Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen 3-sterren

Turnhoutseweg 48, 5541 NZ Reusel, Nederland

#1 van de 1 hotels in Reusel

Matig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De locatie is omringd door rijbanen, de kamers zijn erg warm en moeilijk fris te krijgen, het bed is aan vervanging toe. Het ontbijt was karig .... niet de beste hotelervaring ooit...

Bijzonder gebouw...

Dichtbij de locatie waar we moesten zijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen koeling/airco aanwezig. En als je dan raam niet open kunt doen ivm lawaai van doorgaande weg onder het raam, is het erg warm 's nachts.

Dichtbij de locatie waar we moesten zijn

Dichtbij bestemming
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- Duidelijk zichtbaar achterstallig onderhoud. - Vrij kleine kamer: deur badkamer kan een stukje open. Op een comfort 2-persoonskamer.

Dichtbij bestemming

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Niets. De locatie was al een gegeven

Door de locatie is het buffet om langs te lopen klein, alles verder goed. Wat een idee om op een stuk grond wa eerst dienst deed als een douanekantoor een hotel te bouwen ! Het verkeer dat langs kwam vond ik niet prettig !! Te veel lawaai en dat begint 's morgens al vroeg.

Het verblijf was super en het personeel heel vriendelijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was klein, en het bed maar 1,40m breed. Een beetje krap voor 2 personen. Er ligt ook vloertapijt, wat we ook niet zo graag hebben. Maar alles was kraaknet. Er is ook veel straatlawaai omdat het hotel vlakbij een straat ligt met doorgaand verkeer.

Het ontbijt was uitgebreid. Er was voldoende keuze.

Locatie viel enorm tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Niet verwacht dat we aan een drukke weg zouden zitten waardoor niet met ramen open kunnen slapen. Op het terras zit je tussen 2 rijbanen waardoor herrie van 2 rijbanen. De douche zat geen waterdruk op waardoor je geen haren kon wassen.

Het restaurant is sfeervol en de keuken prima. De bediening is onderbezet waardoor gehaast.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Lekker eten, maar verder niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was heel koud. Je kon niet zelf de temperatuur instellen, dit was centraal geregeld. Na een klacht hierover werd gezegd dat de centrale vloerverwarming hoger gezet zou worden, maar het bleef koud. Ook de radiator in de badkamer bleef koud. Er werden 2 elektrische kacheltjes op onze kamer neergezet, maar dit is natuurlijk verre van comfortabel. Slechte zaak dat een hotel zo’n ‘verwarmings’systeem heeft en je gasten ontvangt in een steenkoude kamer die alleen warm te krijgen is met lawaaierige, blazende kacheltjes. Ontbijtbuffet was simpel, evenals de badkamer; alleen een zeepdispenser, verder geen enkel flesje shampoo oid. Dit in vergelijking met bv een Van der Valk hotel, waar je misschien een tientje meer betaald.

Diner was lekker.

ideaal voor een paar nachten als je in de buurt dient te zijn
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De prijs volgens booking.com was lager en na een opmerking hierover werd dit snel hersteld.

Ontbijt was voldoende uitgebreid. De kamer was ruim voor 2 personen. Het bijzetten van een extra kinderbed voor ons kind van 10 werd ook snel geregeld. De ligging was voor ons perfect middenin het gebied waar we wilde zijn.

Erg matig!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijtbuffet was erg matig en werd slecht bij gevuld. 2de dag alleen koud water personeel chagrijnig en tafels waren niet schoongemaakt en opgeruimd. Met weggaan keek de visitekaartje van het bedrijf alleen op zijn computer. Kamer was klein en vies. Spinnenwebben en een hoop geplette muggen op het plafond. Dit was een comfort kamer met een heel klein badkamertje.

De uitleg en binnenkomst

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima verblijf voor doorgaande reiziger.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De ligging van de accommodatie, tussen twee N-wegen. Overigens zeer weinig verkeer dus geen verstoring van de nachtrust. Parkeren niet op eigen terrein maar op plaatsen langs de weg. Opstelling van de T.V. vanaf het bed net achter een kolom. Laptop vergeten, helaas geen publieke computer aanwezig.

Prima (eenpersoonskamer) met uitstekende douche/toiletgelegenheid, luxe uitstraling. Zeer goed en royaal ontbijt, heerlijke cappuccino uit de automaat. Roerei met spek, diverse soorten brood lekker verwarmd in de kunststof box. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

We hebben een paar fijne dagen gehad, juist door de sfeer in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was mager. Een aantal dingen waren op en het werd ook niet bijgevuld. Jammer is de weg aan weerszijden van het hotel. Met het raam open word je al vroeg wakker gemaakt, door trekkers en voorbijflitsende auto's. De kaart is goed, maar weinig keus voor de vegetariër. In Reusel is de doorgaande weg opgebroken, het was moeilijk om bij het hotel te komen. Het hotel had dit beter van te voren kunnen vermelden, met een duidelijke routebeschrijving.

Het is een kleinschalig en knus hotel. De kamers zien er netjes uit en de bedden zijn goed. We hebben lekker gegeten in het restaurant. Er wordt goede koffie geserveerd. In het restaurant is zeker in de avond een gezellige sfeer. Jammer dat de haardjes niet brandden. De kerstverlichting maakt veel goed.

Het hotel ligt idiaal als je in de buurt moet zijn en pal...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Als het hotel volzet is , te weinig parking . Koud op de kamer terwijl het heel fris is buiten . Geen mogelijkheid om verwarming op te zetten in de kamer .In de badkamer was er wel verwarming maar die werkte niet . Kartonnen bekers om tanden te poetsen , bureau lamp werkte niet, te smalle ingang van douche Weinig personeel ( zelfde persoon voor ontbijt en receptie ) Receptie nooit bemand

Het hotel ligt idiaal als je in de buurt moet zijn en pal aan de grens met België. Een goede plaats voor 1 of 2 overnachtingen.Prijs kwaliteit ok

• Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was erg klein. Deur met raam wat je open kon zetten was kapot. Dus behoorlijk op de tocht gelegen allebei hartstikke verkouden daar door. En muggen beten tm

normaal
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden vooruitbetaald met Ideal, maar bij uitchecken bleek dat de recepioniste het bedrag nergens kon terugvinden, dus nu 2 keer betaald, dus gaarne het teveel betaalde spoedig terug.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zie boven, vooral de ligging viel tegen

Kamer uiterst klein, ontbijt zeer matig. Brood uitgedroogd, werd niet aangevuld, compoteschaaltjes en theelepeltjes werden niet aangevuld.

Eén korte nacht waar we géén goed herinneringen aan hebben!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel ligt tussen 2 wegen in . Er is daardoor veel verkeer. We hadden om een rustige kamer, niet aan de weg gevraagd. We wisten niet dat de weg aan beide kanten lag..... Onze kamer was piepklein en als je binnen kwam stond er een pilaar voor je. Even verderop de tweede pilaar. De muren en het plafond zaten vol met doodgeslagen muggen. Hier hebben wij ook veel last van gehad. Door dit alles een gebroken nacht doorgemaakt. We hadden voor 2 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht weggegaan. We hebben geprobeerd een deel van de kosten terug te krijgen, maar te vergeefs. De manager was niet gevoelig voor onze klachten of slechte ervaringen. Een grote teleurstelling!

Het bed was goed.

Oké
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Receptie had ons gemeld dat er altijd iemand zou aanwezig zijn, maar dat was niet het geval. Vooraleer wij het juiste GSMnummer hadden gevonden voor na 1O u. was het best zoeken. De fietsstalling was niet te sluiten.

Kamer was goed en diner ook.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De locatie..ligt tussen twee wegen in en dat hadden we niet gezien op de foto's ..parkeren langs de weg er was geen eigen parkeerplaats...

Kamer was goed en diner ook..vriendelijk personeel..

Wij gaan gewoon weer naar Fletcher Reusel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hebben elke keer problemen met het raam. Wij willen het op kiepstand hebben maar dat lukt niet goed. Het moet kunnen maar wij krijgen het niet voor elkaar.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Voor onze bezigheden in de nabije omgeving is het hotel gunstig gelegen.

Het ontbijt was wel lekker maar een broodrooster was wel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik liep tegen een paal toen ik mijn kamerdeur opendeed (103). De badkamer was niet schoongemaakt maar ik was te laat terug in mijn kamer om dat te melden.

Het ontbijt was wel lekker maar een broodrooster was wel leuk geweest

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

het ontbijt was prima, geen klachten
    • Eenpersoonskamer met Douche

kamer was heel erg klein. stoel kon niet eens achter het bureau, geen aanrader. Kamer was erg heet geen airco en raam open met warmte is ook geen optie, dit ook i.v.m. verkeer wat aan twee kanten langs het hotel raast.

het ontbijt was prima, geen klachten

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Niet slecht, maar het kon beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het eten was niet zo denderend, lift was kapot, raam kon niet open, ramen en terrasraam enorm vuil, stokbroodjes bij het ontbijt werden niet op tijd bijgevuld, fruitsalade helemaal niet vers. Op het plafond in de kamer allemaal bloedsporen van dood geslagen vliegen en muggen, heel warm op de kamer en een muffe geur.

Vriendelijk personeel, propere badkamer.

Prima geregeld!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Locatie is een beetje apart, op de vluchtstrook van een provinciale weg, met daarnaast een gekraakt pand

Alles prima. Kamer prima, personeel vriendelijk, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Het geboekte en bevestigde kamertype was niet beschikbaar;
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Het geboekte en bevestigde kamertype was niet beschikbaar; kamertype van lagere rang gekregen;met prijscorrectie;maar zonder echte tegemoetkoming. De ligging letterlijk tussen twee straten,met tijdens de spits druk verkeer.Niet uitnodigend om op het terras iets te gebruiken.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De nabije omgeving maar geen enkele info in hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bedden die uit elkaar gingen zonder dat dat de bedoeling was. Geen mogelijkheid om zelf temperatuur te bediwnen

De nabije omgeving maar geen enkele info in hotel. Zgn wandelroutes maar bleken fietsroutes te zijn.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Klantvriendelijkheid ver te zoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat de boeking verkeerd was gegaan en dat ik dit met behulp van uw telefoniste recht wilde zetten maar dat Fletcher hotel de Kempen on bereikbaar was. Dus weg geld.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Brood was niet alle dagen vers, roerei was koud. Elke dag dezelfde ingrediënten, wij waren hier 3 dagen

De koffie bij het ontbijt. Eten in het restaurant vonden we niet wauw! Een jonge ober was vriendelijk maar kent zijn stiel niet...

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

geen ontbijt genomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

voor een lunch pakket zou ik 10 Euro moeten betalen,ik heb geprotesteerd en 10 euro terug gekregen.toen ben ik in Reusel gaan eten. en het lunch pakket mogen ze houden

geen ontbijt genomen ik ben om 5.30u vertrokken

heerlijk genieten in een hotel in de Kempen voor eenieder ook voor mensen met huisdieren..
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

geen opmerkingen

De klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van het personeel. Ook dat onze hond in het hotel mocht verblijven was voor ons belangrijk, daar hadden wij op geselecteerd. Daarnaast was alles perfect naar onze wensen geregeld. zoals hygiene, comfort, kamer, restaurant en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Prima hotel op een rare plek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ligging tussen twee rijbanen in.En er was geen warm water s morgens. Wel gemeld bij receptie maar de schouders werden opgehaald: tja storing.

Heerlijk gegeten en s morgens prima ontbijt. Fijne kamer en goed bed

• Beoordeeld op: 15 november 2016

De uitelijke schijn wordt binnen niet waargemaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We hebben de klant gerichte betrokkenheid van het personeel (dat die avond dienst had) gemist. Of dit een uitdrukking is voor hoe het altijd is, is voor ons de vraag

De locatie is an sich mooi maar of hij nu net tussen twee wegen van en naar België moet staan is zeer de vraag. De kamers an sich zijn mooi, maar een beetje meer onderhoud zou veel helpen. Het ontbijt was echt goed. Mooi verzorgd

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De lucht was bij aankomst op de kamer niet lekker. Benauwd, indringend en niet weg te krijgen door het raam open te zetten of een geurtje in de kamer te sproeien.

Nette bediening, goed en ruim ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Door het geluid is het geen plek voor vakantie.

Informatie over de ligging aan een provinciale weg was niet gegeven. Isolatie zou misschien helpen tegen geluiden binnen als deuren, voetstappen en stemmen. Plafond verven vanwege insectenvlekken. Plinten repareren. Kamer was erg klein. Geen koffie/thee voorziening op kamer.

De kinderen hadden geen last van de geluidsoverlast, daarom zijn we gebleven.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. Hotel ligt lekker centraal
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Nieuw betalingssysteem ingevoerd. Je betaalt de overnachting(en) gelijk bij aankomst. Op zich prima maar bij het vertrek stonden deze nog eens op de nota net zoals diverse consumpties die we niet hadden genuttigd. Personeel erg vriendelijk maar moest duidelijk nog even wennen aan het nieuwe systeem. Komt vast goed. Maar staat wel wat slordig vooral als het druk is. Aandachtspuntje dus.

Kamers prima, je moet wel rekening houden met het feit dat er aan weerszijde een snelweg loopt. Wij hebben desondanks prima geslapen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

vriendelijk en hardwerkend personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

zeer trage bediening door onderbezetting personeel, eten was matig van kwaliteit. warme kamer, vlak boven luchtafvoer van de keuken, met etensgeuren tot gevolg.

vriendelijk en hardwerkend personeel

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Comfortabel hotel op eiland vroegere grensovergang.l
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het opruimen Van de ontbijttafel kon vlugger. 85€ +verblijftaksen valt hoog uit vr kamer zonder airco langs drukke baan. Bedden zijn net iets te zacht.

Ontbijt zeer goed gevarieerd, met koffie en thee van uitstekende kwaliteit naar believen Fietsvriendelijk hotel net en vriendelijk personeel Veilig afgelijnd, ruime parking

• Beoordeeld op: 1 september 2016

het lawaai en de rioolstank op de kamer waren verschrikkelijk en een teveel aangerekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

rioolgeur op de kamer-gelegen tussen 2 straten veel lawaaihinder-de kortingsbonnen die ons vooraf gegeven zijn werden niet van de rekening afgetrokken dus 12,5€ te veel betaalt-nooit meer naar dit hotel

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ontbijt was erg goed de kamers netjes en vriendelijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen Ventilatie en of airco in de kamer en met 32 gr buiten was dat wel erg broeien , ventilator was al erg fijn geweest

Ontbijt was erg goed de kamers netjes en vriendelijke medewerkers

vrolijk

de locatie

de nieuwe matrassen waren geweldig

zalig genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

de bedden tegen de muur die was scherp

de bediening was zeer aardig en gezellig !

Het eten en drinken

Het eten en drinken

De vriendelijkheid van het personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bedden en kleine kamer zonder airco

De vriendelijkheid van het personeel

Alles was prima in orde, geen op- of aanmerkingen.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Er viel niets tegen. Prima allemaal !!

Alles was prima in orde, geen op- of aanmerkingen.

Heel goede ligging om te gaan wandelen en fietsen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers te klein, bedden te zacht, en geen verwelkoms drankje gekregen

Vriendelijk personeel en het eten was lekker

5,5
    Goed bed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer, benauwde badkamer. Ligging tussen twee wegen daardoor veel geluidsoverlast. Diner zeer matig gezien de prijs.

Goed bed.

mooie wandelingen gemaakt leuk weekendje
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de ligging overdag veel verkeer maar snachts heel stil

personeel heel vriendelijk;lekker eten

• Beoordeeld op: 27 april 2018

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

personeel was heel vriendelijk en het eten was heel goed

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Slechte locatie, matig ontbijt, matige kamer.

Matig, vriendelijk personeel.

Heel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij misten bakjes jam bij het ontbijt. Dat was een beetje jammer.

Kamer en ontbijt prima.

Op zich prima 👍beetje gedateerd.

Bad douche 🙈 1 grote natte bende. Slechte verlichting in de kamer 004

Ontbijt zeer goed.

Ligging tussen twee wegen.

Ontbijt zeer goed. Diner prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

zeer matig
    • Eenpersoonskamer met Douche

het vertoeven buiten de kamer om en het eten was matig voor de prijs onvoldoende

de kamer was goed

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

3 sterren Hotel met maaltijd 🍴 prijzen van een 5 sterren restaurant nooit weer!

Avond eten was veel te duur prijs kwaliteit komen niet overeen.

Heerlijk ontspannen vertoeven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er waren wat probleempjes met riolering

Heerlijk diner. Rustige kamer.

Erg kleine kamers

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Netjes en goed verzorgd

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel, leuk restaurant, eten goed en betaalbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Extra betalen bij het iets eerder inchecken

Leuk restaurant

• Beoordeeld op: 11 november 2017

goed verblijf maar het had allemaal net iets meer gemogen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Lange wachttijd tussen de gangen in het restaurant

goed hotel

Leuke en bosrijke omgeving rustig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer aan de krappe kant

Leuke en bosrijke omgeving rustig

Het ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Te kleine kamer. Lawaai van het voorbij rijdende verkeer.

Het ontbijt. De Prijs. De netheid. Vriendelijk personeel. Het avondmaal.

Zeer aangenaam terras tussen voorbijrazende autos

De bizarre ligging tussen 2 wegen. Maar het geluid van de voorbijrazende autos viel mee

Erg vriendelijk personeel. Het eten was goed.

Was super en voor herhaling vatbaar.

Nietswaardig super

Het ontbijt was uitgebreid en vers.

Redelijk

Goed heel voor fietsers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ligging veel verkeer links en rechts van het Hotel. Veel lawaai en gevaarlijk. Goed

De service

Het personeel was niet vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel was niet vriendelijk. Bij het ontbijt werd je niet aangekeken of gegroet. Dit vond ik erg onbeleefd.

fietsen stalling en veel verkeer langs de weg

fietsen stalling en veel verkeer langs de weg

kamer was klein

kamer was klein

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Goed kamers iets op de kleine kant

Prima faciliteit voor één ovenachting.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

Prima faciliteit voor één ovenachting.

redelijk voor een nachtje. personeel top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

koelkastje deed het niet, geen airco of werkende afzuiging en wij hadden kamer boven in/uitgang, was erg onrustig

de ligging

Gezellig personeel vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kan niet zo snel iets bedenken

Ontbijt goed wel eenzijdig

service
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

erg gehorig ligt naast drukke weg, saai ontbijt, prima maar saai, eerste kamer heel slecht, veel muggen, slechte bedden. Tweede kamer beter.

service

Heerlijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een douchegordijn aan het bad, maar dan enkel om de poetsvrouwen te sparen

Heerlijk ontbijt