Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant de Dikke van Dale 4-sterren

St. Annastraat 46, 4524 JE Sluis, Nederland

#5 van de 8 hotels in Sluis

1. De ruimte van de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

1. De maaltijd (diner / Bistro). Beperkte keuze. 2. Personeel leek de gasten die op het terras zaten te dineren te vergeten. 3. De douche voorziening. In bad douche gaat nog wel maar dat ik met één hand de douche moest vasthouden om onder de straal te kunnen staan vond ik armoedig.

1. De ruimte van de kamer. 3. De vriendelijke receptioniste. 2. De mogelijkheid om de auto onder dak te parkeren.

Toch tevreden ondanks vele trappen en beetje onduidelijke uitleg over de liften moeder 92 jaar
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

Geen frigo, geen waterkoker , geen stopcontact in badkamer ( scheerapp.) jammer. Onvoldoende verlichting in badkamer. Kamer 303.

de ligging de gehele accomodaties alles netjes proper

Goede bedden, vriendelijk personeel.
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Rond 09:00 uur in de ochtend gaan ontbijten. Ontbijt was van 07:30 tot 10:30. Tot onze spijt was veel van het ontbijt buffet al op. En werd dit ook niet bij gevuld. Jammer! Op onze badkamer rook het naar riolering. Dit ook door gegeven aan het personeel. Het intrieur kan wel een upgrade gebruiken. Veel on af gewerkte dingen.

De bedden lagen lekker! En vriendelijk personeel!

Lekker ontspannen en fantastisch kontakt met het personel. Gezellig , en we voelden ons op ons gemak
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Onderbezetting personeel , vooral tijdens ontbijt , maar de mensen liepen zich wel de benen uit het lijf. Iedereen deed meerdere werkzaamheden. Personeel werd dringend gevraagd , maar op dit moment v/h jaar niet te krijgen .

Ontbijt was prima verder , behalve de aanvullingen liepen wat traag. Oorzaak te weinig mensen . Op allerlei manieren trachtte men toch dit goed te doen. Zelfs werd geholpen door iemand van het management.

Goed , een mooie 3 daagse fietsvakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt werd niet snel bijgevuld. Vooral spek en eieren waren meestal op.

De ligging is zeer goed en ideaal om te fietsen, gratis ruime parking en dicht bij het centrum.

we hadden geen kanaalverbinding televisietoestel VRT en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

we hadden geen kanaalverbinding televisietoestel VRT en Canvas. We hebben dit 2x gevraagd om dit te regelen, maar kregen geen resultaat. Ofwel niet naar geluisterd of niet naar gekeken. Met wedstrijden rode duivels was dit spijtig.

Een mooi oud en statig pand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was niet goed. Rommelig, in een overigens prachtige ontbijtruimte. Karig beleg, niet voldoende en op tijd aangevuld.

Een mooi oud en statig pand.

Goed voor één nachtje en het stadje zelf maakt alles goed. Ligging en parking top !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer was groot maar weinig comfortabel en slechts 2 (bad)handoeken beschikbaar. Nachtgeruis van waar dan ook (airco - afzuigsysteem - watergeruis ???)

Degelijk ontbijt maar geen hoogvlieger. Boterhamsmeersels uit kleine potjes: zoals altijd matige kwaliteit. Drukte in ontbijtzaal (lawaaierig).

Personeel zeer vriendelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer onder het dak! Het stuk schuine muur was niet comfortabel! 's Middags een kleinigheidje besteld om te eten maar zeer lang moeten wachten... !

Personeel zeer vriendelijk! Zeer lekker en uitgebreid ontbijt!

Het ontbijt was redelijk alleen er was slechts 1 persoon om...
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was krap en niet schoon. De badkamer was op het oog schoon maar toch schimmel naden aanwezig. Het ergste is dat blijkbaar alle spiegels in het hotel van rookglas zijn, bovendien boven de wastafelspiegel alleen een zwak lampje ( het enige lampje in de badkamer) Dames, zelf spiegel en verlichting meenemen!

Het ontbijt was redelijk alleen er was slechts 1 persoon om te bedienen, dus een tip, vroeg ontbijten anders is alles op.

• Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Te weinig personeel,niemand aanwezig in de brasserie ,het eten in het restaurant was ook zeer matig. Tv hing op de verkeerde muur ,waardoor tv kijken zeer lastig was.

Mooi gebouw aan de buitenkant

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het eten , en ook op zaterdag kon er geen gebruik gemaakt worden van de bar of de bistro voor 21.00uur. Dus geen avond eten in het hotel die avond.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Komen wel nog eens terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt. We waren om 9 uur aan het ontbijt en er ontbrak heel wat beleg. Het duurde heel lang voor het broodbeleg, de eieren en spek aangevuld werden. We waren al klaar met eten .

Ruime kamer, parkeergarage was super.

.Ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Juist de aanbieding van het diner is wat verwarrend, wij krijgen een telefoontje dat men ons een diner aanbied, en op het moment zelf waren we nog altijd menens dat dit gratis was, want zelf bij de receptie tijdens onze reservatie is nooit over een prijs sprake geweest. Dus tijdens de afrekening bij ons vertrek stellen wij vast dat het moet betaald worden. Dit is feitelijk maar normaal maar de manier waarop de aanbieding gebeurde was toch verwarrend. En dan vond ik ook de totaal prijs van het diner nog al aan de hoge kant

.Ligging.

Voor een kort verblijf een prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden geen koffie- en theefaciliteiten en geen minibar op de kamer. En het was niet mogelijk om de verlichting in de badkamer te versterken

Lekkere bedden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt. 9.15 uur in de ontbijtzaal. Nagenoeg alles was op. Na enige tijd werd matig aangevuld. Personeelslid reageerde kribbig op vragen van gasten hierover.

Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

was goed, doch had meer verwacht voor de prijs

alles voelt donker en grauw aan, komt de indruk niet ten goede. prijs kwaliteits verhouding negatief ( ook voor restaurant)

mooi pand, goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Pico bello en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

Een beetje teveel en te laat avondlawaai vanop buitenterras ( er zat een grote groep, maar dan zeker zou hierop attentie moeten gevraagd worden). Voor de rest niets aan te merken.

waren in een 3persoonskamer (nr 114) en was voldoende ruim met grote en propere badkamer. We vroegen ons alleen af waarom ze die hoek van de douche (die op de badrand staat) niet een 20cm langer hebben gemaakt, zodat de vloer niet nat werd. Goede ontvangst en uitstekend ontbijt dat goed werd bijgevuld. 5 min tevoet naar centrum. Perfect vertrekpunt voor mooie fiets of wandelroutes in de omgeving.

Zeer.
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Buiten op stoep moeten roken, rookpaal was vol. Had de neiging de stoep even te moeten vegen. Poep van vogels als kunstwerk op auto , volgende keer parkeer ik alleen in garage!

Zeer.mooie kamer.

Tot gauw.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er was geen frigo in de kamer.

Mooi hotel in een vroeger klooster, ruime parking, huurfietsen en dicht bij centrum sluis. Zeer lekker uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere koffie. Licht in badkamer was wat zwakjes maar voor de rest alles top.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt, toestand van de kamer, bistro(veel te harde muziek), bediening( in de bistro een dame die er zeer onverzorgd uitzag en de gasten onverschillig benaderde), in de bevestiging lazen wij dat wij een ruime kamer hadden toegewezen gekregen: kamer was klein met een badkamer waar je niet eens je toiletspullen kwijt kunt. Na reclame andere kamer gekregen. Wel groter maar echt comfortabel?!!

Kamers zijn niet geweldig!! ontbijt was uitermate karig!! Hotel is slecht onderhouden, te weinig personeel. Met wat meer interesse om het de gast naar de zin te maken qua accomodatie zou het een andere uitstraling hebben.

Mooi hotel ,maar heeft een opknapbeurt nodig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het is eigenlijk geen 4 sterren waard. Er is heel wat opknapwerk nodig. Het behangpapier dat los komt in de gangen,het tapijt in de gangen. Het ontbijt was goed,maar er waren verschillende zaken op die zouden moeten bijgevuld worden.Spijtig dat de broodjes afgebakken waren. Maar wij waren toch te vreden.

We hadden een luxe kamer en het was een mooie propere kamer. Fijn dat men fietsen kan huren.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamer, badkamer en parkeergarage was prima ook een goede...
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

Bij het eten s'avonds hebben we bijna 2 h moeten wachten en was de soep van een reisgezel juist niet koud, we bestelde met 2 personen hetzelfde nagerecht maar er was er maar een. De volgende dag bij het ontbijt ging een reisgezel een tweede tas koffie halen maar er was geen koffiemelk meer ze melde het aan de dienster en deze zij er is er geen meer drink hem maar zwart, en wij waren niet de enige personen die zo lang moesten wachten er waren mensen die het ons kwamen vertellen dat zij al meer dan 2 h aan het wachten waren. Misschien was de reden personeels tekort want buiten stond er een bord 'personeel gevraagd per direct'

De kamer, badkamer en parkeergarage was prima ook een goede fietsstalling

Heel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het enige wat ons tegen viel de badkamer. en dan bedoel ik de spiegel en de verlichting boven de spiegel. De lampen waren te donker.

HET ONBIJT WAS PRIMA.

Niet voor herhaling !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wij hadden op maandag gevraagd of er 1 nacht extra kon bijgeboekt worden, geen probleem. Dinsdag moesten we van de kamer . We "mochten "de invalidenkamer nemen. We hebben ingepakt ! Ons diner 's avonds was uitermate karig, één meisje voor de bediening van 22 mensen !

Het ontbijt was matig...vieze roereieren, slechts één rozijnensneetje, alles slecht aangevuld. Beleefd , niet echt vriendelijk.

prima hotel op een fijne locatie ten opzichte van de stad Sluis en omgeving .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Toen wij er verbleven in het hotel was de lift buiten gebruik . Dit was onhandig om de koffer de trap op te krijgen. Maar we kregen een andere mooie kamer op de eerste etage toegewezen en we werden geholpen met de koffer de trap op te krijgen . Dus is dit goed voor ons opgelost .

Prima kamer . Schoon , mooie badkamer , goed bed en prima kast voor de kleding . Ontbijt was goed .

Kan beter!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Temperatuursverschillen in de locatie: slaapkamer veel te warm, ontbijtruimte zeer fris. Kapotte lift, te weinig personeel.

Aanwezige personeel zeer vriendelijk ondanks problemen.

Via booking.com de slechtste kamers.

Geboekt voor een groepje van 10 fietsers. De kamers waren piepklein. De kleinste kinderkamers werden ook als volwaardige kamer verhuurd aan volle prijs. Tussendeuren (kamer naar kinderkamer) NIET afgesloten zodat de ene kamer zonder problemen (en dus ook zonder privacy) in de andere kamer kon. Heel donkere kamers en badkamers. Zo duister dat zelf scheren een probleem is. Het is duidelijk dat de klanten die via BOOKING.com boekten, de allerslechtste kamers toegewezen kregen. Bij maaltijd in het (kelder-)restaurant voor het gemak van het énig personeelslid verplicht 1 gezamelijke rekening. OK. Echter niet mogelijk dan om het totale bedrag verdeeld (door de klanten) "op de kamer" te zetten omdat het Fletcher dan niet kon optekenen wat en hoeveel per kamer werd verbruikt. Eis aan de klant was om de hele rekening op één kamer te zetten en na weigering de eis per kamer (?) op te tekenen wat verbruikt werd in detail (?) Na weigering hebben ze dan toch hun administratieve oplossing gevonden na eerst een uur (!) discussie aan de receptie. Voor het "gemak" van het (hardwerkende maar onderbezet) personeel en het hotel gaat men dus duidelijk heel ver bij Fletcher, voor de klanten duidelijk heel wat minder ver. Was wel eens anders daar in de Dikke van Daele. Jammer. Daarom tip : vermijd restaurant en kelder-bar in het hotel. In Sluis prima restaurants en gelaghuizen te vinden.

Ontbijt was in orde. Personeel vriendelijk en gedreven (maar onderbezet, zeker in de kelder-bar).

Prijs kwaliteit - tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Toegang naar het terras op de kamer (heel moeilijk) - terras niet onderhouden. het ontbijt was lekker maar niemand van het personeel aanwezig om u wegwijs te maken bij de apparaten - koffie , warme melk - thée Sauna, was niet voorverwarmd. een kwartiertje gewacht (was het er nog koud) Vertrokken, moest zelfs dan 15 minuten voor het verblijf in de sauna betalen??????????? Wifi werkte slecht, geen veiligheid voorzien.

Kamer was proper niets op aan te maken - ontbijt was lekker Bar - Restaurant - heel tof personeel - niets op aan te merken.

heerlijk verblijf in mooie locatie. niet gaan eten daar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

bediening restaurant was slecht. anderhalf uur gewacht op voorgerecht en pas gekregen na dreiging weg te gaan. eten was slecht vroeg om medium biefstuk maar kreeg praktisch rauwe biefstuk met een beetje slappe sla en friet. Er was 1 serveerster voor alles die het niet aankon. slechte verlichting op kamer en zeker badkamer. jammer ook dat er geen glazen stonden maar 2 papieren bekertjes.

mooi gebouw, grote kamer. prachtige ligging vlak bij centrum.

Prima hotel.
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

's avonds te weinig personeel in bar. Half uur wachten op een drankje, tweede avond vertrokken zonder drankje. Weinig uitgebreide bierkaart.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime en nette kamers. Heel goede huurfietsen. Heel uitgebreid ontbijt.

Op wandelafstand van het centrum, parking voor auto en...
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Afzuiging in de badkamer maakte veel lawaai, geen frigo op de kamer, welkomsdrank zelf moeten vragen, dinner duurde veel te lang, k

Op wandelafstand van het centrum, parking voor auto en fietsen

Een aanrader

ijskastje ontbrak

Kamers ruim en voldoende licht, goed bed, ruime badkamer, proper, prima parking, dicht bij centrum, mooie fietsuitstappen mogelijk, prima ontbijt.

Het verblijf voldeed aan onze verwachtingen met uitstekende ligging en parkeermogelijkheden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bij het inchecken was er maar 1 personeelslid verantwoordelijk, daardoor hebben we 25 minuten moeten wachten.

We mochten uren op voorhand en na de check-out gebruik maken van de garage faciliteiten.

Heel fijn, tot de volgende keer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden gehoopt 's avonds nog iets kleins te kunnen eten in de gezellige bar, maar spijtig genoeg was die voor een privé feest afgehuurd.

Mooie prijs-kwaliteit verhouding, heel lekker ontbijt. Waren hier al voor de 4de keer, dus ontevreden klanten komen niet terug... :-)

het was een hele fijne uitstap met ons gezin, partner, zoon en schoondochter
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

3 personen aan de balie voor ontvangst en we hadden het gevoel dat we hun stoorde, en s'avonds in de bar kreeg 1 persoon het niet gedaan ?

zeker de ligging, en de parking

prima voor een nacht, niet voor een hele week..
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen extra kussens op kamer, maar twee handdoeken, slechte kwaliteit zeep, kleine pedaalemmer

ligging hotel ten opzichte van de stad, gratis parkeerruimte

Echt een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hebben verder geen klachten.

We hebben het echt naar onze zin gehad, heerlijk geslapen en het ontbijt was prima, leuk dorpje en we hebben fijn gefietst en gewandeld.

prima voor 1 nacht, te duur voor slecht georganiseerd ontbijt. Ontbijt was wel lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

het verblijf was prima; jammer dat het ontbijt niet goed georganiseerd was, broodjes, fruit, yoghurt, gebakken ei en spek waren niet aangevuld op tijd dat het druk was rond 09.30 09.45 uur op zondagochtend. Ten tijden van het einde van het ontbijt was alles aangevuld,, jammer. De kok rende door het restaurant; hij bedoelde het goed maar de jongen heeft begeleiding nodig. Je gaat niet gehaast en rennend door de ontbijtzaal waar gasten verblijven die een weekendje willen genieten. de tafeltjes stonden vol met vuil servies en werden niet op tijd schoongemaakt.

De algemene presentatie van het gebouw

• Beoordeeld op: 26 april 2018

de koffie in het cafe bar was niet lekker de koffie bij het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de koffie in het cafe bar was niet lekker de koffie bij het ontbijt wel. We waren te vroeg op de aankomstdag en hebben met de fiets rondgefietst voordat we definitief in konden checken . We mochten de auto laten staan dat was natuurlijk heel fijn. maar met terugkomst zat de auto vol met vogelpoep. daar kunnen jullie niks aan doen natuurlijk. maar we moesten wel de auto schoonmaken. Dat was jammer.

Ruime kamer voldoende keuze bij ontbijt vriendelijk...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het geknoei van het personeel in de bar waren daar tijdens ons verblijf niet geweest maar kregen bij het uitchecken wel een rekening gepresenteerd

Ruime kamer voldoende keuze bij ontbijt vriendelijk personeel

Al met al een prima verblijf.

WiFi, regelmatig uitgevallen. Niet altijd duidelijk wie gereserveerd had. Geen bevestiging van reservering gekregen bijv. Tafel diner! De rol van bookingoffice, tientallen keren een email dat het weer goedkoper was geworden zonder invloed op mijn rekening.

Ontbijt was prima. 3-gangen menu had beter gekund. Vergeleken met vorige keer!

Heerlijk verblijf, fijne wat gedateerde kamer en een ideale ligging van het hotel.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Bij in- en uitcheck in eerste instantie niemand te bekennen. Raar. Bovendien lag de telefoon bij de onbemande balie. Dus bellen om te vragen of er iemand van het personeel zou willen komen, was geen optie

Goed ontbijt. Ideale ligging vlakbij het centrum.

na een eerste goede ervaring nu voor beetje tegengevallen en ik betwijfel of wij nog eens terug gaan
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

kamer was er een tbv mindervaliden, toilet veel te hoog en donkere badkamer vanwege matige verlichting. de eerste nacht waren er 45 studenten die tot 1.00 uur nachts veel herrie schopten, met deuren gooien, kloppen op deuren en luid praten en schreeuwen. gevolg slechte nachtrust voor € 168 per 2 nachten. geen excuses of wat dan ook.

goede ontvangst, goed ontbijt

• Comfort Driepersoonskamer met Bad

Absoluut niet het niveau van een 4-sterrenhotel, maximaal 2. De geëtaleerde score van 8.2 aan de receptie klopt helemaal ... als het op 20 is tenminste.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De ligging van het hotel is voor ons de reden dat we regelmatig naar de Dikke van Dalen gaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er waren alleen appels. Eerder was er meer keuze.

De kamer was prima. Het ontbijt is goed, maar minder dan jaren geleden. Ook de opstelling van het ontbijtbuffet is prima.

mooie wandelingen in de buurt gemaakt waardoor we niet op de sombere kamer moesten verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer kwam somber en triest over en rook niet fris. het leek alsof de buren in de kamer bij ons lagen, de deuren van de kamers die immens lawaai maken bij het verlaten van de kamer. Tapijt in de gang helemaal verfromfraaid

Vriendelijk en behulpzaam personeel, parking, zeer goed ontbijt, badkamer prima in orde

, 2 daagse uitstap Sluis
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

In de badkamer was heel de tijd de verluchting electrische aan het draaien, hinderlijk bij het slapen. Dit kan men oplossen door het plaatsen van schakelaar.

Goed gelegen en een overdekte parkeerplaats. Dicht bij het openbaar vervoer. Uitstekend ontbijt en prima bedden.

Zalig hotel op een toplocatie!

Alles was naar wens!

Onthaal was heel vriendelijk. Kamer was gezellig en heel proper. Badkamer was netjes. Ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker! Ligging van het hotel was uitstekend! Gratis parking een groot pluspunt! Zeker een aanrader!

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Als je op de kamer iets wil drinken moet dat uit een kartonnen bekertje, glas is er niet. Totaal ongepast voor een dergelijk hotel.

Prima ruime kamers, prima ontbijt, het hotel heeft een goede uitstraling.

Goed maar voor 4* meer verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamers oud. Kleine tv. Toilet spoelde niet goed door. Tapijt. Zeker geen 4* voor kamers. Wij kregen ook mail voor welkomstdrank maar aan balie wisten ze van niets. We kregen dan 1 bonnetje terwijl we met 2 waren.

De ligging en ontbijt. Parking ondergronds en veilig. Ook gratis.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Mooie en leuke tijd gehad.
    • Comfort Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Bad en douche viel mij een beetje tegen.

Uitgebreid ontbijt mooie kamers goede ligging mooie fiets en wandelroutes gezellig stadje vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Verouderd hotel, mooie locatie, fijne E-bikes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamers en het hele hotel is niet goed onderhouden. Vieze muren, gekraakt stucwerk. Oude badkamer met slecht licht. Het ontbijt was zeer minimaal, eieren op. Niets extra's of anders voor Pasen.

Ligging is heerlijk, mooie uitstraling aan de buitenkant

Aangenaam verblijf; voor hethaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Inrichting wat ouderwets; mag iets gemoderniseerd worden. Maar aan de andere kant past het ook weer bij het gebouw. Er was een stuk vh plafond op de overloop bovenaan de trap weg; hierdoor lag er op de vloer eronder papier/karton. Zag er niet professioneel uit. Ook geen waarschuwingsbord. Ik zou er een bord bij gezet hebben met de zin: onze excuses voor de overlast.

Locatie uitstekend. Personeel vriendelijk. ontbijt goed en gevarieerd. Wij hadden een grote kamer; deze was schoon. Badkamer ook netjes en ruim genoeg.

Goed, maar........de oudheid is wel te zien
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

wij lagen met ons hoofd onder een raam.als je dat open zetten voor de frisse lucht ,tochtte het zo erg dat je het weer dicht deed.en dan was het erg droog en benauwd in de kamer.goed bed op de verkeerde plek.De kast kon niet goed meer dicht.het was schoon ,maar oud.

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

We hebben het heel gezellig gehad en er is een aantal EEG goede restaurants in de nabije omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Aantal handdoeken (slechts 2) en de sfeer van de kamer is wat gedateerd, met name de vloerbedekking.

De ligging van het hotel is erg goed, het ontbijt is prima verzorgd en je hebt voldoende keus. De bedden zijn prima en onze kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

goede ligging nabij stadscentrum - ruime kamer - goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

het hotel is gedateerd en aan opfrissing toe ( losse stopcontacten/los behang/ veel beschadigingen aan verflagen/onhandige douche in bad... )

goede ligging nabij stadscentrum - ruime kamer - goed ontbijt - fijne bar

Veel te veel betaald (kon ook voor de helft van de prijs blijkbaar).
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Terrasvensterdeur kon niet open. Veel te duur betaald, daar op booking.com voor de helft van de prijs mogelijk. Is een hotel dat 'op zijn retour' is qua accommodatie.

Degelijk en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Ondanks onze opmerking hebben wij goede dagen gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer op zich was prima, zelfs met balkon. Kamer 215. helaas waren er enkele minpunten. Gordijnen met gaatjes. Haken uit de glasgordijnen. Vloerbedekking lag gerold. Schemerlamp met kapotte rand en loszittend behang. Stof op de kast. Jammer het zijn kleine minpunten die ik gemeld heb bij de receptie. Verder was het een leuke locatie Centraal gelegen in de omgeving en vlakbij het centrum van Sluis. waar zeker in de zomer van alles te doen is. Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

De kamer was ruim.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Achterstallig onderhoud. Bedden erg hard. Geen extra kussens, zodat je moeilijk vanuit je bed TV kan kijken. Geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer. De douche deur lekte zodat de vloer heel nat werd. Tijdens het diner duurde het 1.5 uur eer wij ons hoofdgerecht geserveerd kregen. Wij hadden om extra groenten gevraagd omdat wij geen aardappels gebruiken. Bij het serveren geen extra groenten. Heel kleine portie vlees en vis. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Volgende avonden besloten niet meer in het hotel te dineren.

De kamer was ruim.

Spijtig na al die jaren altijd kroelt betaald
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer boven resorptie .HOorde elkekeer de schuifdeur open en toe gaan. Ik kom er al jaren en dat was de slegste kamer dat we al gehad hebben .daarbij is de resorptie personeel niet echt bekwaam mijn kamer was al een paar weken geleden betaald maar ze wist niet of het al of niet betaald was ze vroeg of we het konde bewijzen dat we betaald hadden om 22h ?? Dus voor tog ons kamer te krijgen was er maar een oplossing. Nog eens betalen . De vraag is. Geen probleem meneer we zoeken het morgen wel uit ! Nee tweemaal betalen Dank u voor het vertrouwen.

Misschien toch eens uitkijken naar een ander hotel bij ons volgend bezoek aan Sluis
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In tegenstelling tot enkele jaren geleden heeft het hotel toch wat aan zijn grandeur verloren. Het is dringend aan een opfrisbeurt toe. Kamer en sanitair waren op eerste zicht netjes, maar loshangende draperie, slordig gestofzuigd en gerimpeld vast tapijt geven slordige indruk. Vermits wij van een stevig stukje vlees houden, kon de menukaart van het restaurant ons niet bekoren. In de brasserie hebben we 1 UUR gewacht op een eenvoudige steak en zalm, terwijl er op dat moment maar 4 tafels bezet waren en geen enkele andere in bediening. Zowel presentatie van het bord als smaak kan verfijnd worden. Een rode opgevouwen Oma-keukenhanddoek als servet lijkt ons wat overdreven. Niets tegen kunstbloemen als versiering, maar dan misschien de prijskaartjes verwijderen? Het zijn de details die het doen, toch?

Op het ontbijt was niets aan te merken

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Nette kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen vruchtensappen bij het ontbijt en te weinig personeel bij het ontbijt, waardoor dranken steeds op waren. Dit zat in kleine kannen omdat de waterleiding bevroren zou zijn.

Nette kamer Dichtbij het centrum (loopafstand)

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima plek voor een kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ramen gaan niet of slecht open en dicht. Lawaai van de ventilatie in de badkamer (werkt altijd en kan niet uitgezet woden)

Prima en keurig hotel met vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Verblijf in een mooi luxe hotel, met een dikke onvoldoende voor het ontbijt
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het ontbijt inbegrepen ?? Was echt heel slecht verzorgt, wat er was was vers en smaakte goed maar het was veel te weinig voor een volle zaal!

Het ontvangst en verblijf was dik Oke, echte het ontbijt was heeel Carig. Koffie Op, Thee op, ei op, snij boterhammen op, spek op! Een overspannen kelner. En een schraal excuus bij het vertrek ja hij stond er ook maar alleen voor?

Nooit meer!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Koffie en sapautomaat waren leidingen bevroren in ontbijtruimte Onvriendelijke man bij bediening ontbijt Heel slechte verlichting in badkamer Niet proper

De bedden waren top!

Aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Verouderde kamer. Restaurant in het hotel te vroeg gesloten en daarna nog eten gekregen in de bar maar was koud veel te duur en trage bediening. Welness mag net iets properder gepoetst worden.

Leuk dat er casino aanwezig was in het hotel. Ontbijt was goed. Heel vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Genoten

N.n.t

Kamer 106 was lekker ruim , goede badkamer , lekker bed Wij hoeven geen aparte zeepjes en zo dit is voor ons Top zoals de kamer was evenals het welkomstdrankje, het heerlijke keuze diner in de bistro. En niet te vergeten parkeren in de garage met ijzel en sneeuw is lux.

Fijn verblijf in een mooi hotel, maar met matige service.
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

Slechte ontvangst bij de receptie. De receptioniste had er duidelijk geen zin in. Maakte eerst rustig af waar ze mee bezig was en zei pas daarna dat ze zo bij ons zou komen. Wist niet te vertellen of er een koffiefaciliteit (waterkoker) op de kamer was en wist ook niet of er een minibar was. Verwees ons vervolgens naar de verkeerde lift en bij aankomst in de bistro 's avonds bleek er voor twee in plaats van drie personen gereserveerd te zijn. Geen hartelijke ontvangst. Gelukkig was de receptioniste van de volgende dag wel vriendelijk.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Mooie ligging van het hotel.

Zeer teleurstellend
    • Comfort Driepersoonskamer met Bad

Slecht onderhouden hotel. Kapotte stoelen bij de bar Ontbijt zaal sfeerloos 2 uur moeten wachten voordat de kamer klaar was. Ontbijt niet smakelijk weinig keus

Mooi hotel met prachtige ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In de badkamer veel stof op radiatoren etc. Niet handig met allergieën. Bij het ontbijt misten we fruitsap.

Ruime kamer en badkamer. Heel erg vriendelijk personeel Heerlijk warme kamer bij vriesweer

Goed hotel om te kuieren in Sluis. Op wandelafstand van het centrum van Sluis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De vraag via booking.com om een kamer vooraan het hotel te krijgen werd niet uitgevoerd. ik kreeg een kamer aan de achterzijde van het hotel.

Ontbijt is vrij uitgebreid.

Prima hotel op kleine wandelafstand van het centum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Verlichting in de badkamer is wat minnetjes.

Voldoende ruime kamer met uitzicht op voorhof met fontein. Heel correct ontbijt en vriendelijk personeel.

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

ontbijtruimte niet warm genoeg, tochten, het was winterweer, eerder verwarming aan, deuren sluiten bad erg klein voor een mens van 192 cm..... vervelend geluid-gesuis van luchtverversingskanaal-apparatuur buiten !wij houden van de ramen open tijdens het slapen.

ontbijt prima personeel uitstekend gezellige leesruimte, bar

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het is verouderd en behoeft een renovatie. De horeca (ontbijt, bar en restaurant) is heel erg slecht. Lang wachten voordat je bediend wordt en het eten is slecht bereid. Je betaald er wel de hoofdprijs voor. Ben er nu 7x 3 nachten geweest, maar het is een absoluut dieptepunt als het om horeca gaat. Ik ga er niet meer heen.

De kamers zijn ruim.