Beoordelingen over Hotel de Griffier 3-sterren

Broekhem 78, 6301 HK Valkenburg, Nederland

#22 van de 52 hotels in Valkenburg

Klein, knus familiehotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

De wastafel is erg klein

Klein, knus familiehotel. Aardig personeel, kleine kamer maar zeker goed voor 2 nachten. Eigen gratis parkeerterrein wat heel fijn is!

Eenvoudig, maar goed familiehotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik vind het jammer dat bij het ontbijt de thee in de thermoskan al gezet was. Het zou fijner zijn als de thermoskan gevuld was met heet water en er verschillende theezakjes bij zouden liggen. Niet iedereen houdt immers van dezelfde smaak thee en van dezelfde sterkte.

Tot 22.00 uur mochten we gratis koffie en thee halen en meenemen naar de kamer. Wat ook fijn was, was dat de eigenaar ons opwachtte op het parkeerterrein toen we 's avonds laat aankwamen. Hij stelde voor om maar dubbel te parkeren, omdat we de volgende morgen toch weer vroeg weg zouden gaan met de auto. Eenvoudig, maar goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel, geen grote kamer, maar ruim genoeg, met comfortabele bedden, kleine, maar schone badkamer met een heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Geweldig!

Jammer dat er geen restaurant zat, want na een lange dag wandelen was het prettig geweest als je bij het hotel kan eten.

Mooie locatie. Alles op loopafstand Ontbijt was erg lekker en was goed verzorgt. Kamer was erg netjes en goed schoon

De accommodatie had een goede ligging.

Helaas was het s’nachts erg warm. De kamer had een ventilator maar dit hielp helaas niet genoeg om de warmte weg te krijgen.

De accommodatie had een goede ligging. We hadden een kamer aan de weg kant. Echter had je hier geen last van. Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons goed uitgelegd wat er mogelijk was. Een extra pluspunt is, dat er gratis koffie gepakt kon worden uit de automaat bij de receptie. Het ontbijt was eenvoudig maar goedverzorgd. De kamer was goed schoon en er is een mooie moderne badkamer bij de kamer.

Gastvrij en goede prijs-kwaliteit verhouding.

De kamer was erg warm.

Het ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het was fijn dat er een garagebox op het terrein stond om je fiets veilig te stallen. Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar nog steeds meer dan voldoende.

Voor een weekendconcert bij Andre Rieu, voor een redelijke...

Beetje gedateerde en eenvoudige kamer maar voor de prijs goed te doen in het Rieu weekend waar alle hotels het driedubbele vragen.

Voor een weekendconcert bij Andre Rieu, voor een redelijke prijs een onderkomen .Goede maar wel smalle bedden, een oude gedateerde badkamer maar wel netjes en schoon. Prima ontbijt en heel aardig personeel. Op loopafstand van Centrum en station.

Rustig, mooie uitvalsbasis voor trips in Zuid-Limburg.

Krappe badkamer.

Rustig, toch op loopafstand van station en centrum Valkenburg. Goed ontbijtbuffet, gratis koffie en thee voor gasten, gratis parkeergelegenheid bij hotel.

Heel aardige consierge,,bediening van ontbijt ook naar de...

Heel aardige consierge,,bediening van ontbijt ook naar de wens.Parkeergelegenheid ideaal.Jammer van de voorziening van toilet/badkamer(mag iets mooier)Zitstoelen in de kamer mischien wat beter kunnen zij . Maar applause voor personeel meneer/mevrouw allerbei voor het avond en ochtend leuk te maken

Zeer vriendelijke beheerders.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was behalve de bedden ronduit slecht..maar de eigenaar zei te gaan renoveren. Zeer kleine kamer. Geen kapstok haken. Vitrage kapot. Te klein en teveel lichtdoorlatend overgordijn. Badkamer is veel te klein..en rook niet fijn. Stoeltjes niet comfortabel.

Zeer vriendelijke beheerders. Hygiene is prima. Ontbijt is vers en voldoende keus. Goede sfeer in eetzaal.

Prima prijs-kwaliteitverhouding voor iedereen die geen luxe zoekt, maar wel een prettig hotel

‘S nachts gehorig door mensen die midden in de nacht terugkwamen (Pinkpop misschien?). Overigens van geluid van de gang, niet van de naastgelegen kamer. Na inchecken geen personeelslid meer gezien, dat had iets persoonlijker gekund.

Fiets kon in afsluitbare bagagebox waarvan ik de sleutel meekreeg. Schone kamer, eenvoudig, maar netjes; ontbijt prima, voldoende keuze, zeker gezien de prijs. Eigenaar bij inchecken heel vriendelijk. Op loopafstand van winkels en horeca (ca 1-1,5 km)

Prima locatie, gratis parkeren bij het hotel, lekker zachte...

De badkamer was wat gedateerd, maar hij was schoon en alles deed het prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was prima. De ontbijttijd van 08:00 - 10:00 op een zaterdag was was vroeg voor ons. Wel gehaald om 09:55, maar toen was er niet veel meer over in de ontbijtzaal. Gelukkig bakten ze nog wat broodjes voor ons af toen we er om vroegen, maar een eitje zat er niet meer in.

Prima locatie, gratis parkeren bij het hotel, lekker zachte bedden en hoewel niet gebruikt de gratis koffie. Het personeel was ook vriendelijk.

Aangenaam verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Op de 3e etage onder het platte dak was het erg warm en ventileren ging maar matig. Evt een pladondventilator of airco zou voor meer comfort hebben gezorgd

Prima ontbijt, nette kamer

We hebben genoten van ons verblijf. Het was voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

Op het moment dat we wilden uitchecken, was het hek nog dicht. Maar misschien kwam dat doordat het Pinksteren was, dus dat kunnen we niet beoordelen. Was ook niet erg; we hebben onze sleutel in de keuken afgegeven. Eind goed, al goed.

Het hotel was basic, maar prima in orde. Zeker niet duur. Vriendelijk prijsje, vriendelijke mensen. Comfortabele bedden (zacht en toch stevig), en een lekker ontbijtje met kraakverse broodjes. Meer moet dat niet zijn.

goed hotel om vandaar 1 of meerdere nachten je ding te doen zoals fietsen en valkenburg te bezoeken

4 persoonskamer te weinig mogelijkheden om iets op te hangen in douche en kamer.

goed ontbijt-goede douche en nog nooit meegemaakt, dit hotel gratis koffie

Prima hotel voor een paar dagen Valkenburg
    • Basic Tweepersoonskamer

In de kamers aan de voorkant hoor je het verkeer.

Prima ontbijt, parkeren bij het hotel, vriendelijke eigenaar. Afsluitbare ruimte voor je fiets. Het hotel is erg schoon. Gemeenschappelijke ruimte waar je lekker kan zitten. Tuin met een zitje.

Prima hotel, met afgesloten parkeergarage, vlakbij het gezellige centrum van Valkenburg.

Niet iets speciaals. Gewoon goed.

Gewoon een prima hotel. Kamer was goed, ontbijt was goed. Vriendelijke eigenaarsfamilie. Motor kon gestald worden in de afgesloten garage. Het gezellige centrum van Valkenburg is op 10 minuten loopafstand.

Een prachtig weekend!
    • Basic Tweepersoonskamer

Verschillende extra faciliteiten gratis. Gratis parkeren, Gratis garagebox voor de fietsen die afgesloten kon worden, gratis koffie tussendoor en op de laatste dag mocht de auto nog tot 's avonds gratis blijven staan. Een mooie geste!

Wij hebben ervan genoten.

Het pand is gedateerd maar daar wordt hard aan gewerkt. De kamers zijn gehorig. Doortrekken van het toilet en de ventilator in de douche zijn duidelijk hoorbaar.

Het ontbijt was heerlijk. Personeel was heel vriendelijk. Kamer was schoon met comfortabele bedden. Het hotel staat op tien minuten loopafstand van het centrum van Valkenburg ideaal!

Centraal gelegen goed en schoon hotel gerund door zeer vriendelijke mensen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Vrij kleine badkamer echter wel een goede douche. Apart toilet echt minimaal van afmeting.

Uiterst vriendelijke mensen die echt hun best deden het ons naar de zin te maken. Motoren konden in de afgesloten garage worden gezet. Gratis koffie/thee tijdens openingsuren receptie.

De bedden/matrassen waren erg zacht, erg slecht geslapen. Verder was de kamer erg kaal en vind ik de benaming 'flatscreen' voor de erg kleine tv misplaatst.

personeel erg vriendelijk, ontbijt prima.Goede ligging t.o.v. station/centrum.

Het ontbijt was goed, gelukkig niet overdadig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer heel klein. Wastafel had wel groter gemogen.

Het ontbijt was goed, gelukkig niet overdadig. Kamer klein, maar de prijs die wij betaalden was ook niet hoog.

Was maar een nachtje ,en was heel goed
    • Basic Tweepersoonskamer

zou het niet weten ,voor ons niets

de kamer was goed ,het was allemaal netjes ,en schoon ,zou het aanbevelen ,het ontbijt was zeer goed en verzorgd en voldoende was aandacht aan besteed,

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De locatie maakte het negatieve goed
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer aan de kant van de weg was 's nachts niet te doen vanwege het verkeer. Raam was ook enkel glas. Kregen wel oordopjes van het personeel. Kamers wat klein en bedden rollen uit elkaar vanwege de wieltjes eronder die niet op de rem konden. Ontbijt was wat karig, pistoletje of gewoon brood , gekookt ei en paar soorten beleg.

De locatie dicht bij het centrum en station. Beide 10 min. Hygiene was top.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Hotel is 'basic' en nogal gedateerd, maar de...

Ik heb zelf geen moeite met een wat gedateerde kamer, maar een keertje sauzen zou toch wel schelen.

Hotel is 'basic' en nogal gedateerd, maar de gastvrijheid maakt dat helemaal goed. Prettige, persoonlijke ontvangst, gratis koffie, en 's morgens staat op het afgesproken tijdstip een lekker ontbijt klaar. Kamer niet zo mooi, maar wel een goed bruikbaar bureau en fijne douche.

Personeel was vriendelijk

Kamers waren erg koud en bleven koud ondanks dat de verwarming aanstond. Badkamer erg koud. Geen bad, alleen douche. Douchel super koud!

Personeel was vriendelijk

Voor herhaling vatbaar.

Zitplaatsen bij ontbijt waren vrij te kiezen. Maar elke ochtend zaten er koppels aan een tafel die gedekt was voor 3 of 4 terwijl ze maar met 2 waren. Zo werden wij ik een hoekje geduwd op een onconfortabele plaats (2 banken). Als de persoon die tegen de muur zat eten wilde halen, moest de persoon ernaast altijd rechtstaan. Hier zou meer controle moeten gedaan worden.

Het eten was lekker en voldoende. Kamers compact maar gezellig en zeer proper en verzorgd.

Prima verblijf voor een weekendje Valkenburg
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was klein en zeker schoon, alleen jammer dat je de afvoer ruikt.

De kamer was klein en eenvoudig maar schoon. Je kreeg iedere dag schone handdoeken. De kamer was goed genoeg voor een weekend weg. Het ontbijt was prima, heerlijke warme broodjes, en er werd voldoende aangevuld !

Niet voor herhaling !!!!!
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer omdat deze geen linnenkast had. Badkamer stond na het douchen vol met water. Douchecabine was te laag. Douchegordijn houdt het water niet tegen natuurlijk.

Dat alles schoon was.

Hotel met prima prijs/kwaliteitsverhouding en uitstekend onbijt
    • Basic Tweepersoonskamer

Conform verwachting op basis van eerdere beoordelingen. Gedateerd hotel maar voor een prima prijs/kwaliteitsverhouding. De komende 2 maanden wordt het hotel weer verder gerenoveerd.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt, ligging, gratis parkeergelegenheid en koffie en thee faciliteiten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

ontbijt was goed, personeel was heel vriendelijk
    • Basic Tweepersoonskamer

kamer was klein te klein, omdat mijn koffer helemaal open geklapt moet worden moest dit op bed gebeuren anders ging het niet, denk wel dat dit de allerkleinste kamer is goed voor een persoon.

ontbijt was goed, personeel was heel vriendelijk

Voor 2 nachten een goed hotel .

Eigenlijk niets ,alleen iets opknappen !

Het ontbijt was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam .Bedden waren ook goed Kamers wel verouderd ,ook de douche . Ook was de douche heel koud . Persoonlijk vonden wij het net iets te ver om te lopen naar het centrum. Bijna 15 minuten . Restaurant en de entree en de huiskamer zeer gezellig ingericht .

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heel fijn, en uitgerust.

Geen opmerkingen hierover.

De service van het personeel, die zeer goed was. Het ontbijt was ruim voldoende en de kamers voldeden aan onze verwachtingen, schoon en rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

gratis koffie en lift
    • Basic Tweepersoonskamer

we hadden eerst een standaardkamer, die was te klein(goed voor 1 pers) en we hebben een grotere gevraagd en een komfortkamer gekregen zonder meerprijs daar deze toch leegstond. matrassen en kopkussen zijn aan vernieuwing toe

gratis koffie en lift

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Gezien de status van het hotel 3 sterren was het toch wel een aangename ervaring en gezellig !
    • Basic Tweepersoonskamer

Zoals hier hierboven omschreven waren dit de facetten die beter zouden kunnen. Ook de kamer aan de straatzijde was gehorig.

Ontbijt was wat sober doch wel goed. Kamer was wat verouderd maar de kamers worden vanaf Januari en Februari 2018 allemaal opgeknapt en verbeterd

Het ontbijt was prima.

De inrichting is ouderwets en niet modern. Rolgordijnen matig, douche niet modern, kitnaden op tegelwerk. Weinig sfeer.

Het ontbijt was prima. De kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ontzettend vermoeiend, kon niet slapen van hetvgeluid.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was ongelooflijk gehorig, wij konden precies horen hoe de buren plasten en dit dag en nacht. Verder was de kamer en douche ongelooflijk klein. Met 2 personen 1 stoel, geen kast om spullen in te leggen.

Het ontbijt en het personeel

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ondanks het mindere weer met veel regen een topper
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel is wat gehorig, ik veronderstel dat dit bij een volle bezetting wel een probleem zou kunnen vormen. in onze kamer was de kraan van de wastafel fout aangesloten, om warm water te bekomen moet men naar rechts draaien, maar dit is een mouter detail

Alles was kraaknet, kamer was basic, wat we wisten vanaf de boeking, niettemin hebben we in het verleden bij de grotere hotels in Valkenburg, meer betaald, voor veel minder

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima'verblijf vanwege ligging en prijs/kwaliteitverhouding.
    • Basic Tweepersoonskamer

Meer variatie in ontbijt. Bijv. ook zachte broodjes. Redelijk onverschillig (jong) personeel. Geluidsoverlast van verkeer door slecht geisoleerde ramen. Eénpersoonsbedden die voortdurend uit elkaar wegschoven.

Goede ligging tov centrum. Loungeruimte met koffie / thee kosteloos.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Overnachting verblijf voor kort verblijf.

Lekker ontbijt met voldoende keuze. Kamers klein, badkamer gedemodeerd met weinig ruimte voor toiletartikelen. Ruime parking aan accomodatie. Vriendelijk personeel.

6,0
    eenvoudig
    • Basic Tweepersoonskamer

douche zonder spatscherm ,maar een gordijn erg gehorig

ontbijt is simpel ,maar genoeg gratis parkeren en op 15 lopen van het centrum heel de dag goeije koffie

SUPER !!!!!!!

Alles was geweldig geregeld. De mensen waren zeer vriendelijk en belangstellend. Alles was super schoon en vroeg je om iets extra's dan kon dat.

Prima basic kamer voor een mooie lage prijs
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer had misschien iets groter gekund, maar voor 1 of een aantal nachten is het prima. Zeker voor de lage prijs.

De kamer was basic, maar dat is ook wat we geboekt hadden. Voor mij was dit keer de lage prijs belangrijker dan een super mooie kamer. De kamer was netjes en had wat we nodig hadden. De badkamer was wat klein, vooral de wastafel, maar prima voor 1 nacht. We hadden fietsen meegenomen en konden alles in Valkenburg met de fiets bereiken. Zo spaarden we parkeerkosten, maar ook het lopen aangezien sommige bezienswaardigheden (gemeentegrot, kabelbaan) niet per auto te bereiken zijn terwijl je met de fiets tot aan de bezienswaardigheid kunt komen.

Voor 1 nachtje goed te doen, langer verblijf zou ik hier niet aanraden.
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg gehorige kamers. De vloeren zijn volgens mij van hout waardoor iedere voetstap op de verdieping boven de kamer duidelijk hoorbaar is. Ook het geluid van de gang is duidelijk te horen in de kamer.

Vriendelijk personeel en ontbijt is eenvoudig, maar meer dan prima voor deze prijs.

In een zin is heel moeilijk,want deze hoteleigenaar met dochters verdienen een dikke pluim

Niets viel tegen.Prijs/ kwaliteit perfect

Het ontbijt was prima,kamer was super schoon en zeker voor de prijs perfect.Parkeren was ook ideaal achter het hotel en kostte niets.Super!! Hele vriendelijke mensen en doen erg hun best om het naar je zin te maken.Ik ga er zeker weer terug en zal het ook anderen aanbevelen. Bushalte voor de deur,waarmee je zo naar Maastricht kan en dan kan je je auto fijn laten staan en in een kortdan ook geen parkeerkosten in Maastricht!!!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Service gericht en het is net of je thuis komt.

Geen tegenvaller, gewoon een constatering. Het hotel is rolstoel toegankelijk. Je kunt via de zijdeur naar binnen. Met de lift kun je naar de verdiepingen. Alleen de kamer is krap voor een rolstoel. Het lukt allemaal wel. De badkamer is niet toegankelijk voor een rolstoel. Wij hebben niet naar rolstoel toegankelijk kamer gevraagd. Het is ons niet bekend of ze die hebben.

Prima hotel. Goede uitval basis voor wandelen, fietsen en dicht bij het centrum van Valkenburg. Goed ontbijt. Eenvoudige zeer schone kamers. De service en vriendelijkheid van de eigenaars en hun dochters echt top. Daarvoor zou je alleen al terug komen. Ze Ijn bezig met het verder opknappen van de kamers.

aangenaam verblijf in een familiare sfeer

Zeer vriendelijk personeel, uiterst behulpzaam. Fiets kon veilig opgeborgen worden in de garagebox en de auto mocht de laatste dag blijven staan ook al waren we al uitgecheckt

heerlijk
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

tafeltje op de kamer

vriendelijk zijn ze ..huiselijk gevoel .ontbijt was zeker goed overal schoon van de kamers vond ik de thoilet gang moeilijk zat constant in de donker mischien omdat ik klein bent buiten kon je ook gezellig zitten

Ideaal voor wandelvakantie en fietsvakantie

NVT

Het ontbijt was goed De kamers waren goed Het personeel was vriendelijk De mensen in de omgeving zijn vriendelijk Heel veel te doen in de omgeving voor stellen en gezinnen

Hartverwarmend, eenvoudig en charmant
    • Basic Tweepersoonskamer

De eenvoud zit tegen verval aan.

De persoonlijke aandacht was geweldig. We vierden het behaalde diploma van dochter en daar was geweldig op ingespeeld. Ontzettend aardige en attente mensen.

Leuk hotel, bijna aan het Pieterpad
    • Basic Tweepersoonskamer

Hotel ligt aan drukke weg. Badkamer erg klein ( 2 m2 ). Ontbijtbuffet zou uitgebreider kunnen.

Locatie: vlak buiten het centrum en dicht bij Pieterpad. Aardige eigenaren. Gemeenschappelijke ruimten leuk ingericht.

Ontbijt is voldoende en vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

lawaai van verkeer en gasten aan straatzijde, geen mogelijkheid om te dineren zonder reservering en de veel te kleine wastafel.

Ontbijt is voldoende en vriendelijk personeel.

fijn hotel om een nacht te zitten

ontbijt had uitgebreider kunnen zijn. geen eieren aanwezig.

de Locatie was top. op 10 minuten loopafstand naar het centrum. Goed geholpen met uitleg ook qua waar overdag te kunnen fietsen

Prima verblijf.

De kamers zijn erg gehorig. Dit kwam waarschijnlijk omdat wij een kamer hadden die grenste aan de trap. Snachts kon ik de meneer in de aangrensende kamer horen snurken. Dat was wat minder😔 ontbijt was prima miste alleen de crousantjes😔

Geen poespas, gewoon lekker nederlands

Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel ligt aan een drukke weg en is erg gehorig. De badkamer is klein, zo ook de wastafel. Wanneer er in een andere kamer iemand naar het toilet ging of ging douchen, was het qua geluidsniveau net alsof het hard regende naast het bed. Er waren geen haakjes aanwezig in de badkamer om iets aan te hangen en er was ook geen linnenkastje of iets dergelijks aanwezig waar je iets in of op kon leggen. Enkel een paar kledinghouders en wat haakjes waren op de kamer voor het opbergen van je kleding.

Het ontbijt was sober, maar wel prima van kwaliteit. De parkeergelegenheid bij de accommodatie was fijn. Het hotel lag op een kwartiertje lopen van het centrum. De kamer en badkamer waren netjes schoon.

Weet ik niet.

Vader en dochter hele aardige mensen, electrisch fietsen gratis opladen in garage. Heerlijk ontbijt. Super de luxe gastvrijheid. Heerlijk slapen en lekker schoon. Prijs prima. Nieuwe eigenaar compliment.

Keurig verblijf!

Alles was prima!

Keurig verblijf! Zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt erg goed! Kamer was perfect en schoon. Racefietsen mochten in garage en zelfs na uitchecken mochten ze nog even blijven staan! Zeer aan te bevelen zeker ik verhouding met de veel te dure opties in hartje centrum.

geweldig leuk, vriendelijk, bijzonder gastvrij en netjes

de afwerking van de douche liet wat te wensen over maar ik denk dat dat nog met de overname van het hotel heeft te maken

Bijzonder vriendelijke service, Geen enkele moeite was teveel. Compleet van gratis koffie en/of thee tot een krantje bij het ontbijt.

Het hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer klantvriendelijkheid sfeer dat het hotel niet heel de dag open was waardoor je vaak voor een dichte deur stond De bedden geen eten in de middag kunnen krijgen het onderschatten van het runnen van een hotel

De afstand naar het centrum

Voor een kort verblijf een prima hotel met zeer vriendelijke bediening.
    • Basic Tweepersoonskamer

Staat bij de reservering dat je bij aankomst identiteitsbewijs en creditcard moet overleggen. Je kan alleen niet met creditcard betalen.

Kamers iets gedateerd maar keurig schoon en netjes. Ontbijt prima en werd goed aangevuld.

de service!

Het toilette was erg verouderd en maakte dusdanig veel lawaai met doortrekken dat we afspraken anachts niet door te trekken omniet het hele hotel wakker te maken. We hadden 3p kamer 1.7 (geloof ik)

de service!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Comfortabel en heel vriendelijk; voelt als thuis

Er was niet iets wat mij echt tegenviel. Bed was iets te zacht voor mijn smaak maar daar raakte ik snel aan gewend.

Bij het hotel werken hele lieve mensen. Ik overnachtte bij dit hotel omdat ik een week cursus had in Maastricht (waar de meeste accommodaties waren volgeboekt of te duur waren). Het personeel toonde interesse in de cursus en vroegen vaak of alles naar wens was. Daarnaast was de 1-persoonskamer comfortabel genoeg en was het ontbijt uitgebreid en lekker. Ook kan je gedurende de dag gratis koffie en thee pakken. Ik voelde mij erg thuis bij dit hotel en zou er zeker weer willen overnachten!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Gezellig persoonlijk familiehotel.

Geen koelkast op de kamer. familiekamer voor 4 personen gedateerd, maar ze zijn bezig met renoveren. Wel Tv op kamer en föhn in de douche.

Gezellige binnenkomst. Koffie, thee, chocomel gratis. Personeel wat uit vader en dochters bestaat erg vriendelijk en belangstellend.

Ons verblijf kunnen wij als heel prettig ervaren
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer is aan de krappe kant maar ze zijn nog niet zo lang bezig na de overname wie weet word dat in de toekomst nog verandert

Het ontbijt was netjes verzorgd wij werden heel hartelijk ontvangen de eigenaresse is uitermate vriendelijk niets anders dan lof

voor 1 of 2 dagen ok , maar niet veel langer het verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

algemeen de kamer , kleine badkamer , kamer te klein in het algemeen . De vaste zonne rolluiken waren via de wind zeer lawaaierig en moeilijk slapen , drukke weg .

Het ontbijt was goed . Parking van hotel is ook ok

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

goed hotel om te overnachten, niet om een je overdag te vermaken.
    • Basic Tweepersoonskamer

De loopafstand naar het centrum van Valkenburg ca. 25 min.

Ontbijt prima verzorgd. Kamer met de nodige voorzieningen, toilet, douche, TV. Kamer is wel aan de krappe kant.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Genieten in ongedwongen sfeer
    • Basic Tweepersoonskamer

n.v.t. Er zijn wat details die ontbraken op de kamer, maar dit is besproken met de eigenaren... maar ik zou de volgende keer zo weer een kamer boeken.

Verblijf was zeer aangenaam door: persoonlijke belangstelling, vriendelijkheid en het bieden van service op maat.

het centrum is goed bereikbaar en al met al een goed hotelletje
    • Basic Tweepersoonskamer

het welkomst diner is geen aanrader voor het geld goed hotel voor fietsers kamers erg klein badkamer te klein de lift is reuze klein en traag als je gaat slapen moet je de raam dichtdoen anders heb je last van de autos die er langs razen want het is een drukke baan er is geen airco of andere ventilatie prijs verhouding met de kamer is te duur

het ontbijt was perfect het personeel was vriendelijk goede parkeer gelegenheid koffie en thee zin gratis het hele verblijf door

Uitstekend Hotel voor een goede prijs
    • Basic Tweepersoonskamer

Alles is prima wij hebben geen opmerkingen ga zo door

We hebben het prima naar onze zin gehad in hotel Griffier we willen de gehele familie bedanken voor de hartelijke en vriendelijke ontvangst tijdens ons verblijf en wensen hen veel succes in de toekomst wij komen zeker terug.

een aangenaam verblijf

De behulpzaamheid van de uitbaters, niets was teveel gevraagd, hartelijke ontvangst, kamer, ontbijt waren prijs / kwaliteit goed . Zeer rustige kamer

Schone en goed verzorgde kamer, wel wat sober.

Schone en goed verzorgde kamer, wel wat sober. Zéér vriendelijk personeel, heel gezellig! Prima ontbijt, genoeg keus en goed vers! Al met al een prima verblijf!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goede matrassen en vriendelijk personeel.

Zeer gedateerd hotel. Geen aangepaste kamer gekregen, ook vooraf geen bericht gehad dat ze die niet hadden. Geen instructie gehad over hoe binnen te komen na 22 uur.

Goede matrassen en vriendelijk personeel. Schoon.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Gemoedelijk familie hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden 2 standaard kamers geboekt, eentje had een raampje in de badkamer waardoor alles goed gelucht kon worden. De badkamer in de andere kamer had geen raampje en de ventilatie was niet voldoende waardoor er een muffe lucht hing.

Parkeren achterom het hotel op eigen terrein, perfect! Ontbijt goed en genoeg. Mogelijkheid om gratis koffie, thee, chocolademelk bij de receptie te halen. Als je geen luxe verwacht, prima familie hotel, schoon, netjes, gemoedelijk en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Gastvrijheid op en top!

Het gebouw is gehorig, wat je als lichte slaper vervelend kunt vinden. Het randje van het opstapje in de badkamer is wat scherp.

De gastvrijheid is verwarmend!! Ik heb in een 1-persoonskamer geslapen aan de achterkant van het gebouw. De kamer is praktisch ingericht en alles wat je nodig bent, was aanwezig. Het ontbijt was uitstekend. En er was meer mogelijk. (alleen even naar vragen) Wanneer er iets niet naar wens was, werd er alles aan gedaan om dit te veranderen. Pluim voor jullie!!!!!!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Jammer

Dat je met zo'n prima Website zo'n ouwe zooi vertegenwoordigd 😏

Van het hotel weinig! Oud hotel, zijn aan het renoveren. Hadden ze beter mee kunnen beginnen. Lieve eigenaren dat wel!

Teleurstellend
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden een basic kamer verwacht, maar dit was ronduit shabby. Het is ontzettend gehorig: de vloer kraakt dus je hoort andere gasten lopen, ook hoor je de andere gasten praten (en andere nachtelijke activiteiten), je hoort de leidingen continu lopen, en dan is er ook nog het verkeer dat dag en nacht doorgaat. Van een goede nachtrust was dus niet te spreken. Ook is het douchegordijn met stang en al zomaar naar beneden gevallen. We hebben begrepen dat de eigenaren de kamers aan het renoveren zijn, dus we hopen dat het snel beter wordt! Wij vonden het te duur voor wat het nu is.

De locatie was prima (alhoewel wel langs een drukke doorgaande weg die 's nachts niet rustiger wordt ), het ontbijt was goed, en de mensen vriendelijk.