Beoordelingen over Fletcher Badhotel Noordwijk 3-sterren

5,5

5,9

prijs/kwaliteit/ EEN TEGENVALLER
    • Tweepersoonskamer met Douche

KLEINE KAMER MET MUFFE GEUR, uitgerafelde gordijnen, behangpapier dat loshangt, geprek van mijn buren kon gemakkelijk gevolgd worden wegens heel dunne muren FLETCHER ONWAARDIG!

9/10 ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima locatie.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Moet totale verbouwing ondergaan. Parkeermogelijkheden zijn beperkt. Is wat ingekapseld in het dorp.

Prima locatie. Wat verouderd hotel. Heb er meer gelogeerd, verder goed maar niet bijzonder

• Beoordeeld op: 6 september 2018

het verblijf was goed maar niet in deze kamers???
    • Tweepersoonskamer met Douche

grotere kamer geen rokende mensen bij je slaapkamerraam ???Ba

Onbijt was dik in orde, ,kamer was te klein om normaal even te gaan zitten met 2 personen ,er was maar 1stoel en een heel weekend geen personeel om de bedden op te maken of handoeken te verwisselen in het buiten land zijn de kamers veel goed koper en is er iedere dag een werkster die handoeken vervangt en geen huisdieren in een hotel kamer met vloerbedekking ???ook niet als er iedere dag gestofzuigt word dit is hier ook niet gebeurt???

Het enige wat goed was was het ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was zo klein dat er geen nachtkastje en geen deur in de wc/badkamer was. Je kon met moeite om het bed heen lopen. Deze kamer is op al de foto's van hun site niet te zien. De prijs was erg hoog voor deze kamer. Mijn broer had voor €5 meer een heel ruime kamer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

We hebben genoten

savonds nog even in het restaurant/aan de bar met ons gezin.. wat een geweldige bediening van nootjes op tafel tot het opwarmen van de chocomel van de kinderen omdat dat zo lekker is en vooruit...een toef slagroom erop. Een dikke pluim!

• Tweepersoonskamer met Bad

Bij het uitchecken is er niet gevraagd hoe het is bevallen. Dat is jammer.

Het hotel is oud en aan een opknapbeurt toe, dat hadden we al gezien op internet dus geen verassing. Alles was goed en het meubilair heel en in orde.

Goed hotel met fijn personeel, maar sterk verouderde kamers.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer. Het leek of we terug waren in de 70-tiger jaren. In de kamer naast ons hoorden we zeggen "wat een ouwe meuk" en daar kunnen we wel mee eens zijn. Maar het was wel schoon!!

De behulpzaamheid van het personeel en de entourage van de ontbijtzaal met een goed verzorgd ontbijt.

Noordwijk was gezellige kun je heerlijk wandelen aan zee en gezellig centrum, boek geen kamer meer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer , is echt aan een opknapbeurt toe. Oud behang helemaal verkleurt, of los gelaten of geen behang meer. Waskamerkraan was lek als je hem aan deed kreeg je een staaltje tegen je gezicht. erge sombere kamer

het ontbijt was goed. en de bedden waren goed

Voor het overnachten(slapen) voldeden de faciliteiten niet voor ons.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Dit hotel is erg gedateerd. Achterstallig onderhoud. Geen airco of ventilator op de kamer met de warmte. Met raam open veel lawaai van de straat hoorbaar. Gehorig. Prijs kwaliteit niet in verhouding. €80-€90 per nacht zou beter kloppen i.p.v. €134,-

Het ontbijt was goed. Personeel buitengewoon vriendelijk. Ligging prima.

Prima. En overal dichtbij
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg somber. De vitrage was wel aan vernieuwing toe. Een likje verf doet wonderen

Het ontbijt was erg goed. Personeel heel erg vriendelijk .

Noordwijk is heerlijk. Boek met 2 volwassenen niet de kleine 2 persoonskamer
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

personeel bij receptie gedroegen zich star en niet klantgericht. Bar en bediening erg vriendelijk

De kleine kamer is piepklein. Een kapotte harmonicadeur voor de wc. Een normale deur had niet gepast. Onmogelijk om recht te zitten op de wc. Tegelwerk echt jaren 70 en veel tegels gebarsten. Lopen is bijna onmogelijk op de kamer. Zeker met 2 volwassenen. Ontbijt is goed. Ligging goed. Vlakbij centrum en boulevard.

Slechtste ervaring ooit!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Erg gedateerd en slecht onderhouden hotel, vieze vloerbedekking in gangen en eetzaal, behang komt van de muren, stofnesten onder het bed, kleine gehorige kamers, kleine smalle bedden en veel te zacht, bloedheet in de kamer, geen airco, slechts 5 ventilatoren op 30+ kamers allemaal al uitgeleend natuurlijk), geen koelkast, minimale voorzieningen, matig ontbijt. Prijs kwaliteitverhouding is niet in orde. Nooit meer Fletcher...

De locatie is goed. Het strand is dichtbij op 10 minuten loopafstand. Idem voor het centrum. Eigen parkeerterrein. 10 euro per nacht extra. Maar dat is oke.

Ontbijt in Fletcher Hotels is altijd lekker geweest alleen...
    • Tweepersoonskamer met Douche

We konden pas om 17:00 uur inchecken i.p.v. 15:00 uur. Dat viel erg tegen. Maar kregen we gratis drank als compensatie.

Ontbijt in Fletcher Hotels is altijd lekker geweest alleen de roerei waren koud. Vreemd genoeg hadden we dezelfde ervaring in de hotel in Texel.

Nog nooit geslapen in zo'n vies hotel
    • Driepersoonskamer met Douche

Alles viel tegen, een vies dieren hotel met dode vliegen achter de vieze geel geworden vitrage. Stopcontacten waren kapot in de kamer, waardoor de TV en de föhn niet werkten. Harde bedden, vlekken op de muur en op de vloerbedekking. Ook was er geen lift, maar een hele smalle, gammele, vieze trap, waar je bijna niet met je bagage door kon. Er is hier de laatste 40 jaar niks meer aan onderhoud gedaan.

De locatie is het enige goede aan dit hotel

We kregen een kamer waarvan het raam niet open kon.
    • Tweepersoonskamer met Douche

We kregen een kamer waarvan het raam niet open kon. De zon viel er recht in en de condens stond op de ramen. We gingen weg, maar kregen niet direct ons geld terug. Verder leek het ok, maar we hebben er niet meer geslapen

Liever niet meer. Is alleen negatief.
    • Driepersoonskamer met Douche

Was een 2 personenkamer waar 1 bed was bijgesteld. Alles was voor 2 personen (bij 3 volwassenen) De vieze vloerbedekking. De honden. Het ontbijt. Niet verzorgd.

Niet naar toe gaan. Hondenhotel. Vies vloerbedekking. Onvriendelijk personeel. Heel eenvoudig ontbijt. Fruitsalade was dagen oud.

Heb betere hotels van fletcher in het verleden bezocht deze is geen aanrader bezocht
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer lag op de 1e verdieping hond kan geen trap lopen ook geen lift aanwezig dus hond omhoog moeten tillen kamer was warm geen airco of ventilator aanwezig

Heerlijk ontspannen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De oubollige uitstraling, maar ja, dat is alleen maar buitenkant. Prima bedden, alles lekker schoon, prima locatie, heel behulpzaam personeel, heerlijk ontbijtbuffet.

Het ontbijtbuffet was heerlijk. Prima kamer met goede bedden, maar alles is wel gedateerd. De kamer kan ook wel een fris, nieuw behangetje gebruiken en horren voor de ramen zouden ook prettig zijn. Heel behulpzaam personeel. De sauna konden we privé reserveren voor 10 euro p.p. gedurende anderhalf uur: heerlijk! Het buitenterras is ook heel fijn.

Om 1 nacht te slapen is het te doen. Niet om je vakantie door te brengen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Alles, behalve personeel, ontbijt en bed. Prijs (te hoog voor deze accommodatie).

Ontbijt was prima. Bedden lagen heerlijk. Verder een oude zooi. Gordijnen kapot. Wc bleef lang doorlopen. Behang hing los. Pand had 20 jaar geleden al opgeknapt moeten worden. Van de rustige binnentuin zou ook iets moois gemaakt kunnen worden. Fletcher maakt automatisch mijn beoordeling tot een 7.1! Bizar want het is wat mij betreft een 4!!!!

locatie en personeel top, de rest een afrader
    • Driepersoonskamer met Douche

accommodatie is oud. vintage is er een te aardig woord voor. Bedden slecht. er hangt een stoffige-schimmel lucht. behang valt van de muur. oud en smoezelig tapijt. badkamer vies.

locatie en vriendelijkheid personeel

Het ontbijt was goed .
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Ik. heb per abuis een kleine kamer met douch geboekt. De kamer was ECHT SUPPER KLEIN , wastafel was in de kamer , wc en douch waren in " een bezemkast "geplaatst. Tv binnen 5 min. ging kapot. Plus punt dat de medewerker van de receptie heeft volgende dag een andere kamer aangeboden.

Het ontbijt was goed . Personeel was vriendelijk en behulpzaam . Het hotel ligt in rustige wijk, 5 min. lopen tot het strand .

Het was prima , we hebben er alleen geslapen
    • Driepersoonskamer met Douche

Behang van de muur af, geen plaatje voor het stopcontact, dus vonken eruit zodra oplader erin moet dus niet gebruikt.

Ontbijt was prima, bedden sliepen goed

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

een onaangenaam verblijf, gelukkig konden we wat ontspannen in het centrum
    • Tweepersoonskamer met Douche

er lag veel stof op de meubels bij het binnenkomen zie je dadelijk een onderkomen onthaalruimte kleine, verouderde kamers met weinig licht donkere ruimtes

Goede bedden, schoon, ontbijt oké en locatie prima.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De prijs kwaliteit kan echt niet daar het een sterk verouderd hotel is.

Goede bedden, schoon, ontbijt oké en locatie prima. Alleen sterk verouderd, dit kan echt niet meer in deze tijd, zeker niet voor deze prijzen?

Prima optie voor een overnachting in Noordwijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer lag tegen de uitgang naar het terras. Deur ging steeds met een klap dicht en mensen liepen heel dichtbij het raam. Erg gehorig!

Het personeel was erg vriendelijk. Lekker ontbijt!

Ontbijt heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Te weinig personeel . Niet behulpzaam voor persoon met handicap. Hebben zelf de ingangsdeur wijder moeten openen voor de rolwagen.

Ontbijt heerlijk. - kamers verouderd

Voor 1 nachtje was het prima.
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamers waren echt gedateerd, behang en gordijnen... niet Fletcherwaardig, en de vloerbedekking die in het hotel lag, bah.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, goed bed, en de ligging.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Driepersoonskamer met Douche

Bij ontbijt maar half klaar gezet, en niet op tijd klaar. Service en de klantvriendelijkheid van het personeel, (manager) wantrouwig naar de gasten toe. Niet bereid willend.

De beveiligde parkeerplaats

Personeel was aardig al waren beide voor het laatst daar...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Voor de rest was alles heel slecht het is zo vies en on hygiënisch dat dit hotel zo nooit open zou mogen zijn kamers zijn zo vies badkamers nog viezer en de geur van open riool ramen vol met vogelpiep echt super ranzig hotel

Personeel was aardig al waren beide voor het laatst daar want hadden een andere baan

Eenvoudig hotel op goede locatie, maar met een goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hele hotel is aan renovatie toe. Donker, bruin en beige stijl. badkamers te klein en gedateerd. Geen foehn op de kamer. Bij de receptie waren ze elke dag allen uitgeleend. Zou standaard aanwezig moeten zijn.

Het ontbijt was erg goed. De kamers zijn o.k., bedden slapen goed, maar staan los van elkaar en rollen makkelijk weg. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Een goede locatie maar zeer verouderde kamer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het behang bladderde van de muren of was helemaal weggescheurd en de aankleding zag er niet verzorgd uit.

Het hotel was vlakbij het centrum en het strand gelegen.

• Tweepersoonskamer met Douche

De receptionist van zaterdagavond had erg weinig tijd ...

Het ontbijt was top evenals het personeel van dit moment. Ook de bedden waren heel comfortabel.

Ik heb het verder prima gehad

De rolstoelvriendelijkheid en de WC

Het ontbijt was prima, het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Er zou iets gedaan moeten worden aan de Vriendelijkheid. Al was het maar bij de ingang een oprij!

4,5
    Slecht en nooit meer.
    • Driepersoonskamer met Douche

Alles!! Beschamend hoe gedateerd en ranzig het hotel is. Prijs-kwaliteit staat niet in verhouding. Schandalig om voor één nacht Euro 190 te betalen voor deze oude ellende.

Locatie was goed

Goede keuze voor een kort verblijf , komen zeker nog eens terug
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche is niet zo groot en de douche slang is aan vervanging toe , De bedden verschuiven gemakkelijk , oppassen dat je er niet tussen valt ,en een kleine frigo zou handig zijn op de kamer

Het ontbijt was super , ook de mogelijkheid om de wagen te parkeren op private parking van het hotel is heel goed voor de gevraagde prijs , goede bedden , maar volgende keer toch een tweepersoonsbed nemen .

Goed voor een overnachting
    • Driepersoonskamer met Douche

Kamer geweldig gedatteerd, uit de jaren 70. Erg benauwd en veel gebruikers sporen zoals kapot behang en kapjes die op stopcontacten ontbraken.

Goed ontbijt, lekker docht bij zee.

We hebben van Noordwijk erg genoten.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was in verhouding met de prijs erg slecht. Op de w.c. zaten we met de knieen tegen de muur. We konden haast niet om het bed heen. Geen nachtkastjes dus moesten we telefoon e.d op de grond leggen. In het gordijn zat een gat. We zijn vaker in Fletcher hotels geweest en altijd erg tevreden. En ik weet niet hoe de andere kamers waren maar ik zal dit niet aanraden aan familie of kennissen.

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. De locatie was goed.

Te koud voor (ook voor de hond) de tijd van het jaar!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Enkel glas, echt te koud in de winter. Hond kon van de kou niet eens op de vloer liggen. Met extra ventilatoren moest de ruimte verwarmd worden. En dan bleef het nog koud

Keurige kamers. Wel een beetje ouwbollig.

Verder is prima goede service
    • Tweepersoonskamer met Douche

Nou kamer was oudbolig behang was hier en af of zat los

Ontbijt is prima, kamer beetje oudbolig maar wel erg schoon en tv. Deed het niet kreeg ander tv. Dus echt goede service toppie

Het ontbijt was goed,kamer erg gedateerd,de bedden schuiven...
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was goed,kamer erg gedateerd,de bedden schuiven uit elkaar met het omdraaien.Al met al de kamer was niks..

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Relaxed
    • Tweepersoonskamer met Douche

Staat van de vloerbedekking in de gang, receptie en trap/overloop. Zeker de het kantoor achter de receptie is dringend toe aan een opknapbeurt!!

Ligging van het hotel en het ontbijt is goed.

Prima kamer, goed ontbijt en een goede prijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het valt het helemaal niet tegen! Dit komt ook de verhouding prijs/kwaliteit van de kamer en het ontbijt. Bovendien loop je in een mum van tijd naar het strand of naar de gezellige winkelstraat.

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en schone kamer. Badkamer was ook schoon en in tegenstelling tot wat anderen beweren zaten er geen schimmelvlekken op de muur.

Een gezellig hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kleine details zoals een kapotte schuifdeur tussen kamer en wc. Batterij op van tv afstandsbediening was op. Maar dat had ik even kunnen melden

Een gezellig hotel. Vriendelijk personeel en mooie prijs. Gedateerd maar dat wisten we vooraf en daar bespaar je ook op. Tip voor mensen die zeuren: kijk eerst op de site en dan zie je de jaren 70 tegeltjes in de badkamer en overig gedateerde zaken. Het is schoon en ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Passt scho!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Im Zimmer war es ein wenig windig. Het was een betje winderig in de kamer, omdat de raam niet dicht was.

Gute Lage, sehr reichhaltiges Frühstück und sehr freundliches Personal. Allen die das Personal als unfreundlich empfanden, sei gesagt: Wie man in den Wald hineinruft...". Die Zimmer bzw. das ganze Hotel müsste wirklich renoviert werden, es war zwar veraltet, aber sauber. Een akkomodatie met een heel smakelijk ontbijt. De inrichting was een betje oud, maar schoon. De personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

O.K.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik moest lang wachten bij het inchecken. Parkeren is moeilijk bij deze locatie. Men kan, tegen betaling, gebruik maken van een eigen parkeerterrein op ca. 100 m. afstand. Daarvoor moet wel een dubbel hek met grondpennen ontsloten (en weer afgesloten) worden.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Een gastvrij hotel op een prima locatie, maar om te slapen heel basic.

Zie hierboven

Het personeel was zeer gastvrij hier is niets van te zeggen, de kamer daarentegen vind ik echt niet meer van deze tijd, ook in de eetzaalzie je overal vlekken op het tapijt, dit geeft een smoezelige indruk. Bij het ontbijt wordt nog met thermoskannen gewerkt met thee en koffie? Hier zou een koffie machine moeten staan.

Prima nachtservice
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het raam kon niet opengezet worden (wel open, maar dan niet vastgezet en het waaide hard)

Fijn dat ik midden in de nacht aan kon komen omdat daar een speciale service voor was. Ook fijn dat de auto op een afgesloten terrein kon staan.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima om met de hondjes te overnachten
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat gedateerde kamers, beetje oubollig met in het bed boord nog sigaretten brand plek. Badkamer kompleet maar ook jaren 70 stijl

Prima uitgebreid ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

voor 1 of 2 dagen is de accommodatie oke ... maar ik zou er niet langer willen blijven ...
    • Driepersoonskamer met Douche

kamer was vergaane glorie ... behang beschadigt ... hoek van muur beschadigt ...binnenkant kledingkast rook vies ...

het ontbijt was prima ... personeel was vriendelijk ... locatie was centraal , vlak bij boulevard en strand ... bedden waren prima ...

Was goed.

Behang en badkamer.

Ontbijt was prima. Behang op kamer zou wel vervangen kunnen worden en badkamer zou gerenoveerd kunnen worden. Een beetje uit de tijd.

Prima voor 1 nacht
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het bed was erg hard en het kussen slap. Daardoor niet zo best geslapen. Parkeren kan niet direct bij het hotel. Er is een ruime parkeerplaats in de tegenoverliggende straat, maar dat kost € 10,00 extra. Ik had dat van tevoren gemist.....

Het hotel is wat verouderd, wat vooral in de kamers (ik had een eenpersoonskamer) goed te zien was. Echt jaren 70. Maar desondanks, alles wat je in een hotelkamer verwacht was er en hoewel de badkamer ook oudbollig was qua tegels en sanitair, de douche was prima en het water lekker warm. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Al met al; de prijs-kwaliteit verhouding klopt wel naar mijn idee.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het ontbijt had uitgebreide keuze
    • Eenpersoonskamer met Douche

De deken was te koud, in het boekje op de kamer stond dat er een extra deken zou zijn in de kast. Deze was er niet en bij navraag werd er in eerste instantie gezegd dat hij wel dun eruit zag maar wel warm was. Er waren geen reserve dekens. Uiteindelijk kreeg ik een deken van een leegstaande kamer erbij. Het hotel kan een opknapbeurt gebruiken

Het ontbijt had uitgebreide keuze Super locatie, op 5 min lopen van strand

Geen hotel om te verhuren. We hebben meerdere gasten hierover gehoord
    • Tweepersoonskamer met Douche

Behang lag van de muur. Badkamer zat schimmel. Slot wat gewrikt. Vieze vloerbedekking in gangen.tv deed het slecht. Wc bril te groot. Veel fletchet hotels bezocht. Hier schrokken wij van

• Beoordeeld op: 30 november 2017

heerlijk uitgewaaid aan het strand
    • Tweepersoonskamer met Douche

behang op de kamer liet overal los, hier en daar schimmelplekken op de badkamer, lades van bureautje vol met kruimels

makkelijk bereikbaar, te voet of auto, zeer vriendelijk personeel, prima onbijt

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kom in actie Fletcher want dit is een regelrechte aanfluiting
    • Tweepersoonskamer met Douche

hopeloos verouderde kamers, onderhoudstoestand van dit hotel is beneden de maat. Rokers staan buiten tegen jouw raam te roken. Personeel blijft vriendelijk maar wel tegen beter weten in. Voor een keten als Fletcher een regelrechte schande.

Zowel het avondeten als het ontbijt was prima in orde.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het was een fijn verblijf dat ontdekte ik des te meer omdat ik alleen kwam.

Ik vond de afvoer wat ruiken misschien is daar wat aan te doen. Zat op kamer 14

Ik werd heel hartelijk ontvangen. Fijne mensen werken in Het Fletcher Badhotel Ook werd met het serveren van eten met mijn tijd van vertrekken rekening gehouden.

Vergane glorie met een heel klein lichtpuntje
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Oud en uitgeleefde accomodatie Het is echt een jaren 70 hotel wat al 30 jaar geen facelift meer heeft gehad. Afgetrapte kamers, loshangende kabels en de deur van de badkamer hing volledig uit de sponning. na melding wel goed opgelost in andere kamer. Maar ook deze niet meer van deze tijd.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Fijn, voor ons was de omgeving niet nieuw, we hebben daar jaren om de hoek gewoond.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Voor ons viel niets tegen, vond het alleen jammer voor een ouder stel dat op de eerste verdieping verbleef, dat er geen lift aanwezig is. Ik zou dat ook expliciet vermelden bij de boekings informatie.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. De kamer die we hadden was ook prima.

Goed voor 1 nachtje
    • Driepersoonskamer met Douche

De uitstraling van het hotel, behang los, erg gedateerd...

Ontbijt was prima, bedden goed, maar hotel is erg gedateerd qua uitstraling. Privé parkeergelegenheid op loopafstand, voor ruimere auto’s erg lastig parkeren. Wij zijn zelf klemgezet doordat er iemand achter was gaan staan. Erg vervelend

• Beoordeeld op: 11 november 2017

volkomen tevreden
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij zijn er te kort voor geweest om een mening te geven.

Het ontbijt was zeer gevarieerd, veel keus, goede kwaliteit. Het personeel was correct. De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima om er een nacht te verblijven
    • Tweepersoonskamer met Douche

niets, wij hadden geen problemen hebt met gedateerde inrichting (jaren 70). Kan voor anderen een minpunt kunnen zijn. Was schoon en netjes op een punt na.... De vloerbedekking in restaurant mag wel een schoonmaakbeurt krijgen

Prima ontbijt Rustig Vriendelijk personeel

Kom hier niet meer terug...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gehorige kamer entree en toegang naar kamer niet erg fris, kamer erg verouderd. om 06:30 al borden gerammel ed., kamer zeer dicht bij keuken en restaurant, niet afgesloten middels deur ontbijt pas mogelijk ná 07:30. Ontbijtpakket valt erg tegen.

Voor een weekendje weg om uit te waaien aan zee met kinderen en hond is dit een goed hotel.
    • Driepersoonskamer met Douche

2 trappen om de kamer te bereiken, geen lift.

Alles was dichtbij, de winkelstraat, leuke restaurants en het strand. Vriendelijk personeel. Aparte lounge waar de hond mee mocht naar het ontbijt.

kamer is oke maar wel gedateerd verder zijn er alleen dure parkeerplekken 24 per dag betalen ,
    • Tweepersoonskamer met Bad

zie vorige antwoord, alles is verouderd versleten ,slecht in de verf en soms smerig vloerbedekking in restaurant

De ruimte was op zich goed alleen is het geheel aan een renovatie toe alles is oud en somskapot en slecht onderhouden , alles is gedateerd

leuk , goed mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

een waterkoker of iets van een koffie of thee kunt zetten , die was niet aanwezig , toch makkelijk als het er staat.

zeer vriendelijk personeel , het is iets aan de oude kant het hotel en meubels maar het is te doen, ontbijt was super !!! echt geweldig.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Plezierig, op loopafstand van zowel de winkels als het strand. Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kussens mogen wel wat steviger omdat het matras stevig is. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk. Misschien extra kussens in de kast?

Het ontbijt was prima verzorgd, de kamer was rustig - wat wellicht meer te maken had met de bezetting.

Noordwijk is heerlijk maar hier kom ik niet meer
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst was niet echt geweldig. Uitchecken wel. De kamer, erg klein. Weinig comfortabel. Kleine badkamer en wastafel in de kamer.. Oudbollige inrichting.

Ik had de verkeerde sleutel meegenomen en zonder morren kwam de nachtportier vanuit Noordwijkerhout ons (midden in de nacht) helpen. Super service

Een pension dat zich hotel noemt
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamer. Douche en toilet met de grootte van een kast. Wastafel op de kamer. Je kon elkaar niet passeren in de kamer. Vloerbedekking in de gangen van het hotel vol vlekken. Het rook er muf. Het liefst waren wij weer gelijk weggegaan. Ontbijt maakte een beetje goed. Nooit meer Fletcher.

Oké voor slapen en ontbijten en parkeren. Geen uitnodigende omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik vond het er slecht schoongemaakt, groezelig, vlekkerige gordijnen en muren. Achterstallig onderhoud. raam kon alleen dicht of open, klapstand werkte niet meer.

Ontbijt en bed waren heerlijk. En dat is in de basis waar je voor komt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Voor 1 nacht was het te doen, maar zou hier geen week willen verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer, kan niet fatsoenlijk op wc zitten, knieen tegen muurtje. Oudbollige locatie, mag wel een opknapbeurt krijgen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bedden waren goed. Ontbijt was in orde.

• Driepersoonskamer met Douche

Erg oud en niet hygienisch ogend interieur. Zand ip vloer bij binnenkomst. Te zachte bedden en bedden die te gemakkelijk verrijden v d olek. Geen hor. De verhouding prijs kwaliteit klopt totaal niet. Ik zou zo'n 50 euro voor een nacht meer passend vinden dan de 129 euro (114+15 belasting)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Verouderd hotel waar je niet graag verblijft.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het hotel is niet meer van deze tijd. Raam ging niet meer dicht, ongezellig, hokkerig, heel erg warm etc.

Het ontbijt was goed. Personeel vriendelijk. Douche ok.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

1 overnachting ivm dagje strand.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bediening en hygiëne kan beter. Ober sprak een gast aan op de vraag of de drank op de kamer gezet kon worden. Het antwoord was niet erg vriendelijk: dat is niet meer van deze tijd. Het hele hotel is niet meer van deze tijd. Tijd voor een renovatie. Alleen de dames bij de receptie waren vriendelijk.

Eenmalig
    • Tweepersoonskamer met Douche

De gedateerde kamers(eigenlijk alles wat aanwezig was op de lokatie) Geen tissue oo badkamer, geen föhn , geen koffie en thee voorziening,geen koelkastje We konden na 23 uur geen drinken meer krijgen

Het personeel!!Erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Op een prima locatie, maar verder een enorme tegenvaller qua interieur en voorzieningen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was ontzettend verouderd en de douchestraal was erg zwak. Het water liep niet goed weg. Receptie zag er heel treurig en bouwvallig uit.

Ontbijt en parkerengelegenheid vlakbij het hotel.