Beoordelingen over Fletcher Badhotel Egmond aan Zee 3-sterren

#7 van de 7 hotels in Egmond aan Zee

5,1

5,3

5,3

Duurder dan andere Fletcher hotels.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gedateerde kamers en niet rolstoel vriendelijk, smalle gangen. Te duur voor extra grote kamer 10 euro p.p. extra betaald.

Dat het hotel in het centrum en dicht aan zee is.

Voor het geld wat wij ervoor betaald hebben, vond ik de accommodatie tegenvallen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

de badkamer is gedateerd en super klein. Airco is met hete zomer wel een vereiste, zeker als je een kamer hebt op de bovenste etage.

het ontbijt was redelijk tot goed.

Kamer was héél klein.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was héél klein. Badkamer nog kleiner. Deur ging maar half open . Geen nachtkastje aan een kant, stond jaar die alleen open kon als je de kamer ging verbouwen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

eten prima , kamers slecht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren hokkerig en badkamer heel klein met een klein fonteintje. Geen uitzicht , tegen een achter muur naast achteruit van de keuken

Ontbijt was goed, diner was prima , Kamers waren onvoldoende.

• Tweepersoonskamer met Douche

We hebben nog nooit zoveel geld betaald voor zo een kleine kamer, zo een slecht uitzicht, zo een ouderwetse boel. Hard toe aan renovatie, dit kun je in 2018 echt niet meer verhuren.

Gezien de prijs voor deze “comfortkamer” ad 109 euro een behoorlijke tegenvaller.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer mag niet eens die naam hebben, want die was ingebouwd in een voorheen oude dubbele kledingkast met schuifdeur. Douche, mini wasbak en toilet. Bovendien maar 1 set handdoeken, dus als je je ‘s avonds had gedoucht had je voor de volgende ochtend niet eens meer een schoon stel handdoeken!

Vriendelijke ontvangst, voldoende ontbijt en prima bedden

Best goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Veelste kleine en gehorige kamer. Je had geen ruimte de koffer moest op de stoel voor de nooduitgang.

Tegen de duinen aan , zeer vriendelijk keukenpersoneel. Voor een korte trip prima hotel.

Ee hebben heerlijk genoten.
    • Familie Kamer Comfort Zeezicht Bad

Bij hygiëne heb ik matig gezet. Dit ivm de geur van de wc. Vooral als je lekker in bad wil liggen, komt de geur je tegemoet. Verder was het eigenlijk wel netjes bijgehouden en schoon.

De ligging was top. Het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

We komen zeker terug, zoals ieder jaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het weer maar ja daar kunnen jullie ook niets aan veranderen.

We hadden de familiekamer met balkon en uitzicht op de zee. Fantastisch. het ontbijt was goed, de bedden lagen heerlijk. we komen zeker wel terug.

Prima ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn erg klein met een kleine badkamer waar het douche gordijn half over de wasbak moet hangen. Nodig aan een opfrisbeurt toe

Prima ontbijt Goede ligging

voor 1 nacht prima, hotel is aan renovatie toe.
    • Tweepersoonskamer met Douche

- geen welkoms drankje zoals in brief vermeld was, moesten even wachten totdat receptioniste klaar was achter de comp,had dan ondertussen een drankje kunnen aanbieden? - oud hotel - gehorig - kan schoner

ontbijt prima. Personeel vriendelijk.

Het weer was geweldig daardoor was het een fijn weekend.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat een verschrikkelijk personeel heeft u werken bij dit hotel. Ze zijn ronduit onfatsoenlijk en zeker niet klant gericht. Wij zijn van mening dat deze mensen te lang werken op deze locatie en daardoor geen zin meer in het werk hebben. We kwamen s'avonds in de receptie ruimte om naar buiten te gaan en er kon geen goeie avond af, op het moment dat wij goeie avond zeiden schrokken ze van hun telefoon waar ze zeer geconcentreerd mee bezig waren. Er word niet meer gevraagd of het een en ander kan het word opgelegd, het parkeren hoort ook gratis te zijn vind ik. dit kost 10 euro en voor elk uur meer de dag na vertrek 5 euro extra. Het hotel ziet er gedateerd uit en de balustrade van de kamers zit zo vol roest dat je niet eens meer kan zien wat voor kleur er op heeft gezeten. Wij hebben wel ruim 140 euro betaald voor dit hotel. De afstandsbediening van de tv werkte niet goed. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was wel schoon maar het hotel heeft een opknapbeurt nodig van buiten en van binnen. En ik zou mijn personeel eens goed op serveren en onder de loep nemen.

Locatie en omgeving!

Er werd opgebeld dat ik voor 10,00 euro per nacht bijbetalen...

Zie boven.

Er werd opgebeld dat ik voor 10,00 euro per nacht bijbetalen een ruimere kamer kon krijgen. Wij, twee tachtig plussers hadden daar wel oren naar. Wij kregen een kamer met aan een zijkant twintig centimeter loopruimte. Op mijn zijkant kon ik er langs lopen. Aan dezelfde kant was een kast die dus niet open kon om er iets in te leggen. Aan deze zijde dus ook geek kastje of tafeltje waar een glaasje water kon staan voor de nacht.

• Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer eerst een trapje op die als je gedoucht hebt behoorlijk nat dus glad is en douchkop spoot niet heel veel water

Moest ver voor het ontbijt weg maar ze hadden aangeboden wat in de koelkast te leggen zodat ik alsnog een lekker ontbijtje had om mee te nemen

We komen terug.
    • Familiekamer met Bad

De kamer met name de badkamer was wat gedateerd. De foto’s op de site waren verwarrend.

Het ontbijt was heerlijk , het personeel vriendelijk. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Tweepersoonskamer met Douche

De kleine bedompen kamer in een hoekje.

De kamer voldeed niet aan mijn wens. Het was een kleine donkere kamer ergens in een hoekje. Kleine badkamer met douche en douchegordijn.

Genoten na een goeie nacht en een prima ontbijt van zon, zee en strand...wat wil je nog meer?
    • Tweepersoonskamer met Bad

Uitzicht van kamer was naar achterkant hotel. Niet echt mooi maar daar kwamen we niet voor. En de lichtschakelaar in de badkamer is gekoppeld aan een ventilator wat gehorig is, maar dit is bij veel hotels zo. Wij zullen hier niet om wegblijven...

Een prima hotel op een prachtige locatie. Lopend het duin over naar een prachtig strand. Een heerlijk ontbijt. vriendelijk personeel. Parkeren voor de deur. Kamer met bad...heerlijk om even bij te komen. Voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

plaats mooi dicht bij sttrand maakte veel goed.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

kleine douche toilet te kort bij wasbak. wasbak klein ,geen ruimte voor toilet artikelen. stank op kamer ook bij andere gasten.

ontbijt was goed ,personeel vriendelijk zeer correct.

in verhouding tot de prijs prima.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer/Toilet. Als je 1.85 m. bent kun je niet fatsoenlijk op het toilet zitten. Ik mis een waterkoker of koffiezetapparaatje, koelkastje op de kamer

Ontbijt prima, gastvrije ontvangst

Het was een heerlijk weekend. Ondanks dat het koud was scheen de zon volop!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg klein voor twee personen. Uitzicht op het raam en muren van andere hotelkamer - afstand was 3 meter. De douche/wc had geen luchtafvoer! De onderkant van de deur was verrot. Er was geen gelegenheid om onze fietsen bij of achter het hotel te kunnen stallen. Ontbijt ruimte is te klein: zeer nauwe doorgang tussen de tafeltjes! Geen lounge ruimte aanwezig. Wij hebben verschillende malen bij een Fletcher hotel onze vakantie of lang weekend door gebracht, maar dit Fletcher hotel viel ons erg tegen!

Ontbijt was goed. Locatie vlak bij zee

passend bij mijn studiebehoefte
    • Tweepersoonskamer met Douche

de ouderdom van het pand en het achterstallige onderhoud, zoals het schilderwerk aan de buitenkant en het vernieuwen van de deurpost van de badkamer

Verouderd en is aan renovatie toe; heel dicht bij het strand in sommige kamers uitzicht op zee (wel extra bij betalen) behulpzaam bij parkeren van mijn fiets voor mij belangrijk: een goed bureau met bijpassende stoel om aan te werken ontbijt ruim voldoende vriendelijke ontvangst

We hebben erg genoten van ons verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer was hoog gelegen, 2 trappen waarvan 1 erg steile, met de bagage en hond. Als alleenstaande moeder was dat onhandig. Jammer dat er geen keuze was voor mijn dochter als diner.

De aangename contacten met al het personeel. Ze waren allemaal even attent! Het ontbijt was goed verzorgd..

teleurstellend en beslist af te raden hier naar toe te gaan.
    • Tweepersoonskamer met Douche

ontzettend kleine onhandige kamer (alsof er een hele hoek uit was voor een bezemkast) met klein raam. Erg klein bed en bij binnenkomst hing er een rioollucht. Geen wastafel maar een toiletfonteintje. Werkelijk belachelijk om hier zoveel geld voor te betalen. Zwaar teleurgesteld in Fletcher. Prijs-kwaliteitverhouding helemaal zoek! Na aankomst direct weer weggegaan naar restaurant in de buurt en 's ochtends na het ontbijt zo snel mogelijk weg. Dit was onze eerste kennismaking met Fletche, erg slecht dus!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ideaal hotel qua ligging voor de halve marathon van Egmond
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is wat gedateerd maar voldoet wel. De kamer was vrij klein.

De locatie vlak aan het strand, kleinschalig hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Okay voor de aanbiedingsprijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kierende oude kozijnen - tocht. Een deur was niet afsluitbaar en de kamer daardoor in principe door iedereen te betreden via een gang met voorraadkast die niet afsluitbaar was. TV was heel raar bevestigd, waardoor maar vanuit 1 (kant van het) bed goed te zien (en verder nergens in de kamer) en alleen door er een dikke handdoek tussen te klemmen. Gehorig, vooral contactgeluid van de kamer erboven

Uitgebreid en vers ontbijt, wat ook regelmatig aangevuld werd. Voldoende handdoeken en zeep. Vriendelijk personeel.

Ontbijt was prima, voor de rest was het niet goed, kamer was...

Allles hierboven beschreven

Ontbijt was prima, voor de rest was het niet goed, kamer was zo klein dat we elkaar niet konden passeren, luidruchtig, we konden de buurman zijn telefoongesprek woordelijk verstaan, de badkamer was zo klein dat er niet eens een normale wastafel aanwezig was alleen een toilet fontijntje en de stank uit de douche was verschrikkelijk

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met Douche

Op foto ziet het hotel er vele malen beter uit dan in het echt het geval bleek. Kamer nogal klein. Wel schoon en dat is het aller belangrijkste

Ontbijt is heerlijk. Personeel is vriendelijk Schoon

te triest voor woorden
    • Tweepersoonskamer met Douche

erg benauwde kamer,superslechte bedden,met vieze vlekken en rafels,badkamer stonk,zag er niet uit met gordijn,douchekop vol kalk,zeepdispenser boven toiletrolhouder,lichtschakelaar op zeer nare plek,televisie erg slecht,plafond erg laag,prijs was niet misselijk (295 euro voor 2 nachten)het was een luxe kamer,nou wij willen niet weten hoe een gewone kamer er dan uitziet.

het personeel en de ligging nabij het strand

voel me een beetje belazerd. prijs/kwaliteit verhouding was dat weekend abnormaal slecht!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Verschrikkelijk oubollig hotel. Alles gedateerd, beter slopen en nieuw bouwen. Alle tijden veranderd ivm marathon zonder even van te voren aan te geven. Alleen ligging is perfekt.voel me

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prachtig aan zee, in knus oud hotel met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is oud en kan een opknapbeurt gebruiken. De verwarming is oud en kan moeilijk ingesteld worden. De badkamer was daar in tegen weer koud (koude vloer).

De ligging van het hotel is heel mooi, direct aan zee. Vriendelijk personeel, kamers zijn netjes en schoon. Knus.

Wij hebben genoten. Maar er moeten echt dingen vernieuwd worden.
    • Familie Kamer Comfort Zeezicht Bad

Het hotel is echt enorm aan renovatie toe. De meubels en de bedbank zijn echt op! Het is echt jammer dat alles gewoon zijn beste tijd gehad heeft.

Het ontbijt was prima! Het personeel en de locatie ook super!

Prima verblijf voor een paar daagjes,
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zowel in de badkamer als de kamer was geen goede verlichting om je make-up / gezicht te verzorgen. Ook ontbreekt afzuiging in de badkamer.

aardig en behulpzaam personeel, lekker ontbijt

Goede locatie, dure kleine kamer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer no 15 was echt erg klein, raam gaf uitzicht op een muur. Wastafel was miniem klein, haast onmogelijk om je te scheren en tanden te poetsen. Langer dan 2 nachten in deze kamer is niet aan te raden.

prima ontbijt. prima locatie, prima personeel

Onze hotelkamer heeft zeker niet bijgedragen aan een prettig verblijf in Egmond aan Zee.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Er was gedurende de hele dag EN nacht een zware brom aanwezig die onze nachtrust ernstig heeft verstoord. Aggregaat? Het sanitair was zwaar onder de maat. Niet een hotel waardig!! De "badkamer" was een smalle pijpenla en bevatte naast een eenvoudige douche alleen een fonteintje. Een normale wasbak ontbrak. De temperatuur in de kamer was in de nacht dusdanig hoog (er stond geen verwarming aan) dat het onze nachtrust verstoorde. Door de wind konden wij de ramen niet openhouden, omdat alles stond te klapperen. De toegangsdeur sloot onvoldoende af zodat in de nacht het ganglicht via de zijkanten en de onderkant de kamer verlichtte. Kortom: prijs kwaliteitsverhouding is zwaar onder de maat!

Tegenvallend
    • Tweepersoonskamer met Douche

Dit Fletcher hotel is niet Fletcher waardig. Wij verblijven heel geregeld in een Fletcher hotel. Maar zo slecht als dit hotel hebben wij nog nooit mee gemaakt. Het was een ontzettend kleine kamer. Oud en de badkamer was zo verouderd dat de tegeltjes kapot waren en de voegen zitten vol met viezigheid . Onze zoon en zijn vriendin sliepen in een andere kamer. Het was daar waar heel koud was en het tochtte. Dus voor ons nooit naar het Fletcher hotel in Egmond aan zee!

De locatie ligt op prachtige plek gelijk aan de duinen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Faciliteiten en personeel prima. .kamer erg ontevreden over! !!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en badkamer viel tegen. ..ik met name voelde me erg opgesloten. ..klein...geen thee faciliteiten op kamer. ...badkamer ook klein en koud! !!

Het ontbijt was prima en het diner ook!!!! Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam! !!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goed, en voldeed wel qua prijs dan, maar locatie van kamer nr 6 is niet ok. Qua geluid en uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was “hokkerig” . Ik kreeg bij inchecken deze kamer (gewisseld omdat ik 2 kleine hondjes mee had) en had absoluut liever boven gezeten ipv dat keldergevoel. Uitzicht uit het raam was een muur en de vuilcontainers stonden onder naast mijn raam, waar in de avond vaak wat in werd gegooid (lawaai dus) Gehorig huis, als andere hun kamerdeur open doen hoor je dat.

Prima ontbijt, verse jus was lekkerder geweest. Bad op Mn kamer was zalig, wel klein, maar voor mij ok, maar wc ruimte die over bleef door het bad, kan echt alleen als je slank bent😊 Strand aan de overkant van de straat was ideaal

Ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren klein, geen zitcomfort. Alleen bedden om op te zitten. De badcel was minimaal. Kleine loopruimte, ouderwets, rook niet fris.

Ontbijt. Ligging van het hotel

Locatie echt prima
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst niet echt vriendlijk geholpen, erg kortaf en niet eens welkom geheten, De rest van het personeel zeer vriendelijk. Vervelend was dat de bedden steeds van elkaar af schoven. De bedden lagen verder prima.

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

een goed ontbijt gezellig en deskundig personeel zeker een...
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Wij wilden nog een paar exstra nachten blijven logeren maar dat was niet mogelijk

een goed ontbijt gezellig en deskundig personeel zeker een must om hier nog eens terug te komen.

Hadden 2 nachten geboekt, maar zijn maar een nacht gebleven.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer veel te klein en afvoer badkamer stonk.Uitzicht op steeg waar een afvalcontainer in stond. De televisie onbekend merk en was bijna niet te bedienen. Badkamer heel klein.

Leuk voor een weekend of een nachtje
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bedden zakten erg door. En de privacy aan het ontbijt tafels staan erg dicht op elkaar

Kamers netjes, geen overdreven luxe. Personeel zeer vriendelijk. Parkeren ook goed geregeld. Ontbijt goed niet extreem overdadig.

Mooie locatie, dicht bij centrum en strand.
    • Tweepersoonskamer met Douche

douche ruimte was wat beperkt voor een man van 1,9M en ook minder geschikt voor senioren

Mooie locatie, dicht bij centrum en strand. Gastvrij en vriendelijk personeel. prima prijs/kwaliteit verhouding.

Fijn dicht bij zee! Aardige bediening.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer! Erg klein, we maakten grapjes dat we in de bezemkast zaten! uitzicht op binnenplaatsje, douche /wc erg krap. Vooral in verhouding met de prijs! Daarna in centrum Alkmaar in hotel, was€40 goedkoper en was een super de luxe kamer!

Ontbijt, locatie, vlak bij zee en boulevard

dramatisch je kon er de kont niet keren !
    • Tweepersoonskamer met Douche

de kamer , wat eigenlijk een 1pers kamer moet zijn, kregen wij als 2pers kamer aangeboden andere kamer was niet beschikbaar nog wel gekeken maar loste niks op.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Verder was het prima vertoeven hoor...kom zeker een keer terug
    • Tweepersoonskamer met Douche

De prijs ...je betaalt niet wat je hebt afgesproken ...discussie voor fletcherhotels en booking.com want tis voor de klant misleidend

Vlak bij het strand.. dicht bij de restaurantjes..heerlijke bedden in het hotel..openbaarvervoer is daar ideaal

• Beoordeeld op: 22 september 2017

5,5
    Ik zal dit hotel in de toekomst dan ook niet meer boeken
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kleine kamer en de doucheruimte. Verder vind ik het vreemd dat je voor een 2e persoon extra moet betalen. Ik ben gewend dat als je een tweepersoonkamer boekt, de prijs ook voor 2 personen geldt. Dit heb ik uit de informatie vooraf niet kunnen opmaken. Verder heeft het hotel geen stalling voor fietsen. Het hotel heeft ook aan de buitenkant totaal geen uitstraling, achterstallig onderhoud. Ik begrijp niet dat Fletcher haar naam aan dit hotel verbindt.

De vriendelijkheid van het personeel. Verder was het ontbijt goed.

We werden goed ontvangen ,de ligging ten opzichtte van het...

De accommodatie lijkt wat verouderd. Het personeel van de avond en bij het ontbijt waren wat kortaf,het verse brood (wat zelf gesneden moest worden) was al snel op en geen nieuwe meer op voorraad.Hotel zat mi redelijk vol dus daar was niet goed op besteld.

We werden goed ontvangen ,de ligging ten opzichtte van het strand was perfect De bedden waren goed.

Niet zoveel eigenlijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Belachelijk dure plek, voor een oud klein gehorig hotel, met minimale facaliteiten en een karig ontbijt waar het enige verse fruit uit blik was.

Niet zoveel eigenlijk

Zeer kleine kamer, kitranden bij het bad waren zwart en...
    • Familiekamer met Bad

Zeer kleine kamer, kitranden bij het bad waren zwart en beschimmeld, in het plafond zaten gaten, stonk in de kamer naar afval dit omdat alle ramen uitkwamen aan de achterkant van het hotel waar allemaal vuilcontainers stonden. Hotel ziet er zeer verwaarloosd uit en de kamers ook (in de badkamer was iets vast gemaakt met ducktape en de schroeven van de armsteunen onder de de douche waren helemaal verroest) Personeel was wel vriendelijk.

leuk maar een gedateerd hotel

dat de yoghurt op was en toen er weer was ,werd er gezegd laat ook wat voor andere mensen staan,terwijl wij een normale portie opschepten

onbijt was eenvoudig maar goed,

Was erg leuk en gezellig mede dankzij het prachtige strandweer! Het vriendelijke personeel !!
    • Familiekamer met Bad

Een bedbank ipv een normaal bed met goed matras. Geen waterkoker voor koffie of thee, kamer was krap voor 4 personen. Geen parkeerruimte. Prijs in verhouding duur met wat je krijgt.

Locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt!

Ondanks het hotel toch fijne dagen gehad
    • Familie Kamer Comfort Zeezicht Bad

Prijs-kwaliteitsverhouding was niet in orde! Het hotel valt onder de duurste categorie, maar van binnen en buiten heel slecht onderhouden. Beneden was er geen sfeer. Ik heb per email gereserveerd, ik wist niets het arrangement 3-daagde zomerknaller. Ik heb nu voor 3 personen 405,00 betaald voor alleen logies + ontbijt terwijl ik dus voor dezelfde prijs ook nog een 2- gangenmenu zou moeten hebben gehad. Dit klopt natuurlijk niet!

De ligging van het hotel

• Tweepersoonskamer met Douche

badkamer was te klein voor wc/bad/douche. Men kan beter het bad eruit halen, dubbele wasbakken en een mooie douchecabine er weerin zetten.

ontbijt was goed, bed was ook prima

Kleinste kamer ooit voor veel geld!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zo'n kleine kamer voor zoveel geld hebben we nog nooit gehad. Pand/kamers zijn zeer gedateerd. Ontbijt was niet uitgebreid. Personeel niet Fletcher waardig. Kamer zonder koffie faciliteit, geen bureau.

Bedden en locatie

Paar daagjes heerlijk ontspannen uitwaaien en uitrusten
    • Tweepersoonskamer met Douche

Heeft zeker een opknapper nodig..., mogelijkheid voor echt gebakken ei/spek, iedere dag iets iets afwisseling met ontbijt, een gezellig (buiten)terras voor drankje/hapje, waterkoker voor bakkie koffie/thee op de kamer.

Ontbijt prima, goede bedden, ligging accommodatie en vriendelijk personeel.

ligging vlak bij het strand en het centrum, goed ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met Douche

kamer niet groot, lelijk uitzicht, geen koelkastje, relatief duur voor het geleverde; bovendien ook nog voor parkeren extra moeten betalen

ligging vlak bij het strand en het centrum, goed ontbijt, zeer vriendelijke mensen

Beoordeling
    • Familie Kamer Comfort Zeezicht Bad

-Schoonmaak/hygiëne en onderhoud van het hotel als geheel (verrotte buitenkozijnen, blootliggende snoeren in de (gedateerde) badkamer, kapotte douche-stang, smerige handdoek) -Prijs-kwaliteit verhouding onredelijk -Overlast van huisdieren, lawaai en hondenharen

-Uitzicht op zee -Prima ontbijt

Zwaar onder de maat, prijs/kwaliteit totaal uit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De deur ging niet open, eindigde tegen het bed aan. Raam kon niet open, ding afgebroken. Douche was een dun druppelend straaltje water, tv deed het niet, licht boven bed deed het niet.

Ontbijt was lekker en de locatie mooi, naast de strandopgang

Prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er groeide in de badkamer meer schimmel dan in een campionkwekerij, er zat geen verf op de kozijnen de gordijnen waren vies en kapot, de houten vloer op het balkon zat vol met groene aanslag was daardoor erg glad toen het geregend had

Personeel erg vriendelijk, goed ontbijt

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Parkeren is in het hoogseizoen erg moeilijk en kost € 10 per dag. Geen eigen parkeerterrein. Auto komt soms ver van het hotel te staan. De zaal waar ontbeten en gedineerd wordt is ongezellig , kaal en lijkt op een voetbalkantine compleet met bar en receptie. Wij heen danook elders

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed buffetontbijt. Ruime kamer en zeer goede badkamer met douche. Prima locatie.

Weekendje egmond aan zee
    • Tweepersoonskamer met Douche

De prijs kwaliteit verhouding. Te hoge prijs. De badkamer en toilet was veel te krap. Onvoldoende ruimte voor het toilet. Afvoerputje douche onder het wastafeltje. Wastafel was veel te klein. Achterstallig onderhoud.

Buiten het hotel is het prachtig! Maar in het hotel een ramp, echt om te huilen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hele kleine kamer met alleen een raampje wat open kon en uitkeek op een steeg vol met afval containers van restaurants, hierdoor laat in de avond heel veel lawaai van dicht vallende metalen container deksels. Omdat het erg warm was moest het raam wel open. Hierdoor in de ochtend om 7.00 uur wakker omdat de containers geleegd werden en er kwamen koel auto's om op nieuw te bevoorraden. De kamer was zo klein je kon net achter het bed langslopen. Maar 1 stoel daar moesten we de kleding opleggen. De badkamer is echt heel aftands ook geen plek om je spullen neer te zetten, er was 1 plankje wat scheef aan de muur hing. In de badkamer zit geen raampje of afzuiging wat zorgt voor stank overlast. De prijs verhouding klopt absoluut niet, ik heb het gevoel dat ik genaaid ben. Lang sparen om even op vakantie te kunnen en dan hier terecht komen. Ik ben er heel verdrietig van! Bovendien vind ik het Fletcher onwaardig.

De bedden waren goed en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat ik miste op de hotelkamer was een waterkoker. De mogelijkheid om 's avonds een kop thee/koffie te kunnen drinken op de hotelkamer is voor ons toch wel belangrijk!

Heerlijk ontbijt na een goede nachtrust in een fijn bed. Vanuit het hotel kun je zo het strand oplopen. Dichtbij het centrum. Vriendelijk personeel.

Prima ligging.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer erg klein. Geen zitgelegenheid in de kamer. Badkamer te klein. Wastafel was slechts een toiletfonteintje.

Prima ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Gastvrij!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Iets meer comfort verwacht vergeleken met andere hotels en prijzen,álles is behoorlijk verouderd,vooral de douche. Bv thee/koffiefaciliteiten op de kamer,de tv kun je niet goed draaien deze blijft steken tegen het deurkozijn.

Geweldig goed verzorgd ontbijt! Erg vriendelijk personeel! Perfecte ligging,fijne bedden,schoon.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

personeel vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

als ik had willen kamperen had ik wel een tent gekocht., over het voeteneinde het bed inklimmen omdat langs de zij kant geen enkele ruimte is een dikke min. Zou je het bed opschuiven dan kan de kamerdeur niet open, wat bij de eerste binnenkomst het welkom was. Het bad toilet gedeelte een toilet wasbakje zo klein dus echt een toilet bakje en als het putdekseltje van de douche bij elke spoelbeurt van het toilet omhoog komt en je daardoor bang bent dat wat je juist wegspoelt zo de vloer op kan lopen ook geen fijn idee en geluid. Gelukkig scheen buiten de zon.

personeel vriendelijk ontbijt goed

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

• Tweepersoonskamer met Balkon

Erg oud hotel ,slecht in de verf, balkon en dakgoot vol met troep.Extreem duur voor een nacht, 160,00 euro ( incl. parkeerkaart, en toeristenbelasting.). Je hebt soms een mooie aanbieding,maar deze keer hebben we te snel geboekt. Dat doen we nooit meer.

Heerlijk weekend gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer op de begane grond(3) erg gehorig. Het lijkt of de douche/toilet in de kast zit. Dit was een minpuntje.

Centraal gelegen, hartelijk welkom, prima ontbijt

Hotel staat op goed centraal punt, accomodatie wel wat verouderd.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was zeer gehorig. Praten/hoesten/TV van "bewoners" kamer naast ons was hoorbaar. Persoonlijk vond ik dat nogal storend.

Goede bedden met schoon linnengoed. Badkamer netjes met goede douche.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Slecht onderhouden hotel en kamers
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en badkamer waren slecht onderhouden. Verveloos, stuk uit tegel plafond, grote scheur in tegels badkamer. Geen ventilatie in badkamer. Vieze ramen. Klemmende deur. Erg klein. Buitenkant hotel, slecht onderhouden. Verf bladderde eraf. Zag er niet uit.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heerlijk uitwaaien
    • Familiekamer met Bad

Het hotel oogt wat verouderd, zowel aan de buitenkant als binnen. Het is allemaal keurig schoon, maar luxe is het niet.

Zeer vriendelijk personeel, parkeren voor de deur met een vergunning van het hotel voor 10 euro per nacht, zeer goede ligging, prima bedden en een heerlijk ontbijt!

Super vriendelijk personeel maar voor de rest viel het allemaal wat tegen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was belabberd ! Het stond helemaal vol je kon er amper naar het toilet omdat deze tussen het bad en de muur stond. Ook de vloertegels van de badkamer zijn nog van voor de oorlog, erg jammer.

De locatie van het hotel was perfect!

Hotel accomodatie viel heel erg tegen. Faciliteiten en kwaliteit signifacant onder de norm.
    • Familiekamer met Bad

De badkamer was (steen)koud, onverwarmd, en erg klein. Boven de wasbak was een betegelde koof op hoofdhoogte met stoot risico.; hieruit was een stuk tegel uitgebroken die met tape was afgeplakt. Douche kop viel bij gebruik uit elkaar. Bad was niet schoon en badkamer dringend aan renovatie toe. Slaapkamer keek uit op steeg met containers en op plat dak met luchtbehandelingskasten en div. vluchttrappen. Geen Wifi beschikbaar. Kindermenu , dan wel kinderportie, bleek niet mogelijk in hotel restaurant.

gunstige ligging.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Lekker samen uitwaaien.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vreselijke koffie. Badkamer erg klein. Voor 1 nacht wel te doen.

Het brood bij het ontbijt. Ondanks dat het gebouw veel achterstallig onderhoud had, van binnen erg gedateerd, de kamer fris en schoon was.