Beoordelingen over Fletcher Hotel Burgh Haamstede 4-sterren

Torenweg 1, 4328 JC Burgh Haamstede, Nederland

#9 van de 15 hotels in Burgh Haamstede

Ja!De kamer”suite” was zeer goed.
    • Suite met Balkon

Ja!De kamer”suite” was zeer goed.By warme dagen zou een aircotoestel en kleine frigo welkom zijn .Renovatie was voor ons nietnoodzakelijk maar was wel het onderwerp in gesprekken.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Jammer van het aanbevolen diner wat tegenviel, verder was alles naar wens en dus goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het menu/diner wat werd aanbevolen op de affiche bij de receptie viel enorm tegen: er lag zo weinig op je bord dat het beter onder de voorgerechten kan vallen. Was echt een domper. Wij besloten daarom zeker de volgende avond niet nog eens bij Fletcher het diner te gebruiken. Gemiste kans dus.

Het hotel is prachtig gelegen: op terras kon je de zweefvliegtuigen zien opstijgen van het naast gelegen vliegveld; ook in een mooie, rustige en zeer groene buurt; dicht bij strand en goede fietspaden.

Fantastisch tijd gehad, mooie complete kamer en een heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wat een nadeel was, was dat als je naar buiten wilde gaan, de auto's tot de deur waren geparkeerd, bij ons stond er een duitser, als hij zijn klep open deed zat hij tegen onze deur aan. Er was een zitje, maar daar kon je niet opzitten omdat de auto er stond. Een tip is misschien om een witte lijn te trekken tot hoever de auto's kunnen parkeren.

Wij waren heel blij met onze kamer op de begane grond, zodat we met onze hond door de deur zo naar buiten konden, echt ideaal! De kamer was ook gezellig, met de kast, tafels en het bankstel, heel huiselijk! De badkamer was lekker groot en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het was een korte maar goede vakantie; voor een herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren goed alleen er zaten schuren in de muren. het zou goed zijn als dit opgeknapt zou worden. Geeft een betere indruk

Het diner en het ontbijt was prima. We hebben goed geslapen. de duucheruimte was prima

Als uitval basis voor dagtrip Havendagen Zierikzee was het ideaal en een prettig,plezierig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bij het uitchecken wilde ik de 4 euro Toeristen belasting voldoen.Bij de Kamer sleutel in leveren en zonder mijn naam te vragen kreeg ik tot mijn verbazing een Kamer-rekening gepresenteerd van iemand anders. Mijn rekening had ik voordien via internet al voldaan bij www.Booking.com Maar ach het was zondag 10.50. en het blijft mensenwerk.

De rust en daar was ik voor gekomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is vreselijk oubollig, niet meer van deze tijd! De vloerbedekking beneden is smerig, alles is oud en soms gewoon verkleurd (zoals een föhn). De manager is totaal niet gastvrij, zit achter de receptie en staat niet op als je binnenkomt, kijkt je over zijn bril kijkend aan. Verdere personeel is vriendelijk en welwillend. De schoonmaak is redelijk. Alleen de wastafel is geen ene keer schoongemaakt terwijl ik er zat (van ma-vrijdag!!).

De rust en daar was ik voor gekomen.

We hebben een topweekend gehad in een mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Een likje verf op de wanden en nieuwe meubeltjes.

De ligging is perfect. Heel rustig en mooi gelegen. Kamers zijn groot en schoon. Ontbijt en eten in hotel is goed.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het was een beetje oud en de badkamer was echt op. Beschadigd en vies afvoer putje

Ik waardeerde dat de honden mee konden en zet rekenden maar 1. En kreeg gratis thee personeel erg aardig

Prima locatie en hebben het hier erg naar de zun gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Van een viersterrenrestaurant verwacht je een koelkastje en/of koffie/thee faciliteiten. Hiervan was geen sprake. Dat vonden we erg jammer. Meubilair is sleets en erg gedateerd.

Ontbijt is ruim voldoende. Geen verrassingen, dagelijks hetzelfde aanbod. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel. Verschoning beddengoed en handdoeken prima! Hygiëne is ook in orde. Mooie ruime kamer

Goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Prijs kwaliteit verhouding was niet goed Veel achterstallig onderhoud Vieze vloerbekleding Voor de prijs die we moesten betalen had ik zeker meer verwacht

Goed ontbijt

6,0
    de kamer was goed ontbijt was eenvoudig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

het hotel heeft wel een opknapbeurt nodig de kamer was schoon maar het hotel aan buitenkant smerig de vloeren in het hotel ook smerig slecht schoongemaakt.

de kamer was goed ontbijt was eenvoudig

De rust die er heerste.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het strand was iets verder weg dan we dachten, maar was zelfs lopend nog te doen.

De rust die er heerste. Daar hebben wij ontzettend veel van genoten!

De ligging en de grote kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Van een viersterrenhotel verwachten wij meer. B.v. Een waterkoker en wat thee en koffie op de kamer, een koelkastje.De prijs is exorbitant hoog voor het gebodene. Dit is niet wat wij van Fletcher verwachten.

De ligging en de grote kamer.

De locatie, het uitzicht vanuit de kamer, het ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De prijs kwaliteit verhouding. Geen Thermostaatknop in de badkamer Vlekken in de vloerbedekking. Zeer gedateerd. Verveloos. Scheur in de muur.

De locatie, het uitzicht vanuit de kamer, het ontbijt.

Lekker relaxen in de wind+zon op het terras met uitgebreid buffet ontbijt na goede nacht slaap
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Personeel kwam over alsof ze er niet zo'n zin in hadden. De uitleg bij aankomst was kortaf/onvolledig, ook na doorvragen bleef het ons onduidelijk wat er in de buurt te doen was, of er marktjes waren of wat de beste strandlocatie was. Verder geen probleem want dat konden we prima zelf uitzoeken maar vind het toch bij de service horen. Ook de dame die het ontbijtbuffet verzorgde was kortaf. Ach misschien gewoon de Zeeuwse instelling?

Uitgebreid buffet ontbijt op het terras met wijds uitzicht, rust van de locatie en ruime kamer: economy 2persoons met 2 bedden maar ruime badkamer en kamer inclusief kledingkast, bureau, bank, salontafel en tv. Goede bedden en openslaande deuren met reling.

6,0
    Gewoon goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel geeft een verouderde indruk, ontbijt was lekker maar vond de tasjes koffie nogal klein en er waren geen kannetjes voorradig zodat er veel heen en weer verloop was.

Het hotel ligt op een uitstekende locatie zowel voor strandgangers als voor fietsers

Leuk weekend gehad en lekker gegeten. Ook een goed ontbijt inclusief.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Over het algemeen waren de gezamenlijke ruimtes niet echt schoon. Wel was onze slaapkamer schoon. De douche was ook verouderd met kalkranden onderin! Vieze ramen, vliegen op de vensterbank, vieze deurranden zeker bij de entree. Balkon was ook achterstallig qua onderhoud. Verder vonden wij het interieur van de slaapkamer en de rest van het hotel (behalve restaurant en terras) duf en ouderwets. Somber. Daar kan best wel een moderne vrolijke sfeer aan worden gegeven. Er kan best hier en daar wat leuks gedaan worden met een leuke plant en moderner schilderij etc. Daarom vinden wij het geen 4 sterren waard eerder 3.

Locatie is super. Goed diner.

Ook dit adres kunnen we bijhouden voor een weekendje weg later. Prachtige ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We waren laat bij inchecken (tegenslag met fiets) en de ontvangst kon vriendelijker.

Ontbijt heerlijk, veel keuze. De kamer was groot, beetje vintage ingericht, maar met terras met uitkijk op duinen/natuurgebied. We kozen bij boeking een voordelige prijs voor een 3 gangen diner, best ok , met keuze. Rustig lang geslapen. Geen storing van verkeer. En het hotel lag echt op de LF1a Noorzeeroute, die wij volgden.

mooie,hete dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

alle kamers hadden vast tapijt wat ik in deze tijd niet begrijp en zeker niet toen ik vernam dat er ook honden toegelaten waren op de kamer.

het ontbijt terras met uitzicht

Redelijk/goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Verouderde inrichting en gehele hotel is 'afgeleefd' en niet goed onderhouden. Je merkt duidelijk een personeelstekort (na 16.00u receptie niet meer bemand en personeel restaurant moet dan inspringen. Zij kunnen je dan vaak niet helpen). Nu in het hoogseizoen vind ik dit niet klantvriendelijk. Balkonrekje mag ook wel eens worden schoongemaakt. Als je de kamerdeur openzet dan valt dit meteen op. Geen airco, warme kamers. Weinig haakjes of rekjes voor 't drogen van handdoeken en zwemkleding. Op terras uitgedroogde plantjes op tafel. Geen placemats of tafellaken indien buiten wordt gegeten. Terras mag ook opfrisbeurt gebruiken. Met een bezem erdoorheen helpt ook al! Kortom; niet op alle vlakken 4-sterren waardig.

Grote kamers, netjes en schoon. Goed ontbijt.

Fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Gedateerd ingericht Koffie en thee faciliteiten op de kamer, zouden fijn zijn.

Zeer schoon, ruime kamer Vriendelijk personeel Mooi uitzicht vanaf het terras op de duinen Ideaal hotel, ook als de hond mee gaat

ontstressend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De handdoeken werden toch verschoond, terwijl er een duidelijke richtlijn was, hoe je daarin kon besparen het muziekbandje gaf behoorlijk gedateerde muziek én was de volgende avond precies dezelfde

de rust: geen geluid om het hotel heen, geen geluid van andere gasten ín het hotel terwijl het hotel vol was. de ruimte: ruimte van de kamer en het heerlijke uitzicht vanaf het terras, waar je kon ontbijten. zeer vriendelijk personeel ook bij speciale vraag

Beslist geen 4 sterren hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het gedateerde meubilair, vloerbedekking met veel vieze plekken, kleine douche met slipgevaar, voor oudere personen( boven de 80 ) geen steunen in de douche. Diner met weinig keuze en naar verhouding duur.

De ruime kamer

Vergane glorie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Hotel.. Ooit een top-hotel geweest, nu.. vergane glorie ! Onkruid buiten op gelijkvloers groeit bijna tot in de kamer. Rondom het hotel veel onkruid. Ijskast stond nog vol met achtergelaten drank en eten van vorige bezoeker ! ! Dit kan niet ! Zeker geen 4****. Eerder een 2,5** hotel. Verouderd en dringend een opknap of verfrissingsbeurt nodig. Vloerbekleding zeker verwijderen.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Ruime kamer met goede bedden. Goede locatie met mooi uitzicht.

De locatie en het ontbijt waren fantastisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Alles is gedateerd er hing een urinelucht op onze kamer en na 23.00 moet je met je sleutel naar binnen en kan je niets meer te drinken krijgen. Een drankautomaat in de hal zou hiervoor een oplossing kunnen zijn.

De locatie en het ontbijt waren fantastisch

Prima ligging in een prachtige omgeving, maar hotel is geen 4 sterren waard.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Hotel is wat verouderd en het onderhoud is wat slordig. Kranen in badkamer zijn zeer moeilijk open en dicht te draaien en blijven bijgevolg druppen. Fietsenstalling in veel te klein. Fietsen staan gewoon buiten in de regen, onbeveiligd naast het gebouw. En enkele personeelsleden geven de indruk tegen hun zin te werken en zijn onverschillig tot onvriendelijk.

Geweldige ligging. Rustig, midden in de natuur. Ideaal vertrekpunt voor zowel fiets- als wandelroutes. Goede bedden. Grote badkamer met zowel douche als bad. Parking aan het hotel.

1. uitgebreid ontbijtbuffet
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

1. de kamers zijn samengesteld met een allerlei verschillende soorten meubels wat een rommelige indruk maakte. 2. de kamers waren gedateerd en nodig toe aan vervanging. De nodige slijtageplekken waren zichtbaar. 3. om 23.00 uur sluit het restaurant en kun je niet meer ergens gezellig blijven zitten. Overige kroegjes liggen niet direct op loopafstand.

1. uitgebreid ontbijtbuffet 2. prachtig vrij uitzicht vanaf het terras/restaurant 3. een hele rustige omgeving.

Omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Valt te verbeteren Fletcher Groep Beoordeling van Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede 3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie Fletcher Hotel Burgh Haamstede 1 juni 3 juni 2018 Confort tweepersoonskamer met bad ontbijt inbegrepen. 356€ Review. Aankomst rond 13.00 uur. Kamer pas te 14.00 te betrekken. Ontvangst vriendelijk gereserveerd. De lunch hebben wij daar de kamer natuurlijk niet gereed was in het restaurant genuttigd. Ondanks dat er geen gasten waren duurde het wat voor er het personeel ons bediende. Vriendelijk maar toch. Wij zijn wat anders gewend. Prima lunch met toch het gevoel wat is hier loos. zaak leeg, geen bediening op de vloer. De kamers niet klaar begrijpen wij. Na een beetje boodschappen doen in de het dorp. Ingeschreven. Kamer 34 Oordeel: Beetje stijl 80 Geeft niks mee maar plastic bekers in de badkamer. Achterstallig onderhoud slechts 2 handdoeken in de badkamer. Kamer 2 zitsbank bij de secondhand niet zou misstaan. Geheel renovatie zou gezien hotel zeer aan te bevelen zijn. Diner per 1 juni 20018 nieuw ribeye de fletcher aanbeveling. De dame maitre gaf aan dat dit vorige keer was. Werd later recht gezet. 2 juni op de kaart. We zijn geen zeuren. Dan morgen maar. De service verder prima de keuken is niet de top maar voor Burgh niet verkeerd. Er moet veel gebeuren wil dit hotel weer een echt hotel worden. Ingeslapen, inboedel kan zo bij de kringloop. Entree verveloos. Restaurant lekkage plafond. Dit hotel verdient Fletcher naam niet.

Omgeving

verdienen wij niet vaker z`n korte vacantie 1x per maand bv.

alles oké

het was geweldig! aardig personeel en een schitterende locatie! bij fletcher is het ontbijt altijd goed, ook hebben wij heel goed geslapen op fijne bedden!

Verblijf was prima. Bedden waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De stoelen in het restaurant. Zitten niet goed voor oudere

Ontbijt was goed. De kamers een beetje oudbollig. hotel is wel aan je opknapbeurt toe ofwel een renovatie.

Het was goed, maar had beter kunnen zijn...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Interieur van de kamer was erg gedateert. Restaurant is ook aan opknapbeurt beurt toe (zeker het plafond ) Stoelen kunnen niet onder de tafel geschoven worden ( erg oncomfortabel voor kleine mensen )

Ontbijt was prima, grote van de kamer was ook prima..!!

We hebben genoten van zowel kamer/ontbijt als van het diner
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er mankeerde het een en ander, stoffen bank met draadjes, stop bad was los van ketting, onder het bed aan het hoofdeind stof , laatje van nachtkastje kruimels, en slot kastdeur hing los. Uitzicht op de fietsenstalling.

De kamer is groot maar gedateerd.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ontspanning vlakbij het strand op zeer rustige locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Inventaris is zwaar achterhaald. Buitenterras niet schoon. Meubilair vol spinnenwebben. Bij vier sterren verwacht je zoiets niet.

Vriendelijkheid personeel. Kwaliteit diner

De score blijkt gemiddeld een 5 te zijn....dat klopt niet voor ons gevoel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer en badkamer..behalve de matrassen is alles aan renovatie en vervanging onderhevig Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard! 2.8 zou beter zijn.

we hebben genoten en komen graag terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

de afstand naar het strand viel tegen en de wifi was wisselvallig

we hadden een hele mooie en ruime kamer met een luxe badkamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker

matig, zal dit hotel nooit meer boeken !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn gedateerd, vloerbedekking vies, 2-persoons bankstel was versleten, onder bankstel lag van alles (kruimels ed.) . Kregen 1 dag 2 kleine handdoeken (voor 2 personen !) 1 dag zelfs helemaal geen schone handdoeken. Sommige personeelsleden waren niet enthousiast/vrolijk. Op een vraag van mij kreeg ik een erg kortgebonden antwoord.

bed is was prima ! ontbijt ook niet over te klagen

Zeer slecht hotel en zeer slecht georganiseerd personeel beleid!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Alles, personeel, de kamer was bar en boos! Vieze muren met overal vlekken en kalk wat naar beneden kwam, deur van balkonnetje kon niet open van viezigheid, gorre vloerbedekking, gaten in de handdoek, dode vlieg aan t plafond, kringen van fles van vorige huurde stond nog op de rand van t bad.

Het ontbijt was perfect!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het parkeren!! Bij onze aankomst was er geen parkeerplaats!! Weer teruggereden naar het dorp, en bij terugkomst nog steeds geen parkeerplaats! Alleen de invalide plaats was nog vrij omdat er geen invalide aanwezig was vlg de balie. Hier de auto zover mogelijk naar links geplaatst, zodat mocht het nodig zijn er een invalide kon parkeren! Hint: Plaats een parkeerbord met de tekst: "Alleen parkeren toegestaan voor hotelgasten".

Het ontbijt was perfect! De kamer gedateerd maar schoon evenals de bedden en de badkamer. We hebben heerlijk geslapen mede omdat de locatie in het buitengebied ligt heerlijk superstil!

Zeer rustig gelegen hotel,dichtbij zee en een goeie prijs-kwaliteit,een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk,zeer veel variatie in het aanbod. Het avondeten was zeer smaakvol,keuze op de kaart mag iets uitgebreider. Ligging van het hotel zeer goed en rustig gelegen. We hebben echt genoten van ons weekend.

Prima locatie, gedateerd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er zat een kuil in het bed. Bank was helemaal versleten. Tegels defect in de badkamer. Ophangbandjes van de gordijnen waren helemaal versleten. Vloerbedekking was vies. Weinig variatie in het ontbijt. (b.v. geen volkoren bruin brood.)Services bij de balie tijdens ontvangst was erg onpersoonlijk. We vroegen ons af hoe de kwalificatie 4 sterren tot stand is gekomen.

De locatie was prima. Kamer was schoon.

Perfect Hotel met een centrale ligging in Zeeland,kom zeker weer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het avond eten was viel erg tegen,ik had een Schnitzel besteld en het leek op een gepaneerd biervilltje.....nee ik was er niet blij mee.

Personeel is erg vriendelijk,de kamer was schoon en had een rustige ligging en het ontbijt was perfect.

Altijd een fijn hotel om te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Altijd een fijn hotel om te verblijven. Rustig en prachtige ligging. Prima kamers en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt buffer zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Met mooi weer en een prima locatie hebben we genoten van rust en omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

vieze wc borstel waar de ontlasting nog aan zat. Daarnaast stonden ineens gasten bij ons op de kamer. Hier maakt Fletcher een slechte beurt

Ligging van het hotel

Je doet het voor de ligging en een bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn toe aan vernieuwing. 2 Personeelsleden konden niet fatsoenlijk met klanten omgaan. Op vrijdag (mooi weer) 179 euro p/n betaald. Op maandag (slechter weer) was de prijs 45 euro p/n.

De ligging van het hotel.

geweldig !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Iets te weinig parkeerruimte: bij terugkomst in de avond moest er buiten het parkeerterrein naar een plekje gezocht worden.

De kamer met het uitzicht en het mooie weer.

Verblijf was heerlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kranen in de douche en bad moeten vervangen worden door thermo kranen. De kamers mogen wel geüpdate worden moderner frisser uiterlijk.

Ontbijt was erg lekker. Ook het 3 gangen menu was lekker.

Voor herhaling vatbaar. Alles was naar wens.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Misschien een douchemuts voorzien in de badkamer. Het meubilair is wel aan vernieuwing toe.

Vriendelijk personeel, een ruime kamer en een ruime badkamer. Goede bedden. Heerlijk ontbijtbuffet met uitgebreide keuze. Schitterende locatie, mooie natuur. Goed startpunt voor fietstochtjes. Fijn dat geze!schapsspelletjes kan spelen in de lounge.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Gastvrij personeel in een mooie omgeving in een grote geantidaterde kamer , die niet schoon was.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het interieur was zeer geantidateerd, had al lang aangepast moeten zijn aan 2018. De vaste vloerbedekking had meerdere niet verwijderde vlekken . In nachtkastje zaten chopskruimels. Geen waterkoket of andere mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer.

Gastvrije opstelling van het personeel Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 april 2018

ontbijt was prima,personeel doet zijn best maar een paar...

het regende binnen i.h.restaurant 2e paasdag

ontbijt was prima,personeel doet zijn best maar een paar mensen meer zou wenselijk zijn.hotel moet dringend gerenoveerd worden

Was mijn tweede keer hier, komt ook nog wel een derde keer. Mits....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Helaas dit keer het diner wat minder. Bordje terug gestuurd, weer gekregen...en eigenlijk was het nog niet goed. Vanwege een zakelijke afspraak in de avond heb ik het er maar bij gelaten...wilde graag gauw nog iets eten. Eerlijkheidshalve wil ik vermelden dat tijdens mijn vorige verblijf het diner wel goed was.

De prijs / kwaliteit verhouding was correct. Hoop dat men dit vast houdt. Voor hogere prijs kies ik een andere locatie. Wederom complimenten aan Frau Heike voor haar klantgerichtheid bij de receptie.

Dat kan beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Prijs/kwaliteit (zoals je eigenlijk niet zou verwachten bij een 4-sterren hotel) valt enigszins tegen. De 2 woorden - namelijk: ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd - die bij alle volgende zaken steeds te binnen schoten, waren: personeel, diner, aankleding en gastvrijheid. Bij het ontbreken van warm water werd bijv. geen melding gedaan, bij het afrekenen/uitchecken geen vraag naar ons verblijf/tot ziens, en er was niet een bijzonder gastvrije bediening in de lounge: of we het zelf wilden meenemen van de bar. Waar is eigenlijk die gastvrije barman van de laatste 10 jaar gebleven? Het meest gastvrije personeel was de klusjesman. Dit is geen vooruitgang.

Vanuit het hotel zie je het duinlandschap van Schouwen-Duiveland en loop je zo de natuur in. In de zomer is het heel leuk de zweefvliegtuigen te zien stijgen en landen. De kamers en zeker het restaurant zijn zo gesitueerd, dat je rechtstreeks zicht hebt op de omliggende natuur. De kamers met badkamer zijn erg basic en wat gedateerd, maar comfortabel, schoon en ruim. Het ontbijtbuffet voldoet voor een goed begin van de dag.

Voor ons was het geweldig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De parkeerplaatsen waren zaterdagavond bij terugkomst allemaal vol. Dat was heel jammer!!!

Het ontbijt was inderdaad heerlijk. De kamers waren prima, alhoewel wat gedateerd, maar voor ons maakte dat niet uit.

Zeer geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Gezien de kamerprijs viel er mij niets tegen.

Ruime kamer, ook al was de inrichting eenvoudig en tamelijk gedateerd. Machtig vergezicht vanuit het restaurant. Ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

vast tapijt , geen wandel en fietskaarten te verkrijgen in het hotel

omgeving, uitzicht in restaurant, ruime kamer, ongelooflijk mooie wandel en fietsparcours

Fijn hotel om enkele ontspannende dagen door te brengen. We komen zeker nog eens terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Hoewel de kamer heel ruim was en heel handig in verband met in en uit lopen met de hond, was het uitzicht op de schuur van de achterburen niet mooi. Nu was het winter, maar in voorjaar of zomer is een beter utizicht aantrekkelijker.

Heerlijk ontbijt! Heel fijn dat de hond mee mocht. Prachtige ligging in mooi wandelgebied. De vele herten tijdens de vroege ochtendwandeling! Schitterend!!! Mooi uitzicht aan het raam tijdens ontbijt.

Op de ontbijtzaal ervaring na een zorgeloos verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Eerste ochtend ontbijt probleemloos. Tweede ochtend minder goed. Twee andere dames aanwezig. Ik neem plaats aan een tafeltje en uit het niets wordt gevraagd met hoeveel personen ik ben. Of ik een kleinere tafel wil nemen in een leeg restaurant. Mijn advies; ontvang de gasten bij binnenkomst en wijs ze direct naar een tafel, ga niet met z'n tweetjes staan kletsen bij de bar. Als de gasten al plaats genomen hebben en dan gaan klieren...dat is niet klant gericht en ook niet gastvrij.

Fijne ontvangst bij de receptie ( vielen dank Frau Heike en meneer waar ik de naam niet meer van weet ) Ook het wisselen van kamer ging soepel. Voldoende keuze bij het ontbijt. Goede vriendelijke kok, lekker gegeten. Een beetje extra stamppot was ook geen probleem.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goed voor nachtje bij bezoek aan provincie Zeeland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Hotelgebouw is outdated en behoeft modernisering. Uitzicht vanuit kamer op binnenpleintje.

Grote kamer, vrij parkeren voor de deur. Niet ver van de duinen. Mooi uitzicht vanuit eetzaal op zweefvliegveld. Zeer goed en ruim ontbijt. Fantastisch wildmenu met goede wijnen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Gastronomisch onthaasten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen mogelijkheid tot betalen bij uitchecken. Ontbijt is laat, graag voor 6:30; dan heb je nog wat aan je dag. Diner viel tegen; moeilijke kaart.

Ruime, rustige, schone kamer. Vriendelijk personeel. Onthaast locatie.

Kamer was prima

Het weer 😀

Kamer was prima Eten was goed. Ylonka van de receptie is een topper! Heeft ons over de streep getrokken om tegen een gunstig tarief to komen dineren. Hulde!! Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima verblijf in een prachtige omgeving!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Om ons aan te melden leek het zo leuk om gewoon het hotel te bellen. Dat kostte wat problemen (mannelijke receptionist) omdat ik een aantal arrangementen had gezien van tevoren, maar niet meer wist waar ik dat had gezien! Uiteindelijk heb ik toch die leuke aanbiedingen ontvangen! De dame bij het uitchecken was zeer vriendelijk!

Prima verzorgd ontbijt, mooi uitzicht bij het ontbijt. Wij komen er wonen per 29 januari en vanaf de 15e onze sleutel van het huis in Nieuw-Haamstede ontvangen. Met onze dochter, partner, zus en zwager hebben we zodoende een aantal nachten bij jullie doorgebracht! Overdag werd er geklust!!!!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hotel, goed uitgangspunt om te wandelen en fietsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was wat gedateerd. Vlekken in tapijt, kapotte gordijnbanden.

Grote kamer met bad. Dicht bij het strand. Vriendelijk personeel. Eigen sauna. Fietsen te huur: worden dit voorjaar vervangen. Heerlijk ontbijt. Mooi uitzicht op zweefvliegveld vanuit het restaurant.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

zeer goe
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

badkamer is nog goed, maar douchekop was een beetje slap.

wij waren voor een begrafenis in Zeeland en we voelden ons thuis hier door de persoonlijke bediening en meeleven

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Spijtige ervaring na 2x wel goede overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamers beneden dringend opknapbeurt nodig. Sterke geurhinder konden niet in de kamer blijven zonder raam open te zetten. Bleek gekend probleem te zijn. Andere kleine tekortkomingen. Hebben thuis direct alles in de was moeten steken om geur weg te krijgen

Fijn verblijf gehad. Maar blijf aan jullie service denken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Duidelijk te merken dat er gewerkt moet worden met een te minimale bezetting. Dit is geen service. Konden sommige vragen niet beantwoorden. Dit lag zeker niet aan het personeel. Respect voor het personeel dat onder deze omstandigheden moet werken.

Ruime kamers, goed restaurant. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

een gevarieerd ontbijt, een prachtige winterse duinenwandeling en als afsluiter een warm bad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De ontvangst was niet van harte, vermoedelijk had de man een slechte dag. De andere personeelsleden waren wel vriendelijk.

Zalig om 's morgens wakker te worden en te kunnen genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. Enkel jammer dat een warme chocolademelk niet inbegrepen is in de prijs maar dat was snel opgelost met een doosje chocoladekorreltjes van het buffet ;) Het hotel is erg rustig gelegen met gratis parkeergelegenheid. Wie houdt van de zee en hoge duinen komt hier zeker aan zijn trekken. Een ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen door de natuur. De kamer was ruim en voorzien van een tweepersoonsbed, een kleerkast, een bureautje, een tweezit, een salontafeltje, een tv en een moderne badkamer met zowel bad als douche. Voor de sauna moet je tegenwoordig jammer genoeg bijbetalen en de fitness is buiten gebruik als iemand de sauna heeft gereserveerd.

Een fijn verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Helaas geen tafel voor ons op oud en nieuw avond ( alleen reservering ruim tevoren mogelijk) , weinig keus in menu en meer rekening houden met vegetariër

Diervriendelijk hotel en aardig personeel

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar voor deze prijs met zo'n oubollige kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamerinrichting is absoluut niet meer van deze tijd.Slechte kranen.Haar in de wastafel.Deze kamer was veel te duur.een slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Het verblijf was prima.
    • Suite met Balkon

Hotel is verouderd en is duidelijk aan renovatie toe. Onze kamer was zeer gedateerd ingericht.

Prima ontbijt, ook het diner was goed. Vriendelijk personeel in het restaurant.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Locatie is perfect!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er mag wel een likje verf tegen aan hier en daar maar verder zou ik het niet weten!

Locatie is perfect! Mooi rustig en relaxed! Lekker ontbijt heerlijk geslapen met alle rust om ons heen! Vriendelijk personeel en een lekker lounge waar je heerlijk koffie kunt drinken of een wijntje drinken!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Eenvoudig gedateerde inrichting. Douchegordijn in douche. Geen 4 sterren waard in vergelijking tot andere hotels, maar een goede 3.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging, rust, duinen, strand, heerlijk. Bed was goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima voor een weekendje rust zoeken en van natuur genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Inrichting kamer wat ouderwets en versleten. Jammer dat het handige kaartje van het wandelgebied was uitverkocht.

Fantastische ligging in duingebied, ruime kamers, goed restaurant, leuk dorpje Haamstede in nabijheid.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

we hebben genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het plafond in de eetzaal zag er niet uit en zo waren er meer dingen die aan vernieuwing toe zijn. Gelukkig was alles wel heel schoon waardoor je hier wel doorheen kan kijken. Des al niet te min mag er wel wat gerenoveerd worden

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

fijn verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Stevige beker bij de wastafel. En een senseo apparaat /waterkoker op de kamer hadden we wel prettig gevonden . En een kleine koeler.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. De hotelkamer was wat warm, wel heerlijk ruim. Maar al met al vonden wij het een prima hotel(kamer)

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het hele hotel is wat gedateerd. Het kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Grote kamers, vriendelijk personeel, eten in restaurant uitstekend en prima ontbijt.

prettige en ruime kamer hadden een fijne week
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

dat we geen broodje mee mochten nemen voor tussen de middag,het werd ons onvriendelijk meegedeeld.

goed ontbijt en mooie ruime kamer met goed bed en zitje