Beoordelingen over Eurohotel 3-sterren

Europaplein 20, 8915 CL Leeuwarden, Nederland

#18 van de 22 hotels in Leeuwarden

7.5

zie hierboven

Zeer vriendelijke bediening. Hulpvaardig. Spiegel kmr 230 mag opknap beurtje. De wc-pot kan een fles cola gebruiken om kalk en aanslag te verwijderen. Wij hebben een prima verblijf gehad .

Voor één nacht redelijk oké

Bedden waren vrij klein, douchekop hing laag en was niet te verstellen of er af te halen. Iedereen vond het raar dat we ons eigen gebakken ei moesten maken

Personeel was vriendelijk. Leuk dat we bij het borrelen 's avonds een spelletje konden spelen

na terugkomst van de stormruiter, was de bar dicht vervelend...

na terugkomst van de stormruiter, was de bar dicht vervelend, maar er werd gelegenheid gecreëerd om eea beneden aan te schaffen en mee te nemen naar de kamer , goede oplossing, aardig gepolderd . de fietsen die wij vier konden huren waren een top oplossing voor het bezoek aan Leeuwarden en WTC

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ondanks de minpuntjes hadden we er een goed verblijf.

Het hotel is wat gedateerd en de kamer was piepklein

Ondanks de minpuntjes hadden we er een goed verblijf. Badkamer is gerenoveerd, prima. Het restaurant is gezellig en het eten top.

Zwaar verouderde kamer zonder ventilatie.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was zwaar verouderd en er was alleen een bad in de slaapkamer, geen douche en er was helemaal geen ventilatie mogelijk ook geen airco of afzuiging waardoor de kamer erg warm en vochtig was. Volgens de eigenaar wordt de kamer volgend jaar gerenoveerd maar dit had al jaren geleden moeten gebeuren.

Ontbijt was goed

De bedden waren geweldig, Net zacht genoeg om heerlijk...

Er is een opstapje naar de badkamer, wat je moeilijk ziet. Ik ben er bijna door gestruikeld. Ik dacht dat gaat vannacht fout als je pech hebt. Ik heb toen de witte badmat er over heen gelegd, waardoor ik er op geattendeerd werd.

De bedden waren geweldig, Net zacht genoeg om heerlijk comfortabel te liggen.

Prima verblijf voor een aantal dagen en nachten.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is goed geregeld alleen een opmerking misschien voor jullie. Mensen van buiten komen met de fiets om vader of moeder te begroeten en nemen dan zonder te betalen deel aan het ontbijt. Beter is om langs de tafels te gaan en hun kamernummer te vragen wat zo lopen er ongemerkt toch mensen binnen die er niet horen maar wel mee ontbijten.

Goed ontbijt, gezellig onderkomen, vriendelijk personeel en heel dicht bij de stad. Zaten op de hoogste verdieping en hadden goed uitzicht, wel gordijnen (links) dicht doen want mensen in andere flat kunnen zo binnen kijken en andersom.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ontbijt met alles erop en eraan.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door de warme nazomer was de kamer te warm ingevolge de grote ramen: airco had hier best wel gemogen en is in de zomer zelfs onmisbaar wil men uitgerust aan de dag beginnen !

Ontbijt met alles erop en eraan. Restaurant prima: lekker en overvloedig. Personeel aangenaam vriendelijk. Goede bereikbaarheid met de wagen en goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

uitstekend gelegen tov stad, evenementenhal en snelwegen

Ligging. Dit is een goed hotel. Comfortabel. Beetje gedateerd, maar uitstekend gelegen aan de (binnen-) rand van de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Absoluut gunstige prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ok voor 1 nacht

Erg veel verkeerslawaai ( ligt aan grote rotonde ) . Daarom konden we geen raam openen , maar de kamer was heel erg warm , overdag scheen de zon pal op de ramen . Geen airco . Geen afvalbakje in de badkamer , geen douchegordijn ( douche in bad ) geen plankje voor toilettassen , geen haak of stang voor handdoek of kleding , toiletpot erg oud . Heel erg gehorig , konden gesprek van de buren en dichtslaan van deuren horen .

Heerlijk bed, alles netjes en schoon . Erg vriendelijk personeel . Prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Handig maar niet super

Badkamer te krap, ouderwetse WC en stonk een beetje, douche met hoge instap. Kamer erg klein voor de prijs.

Ontbijt was goed verzorgd en je kunt ook inpandig dineren. Prima. De douche was lekker warm.

Prima verblijf voor een bezoek aan Leeuwarden.

Prijs voor 1-persoonskamer. Kamer is verouderd, spiegel badkamer hard aan vervanging toe, niet helemaal schone badkamer/toilet. TVkabels hangen los aan de muur.

Klantvriendelijk. Lokatie.

Goed voor 1 nachtje

Kamers waren warm, geen airo. Prijs was voor die kamers aan dure kant, kamers aan de oude kant.

Ontbijt was goed vriendelijke bediening en hulp. Goede locatie en makkelijk parkeren Holland Casino op zeer korte afstand, een van de redenen van ons verblijf

Een zeer grote teleurstelling en domper op ons stadsbezoek
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden dit Hotel geboekt voor een bezichtiging van de stad in het kader van Cultuurhoofdstad. Mijn echtgenote is gebonden aan een rolstoel. Wij zoeken dus altijd naar hotels met voorzieningen voor gehandicapten en vermelden dat ook altijd nog op de reservering. Helaas in tegenstelling tot de vermelding op de website beschikt dit Hotel niet over een aangepaste kamer. De kamer was veel te klein, zeker voor een rolstoel gebruiker. Een douche van 80x80 lukt ook niet als je zittend moet douchen. Grotere kamers zijn niet beschikbaar.

De ligging van het Hotel voor een bezoek aan de stad was prima. De manager heeft wel snel na onze klacht de vermelding op de website aangepast om verdere teleurstellingen te voorkomen. Als schrale troost kregen we een gratis gerechtje in het restaurant aangeboden

Locatie op loopafstand naar het centrum is top.

Bij binnenkomst lobby en restaurant top. Lift en gang wel aan een opknapbeurt toe. Gangen en kamer ruiken erg muf. Kamer lijkt schoon. Maar door de geur die er hangt voelt dit niet zo. Badkamer idem. Komen hier niet terug. Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans. Denk dat de prijs flink omhoog is geschroefd doordat Leeuwarden culturele hoofdstad is van 2018.

Locatie op loopafstand naar het centrum is top. Het feit dat je de auto voor het hotel kwijt kunt ook een pluspunt. Personeel goed.

Het ontbijt was goed en de kamers waren prima.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed en de kamers waren prima. In de meeste hotels is het 's avonds uitgestorven in de lounge, maar hier was het een gezellige drukte. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kunt op de kamer geen koffie/thee zetten.

Vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer. Prima kamer met goede bedden, een mooi uitzicht en het is er schoon. Het ontbijt was erg lekker en wij vinden het óók fijn dat de tijd van het ontbijten ruim is. Prijs/kwaliteit verhouding is oké.

Uitzicht

Voor ons gevoel alles. Vooral prijs kwaliteit verhouding. Kamer heel klein, warm en benauwd. Ontvangsthal geen uitstraling. Badkamer heel klein. Een enge lift. En in het restaurant gegeten maar het eten strookt qua kwaliteit niet met de prijs. Ook het ontbijt laat te wensen over

Uitzicht

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima uitvalbasis om Leeuwarden te ontdekken.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer verouderd, thermostaatknop werkte niet meer. Geen douchegordijn waardoor de boel erg nat werd. Föhn weinig power. Kamer erg warm, Zon staat er de hele dag op. Hotel zit aan een drukke rotonde waardoor veel lawaai in de kamer als de ramen open zijn. Hotel zelf is niet echt een gezellig in tegenstelling tot het restaurant. Prijs kwaliteit net iets aan de hoge kant. Ook omdat het ontbijt er niet bij in zit.

Er was gelukkig een ventilator. Loop afstand van de binnenstad, maar ook mogelijk om met de bus naar het station te gaan. Ruime kamers met TV. Voldoende ruimte om tassen en of koffer neer te zetten. Personeel erg aardig en meedenkend. Fijn breed bed. Restaurant ziet er leuk en gezellig uit. Buiten ook een zitje

Schone hotel op een super lokatie, heel vreindelijk en hulpzaam personeel.

Hand doukjes hadden lippenstift en mascara vlekjes. Kan gebeuren. Nieuwe doukjes netjes gevraagd en netjes gekregen.

Het was een extreme druk en zeer plezerig weekend in Leeuwarden. De Reuzen. Dus ook druk in het hotel. Heel schoon. Wij waren ook heel vriendelijk ontvangen. Ontbijt bijgeboekt en het was lekker. Oplader verloren maar ze laten mij weten.als het gevonden wordt. Ik zal wel zeker bij jullie blijven als ik ooit terug komt. Schone doukjes gekregen.

we hebben genoten

feitelijk niets

EEn pracht ligging in verband met Leeuwarden, Culturele hoofdstad. Te voet is het centrum gemakkelijk bereikbaar en toch is het hotel rustig gelegen, we vonden gemakkelijk een gratis parking. het eten was prima.

Prima, kamer wat gedateerd en erg duur het betreffende weekend dat wij er waren voor wat het is
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm in de kamer

De medewersters waren zeer vriendelijk, het diner ‘s avonds was prima ( ondanks de drukte) en het ontbijt ook. De kamer was schoon

Was een prima verblijf.

De kamer (241) was niet al te groot. Maar prima in orde. Heerlijke bedden. Best grote badkamer met bad, wel douchen in de badkuip, maar geen probleem. Het enige puntje was een hoge drempel tussen kamer en badkamer. Best vaak gestruikeld, dus dat vond ik best een dingetje. Maar verder prima.

goed hotel buiten het centrum

Geen NPO op de tv te ontvangen. De dranger op de deuren is heel zwaar afgesteld. Hotel ligt eindje buiten de stad. Geen waterkoker aanwezig.

Uitzicht van de kamer is groot en ver. Prima bed en douche. Veel en lekkere kussens. Parkeergelegenheid bij het hotel. Bushalte nabij het hotel naar het centrum. Leeuwarden is een leuke stad. We kwamen ook voor de reuzen. Heerlijk en goedkoop gegeten bij De schepperij van kartonachtig bord. Aanrader.

Niet een hotel om terug te komen.

Hotel is gedateerd. Aan grondige renovatie toe. Vieze vloerbedekking. Badkamer zonder prullenbank, Geen ruimte om toilettas in de badkamer ergens op te zetten, Om te douchen moet je eerst in het bad stappen en oppassen dat niet de hele badkamer onder spat. Geen ruimte in de badkamer om per persoon 2 handdoeken te drogen.

Parkeergelegenheid bij het hotel

Eenvoudig verblijf, maar uitstekend voor deze prijs.

Kamer, badkamer etc. schoon en netjes, maar wel "oubollig". Ontbijt was prima, maar eenvoudig.

Vrij parkeren bij het hotel, fijne vriendelijke ontvangst, vroeger ingecheckt (kamer was klaar, daarom geen probleem), gratis dagkaart p.p. voor openbaar vervoer.

Prima verblijf voor een paar dagen Leeuwarden voor ons als gezin (4 personen).
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koelkastje en airco op de kamer. Geen NPO tv zenders beschikbaar.

Goede kamer, bedden en goed ontbijt (self service). Diner in restaurant was redelijk (beperkt aantal plaatsen/tafels). Met 4 personen hadden wij 2 naast elkaar gelegen kamers. Hotel op loopafstand van centrum.

Prima locatie voor Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa 2018.

Verlichting spiegel badkamer: moeilijk om te maquilleren.

Zeer geriefelijk hotel, goede bedden, badkamer in orde, ontbijt zeer goed. Geweldig gelegen om 'n uitstap te doen naar centrum Leeuwarden en de omgeving.

Prima hotel voor zakelijke doeleinden
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer warm: geen airco maar ook geen zonwering aan de buitenkant. Wel een plafondventilator welke samen met de open ramen voor verkoeling zorgt.

Goed ontbijt, prima bedden en nette kamers

Algemene ervaring,slecht.

Ontbijt was summier. Personeel niet echt vriendelijk,tot bitserig. Niet of nauwelijks bijvullen van ontbijt,gasten die wat later kwamen hadden pech en moesten het met het overschot doen. Kamers gedateerd,prijskwaliteit niet in evenwicht.

Diner was redelijk tot goed (zelf betalen)

Dat we meteen de kamer in konden, ondanks dat we eerder...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond geen "niet storen" dingetje voor aan de klink. Tegen vallen is natuurlijk een groot woord.

Dat we meteen de kamer in konden, ondanks dat we eerder waren.

Ontbijt was uitgebreid en prima.

Was erg warm Had 2 kamers,waarvan 1 kamer weinig ramen had om open te zetten.Bij diezelfde kamer was de toegang naar de badkamer niet oké.De deur kon niet ver genoeg open,kwam dan tegen het bed aan.Erg lastig,als je last van je rug hebt en verkeerd draait,.Opstapje/drempel vond ik gevaarlijk,je kon zo struikelen.

Ontbijt was uitgebreid en prima. Bedden oké.

Allemaal wel aangenaam.

Heel erg warm. TV deed het heel de dag niet. Kamer moest op slot gedraaid worden, anders kon de deur gewoon open vanuit de gang.

Allemaal wel aangenaam. Ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk.

Zeer aangenaam, maar wat correcter info over de kamers en de prijs kon iets beter.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen Ijskast op de kamer. Correcte info over kamer en juiste prijs. Management schiet wat te kort : geen controle over gebruik ontbijt : we hadden het hotel kunnen verlaten zonder te betalen voor de gebruikte ontbijten.

er was een volledig aanbod van goede gerechten en dranken in het restaurant. Ontbijt was wel karig en mag gerust wat uitgebreid worden. Verder steeds vriendelijke bediening en steeds in de weer met opruimen en tafels proper meken

de kamer was eg warm maar daar kunnen ze niet zoveel aandoen want het was ook een hete zomer

het ontbijt was naar wens en je kunt ook een eitje bakken en het avondeten is ook okee en het personeel is ook erg vriendelijk

Het Hotel en het ontbijt was prima helaas geen airco wat met...

Airco

Het Hotel en het ontbijt was prima helaas geen airco wat met deze temperatuur een probleem was. Het was bloedheet in de kamer . De eigenaar gaat voor volgend jaar airco plaatsen.

Het ontbijt was goed, personeel was klantvriendelijk.

Het ontbijt was goed, personeel was klantvriendelijk. In de hoek van de slaapkamer zat er roest aan een verwarmingsbuis en de spiegel in de douche had een vreemdsoortige lijst. De plafondventilator mag steviger aan het plafond bevestigd worden.

De prijs waard!

Kamer was erg klein voor 2 personen. Buurt achter hotel (parkeren auto) ziet er verloederd uit, maar is veilig.

Gemakkelijk bereikbaar, dicht bij centrum en Expo. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel. Hotel gebouwd in 1959. Doet Amerikaans aan en was beslist modern in de jaren '60 en '70. Ik hou van deze stijl. Badkamer en kamer: 10 voor hygiëne. Goede free Wifi. Plafond ventilator (was welkom in de hete zomer van 2018).

Ontbijt was prima.

Verouderde hotelkamer, vloerbedekking vol met vlekken, muf en warm. Geen airco. Geen koelkastje op de kamer en ook geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

Ontbijt was prima. Bedden ook ok. Vriendelijk personeel.

Goed verblijf om de stad Leeuwarden te bezoeken.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen airco op de kamer. Wel een ventilator maar maakt veel lawaai.

Op loopafstand van de stad. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid tot fietshuur. Eten prima.

Matig, personeel zeer vriendelijk

Er was geen airco en er kon maar een klein raampje open, het was zeer warm in de kamer Er hing wel een plafondventilator, maar die wiebelde en was zo klein,dat er maar weinig verkoeling afkwam

De kamer was groot genoeg en het bed lag prima

Het vriendelijk personeel,lekker onbijt,fietsstalling en...

Kleine kast, geen airco op kamer en geen mogelijkheid om iets te zetten in badkamer.

Het vriendelijk personeel,lekker onbijt,fietsstalling en mogelijkheid om de electrische fiets op te laden.

Prima budget hotel voor een nacht, leuke locatie!

Zeer kleine, bloedhete kamer waar geen raam open kon. Lag onder het raam/gordijn te slapen, iedereen die over de galerij liep kon me zien liggen...

Dichtbij het leuke centrum van Leeuwarden, prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal

Het was leuk maar veel te warm en geen verkoeling op de kamer.

De temperatuur op de kamer, het was erg warm en totaal geen ventilatie, met het raam open koelde het nog niet af, er zat geen zonnescherm voor het raam maar wel volop in de zon.

de locatie en voorzieningen waren goed. personeel vriendelijk , fietsverhuur was goed.

Prima nacht gehad

De ligging is wat jammer. Het terras grenst aan de autoweg. Er kon geen raam open op de kamer en doordat de kamer grenst aan de loopgang konden de gordijnen eigenlijk niet open.

Ontzettend vriendelijk personeel. De 1p-kamer was sober, maar schoon. De ventilator kwam goed van pas met de hittegolf. Lekker gegeten!

Zeer goed

Goed ontbijt . Zeer vriendelijk personeel.Kamer was iets sober maar volgend jaar wordt er gerenoveerd .Zijn nog maar pas nieuwe eigenaars .Zeker een aanrader .

Kamer zonder ventilatie of airco , geen raam dat open kon en...

Kamer zonder ventilatie of airco , geen raam dat open kon en daarnaast de afvoerpijp dwars door de kamer van verdiepingen erboven. En dat op een mooie zomerse dag

Goed ontbijt,aardig personeel

Veel te warm,konden het niet luchten.waaier aan plafond zat as niet goed vast.leek wel tractor die elk moment er af kon schieten,dus maar niet gebruikt

Goed ontbijt,aardig personeel

Prima accommodatie voor een uiterst schappelijke prijs.

Voor mijn doel (een goede overnachting voorafgaand aan een zakelijke afspraak) een prima accommodatie. Heerlijk bed, keurige badkamer, goed ontbijt. Wel grappig: je mag zelf je eitjes bakken ! Locatie ligt een beetje buiten centrum, maar Leeuwarden is niet zo groot dus je fietst in 5 minuten naar de binnenstad.

We hebben genoten in een aangenaam hotel in een mooie stad.

de kamer was niet erg groot maar alles was aanwezig. Kamers aan de voorkant van het hotel hadden wel wat last van het verkeerslawaai. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Was redelijk voor twee nachten. Een volgende keer kies waarschijnlijk toch iets anders.

De ventilatie van de kamer was slecht. De waaier boven het bed maakte teveel lawaai, De kamer was wel aan de krappe kant voor een tweepersoonsbed daardoor kon je ook slecht de badkamer in en uit.

Het ontbijt was prima. De ligging vlakbij het centrum was prima

Voor een nacht goed, niet
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer krap, niet goed schoon. Entree kamer via gezamenlijke hal, deur geen automatisch slot, vanuit de hal te openen als de deur in de kamer niet op slot gedaan wordt.

Ontbijt oké, kamer ruim genoeg

Goed ontbijt voor de prijs daarvoor, goede koffie.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een benauwde kamer. Bad en wastafel in de kamer en enkel een aparte wc. Dit was vooraf niet aangegeven.

Goed ontbijt voor de prijs daarvoor, goede koffie. Vriendelijk personeel. Mooi restaurant. Fietsen van het hotel beschikbaar voor € 10 per dag. Prima fietsen.

Leeuwarden is echt een aanrader!

Bij het ontbijt in de file staan voor koffie. Extra koffie apparaat had beter geweest. De kamer was erg warm, weinig ventilatie. Weinig privacy, door de galerij die ook door permanente bewoners wordt gebruikt.

De ligging van het hotel t.o. van het centrum van Leeuwarden.

Aardig hotel

Warmte op de kamer die trouwens wel erg klein was. Hangt wel een vin aan plafond, maar die is niet toereikend

Plek, redelijk bereikbaar gratis parkeren en 1.2km van centrum

Vanwege het warme weer was het geen prettig verblijf. Personeel was erg behulpzaam.

De kamers hebben geen airconditioning . De zon brandt de hele dag , waardoor het bloedheet was in de kamer , die uitkeek op een zeer drukke rotonde. s'Avonds het raam open tegen de warmte , maar veel lawaai.

Ontbijt prima, personeel vriendelijk

Voor een weekendverblijf een goed en niet duur hotel. Wel 15 minuten lopen naar het centrum.

Kleine kamer, erg warm ( maar een klein klapraampje wat open kon) wat lawaaierig , lag aan een grote rotonde. Ontbijt was matig, je moest zelf je spek en ei bakken. Jam in kleine kuipjes, erg smakeloos

Badkamer modern en ruim Bedden prima, kamer schoon Vriendelijk en behulpzaam personeel

Volgende keer een andere kamer in hetzelfde hotel!

De kamer viel tegen, te krap voor 2 personen, te veel glas rondom en geen airco. Naar wij begrepen hebben worden deze kamers langs de glasgevel komend jaar verbouwd en voorzien van airco.

Het ontbijt was goed, het diner uitstekend, het personeel ok.

hotel ligt mooi centraal

miste in de badkamer een ( toilet) afvalbakje , kamer is aardig gedateerd maar voor 1 nacht best te doen

ontbijt was prima, vriendelijk personeel, super fijn dat de motor in de stalling kon staan

Een goed verblijf afgezet tegen de prijs.

De afzuiging in de badkamer/toilet werkte niet en de airco in de kamer maakte veel herrie.

We hebben een goed verblijf gehad in het Eurohotel. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk.

Wij hebben genoten van leeuwarden en vonden het leuk in Uw hotel te zijn.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bedlinnen was niet helemaal schoon maar werd niet vervangen( bewust niks gezegd en zelf gereinigd) Dit is geen klacht maar een opmerking!

Het ontbijt en diner was goed tot zeer goed. Personeel was bijzonder vriendelijk / hulpvaardig. Sanitair was schoon zo ook het meubilair

Niet gezellig.

Een donkere aftandse kamer, zonder verluchting (geen raam dat open kan, geen airco). Enkel een hoekbad, met daarrond een tapijtvloerbedekking. Dit is niet hygienisch! Het TV scherm hangt rechts naast het bed, waardoor je dit bijna niet kan bekijken zonder nadien nekpijn te hebben.

Vriendelijk personeel, fietsbergplaats

Veel te weinig voor teveel geld.

Zeer veel achterstallig onderhoud. Pluggen half uit de muur. Plafond kapot en veel beschadigd. Zeer gehorig. Deuren slaan midden in de nacht keihard dicht als er iemand naar zijn kamer gaat. Veel te duur voor wat je er voor krijgt. Sinds Leeuwarden cultureel hoofdstad is geworden lijkt het wel of ze de prijzen exorbitant hebben verhoogd. Nee, absoluut geen aanrader, Voor deze prijs (98 euro voor 1 nachtje met 2 pers.). 6 tientjes was beter in verhouding geweest.

Tja..... je kunt er slapen.......

Voor een dagje Leeuwarden is dit hotel aanvaardbaar, op loopafst

Hotel is duidelijk gedateerd. Kamer veel te klein, muffe geur en te weing ventilatiemogelijkheden.

Ontbijt is gemiddeld, "vers fruit" uit het blik. Sanitair is O.K.

Leeuwarden als culturele hoofdstad is ons ook in het hotel prima bevallen.

Voor ons kort verblijf was de kamer goed, maar erg klein.

De kamers en ontbijt was prijs/kwaliteit in orde. Gastheer en en ook de dames waren vriendelijk en behulpzaam.

Kamer was een beetje klein maar voor ons was dat niet zo erg want we waren er alleen om te slapen.

Ontbijt was heerlijk.Gezellige accomodatie.Goed geslapen.

Als w de kamerfaciliteiten vooraf hadden geweten was onze keuze niet op dit hotel gevallen.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen een inpandige kamer, waar geen raam open kon. Het was 's nachts erg benauwd en de ventilator maakte zo veel lawaai dat die goede nachtrust verhinderde. En bovendien was er geen aparte doucheruimte, maar een bad in de kamer zelf, waar we niet om gevraagd hadden. We waren niet op zoek naar een romantische accommodatie.

Het ontbijt was prima. Leuk dat er ook streekproducten waren. Goede service van vriendelijk hotelpersoneel. En diner- en barmogelijkheden in hotel waren ook prima.

Goed gelegen middenklasse hotel voor bezoek aan Leeuwarden en regio

Geen haakjes id badkamer. De ruimte tussen de badkamerdeur en het bed was erg krap, waardoor men net zijwaarts de badkamer in kon gaan.

Vriendelijkheid en zeer attente, behulpzaam personeel. Schone slaap- en badkamer. Lekker ontbijt, er werden nog extra croissants gemaakt en zeer attent eerst bij ons gebracht, om te voorkomen dat ze op waren.

uitstekend en voelde me thuis in het hotel

De disco op de Blvd de Montmartre was een beetje lawaaiig 's nachts maar verstoorde je nachtrust niet.

Het ontbijt was voortreffelijk en de kamers waren ruim en proper. Prima bedden, frisdranken in de minibar en op een heerlijke lokatie.

Prima hotel voor n weekendje Leeuwarden

Toen we terug kwamen van t ontbijt was men de kamer aan t schoonmaken, 2 dames en n 3e kwam met de stofzuiger bijeen. Duidelijk was dat we jog niet weg waren, portemonnee en tas lagen op t bed

Prima kamer op loopafstand van t centrum

Ontbijt goed.

Bij het aankomen van hotel informatie gevraagd over mogelijkheid om kaarten voor avondje uit te reserveren, kon niet. Later bleek dat dit wel kon door deze naar de mailbox van het hotel te,laten sturen.

Ontbijt goed. Afstand tot het centrum goed. Kamer personeel attend.

Goede fietsen.

Geluidsoverlast v verkeer. Kamer zonder frisse lucht met lawaaierige ventilator. Boeking verkeerd opgenomen, maar dat werd behandeld alsof ik de fout had gemaakt.

Goede fietsen.

hotel op goede locatie, vrij parkeren, vlakbij centrum.

kamers zijn erg gedateerd, geen airco, met de hitte van afgelopen dagen was dat enorm afzien. er bestaan plannen om dat de komende jaren te gaan verbeteren.

Ontbijt was goed, nier buitengewoon. 2x gedineerd, perfect! superkeuken. vriendelijk personeel. kamer en badkamer waren schoon.

Prima, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Kamers (erg) eenvoudig, wel goede bedden en goed sanitair. Het hotel maakt deel uit van een flatgebouw waar ook gewoon gewoond wordt. Een aantal kamers liggen aan een galerij. Op zich wel rustig.

Goede locatie, zeer vriendelijk personeel, parkeergelegenheid in de nabijheid. Prima bar/brasserie/ontbijtzaal.

Ideaal kortverblijf in overnachting en ontbijt voor een alleen reizende motorrijder.

De spijskaart van het restaurant werd volledig vernieuwd en een stuk ingekrompen qua keuze. De Friese specialiteiten zoals It Frysk Menü met uiensoep en suikerbroodijs zijn volledig van de kaart verdwenen. Het menuaanbod is een stuk "verhollandst": het eten is nog steeds heel lekker, maar het fijne van de keuken is grotendeels verdwenen en de prijzen zijn een stuk duurder geworden, ook qua desserts en dranken. Minder aantrekkelijk aanbod en zeer hoge prijzen, het restaurant lijkt zichzelf een beetje uit de markt te prijzen.

Kleine maar zeer gerieflijke kamer met alle comfort en goed onderhouden. Zeer goed ontbijt in buffetvorm. Veilige carport voor de stalling van motoren zonder meerprijs. Een aanrader voor verblijf in overnachting met ontbijt!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Eurohotel