoek kerstmarkt of stad met leuk hotel en uitzonderlijk lekker restaurant .
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wel opletten , bij enkele kamers stijle trap omhoog !!

Hele grote kamer voor personen , Superlekker en uitgebreid ontbijt en fantastisch restaurant aan hotel .

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

het was leuk en gezellig in Valkenburg.

Het toilet en douche gedeelte is erg klein, geen gewone wastafel, geen föhn. We misten een paar gewone stoelen, graag met rugleuning. Ook moesten we nogal wat trappen op, dat valt tegen als je koffers bij je hebt

het ontbijt was goed, locatie prima, personeel prima.

Prima uitvalsbasis op prachtige locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Service bij ontbijt matig. Geen melk of vruchtensap, lang wachten op koffie. Wel prima kwaliteit. Zou handig zijn om bij de hotelinfo ook iets te zeggen over geschikte parkeerlocatie. Nu lang moeten zoeken. P+r bij ns station beste keus. 10 mn lopen, 5,75 per dag!

Prima ligging. En grotere kamer gekregen dan geboekt. Rustige kamer met heerlijke bedden.

De ligging was ideaal.

De kamer was zeer klein, het bed kan absoluut beter en het ontbijt was beperkt. Parkeren bij hotel Riche was niet mogelijk, staat nochtans vermeld op de website. Ook voor het avondeten waren er problemen , reservatie was niet noodzakelijk werd ons verteld. Bij aankomst was er dan toch geen plaats vrij. Gelukkig hebben we toch een tafel gekregen omdat we hebben aangekaart dat we wouden reserveren maar dat er ons verteld was dat dit niet noodzakelijk was.

De ligging was ideaal.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

gezellig, direkt in het centrum

Wi-Fi slecht, niet in te loggen omdat bereik/snelheid niet toereikend was!

Kamer voldeed aan de verwachting, goed dus. Ontbijt normaal, niet zeer uitgebreid maar voldoende.

locatie perfect

ontbijt was prima, kamer is te duur. Een comfort kamer? hele kleine douche toilet was ook in de douche. Pis lucht ook al had je door getrokken. Geen ruime kast om je kleding op te hangen. Alleen lade kast. Er ontbrak een kleine koelkast (minibar). betaalde 100 euro per nacht zonder ontbijt.

Erg tevreden
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer vonden wij dat je om 21.00 niet alleen wat kon drinken maar alleen kon dineren

Centraal gelegen nette schone kamer en ontzettend vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Never nooit meer.

Wij verbleven twee nachten in hotel Valkenhof. De hygiene was slecht , de vloer plakte. De kamer was heel erg gehorig , je hoorde alles ook om kwart over 5 s ochtends wanneer het terras werd buitengezet. Wanneer je in de kamer was en iemand begon te praten in de gang was het net alsof ze in je kamer aanwezig waren, zo ook de Housekeeping die vanaf half 8 al beginnen met stofzuigen en al ‘schreeuwend’ door het hotel heen ‘rennen’. Housekeeping probeerde om 9 uur zonder wat te zeggen je kamer in te komen, dit zelfs tot twee maal toe, gek toch, als ze weten dat je twee nachten blijft.. En dan als allerlaatste was de kamer veel te koud , verwarming deed het nauwelijks.

De locatie.

niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wilde s"avonds rond kwart voor tien wijntje drinken maar helaas de wijn was op. de kamer was echt heel koud. en het ontbijt was slecht er was geen melk of yoghurt of melk voor de cornflakes de croissant waren op.

De ligging van het hotel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Valkenhof