Beoordelingen over Hotel Maurits 3-sterren

Van Aerssenstraat 65, 2582 JG Den Haag, Nederland

#25 van de 39 hotels in Den Haag

geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

het matras mag vervangen worden, lag een beetje in een kuil. (612)

geweldig hartelijk ontvangt door Roxana, paar minuten wandelen naar Scheveningen strand, ter hoogte van de haven. . vanaf station den haag HS goed bereikbaar met tram 11, uitstappen op statenweg. of vanaf station den haag centraal met tram 16. 's morgens van een goed ontbijt genoten.

Goed hotel in het Statenkwartier.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De indeling van de badkamer. Het toilet zat te dicht op de wastafel, waardoor je met je hoofd zowat in de wastafel zit. Parkeren kost voor een hele dag €18,75. Toch wel behoorlijk aan de prijs. Er zijn wel een paar vergunningen beschikbaar, maar wie het eerst komt het eerst maalt.

Ruimte, rust, voortreffelijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Ligging t.o.v. openbaar vervoer.

Prima plek voor een kort verblijf

Ik had aangegeven dat ik de volgende ochtend om half 8 zou vertrekken en de dame van de receptie zei toen heel vriendelijk dat ze ervoor zou zorgen dat er koffie zou zijn en iets van een krentenbol ofzo. Ze maakte een notitie voor haar collega. Maar helaas..... toch jammer als je er op rekent. Dan kun je beter niets zeggen.

Fijn bed, koelkastje met een paar gratis drankjes, de rustige locatie.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

kamer was netjes, heerlijke bedden, fijne douche en heerlijk...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

personeel aanwezig bij ontbijt deed geen moeite om ons als gasten te groeten ook bij vertrek was er niemand aanwezig bij de receptie

kamer was netjes, heerlijke bedden, fijne douche en heerlijk ontbijt ontvangst bij inchecken was goed

Knus en vriendelijk

niks!

De zeeeer vriendelijke ontvangst bij de receptie!!!! We voelden ons meteen welkom en zijn zeer uitgebreid geïnformeerd over de omgeving, het hotel en de faciliteiten. Het strand is dichtbij en goed te bewandelen! Met de metro aan het einde van de straat zit je zo in het centrum van den haag. super goed en verzorgd ontbijt. Grote kamer met extra bank.

Weekende Den Haag
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Iets waar de eigenaren weinig aan kunnen doen:de meeuwenkolonie in de straat. Een enorme herrie, al bij het eerste ochtendgloren. De kamer was een oven; de losse airco kon het niet aan. Maar ja, dat zal overmacht zijn.

Uitstekend verzorgd ontbijt, kamers zijn adequaat, maar gedateerd. De buurt (woonbuurt) is verder rustig. Klein kwartiertje lopen van het Gemeentemuseum/Omniversum

Super !
    • Tweepersoonskamer met Bad

Matras aan de zachte kant, kamer erg warm (airco niet meer te regelen in verschillende standen)

Super vriendelijke en attente eigenaresse. Liet op erg warme dag water, bier en extra handdoeken brengen! Geweldig ontbijt.

Was prima verzorgd en netjes en vriendelijk ontvangen.

De hoofdkussens

Kamer was prima er stond zelfs een airco. Hele ruime nette kamer met een zitje erbij. Schampoo in de douche zelfs aanwezig. Minpuntje waren de hoodkussens. Die waren wel erg hard. Maar dat is misschien persoonlijk. Iemand anders zal het fijn vinden. Verder heel vriendelijk ontvangen door Roxane. Ontbijt was heerlijk.

aanrader
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was prima. personeel hartstikke leuk. zag er netjes uit. nadeel was lamp moest aanblijven wil de airco blijven werken, het was nu ook erg warm.

Hele lieve vrouw bij het inchecken, we werden goed geholpen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het dekbed en het kussen rook heel erg muf alsof het al heel lang niet gewassen was.

Hele lieve vrouw bij het inchecken, we werden goed geholpen. Goed ontbijt simpel maar wel lekker.

We werden hartelijk ontvangen en konden op aanvraag later...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We werden hartelijk ontvangen en konden op aanvraag later inchecken. Dat was erg fijn. De hotelkamer was zeer ruim en het ontbijt goed. De omgeving van het hotel rustig en op loopafstand van het strand. Top locatie.

Hartelijk ontvangen en zonder te vragen meteen een heleboel...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Parkeren in straat moeilijk. Maar na ff internet raafplegen. Parking gevonden voor 7,50 per dag paar straten verder.

Hartelijk ontvangen en zonder te vragen meteen een heleboel informatie gekregen over ov en mogelijkheden in de buurt. 👍 Ontbijt was heerlijk. Ook de kamer was heel netjes en groot.

Het was lekker rustig en de kamer was lekker ruim.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Op de website van het hotel staat dat parkeren gratis is, maar sinds 2017 kost parkeren hier € 13.- per dag.

Het was lekker rustig en de kamer was lekker ruim. Misschien kunnen de kussens van het bed vervangen worden, ik vond het een vrij hard kussen.

Ontspannen verblijf in rutige buurt.

Geen klachten

Vriendelijk ontvangst, gaf direct tips waar je op veilige manier kunt parkeren. Goed gevarieerd ontbijt. Waren vroeg aanwezig en mochten direct gebruik maken van onze kamer. Ruime kamer met airco en groot balkon.

Uitstekende verblijfplaats om den haag en Scheveningen te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er was geen lift, wel twee zeer steile trappen . Voor 70 + wel wat zwaar om de bagage naar boven en daarna naar beneden te brengen.

Prijs/kwaliteit uitstekend. Zeer vriendelijk. Uitstekend ontbijt . Uitstekende fietsberging.

De ligging is oke, de kamer goed, maar niet super.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt; geen warm ei...roerei of gebakken spek, geen verse jus, geen verse fruitsalade Receptie, niet onze manier van welkom heten... Ook de volgende dag; het was 9.30 uur: u bent de laatste voor het ontbijt,,,,u heeft nog een half uur....we konden tot 10.00 uur ontbijten.... De airco had gelekt, de vloerbedekking was nat, daardoor ook vochtig in de kamer

Het ontbijt was redelijk, verse broodjes, vers vlees en kaas. We zaten 2 hoog, zonder lift. We wisten dat er geen lift was, maar toch.

Prima: cultuur en natuur binnen handbereik. Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wie met de wagen komt moet die ver parkeren (De omgeving is algemeen betalend). Maar we vertrouwen erop dat Hotel Maurits een oplossing zoekt.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We konden beschikken over een veilige fietsenstalling. De ligging is prima: heel rustig en tegelijk dichtbij de haven, de duinen... Met de tram of fiets is centrum Den Haag op 15 min. bereikt. Het Gemeentemuseum (en Madurodam) op 10 minuutjes. Het ontbijt was super. De kamer ruim en netjes.

Super! Wij komen zeker nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Parkeren maar daar kunnen hun zelf ook niets aan doen. Op de site stond gratis parkeren dat zou aangepast moeten worden. Wij hebben bij p+r de uithof geparkeerd(gratis) en zijn naar het hotel gefietst met eigen fietsen.

Gastvrij vriendelijk fijne kamers heerlijk ontbijt. We kregen zelfs 3 drankhes uit de minibar gratis. Wij komen zeker terug.

Goede prijs- kwaliteitverhouding!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Heel warm, vriendelijke ontvangst door Roxana!!! super :-) Uitgebreid ontbijt met beleg en vers fruit en lekkere koffie. gelegen in een rustige straat en op wandelafstand van Scheveningen. Kamer was wat oubollig maar dat wisten we. Maar wel heel proper!!!

De ontvangst was heel erg hartelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Verouderde inrichting, kan wel een update gebruiken

De ontvangst was heel erg hartelijk. Een fijne gastvrouw en een goed ontbijt met veel keuze qua beleg. Ruime kamer.

Prima hotel dicht nabij het centrum

Prima hotel met vriendelijke medewerkers op een goede locatie nabij het centrum van Den Haag. Ik mocht van de parkeervergunning gebruik maken, dus gratis parkeren voor de deur van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Amusante ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Drinkwater moest gekookt ivm leidingonderhoud, zeer slecht TV signaal, slecht Nederlands sprekend personeel, aparte voordeuren voor verschillende kamers, verouderde aankleding, gehorige kamer (kon de buurman horen snurken), geringe bezetting personeel bij ontbijtbuffet en uitcheken (1 dame moest alles doen)

goed ontbijtbuffet, dicht bij haven en restaurants, niet erg duur, vriendelijk personeel, redelijke maar gratis wifi

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Keurig verzorgd hotel vlakbij haven en strand.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Vergissing bij het inchecken door technisch probleem, maar dat is prima opgelost.

Ruime kamer, heel schoon , lekker stevig matras. Goed verzorgd en compleet ontbijt.

Een schoon en rustig hotel met vriendelijk behulpzaam personeel

Zeer vriendelijk servicegericht personeel. Ik was extreem laat i.v.m. Treinchaos door het winterse weer; was echter allemaal geen probleem en alle begrip! ‘S ochtends een lekker ontbijt!

HEERLIJK
    • Tweepersoonskamer met Bad

Tsja, we zijn beiden rookverslaafd, roken op de kamer zelf.... Dat zit er heden ten dage niet meer in.....

Het personeel!!! Uiterst vriendelijk, uitnodigend, verwelkomend, meedenkend: Gewoon heel fijn voor een weekeind aan zee. We hebben genoten van het weekeind, zéér meegeholpen door het verblijf in hotel Maurits.

Niets op aan te merken.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Op 30 november was de regeling van kracht van betalend parkeren. Het zou misschien wenselijk zijn (maar dit hangt niet alleen af van hotel Maurits) dat er een aparte regeling komt met het stadsbestuur Den Haag voor parkeerregeling van hotelgasten. Want als men bvb 4 dagen verblijft in een hotel in deze omgeving en de auto 4 dagen blijft staan in de omgeving zonder gebruikt te worden, dan is de parkeerkost aanzienlijk.

Ontbijt : zeer goed kamers : zeer proper - het nodige comfort was aanwezig

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk hotel voor een eerlijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Tv-verbinding. Lichte of zware sneeuw op alle kanalen.

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer en een rustige locatie. En niet te vergeten een normale prijs, niet die idioot hoge bedragen die ze op veel ander plekken durven te vragen.

Prettig hotel voor een prettige prijs!

De ligging van het hotel is echt in een woonwijk. Dat vind ik persoonlijk wat minder, maar is eigenlijk geen kritiek, omdat men er waarschijnlijk bewust voor heeft gekozen om het hotel hier te vestigen. Dat heeft ook positief effect op de prijsstelling, denk ik.

Absoluut waar voor het geld. Keurige hotelkamer en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

We hebben het naar ons zin gehad. Winkels in de buurt en tram naar het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was in orde. Niet modern qua inrichting maar goed en degelijk. Bedden waren ok en badkamer was netjes en functioneel. Alles wat we nodig hadden was er. Ontbijt was heel goed met veel keus. Dame van de receptie was voortreffelijk, sprak minimaal 3 talen (ned, spaans en engels), en had aandacht voor de gasten.

Wandelafstand naar kust Scheveningen en met de tram vlug in Den Haag centrum

Ik had verstaan dat er dagelijks drank zou aangevuld worden, maar dat bleek slechts een "welkomsdrink". Is zeker niet goed meegedeeld bij aankomst.

Gezellig

Prettig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was te warm. De badkamer had te weinig mogelijkheden om kleding op te hangen en toiletspullen plek te geven.

Het ontbijt was gevarieerd, goed verzorgd en meer dan voldoende.

een fijn verblijf

De zeer gastvrije ontvangst was verwarmend. De kamer en badkamer waren schoon en van alle gemakken voorzien. Mogelijkheid om een kopje thee of koffie zetten op de kamer en er was een koelkastje met gratis drankjes. Hotel lag in een rustige straat.

Heel fijn hotel !!

Niets !

Wij ( 3 vriendinnen ) hebben een heerlijk weekend gehad in hotel Maurits. Fijne accommodatie met ontzettend vriendelijk personeel dikke pluim voor de meisjes ze doen er alles aan het om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen, Heel fijn hotel !!!!!!!!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Basic maar goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bad

Voor ons persoonlijk vielen de bedden tegen , wij hadden dit hotel vooral gekozen daar er sprake was over de goede bedden maar in de kamer waar wij verbleven had ik het gevoel dat de matras aan vervanging toe was , wij zijn gewend om op een harde matras te slapen en dit was zeker niet het geval

Het was vooral kosteloos parkeren in de straat , maar vanaf november zou dit ook niet meer kosteloos zijn , ligging zeer goed , ligt tussen Scheveningen en den haag , zeer vriendelijk onthaal en goed ontbijt

Verder prima
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

2 flinke trappen op en de waterstraal douche was mager.

Er was goed rekening gehouden met wensen vooraf. Erg aardig personeel en behulpzaam. Prima ontbijt! En goede bedden! Frisse lucht door het kunnen openzetten van ramen wat altijd prettig is.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Prima ontbijt. Centrum Den Haag goed bereikbaar met openbaar vervoer (tramhalte dicht bij het hotel). Het Gemeentelijk Museum is op een kwartier wandelafstand. De auto kan in de buurt gratis geparkeerd worden op straat. Tijdens ons verblijf was het blijkbaar druk in Den Haag, waardoor er niet zo veel parkeerruimte was in de naburige straten. Kamer eenvoudig gemeubileerd, maar comfortabel bed en net. Onze kamer op de 1ste verdieping was bereikbaar via een eerder steile trap. Globaal een goed hotel voor een kort verblijf.

Prima verblijf voor een kort verblijf in Scheveningen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamer gedateerd. Schoonmaak kan beter. Lagen haren in de douche.

Grote kamer op loopafstand van de boulevard. Ontbijt volledig. leuk dat er een gratis drankje in de minibar staat. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

prima overnachting
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De receptioniste was heel hartelijk en geeft ons prima de weg gewezen Fijne badkamer, 3 gratis drankjes in het koelkastje en de mogelijkheid om een kop thee te zetten op de kamer

Het was precies goed voor 1 persoon voor 1 nacht, op weg van...

Het was precies goed voor 1 persoon voor 1 nacht, op weg van vrienden de ene dag naar andere vrienden de volgende dag. Alles wat nodig was, was er: goed bed, t.v., wifi, eenvoudig maar goede badcel (mét een vergrootspiegel, dat waardeer ik bijzonder!), lieve mensen van de receptie en gewoon ontbijt (niks bijzonders)

Het personeel was gastvrij en vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De bedden waren hard en de kussens oncomfortabel. Het was een oude kamer, er is weinig aan onderhoud gedaan de laatste jaren en daardoor maakt het nogal een vervallen indruk. Er hangt ook een muffe lucht in de kamer.

Het personeel was gastvrij en vriendelijk. Het ontbijt was prima, er was nog genoeg als je rond 10.30 uur kwam. De locatie is goed, want dichtbij Scheveningen Haven en gezellige restaurantjes.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

de badkamer was OK.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

de trappen naar de kamer waren moeilijk begaanbaar, het was zeer warm op de kamer

de badkamer was OK. Gratis openbaar parkeren aan de locatie. Vriendelijke ontvangst.

Perfect hotel voor bezoek stad en strand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Vriendelijk hulpvaardig personeel en uitstekend ontbijt. Gratis parkeren in de straat en dichtbij de tramhalte naar het centrum van de stad. Op wandelafstand van het strand.

De ontvangst was erg vriendelijk en de kamer was zeer ruim...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Spijtig dat niet op voorhand meegedeeld was dat er een keukentje aan de kamer was met kookmogelijkheden.

De ontvangst was erg vriendelijk en de kamer was zeer ruim en rustig gelegen.

voelde me wel thuis. Was daar als oma met kleindochter.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamers kunnen frisser als de vaste vloerbedekking wordt vervangen door bijvoorbeeld laminaat.

Ontbijt was prima. Personeel is erg vriendelijk. De kamer was ruim, de accommodatie is erg oud, het rook een beetje muf. Nadat het raam een tijd had open gestaan was dat beter. Sfeer is goed, je voelt je thuis.

Goed verblijf voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kleine badkamer. Stijle draaitrap naar 2e verdieping, geen lift, dus niet voor mensen die moeilijk stappen. Grond van kamer oneffen en piepend. Zeemeeuwen vliegen af en aan en maken ontzettend veel lawaai.

Goede ontvangst en hulp en info van receptie. Kamer met klein terrasje met tafel en stoelen. Lekker ontbijt.

Heerlijk verblijf voor een paar dagen Scheveningen / Den Haag
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Helaas geen airco of ventilator op de kamer dus vrij snel warm/benauwd. Gelukkig wel balkonnetje zodat we de deur open konden zetten snachts. Vrij kleine douchecabine en automatisch licht in de badkamer waardoor je soms in het donder onder de douche stond.

Kamer was best ruim, waterkoker op de kamer met wat thee en oploskoffie, koelkastje (erg fijn) met 3 gratis welkoms drankjes. Prima bedden. GRATIS parkeren voor de deur. 10 minuten lopen naar het strand en ca. 15/20 minuten lopen naar de Pier van Scheveningen. Super gezellige en hartelijke ontvangst.

Gastvrij, lekker ontbijt, gratis parkeren

Enige minpuntje was dat de vogels aan de straatkant om 3.30 uur met hun paringsdans begonnen wat behoorlijk lawaaiig was.

Erg aardige mensen, goed ontbijt. Ik kreeg een hele ruime kamer terwijl ik een 1 persoonskamer had geboekt.

Weekendje naar zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamers waren redelijk gehorig. De meeuwen maakten ons 's ochtends heel vroeg wakker met hun lawaai, dat door de oude ramen zeer luid te horen was.

Ruime kamer. Heel netjes, ondanks het tapijt. Zeer vriendelijk onthaal, met voldoende uitleg over de omgeving en bereikbaarheid van alles.

Een vertrouwd en plezierig onderkomen als ik in Den Haag verblijf.

Kan ik niet bedenken.

Prettige rustige buurt, maar met een levendige winkelstraat in de nabijheid. Goede parkeergelegenheid. Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Informele sfeer.

Goed en keurige Hotel

De badkamer/wc had naar ons idee groter gemoeten. Dit was allemaal zeer klein.

Het ontbijt was keurig en goed verzorgd. Geen overdadige zaken, maar zeker heel compleet. De kamers waren goed van afmeting met de benodigde zaken. In de koelkast stonden de drankjes klaar. Wij werden met de kinderen vriendelijk ontvangen en de dame achter de balie heeft alles netjes uitgelegd en was bereid onze vragen te beantwoorden.

Het besten aan dit hotel is de locatie dicht bij het strand...

De douche had beter gekund

Het besten aan dit hotel is de locatie dicht bij het strand heerlijk En dat je bijna overal gratis kan parkeren is echt super Zeker waard voor je geld

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima bedden, goed en schoon sanitair, attente receptioniste...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Eigenlijk was alles prima. Echter, de trap kan een probleem zijn voor oudere gasten.

Prima bedden, goed en schoon sanitair, attente receptioniste, goed ontbijt. Goede lokatie t.o.v. Scheveningen. Goede verbindingen met de binnenstad van Den Haag.

Perfect voor een weekendje Den-Haag/Scheveningen
    • Tweepersoonskamer met Bad

De meubels en inrichting mag vernieuwd worden.

Het hotel ligt op de perfecte locatie voor een weekendje Scheveningen/Den-Haag. Het hotel ligt in een rustige straat maar is met de auto makkelijk te bereiken. En met het openbaar vervoer kun je vanuit het hotel alle kanten op. Wat wij heel fijn vonden aan het hotel is dat je een eigen sleutel krijgt van jou huis en kamer. Zo kun je zo vroeg en laat als je wil vertrekken en terug komen. Prettige kamer echter wel een wat minder moderne inrichting maar dat belemmert het verblijf zeker niet.

In een rustige buurt een knus hotel voorzien van een goed basiscomfort inclusief privé balkon !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Tegen is een te groot woord; misschien niet een brood dat de gasten dan zelf moeten snijden; dit oogt wat primitief.

Mooie eenvoudige kamer voorzien van alle comfort; ruim genoeg met een redelijk fraai sanitair.De welkomstdrankjes in de koelkast waren een mooie geste !

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Kamer was netjes

Vreemde constructie om naar een naast gelegen pand te gaan. Slaapkamerdeur kon van binnen niet op slot. Er was nog een andere deur die toegang had tot mijn slaapkamer. Die was op slot, maar wie kan daar wel door naar binnen? Ontbijtzaal was te warm.

Kamer was netjes Goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ligging is fantastisch als je naar Scheveningen Haven of...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ligging is fantastisch als je naar Scheveningen Haven of strand of het Gemeentemuseum Den Haag wilt lopen. Tramhalte vlakbij om naar het centrum of Centraal Station te gaan. Prima kamer en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Voor ons korte verblijf was dit geschikt. Ruimte echt wel goed. Ontbijt uistekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Jammer dat de kamerlucht niet goed werd, ondanks inspanningen van het hotel. Niet vooraf meegedeeld. Wifi- ontvangst werkte op 2-hoog niet goed.

Ontbij was goed, kamer ook. Jammer: twee hoog zonder lift- lastig met de koffer; niet voor mensen die minder goed mobiel zijn.

Ontbijt prima, kamer redelijk,goed matras
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De wat oude inrichting ook van de eetruimte. Gehorig. Je zit midden in de stad en is erg gehorig door buiten zittende mensen.

Ontbijt prima, kamer redelijk,goed matras

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Erg goed voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wij vonden het matras wat hard,maar dat ligt voor iedereen anders.

Ontbijt was zeer uitgebreid, zeer veel keus. Welkomsdrankjes op de kamer Zeer aardige gastvrouw.

Overnachting Maurits |Hotel, 5,8
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het ontbijt en de vuile vloerbedekking in de kamers

Het ontbijt was niet wat wij hadden verwacht . Op de fruitschaal lag fruit dat aan het rotten was en de broodjes lieten ook te wensen over. Keuze van het beleg was erg beperkt. De kamers gingen, maar hebben el een opkapbeurt nodig.

Een aangenaam hotel met prima ontbijt

Jammer genoeg geen prullenbak in de kamer zelf. Om koffer naar je slaapkamer te brengen is helaas smalle gang.

Vriendelijk ontvangt. Voor 1-persoons kamer was het groot vergelijking met andere hotels. Dichtbij de tram halte ongeveer 200m ervan vandaan Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Verouderd hotel in een rustige buurt.

De broodjes konden beter. De koffie vond ik veel te straf. Het bedrag was reeds van onze rekening. We moesten ons nummer van onze Visa kaart doorgeven maar het bedrag was al enkele dagen voordat we arriveerden, in vermindering gebracht. We moesten ook dadelijk de toeristentaks betalen en toen we 's morgens gingen ontbijten, sprak de mevrouw die het ontbijt verzorgde ons onmiddellijk aan dat we de toeristentaks nog moesten betalen. Dat vond ik wel niet gepast. De inkomhal en de trappenhal konden wel een opfrisbeurt gebruiken..

Onthaal vriendelijk, ligging prima in een rustige straat. Bedden waren prima. Badkamer en kamer netjes.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Hotel lag voor ons prima, dicht bij familie in den haag.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Voor ons was het voldoende

Hotel lag voor ons prima, dicht bij familie in den haag. Kamer net en alle faciliteiten voorhanden. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt goed,...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer is vrij kaal en vrij krap. Erg oud keukenblokje. Verder was het beddengoed (onderlaken en dekbed zelf zat onder de vieze vlekken, de hoezen waren wel schoon) niet schoon.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt goed, badkamer prima.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Kort bezoek Den Haag

De badkamer in onze kamer is aan de krappe kant.

Kamer schoon en lekker ruim met een apart deel voor het derde bed. Het hotel ligt in een rustige en leuke buurt, op loopafstand van World Forum en van de Scheveningse haven.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

• Tweepersoonskamer met Bad

Op deze vraag is geen antwoord te bedenken.

De warme ontvangst van de receptioniste. Zij had veel aandacht voor de gasten en was zeer belangstellend en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

goede , rustige locatie vlakbij World Forum theater
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

eigenlijk niks , was wel fijn geweest als tv ook vanuit bed te zien was...maar geen echt min-punt.

zeer ruime kamer, basic maar zeer praktisch. Het was er zeer stil, balkon en keukentje aanwezig. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Ik kom zeker terug , zowel zakelijk als prive

Kamers in verschillende panden , dus voor het ontbijt eerst naar buiten dan het hoofdgebouw naar binnen. Parkeren in een smalle straat , met geluk een parkeerplek

Rustige kamer , mooie badkamer, vriendelijk personeel

de kamer bleek een studio.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

de matras is toe aan iets anders, meer licht in de donkere kamer, stoffen vloerbedekking in een hotelkamer is niet meer 2016/'17

de kamer bleek een studio. enorm groot. Goede badkamer. Erg leuk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Leuk voor een keer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De bedden waren veel te hard!! Schoonmaakster en ander personeelslid achter receptie was niet enthousiast en konden niet eens de moeite nemen om echt een glimlach te laten zien

Ontvangst heel vriendelijk en enthousiast. Kamer was schoon. Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Aangenaam verblijf in Scheveningen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Afzuiging in badkamer zou handig zijn, maar stoorde niet echt

Bij het ontbijt kwamen we niets te kort, we kregen 3 gratis drankjes aangeboden op de kamer, gratis parkeren net voor de deur = zeer handig. We kregen ook spontaan uitleg over de buurt, trams, ... en konden al vroeger dan het in-checkuur onze bagage op de kamer achterlaten

Prima hotel, dicht bij strand en diverse bezienswaardigheden met OV snelbereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Dat er geen restaurant in het hotel is waar je 's avonds een slaapmutsje kan drinken. (mini bar op de kamer was zo goed als leeg)

zeer vriendelijk personeel, ontbijt was prima. De stilte/rust in de wijk en hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ontbijt meer dan voldoende.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamers zijn wat gedateerd.

Ontbijt meer dan voldoende. Kamer is meer een appartement. Met apart ingericht keukentje en badkamer met douche. Personeel m.n. Roxana heel vriendelijk, behulpzaam en heel prettig in de omgang. Waren er voor de tweede keer. Vrij parkeren in de wijk.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was lekker ruim. De ligging van het hotel lekker rustig en vlak bij het strand. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Lokatie en de prijs kwalitiet verhouding beviel me bijzonder...

Lokatie en de prijs kwalitiet verhouding beviel me bijzonder goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Maurits