Beoordelingen over Fletcher Hotel Auberge de Kieviet 4-sterren

Stoeplaan 27, 2243 CX Wassenaar, Nederland

#5 van de 7 hotels in Wassenaar

Afgezien van de 2 opmerkingen was het verblijf prima.

De broodrooster was stuk en er werd niets aan gedaan. Er liep een zeer onvriendelijke blonde dame bij het ontbijt.

Het hotel heeft een heerlijk terras en er zijn goede fietsen beschikbaar.

Eerste en tevens laatste keer

Onvriendelijk ontvangst. Kamer was heel groot met bijna niks er in. Behang van de muur, behang wat her en der los liet. Smerige vloerbedekking. Wij hadden kamer 103, ook wel de mariazaal genaamd.

Het ontbijt was goed.

Hadden er helaas meer van verwacht.

Helaas kun je niet goed onder de douche staan als je iets langer bent. De douche straal was niet erg ruim en helaas glibber je wat heen en weer in de badkuip als je aan het douche bent. De broodjes waren bij het ontbijt helaas al op. Er was niet gerekend op zoveel mensen 🤔 je weet toch hoeveel mensen er komen eten? Het gordijn ging helaas niet dicht.

Toen het gordijn eenmaal dicht was(veel trekken klimmen en klauteren om dat voor elkaar te krijgen) was het wel fijn donker in de kamer.

Mooi hotel, maar enigszins gedateerd en vrij duur voor wat je krijgt.

Het hotel is redelijk gedateerd en zou wel een renovatie kunnen gebruiken, vooral gezien de prijs die wel erg hoog is. Tegenwoordig zijn er 2/3 sterren hotels die luxer aanvoelen.. Af en toe was er niemand bij de receptie en werd er niet gereageerd op de bel.

Zeer goede en rustige locatie in bosrijke omgeving. Het is een mooi pand met ruime kamers. Personeel was vriendelijk en we konden rechtstreeks bij het hotel fietsen huren. Parkeren zonder extra kosten bij de locatie. Gratis welkomstdrankje was zeker een pluspunt!

Ken net niet.

De slaapkamers zijn hard aan renovatie toe. Los behang en erg vieze vloerbedekking. We hadden de eerste dag, gedineerd, saté van parelhoen. We kregen 2stokjes, waarvan ik in totaal 1 stokje heb gegeten, slecht vlees, vet en vel in plaats van goed vlees. Het ontbijt was prima.

De locatie, terras en begane grond zijn goed.

Zeer karig ontbijt.

Zeer karig ontbijt. Verschillende dingen waren op, er liep geen personeel om dit te zien. Moest er zelf om vragen. We moesten de kamer voor 2 nachten boeken terwijl wel maar 1 nacht nodig hadden. Bij inchecken bleken andere gasten wel 1 nacht geboekt te hebben. Personeel kon of wilde niet uitleggen hoe dat kon. Het hotel is erg gedateerd.

doe er iets mee met deze info en vezorg jullie hotel

De kamers vallen op het eerste gezicht mee , echter alleen als je niet in de hoeken kijkt. DE omschrijving in de mail van de locatie zou een superervaring zijn. Ik denk dat de keten beter een regelmatig onderhoud van de kamers zou doen , zie eens naar de , dit is allesbehalve proper en hygiënisch ; de prijs van deze kamer is erover , dit is geen reclame voor uw zaak en ook niet voor booking,

Alle personeel was supervriendelijk , onthaal ontbijt en diner perfect , bediening super en supervriendelijk

zeer goede locatie als je akkoord gaat met een oubollige infrastructuur
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamer en badkamer hebben dringend een opfrisbeurt nodig en voor dat we onze kamersleutel kregen moesten we ons verblijf betalen

Ontbijt uitstekend / zeer vriendelijk personeel aan het onthaal / kamers, goed bed maar de kamer en badkamer zeer oubollig / bij aankomst moesten we ons verblijf op voorhand betalen?! weinig klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima als je in de buurt moet zijn: schoon, vriendelijk.

Op de kamer geen koelkastje, geen thee/koffiefaciliteiten en aangezien de staf om 11 uur 's-avonds vertrekt, is er dan niets meer (zelfs geen drank-/snackautomaten)! Ontbijtbuffet is net als het interieur een flash-back naar 30 jaar geleden; losse koffie is daarentegen prima! Beperkte tv-kanalen maar goede wifi. Kamer is wel wat duur voor wat je krijgt, maar deze keten schijnt veel aanbiedingen te hebben die schappelijk zijn.

Het jonge personeel was erg vriendelijk en behulpzaam maar met zo weinig dat ze moesten rennen en vliegen en wachten op een bestelling toch nog even kon duren. De kamer en het hotel licht gedateerd maar netjes. Ik was er voor een examen en de examenzaal was prima, schoon, ruim en fijn licht.

Gezellig hotel, goede ligging, lekker ontbijt.

Gezellig hotel, goede ligging, lekker ontbijt. Interieur is aan een opknap beurt toe ( stoelen in het restaurant en vloerbekleding in het algemeen ). Vriendelijke bediening en ik kom zeker nog terug .

Sterkte onderbezetting van het personeel (gevoelsmatig berekend door het concern), dit kan en moet echt beter voor een 4 sterren hotel en zeker voor een keten als Fletcher! 2 fte die verantwoordelijk is voor de bediening in het restaurant + lobby + bar is absurd. De kamers zijn absoluut toe aan eigentijdse verfrissing (tapijt, behang). De trap naar de 1e etage (tapijt) en de gang op de 1e etage is slecht te noemen. Het geeft een zeer onfrisse uitstraling.

Uitstekend ontbijt. Complimenten aan het personeel voor de inzet en zorg, gezien de onderbezetting. Zeer goede ligging van het hotel m.b.t. het bezoeken van Den Haag, Scheveningen en Leiden.

Aan renovatie toe.

Ietwat verouderde inrichting. Aan wat renovatie toe. Geen airco in kamer. Ook schimmelgeur. In restaurant aangepaste wijn, maar zag dat fles al week geleden eerste keer geopend was. Bij volgende wijn was fles leeg bij uitschenken, maar van andere fles bijgevuld in zelfde glas. In feite in het geheel niet zo goede prijs-kwaliteit. Of betaalden we meer via booming.com ?

Zeer goede ligging en prive-parkeerplaats

familiebezoek

Hotel was beter dan verwacht. Hier en daar wat ' rafeltjes' , maar zeker veel sfeer.

Locatie geweldig. Sfeervol hotel. Alsof je bij een oude, sjieke tante op bezoek ging. Kamer goed donker te maken. ' nachts geen verkeer te horen.

teleurstellend

Kamer: loshangende gordijnen, afbladderend behang, vloerbedekking vol vlekken, sleetse gordijnen waar het licht doorschijnt, geen fatsoenlijke verlichting en doorzakkende stoel om te lezen. In een woord slecht

het ontbijt was ok

Een comfortabel verblijf

Op de kamer een paar glazen i.p.v. papieren bekertjes en een paar thee en koffie zakjes zouden fijn zijn geweest. Verder werd aan alle eisen voldaan. Het eten in het restaurant was de eerste dag prima maar de tweede dag was het vlees niet gaar. Er werd pas door de volgende ober adequaat op gereageerd met het aanbieden van een drankje. De eerste ober reageerde gewoon niet.

Het was er lekker rustig. De bedden waren prima en de sfeer was goed

Goed maar locatie oud en gedateerd

Accommodatie was gedateerd oud en versleten, anno 2018 kan dit echt niet meer prijs kwaliteit was niet recht evenredig

Het Restaurant was goed, personeel was vriendelijk en gastvrij locatie goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

goed verblijg voor weinig geld

alles in het hotel was gedateerd (verouderd) ontbijt was zeker geen 16 euro waard. restaurant had niet veel op de menu kaart staan hierdoor weinig keuze voor de prijs die we hebben betaald. we hadden een hond mee en ruimen altijd de drollen van de hond op maar in wassenaar was geen enkele afval bak te ontdekken. dit vonden we een minpunt als je bedenkt dat je toeristen belasting betaald maar de plaats niet schoon kan achter laten. wassenaar kan nog veel leren van de gemeente steenbergen (nb)

een prachtige omgeving en geschikt voor ons als uitval basis voor den haag. rustig verblijf

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ontbijt was ok, personeel was uiterst vriendelijk
    • Suite

Wij boekten de suite voor 2 nachten inclusief ontbijt. Naast de suite is een vergaderzaal. Wij werden 's ochtends wakker van een luidruchtige bende die de hele dag in de vergaderzaal discussieerde met afsluitend een receptie met veel lawaai. Bij het afrekenen was het me niet meteen opgevallen, maar het ontbijt werd nogmaals aangerekend. Wij betaalden dus tweemaal voor ons ontbijt.

Ontbijt was ok, personeel was uiterst vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Slecht

Een dag voor onze aankomst werden wij om 18.00 door het hotel gebeld, dat er sprake was van overboeking. Er was wel een alternatief in leidschendam, maar eigenlijk hadden we geen ruimte om iets anders te regelen of er tegen in te gaan. Wij vonden het vreemd dat er zo laat werd geinformeerd, terwijl wij een maand ervoor al hadden geboekt. Na overleg met het hotel in Leidschendam, die ons overigens zeer goed hebben geholpen en het aanbod deed voor een grotere kamer incl ontbijt, zou het hotel in Wassenaar ons op de geboekte dag bellen voor meer tekst en uitleg. Uiteindelijk hadden wij een voicemailbericht dat we toch in het hotel in Wassenaar terecht konden. Bij aankomst in het hotel, ontvingen wij geenzins excuses voor het ongemak en op de vraag waarom wij zo laat werden geinformeerd kwam geen antwoord. Het verblijf was op zich prima, maar zeer verouderd en absoluut niet de prijs waard die wij ervoor betaald hebben. Het hele hotel ruikt tevens muf en het tapijt ziet er smerig uit. De service laat te wensen over, toen wij in de lounge een drankje wilde drinken, hebben wij ruim 20 minuten moeten wchten tot er iemand kwam om ons te helpen. 's ochtends bij aankomst bij het ontbijt kon er zelfs bij de receptioniste, waar je notabene langs loopt als je naar de ontbijtzaal gaat, geen goedemorgen vanaf. Al met al, vonden wij ons verblijf in Fletcher hotel Auberge de Kieviet het niet waard om bij anderen aan te bevelen.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prijs-kwalitatief gezien niet het beste hotel

Gedateerd hotel dat dringend wat renovatie kan gebruiken. Het hotel is zeer gehorig. Als iemand in de kamer boven mij in zijn bed omdraait kan ik het horen. Het behang komt van de muren af, evenals het beschermingsplaatje van het stopcontact. Geen permanent aanwezig baliepersoneel die je zelf moet gaan zoeken als je wilt inchecken en uitchecken ... Veel ruimte voor verbetering, zeker voor de gevraagde kamerprijs.

- Ontbijt was van goede kwaliteit. - Gratis Wifi. - Ruime (gratis) parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Helaas is Auberge de Kieviet van een goed hotel afgegleden naar vergane glorie.

Gedurende ons verblijf was de buitentemperatuur net boven het vriespunt. In onze kamer, in de bar en in het restaurant was het onaangenaam koud. In de barruimte was op zondagmiddag een jazz-concert, voor de bezoekers lagen er dekens klaar om tijdens het concert op temperatuur te blijven. De hotelleiding is zich er dus van bewust dat de temperatuur niet aangenaam is. De vloerbedekking in de lift en onze kamer was oud, versleten en vol vlekken. De ramen in de kamer waren verveloos en afgebladderd. Douchen was alleen mogelijk in het bad met een gordijntje. De douchekraan was defect waardoor de douchekop gedeeltelijk water gaf, het merendeel liep weg in het bad door de badkraan. De doucheslang was te kort waardoor alleen gedoucht kon worden staande tegen het scheve uiteinde van het bad, toch wel een beetje gevaarlijk. Het stopcontact naast het bed kon alleen gebruikt worden als het nachtkastje naar voren werd geschoven. Ook opmerkelijk dat uitsluitend een aan de muur bevestigde flacon aanwezig was voor shampoo en badzeep, erg povertjes. Bij aankomst rond 22:15 in de bar op zaterdagavond waren er uiteindelijk 8 gasten. Wij waren allen erg verbaasd dat de barkeeper ons verzocht om op 23:00 de bar te verlaten, niet echt gastvrij. Het viel ook op dat de barkeeper een vies vergeeld overhemd droeg, waarvan enkele knopen ontbraken en en hij een onaangename geur verspreide. Wij hadden ons nog een beetje verheugd op het ontbijt, maar ook dit was bijzonder karig en de prijs niet waard. Auberge de Kieviet was goed maar is diep gezakt en momenteel de 4 sterren niet waardig.

De lokatie is prachtig midden in de Wassenaarse villawijk. Ruim voldoende parkeergelegenheid en bijzonder vriendelijk personeel bij de ontvangst in de receptie.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

een Fletcher hotel die duidelijk ingeslapen is, wat een aanfluiting

De kamer is oubollig, ergens van eind jaren 70 denk ik. De vloerbedekking heeft zichtbare slijtageplekken. De dekbedden stinken verschrikkelijk. Bij het ontbijt gebruikte men oud brood wat afgedekt was, ja u leest goed, MET EEN NATTE THEEDOEK!!! De ontbijtzaal was steenkoud, verwarming deed het niet .Bij de receptie en ontbijt was geen personeel te bekennen. Ronduit een droevige vertoning en triest dat dit een Fletcher hotel is. Management is hier duidelijk ingeslapen. En de wifi, die overig gratis is, werkt ook niet.

de locatie is heel mooi en rustig en dicht tegen Den Haag aan. Zeer ruime slaapkamers

Top verblijf!

De kamer heeft onze verwachting overtroffen! Het decor is misschien niet meer van deze tijd maar alles werkt en is zeer proper! Vlak bij Den Haag ideaal als je niet in de drukte wilt verblijven maar overdag toch eens op stap wilt!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

de aankomst heeft het verblijf grondig verpest

bij aankomst om 10.35 's avonds was de deur dicht en geen personeel meer aanwezig. via telefonisch kontakt met fletcher Leidschendam kreeg ik na enige tijd in de kou gestaan te hebben een code om de deur te openen. in een donkere hal vond ik een enveloppe met mijn naam en een sleutel. Ik was niet de enige die zo binnen moest komen!

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Had echt beter gekund

De douche, je kunt gewoon niet onder de straal staan, daar zit de badkraan. WiFi deed het helemaal niet. Reactie personeel: gebeurt wel vaker, misschien lukt het wel als u 3 meter verder gaat staan..

Ruime kamer, ontbijt goed

het was aangenaam

het geheel moet worden opgeknapt schilderwerk bladdert vloerbedekking is op diverse plekken "kaal" stoelen in restaurant zijn versleten

kamer is netjes ontbijt is goed

Mooie locatie en een plezierig verblijf

Licht in halletje was stuk, en de knop in het bad ook. dit was aan gegeven er zou wat aan gedaan worden is alleen niet gebeurd. Kussens van bed waren iets wat aan de dunne kant. verder geen klachten of min punten.

Erg Vriendelijk personeel, mooi gebouw, en gratis parkeren was ideaal. En je kan er lekker rustig drankje bestellen en drinken. kamers zijn netjes en in een mooie stijl gekleed en voeldoende ruimte voor zn 2en

Voldoende, zeker voor de prijs

Bewaking van de kamersleutels. Wij kwamen na 23 uur in het hotel terug en er was geen personeel achter de balie. We moesten en konden zelf uit een niet afgesloten kastje onze sleutel pakken en die van enkele andere kamers. Niet erg veilig

Lekker ontbijt en ruime kamer

De kamer 306 (3e) etage was rondiuit slecht voor €74

De kamer 306 (3e) etage was rondiuit slecht voor €74 Dit kun je mensen zo niet aanbieden!!! Ik heb nu moeite de volgende keer te boeken!! Toilet was op de bodem niet schoon!! Ik zou er niet meer dan €35 voor bieden!! Vloerbedekking zeer armoedig m.n op de trappen Geen reclame voor Kiievit hotel Wassenaar

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Wij hebben inmiddels de nodige Fletcher hotel in NL bezocht en deze is de beste!

Niets het was goed voor een Fletcher hotel

Kamer gedateerd maar ruim voor 2018 en keurig netjes. Handdoeken erg dun, maar ok. Ontbijt erg goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer erg koud, dekbedden erg dun, extra dekbedden ontvangen!

4,5
    De kamer slecht gelegen supertriest uitzicht, nochthans...

Ook wel zeeer verwaarlossd hotel, vernieuwing hoogst noodzakelijk

De kamer slecht gelegen supertriest uitzicht, nochthans bijna geen bezetting, ijskoude badkamer,geen verwarming, en buiten was het toen -5 gr

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

de locatie is makkelijk te vinden en er is meer dan...

Gezien de prijs is er absoluut niets op het hotel aan te merken. Verwacht echter geen 4-sterrenkwaliteit.

de locatie is makkelijk te vinden en er is meer dan voldoende parkeerruimte

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima verblijf en zou het zo weer doen.

Een behoorlijk gedateerd hotel. Soms kan dat z'n charme hebben, maar in dit geval lijkt me de locatie schitterend voor een gloednieuw modern hotel.

Het was heerlijk stil

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima prijs voor de kwaliteit die je krijgt

Het is een beetje gedateerd hotel. Alles is oud. Vloerkleden op de trappen zijn versleten en de badkamer is jaren 80 stijl. Douchen in de badkuip met een straal die niet erg sterk is. De kamers zijn gehorig.

Ontvangst. De vriendelijke huiselijke uitstraling

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Dichtbij het strand hotel

Kamer was super klein, inclusief de badkamer. Maar voor die prijs mag je niet meer verwachten. Het uitzicht vanuit de kamer was mooi richting de duinen.

De omgeving

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ja.

WiFi Bediening

Bediening in restaurant was zeer onder de maat. Wachttijd van een uur op een gerecht en dan na vragen werd het eindelijk geserveerd. WiFi was slecht zodat geen optimaal gebruik van tablet gemaakt kon worden. Geen waterdruk op de tweede verdieping zodat je bijna van douchestraal naar douchestraal moest springen. Lof voor de manager van het hotel.

We hadden er meer van verwacht

Geen goede plek om s'avonds na te zitten. Op de kamer wel een waterkoker, maar geen kopjes of thee en koffie. Koelkast was leeg. Te weinig kapstokken. Wildstoofpotje te mager. Ontbijt matig. Kamers gedateerd.

Vriendelijkheid personeel

Het ontbijt was goed verzorgd.

De kamerinrichting was oubollig en de verwarming functioneerde niet. Een olieradiatortje moest de kamer verwarmen. Wat uiteraard onvoldoende was.

Het ontbijt was goed verzorgd.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aangegeven bij boeking dat we gebruik wilde maken van invalide parkeerplaats. Waren afgezet bleek later voor de brandweer. Ook de volgende dag nog steeds afgezet....

• Beoordeeld op: 2 december 2017

goede prijs kwaliteitverhouding door booking com aanbieding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

tapijt in lift versleten! overal donker. aan renovatie toe.

ruime kamer en badkamer. weinig licht maar op aanvraag onmiddellijk een grote lamp geinstalleerd

• Beoordeeld op: 30 november 2017

qua culinair goed maar inrichting zeer gedateerd

Kamers zouden gemoderniseerd kunnen worden Vele vieze vlekken op de vloerbedekking , zowel in de gang als in de kamer en slecht schoon

Ontbijt goed. Kamers zeer oud en slecht

Rustig gelegen, vriendelijk personeel, reeds betaald en toch een rekening krijgen.

Voor slecht ter been mensen kunnen niet douchen, drempel naar badkamer, kartonnen bekertje voor water, slecht licht, in zijn geheel gedateerd.

Het ontbijt was heerlijk, a la carte uitstekend

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Verval
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gezien de reputatie die het hotel destijds had leek het ons een veilige keus. Wat ons tegenviel was het verval en de shabby uitstraling van het geheel. Alle stoffering en bekleding in alle ruimten lijkt sinds de jaren zestig niet meer te zijn vernieuwd. De receptie is buitengewoon rommelig en met name de stoelen voelen overal vettig aan, een waas van een beetje viezigheid ligt over alles. Dat we er zijn gebleven ligt aan de medewerkers die vriendelijk en behulpzaam zijn en die het ook niet kunnen helpen.

Gewoon ontbijt van gewone kwaliteit. De kamer was ruim maar het bed redelijk smal.

matig

de kamer was wat gedateerd, slecht onderhouden , bedlampen hingen los, kledingkast moeilijk te openen, vloerbedekking aan vervanging toe

goed ontbijt, vriendelijke en behulpzame receptioniste aan de balie

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Genieten!

Ik kan het zo niet bedenken. Het verblijf was meer dan goed.

Het ontbijt was heel goed, ruime keus uit van alles. Bedden waren ook prima, heerlijk geslapen.

Gedateerd

Oude gedateerde kamer (207): vloerbedekking versleten en onder de vlekken. Evenals het stoffen hoofdbord van het bed. Badkamer met ligbad maar geen losse douche. Douchegordijn ipv douchewand. Vieze gordijnen. Stoffen aankleding (vloerbedekking/gordijnen/hoofdbord van bed) moet na jaren vervangen worden ivm hygiëne. Dat was met deze kamer helaas nog niet gebeurd.

Matrassen lagen prima

Het is een schitterende locatie en accommodatie waarbij achterstand is in noodzakelijk onderhoud.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Veel kleine onderhoudswerkzaamheden dienen te worden uitgevoerd. Bijvoorbeeld ook de binnenkant van de lift.

De locatie is ruim en rustig. De kamer (nummer 105) was royaal en prettig ingedeeld. Een paar dingen zij aan onderhoud toe. Het repareren van het behang is volgens ons een kleine moeite. Het ontbijt en het diner waren prima en de medewerkers vriendelijk. Wij hebben de boeking van de overnachting een dag voor de overnachting gedaan en hebben daardoor het bericht gemist over het gratis drankje en het menu. Over het gratis drankje en het menu hebben de medewerkers ons niet geïnformeerd. We hebben overigens bij aankomst voor eigen rekening koffie gedronken.

Fletcher Hotel Auberge de Kieviet: een hotel met vergane glorie!

kleine, donkere en gehorige kamer weinig verlichting loslatend behang sluitwerk ramen erg slecht veel vlekken in vloerbedekking smerige, zeer trage en nogal gammele lift lekkage op de kamer gebarsten tegeltjes in badkamer koffie uit automaat beslist geen vier sterren waard 15 euro voor een kleine hond in rekening brengen Fletcher Hotel Auberge de Kieviet is een hotel met vergane glorie en moet hoognodig gerenoveerd worden!

de nette omgeving voldoende parkeerplaatsen vriendelijke ontvangst bij het inchecken

te duur voor gedateerd hotel en onvriendelijke receptie

hotel is gedateerd; kan wel een opknapbeurt gebruiken. vloerbedekking is gewoon versleten (en vies) - bijzonder ongastvrije ontvangst: receptioniste was (lang) met interne collega aan het bellen en vond kletsen met collega belangrijker dan gasten helpen aan de balie. ook 'ik help u zo verder' o.i.d. was kennelijk al teveel. Voelden ons niet bepaald welkom - opmerkelijk: hadden gevraagd om vroege check-in: dat kon ad € 10 extra kosten. later bleek dat een vriend die dezelfde datum verbleef ook gevraagd had om vroege check in en dat daarvoor geen extra kosten gerekend werden. - sliepen aan voorzijde: warme kamer: raam opzetten kan, maar vanaf vroege ochtend veel lawaai van verkeer (drukke weg) geen water o.i.d. op de kamer

ontbijt was uitgebreid ruime parkeerplaats voor het hotel zonder extra kosten prima bed

Het ontbijt was prima en het bed was goed.

De badkamer was ver ondermaats geen douche,een bad waar je niet makkelijk in- en uit kon stappen de hand douche in het bad die on praktisch was.Kortom een hotel op een top locatie dat gerenoveerd moet worden en dan 5 sterren verdient en wat je op zo'n locatie ook verwacht .

Het ontbijt was prima en het bed was goed.

Wassenaar is een leuke plaats, een leuk centrum en met een mooi strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het diner was niet goed. Een aantal gerechten die op de beperkte kaart stonden, waren niet voorradig en vriezer of koeling was kapot, waardoor het ijs bij de nagerechten ook nog eens ontbrak. Vervolgens werd toch de volledige prijs berekend; geen enkele tegemoetkoming (zoals een gratis kopje koffie). Voor ons aanleiding om niet meet in het hotel te dineren.

De sfeer van het hotel past bij Wassenaar en was mooi gelegen. Het ontbijt was goed en de sfeer van het hotel is authentiek (mooie houten deuren).

Net voldoende

Badkamer en kamer. Vieze vloerbedekking, doorgezakte stoelen en badkamer zonder ventilatie en achterhaalt.

De ontvangst was hartelijk. Het ontbijt was heerlijk, maar het hotel is echt gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Zowel kamer, badkamer als algemene ruimten.

Opknappen.....
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het pand is enorm verouderd. Vloerbedekking was op meerdere plekken vies en veel achterstallig onderhoud. De temperatuur in het gebouw is veel te hoog. Bedden waren redelijk. De plek was goed maar geen auberge de kieviet meer voor ons. Renovatie graag, dan komen we zeker terug.

Goede uitvalbasis.Het ontbijt was goed.

De ligging en aan de receptie was men heel vriendelijk

Oudbollig ..vieze vloerbedekking douche gaf bijna geen water. Fietsen waren in slechte staat..geen standaard..versnelling deed het niet..zadel zat niet vast..jammer als je juist hier komt om te fietsen

De ligging en aan de receptie was men heel vriendelijk

We waren zeer tevreden met ons verblijf.

Wij hadden kamer 202 , de rechter klap/schuifdeur van de klerenkast ging niet makkelijk open en dicht. Voor opladen van telefoons zagen wij te weinig wandcontactdozen, 1 in de badkamer. Verlichting in de kamer vonden wij te schemerig, om b.v. te lezen bij de tafel hing er geen lamp boven de tafel wel een schemerlamp naast de tafel. Het bovengenoemde zijn meer opmerkingen dan tegenvallers.

Gratis ruime parkeerplaatsen, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, goede bedden. We hadden een ruime badkamer en een ruime slaapkamer. Er zat een lift in het hotel.

Oud muf hotel

Hotel is erg gedateerd. Het ruikt muf.. zeker in de lift. Kamer was niet echt schoon. Zeer veel grote vreemde vlekken in de vloerbedekking. We hadden een luxe kamer maar zat weinig luxe aan. Geen minibar of koffiezetapparaat... Ontbijt was karig en versheid van vleeswaren liet te wensen over. Geen aanrader!

Het was een goed echt 2 persoons bed.

Een hotel met potentie, maar daar moet wel aan worden gewerkt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Personeelsbezetting is laag; receptie is regelmatig onbemand. Maakt een verlaten indruk. Het hotel is gedateerd, donker en moet nodig worden opgefrist.

Team is heel vriendelijk, ontbijt prima, info over activiteiten/bezienswaardigheden ook goed. Ken het uit de jaren '80 toen het nog een prestigieus restaurant had . Ook al is dat nu niet meer het geval, de locatie is nog steeds prima om van daaruit de omgeving te bezoeken.

Kan allemaal net wat beter

Accomodatie is duidelijk aan een renovatie toe. Het hotel is behoorlijk uitgeleefd. Personeel achter de balie kan zich wat vriendelijker en behulpzamer opstellen, het kwam elke keer over dat je een vraag teveel stelde en ze eigenlijk geen tijd voor je hadden. Bedienend personeel was prima. Ontbijt was prima voor elkaar!

Ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Heerlijk hotel gelegen in een prachtige omgeving en dicht bij zee.

Wat gedateerde inrichting. Het was erg warm op de kamer, gelukkig stond er een ventilator.

Goed ontbijt, mooi terras vóór het hotel waar je heerlijk kunt zitten. En natuurlijk gelegen in een prachtige buurt. Leuk ook om door de wijk te wandelen en de mooiste woningen te spotten.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt was heerlijk.

Kamer was eigenlijk een omgevormde vergaderzaal, dus veel te groot om knus te zijn. Het meubilair was oud. Geen uitzicht vanuit de kamer. Binnen het hotel alles donker, weinig lichtinval van buiten.

Ontbijt was heerlijk. Mooi terras.

Prachtige locatie wel gedateerd interieur

zie bovenstaand antw

Locatie perfect, maar wel heeft het interieur een verfrissing nodig. ook stopkontakten vastzetten. Het is echt allemaal oud en versleten, stoelen doorgezakt. maar we hebben heerlijk ontbijt gehad en heerlijk geslapen.

Waardeloos

Zie boven hotel was oud bollig vloerbedekking in hal tot op de draad versleten. Restaurant was gesloten ivm lekkage. Geen vrij uitzicht vanuit de kamer uitzicht op muren. Bij de receptie klacht ingediend dmv een memo manager zou contact opnemen dus niet. Het terras was bezaaid met peuken en vuil. Zou eens gecontroleerd moeten worden door de smaakpolietie van Rob Geus. Was bang voor voedsel vergiftiging.

Ontbijt was zeer slecht vleeswaren en zuivel was niet gekoeld lagen in plastic schalen vielen uit elkaar van ouderdom. Vleeswaren waren verkleurd en de kaas lag te zweten nat. De schalen waren stuk en rijp voor de vuilnisbak.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

eenmaal en nooit meer.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

zie tripadvisor. onvriendelijk ongeinteresseerd personeel. slechte kamer. erg uitgewoond. prijs kwaliteit verhouding heel slecht. heb nog nooit zo'n slechte accommodatie gehad. zeker niet aan te bevelen. over the top, te duur. vraag me af hoe lang dit nog gaat bestaan.

De accommodatie lag er prachtig alleen het hotel heeft wel...

De accommodatie lag er prachtig alleen het hotel heeft wel een opknapbeurt nodig. Is niet meer van deze tijd.! Het personeel is matig. Het ontbijt is ook matig

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

De erg hartelijke ontvangst en interesse is wat wij wilden...

's Middags vonden we de wachttijd bij de brasserie eigenlijk te lang.

De erg hartelijke ontvangst en interesse is wat wij wilden gaan doen zodat wij, zonder dat dit werd opgedrongen, adviezen kregen voor de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Goed ontbijt en vriendelijke bediening.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kamer had loslatend behang en een elektrische luchtverfrisser. Dus een (voor mij) zware parfumgeur wat ik niet prettig vind om in te slapen. Ook vraag ik mij dan af wat voor geur er verbloemd moet worden. Het was verder wel keurig schoon.

Goed ontbijt en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Een keer maar nooit meer.
    • Suite

Kamer zeer gedateerd. Geen faciliteiten zoals minibar geen koffie of thee mogelijkheden op de kamer. Behang wat overal loslaat. Kortom hotel dient nodig aangepast te worden aan de standaard van vandaag de dag.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Voor een nachtje prima, maar niet om fijn een weekendje weg te zijn.

Je kunt goed zien dat het ooit een hotel met grandeur was. Verwaarloosd kun je het niet noemen, het is gewoon een oud hotel. In de stoelen bij het ontbijt zat bijv. geen vulling meer waardoor ze niet meer prettig zitten. En ontbijten tot half 10 op Koningsdag vind ik echt niet kunnen!!

Goed ontbijt en heerlijk rustig slapen in een goed bed. Kan me voorstellen dat je bij lekker weer wel fijn buiten kunt zitten.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Te mijden totdat er grote verbouwing heeft plaatsgevonden

Alles is oud aan dit hotel. Het lijkt wel Fawlty Towers ... Het is overal een oude bende, en dan ook nog bedden van 2 meter, lekker als je zelf 2 meter bent. Elk hotel heeft tegenwoordig 2.10/2.20 bedden. Als je 160 euro voor een kamer vraagt dan moet de accommodatie daar ook naar zijn.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Mooie ligging, ruime kamers

Personeel was wel vriendelijk maar deed bij ontvangst redelijk onverschillig en was blijkbaar niet goed op de hoogte van de aanbiedingen van het hotel.

Mooie ligging, ruime kamers

Het verblijf voor 1 nacht is ons prima bevallen!

De vloerbedekking op trap en gang had verschillende vlekken. Is aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was prima in orde. Extra kussens lagen in de kast!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

rustig heerlijk, comfortabel, dichtijl strand en stad.

De kamer was ruim, het ontbijt was heerlijk en de omgeving prachtig en heerlijk rustig. het personeel vriendelijk, het is een gezellig familiehotel. dichtbij Den Haag en het strand. Fietsen bij het hotel.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van de duinen en omgeving

- eerder gehorige kamers - het bad was nogal krap - de prijsaanduiding van de lunch in het restaurtant (3x verschillende prijs tegengekomen voor 3-gangendiner)

- de ligging en de omgeving (o.a. Museum Voorlinden is een absolute aanrader) - de charme van vroeger, het hotel had iets van een 'spookhotel', door de inkleding (veel stof, smalle en weinig verlichte gangen...) (ofwel sloeg mijn fantasie gewoon op hol)

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Rustige overnachting in mooie omgeving

Geen haardroger in badkamer Trage service tijdens diner ( er was een "private event" bezig in de bar !! ? ) Wel een beetje sleet op zetels, tapijten, enz. Geen plannetje van Wassenaar beschikbaar

Sympathieke ontvangst door receptie Goede matrassen en grote kamers Goede ligging en veel parking Mooie tuin maar wel verkeerslawaai

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

echt niet aan te raden

hotel was donker en lijkt wel dat we in een aula van een begrafenis zaten, we moeten te lang wachten voor een welkomst drankje, vloer waren smerig en vol met vlekken tenslotte het hele interieur is gedateerd.

ontbijt is zeer karig, alles zijn koud zelfs de roer ei is koud, koffie was niet lekker lijkt wel goot water, vruchten salade was misschien van gister, de vruchten waren te slap voor een zogenaamde vers vruchten.