Beoordelingen over Lightotel Veldhoven Airport 2-sterren

Dorpstraat 17-B, 5504 HA Veldhoven, Nederland

#5 van de 6 hotels in Veldhoven

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima verblijf, dichtbij vliegveld Eindhoven

De airconditioning deed het niet goed en de hotel kamer was vrij warm. Gelukkig kon er een raam open.

Prima bed en badkamer. Klein keukentje in kamer was prettig

Een aanrader!

het licht werkte niet in de gang, leuk om zelf een thee of koffie te kunnen zetten op de kamer (maar wist niet of er verder een ontbijt was)

fijne ligging in het centrum, wifi, mooie verzorgde kamers (geen F1 formule gevoel) maar wel een echte hotelkamer

Top geregeld, en super uitgerust.

De TV in de kledingkast, maar is voor mij geen echt minpunt daar ik toch geen TV kijk. En de Wifi is van zeer goede kwaliteit dat streept de TV in de kast volledig weg..

Gewoon Nederlands goed geregeld, op de ochtend van aankomst nog even een sms van de eigenaresse met instructies en de rest wijst zich vanzelf. Voordeel zijn de restaurants en cafe's in de directe omgeving.

Gemakkelijke “check-in”.

Op de 1e etage staan bestek en borden te leen, dit staat niet aangegeven als je op de 2e etage verblijft. Alleen een regendouche beschikbaar, geen aparte douchekop. WC was niet goed schoongemaakt. Extra handdoek voor de badkamervloer zou helemaal top zijn.

Gemakkelijke “check-in”. Basic kamer waar alles is wat je nodig hebt voor een nachtje slapen. Tevens nog koffie en thee en een kleine koelkast. Voldoende stopcontacten. Prima locatie, dichtbij bushalte en supermarkt.

jammer dat de ramen geen ‘kiep stand’ hadden. Nu liet ik ze noodgedwongen maar dicht zodat het rolluik ten minste naar beneden kon

Vond een klein plakje peperkoek en een appel beetje karig als ontbijt, of heb ik iets gemist? paaseitjes wel om vrolijk van te worden

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Een prima verblijf voor een goede prijs.

Overnachting was eenvoudig, maar prima. Goede douche, goed bed, winkel voor ontbijt op 100m afstand, parkeergelegenheid tegenover hotel, diverse goede eetgelegenheden op kruipafstand.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Basic hotel zonder service en zonder ontbijt

Slechte communicatie! Onbemand hotel met sleutel in een kluisje. Ik had geen code gekregen en kon nog nét voor 22:00 uur bellen. Anders had ik er niet in gekund. Als een plak kruidkoek in plastic, een appel en een pepermuntje een ontbijt mag heten !! Dit lag op de kamer in een mandje. Ik dacht meer dat dit een snack als goede service was. Hier kan ik de ochtend niet op leven. Dus geen ontbijt ! Ook niet in het hotel te krijgen.

Het uitzicht op het centrum

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

In principe prima maar door medegast verstoord

's Nachts gewekt door een hotelgast die het nodig vond zodanig hard tegen mijn kamerdeur te bonzen dat het alarm afging. Hij was zijn kamer uitgegaan en vergeten zijn sleutelkaart mee te nemen. Of ik midden in de nacht de eigenaar kon bellen. Daarna lawaaierige voortzetting gedurende langere tijd. Slecht geslapen die nacht.

Eenvoudig maar verder goede accomodatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Alleen contact gehad met personeel per email, dit was prima.

Alleen contact gehad met personeel per email, dit was prima. Geen balie aanwezig. Perfect de sleutels buiten in een kluisje, eigenlijk een doe-het-zelf hotel, perfect voor ons.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima, als je weinig budget hebt en niet in het weekend hoeft te overnachten.

Er was geen ontbijt terwijl dat wel in de bevestigingsmail stond. De telefoon van de receptie werd niet opgenomen. Later kreeg ik per sms te horen dat het ontbijtbuffet per 1 januari was stopgezet en ondanks dat het wel beloofd was in de email, heb ik niet eens excuses gekregen. Dat vind ik slechte service. Het hotel ligt bijna direct boven een cafe met live muziek. En als de muziek aangaat, is het ook heel hard te horen in de hotelkamer.

Prijs is het beste aan Lightotel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

concept van een light hotel is prima.

Lawaai van de airco, het lijkt wel of je in een machinekamer ligt. Verder vonden de onderburen (eet en feestcafe) het nodig om om 23:15 (op een maandagavond) de geluidsinstallatie op standje nucleair te zetten. Dreunde de kamer bijna uit!

Kamer was schoon en netjes. Koffie en thee op de kamer. Bed ligt prima. Sleutelkaart via een code zorgt voor een snelle incheck en outcheck.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Mijn portemonnee was gestolen op een carnavalsnacht met het...

Mijn portemonnee was gestolen op een carnavalsnacht met het pasje voor de kamer erin. Toen ik vervolgens het noodnummer belde werd ons verteld dat ze "hiervoor de baas niet ging storen". Hierdoor waren wij genoodzaakt met zijn zessen op één tweepersoonskamer te slapen. Achteraf blijkt dat er sprake was van een kluisje met een reservepasje, ze hebben het dus vertikt ons toegang te verschaffen tot onze kamer. Wij werden pas de volgende dag door de schoonmaakster om half 11 onze kamer in gelaten en pas toen konden we weer bij onze spullen, de schoonmaakster kwam toen ook met de mededeling dat we wel echt voor 11 uur uitgecheckt moesten zijn. Toen hebben we nieteens tijd gehad om te douchen. Toen heb ik contact gehad met het hotel en zij vonden dat ik blij moest zijn dat ze niet de 40 euro voor het verloren pasje in rekening hebben gebracht. Verder heb ik anderhalve week moeten wachten op een reactie op mijn mail met klacht (Na tot 2 keer toe contact te hebben moeten opnemen om te vragen waar reactie blijft). Deze reactie was zeer beneden maat, er werd amper ingegaan op de inhoud van mijn mail en er was duidelijk te zien dat dit even snel in elkaar gezet was na mijn belletje. Al met al voel ik mij helemaal niet serieus genomen bij dit hotel en raad mensen aan om absoluut uw pasje niet kwijt te raken want het hotel acht zich niet verantwoordlijk toegang te verschaffen tot uw kamer als u het pasje kwijt bent.

Het was een korte nacht maar erg aangenaam.

Het was erg fris in de kamer bij aankomst. Gelukkig kon de airco ook verwarmen.

Fijne kamer. Waterkoker en koffiezetapparaat. Koelkastje. Prima badkamer met fijne douche. Goede bedden. Alles goed verzorgd.

Een uitstekende plek om te overnachten voor wie in deze buurt moet werken.

Een inloopdouche in plaats van een bad had dit verblijf helemaal perfect gemaakt.

Goede, ruime kamer, goede bedden, goede wifi, prima restaurant, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, parkeergelegenheid voor de deur, goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Voor wie alleen een bed nodig heeft is dit een prima locatie voor een goede prijs.

In de welkomstmail en op booking.com stond dat er een ontbijt voorzien was. Dit was niet het geval, bleek verouderde informatie te zijn. Het staat vandaag (een week later) echter nog steeds op de site. Kamer 8 is erg klein; er is geen bureau om aan te werken of tafeltje om aan te ontbijten. Ontbijten moet op bed op op de grond.

Rustige kamer met goed bed. Nespresso-apparaat aanwezig met kuipjes.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Alles wat nodig is is aanwezig, kortom TOP!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat alles aanwezig was, verwarming, badkamer, keuken, magnetron, bestek, ontbijt to go, gratis kortbij parkeren, top locatie, inchecken was ook super. Kort om deze verhouding samen was ideaal!

Lokatie prima schoon en niet duur.

Geen ontbijt geen lift veel trappen met bagage voor 75 jarige. Rumoerige buren. Weinig TV kanalen Badkamer stinkende rioollucht.

Dichtbij mijn doel.Goed bed

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prettig en praktisch en daarmee doeltreffend.

badmatje/handdoekje of iets dergelijks op de vloer van de badkamer

Door te werken met een toegangscode kon ik zonder problemen 's avonds erg laat arriveren. Ik vond de uitrusting en inrichting van de kamer boven verwachting voor een budget hotel. Ik kon op de kamer koffie/thee maken en er was ook een koelkastje aanwezig. Het was er schoon en de indeling was praktisch. Enkel een badmatje/handdoekje of iets dergelijks op de (verwarmde!) vloer van de badkamer had het voor mij tot een 10 gemaakt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima kamer voor short stay. Centraal in dorp. Gratis parkeren om de hoek

De tv werkte niet.

Prima concept! Geen receptiemedewerker maar duidelijke info over de sleutel. Ontbijt kun je zelf meenemen. Nieuw gerenoveerd. Top bed! Heerlijke stortdouche. Thee en koffie op de kamer met een koelkastje. Een appeltje en verpakte ontbijt koek aanwezig.Goed zn geld waard!

Slecht ronduit armoedig, dus Pet

Ontbijt was waardeloos, super slecht, met brood van de vorige dag en pate die ruim over datum en vies was. Hele nacht ventilator aan Hoop lawaai

Central gelegen

Ok

Tot 3 u snachts wakker door luidruchtige koppel in andere kamer ook smorgens om 7 u weer wakker van dezelfde kamer , niet leuk

Nette kamer en goede prijs

Heerlijk verblijf

De sleutel voor de accommodatie uit het kluisje halen. Verliep niet helemaal naar wens, maar na telefonisch contact uiteindelijk snel opgelost. Super!

De kamer, badkamer. Wat een luxe voor het bedrag wat wij voor een nachtje hebben betaald.

Voor te slapen was het oke. Bedden zijn prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Droog brood. En het vleesbeleg zat in een grote vlees doos. Niet erg hygiënisch

Het ontbijt was saai. Brood en wat beleg. Op de gang soms het en je kon het zelf pakken.

mijn verblijf had ik mij anders voorgesteld ,zonder vreemde personen in mijn kamer .

mijn kamer was ook aan een andere gast vergeven , s,middags aangekomen ,mijn spullen in de kamer gezet ,en s,avonds bij terug komst op mijn kamer stonden twee vreemde personen in mijn kamer en stonden in mijn spullen te kijken .

geen ontbijt aanwezig , kamer redelijk netjes .

Een uitstekend verblijf voor een heel redelijke prijs.

De deur van kamer 3 rammelt wat wanneer andere deuren op de gang geopend of gesloten worden. Dat scharnier zou wat beter afgesteld kunnen worden.

Een keurig verzorgd hotel op een goede locatie in Veldhoven. Verschillende uitstekende eetgelegenheden op minder dan 50m afstand. Goed sanitair, goede bedden, airco (weliswaar wat lawaaiig), goede wifi, werktafeltje op de kamer, eenvoudig maar voldoende ontbijt, dit alles voor een zeer schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De netheid van de kamers

Het ontbijt : het brood was al 4 dagen over datum - vervaldatum stond vermeld op de zak. Het ontbreken van een receptie en personeel.

De netheid van de kamers

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De kamer is ruim genoeg, de badkamer netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer is ruim genoeg, de badkamer netjes. Persoonlijk houd ik meer van contact met personeel (geen receptie aanwezig alhier). Maar de locatie en het contact ( online ) verliep verder prima.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Dik in orde, we komen weer!

Geen spoor van een ontbijt.... Er werd vermeld inclusief ontbijt maar we hebben het nergens gezien, stond ook niks aangegeven....

Schone kamer, heerlijke koffie op de kamer, doucheruimte perfect en een geweldig bed!

Efficiënte en kosteneffectieve overnachting

De grote, moderne badruimte en het eigen keukentje waren aangenaam. Het bed sliep heerlijk. Het zeer eenvoudige bij de prijs inbegrepen zelf te regelen ontbijt is feitelijk perfect. In de buurt zijn een aantal gezellige restaurantjes en cafeetjes. De ruime, gratis parkeerplaats om de hoek is handig. Een keur aan winkels voor alles wat een mens maar nodig kan hebben ligt om de andere hoek.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een prettig verblijf voor een goede prijs.

Ik miste een bureautje op de kamer om aan te werken en/of te ontbijten. Ook was het hotel enigszins gehorig.

Goede bedden, prima ontbijt (niet overdadig maar ruim voldoende voor werkende mensen), uitstekende badkamer, rustige ligging, parkeergelegenheid voor de deur, verschillende restaurants op kruipafstand, goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Geschikt voor zakelijke overnachtingen.

Ontbijt was klein. Was bekend dat er niemand aanwezig is. Toch wel jammer. Televisie is onhandig geplaatst.

Er was een magnetron aanwezig. Schoon en voldoende ruim.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima verblijf voor een weekendje

De stort douche aanzetten zonder meteen onder een ijskoude straal water te staan is wat lastig.

Prima concept, via de intercom krijg je een code, die code opent een kluisje met je kamersleutel. Ik had een eenpersoonskamer op de bovenste etage, de kamer was netjes en schoon. Het inbegrepen ontbijtje bestaat uit boterhammen en simpel beleg, melk en sinasappeldrink. Al met al prima ervaring, bed, tv, wifi, douche, toilet, kluisje, waterkoker, koffiezet apparaat en koelkastje, alle basis benodigheden waren er en deden het prima.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

prima verblijf prijs mocht wat lager zijn ivm. geen CV maar airco die lawaai maakte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

s avonds gingen een paar mensen al brood maken veel gepraat en lawaai. Wer er wakker van. dit duurde ong. 15 min..rest prima in orde.

in he ken goed geregeld met pincode en box ummer en kamernummer.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Al met al een geweldig verblijf voor een redelijke prijs!

De kamer was bij aankomst erg koud en duurde even voor het warm was. De ventilator kon ik niet uitzetten 's nachts, alleen door de main switch uit te schakelen waardoor ook de verwarming niet aan kon blijven.

Mede gezien de prijs een uitstekend hotel. Veel voorzieningen in de kamer zoals koelkastje, lekkere koffie, fijne badkamer met stortdouche en de mogelijkheid om op de kamer te eten vond ik ook prettig.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Viel ons zwaar tegen

Geen personeel Geen beschrijving hoe de apparaten werken Wat je 's-morgens zelf moet klaarmaken mag de naam ontbijt niet eens dragen

De kamer en badkamer waren goed schoon

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima kamer. Centrum veldhoven. Even bellen voor code en je krijgt de sleutel. Is verder geen personeel aanwezig. Kamer schoon en modern. Prima bed. (Wel 2 losse delen)

• Beoordeeld op: 24 december 2016

als alles had gewerkt was het een fantastisch verblijf geweest!

Beschrijving hoe de tv werkt gemist kon geen tv kijken. Koffiezetapparaatbeschrijving gemist kon geen koffiezetten hierdoor!! Ik had het koud op mijn kamer ondanks dat ik de verwarming had aangezet. Ik heb met mijn jas aan aan het tafeltje aan mijn cp gezeten. Ook graag uitleg hoe de verwarming werkt!

Het ontbijt was goed, van alles te krijgen.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima voor nachtje na een feest oid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

viel niet tegen want we wisten dit op voorhand, maar is niet echt een hotel, meer een paar hotelkamers op een gang boven een restaurant. Is geen receptie, eetzaal of terras of iets dergelijks. Ook geen personeel aanwezig. Ze zouden iets duidelijker kunnen aangeven hoe het werkt met inchecken. Dat je moet bellen voor een code voor de kluisjes buiten aan de straatkant. Wij wisten dit alleen door het lezen van de reviews. werkte overigens prima!.

Prima kamer om er nachtje te slapen als je een feestje hebt of voor werk. Maar in het centrum zelf is niet zoveel te doen. Kamer mooi groot, netjes, super schoon. mooie grote moderne badkamer. links en recht van hotel leuke barretjes en restaurant.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Geweldige kamer voor een mooie prijs!

De verwarming/airco was minder prettig. Deze maakte lawaai en maakte de kamer niet overal even warm.

De kamer had alle benodigde voorzieningen, koelkast, nette badkamer, prima en groot bed!

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goede bedden & ruime, schone kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen receptie, de sleutelkaart ligt in het kluisje bij de voordeur, waarvan de code telefonisch doorgegeven wordt. Gaat goed maar de intercom is defect, dus neem een mobiele telefoon mee!

Goede bedden & ruime, schone kamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prijs kwaliteit verhouding was oke.

Tegenover het pand staat een kerk die s ochtends tekeer gaat en daarna in de kerk een compleet orkest. Dus helaas hebben we niet uitgeslapen

Prijs kwaliteit verhouding was oke. Lekkere koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Leuk en voordelig concept met helaas slechte uitvoering

Ik kwam niet binnen met het kaartje, ook het reserve kaartje deed het niet Konden wel binnen met een kaartje van een andere klant binnen, dat dus maar gedaan want zeker een half uur wachten op een medewerker die ook nogal narrig deed aan de intercom hadden we geen zin in buiten staand in de regen Er is een onbijtje dat je staand kunt eten wat ik geen probleem vondt, maar het oude brood wel

Prijs

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

prima no nonsense hotel voor strakke prijs.

wat gehorig vanuit overloop naar kamer. Van kamer naar kamer geen geluidsoverlast.

keurige faciliteiten, nette badkamer, zelfs klein "keukentje".

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Kleine kamer met op zich alles aanwezig.

Douche zeer slecht af te stellen, het duurt ook erg lang voordat je warm water hebt. De afzuiging waterdamp is slecht. Opletten de badkamerdeur te sluiten anders gaat het brandalarm af.

Kleine kamer met op zich alles aanwezig. Mogelijkheid een kopje thee te zetten is prima. Lezen in bed lastig door schuine wand bij hoofdeinde.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het is goed maar kan echt beter

Het onpersoonlijke, het gedoe rond m'n creditcardnr, het feit dat je nergens kon zitten voor het ontbijt

Het was schoon; kamer zag er prima ingericht uit

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Slechte

Er was een vreselijk le geur op de kamer. Tot we er 's morgens achter kwamen dat er een paar vieze sokken lagen in een nachtkastlaatje

Goed bed en goede douche

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Selfservice hotel met selfservice ontbijt.

Selfservice hotel met selfservice ontbijt. Dat heb ik niet gezien. Ik stond buiten, kaartje was al gedeacticeerd. Kon niet meer naar binnen en niemand was bereikbaar. Geen ontbijt en geen communicatie.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Bedden, badkamer ok.

Er was geen gebruiksaanwijzing kraan en koffie-apparaat aanwezig; kraan zat los. Bij bevestigingsmail graag vermelden dat gebeld moet worden voor nieuwe code bij latere arrivering bij hotel!

Bedden, badkamer ok. Ontbijt ok. Zelfbediening ok.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

De kamer waren top. De rest was bagger.

hal stonk. Brood wat s'morgens al in de brooddoos werd gelegd . [dit is te lang] Waar het ontbijt stond [in de gang] was de temperatuur te hoog. Geen schoon beddengoed. Badkamer waar haar aan de tegens zaten. Waterkoker die maar bleef doorgaan. Koelkast op de kamer die niet werkt. Beleg waar iedereen aanzit. Niet per plakje verpakt. Screans die niet werken. Dus geen donkere kamer. Geen verse sappen voor ontbijt. De wicky en pakjes melk [lang houdbaar] horen niet bij een gezond ontbijt. Erg matig allemaal. Geen hotel om aan te bevelen. Eerder af te raden. Te veel betaald.

de kamer waren top.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De kamers en het bed waren goed. Voldoene parkeergelegenheid.

Het meeneem ontbijt.

De kamers waren prima maar het zelf meeneem ontbijt viel enorm tegen. 2 halve witte brood en 1 halve bruin, een paar plakken kaas en 1 pakje boterhammenworst, verder wat jam, pindakaas, hagelslag en paté. Geen broodjes, krentenbollen of andere broodsoorten. Als fruit een paar appels.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima Bedden ,douche etc. Als wij hier weer hotelletje moeten boeken zeker deze weer.

Bij reservering ingevuld dat wij tussen 10-11 uur voor de sleutel kwamen, stond ook op reservering,niemand aanwezig via intercom moest ik vertellen wie ik was en dat ze het door zou geven, moest dus later op de dag terugkomen 30 km heen en terug rijden, mijnheer wist toen van niets zei hij, jammer

Bij de reservering stond dat je zelf ontbijt moest maken, er was van alles genoeg aanwezig om lekker ontbijtje temaken .op de kamer koffie en thee apparaten , prima verzorgd dus.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Heerlijke bedden .
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt .had iets bijgekunt bijv cracker beschuit .crousant . Onze tv deed het niet en het koffice apparaat hield er na 3 kopjes mee op . Airco kregen we zere ogen van .kamer was uitzonderlijk warm .zou handig zijn om plakfolie op de ramen te doen .dan hoeft het gordijn niet dicht

Heerlijke bedden .supernette badkamer .

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Goed maar met onvolkomendheden

Geen melding van kermis voor en naast de deur. Geen parkeerplek. Had graag van te voren gewaarschuwd willen worden. Ontbijt: het zou hygieniser zijn om portie verpakking te hebben. Nu zit iedereen met de handen op het brood/vleeswaren. Er waren ook maar 3 cupjes koffie om koffie te zetten Pincode op bevestiging was niet juist. Begon met een 3 ipv met een 8

Goede voorzieningen

Geen ontbijt terwijl het er toch stond vermeld "eerste verdieping"

KAMER WAS NETJES

Goed bed voor een goede prijs.

Goed bed voor een goede prijs, prima restaurants in de buurt. Redelijk rustige omgeving.

Dat de airco niet werkte maar dat er een ventilator stond!

Dat de airco niet werkte maar dat er een ventilator stond!

mooie kamer maar iets te duur zonder ontbijt en zonder personeel

het ijskastje werkte niet op de kamer en er stond nog een bus melk in van één van de vorigen

de kamer was proper en ruim

Prima verblijf voor 1 nacht

Geen verlichting in de trapgang!!!!

Prima voor een overnachting als je vroeg met het vliegtuig wilt.

Een beetje een karig ontbijt

Geen personeel aanwezig

Netjes en schoon

De kussen van het bed

Netjes en schoon

Goede locatie dicht bij vliegveld

De douche

De bedden

Overnachting tussen twee lange werkdagen ver van huis.

'Ontbijtpakket' mag uitgebreider

Prettige kamer, klein maar schoon en compleet.

Supermarkt op de hoek, veel eet gelegenheden binnen 50 meter.

Supermarkt op de hoek, veel eet gelegenheden binnen 50 meter. Prima functioneel hotel voor een nacht slapen.

Ik voelde mij bang vanwege de buurman en de gehorige kamer. Geen personeel.

Heel heel erg gehorig. Geen personeel. Dronken buurman in kamer 7

De kamer aan de achterkant. Badkamer

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima kamer, heerlijke douche.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima kamer, heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prijs kwaliteit is meer dan goed.

Wifi. Verwijzing waar je kunt ontbijten. De bakker zit om de hoek en al om 08.00 uur open.

Schone kamer. Fijne douche. Prima bed

Mooi gedaan. Alles goed behalve geluidsoverlast.

Gehorig. Geluidsoverlast van andere gasten die op de gang liepen en deuren openden.

De vlotte incheck

Prima voor eenvoudige overnachting

Douchebak lekte Kreeg ventilator 's nachts niet uit

Alles goed schoon, gunstige prijs

Goed.

Wi-Fi ontvangst. Totaal geen wi-fi ontvangst, ondanks dat dit wel vermeld staat op de site

Hierboven reeds beschreven.

Hierboven reeds beschreven.

Zoemend geluid in de nacht

Zoemend geluid in de nacht

Het is een schoon hotel, voor een mooie prijs. Zou daar de volgende keer weer geen gaan.

Goeie schone kamer voor weinig geld. dat incl. Thee en koffie en nog wat lekkere dingen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

De kamer zelf met zijn faciliteiten.

Het ontbijt wat op de eerste etage zou staan, was er niet, dat viel dus wel tegen!

De kamer zelf met zijn faciliteiten.

Goed voor een zeer kort verblijf

De fan maakt veel geluid, ondanks dat ik t heb bijgesteld. Een leeslamp was kapot. De leeslamp verlichting mag wat groter of wat hoger hangen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lightotel Veldhoven Airport