Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant de Hunzebergen 4-sterren

Valtherweg 36, 7875 TB Exloo, Nederland

#5 van de 6 hotels in Exloo

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima komen zeker nog een keer terug maar dan kamer met uizicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Wij hadden verder een prima kamer, maar keken op een blinde muur wij hadden graag ook naar buiten gekeken.

Ontbijt was goed,koffie lekker.alles was prima

was goed verblijf vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

zeker had de planning voor een feest anders gemoeten, niet in een druk weekend de ontbijtzaal gebruiken

het ontbijt was de eerste dagen erg goed, in het weekend was de ontbijtzaal een feestzaal geworden met de nodig gevolgen, ruimte was te klein personeel te weinig om alles aangevuld te houden. goed zwembad,

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Waardeloos
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De kamer waar we verbleven voor 1 nacht lag pal boven een zaal met feestgangers die daar een bruiloft hadden! Slecht en laat geslapen. Een kamer elders in het hotel was beter geweest. Dit hadden ze zeer slecht geregeld,menig gast had dit getollereerd!!! Hadden op zn minst n sorry of korting kunnen voorstellen. Dit was geen relax weekend,verre van!!!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het personeel was super vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Schoonmaak op de kamer. Alertheid van het personeel kan beter bv tafels meteen ontruimen zodat je er kunt aanschuiven als je staat te wachten. Het aanvullen van etenswaar. Er was veel defect zoals koffieapparaat en lampen op diversen plaatsen.

Het personeel was super vriendelijk. Eten was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

De ligging/ambiance van dit hotel is werkelijk...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De rekening klopte totaal niet. Bij Booking geboekt, bevesting van hotel met de juiste prijs, 'maar ' € 50 te hoog!! "Per ongeluk" op verkeerde knop gedrukt?? Daar trapt toch niemand in. Bij vertrek de huurfietsen niet berekend... Alertheid personeel, duurde veel te lang. Slechts 1 koffieapparaat op veel ontbijtgasten kan niet. Dit is ons 4de bezoek aan dit mooie hotel. Service is er helaas niet beter op geworden. Om 7.00 begonnen werkzaamheden achter het hotel. Waarom niet gewaarschuwd èn excuses voor het ongemak??

De ligging/ambiance van dit hotel is werkelijk schitterend. Eten in restaurant nog steeds uitstekend. En natuurlijk de mooie omgeving. Niet voor niets ons vierde bezoek aan dit hotel.

Een heerlijk hotel met een weldadige sfeer dat door zeer service gericht personeel wordt gedragen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Extra handdoeken zijn welkom.

Het ontbijt was prima, het personeel had het druk met het afruimen en opnieuw gereed maken van de tafeltjes (een paar handjes erbij zullen ze waarderen) Om de luxe op de kamer te vervolmaken zou een blad met waterkoker, kop en schotel, thee/koffie sticks een aangename aanvulling kunnen zijn.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Mooie rustige omgeving .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Helaas deed de koelkast het niet, hier kom je pas later achter doordat het elektra pas werkt als je de kamersleutel (kaart) in houdertje op kamer doet. Vloerbedekking wel goed gezogen maar veel vlekken. Zwembad was niet toegankelijk vroeg in de ochtend (8.00 uur) Zou fijn geweest zijn op zo je dag te kunnen starten Tijdens het ontbijt was er 1 medewerker die alles moest aanvullen waardoor sommige dingen op waren en pas laat werden aangevuld. Beetje jammer.

Prachtige locatie en mooi entree.Kamer ruim en voorzien van balkon. Bedden goed en schoon.

Mooie zwembaden, binnen en buiten
    • Familiesuite

Matige huiswijnen Sliepen boven de personeelsingang waar tot laat werd gerookt en gepraat. Helaas geen raam open kunnen doen Hier en daar wat oubollig meubilair

Mooie zwembaden, binnen en buiten Goede keuken Lekkere bedden Vriendelijk personeel Toplocatie

Niet doen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

3 keer een verkeerde kamer gekregen. De eerste zonder balkon, de tweede was al bezet en de derde had geen gordijnen. We hebben als genoegdoening een borrelplankje gekregen. Het heeft me echt 1,5 uur tijd gekost voor die ene nacht daar. Het inchecken gaat sowieso erg traag en slordig, bijna iedereen kwam terug met een opmerking of klacht. Bij het ontbijt werden de tafels niet opgeruimd. Er was niet genoeg bestek en het blijft een raadsel hoe je hagelslag uit een schaal mee naar je tafel krijgt zonder bakje

Ligt mooi buiten. Binnen- en buutenzwembad

De zeer vriendelijke houding en service van het personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het eten was ondermaats en de prijs/kwaliteit verhouding van het gebodene eten is ver te zoeken.

De zeer vriendelijke houding en service van het personeel.

Wij kregen voor de tweede keer niet de kamer die wij geboekt...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Wij kregen voor de tweede keer niet de kamer die wij geboekt en betaald hadden. Een paar jaar geleden ontstond daar door een erg vervelend gesprek bij de receptie met een niet zo vriendelijke receptioniste. Heb nu niet gereageerd maar heb de fouten uitgebreid aan de ( nu wel vriendelijke ) receptioniste gemeld bij het uitchecken. Ik zou er nu beslist een mail over krijgen en dat wacht ik nu maar af

Hotel met goede faciliteiten, maar toe aan een facelift.

Bij binnenkomst verwacht je heel wat van dit vier sterrenhotel, maar de deluxe kamers zijn niet zo luxe als de vier sterren doen vermoeden. Met name het tapijt is erg vies en duidelijk aan vervanging toe. Ook het ontbreken van een waterkoker in de kamer vind ik een deluxe kamer in een vier sterrenhotel eigenlijk niet kunnen.

Mooie ligging, veel faciliteiten. De kamer is niet erg groot, maar dat er een balkon is en airco is fijn.

NOOIT MEER IN DIT HOTEL, ZEER TELEURSTELLEND.
    • Executive Tweepersoonskamer

Personeel bij de receptie, was bij het onbeleefde af! Voorzieningen in de kamer. Kamer was niet klaar, en was niet de geboekte kamer!!

De beauty-behandeling in de welness

Aardig, maar nooit meer
    • Familiesuite

- restaurant diner en ontbijt - zwembad vies - bowling geen personeel - geen pedicure aanwezig - geen koffie/thee faciliteiten op kamer - fietsen in slechte staat

Grote familiekamer en de omgeving

Heerlijk, rustig hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Dat er gerookt mag worden op het terras waar ook het ontbijt en diner genuttigd worden. De kamers zijn wat ouderwets, maar verder prima m.u.v. de 2 stoelen bij het tafeltje, die zijn aan vervanging toe.

Heerlijk, rustig hotel! Wij hebben genoten! Lekker gegeten, zowel ontbijt als diner. Heerlijk gezwommen in het binnenzwembad (waar het erg rustig was) en de kinderen ook in het buitenzwembad.

De kamer was super.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het eten. En vooral het BBQ viel ons tegen. Niet genoeg buiten teras plek. De roomservis is naar onze mening niet goed geregeld. De comunicatie onderling bij het personeel is niet al te best!

De kamer was super. De plek van het hotel. De zwembaden en de rust

De kamers waren fijn, zeer netjes ,zeker de airco was...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het duurde lang voordat je je bestelling kreeg en bij het ontbijt buffet kwam het geregeld voor dat er niet voldoende brood of sapjes waren, en de scremmled eggs waren koud.

De kamers waren fijn, zeer netjes ,zeker de airco was prettig fijn dat er een binnen en buitenbad was zeker nu het zo warm was

De ligging is prachtig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Wij hadden dit hotel uitgezocht om de wellness tijdens onze wandelvakantie. De faciliteiten zijn goed. We waren hier voor de derde keer. Alleen jammer dat de zeepdispenser leeg was, we een dun handdoekje kregen van plm. 90 centimeter. Dit is niet erg hygiënisch. Ook lagen buiten allemaal sigarettenpeuken. Jammer want deze punten kunnen mijns inziens heel gemakkelijk worden verholpen.

De ligging is prachtig. Vroeger inchecken was geen punt. Zodra de kamer schoon was konden we inchecken. De bediening tijdens het diner was heel goed. De dame die ons bediende gaf b.v. ook een prima wijnadvies.

Onvriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt! Tafels werden niet afgeruimd moesten zelf placemats zoeken, geen bestek, geen koffiebekers. Duidelijk te weinig personeel en ik hoorde mensen vragen om een bakje voor yoghurt en het antwoord “ we zijn allemaal bezig mevrouw, hebben nu even geen tijd”.

Goede kamer, Zwembad.

Goede faciliteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Verkeerde kamer gekregen In eerste instantie geen koffie en thee faciliteiten ontvangen. Werd de volgende dag niet bijgevuld Ijs was redelijk gesmolten toen het geserveerd werd

Goede faciliteiten

alles in orde behalve het ontbijt, mocht iets meer uitgbreider
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

het ontbijt

voor de prijs mocht het ontbijt uitgebreider zijn, en meer personeel tijdens het ontbijt, meerdere keren waren er geen kopjes meer voor de koffie, geen glazen meer, enz

Alles was heerlijk met name het zwembad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Enige minpuntje: ik miste een waterkoker op de kamer voor een kopje thee. Niet onoverkomelijk natuurlijk maar had fijn geweest

Alles was heerlijk met name het zwembad. Ontbijt was prima en diner ook (wel zout). Kamer was ruim en schoon. Personeel zeer vriendelijk.

Familie suite was zeer ruim, fijn dat het 2 aparte...
    • Familiesuite

Kamers waren gedateerd en vloerbedekking met vlekken, maar verder wel een schone kamer.

Familie suite was zeer ruim, fijn dat het 2 aparte slaapkamers waren. Fijn groot balkon met tafel en stoelen. Was goed vertoeven. Heerlijk zwembad. Ontbijt was vrij standaard, wel voldoende.

Ontbijt heel goed.
    • Familiesuite

We hadden de kamer + ontbijt formule en de eerste avond aten we in het restaurant ter plaatse. Het eten was heel lekker, maar de bediening was een ramp ! Om één of andere reden liep zowat alles verkeerd.

Ontbijt heel goed. Mooie, heel ruime kamer.

prachtige locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

de kamers moeten echt nodig gerenoveerd...vloerbedekking echt smerig. bediening liet ook wat te wensen over.

prachtige locatie....daar moeten ze het echt van hebben

Zeer goed hotel gelegen in een mooie en rustige omgeving maar toch dicht bij alles.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Grote, nette kamers. Lekker ontbijt en heerlijke koffie. Mooi domein met een aangename en zeer grote tuin. Gezellig zwembad zowel binnen als buiten. Ideaal om de omgeving te verkennen. Emmen ligt vlakbij.

Buitenbt diner. Prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De bediening tijdens diner. Heeeeel lang moeten wachten voor ons eerste drankje en daaarna nog m keer voordat t eten kwam. Er was een bruiloft. Echter hebbben wij ook volle mep betaald. Dus hoop op een volgend keer n vlottere bediening.

Fijne kamer. Heerlijke sauna, zwembad. Vriendelijk personeel

Matig op basis van een aantal negatieve ervaringen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Service (ontvangst waarbij geen factuur kan worden gemaakt, kamer niet volledig schoongemaakt), beloften (ontbijt 6:30 was er niet, frites bij diner was er niet, zou op zijn, echter bij buren wel frites, waarvoor excuses ontvangen omdat men tegen mij had gelogen), rekening naar mij en een willekeurige college gestuurd en tot nu toe niet gecorrigeerd)

Het witbier en het uitzicht van mijn kamer

Geweldige korte fietsvakantie dit jaar gaan we terug.
    • Executive Tweepersoonskamer

Op 1 dag was de berging voor de fietsen overvol. Je kan je fiets wel buiten stallen maar onze E-bikes zetten wij liever afgesloten binnen. Dat kan maar de fietsenschuur zouden ze groter moeten maken en updaten.

De omgeving van het hotel is geweldig. De ligging van het hotel is in een mooi natuurgebied. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Emmen op 15 minuten rijden afstand. De dag van vertrek hebben we heerlijk kunnen fietsen. Na afloop konden we douchen en omkleden in de kleedruimtes van het zwembad. Prima service.

Het ontbijt was goed.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was een teleurstelling dat twee boekingen bij het beauty center niet door konden gaan door een fout van de receptie. We hadden een executive kamer geboekt hetgeen inhoudt dat er een koffie en thee zet mogelijkheid in de kamer aanwezig is en dat er frisdrank uit de minibar gepakt kan worden. Kosten hiervoor per nacht ca. 25 euro, als er dan door housekeeping twee dagen aaneen de papieren bekertjes (waarom geen normale kopjes?) niet ververst worden en de theezakjes niet worden aangevuld (na klacht eerste dag) is dat zeer storend. Het eten in het restaurant is zeker niet aan te bevelen. De pulled pork lijkt in de verste verte niet op pulled pork, we kregen ca. 10 stukjes heel droog varkensvlees op een droog broodje met witte kool. Echt niet lekker. Eerlijkheidshalve moet ik melden dat na een klacht onzerzijds een drankje van het huis werd aangeboden. Jammer dat zo’n mooi hotel op zo’n goede locatie zo’n slechte service biedt. Wij zijn geen fan geworden van Fletcher.

Het ontbijt was goed. En de locatie van het hotel is geweldig. Het gebouw is ook mooi daar om is het heel jammer dat de service te wensen over laat.

prettige tijd gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

eventueel een tweede deurkaart ivm. fietsenstalling. als de een de fietsen op de auto installeert zit de ander evt. zonder stroom.

ontbijt was prima kamer enigszins gedateerd. vlekjes vloerbedekking, gebarsten wastafel en zo hier en daar beschadigd behang.

We hebben lang moeten wachten op ons diner.Er was te weinig

Wij.vierden ons 40 jarig huwelijk met zoon,schoondochter en twee kleinkinderen.Dat onder onze kamer een kabaal van feestvierders ivm trouwerij aanwezig was .Hadden wij geen idee van tijdens het boeken !! Reclame van Myrna Goosenn :als u iets wilt vieren:rust, genieten ,heerlijk eten .?Deze beloften viel bij ons in de smaak.Het betreden van onze kamer (vanaf de feestvierders was er een mogelijkheid om via een trap zo ons terras op te lopen.Mooi weer daarom hadden wij de schuifpui open gezet. Hierdoor ontstond de mogelijkheid om onze kamer binnen te stappen.Deze bezopen persoon stapten onze kamer in ,met de woorden jullie schieten een champagne kurk naar beneden. En begon met bier te gooien Ja wij hadden ook iets te vieren,met het open trekken van een fles en een toast uit te brengen. Ons kleinkind van 4 jaar ging naar bed in een ondraaglijke herrie.We konden elkaar niet eens verstaan. We waren met stomheid verslagen. Wat een mooi weekend had moeten zijn viel. bij ons in het bier.

Voor de kinderen veel vertier.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Familiesuite

Hotel heeft wat betreft inricht echt een upgrade nodig. Ontbijt was beperkt.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Locatie is prima, je loopt zo het bos in.

Fijn bed, goede kamer, met balkon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was abominabel slecht en karig met juist zo n mooie ontbijtzaal en terras. Hagelslag in kokers! Jam in pakjes. Ontbijtgranen en granola in vieze potten. Wel lekker brood, maar geen toaster. Geen verse jus d 'orange. Yoghurt uit pakken, ook wel wat in schaal, maar zo geen gezicht. Niet veel vleeswaren, kaas plakte aan elkaar. Geen cappuccino verkrijgbaar uit de automaat, knoppen afgedekt. Yoghurt en fruit buffet stond voor mooi schilderij. Vlekken in tapijt op kamer, maar wel schoon gezogen. Moesten zelf op de telefoon op de balie bij de receptie een nummer draaien Want er was niemand.

Fijn bed, goede kamer, met balkon. Goede badkamer, bad was niet glad, en ook een handgreep om eruit te komen. Matrassen okay. Ontbijtzaal is prachtig!

Prima verblijf met hier en daar wat belangrijke verbeterpunten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel, met name de bediening, was een lachertje. We dachten af en toe echt dat we in de maling werden genomen. Je moet de bediening bijna smeken om geholpen te worden en dan wordt je eindelijk geholpen, dan gaat het of fout of je mag ontzettend lang wachten of je krijgt je hele bestelling gewoon niet! Dat bezorgde veel ergernissen. We hebben de gekste dingen in een weekend meegemaakt.

De locatie van het hotel was perfect! Heerlijk rustig en door natuur omgeven en gelukkig heeft het weer uitstekend meegewerkt!

Niet zo leuk wel mooi buiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De kamer is klein en oud muffe lucht hangt erin airco aangezet om niet te hoeven hoesten vanaf8uur ontbijt maar gingen toen pas beginnen beetje jammer we hadden geen tijd over om daar op te wachten dus geen ontbijt voor €169 alleen slapen beetje veel

De mooie omgeving

Rustige groene locatie met een goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Tapijten waren soms erg vuil. Kamer (tapijt) en badkamer (vloer) werd tussentijds niet grondig gekuist. De ijskast op de kamer koelde praktisch niet, mogelijks doordat de elektriciteit niet werkte bij afwezigheid (sleutel moest in de gleuf zitten).

Rustige ligging, grote kamer, goed ontbijt.

We hebben genoten! We komen terug!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Personeel in restaurant niet erg vriendelijk, bestelling ging paar keer niet goed. Te weinig handdoeken op kamer, we misten een koffiezet/ waterkoker op de kamer... voor de luxe en klasse van het hotel hoort dit standaard op de kamer! Zelf thee/koffie zetten is erg prettig!

Locatie, zwembad, bowlen, kamer, omgeving, sfeer is mooi en goed! Gezellig en luxe.

Mooi en rustig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Buitenzwembad was niet open. Had een dag van te voren nog gebeld of wij eerder mochten komen zodat wij konden zwemmen. Er is toen niet door gegeven dat het buitenbad nog niet open zou zijn. Heel jammer, en een grote teleurstelling voor ons kind. Gelukkig was het binnenbad wel te gebruiken.

Ligging en faciliteiten

Prima voor een nachtje, dineren beter elders.
    • Familiesuite

De familiekamer was mooi ruim maar heel erg gedateerd en het behang kwam van de muren. De totale uitraling van het hotel is gedateerd, erg jammer! De service/bediening in het restaurant was slecht! Erg traag en onattent. De prijs/kwaliteit verhouding voor het vegetarische "hoofd"gerecht ronduit schandalig. Ook de aankleding van het restaurant is erg gedateerd, net als van het hele hotel.

De ruimte in en om het hotel is geweldig. Het terras is fijn en de ligging van het hotel super.

De locatie is prima, maar doe iets aan de service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Extreem slechte service, geen personeel aanwezig in bar, restaurant en bowling baan. meerdere malen moeten bellen om service te krijgen. Restaurant service extreem traag, einde avond niemand beschikbaar om een bon af te tekenenen. Stel een manager aan, die verdient zich zo terug. Kamers is ok, maar weinig bijzonder.

Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het diner is wat karig. De kwaliteit is goed, maar de hoeveelheid die je als hoofdgerecht krijgt valt tegen.

De ruime kamer, het ontbijtbuffet, het zwembad + welnessfaciliteiten en de omgeving

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Teleurstellend.
    • Familiesuite

We hadden om 19u besteld om te bowlen en pas om 19.30 is iemand gekomen de baan aan te zetten daarna hebben we geen drinken kunnen bestellen en hebben niemand meer gezien. De restaurant is heel duur en daar ook was veel te lang wachten wanneer er wel weinig gasten waren. De kamers zijn wel groot maar met een heel klein tv dus moeilijk iets kunnen zien. De algemeen indruk is wel teleurstellend. Jammer

Grote familie kamer, aparte kamer voor de kinderen. Veel activiteiten dus een nacht is te kort om alles te doen.

de ruimte erom heen was oke, goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

het hoofdkussen viel uit elkaar, overal pluizen alsof er hagel lag, vies dus, bad niet schoon, geen lekker douche schuim, erg kleine tv,

diner, warrig personeel, welkomstdrankje dachten wij maar moesten 5 euro per glas betalen, verkeerde maaltijden brachten ze ons, weer wachten! poolbiljart tafel niet compleet, bowlen de schoenen allemaal stuk en vies,

Goed hotel in een mooie omgeving voor wandelen en fietsen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De fietsenstalling is veel te klein! Want de huurfietsen moesten er ook in staan. Onze fietsen moesten daarom buiten staan om beschadiging te voorkomen Na uitchecken geen mogelijkheden onze bagage tijdelijk achter te laten voor een extra fietstocht (geen bagagekluis, zouden in het zicht achter de balie komen te staan). Hebben daarom besloten bagage alsnog in de auto achter te laten.

Ruime kamer. Goede bedden. Ontbijt zoals wij van Fletcher hotels gewend zijn: uitstekend. Hotel doet een beetje Amerikaans aan (inclusief "Vrijheidsbeeld" op de parkeerplaats). Personeel is vriendelijk. Mooie centrale ligging en Emmen is ook vlakbij.

Het restaurant waar we hebben gegeten daar dit in de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het restaurant waar we hebben gegeten daar dit in de aanbieding zat. Lang wachten op eten en drinken moesten hier zelf steeds om vragen. Buiten de andere zaken die werden aangeboden waar goed voor betaald moest worden was het personeel wel heel erg vlug bij

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Fijn verblijf met een 'verwengevoel'op een leuke locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De twee stoelen die in onze kamer stonden hadden hun tijd gehad en zagen er viezig en gebruikt uit. Gelukkig konden we heerlijk buiten zitten op prima stoeltjes.

Onze kamer had een heerlijk balkon met een mooi uitzicht. Samen met de zon en de zwoele avond was dit extra genieten. Alle voorzieningen waren precies zoals beschreven, alles klopte. Tijdens het diner was het mogelijk om heerlijk buiten op het terras te eten.

Riant hotel in een mooie streek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De mooie en rustige ligging even buiten Exloo is een sterk punt. De kamer was ruim en comfortabel. Het restaurant serveerde een goed verzorgde maaltijd tegen een redelijke prijs.

Prima acco met veel faciliteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ligging (zakelijk gezien niet handig bij uitvalswegen). Ontbijt was voldoende, niets speciaals.

Ruime kamers. Mooie afgelegen ligging. Ziet er indrukwekkend uit bij aankomst.

Fijn hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Kleine dingen als schimmelrand in douche en een spiegel die los hing, geluid vanaf gang. Je moet vrij veel betalen voor de bowling en fietsen. Zelf vind ik dat dit gewoon bij de prijs in moet zitten

Heerlijk restaurant, mooi zwembad, ruime kamer en badkamer

Ontspannend weekendje weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ik heb niets negatief te melden.

Rustig gelegen hotel. Wandelgebied bereikbaar vanuit hotel. Mooi gebouw. Mooie ruime kamer. Propere badkamer met alles voorhanden. Hadden zelfs een koelkastje op de kamer. Mooi zwembad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruim en lekker ontbijtbuffet.

Goed m.u.v. internetverbinding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Open wifi netwerk is niet fijn (niet veilig), daarnaast was het erg moeilijk om met mijn eigen Vodafone 4G netwerk verbinding te maken en te houden. Dit heb ik als storend minpunt ervaren helaas, ik moest namelijk veel werken op mijn hotelkamer. Bij recreatief gebruik kan ik me voorstellen dat men hier weinig hinden van ondervindt. Suggestie: stel in elk geval gasten een inlogcode ter beschikking i.p.v. een open netwerk te gebruiken.

Vriendelijke medewerkers, goed eten, goed ontbijt, fijne kamer, mooie locatie

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ontbijt, avondeten, kamer en medewerkers prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Omdat verbinding met 4G-Vofafone zo goed als onmogelijk was, moest ik gebruik maken van het open netwerk. Ik koos mede op advies van de receptie voor KPN. Gelet op eerdere ervaringen met open netwerken ben ik echter niet blij met open, niet beveiligde netwerken. Gebruik maken van dergelijke netwerken wordt om die reden ook afgeraden om te gebruiken. Een beveiligd netwerk zou meer dan welkom zijn, met aparte code voor hotelgasten. Jammer dat er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer zijn.

Ontbijt, avondeten, kamer en medewerkers prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Op zich

Zie boven

Hoewel ik al meerdere keren heb gelogeerd bij jullie blijf ik als vrouw ingeschreven staan en mag ik elke ochtend veel tijd verspillen met de uitleg over de factuur die op naam van mijn bedrijf moet. Dit is overigens de reden, zoals ik bij mijn laatste bezoek heb aangegeven, dat ik en daarmee mijn collega’s een andere uitvlak basis hebben gekozen. Ik heb 7 keer excuses aanvaard en het houdt een keer op.

Heel relaxed en comfortabel verblijf op fijne locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het welnessdeel was niet zials aangwkondigs om 8 uur al beschikbaar. Dochter en partner gingen daarvoor voor niks vroeg hun bed uit.

De kamers zijn ruim en licht en de ruime badkamer met bad voelt luxueus.

Mooie kamer, groot raam, mooi uitzicht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Geen waterkoker op de kamer. Tweede dag koude douche maar toch €10,50 voor 2 kopjes thee op de kamer moeten afrekenen. Receptie zakelijk maar niet hartelijk. Ontbijtbuffet wel ok, kaas wel uitgedroogd, brood lekker, koffie niet lekker. Zaal erg mooi, overal licht en zon.

Mooie kamer, groot raam, mooi uitzicht. Zwembad gezellig, met bubbelbad. In de zomer kun je ook buiten zwemmen. Bedden goed. Koelkastje op de kamer. Er is ook een minigolf. Er zijn ook vakantiehuisjes op het terrein. Komen in de zomer graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Van buiten geweldig en vanbinnen zeer matig.
    • Familiesuite

Hygiëne,service en bediening, oubollige interieur en kapot bed en linnengoed. Dunne handdoekjes die dringend vernieuwd moesten worden.

De locatie, de ligging en het zwembad.

Prima, maar erg moet echt iets aan de vloerbedekking en stoelen worden gedaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Er was in de kamer gerookt, misschien al lang geleden maar erg goed te ruiken. Gelukkig was er nog een kamer vrij en die was prima. Vloerbedekking, stoelen en ramen smerig. Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Geen bodylotion enz.

Vriendelijk personeel.

We hebben een fijn weekend gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Er liep echt te weinig personeel rond, waardoor bij het ontbijt de tafels niet snel werden afgeruimd en het bijvullen gevraagd moest worden. Daarnaast hebben we erg lang moeten wachten tijdens het diner. ( zeker 50 min moeten wachten op het hoofdgerecht en met 2 kids is dat wel lang.....) Maar het lag niet aan het personeel, deze werken echt hard genoeg. Maar het Fletcher hotel moet gewoon meer personeel inzetten. Maar we hebben een prima verblijf gehad.

Mooi en fijn hotel, kinderen vonden het zwembad heerlijk en spelcomputers zijn goed gebruikt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving, vooral de tocht met eko-tours was een succes.

Met dochter nachtje geweest, vooral genoten van het mooie zwembad(je) en de mooie omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Eten in het restaurant matig, ontbijt matig, de kamer rook muf, vies en warm tapijt (vloerverwarming), oudbollige inrichting. Jammer dat als je iets later wilt uitchecken je gelijk 15 euro moet betalen. Het is laagseizoen dus hotel lang niet vol of je dan om 11.00 uur of 12.00 uur uitcheckt moet niet uitmaken. Ben geen fan van de Fletcher formule. Veel klagende mensen om ons heen in restaurant.

Het zwembad was heerlijk.

Prima hotel en faciliteiten, vriendelijk peroneel.
    • Familiesuite

We hadden een rolstoel gereserveerd voor mijn man die ernstig ziek is. Hier heb ik van tevoren over gebeld. Helaas bleek deze niet klaar te staan. De rolstoel die in 1e instantie geregeld was kon echt niet...vies, kale banden...Het is al emotioneel genoeg dat we een rolstoel nodig hebben. zorg er dan ajb voor dat mensen die in deze situatie zitten en er een paar dagen tussenuit gaan zoveel mogelijk ontzorgt worden. Uiteindelijk is er wel een goede rolstoel geregeld en hebben we veel excuses gekregen maar ik wil dit toch nog even vermelden zodat hier in het vervolg en voor andere mensen beter aandacht aan moet worden gegeven. Onze kamer was erg ruim en groot maar kon wel een onderhoudsbeurtje gebruiken. Kapot behang en er zaten scheuren in het glasgordijn.

De bowlingbaan, biljart en het zwembad bevielen ons het meest. Het personeel was erg vriendelijk.

Op het ontbijt na, was het verblijf slecht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het aller slechtste was het restaurant met ondeskundig personeel. Tot 3x toe verkeerde bestelling geleverd, friten niet op temperatuur en aan onze 4 persoons tafel werden de gerechten niet tegelijkertijd geleverd. Een persoon had het gerecht al bijna op voordat de rest werd uitgeserveerd. Ook met het nagerecht liep alles fout en uiteindelijk klopte ook de rekening niet. Zeer klungelachtig. Water in wastafel liep zeer slecht weg, verlichting badkamer onder de maat en de bureaulamp boven het bureau deed het niet. Sauna en zwembad zouden open zijn vanaf 8 uur s'morgens , maar voor het ontbijt even naar het zwembad was er niet bij , want om half 9 waren ze nog aan het poetsen en was het dus gesloten. Slecht dus en niet volgens de belofte.

Ontbijt was goed.

Heerlijk ontspannen weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Stoomcabine werkte niet, verwarming kapot. Personeels tekort bij diner. Personeel klaagde hierover met elkaar in bijzijn van gasten. Dit hoort niet

Ontbijt goed en diner ook. Omgeving erg mooi om te wandelen

Voor 1 nachtje prima te doen, maar verwacht er niet teveel van
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De staat waarin het hotel verkeerd. Zeker geen 4 sterren-hotel, maar hier was blijkbaar ook de prijs naar.

Kamer is duidelijk aan een flinke opknapbeurt toe. Alles is nogal scharrig. Vloerbedekking in de gangen en kamer vol met vlekken, toilet niet goed schoongemaakt, muren smoezelig. Geen verwarming in de kamer. Wel goede en schone bedden en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk om te verblijven / te overnachten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ietwat gedateerde inrichting, maar op zich niet storend.

Veel faciliteiten, zoals het heerlijke zwembad, bubbelbad etc etc. Extra dekens en kussen gevraagd van tevoren en lagen netjes klaar!

Lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Stoelen in kamer uiterst vies Vuil tapijt Koele, afstandelijke ontvangst Sfeerloze bar

Lokatie Sauna (echter: ik miste opgietsessies) Parkeermogelijkheid Wandel- en fietsmogelijkheden Ontbijt (maar: onpersoonlijke, niet-warme bediening

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Parkeren en locatie en het gebouw is resp goed en mooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Deze keer toch een kritische noot Kamer - tapijt was gewoonweg vies Meubilair versleten / vies Niet 4 sterren waardig Onderhoud - net niet okay / muffe geur in kamer Lamp scheren deed niet Geen airco die het deed Ontbijt waren we ook niet tevreden over - koffiemachine halfwerkend / moeilijk te bedienen - rommelige opstelling / zaken werden niet goed aangevuld / keuze voor 4 sterren matig

Parkeren en locatie en het gebouw is resp goed en mooi Als je daar een prima service geeft kun je ook meer voor kamerprijs vragen en dan heb je het hotel vol... want in de kern is het een prima locatie

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Locatie en vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was matig. Wat mij het meeste opviel en zo nu en dan door mijn hoofd spookt als ik in een ander hotel logeer: de kaas leek wel plastic en was niet afgedekt. Ook de cappuchino die uit 2 apparaten moest komen, is niet meer van deze tijd. De kartonnen bekertjes in de kamer vind ik ook niet erg prettig.

Locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Mooie omgeving! Verwen uzelf in de spa.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

We hadden om een rustige kamer gevraagd. Bij aankomst werd ons fijntjes verteld dat dit natuurlijk niet gegarandeerd kon worden! Wellicht niet, maar een kamer aan het begin op een galerij met minstens 12 kamers aan twee kanten, drie verdiepingen.... waarom dan niet een van de achterste kamers gegeven? We hebben nu een aantal nachten mogen genieten van geschreeuw van hotelgasten, spelende kindjes tot zéér laat in de avond op de gang.... Echt ongemakkelijk allemaal. Jammer.

Het zwembad was fijn. De omgeving van het hotel is prachtig.

Onze ervaring met dit hotel is uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Onze ervaring met dit hotel is uitstekend. Mooie ruime kamers, geweldige welness faciliteiten, goed ontbijt en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om nog eens naar terug te gaan.

Leuk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Bij het diner kun je kiezen voor een voordeel 3 gangen menu. Dan krijg je een beperkte keuze op de kaart. Wil je iets daarbuiten betaal je een toeslag van 2.50. Bij het voorgerecht was keus uit 2 soepen a 7 euro wilde je de soep buiten het menu die 8 euro was moest je toch 2.50 toeslag bijbetalen. Dit vonden wij wel apart. Maar verder goed gegeten.

Mooie lokatie. Kamers ruim en schoon. Veel te doen. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Mooie kamer, heerlijk ontbijt en goede faciliteiten...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het lijkt wel of er te weinig personeel is. Enkelen moeten veel werk doen, bijvoorbeeld in het restaurant dat er weinig tijd is om tafels af te ruimen.

Mooie kamer, heerlijk ontbijt en goede faciliteiten (bowlingbaan, pooltafel, zwembad en sauna). Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

het ontbijt was geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

heel mooi restaurant , prima bedienend personeel , maar het eten avond eten is geen aanrader , heb derhalve een avond niet hoeven te betalen.

het ontbijt was geweldig. de kamer was matig. zwembad en sauna heel mooi. hotel en omgeving heel mooi. avond dinner heel slecht.

5 nachten kerstvakantie. Mooi Hotel. leuke versieringen. Buiten bij ingang schapen en kerstman
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Kerstdiners waren zeer slecht ! Het normale eten van de menukaart was wel goed.

Het zwembad lekker op temperatuur Het ontbijt was goed De schitterende inrichtingen de prachtige beelden, binnen en buiten De mooie omgeving.

Prima hotel met fijne facilteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is gedateerd. Tapijt in alle ruimtes is aan vervanging toe. Het kerstontbijt viel zwaar tegen. Kaas die de avond ervoor al op schaal is gelegd en sochtends krom getrokken in de koeling ligt, automaten jus d'orange, eieren met een blauwe dooier. Geen kerstmuziek maar top 40. Een gemiste kans om voor de kerstdagen de extra mile te maken... Jammer

Vriendelijk personeel, top locatie, wellnes, ruime kamers