1. Startpagina hotelbeoordelingen

5,6

5,2

5,1

5,7

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Glas of beker was niet aanwezig bij de wastafel. Is wel prettig bij het tandenpoetsen en of medicijnen innemen.

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Budgethotel op een perfecte locatie

Er lag nog een sok en plastic verpakmateriaal onder het bed. De tv deed het niet, waarbij ik twijfelde of het lag aan de afstandsbediening die het pas leek te doen als je de uithangende batterijen er in druktte tijdens gebruik. Geen badkamersnufjes, alleen fabriekszeep in een ophangfles waarvan de hanger kapot was.

Betaalproces. Ik wilde in mijn eentje graag een tweepersoonsbed of twee losse bedden en kreeg die zonder bijbetalen. Helaas hadden de bedden verschillende hoogtes en stonden ze niet naast elkaar, waardoor ik de kamer zelf moest verbouwen, maar het gaat om het gebaar.

• Beoordeeld op: 7 december 2018

Voldoet voor deze lage prijs

Er mag iets meer gelet worden op renovatie. Dit is in sommige kamers wel nodig.

De bedden lagen goed. De zogenaamde bedbuks hebben wij geen last van gehad. Fijn dat er in de ochtend ontbijt was. Deze was qua prijs kwaliteit verhouding voldoende.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Niet gaan! Overal bedwantsen (bed bugs) en personeel dat niet op of om kijkt hiervan.

Ik werd ‘s morgens wakker met 3 bedwantsen naast me op het bed en op mijn kussen. Bij het optillen van de matrassen zagen we overal restanten en uitwerpselen van de bedwantsen. De baliemedewerkster gaf ons een e- mailadres voor klachten. Na onze e-mail hebben ze ons nooit beantwoord (nu twee weken geleden inmiddels). Kortom: ontzettend onhygiënisch en niet klantgericht.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Rotterdam is geweldig, maar dit hotel niet.

De vloerbedekking in alle gangen en kamers waren vies. De winterschilder heeft een mooie klus aan dit hotel want het ziet er binnen niet uit.

De deur naar de uitgang.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Aanfluiting, heel smerig.

Er zaten bedwantsen in de bedden. Zo vies. We zijn 2 december 's-nachts om 23.30 uur vertrokken naar een ander hotel. We verwachten en eisen ons geld terug. Ook waren elektrische voorzieningen brandgevaarlijk. Ik verwacht op korte termijn reactie van booking.com.

Niets. Het is een aanfluiting dat u dit hotel als 3 sterren hotel op uw site aanbied.

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Bedwantsen.

Het hotel is oud en vies. Toen ik binnenkwam rook ik direct een afvoergeur en in de kamers zag ik allemaal vreemde substanties op de muur. Later bleek dat ze last hebben van bedwantsen. We hebben 4 kamers bekeken op 2 verdiepingen en op alle kamers troffen we ze binnen 10 seconden aan. De meneer achter de receptie was overigens dan wel weer vriendelijk en aarzelde geen moment om ons het geld terug te geven en zijn excuses aan te bieden. Maar dit hotel is in deze staat mijn inziens niet verhuurbaar.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Hotel voldoet niet aan onze eisen en wensen (maar anderen misschien wel)

Zeer verouderd versleten hotel. De foto's op de site en booking.com leken niet onaardig (schijn bedriegt) Al hoewel ik wel het gevoel had schone lakens te hebben, voelt het allemaal als dramatisch aan. Douchen was een drama omdat de douchekop afgeknapt was (water spoot alle kanten op). . Prijs-kwaliteit was daarmee redelijk in verhouding, al heb je voor een paar euro extra een veel beter hotel. Locatie was overigens prima.

Ontbijt was op zich prima (eenvoudig maar prima)

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Goede bedden voor weinig geld. Ontbijten liever ergens anders.

Wat wel wat gehorig en het ontbijt viel enorm tegen.. Vrij weinig keus en amper aanvulling van wat op was. Brood en vleeswaren droog.

Geen luxe hotel, maar de bedden waren heerlijk. Goed geslapen!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

je bent er niet voor om heel de dag in je hotel te zitten dus ,ja ik neem jullie hotel nog wel terug

om 9.20 uur en dan al geen eitjes meer vond ik erg en er werden er geen meer gekookt en je mag tot 10 uur eten ,vond het niet leuk ............personeel gewoon fantastisch niks is er teveel behalve voor eitjes .......ook is alles zeer oud en die grond niet hyginisch is zeer vuil

het personeel was personeel dat sirieus vol deed aan alles zo vriendelijk gefeliciteerd en snelle service aan de balie .....goede informatie op alles en met de glimlach ........prijs ja de prijs is te doen

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Geluid en kwaliteit

Ontvangst door receptioniste was zeer aangenaam. De kamer viel echter fel tegen. TV werkte niet, de enige stoel in de kamer was stuk en de tafel stond enorm wankel. Er kwam een koude tocht door de kieren van de ramen. De ontvangst deur onder onze kamer maakte telkens veel lawaai. We wisten telkens wanneer onze buren een douche namen door het lawaai dat er gemaakt werd en alle geluiden van op straat waren erg hoorbaar in de kamer. Het ontbijt was wel in orde.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Slecht verblijf in mijn hele leven

Alles viel tegen

De kamer was erg koud, moest van drie kamer´s ruilen omdat de verwarmingen niet deed en nog steeds deden de verwarmingen niet. Erg oude meubels en de kasten waren vuil. Eg duur voor wat je aangeboden krijgt. Erg jammer dat ik dat keuze had gemaakt. Ontbij ook erg simpel en niet lekker.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Vriendelijk personeel, propere kamer en een ontbijt met meer...

De verlichtingsknop voor zowel de badkamer en slaapruimte waren naast elkaar aan de inkomdeur, dit was wel lastig als je 's avonds naar het toilet moest.

Vriendelijk personeel, propere kamer en een ontbijt met meer als genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Geen aanrader

Een uur na dat we in konden checken waren de kamers nog niet schoon waardoor we er nog niet in konden.. Kamers waren erg klein en onhygiënisch en oncomfortabel. Prijs klasse veel te duur voor wat je krijgt. Een gemiddelde studente kamer is groter en schoner.

Het ontbijt was wel oké.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Geen aanrader

Beestjes in bed en op de muren. In de badkamer kapotte zeepophanger douche handvat spuit water uit de zijkant en gehele badkamer onderwater tijdens/na douchen. Muren waren wittig uitgeslagen. Ontbijt was niet lekker.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Goedkoop en geen duurkoop!

Douche kop moest gebruikt worden als handdouche, alleen een bovenluikje kom maar open voor frisse lucht.

Goede ligging, redelijke prijs, schoon, vriendelijk personeel. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Eenmalig en overpriced

Gratis bedwants in je bed. Hele hotel verouderd, kamer vanzelfsprekend ook. Kaal en krakkemikkig. Schoon viel het ook niet te noemen. Voorzieningen op de kamer beroerd, bijvoorbeeld nachtkastje met lamp 2 meter van je voeten en nauwelijks stopcontacten etc etc. Ontbijt summier aan plakkende tafeltjes. De foto's op de site geven een ander beeld dan wat je aantreft.

Locatie in de stad.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Simpel

Het uitzicht was wel slecht met de verbouwingen aan de overkant. Ontbijt refter lag wel gerestoreerd worden heel verouderd en weinig variatie in eten het ontbijt vond ik zeer minder weinig keuze en was niet lekker.

De ligging.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Een negatieve openbaring, in zeer veel hotels geweest maar nog nooit zoiets meegemaakt.

Alleen de lakens waren schoon. In de gangen en op de kamers alles smerig en kapot, vuil tapijt, loszittend behang, bladderende verf, kapotte kranen, kapotte stoelen. Dat zoiets door de sanitaire keuring komt is een raadsel. Voor een hond betaalt men 15 euro. Ontbijtruimte lijkt op een chauffeurskantine (niets ten nadele ven deze mensen overigens). Receptie begrijpt niets spreken slecht Nederlands/Engels en snappen dus niet waar je het over hebt. Aangrenzende parkeergarage kan men zijn auto parkeren. Lijkt op een afgedankte werkplaats/garage. Receptie mevrouw moet de deur openen en wacht tot je de auto hebt geparkeerd, en je bagage eruit hebt gehaald. Bij vragen waar de auto geparkeerd moet worden is het antwoord "weet ik niet" geeft ook geen OK of bevestiging. Het hotel is gevestigd in een nogal obscure steeg, waar aan de andere zijde vh gebouw een aangrenzend bedrijf/ziekenhuis oid. gevestigd is. Mede door leveringen gedurende de nacht van diverse voertuigen aldaar geeft dit kabaal. Kortom een algehele afknapper in NotaBene Rotterdam. De kosten voor mijn verblijf waren al reeds van mijn CC rekening geincasseerd. Bijbetaling bleek 20 euro voor garage, 15 euro voor hond met een totaal bedrag van 98 euro. Dit is niet eens meer schandalig te noemen. Dit is disproportioneel en shockerend. Met onmiddelllijke ingang sluiten deze tent. Het was nogal laat dus foto's ontbreken helaas. Ik nodig jullie evenwel uit eens te gaan kijken naar deze rotzooi.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Vieze kamer , geen wc papier , gedoe met parkeren in de garage, geen verse broodjes bij het ontbijt, heel veel lawaai ivm bouwwerkzaamheden buiten van 5.45

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

een 3 sterren onwaardig hotel die niet aan de eisen van de volksgezondheid voldoet en ontsmet dient.

de slaapkamer zag er erg onverzorgd uit, het barste van de bed wantsen, er zaten nog oude bloedvlekken in de "schone" laken en kussen slopen. De tafel in de kamer viel bijna van gammelligheid uit elkaar, de stoelen waren idem dito, de leren zitkussens waren gescheurd. Kraan wastafel lekte en de douchekop zat veel te hoog!!!!!!!!!!!

het meest beviel ons de afstand van het hotel naar het Erasmus ziekenhuis en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Betaal wat meer voor een lekker bed in een ander hotel

Een matras met gaten, vlekken en uitstekende veren is gene pretje. Een hotel boek je met name om te salpen, dat is hier geen aanrader om te doen. Dat de receptie ene voorgeschreven briefje met een lastig e-mail adres heeft liggen voor klachten doet vraagtekens reizen. Het antwoord op de mail laat helaas nog op zich wachten...

De ligging van het hotel is prima

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goede locatie bij centrum en witter de withstraat met veel...

Gedateerd, niet vriendelijk personeel, ontbijt summier. Douche slecht te regelen.

Goede locatie bij centrum en witter de withstraat met veel restaurants, lekker bed

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Gastvrij Rotterdam

Kamer 215 Tapijt onder bed lag vol met stof.Nachtlampje zonder lamp. Tv werkte niet. Heel klein kamertje. Bloedvlekken vorige gasten op de matrasbeschermer. Stuk uit het plafond. Vuile kleerkast. Tafels in de ontbijtruimte niet schoongemaakt.

Douche oké

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zee

Waar zullen we beginnen...vieze vloerbedekking, smoezelige gordijnen, gaten in het matras, de veren staken er uit. Zeer kleine kamers, kapotte plafondplaten. Zeker geen 103 euro waard, zelfs geen 50 euro! Dit kan echt niet. Heb spijt dat ik dit geboekt heb!

Het ligt in her centrum

Smerig en vuil

Waar beginnen? Oud en versleten, smerig, kapotte kraan aan de wastafel, doucheruimte met douchekop die je niet kan ophangen, dode insecten op de vloer, loszittende stopcontacten, vlekken van vocht op het plafond, vlekken en gaten in de muren, kast zonder handvaten om te openen, gaten in kast... Wie gaf ooit drie sterren voor dit smerige hol?

Het verlaten van het "hotel"

Wij moesten 3 uur lang wachten na 15.00 op onze kamers. Belachelijk. Er was geen enkele terugwerking vanuit het hotel. Parkeerkosten werden bijvoorbeeld niet vergoed op het terrein van het hotel, hoewel wij wel een tegemoetkoming zouden verwachten.

jammer. Hier moet echt iets aan gebeuren.

lekkage in bad, elektrische draden hingen uit de muur, beschadigd en verroest douchebak, ondefinieerbare spetters ( bloed? Koffie?) aan de muur, behang komt los van de muur, gescheurde vloerbedekking, vuilnis in de entré-hal, verroeste handdoekhouder, graffiti aan de muur in de kamer

ligging, maar helaas uitzicht op puin van een gesloopt gebouw, personeel stond open voor feedback, beddengoed was schoon, flesjes water in de kamer, schone handdoeken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Waardeloos, nooit meer!

De kamer was een pure tegenvaller. Oud en bouwvallig. Smerig. Het behang kwam los van de wanden, het meubilair komt uit de tijd van kniertje en de badkamer was niet schoon met een zeer oud douchegordijn waar je niet tegenaan durft te gaan staan. Bij het melden van de klachten aan de receptie krijg je een opmerking van de dames: ja sorry, daar kunnen wij niets aan doen. Dien maar een klacht in. Bij deze. Toen wij de trap afliepen naar de uitgang, waar je bijna struikelt over het losliggende tapijt, lag de hal vol met bladeren. Bij aankomst stonden hier overigens allemaal vuilniszakken en vuile was.

Helemaal niets.

Ik zal er nooit meer terug gaan

Erg verouderde kamer, deur die al eens was opengebroken, wc die bleef lopen, personeel was niet erg vriendelijk, ontbijt was erg matig! Brood was hard leek op oud brood, de tafels plakte, bediening was er amper en kon de handvol gasten niet bijhouden qua bediening.

Ontbijt was ok

Duidelijk een budgethotel met verouderde inrichting.

Eén van onze kamers was niet gepoetst / bedden opgemaakt.

Duidelijk een budgethotel met verouderde inrichting. Dit hadden we verwacht en was dus niet echt een tegenvaller. Ligging (dicht bij Erasmusbrug) was wel OK.

personeel was erg vriendelijk

entree vh hotel was smerig, en t geheel was erg slecht onderhouden. douche met douche gordijn en zonder mengkraan is echt niet meer van deze tijd

personeel was erg vriendelijk

Niet boeken

Het hotel was niet proper. Wij hadden vuile lakens. Vuil tapijt.de parking moest je bij betalen. Maar stond vol. Later gebleken waren er nog 4-5 plekken over. 3koppels gingen snachts weg wegens de hygiene. Wij konden niet want het was al 23uur

Heel goed gesitueerd hotel in Rotterdam.

Het intermitterend gezoem ('s nachts) van een ventilator (of van een transformator) van het overliggende "Ooghospitaal". Enkel de twee bovenste klapraampjes van onze kamer konden geopend worden. De twee grote ramen er onder waren vast ingezet. Onze kamers waren gelegen aan de zuidkant , ondanks het gesloten houden van de gordijnen overdag , bleef het veel te warm op onze kamer.

Heel goed ontbijt : uitgebreid , gevarieerd , voedzaam en gezond. Vriendelijkheid van de receptioniste en van het personeel in de ontbijtruimte.

Ramp

Alles was echt verschrikkelijk hoe kan je zo'n prijs vragen voor zo'n vies hotel! Personeel was onverzorgd en teveel herrie en geen airco! Veel beestjes en alles was te krab.

Locatie zelfs dat niet ik keek tegen de sloopwerken aan.

Voor één overnachting was het voldoende maar niet voor herhaling vatbaar.

Er waren wel een paar tegenvallers. Denk hierbij aan een vreemde geur uit de douche/toilet, schimmel in de douche, de airco blies warme lucht, vieze lakens, er hing een televisie maar de bekabeling voor aansluiting miste.

De locatie van het hotel ten opzichte van het centrum en het personeel was heel vriendelijk. Het ontbijt was simpel maar wel genoeg en het was prettig dat je tot 12:00 uur de tijd had om uit te checken.

- onthaal

- Ons eerste ontbijt (heel slordig en vuil) - geen airco, waardoor het veel te warm was op onze kamer - lawaai op de gang 's nachts

- onthaal - rookverbod

Troep

Het hotel was vies,versleten tapijt,de kamer was vies en muffig hok met nauwlijks ruimte om je kont te kunnen keren. Het ontbijt en de ruimte waarin je deze kon nuttigen was ramzalig,gedateerd,geen enkele luxe alles was afgemeten op de gasten kwa hoeveelheid,je bleef aan de tafel en vloer plakken,het ontbijtbuffet werd niet gekoeld,de kan melk lekte en werd niet naar om gekeken,niets werd uberhapt maar naar omgekeken niks bevoorraad. Uitzicht vanuit de kamer en buffet was een bouwput en sloopgebied. Kortom totaal niet voor herhaling vatbaar!!!👎

Ondanks alle miserie hebben we er het beste van gemaakt. We raden het niemand aan.

De ligging, voor de rest niets, de klachtenbrieven regenden binnen, ze probeerden wel een oplossing te vinden aan de receptie , doch heel veel wisselend onervaren personeel

EUROHOTEL

Slechte hygiene , er zaten beestjes overal op de muur , echt niet leuk om mee te slapen , voor ons wordt het de eerste en laatste keer

Perfecte ligging naar het centrum, het personeel was heel vriendelijk

Personeel en ligging.

Veel te hete/ warme dagen, met zulke warme temperaturen moet er van te voren maatregelen genomen worden. Toiletpot had geen deksel, toiletbril was los. Ontbijt was slecht; koude gebakken ei, yoghurt had bedorven smaak. Airconditioning in eetzaal, was aan lekken in 2 vazen op tafel waar eten op staat. Geen lift naar receptie.

Personeel en ligging.

Een super goei bed en super vriendelijke mensen achter de...

Licht in badkamer ging niet alleen klein lampje steel van douche stond los sproeier ging niet goed wifi kwam niet door op de kamer ontbijt viel tegen geen vers vrood

Een super goei bed en super vriendelijke mensen achter de receptie je moogt veel vragen

De bedden lagen goed

Het hotel is enorm verouderd, de entre, de kamers, de badkamer, de ontbijtzaal. Het ontbijt was erg summier, niet meer van nu. Dus prijs kwaliteit staat niet meer in verhouding.

De bedden lagen goed

Geen woorden maar daden. ( tenslotte is dit Rotterdam)

Ben niets tegen gekomen waarop ik een antwoord hierop kan geven.

Zeer vriendelijk personeel en natuurlijk de locatie. Verder een goed ontbijt, wat ik voor die prijs niet had verwacht. Kortom volgende keer ouds mijn keuze snel gemaakt.

Drama

Sjacherijnig personeel, wat niet zo verwonderlijk was. Alles liep in het 100. Waar zij niets aan konden doen, maar wel met allerlei problemen werden opgezadeld. Geen bar, maar ook geen frisdrank in de automaat, want die was leeg. Uiteraard roken buiten, maar je kon niet rustig staan, want dan werd je aangevallen door mensen met psychische en verslavingsproblemen voor een sigaret.

Even goed nadenken. De hoogte van de toiletpot. Hieronder staat een vraag met uitcheckervaring, en die moet ik met een grote glimlach aanvinken, want volgens mij waren ze blij dat je wegging zonder ook maar een klacht in te dienen.

Op loopafstand van het centrum en ov

Kleine kamers waarin nier alles op en top was. Smal bed. Achter het hotel een grote bouwput waarbij ze rond 7 u al druk bezig waren. Hier kan het hotel ook niets aan doen natuurlijk

Op loopafstand van het centrum en ov

gewoon slecht ik moest volgende dag ook weer werken en dan heb ik wel me rust nodig en me lekker kun

met boeking stond er dat we een bad hadden naar een dag werken is dat wel even heel relax een douche was ook goed geweest. maar zet het er dan niet bij dat er een bad bij is.na het werk komen we aan had gemeld dat we later aan kwamen in verband werk was geen probleem werd er geantwoord maar de welkom was ver te zoeken. we moesten formulier invullen .nou oke gedaan. Toen naar de kamer we kwamen binnen wat stonk daar de bedden roken erg vies. toen naar de badkamer wou natuurlijk bad vullen ik had al een vermoeden dat er geen bad was want de kamer was erg klein. voor een twee persoonskamer kon de spullen bijna niet neer zetten. maar kom de badkamer binnen had bijna een stang van douche gordijn tegen me hoofd. zat enorm gat in het plafon het douchegordijn stang hing aan een ijzerdraadje vast dat gat was gewoon vies met schimmel.in een woord gezegd schandalig en we konden niet in bad en we konden niet douchen. omdat die meneer niet echt service bod die beneden zat had ik er geen zin in op dat moment heen te gaan. dus besloten toch te gaan slapen in bed de bedden die stonken gewoon die waren vies. het hotel hield niet met mensen rekening die wouden slapen wat was het lawaai in totaal 3 uur geslapen over de hele nacht .er zou water wezen op de kamer de stonden achter op vensterbank achter gordijn twee flesjes water gewoon al warm het borrelde nog net niet. deze kamer was niet geschikt voor een 2 persoonskamer. gewoon gebroken ging we ontbijten het brood was vies was weinig keus de kaas was uit gedroogd. en sappen waren erg lauw dus dat was erg balen en jammer toen snel alles weer krap onze spullen in koffer gedaan en snel naar beneden daar stond een jonge dame bij receptie ik denk daar komt de service. nou ik alles vertellen wat hier boven staat enigste wat ze terug zei oo ik zal straks even monteur heen sturen of ze er nooit wat over gehoord had .ik stond gewoon met een mond vol tanden dat er zo met gasten om word gegaan.

nou sorry heel slecht

Goede bedden, maar jammer van de geluidsoverlast, daardoor nauwelijks kunnen slapen.

Overige meubels sterk verouderd. Badkamer sober maar schoon, nieuw douchegordijn, nieuwe douchekop alleen kon die niet opgehangen worden. Veel geluidsoverlast van ziekenhuis aan de overkant. Laden en lossen begon al om 05.00 uur en naast het hotel waren bouwwerkzaamheden die enorme geluidsoverlast veroorzaakte. Erg jammer, slecht geslapen.

Zeer goede nieuwe bedden, heel schoon.

aangenaam verblijf

er was maar 1 soort kaas bij het ontbijt, maar verder was alles oké

Eenvoudig hotel, lekker dicht bij het centrum en de Erasmusbrug, eenvoudig ontbijt, maar voor de prijs heel goed, en je kunt voor het inchecken en na het uitchecken je bagage beveiligd achterlaten totdat je vertrekt

Voor een nacht kan wel

Kamer was klein en de het bed was niet zo goed.

Het was oud en niet lekker schoon, de tapijt van de kamers en de gang was vlekkerig en stonk een beetje.

nooit meer.. !!

Het hotel dat als alternatief werd aangeboden was het Grand Hotel en was niet veel beter,vies stink hotel en de kamer was zeer gehorig en over de badkamer maar niet te spreken..een wc bril die niet omhoog bleef staan,dus als je moest plassen als man zijnde moest je de bril vasthouden anders plaste je alles onder(stonk niet voor niets zo naar urine.!!..)en een badkuip waar je in moest douchen die ook zeer ranzig was.. Ontbijt was matig met niet al te vers brood..receptie was bij uitchecken ver te zoeken..

We hadden een kamer geboekt voor 3 personen,bij aankomst bleek dat de kamer niet schoon was..bij binnenkomst hotel hing er ook een nare lucht en er waren buitenlandse arbeiders alcohol aan het drinken op de gang..bij navraag bij de receptie was het hun niet bekend dat de kamer vies was en ze zouden kijken of er een andere kamer beschikbaar was,die was er niet en toen moesten we met onze dochter van 9 wandelen naar hun andere hotel in het centrum van Rotterdam..+- 15 min..

Ideaal voor een weekendje stappen!

De kamers waren slechts oppervlakkig schoongemaakt. De badkamer had heel slechte verluchting waardoor alles na 1 keer douchen vochtig was. Het ontbijt was heel basic maar wel lekker.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heel goede bedden en een toplocatie als je 's avonds wil gaan stappen. Echt op wandelafstand van de uitgaansbuurt.

Prima verblijf voor 1 nacht. Uitstekende ligging wel zeer gedateerd.

De entree viel tegen zeer verouderd hotel. Kamers gedateerd maar wel schoon. Bij onze vrienden was hiing het douchegordijn helemaal scheef.

Ontbijt en personeel prima! Ligging hotel uitstekend! Fijn dat de auto in de garage kon staan.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Geweldig en als we weer die kant op gaan, boeken we zeker weer bij jullie!

De kamers waren wel erg klein, maar het was te doen. En het uitzicht op het Oogziekenhuis was ook niet erg fraai.

De goede prijs kwaliteit verhouding van het hotel. Goede bedden. De snelle service en het vriendelijke personeel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima voor een kort verblijf in de stad.

Op dit moment wordt er in de buurt gebouwd/gebroken: lawaai.

Goed hotel in de buurt van Witte de Withstraat. Veel binnen loopafstand. Hotel is ouder, maar schoon en niet duur. Goed ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

Voor dit bedrag (hotel + parking) had ik een kamer bij Van der Valk kunnen boeken.

1: toen ik vroeg om wat langer op de parking te staan hadden ze me gezegd dat dat misschien kon, afhankelijk van hoeveel plaatsen al bezet waren. Een paar uur later vroeg ik nog eens ter bevestiging of het oké was om langer op de parking te staan, en toen ging het opeens niet meer. De parking was ‘volzet’. Pas toen ik met mijn bankkaart stond te zwaaien om een dag extra te betalen was er opeens toch een plekje vrij. Het ergste van al? Toen ik vertrok stond maar de helft van de parking vol. Mooie service van die ene persoon! De andere mensen deden totaal niet moeilijk. 2: ik wou me douchen, maar de douchekop hing naar beneden. Toen ik deze omhoog deed, viel deze weer naar beneden. Alsof ik die douchekop ga vasthouden om mij te kunnen douchen?? 3: om een of andere reden moest ik continu niezen in mijn kamer. Het enige waar ik allergisch aan ben is stof & huisdieren. Tenzij de vorige persoon een hond ofzo mee had, kan mijn allergische reactie enkel afkomstig zijn van stof. Wat een geluk dat ik allergiepillen mee had. Toch zou dit niet mogen dat ik allergiepillen moet nemen om rustig te kunnen slapen! 4: niet enkel het stof (of eventueel het huisdier van de vorige persoon) verstoorde mijn nachtrust, ook het bed. Het was precies een luchtmatras die tot op het uiterste was opgeblazen. Om dan maar te zwijgen over het onderlaken. Precies een groot vel papier waar je op lag te slapen! Echt niet comfortabel, en al zeker niet als je rugpatiënt bent. 5: op de foto’s stonden enkele zaken die totaal niet aanwezig waren in de kamer, bv.: het tafeltje en de stoel, of de kleerkast. Niet dat ik ze nodig had, maar als je het aanbiedt moet het ook aanwezig zijn. 6: het ontbijt trok eerlijk gezegd op niks. Ik ben een moeilijke eter, en heb tegen mijn goesting toch bepaalde zaken moeten eten, anders had ik niks binnen.

Er was gratis wifi en ik moest niet zo ver stappen om op mijn bestemming te zijn! Ook het personeel was zeer vriendelijk (behalve die ene persoon dan). Jammer van de tegenslagen.

Prima budgetovernachtingsplek!

Gedateerd sanitair, geen airco/ventilatie en geen horren voor de ramen. Enkel een klepraampje wat open te zetten is.

Locatie is top, beschermde parkeergelegenheid was prima, personeel was zeer vriendelijk.

Nooit meer.

De kamers voldeden absoluut niet aan de verwachtingen noch aan de foto's. Schimmel in de badkamer een onaangename geur in de kamer. Geen lucht. Zeer onvriendelijk personeel. Bij het inchekken was alles vriendelijk. Maar daarna niet meer er kon zelfs geen goedemorgend af. Het ontbijt is miniem en zeker niet beter dan thuis net voor ik naar het werk moet vertrekken. Als je van plan bent om laat uit te gaan en dan terug te komen denk dan aan de onvriendelijke nachtwaker. Je kan hem net nog niet tot buiten horen zuchten omdat hij de deur moet open komen doen. hij begon zelfs lakoniek af te tellen toen we de wagen nog moesten parkeren in hun betaalde parkeergarage omdat het voor hem niet snel genoeg ging.

De verantwoordelijke voor hygiëne die ik op de gang tegen kwam was vriendelijk en was de enigste die een goede dag zei. Het is dicht bij het centrum.

Geweldig genoten van Rotterdam !!

Hotel is toe om opgeknapt te worden, niet schoon, op de kamers verf van de muren, vloerbedekking versleten.

Bed was redelijk om op te slapen en de locatie is top.

Voor 3 tientjes extra elders boeken.

De kamer was heel klein en warm. De badkamer nog kleiner lastig douchen. Erg gehorig op de gang. Wij wilden gaan ontbijten toen konden we niet zitten, dus zijn we even naar de kamer teruggegaan. Na 20 minuten konden we wel zitten, echter was het brood oud bakken, eieren op, kaas op, vleeswaren op, nog 1 beker voor koffie. Tafels werden niet afgeruimd. Kortom drama. 3 sterren zeker niet waard. Receptioniste moet in/uitchecken en met de gasten mee naar de garage. Erg rommelig.

Alles was heel netjes na het lezen van alle negatieve...

De stilte deuren toeslaan en de kamers waren niet geluidsdicht

Alles was heel netjes na het lezen van alle negatieve reacties viel het hotel heel goed mee,een goed ontbijt en vriendelijk personeel

douche oké, goede bedden en schoon; dat was het belangrijkste, maar gedateerd en slecht onderhouden

ZEEER gedateerd mn onderhoud. Deur naar kamer klemde, kranen zaten los, info-map was vies, alle dispensers waren stuk, wc-bril los, matig ontbijt

lokatie in het centrum waar we wilden zijn

Het verblijf was oké , prima om er een nachtje tussen uit te gaan

Er zat een gat in het plafond bij kamer 107 bij de douche

De bedden waren heerlijk zacht , goede matras , fijn kussen , fijne zeep om mee te douchen en de kamer was schoon

Geen verblijf waardig

Zie hierboven

voortaan zou ik willen weten welke kosten ze rekenen als er een parking bij is? en ook dit geldt voor huisdieren, gezien het toch over een vaste prijs gaat. na telefonisch contact had ik zo een slecht gevoel erbij, dat we gewoon er niet hebben geweten, dat is zo bij een grote hotelketen. We moesten bijna even veel betalen voor onze 2 kleine hondjes(samen 10 kg) en parking, als voor ons verblijf 2 personen met ontbijt??????? Booking.com, ik vraag jullie vriendelijk, als er bij het complex huisdieren zijn toegelaten zijn en parking is er ook de prijs er bij te zetten. In ieder geval Euro hotel mag het vergeten. heb ook hotels gevonden waar ik maar 1/4 moest betalen voor de huisdieren en waar de parking gratis was, wat een wereld van verschil???????

Perfecte ligging, helaas tegenvallende accommodatie.

Problemen bij inchecken. Fout van hotel en wij zijn daar een uur mee kwijt gespeeld! Niet schoon in de kamers. Spinnenwebben! Algemene hygiëne... Gloeiend heet in de kamers! Naast hotel werd een gebouw gesloopt. Veel geluidsoverlast! Oploskoffie bij ontbijt is niet te drinken! Zelf op zoek moeten naar bestek. Oude koeltoren met koude producten. Onvriendelijke bediening bij ontbijt!

Flesjes water op de kamer. Ligging van het hotel!! Niet dure en goede afgesloten parkeergelegenheid bij hotel.

We boekten een tweepersoons kamer voor ruim 200 euro (maar...

We boekten een tweepersoons kamer voor ruim 200 euro (maar ja, was marathon weekend). De kamer was klein, warm en met een twijfelaar (bed), waarvan de ene kant schuin af liep. We konden hier niet normaal in slapen. Een hogere prijs in het marathon weekend is niet gek, maar ziet dan dat de accommodatie het waard is. En dat was het zeker niet!!

Dagje Rotterdam met bijhoren de nacht van orange in Ahoy

Voor deze prijs vind ik dat je en meer confortable ontbijt zou kunnen hebben (spek worstjes ) pistolets of picolo 's Bij het vragen om en extra hooft kussen kon deze niet bezorgd worden daar deze plots allen naar de wasserij was deken idem

Ontvangst en higiene op de kamer was goed alleen waren er koffie plekken of van iets anders in het witte stof van het bed

Voor ons perfect gelegen maar hotel wat aan opfrissing toe.

In de badkamer hing een zeer onaangename geur. Op het tabletje boven de lavabo durfden we niets te zetten want het hing helemaal los. De tafels bij het ontbijt hadden een plakkerig gevoel. De meubilering is aan opfrissing toe.

Hotel ligt op een zeer goeie plaats. Namelijk op wandelafstand van winkelstraten, overdekte markthall en overdekt winkelcentrum Bijenkorf. We werden heel vriendelijk onthaald en kregen onmiddellijk een andere kamer wanneer de gereserveerde niet gepoetst bleek te zijn. Bedden waren goed.

De ligging was nabij het centrum

Het hotel was helemaal verouderd, vuil en vies. Kleine kamers, ontbijtruimte leek net een bruin cafe,. Kregen eerst een onbeslaapbare kamer toegewezen waar het bed op zijn kop stond! En helemaal niet proper.

De ligging was nabij het centrum

De ontbijt was heerlijk.

De kamers de bed douch

De ontbijt was heerlijk. Maar de kamers waren klein en kasten waren kapot. Water van het douch ging niet weg. Nee op het foto was het heel mooi maar in het egt is het wat anders.

Het was vreselijk

Het hotel is echt enorm slecht. Vlekken in de vloerbedekking muren wat wel weer likje verf kan gebruiken. De kamer was enorm stoffig en gehorig. Als er om ons heen een toilet gebruikt werd hoorde het alsof het bij ons naar beneden kwam.. In de plafond platen zaten vlekken van lekkage.. En als t nog niet slechter kon.. Personeel weet niet wat de tijden van ontbijt zijn de 1 zegt 10 uur de ander tot 11 uur. (wat ook duidelijk op de papieren en de site stond.. Daar stond ontbijt opfeestdagen tot 11uur nja 2e paasdag blijft immers een feestdag) maar wij kwamen om half 10 in de ontbijtzaal is die vol. De dame achter de balie kon alleen maar zeggen dat we te laat waren. Nja 1.5 uur voor stop van ontbijt vinden wij niet te laat. Vervolgens zegt ze ook nog dat anderen ook staand aan het eten zijn dus met andere woorden moesten wij niet zo klagen vervolgens draait ze ons gewoon de rug toe en wil geen moeite doen om ons te helpen. In 1 woord het was een vreselijk verblijf

Door de goede centrale ligging en de relatief lage prijs was het voor 2 nachten uit te houden.

De kamer was eigenlijk te klein met een klein tweepersoonsbed. De douchekop was lek. Het douchegordijn was te hoog opgehangen waardoor het water door de hele doucheruimte liep. Ook een kraan op de wastafel lekte. De tapijten in hal en gang waren versleten met hier en daar gaten erin. De stoelzittingen in de eetzaal waren totaal versleten en stuk.

Dagelijks schone handdoeken. De douche/toiletruimte werd dagelijks schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Doeltreffend voor wat betreft bed voor de nacht, maar meer niet.

Het hotel is dringend aan onderhoud toe, schilderwerk en vloerbedekking. Was ook niet zo geweldig schoon. De kamer op zich wel redelijk schoon, maar primitief. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende kamer voor speleoloog

Het hotel mag van mij gesloopt worden, net zoals het pand naast het hotel. Dat wordt momenteel ook gesloopt, sloopmateriaal is dus al aanwezig (tip 1). Waarschijnlijk was er iets mis gegaan bij het boeken van de kamer. Op een of andere manier was er alleen nog maar een bezemkast beschikbaar. Er stond gelukkig een bed en ik kon er douchen. Afgezien van een goor douchegordijn dat in de vorige eeuw al vervangen moest worden, viel door het douchegordijn het water aan de verkeerde kant van een provisorisch aangebrachte houten balk, waardoor ik waarschijnlijk een lekkage heb veroorzaakt bij de hotelkamer beneden mij (excuus hiervoor). Tip 2: neem dus slippers mee (of laarzen). Reis je alleen? Geen probleem, je zult je geen moment alleen voelen want je hoort altijd wel iemand praten. Hou je horror? Dan is dit het perfecte hotel voor jou; vieze gangen, gekke geluiden en ondefinieerbare vlekken op de vloerbedekking. Tot slot, de locatie is prachtig. Dus zoek je een bouwlocatie in hartje Rotterdam? Sloop dan dit hotel en zet er iets nieuws neer.

Locatie van dit hotel is geweldig, je loopt snel de stad in, dicht bij de haven en ziekenhuis. Prima ontbijt en aardig personeel, maar boek liever een ander hotel in de buurt, zie minnetje.

ontbijt was goed en voldoende keus

de kamerindeling, een tv bij het hoofdeinde van bed, een pilaar middenin, deur van badkamer die in de weg zit, heel jammer.

ontbijt was goed en voldoende keus

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Euro Hotel Centrum