Beoordelingen over Hotel Port of Moerdijk 3-sterren

Sebastiaansweg 1, 4781 PE Moerdijk, Nederland

#1 van de 1 hotels in Moerdijk

3,6

Geboekt i.

Geboekt i.v.m. OAD reis. Oad reis werd verplaatst . Ondanks op de nieuwe datum plaats was in het hotel wilde men de boeking niet omzetten. Reden ;Had je maar bij ons moeten boeken. Dus geld kwijt!! Niet boeken dus !!!

Personeel / receptie was vriendelijk en gastvrij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

De kamer was klein, niet heel schoon, oud en de bedden waren afschuwelijk . De veren staken door het matras heen. Toen ik er was waren er veel vrachtwagen chauffeurs en deze gaven veel geluidsoverlast en voelde niet prettig als vrouw alleen

Personeel / receptie was vriendelijk en gastvrij. Handige lokatie

Goed maar hopelijk een volgende keer zonder het bezoek van een bus.

Het bed had wat steviger en breder gekund. De rookgeur in de gang. Er was ook een bus en die mensen babbelden heel luid in de gang (er waren er die rookten aan de nooduitgang) en sloegen met de deuren, zowel 's avonds als 's morgens voor 7u00.

Het ontbijt was super. De kamer was prima alsook de douche en het toilet.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Anno 2018 was er geen gratis wifi, hier moest je voor...

Anno 2018 was er geen gratis wifi, hier moest je voor betalen wilde je savonds nog even werken ging dit niet. Dit heb ik de afgelopen 2 jaar in alle verschillende hotels wereld wijdt niet meegemaakt

Temperatuur regeling op kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Temperatuur regeling op kamer. Kamer was heel erg warm,maar nergens een knop,schakelaar of thermostaat. Radiator van verwarming was uit ,geen idee waar de warmte vandaan kwam.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

schone kamer, beter ontbijt , hotel zichtbaar , te duur voor wat het is. ik zou mijn geld terug willen eingelijk Het hotel is slecht gelegen erg onduidelijk en iet goed zichtbaar in het donker. Bij aankomst was het personeel super vriendelijk en zeer behulpzaam. Dit hotel is wat gedateerd, en is toe aan renovaties. Receptie ruikt erg vreemd ( komt door de tapijt) De kamers ruiken naar sigaretten. Totaal niet schoon. Bedden zakken door , zeer slechte matrassen. Het hotel vraagt te veel voor het geen geboden wordt. Het ontbijt is triest, zelf een eigen ei bakken heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel. Vieze pannen erg onhygiënisch. Zeer teleurstellend.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Verder alles goed bevallen

Het ontbijt viel tegen,weinig keuze lagen 2 broden wat bolletjes 5 gekookte eieren en wat spek wat plakjes vlees en verder jam Geen croissants of zo wat je wel zou verwachten voor €13 wat je in andere hotels wel krijgt

Was lekker rustig daar 👍

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Niet goed maar ook niet heel slecht.

Ontbijt, niet duidelijk waar alles staat. Afzuiging toilet vol met stof, schimmel rond kranen. Geen restaurant in hotel

Personeel is bijzonder vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heerlijk rustige omgeving.

Heerlijk rustige omgeving. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De jonge man bij de receptie had het druk bij uitchecken, maar nam toch even een paar minuten om mij en mijn man snel uit te checken.

Vriendelijk personeel.

Op het oog een prima hotel en verder gewoon schoon, maar ik had misschien een kamer gekregen waar bepaalde dingen verouderd en versleten waren. De kraan van mijn wastafel zat alleen nog maar vast door middel van een flinke laag kit waardoor je voorzichtig moest zijn dat je het er niet per ongeluk lost trekt of duwt. Mijn douchegordijn rook helaas muf. Maar het geen dat ik het meest jammer vond is dat je een extra €10 moet betalen voor het gebruik van de WiFi. Maar moet je een simple overnachting nodig hebben zonder extra's dan is het verder prima.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

tegenvallend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Niet goed schoon, erg karrig ontbijt. Geen hotel om zakelijke gasten onder te brengen- echt een gemiste kans van het hotel zo vlak bij een industrieterrein.

Gezzellig

Goede route beschrijving

Een trip naar Werkendam was ook leuk. Leuk restaurant bij Moerdijk. Kanters - zondag gesloten. Hele week geopend behalve op zondag. Vergeet niet bij het hotel te boeken. Een dame heeft de biesbosch. *

Een dagje terug in grootmoeders tijd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Vergane glorie, vies hotel, alles is afgeleefd. Sanitair vies, veel stof, en alles is toe aan een enorme opknapbeurt. Bovendien betaalde WiFi, en het gaat me niet om die paar centen, maar het is 2017, welkom op aarde.

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Redelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Voor Wifi en bepaalde tv zenders moest je 9.95 per dag extra betalen.Voor een kamer van 80 euro per nacht vind ik dit niet passend in deze tijd.

Personeel vriendelijk, goed ontbijt.

Ivm oplichting kom ik hier nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Had 2 kamers, met totaal 4 persoenen en 1 x ontbijt van 13,50 betaald. Andere 3 hebben niet ontbeten en zijn om 09.45 (buffet was gesloten) even bij mij aan tafel gaan zitten. Bij afrekenen hebben ze 3 x ontbijt aan € 13,50 in rekening gebracht. Heb uitgelegd dat deze 3 personen niet hebben ontbeten. Vrouwlijke manager erbij en op onvriendelijke arragante toon te horen gekregen dat gewoon via mijn creditcard de afrekening heeft plaatsgevonden en dat ze hier niets aan wil veranderen. Dus gewoon voor € 30,50 getillt/ opgelicht. Hier kom ik dus nooit meer !!!!!!

Locatie in orde

Goed dat het maar voor 2 overnachtingen was.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt duur tegenover kwalitatief zwak. De kamer was niet klaar bij aankomst. Niet alle personeel loopt over van vriendelijkheid en enthousiasme voor hun job. Tapijt op de kamer was absoluut niet netjes. Dagelijks grondig het tapijt stofzuigen gebeurt niet, zelfs niet tussen 2 gasten in... De stoel was vol smerige vlekken (ik wil niet weten van wat). Badkamer : kraan vd wastafel dient ontkalkt te worden. Schimmel en kalk in de voegen en hoeken van de douche. Lamp van een bedlichtje was stuk. Overal merk je slijtage en kleine defecten. Geen koelkastje op de kamer.

gratis drankje omdat kamer niet klaar was de koffie was oké beddengoed en handdoeken zijn proper toilet was proper, kraanwerk douche ook Kamer is goed te verduisteren. Stille omgeving ondanks vlakbij grote weg.

De deur in de badkamer was tevens de deur van het toilet.

De deur in de badkamer was tevens de deur van het toilet. Ook was de doorzichtige douchewand tevens de muur van het toilet. Dat was niet zo comfortabel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Top verblijf gehad. Heerlijk geslapen.

Geen.

We hadden 1 nacht hier geslapen omdat we erg vroeg in Dordrecht diende te zijn. Dit was al voordat het ontbijt geserveerd zou worden. De receptioniste dacht super met ons mee en heeft gezorgd dat er lunchpakketjes waren gemaakt zodat we toch konden ontbijten. Kamer zag er goed en netjes uit. Zou zo weer terug gaan naar het hotel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Zeer grote kost voor WIFI

Zeer grote kost voor WIFI Ontbijt is zeer basic. Je kan enkel s'avonds eten als je voor 14u besteld. Voor de eerste dag is dit dus niet mogelijk..

Ik zal dit hotel niet snel meer boeken

Slecht en klein bed. In de volksmond 'een twijfelaar'. Als ik of mijn partner zichzelf omdraaide bewoog de ander als van zelf mee. Behang zat los op de kamer, weinig personeel, bij aankomst 4 x op de bel bij de receptie moeten drukken. Beschadigde muren en tapijt trap met tape vastgeplakt.

Hotel ligt nabij snelwegen, goede parkeergelegenheid voor het hotel

• Beoordeeld op: 25 april 2017

goed voor een weekeindje in Nederland

Het feit dat je voor Wifi op de kamer dient te betalen. De lampekappen aan het bed dienen vervangen te worden alsook de bedden.

goed ontbijt, goed kamer. gezellig, een glaasje drinken aan de bar

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Matig dus
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

WiFi tegen betaling en de volgende dag gesteggel over betaalde tv zenders. Echt niet meer van deze tijd. Gratis WiFi is absoluut voorwaardelijk voor de zakenreiziger

Goed bed en bad

nee stonk kussen was verlost dun

toen ik moest betalen goed ontvangen toen ik weg ging leek wel dat ik gebeukt werd

niks beviel mij moest nog 5 euro aan het eind betalen omdat ze zij dat ik internet heb gebruikt e het was niet zo slaat nergens op

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Goed, praktisch.

De klep van de toilette is stuk. Ook de handlle om te spoelen. Eerder controleren had een betere waardering gegeven Het is gewoon slordig en met weinig kosten te voorkomen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goede lokatie ten opzichte van Rotterdam; voor de rest zeer matig. Geen aanrader.

Het hotel is moeilijk te vinden: ligt achter een paarkeerplaats met trucks. Receptie is niet 24 uur open (je moet voor middernacht binnen zijn). Douchegordijn (!?) te vies om aan te raken. Op de kamer alleen wifi tegen extra kosten. Gratis wifi in de lounge werkt niet. Dat is toch niet meer van deze tijd. Ontbijt van € 13,- voor wat er geleverd wordt veel te duur.

De ligging ten opzichte van Rotterdam is goed.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Eerste en de laatste keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Ontbijt was slecht, zeker voor die prijs. Ventilatie in de kamer stond heel hard, ging 's avonds niet zachter en de deur naar de badkamer kon niet dicht waardoor je continu de ventilatie hoorde. WiFi kost geldt, niet meer van deze tijd. De geur in het hotel was enorm muf. Zonder twijfel het slechtste hotel waar ik de afgelopen 5 jaar geweest ben.

Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

We moesten daar zijn ivm een feest in de buurt.

Ontbijt! Saai als de pieten, minimale kwaliteit, niet eens mogelijk om een eitje te bakken, onverschillig en niet lekker

Bedden niet geweldig, slecht geslapen, wiebelend bed

Een goed alternatief voor oud en nieuwjaarsviering ivm geen vuurwerkoverlast.

De luidruchtigheid van de medegasten, m.n. van buitenlandse afkomst die meerdere kamers hadden geboekt en daardoor alleen maar heen en weer liepen naar elkaar met luidruchtig stemgeluid en hard bonken op elkaars deuren.

Kamer, ontbijt en vriendelijkheid

De ruim opgezette kamer.

De prijsverhouding van het ontbijt. Viel tegen. Zelf je eieren bakken. Veelal alleen broden, geen croissant of harde bolletjes. Yoghurt zat nog in pak.

De ruim opgezette kamer.

Goeie prijs /kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Het bed was te zacht en een beetje doorgezakt, de WC bleef enigszins doorstromen, de wasbak was verroest en gebladderd, de deurknop zat los, de verlichting was matig (niet overal voldoende licht om te lezen) en de kamer was te warm, ondanks dat we alles hadden uitgedraaid. Verder stond in de informatie, dat je voor 14.00 uur moest aangeven of je wilde dineren, maar je kon pas vanaf 14.00 uur inchecken? In een restaurant op loopafstand hebben we echter goed kunnen eten.

Goed geisoleerd qua geluid. De badkamer was ruim en praktisch ingericht en de kamer was voldoende ruim. Goede parkeergelegenheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goedkoop en luxe in 1!

Er was nog wel stof in t kamer en het kwam uit de handdoek ook nog!!

We hadden paar uur eerder ingecheckt en we hoefden daarvoor geen extra geld voor te betalen.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Kan veel beter

Geen restaurant in het hotel, alleen een buffet Soms erg lang wachten aan de bar Redelijk duur voor wat het hotel te bieden heeft Inrit niet duidelijk aangegeven

Dicht bij werkplek Rustige kamers Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ik heb er Italiaanse vrienden laten slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Ik heb er Italiaanse vrienden laten slapen. Na het verblijf werd er nog 3 maal € 12,40 en 1 maal € 13,50 van mijn creditcard ingehouden. Ik heb gebeld maar men kon mij geen antwoord geven. Moet nu een mail sturen etc..

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ok hotel om in de buurt (half uur rijden) van de Efteling te overnachten.

Reservering was mis gegaan, ipv een kamer met twee enkele bedden bleek dit een tweepersoonsbed te zijn. En op de andere kamer was de slaapbank voor onze jongste nog niet gereed en werd pas later op de avond geregeld vanwege gebrek aan personeel. Hoofdkussens zijn te plat om lekker op te liggen. Badkamers zijn aan vernieuwing toe. Jammer (voor de kinderen) dat de wifi niet gratis is.

Rustige omgeving. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Buiten de hotelkamer was het ok

De kamer was een echt rook kot de gordijnen en het meubilair was doordrongen van de sigaretegeur ik heb het wel vermeld aan de receptie ik had een rookvrije kamer gevraagd daar ik een probleem heb aan de stembanden

Wij hebben geen ontbijt genomen

• Beoordeeld op: 2 september 2016

parking , ligging , fietsenstalling

mijn vrienden sliepen in tweepersoonsbedden en waren niet zo tevreden over de kwaliteit van de matrassen en de hoofdkussens

parking , ligging , fietsenstalling

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Geen aanrader.

Ik had een 2-persoons kamer geboekt maar er stonden 2 2-persoonsbedden in de kamer waardoor er amper vrije ruimte was. Verder zaten er roestplekken in de wastafel. Het zag er allemaal armoedig uit.

Overnachting als tussenstop, op weg naar huis.

Mooi hotel, met zeer ruime parking. Vriendelijk personeel. Mooie nette kamer.

Was niet de accommodatie maar de weg er naar toe

Was niet de accommodatie maar de weg er naar toe

Er was te weinig personeel 1 dame voor de receptie en de bar.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Er was te weinig personeel 1 dame voor de receptie en de bar. Niet van deze tijd en Booking.com onwaardig

netjes, schoon, zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden.

NIETS

netjes, schoon, zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden.

Moesten meer van deze hotels zijn met deze prijzen

Moesten meer van deze hotels zijn met deze prijzen

Hotel is aan onderhoud / opfris toe lijkt mij

Lawaaierig

Ontbijt was om 07.30 uur voor groot deel gewoon op.

Weekendje 😔

Hygiëne

Bos rijke omgeving

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Was weer prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Niets, ik logeer hier enkele keren per jaar.

Hotel is prima geschikt als zakelijk overnachting als je in de buurt van Moerdijk moet zijn.

Tv, het geluid kon niet harder en je kont het nauwelijks verstaan.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

top

uitzicht

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Stopcontact miste ik naast het bed.

Stopcontact miste ik naast het bed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

vriendelijk personeel

Geen gratis wifi op de Kamer. karig ontbijt

vriendelijk personeel

Slechte WiFi waar je nog voor moet betalen ook.

Slechte WiFi waar je nog voor moet betalen ook. Geen mogelijkheid voor dinner. Lekkende kraan en ramen smerig en veel stof.

Vriendelijk personeel goede locatie om hond uit te laten

Slecht en klein bed

Vriendelijk personeel goede locatie om hond uit te laten

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ontbijt magertjes , voor dinner kan je beter naar Restaurant...

Ontbijt magertjes , voor dinner kan je beter naar Restaurant Kanters gaan

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

zaken

onbijt beperkt en moet voor WIFI betalen

kamers goed

lekker ruime kamers en goed douche

ontspannend

nvt

de locatie, rust

Gedateerd hotel op een zeer afgelegen locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Geen gratis WIFI op de kamer. Zeer smal 2-persoons bed en hoge kosten €19,50 voor late uitcheck

geen opmerking

De bedden zouden echt beter moeten lig echt op de veren van...

De bedden zouden echt beter moeten lig echt op de veren van het matras. Voor de rest eenvoudig hotel goed te doen voor 1 nacht te verblijven

aangekomen, geslapen en weer weg. was prima
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Hoe kom je in het donker op het juiste parkeer terrein? Erg moeilijk te vinden in het donker.

Kamers naast elkaar. Helaas geen tussendeur

Locatie was goed

Geen min punt

Locatie was goed

Kwaliteit bedden erg slecht !

Kwaliteit bedden erg slecht !

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel voor de geboden prijs

Ontbijt was wat karig.

Prijs/kwaliteit was goed. Eenvoudig hotel dat goed is voor een overnachting. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Ontbijt was erg simpel voor de €13,50.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Ontbijt was erg simpel voor de €13,50. Restaurant is 100 meter lopen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Zeer beperkt ontbijt

Betalende WiFi

Zeer beperkt ontbijt Wifi betalend op de kamers. We leven toch in 2017?

4,5
    viel tegen.

ontbijt en badkamer.

locatie en parkeergelegenheid.

Kan beter, slechte service!

Spinnen in kamer, 10€ voor 1 nacht wifi, achteraf kosten wifi en ontbijt, ontbijt beperkt, alarm deur vaak af.

Ruime kamer met airco

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

liever nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

ontvangst, schoonmaakpersoneel dat 's ochtends veel lawaai maakte en plotseling in de kamer stond!!!!!!!

goed bereikbare locatie

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Onduidelijk hoe je er moet komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Onduidelijk hoe je er moet komen.

Goed te doen voor 1 nacht

Kraan badkamer zat los

De prijs

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Electricsche fietsen waren nt opgeladen.

Goed ontbijt. Rustig om te slapen

Zonde vanje geld

De airco gaf een heel slecht geur, bed was heel slecht je voelde de veringen, wifi was heel duur voor een dag en veel insecten

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Housekeeping kwam zonder kloppen de kamer binnenvallen

Hard werkend personeel bij receptie/bar

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

In het restaurant kan je alleen eten als je het vooraf boekt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

In het restaurant kan je alleen eten als je het vooraf boekt, (geen eigen keuken) optie is een truckstop op loopafstand

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

vond wat aan dure kant