Beoordelingen over Best Western Eurohotel 4-sterren

Kerkstraat 56, 5211 KH Den Bosch, Nederland

#11 van de 19 hotels in Den Bosch

Nette kamers met goede bedden op een prima plek. Nu nog een betere
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt is te hoog: € 17,50 voor een standaard buffet zonder life cooking. Er is te weinig bediening: zowel de receptie als de bar als het buitenterras is echt teveel.

De locatie is heel goed: winkels, restaurants en bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

heerlijk
    • Comfort Driepersoonskamer

weinig druk op het water van de douche. Douchen moest in bad, niet erg comfortabel

Heerlijk ontbijt. Parkeergarage naast hotel. Midden in het centrum We verbleven met 3 personen op een kamer, normaal krijg je dan snel een opklapbed maar nu stonden er 3 volwaardige bedden

Een prima parkeergarage midden in het hart van Den Bosch.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Een prima parkeergarage midden in het hart van Den Bosch. Via de parkeergarage entree naar het hotel. Heerlijke wijn 's avonds gedronken in de bar.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

matig voor het hotel en geweldig voor de stad Den Bosch.
    • Deluxe Kamer

de kamer was erg klein en werd verkocht als zijnde super de luxe. Daarnaast was het doucheputje verstopt omdat daar haren in zaten, hierdoor overstroomde de badkamer. daar werd door de nachtportier goed op gereageerd maar bij de uitcheck ook de klacht vermeld en dit werd ter kennisgeving aangenomen.

Prima ontbijt.

Bedden waren wat zacht maar dat is heel persoonlijk. Wij hadden geen airco op de kamer. De kamer vonden wij wat muf en warm. Sanitair was wat verouderd.

Prima ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Fijne plek zo midden in het centrum.

Zeer aangenaam verblijf in dit hotel.
    • Deluxe Kamer

De zeer moderne badkamer is iets te klein t.o.v. de kamer. Verder geen opmerkingen.

Grote kamer met prima bedden. Hotel ligt op mooie locatie op steenworp afstand van de St Jan. Vlakbij veel winkels en leuke restaurants. Ontbijtrestaurant van het hotel is uitstekend. Personeel is heel vriendelijk. Inpandige garage.

Tophotel! Aanrader

Wat duidelijker weergeven hoe je bij parkeergarage kunt komen zou fijn zijn!

De ligging van het hotel perfect! De ontvangst was prima. Hele mooie kamer met mooie badkamer modern! Echt een aanrader dit hotel lekker dicht bij alle winkels en terrasjes

Leuk hotel in centrum.

Apart betalen in hotel voor eigen parkeergarage € 15,00 per nacht, goed lezen of dit staat bij de aanbieder! Dit was bij mij niet duidelijk. Informatiemap wordt momenteel vernieuwd, er staan nu nog oude onjuiste informatie in. Bed was te zacht voor mij. Klein bad.

Ligging is super, in het centrum. Eigen parking. Mogelijkheid om je bagage na uitchecken later op de dag op te halen uit de aparte opslag hiervoor.

Zeer plezierig en goed hotel op een prima locatie in een leuke stad

Eigenlijk niets

Het hotel ligt prachtig in het centrum , vlak naast de St Jan Simpele kamers, maar schoon en een prima bed, dus meer dan prima. Zeer vriendelijke mensen, echt plezierig om heen te gaan

Mooie en nette kamers, zeer vriendelijk personeel 👍, heel...

Jammer dat we op dag van vertrek onze auto niet op de parking konden laten staan ... We betaalden hier graag extra voor. En aangezien er heel weinig auto's stonden had dit geen probleem geweest voor het hotel.

Mooie en nette kamers, zeer vriendelijk personeel 👍, heel lekker en uitgebreid ontbijt ☕️🍞🥐

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel, écht in het centrum!
    • Deluxe Kamer

In de badkamer was alleen een bad. Douchen moest dus op de hurken met de douchekop in de hand. 😔

Heerlijk hotel in het centrum. Goed bereikbaar met een (krappe) parkeergarage naast het hotel. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Heerlijke bedden met ‘echte’ kussens!

Gezellig uitje den bosch

Het ontbijt was prima, maat de prijs van het ontbijt is te hoog voor hetgeen wat er aangeboden werd. En alleen een bad met een losse doucheknop is niet handig. Een gewone douche is fijner voortaan maar aangeven als preferentie.

De vriendelijkheid van het personeel en de kamer was verder prima en schoon.

Fijn midden in de stad, kamers ruim maar missen airco/ventilatie.

Onze kamer was erg warm slecht geventileerd rook niet schoon. Douchestang moest je vast houden tijdens het douchen.

Het ontbijt was erg goed, parkeren naast accommodatie is fijn.

De ligging van het hotel en de mensen die et werken zijn...

Jammer dat niet alle kamers airco hadden. Met 35 graden was het best warm, wel een ventilator op kamer.

De ligging van het hotel en de mensen die et werken zijn werkelijk one of a kind! Super gastvrij en behulpzaam.

De ligging van het hotel midden in het centrum van de stad!

Er was geen airco op de kamer!!! Erg oncomfortabel en warm slapen. Er was ook geen koelkast op de kamer!!! Het aangeboden flesje water van het hotel gelijk lauw.... We moesten in het bad klauteren om te kunnen douchen!! Slecht!! Het parkeren van de auto in de parkeergarage van het hotel, moest duur betaald worden. Is op de site niet echt duidelijk vermeld!!!

De ligging van het hotel midden in het centrum van de stad!! Geweldig!!! Het personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt erg uitgebreid, heerlijk!! Voor ieder wat wils.

Wat een fijn hotel.

Fantastische kamer. Heerlijk ruim en voorzien airco en stortdouche. En de locatie: Echt midden in het centrum. Heel aardige medewerksters aan de receptie en heerlijk eigen parking bij het hotel.

Super!

Wat een warm ontvangst kregen wij in dit familie hotel, je voelt je hier echt gast. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vers ontbijt met biologische producten echt super mijn complimenten, Prachtige kamer met airco, Dat er een parking aanwezig is aan het hotel is echt een pluspunt, wij mochten de auto de rest van de dag kosteloos laten staan, wat een service :) Kortom hebben wij genoten van ons weekendje Den Bosch. Bedankt lieve mensen van het Euro Hotel

Heel bevredigend, zeker voor herhaling vatbaar.

Niet veel.

Kamer was voldoende, helaas geen airco. Badkamer was in orde maar er waren wel wat onderhoudsaandachtspunten, die heb ik aan de manager door gegeven. Voor de rest zeer netjes. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Helaas was het gebruik van de hotelgarage niet gratis.

De service.

De service. Kamer zonder airco geboekt, raam kon niet goed open maar het was wel erg warm buiten. Andere kamer met airco was zo geregeld! Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Héérlijk ruime kamer op toplocatie

Blijkbaar was de overnachting met ontbijt,maar toen we incheckten werd er gezegd. Een nachtje, willen jullie gebruik maken van het ontbijt dan kun je dit nog aangeven. Waarvan wij er van uitgingen dat t exclusief ontbijt was en we hier nog voor moesten betalen. Toen we uitgingen checken bleek dat we met ontbijt hadden geboekt. Maar ja toen was t ontbijt al afgelopen. Wij dit aangegeven dat dot onduidelijk was gecommuniceerd naar ons. Als we t hadden geweten hadden we wel van t ontbijt gebruik gemaakt.

Vriendelijkheid personeel. Hadden zomaar upgrade naar prachtig ruime kamer gekregen met 2 badkamers. Na de miscommunicatie over t ontbijt kregen we een drankje ter compensatie. De locatie is super!

Parkeerplek super in het centrum.

Parkeerplek super in het centrum. Wel even aangeven bij de "paaltjes in het centrum" dat je erdoor moet aangezien je bij dit hotel verblijft.

Goed verblijf gehad
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat we op 2 kamers geen airco hadden wat wel was beloofd, en het was dat weekend ook nog vreselijk warm. Eerst hadden we allemaal geen airco maar op 1 kamer ging het raam niet open waardoor we 1 andere kregen met airco, maar op de andere kamers stond een ventilator.

Geweldig ontbijt. Kamers niet allemaal met airco , wat wel in boekingspapieren stond Kamers en badkamers super schoon

Te duur voor wat heb krijgt

De kamers waren warm! Geen airco... de eerste nacht konden we niet slapen van de herrie en de warmte. De tweede nacht hebben we een andere kamer gekregen wat rustiger lag, maar nog steeds erg warm.

De lokatie was top en personeel vriendelijk!

Uitstekend voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Ruime schone kamers.Gelegen in de binnenstad waar je op loopafstand meerdere eetgelegenheden vind.auto kan geparkeerd worden in garage waarna je binnendoor kunt om in en uit te checken.vriendelijk en behulpzaam personeel.wij kwamen voor een overnachting ivm foute party.Men heeft zelfs goede contacten met een taxibedrijf wat ons voor de deur afgezet heeft bij de Brabanthallen. Echt een aanrader!

Lekker bed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Lekker bed! En moderne inrichting. Prima kamer en lekker in het centrum. We hebben lekker geslapen en heerlijk ontbeten! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

De locatie is perfect.

Bij sommige kamers werkte de airco niet goed en daarom bleef het daar de hele nacht te warm.

De locatie is perfect. De kamers waren schoon en heerlijk. Personeel heel vriendelijk, ook de nachtportier die in het holst van de nacht grote groepen feestende mensen moest binnenlaten.

Heel goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Klokken die luiden vlakbij het raam. Maar wel daardoor uitzicht op de prachtige kerk...

Flexibel en vriendelijk personeel. Heerlijke, moderne badkamer. Fijne dekens en lekker matras.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Een fijn verblijf gehad!
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Personele bediening op het terras zat weinig tot geen structuur in.

Prijs/kwaliteitverhouding is gewoon goed. Heel goed en vers ontbijt. Rustige kamer in hartje van de mooie stad.

De kamer was erg schoon en netjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Wij vonden het jammer dat het ontbijt niet bij de prijs was inbegrepen en vonden het pp wat aan de hoge kant. Hierdoor hebben we ervoor gekozen om elders te ontbijten.

De kamer was erg schoon en netjes. We hadden uitzicht op de St. Janskathedraal wat erg mooi was.

De locatie en het ontbijt
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Kamer en badkamer erg klein voor een tweepersoons kamer, bv maar 1 stoel. Toilet ingeklemd tussen wastafel en douchewand. Stortdouche maakt de hele badkamer nat.

De locatie en het ontbijt

Prachtig weekend gehad in hartje den Bosch ! gezelligheid staat hier voorop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Fijne bedden, fijn verblijf, en een goede sfeer ! de kroegen met terrassen en restaurants liggen op loopafstand. den Bosch bedankt ! het was machtig gezellig.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De eigenaresse was richting een burn out, onredelijk, niet...
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

De eigenaresse was richting een burn out, onredelijk, niet voor reden vatbaar, zeker niet behulpzaam en niet correct. Zij gaf opmerkingen tegen andere gasten die toevallig bij mij hoorde. Ook die zeiden hier iets van. Slechte zaak en ik adviseer haar niet meer in het zicht te komen van gasten. Jonge man in de bediening was top, snapte hoe het spel gespeeld moest worden, zeer behulpzaam en correct. Jammer dat ik dot moet schrijven, zeker omdat het hotel optimaal ligt in het centrum van Den Bosch

Prima hotel hartje Den Bosch
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Eigenlijk alles prima. Opbouwende kritiek is dat de bad en slaapkamer best weer wat moderner kunnen worden. We zijn nu eenmaal verwende reizigers...

Vriendelijke ontvangst. Gastvrij. Prima ontbijt. Perfecte locatie voor een stads bezoek Den Bosch.

Top! Echt een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Geen douche stang in de bad/douche combinatie. Het bad lag heerlijk maar even snel onder de douche springen is ook fijn.

Hele ruime kamer en mooie grote badkamer! En de bedden liggen heerlijk!

We hebben een uitstekend en goed verzorgd verblijf gehad.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Helaas geen airco op de kamer , maar ondanks de zeer warme dag hebben we toch goed geslapen. Kamer aan straatzijde waar we de uitgaansjeugd tot in de late uurtjes nog hebben gehoord. Geen groot issue als je een goede slaper bent. En natuurlijk afhankelijk van de plek van je kamer. Er waren er ook genoeg die niet aan de straatzijde lagen.

Kamer was ruim genoeg. Bed was prima. Kingisze, maar vooral goed matras. Ontbijt was top. Locatie natuurlijk the best direct in het centrum. Parkeren onder het hotel was prima. Staat je auto veilig en koel.

Genoten van goed hotel in heerlijke stad

Wifi

Zeer vriendelijk personeel, vrij duur voor wat je krijgt in kamer; slechte wifi, wellicht omdat onze kamer zich achterin het gebouw bevond. waterkoker met thee en instant-koffie aanwezig, maar Nespresso zou bv ook mogen v deze prijs, zeer goed bed. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Supergoede ligging, midden in de stad. Parkeergelegenheid in eigen beveiligde garage, voor 15 euro per dag.

fijne plek voor een steden trip
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

De badkamer, met name de ruimte voor de wasbak mag iets groter.

Mooie grote kamer, de eerste die groter was dan de foto's doen geloven. vriendelijke mensen. perfecte ligging in centrum. prachtige douchecel

Perfect voor weekendje (winkelen) in Den Bosch
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

De kamer was heel ruim, schoon en licht met daarin een groot bed en een grote badkamer met bad en douche. Vooral de locatie van Best Western Eurohotel is echt een reden om te kiezen voor dit hotel, het ligt midden in de stad.

geen mogelijkheid voor een hapje bij de borrel op het terras... lijkt me toch kleine moeite om een nootje of een blokje kaas oid te serveren maar die mogelijkheid was er niet

Prima gevarieerd ontbijt. keurige kamer

Mooi hotel midden in het centrum met een eigen parkeergarage.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

De parkeergarage was wat lastig te vinden en alleen te bereiken via een voetgangersgebied.

Mooi hotel midden in het centrum met een eigen parkeergarage. Groot, modern maar toch gezellig opgezet. Onze kamer was van de nieuwste snufjes voorzien. Moderne, kleine badkamer, prima bedden. Ontbijt was vers en er was veel keus.

Prima verblijf, zeer mooie locatie.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Het was erg warm op de kamer.

We mochten de auto al eerder parkeren en na de uitcheck nog even laten staan om nog even in de stad te ontbijten. Top service! Prachtige locatie midden in het centrum.

Prettig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Ligging van hotel is ideaal, midden in de stad zodat je tussen het winkelen door even terug kan naar je hotel. En een gezellig terras voor de deur.

Prima keus
    • Comfort Driepersoonskamer

Top ligging in centrum! Prima voor verblijf in Den Bosch. Alles netjes en top dat er parkeren is bij t hotel. (Wel betaald maar veilig) Goede kamer voor 3 personen. Zat ruimte.

Geweldige ligging naast de St.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Geweldige ligging naast de St. Jan, heerlijke gerenoveerde kamer met zeer welkome airco, vrij kleine maar fijne luxe badkamer, prima ontbijt, vriendelijke mensen. Parkeergarage is ook luxe zo midden in de stad!

Kamer was prima
    • Comfort Driepersoonskamer

Parkeren! Je betaald 15 euro we konden er de volgende dag geen gebruik meer van maken.Terwijl we de dag er voor pas rond 18 uur inchecken. Erg jammer!

Kamer was prima

Prima hotel voor verblijf in het centrum van Den Bosch.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Kamer wat ver van de receptie. Ontbijt is prijzig.

Personeel bij ontvangst en vertrek heel hartelijk, goede service. Eigen parkeergarage in het hotel in het centrum van Den Bosch. Prima kamer. Goed bed. Heel goede badkamer.

Goede lokatie in t centrum en goede nachtrust mogelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

matras: oud of in geen jaren gekeerd. De rol van booking.com Je toont je gelijk aan over de prijs inclusief ontbijt die lager was bij t hotel zelf en daar wordt door klantenservice aan voorbij gegaan. Noem t geen klantenservice als t alleen op verdienmodel booking.com gericht is.

Ontbijt prijzig maar goed.

De rust , ligging , rijk gesorteerd ontbijt
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Mn man is * beetje dom* Zn vergroot spiegel vergeten Voor z’n lenzen in te doen op de spiegel laten zitten Gelukkig is deze gevonden , Het na sturen , Kost wel €15-€ 20 , Als ik iets verstuur kost dat € 6,95. Wel dan zelf in n doosje doen ? Vind dit best veel geld dan ? Wij maken vaker eendaags reisjes , 114 overnachting 35 ontbijt 15 parkeren 6 belasting Deze spiegel is de € 20 opsturen niet waard , Beetje jammer , Vr gr Lenny v Waardhuizen

De rust , ligging , rijk gesorteerd ontbijt Parkeer gelegenheid, En de gezelligheid van den Bosch , Ook weleens bij v d Valk , den Bosch gelogeerd , daar hadden we dan taxi service ,

Geweldig!!! Vermaakt en tot rust gekomen met mijn dochters.
    • Comfort Driepersoonskamer

Eigenlijk viel er niets tegen. Ik miste alleen een wc borstel en een verbandstrommel, maar ik weet ook niet of deze laatste aanwezig moet zijn in een hotel kamer. Maar was wel fijn geweest.

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. De locatie was erg fijn midden in het centrum en toch een eigen, veilige parkeergelegenheid in de garage bij het hotel. Mijn dochters en ik hebben heel erg genoten en zouden het euro hotel zeker adviceren.

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Comfort Driepersoonskamer

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekkere bedden, kamers niet bijzonder mooi of modern met hier en daar wat achterstallig onderhoud, maar op zich wel netjes en zeker schoon.

Superverblijf ! Een echte aanrader!

niks !

In- en uitchecken en ontbijt was super en tip top verzorgd door mijnheer Marcel ! Kamer 317 was heel ruim en proper en het was er heel stil en rustig slapen ! Prima ligging!

Geweldig, we komen snel terug!!
    • Economy Tweepersoonskamer

We misten een kluisje op de hotelkamer, en het douchescherm is erg kort waardoor de badkamer snel 'onder water' stond. Maar meer was er niet aan te merken, echt een aanrader midden in de stad!

Het ontbijt was super goed, echt zeer uitgebreid. Een heerlijk groot bed, ruime kamer, alles er op en er aan, en leuk personeel. Prima locatie, midden in de stad (met parkeergarage) en toch zo rustig binnen.

Fijne bedden en goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Geboekt voor donderdag voor koningsnacht. Speciaal gekozen, omdat we auto konden parkeren bij hotel. Echter konden we op koningsdag niet weg ivm enorme drukte op straat. Met vriendelijke receptioniste overlegd. Zij haalde er een collega bij. Hij had totaal geen begrip. Hij zei dat we door de mensenmassa moesten rijden. Dit was absurd. Lopend kon je er bijna niet door, laat staan met de auto. We zijn noodgedwongen een nacht langer moeten blijven. We waren vooraf niet ingelicht dat het zo druk zou zijn. Heel vervelend dat een onaardige oudere man zo ons behandelde! Slechte service!

Fijne bedden en goede locatie

Koningsdag Den Bosch
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

De douche werkte niet goed waardoor bij ons de grond helemaal nat werd. En we sliepen naast een kerkklok die om het kwartier af ging. Gelukkig was het in de nacht wel stil.

De locatie midden in het centrum. Het bed lag erg lekker en was ruim. En er was veel ruimte om je kleding op te hangen.

Bed viel enorm tegen. Absoluut niet de kwaliteit die ik had verwacht voor 150 euro per nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Het bed was echt dramatisch slecht. Een diepe kuil in de topper van de boxspring. Ontzettend slecht geslapen. Bij uitchecken is hier notitie van gemaakt. Ze zouden er op terug komen maar heb nooit meer wat vernomen. Er zat een lippenstift vlek in de handdoek. Handdoek leek wel gewassen, maar was dus niet schoon.

Super plek midden in het centrum. Leuk terrasje voor het hotel. Dichtbij de prachtige kerk. Thee en een waterkokertje op de kamer. Tegen (redelijke) betaling parkeren bij het hotel!

Heel erg naar ons zin gehad
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Ik vond de badkamer en met name het toilet heel erg krap voor een grote boodschap was het heel erg benauwd zitten

Het ontbijt was goed de bar was ook. Gezellig

Midden in het centrum
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Kamer helemaal achterin met trappen en liften. Vonden we niet handig. Een ontbijt voor 17.50 vind ik niet van deze tijd. Kamer was behoorlijk aan de kleine kant.

De kamer ligt in het Hartje van Den Bosch dus dat is ideaal maar ook zeer vlak bij de grote Dom met heel veel klokkengebeier. De kamer was zeer schoon, heerlijk bed en heerlijke douche.

Ruime keuze van het heerlijke ontbijtbuffet.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Doordat het hotel midden in het centrum ligt, heb je op zaterdagnacht wel geluidsoverlast. In de hotelkamer was geen safe en minibar aanwezig terwijl we daar graag gebruik van hadden gemaakt.

Ruime keuze van het heerlijke ontbijtbuffet. Personeel was uiterst vriendelijk. De ligging is zeer centraal.

Prima verblijf gehad in het gezellige centrum van s-Hertogenbosch
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Badkamer gedateerd, konden niet staand in bad douchen omdat we de douchekop niet op konden hangen. Verder zou een airconditioning een welkome aanvulling zijn.

Prima hotel, vriendelijk personeel, prima ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

mooi slaapplekje voor een weekendje Den Bosch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

ligging van het hotel, midden in het centrum. Nette kamers en de parkeermogelijkheid in de garage van het hotel. Zeer praktisch als was het wel even lastig om hem te vinden. Mag wat beter aangegeven worden.

De ligging en de kamer
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Aan het beddengoed en in zekere mate aan de handdoeken hangt een chemische reiningsgeur. Zeker mbt het beddengoed gaat dit irriteren. Een glas wijn in de bar kost € 6,50. Dit vinden wij voor een hotelbar veel te duur.

De ligging en de kamer

Geweldig!!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij kregen een gerenoveerde kamer op de vierde verdieping. Heel netjes en schoon. Goed bed, prachtige badkamer! Koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, gastvrij en vriendelijk personeel. Parkeren onder het hotel! Zeer zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fijn en rustig hotel, gezellige winkelstad, goed eten.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Beetje kleine toiletruimte op onze kamer.

Ruime, schone en stille kamer met een heerlijke tweepersoons boxspring. Mensgerichte en vriendelijke medewerkers. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Je auto onder het hotel, midden in de binnenstad, ideaal. Wel even improviseren maar die vezip zakt zomaar voor je zodat je door kunt rijden.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

De service en de kamer waren heel goed.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wij hebben uiteindelijk besloten om geen ontbijt bij het hotel te nemen omdat dit vrij prijzig was. Wellicht dat we voor een betere prijs dit ook zouden hebben gedaan.

De service en de kamer waren heel goed. Het hotel ligt ook zeer centraal waardoor het makkelijk is om van Den Bosch te genieten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Verder een goed en gezellige verblijf gehad met mijn vriendin.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De toegangsweg naar het hotel was opgebroken door de gemeente Den Bosch, het hotel had dit niet gecommuniceerd met mij en dat vond ik echt een tekortkoming. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik bij het hotel een parkeerplaats in de parkeergarage wenste maar deze was voor mij nu niet bereikbaar. Achteraf hoorden we dat er een alternatieve route was om toch bij de parkeerplaats van het hotel te komen maar ja daar hadden wij toen niets meer aan omdat ik het parkeerprobleem op een andere manier had opgelost. Ik had het netjes gevonden als het hotel mij op de een of andere manier voor de extra overlast die ik hiervan heb ondervonden, een compensatie had gegeven.

Het ontbijt was heel goed verzorgd, diverse broodjes/broodsoorten, divers beleg,verse yoghurt, vers fruit, sinaasappelsap, koffie en thee, etc. en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima hotel lekker in het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Dat het niet duidelijk was of het incl. ontbijt was. Dat was het dus niet dus dat kwam er nog bij.

Het uitgebreide ontbijt was top. De bedden waren prima en de kamer netjes. Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Gaan terug met vrienden binnen 2 weken.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Toevallig op maandag? Oudbakken brood en broodjes bij het ontbijt. Koffie uit automaat te sterk naar onze smaak. Verdund met warm water uit de automaat.

uitstekende ligging vriendelijke bediening

Goed hotel maar €140 is te duur. Zal ook wel met de locatie te maken hebben.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Het ontbijt: brood was droog en voor de prijs was het totale ontbijt wat karig. Een handzeepje bij de wastafel zou prettig zijn, nu moesten we de douchegel daar voor gebruiken. En er was geen toiletborstel.

De locatie is fantastisch zo midden in het centrum met parkeren onder het hotel. Prima bedden.

Goede herinnering.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

Knop van verwarming zat vast, waardoor veel te warm op de kamer. Werd de volgende dag direkt gerepareerd. Op prettige en prima wijze werd het gecompenseerd door extra’s.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

De locatie is top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

De duidelijkheid van het ontbijt of het inbegrepen was niet duidelijk. Vond het personeel hier ook niet echt begripvol mee omgaan.

De locatie van het hotel is top middenin het centrum. Qua mogelijkheden in het hotel was het summier.

Mooie knusse hotelkamer met luxe badkamer.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed en Douche

Kamer zeer klein voor de prijs die je betaald en zeer gehorig .

Mooie knusse hotelkamer met luxe badkamer. Recent gerenoveerd en dat was te zien! Erg positief ! Parkeren onder het hotel en er werd ook niet moeilijk gedaan om de auto iets langer te laten staan

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Deze locatie is de verwezenlijking van gastvrijheid, service en aandacht. Je voelt je hier welkom!

n.v.t.

De service en het contact met de medewerkers is als een warm bad. Het ontbijt was fenomenaal! Veel keuze; verse producten, superfoods en heerlijke koffie en thee. De locatie is geweldig en de (bad)kamer ruim en schoon. Perfecte locatie. Ik verbleef hier met mijn moeder om een concert te bezoeken. Wij gaan zeker terug, alleen al om nog een keer te genieten van de gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Komen er beslist weer terug
    • Economy Tweepersoonskamer

TV eerst geen ontvangst. Direct gerepareerd, toch niet alle kanalen. (geen NPO en geen zin om weer aan de bel te trekken)

locatie, parkeren, vriendelijke ontvangst en directe hulp met TV instelling

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Kosten van t ontbijt. Er was voldoende keus maar voor kleine ontbijters, 2 koffie en 4 belegde boterhammen vind ik 35 euro prijzig.

Locatie en vriendelijkheid personeel

De mensen waren vriendelijke en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Douche

De TV werkte niet. Blijkbaar geen signaal. In de badkamer was er geen zeepje of dispenser aan de lavabo. De tegels en spiegel (Kamer 329) zien er roest en gecorrodeerd uit. Helemaal niet netjes!!

De mensen waren vriendelijke en behulpzaam. Het ontbijt was volledig en de beschikbaar van vers fruitsap is voor mij steeds een pluspunt.