Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan 4-sterren

Nunspeterweg 70, 8076 PD Vierhouten, Nederland

#7 van de 7 hotels in Vierhouten

Geen viersterren hotel, kamer aan onderhoud toe. Te weinig personeel
    • Driepersoonskamer met Bad

Kamer 206 is aan verbetering toe. Het derde bed was een stretcher en lag met je hoofd Nasr beneden gezakt. Aan meubilair stukjes verf af. Rode stoel met bruin armleuning ( van ouderdom) . De badkamerdeur gaat niet dicht. Verroeste spijkers met zwarte aankoek op badmeubilair. Het bad is gerepareerd maar dichtgemaakt aan de zijkant met twee uitstekende glasscherven. Afzuig werkt niet. Twee man personeel in de running voor het hele hotel. Drinken bestellen met dineren moet je zelf komen vragen omdat ze te druk zijn. A la carte eten genomen met zelf gemaakte friet krijg je precies ieder zes stuks friet op je bord. Twee uur hebben we over een drie gangen menu gedaan. Ons diner ging naar verkeerde gasten. Wij ontvingen dit uiteindelijk en was het niet zo warm meer en het dessert kwam maar niet en moesten we uiteindelijk zelf vragen waar het kwam en dan kwam er een vreemd excuus voor. Het personeel deed zijn best en het is een mooi hotel op zich maar moet meer in gedaan worden. Ik vind het geen vier ster hotel en verder vraagt het ook nog overal toeslag op ☹️

De ligging, dichtbij torenvliet

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima naar de zin gehad.

Wij hadden een voucher geprint waarmee we bij aankomst een welkomst drankje zouden krijgen. Bij vertrek stonden deze drankjes op de factuur en de baliemedewerker was niet bereid dit terug te draaien. Na lang aandringen gaf hij uiteindelijk toe dat hij een fout gemaakt had.

Uitstekend ontbijt.

Mooi hotel, mooie ligging
    • Driepersoonskamer met Bad

De gehorigheid. Om 2 uur 's nachts zette iemand de douche aan (volgens mij naast mijn kamer) en dat heeft me wel wakker gehouden

De gastvrijheid van het personeel en de ligging

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Uitstekende locatie voor een nachtje op doorreis

Ambiance, entree en restaurant zijn sfeervol en netjes afgewerkt. Dit in tegenstelling tot de rest van het hotel. De gangen, kamers & badkamers zijn weliswaar netjes maar gedateerd. Deze kunnen wel een facelift gebruiken

Vriendelijk, attent en hulpvaardig personeel. Voorbeeld: wij waren met 5 motoren en er werd gevraagd waar de motoren stonden. Ongevraagd werd het aanbod gedaan of wij deze misschien in 1 van de stallen wilden parkeren omwille van veiligheid. Mocht zonder meerkosten, en dat vinden wij Hollanders toch altijd weer leuk :-)

4,4
    het ontbijt

de kamer was verschrikkelijk oud en heel de kamer stonk naar riool de wc liep continu door en de douche zat vol schimmel plekken. zou er niet nog ene keer voor kiezen. en zou hem ook niemand aan bevelen helaas. bij aankomst om 3 uur moest de kamer nog schoon gemaakt worden wat minimaal nog een half uur duurde.

het ontbijt

Heerlijk genoten in Vierhouten.

Kamers zijn gedateerd en daardoor niet echt bijzonder, maar prima te doen!

Heerlijk ontbijt en ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij hadden als gezin om 21.30 nog trek in een sorbet en dat werd zonder probleem geregeld!!

Prachtige locatie (bos en heide) en verzorgd verblijf.

Terras aan de straatkant, auto's rijden langs.

Zeer ruime kamer aan de achterkant, dus heel stil. De omgeving: direct de bossen in op de fiets of wandelend!

De plek, de omgeving.

Lang wachten tijdens eten, kregen niet wat op de kaart stond. Hotel is gedateerd. 4**** naar mijn idee overdreven. Personeel gestresst.

De plek, de omgeving. Eten was goed.

Gemiddeld een goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bij ontbijt geen cappuccino. Diner bediening erg rommelig, personeel reageerde niet op aanspreken, maar walste daar overheen. Hoewel ze wel aardig waren. Commentaar kwam niet aan.Met betalen was de factuur niet op orde, onderdelen vergeten.

Lokatie is prachtig

Heerlijk geslapen

Geluid van het terras en de buren was storend. Voor meer rust, vraag een kamer aan de andere kant van het hotel of neem oordoppen mee. Geen extra stopcontact bij het bed om telefoon in de oplader te leggen en toch in de buurt te hebben.

Heerlijk bed! Schone, basic kamer. Ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel prima. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving met uitgebreide mogelijkheden.

Zwaar verouderde kamers Veel te warm en geen raam dat open kan Geboekt via Booking, maar bleek al vol

Vriendelijk personeel Mooie ligging / fijn terras

Bezoek Noord Veluws museum in Nunspeet.

De badkamer. Die was klein. Het gebruik was beperkt tot 1 persoon. Alle hotelkamers zijn voorzien van een "diep" bad. Voor ouderen - niet goed meer ter been zijnde - een onneembaar obstakel. Dus voor ons Onbruikbaar. De zitting van het toilet in de badkamer is te laag. De bedden in de kamer zijn nodig aan vervanging toe. Boxspring bedden zijn: hoera. Zie Van der Valk hotels. Het personeel heeft het vorenstaande gemeld aan het Hoofdkantoor. Doe er wat aan fletcher organisatie. Investeer.

Een uitstekende keuken. Een zeer goed uitgebreid ontbijt.Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een zeer ruime hotelkamer.

Schitterend hotel maar faciliteiten blijven wat achter

Ontbijt is goed om niet erg uitgebreid. En niet eens keuze uit cappuccino of espresso of iets. Badkamer gedateerd. Hele hotel Is schitterend in stijl, mag wel wat beter onderhouden worden.

Locatie, schitterend gelegen. Personeel zeer hartelijk. Ruime kamers en goede bedden

Gastvrij hotel met vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer met Bad

Hoewel van alle gemakken voorzien zijn de kamer en badkamer wel wat gedateerd

Door het hele hotel heen hartelijk en gastvrij personeel! Heerlijk ontbijt. Schitterende ligging in bosrijke omgeving.

prima, maar geen 2e keer.

Kamers zeer gedateerd, bedden zeer matig. Voor een 4 sterren accommodatie was de kamer en de badkamer echt onder de maat.

Locatie prachtig, personeel zeer vriendelijk. Ontbijt prima.

Schitterende gelegen met fraai zonneterras, maar beetje gedateerd
    • Driepersoonskamer met Bad

Onze kamer had allerlei beschadigingen op de muren etc wat niet past bij een 4-sterrenhotel, het was nog net niet armoedig maar gaat wel die kant op. Het ontbijt was goed, veel keus, maar cappuccino moet je voor betalen (komt alleen zwarte koffie uit de automaat), dat kan echt niet voor 4-sterren hotel. Al met al een ok hotel dat met een beetje opknapbeurt een fraai hotel kan worden.

Het is een mooi gebouw met een heerlijk zonneterras, en het ligt in een erg mooie omgeving) in de bossen). Wij hadden een 3-persoonskamer, die erg ruim was en er was een bad aanwezig. Het ontbijt was gevarieerd.

Ontbijt was goed, bedden heerlijk en het personeel...

Helaas geen thee of koffie faciliteiten op de kamer. We kregen wel een waterkoker nadat we erom hebben gevraagd.

Ontbijt was goed, bedden heerlijk en het personeel vriendelijk!

Goed geslapen beetje warm s'nachts

Ontbijt was prima, kamer netjes en schoon. Jammer dat er geen balkon en koelkast aanwezig waren. Wij waren er maar voor 1 nacht dus dat was prima.

Prachtige locatie maar niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen door het klappen van de deuren

Zeer gehorig door het feit dat tot omstreeks 00.00u alle deuren van de andere hotelkamers hard hoorbaar waren. De kinderen werden er steeds wakker van. Het hoofdbed van de familiekamer was prima maar de twee bedden voor de kinderen stonden zeer scheef en lagen totaal niet goed. De algehele staat van de kamer was netjes schoon maar wel aan een opfrisbeurt toe. Op de familiekamer geen enkele mogelijkheid tot opwarmen van een flesje, gemiste kans. Kortom een prachtig hotel op een super plek met wandelroutes en fietsroutes aan alle kanten, midden in de rust van het bos. Maar voor ons niet meer met jonge kinderen ivm de herrie.

Prachtige locatie in oud statig pand

wel acceptabel, zeker geen 4 sterren locatie

De faciliteiten op de kamer waren minimaal. De matrassen waren slecht. Veel achterstallig onderhoud.

het ontbijt was goed verzorgd. Personeel was zeer alert en vriendelijk. Op de dag van aankomst hebben we gedineerd in het restaurant en gekozen voor het serremenu. Dit was lekker.

Vriendelijk personeel maar hotel voldoet niet meer aan huidige standaarden, geen waar voor je geld
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Gedateerde kamers, versleten stof op de stoelen, badkamer fonteintje blad gescheurd. aankleding erg sober en jaren 80. Ontbijt matig, jus uit een pak

perfect ontbijt

Bij aankomst om 15.00u bleek de kamer nog niet klaar te zijn. We moesten 'gewoon' een half uur wachten, zonder enige vorm van excuus van het personeel.

perfect ontbijt

Aangenaam, een opkikker in een gewone werkweek en zoals altijd voor herhaling vatbaar.

Het restaurant was niet behaaglijk warm vond mijn man en er was een haard die niet aan was. Jammer maar ook een beetje eigen schuld, mijn man wilde er namelijk niets van zeggen.

Het eten was heerlijk . Driegangen menu met een eendenbout die botermals was en een nagerecht van het proeverij menu. De bediening was uitermate vriendelijk en flexibel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De kamers waren een beetje gedateerd.

Het ontbijt was goed en de bedden en kussen waren ook goed.De kamer was ruim en schoon.De ligging van het hotel was ook prima.

Personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Zwaar veroudert hotel,kleine kamers,geen koffie of thee faciliteiten op de kamer,geen koelkast.kapotte stoelen op de kamer,geen waterdruk Heeft een grondige opknap beurt nodig,heel het hotel Kamer met balkon geboekt,dat is dan 2 stoeptegels in de goot,met een hekje er om,betaal je nog meer voor ook.ontbijt,word niet aangevuld ,om dat er maar een man personeel is,dus merendeel op.personeel doet zijn best,mooie omgeving.zeer teleur gesteld ,ga hier niet meer heen,fletser hotel niet waardig,voor ons 2 sterren,geen 4

Personeel

Hotel waarbij de service van het personeel hoger scoort dan het hotel zelf.

De prijzen van de dranken waren vrij hoog, de acomodatie kan wel wat verfrissing en een likje verf gebruiken. Het comfort op de kamer was minimaal. Prijs/kwaliteitsverhouding was niet evenredig.

de service en de vriendelijkheid van het personeel. Het diner was prima, met mooie keuze's in gerechten en samengestelde diners.

De ligging, wandelen vanuit het hotel.

Gordijnen hingen los en waren moeilijk te sluiten. Restaurant had geen goede kleine kaart. Echt een gemis. Slechte koffie bij het ontbijt.

De ligging, wandelen vanuit het hotel. Steeds vers afgebakken glutenvrij brood,zonder dat we daar om hoefden vragen. Attent personeel. Goed restaurant, echter zonder goede kleine kaart.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima vertoeven

Het comfort vd kamers van een oude stempel. Oude badkamer. Sommige dingen aan renovatie toe. Erg weinig stopcontacten

Super ontbijt, 24u receptie, grote parkeerplaats, mooie omgeving.

Een aanrader.

Wat gedateerd, maar ja het bestaat al wat jaartjes.

Vriendelijke bediening, schone ruime kamer en goede bedden. Ontbijt was heerlijk. Ligging midden in het bos.

Voor herhaling vatbaar.

De badkamer is enigszins gedateerd, met name het gebruik van een douchegordijn is "niet meer van deze tijd".

Het vriendelijke personeel en het prima ontbijt.

het ontbijt maakte het verblijf goed, wat het eindcijfer op een 7,5 brengt.

badkamer was klein en zag er niet hotelwaardig uit. Douchgordijn is uit de tijd, wc bril zat los en de tegeltjes op de vloer zou ik vervangen door een strakke egale vloer.

het ontbijt was super

• Beoordeeld op: 24 december 2017

niet heel bijzonder

het is wat sleets , o.a. trappen , douche, douchesproeier sproeit tegen de muur , en de zeeppomp staat er precies onder waardoor het meteen van je handen af is

vriendelijke mensen, diner niet bijzonder maar wel prima biefstuk, wel erg weinig groenten

Personeel heel erg vriendelijk

Stoelen in de lounge zijn wat hard Matras had een kleine kuil De ramen tochten omdat het geen dubbelglas had

Personeel heel erg vriendelijk Super fijn hotel met hond Hele mooie locatie En lekker gegeten!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Niet verkeerd, wel beetje ouderwets

In eerste instantie wilde men ruim 4 euro extra in rekening brengen (bijna 10%); de rekening daarvoor lag al klaar. Nadat ik bij inchecken aangaf dit niet te accepteren, moest ik het 'morgenochtend maar bespreken'. En toen werd het gewoon weer 51 euro, zoals Booking.com ook aangeeft.

Ligging en ruime kamer

4,0
    Aardig

Is toch wel heel erg aan wat modernisatie toe , zelfs het personeel. Bij het ontbijt had de mevrouw het moeilijk om alles netjes optijd bij te vullen. Liet ze ook duidelijk blijken Ook in de kamer lagen kledingstukken van de vorige gasten, slecht schoongemaakt dus

Het is een prachtigege locatie

Zou daar niet meer naar terug gaan, geen vier sterren waardig hotel.

De kamers zijn erg gedateerd, stammen nog uit de beginjaren 80. De douche was geknepen waardoor water hoeveelheid laag was. Waarschijnlijk doordat men in bad moet douchen tevens was warm water bijna op tijdens "spitsuur"

Locatie is top en vriendelijkheid van het personeel. Ook het ontbijt was kwalitatief goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt was goed...

De kamers ogen nogal verouderd. Bedden zijn goed, maar verder is het erg basic. Douche in bad, met een douchegordijn...

Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt was goed en lekker!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

voor 1 nacht prima, maar niet geweldig.

Het ontbijt viel tegen voor een 4* hotel. Er was veel op en het werd slecht bijgevuld. Dit kwam omdat er maar 1 dame was voor bijvullen, brood bakken en opruimen van de tafels. Veel te weinig.

Het personeel was over het algemeen vriendelijk.

warm bad met familie in achtergelegen kamphuis. oudjes sliepen in Mallejan.

Badruimte bij kamer minder geschikt voor 65 plussers vanwege instap voor douchen.ook maar1kraan voor 3 bedden.

Royale kamer en prima ontbijt. Vlakbij kamphuis vereniging van gymnasiasten waar familiebijeenkomst was.

• Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer en balkon, wat verouderd en balkon was net genoeg om er op te gaan. Was eigenlijk de meerprijs niet waardig.

Locatie was er voor gekozen (bos/heide/wandelen)

• Beoordeeld op: 23 september 2017

4 nachten gelogeerd. Geen 1 nacht echt goed geslapen doordat je alles kan horen. Buren/deuren/drukk.

Voor 4 sterren matig hotel. Decor oud en heeft echt een update nodig. Eten matig voor 4 sterren. Erg gehorig kon alles in de kamer horen.

Personeel was vriendelijk

Prachtige ligging van het hotel in de bosrijke omgeving...

Hotel is wat "gedateerd". Ondanks goede zorgen van personeel is dit het meest duidelijk t.a.v. inrichting van sanitaire ruimte en schilderwerk op kamer.

Prachtige ligging van het hotel in de bosrijke omgeving / voldoende parkeergelegenheid / vriendelijk en behulpzaam personeel / uitgebreid ontbijt en heerlijk diner

Geen 4 sterren meer

Kamer was nogal gedateerd, stoffig, met kapotte gordijnen, vlekken in vloer en plafond en scheuren in muur en wasbak.

Omgeving, OK ontbijt, vriendelijk personeel.

Prima. Goede prijs - kwaliteit verhouding

Zie boven: een iets betere/uitgebreidere kaart om het diner uit te kiezen.

Ontbijt was goed. Kamer goed, badkamer idem. Hier en daar wat mankementjes. Diner goed. Kaart niet erg indrukwekkend.

• Tweepersoonskamer met Balkon

Elke handeling van de buren in de badkamer hoorbaar. Badkamer slecht geventileerd je moet de deur open zetten. Bediening ontbreekt de vriendelijkheid. In de avond elders gegeten bij terugkomst koffie buiten op terras genomen op de tafels stonden nog etensborden van voor wij elders zijn gaan eten. Kamer schoon maar heeft een opknapbeurt hard nodig. Verder dient er een veel betere geluidsisolatie aangebracht te worden. Ontbijt matig. Welkomstdrankje niet aangeboden of verrekend.

Anders dan vermeld op de internetsite was er in het restaurant geen a la carte menu.

Het ontbijt was goed; de bediening (1 medewerkster) liep zich weliswaar uit de naad

Mooie fietsomgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Isolatie voor lawaai.De keuze van de menu's voor s'avonds. Welkoms drankje moesten we betalen

Het ontbijt was zeer goed. Op de kamer hoorde je alles van je buur wat zeer vervelend was .Ook het lawaai s'avonds was te hevig en tweemaal tot 12 h zelfs.Het bezorgen van de fietsroutes was zeer goed......

mooie omgeving en lekker geslapen en heerlijk gefietst

badkamer met vieze voegen voor ons geen vier sterren waard

personeel prima .kamers schoon maar gedateerd, lekkend dubbel glas , geen koffie of theevoorziening op de kamer en dat voor vier sterren ?? gewoon ontbijt. diner viel tegen zag er mooi uit maar miste smaakbeleving. en dan een kopje koffie voor 2.75 dit is buiten proporties.ik kom veel in horecabedrijven maar dit is te gek !!

Super locatie en een goped hotel.

Diverse mankementen in de kamer. Slijtage meubelen in restaurant. Diner was beneden niveau (veel graten in vis(

Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel

Adem van de natuur.

Super mooie ruime kamer, veel licht, school en fris. Vriendelijk personeel.route naar het hotel dwars door de veluwe met kans op het spotten van wildleven. Echt genieten.

Goed geslapen, daar is ook alles mee gezegd.

Ik kon niet zelf kiezen waar ik wilde ontbijten. Er zouden te veel plaatsen bezet zijn. Ik werd geplaatst op de hoek van een soort stamtafel waarnaast de deur ook nog open stond om door te luchten, ik had weinig keus dus. Er waren genoeg tweepersoonstafels vrij, maar blijkbaar moest ik aan de andere tafel zitten, omdat deze ook al voor één persoon gedekt was. Na het ontbijt ging ik met mijn nieuwe! tuniek even op de luxe bank in de foyer zitten om koffie op te drinken. Daarna terug naar de kamer om mijn spullen op te halen voor het uitchecken. Ontdekte ik dat mijn tuniek ter hoogte van mijn onderrug echt compleet vol zat met WIT hondenhaar, echt zo vies. Bij de receptie gemeld en ter compensatie hoefde ik geen toeristenbelasting te betalen. Nou sorry hoor, maar dit noem ik geen service van een viersterrenhotel.

Goed ontbijt!

Geslaagd

Het ontbijt was super, Maar de kamer ging wel!!! Wat we een aanfluiting vonden dat in de badkamer twee kartonnen bekers stonden, En de gordijnen waren stuk. En dit in een vier sterren hotel.

De ligging is super.

mooie omgeving, vriendelijk personeel!

Badkamer (kamer 120) was in slechte staat: bad liep niet goed en normal leeg, thermostaatkraan werkte niet goed (beveiliging zat vast en blijft niet regelmatig van temperatuur). wastafel was zichtbaar afgebladerd.

Kamers waren zoals je mag verwachten, schoon, top! Personeel top!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

slechte service, wasbak was smerig. Als je vraagt om kleine handdoeken omdat ze die vergeten waren neer te leggen kreeg je ze als nog niet!! ontbijt vanaf 7 uur maar dan krijg je een gedeelte??

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede bedden, vriendelijk personeel, naast het bos

Hoewel officieel 24/7 bemenst is er 's avonds vaak geen receptionist; we hadden een kamer aan de straatkant, hoewel we om een rustige kamer hadden verzocht. Direct onder de kamers aan de voorkant bevindt zich het terras waar gasten tot 1 uur 's nachts (door de drank aangemoedigd) luid met elkaar spreken; de geluidsisolatie van de ramen is zwak; de waterdruk is te laag, zodat de douche erg slap is.

Goede bedden, vriendelijk personeel, naast het bos

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

functioneel
    • Driepersoonskamer met Bad

Geen voorzieningen voor kinderen (speelgelegenheid), (bad)kamer wat gedateerd, geen mogelijkheid elektrische auto op te laden

Ontvangst, vriendelijke personeelsleden, omgeving is mooi

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Het personeel is van goede wil, excuseert zich steeds voor de slechte gang van zaken....

De kamer, maar VOORAL het sanitair is totaal verouderd en uiterst primitief: Klein, bij het toilet geen 'beenruimte', geen plek voor toilettas(sen), geen haak om je handdoek op te hangen etc. Maar bovenal: een levensgevaarlijk spekglad bad (douche erboven), geen antislipmat of wat dan ook. Dit kan echt niet meer in deze tijd (en bij deze kamerprijs). De prijs van de maaltijden of extra's is erg hoog. "Wij heten u warm welkom met een kop koffie + iets erbij ..... " maar wel tegen 3,95 E p.p.!

De ligging van het hotel lijkt beter dan het is: kamers aan de voorkant hebben veel straatlawaai van de doorgaande weg Nunspeet-Vierhouten.

Prima hotel.

Jammer dat zo'n mooi hotel onderhoudsachterstand heeft. Receptioniste vertelde dat het hotel op de lijst staat voor renovatie. Het ontbijt is prima, moesten alleen vaak vragen om iets aan te vullen.

De locatie is prima voor fietsen en uitstapjes. Personeel erg vriendelijk. Alles was erg schoon en netjes. De bedden liggen prima. We sliepen aan de weg kant, maar geen last gehad van wegverkeer.

rustig gelegen

s nachts buis die steeds aansloeg, maakte veel lawaai. we sliepen aan de achterzijde. familiekamer is ouderwets. er stonden 4 losse bedden. twee daarvan tegen elkaar aangeschoven de andere twee stonden niet naast elkaar.

ontbijt

We hebben genoten van de omgeving, de fietstochten, het weer, maar iets minder van het hotel zelf.

Interieur slordig, verouderd, gedateerd. Gaten in gordijnen en smoezelig behang. Hadden we niet verwacht voor een 4**** hotel.

Mooi authentiek pand, vriendelijk personeel. Locatie aan doorgaande weg, maar wel midden in de bossen en heidevelden.

verder was het verblijf goed mede omdat het heel mooi weer was .

De kamer voldeed niet aan de verwachtingen die je mag stellen aan een 4 sterren hotel. Behang zag er vies en niet bijgehouden uit.

De ligging en het ontbijt was goed alleen te weinig personeel om alles bij te vullen

Heerlijk ontbijt. Goede locatie. Inrichting kamer gedateerd en eenvoudig.

Kleine kamer. Maar 1 handdoek. Geen extra's op de kamer ( dus geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten.) Gedateerde inrichting, vooral van de kamer zelf. Beneden in het hotel was het beter.

Heerlijk ontbijt. Aardig personeel. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prettig en beslist voor herhaling vatbaar.

We hebben één keer in het restaurant gedineerd. De asperges waren niet gaar, maar het personeel heeft een goede oplossing geboden door ons nieuw eten te brengen en een glas wijn aan te bieden. Kan gebeuren.

Het ontbijt was erg goed. De kamers ook goed, niet heel modern, maar gezellig en goede bedden!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtige locatie in de Veluwse bossen.
    • Driepersoonskamer met Bad

De kamer en badkamer zijn gedateerd en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. De verwarming deed het niet. Er stond wel een klein elektrisch kacheltje. De bedden waren daarentegen goed.

Het ontbijt.

uitgebreid buffetontbijt met vers brood omelet vers fruit...

uitgebreid buffetontbijt met vers brood omelet vers fruit zuivel ruime keuze.kamers wat gedateerd maar heerlijke bedden en schoon.En voor het hele gezin een gratis welkomsdrankje!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was qua inrichting niet echt super, had wat luxer verwacht, ook omdat ik een bad erbij had...

Vriendelijk personeel, mooie lokatie lekker diner

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Eerst renoveren, dan komen we weer

Badkamer stonk, kamer toe aan renovatie. Stoelen en gordijnen versleten. Er worden voor deze kamer hoge prijzen gevraagd, dat kan echt niet. Wij hadden (gelukkig) een aanbieding.

Omgeving, vriendelijk personeel, lekker eten

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een geweldig en prima hotel. Goed verzorgd en heel vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer met Bad

Het weer ;-) Maar dat hebben wij mensen gelukkig niet in de hand.

Het ontbijt was heerlijk en lekker uitgebreid. Een uitgebreid ontbijt stellen wij altijd erg op prijs. We hadden de beschikking over een prima 3-persoonskamer. Parkeren van auto en fiets was prima geregeld. Onze fietsen mochten weer zoals gewoonlijk in de schuur staan. Ook fijn dat er een extra e-bike te huur was.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Gastvrij verblijf op een op en top Veluwe locatie

Onderhoud van het pand; Pand zelf is mooi, op een mooie locatie, maar kan een opknapbeurt gebruiken, vooral binnen. Staat van onderhoud is niet overeenkomstig met de algehele uitstraling

Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is fantastisch, diner is keurig.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Aangenaam hotel, vriendelijk personeel, aan de rand van bos en hei

Het interieur van het hotel is een beetje verouderd, evenals de kamers. We vonden de prijs hierdoor in het paasweekend wat aan de hoge kant.

We hebben hier met Pasen overnacht en hebben eveneens in het hotel gedineerd en ontbeten. De serre van het hotel was aangenaam om in te dineren en de bediening, de kaart en het eten was goed. We vonden het personeel erg vriendelijk en ze deden er alles aan om het de gasten en kinderen naar de zin te maken. De kamers waren ruim van afmeting, de bedden uitstekend, het interieur en badkamer wat verouderd. Het is een rustig hotel, heerlijk geslapen. Aan de overkant van het hotel loop je zo de hei op.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Door de discussie(S) . EERDER uitgechecht.

Punten/communicatie met personeel... Hebben/zagen de moeite niet om apart te woord te STAAN... Volgens hun/hen kon het in een drukke restaurant ??? Ik werd rascistisch behandeld.... Niet om geloof of ras.. Om een dier??? MAAR IK MAAK GEEN ONDERSCHEID TUSSEN DIER, MENS EN RAS... Dat was ook de aanleiding... ACH ja je moet het OOK van je personeel hebben??? Niet al je vingers zijn evenlang zeg ik dan.....

Kamer waren netjes,likje verf en luxe interieur kan altijd. Daar is de prijs ernaar.. Personeel goed,behulpzaam. Paar punten neergelegd bij manager ( Rene, nachtportier ) compulumenten VOOR ZN OPTREDEN heeft het goed opgelost.. Bosrijk gebied, wandelen/fietsen👍

Leuk als uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten op de Veluwe.

Kamer was gedateerd, badkamer was aan onderhoud toe. Het ontbijt was voldoende maar verder niet spectaculair.

Het personeel was erg vriendelijk. Grand dessert ook prima!

goed hotel om in de buurt te wandelen.
    • Driepersoonskamer met Bad

Voor een 4 sterren hotel is het minimaal. Het minimale in de kamers. 3 persoonskamer, 3 handdoekjes, tapijt smoezelig. Menukaart minimaal en te prijzig.

ontbijt goed

Twee dagen fietsen op de Veluwe.

Het theewater uit de keuken was niet heet genoeg. Tijd voor onderhoud aan de heetwatervoorziening. Dat zou worden opgepakt.

De kamer was schoon en comfortabel, wel wat slijtage aan de vloerbedekking, maar niet extreem. De locatie is echt schitterend en het personeel is vriendelijk. We hebben twee uren over de Elspeterheide gewandeld en bijna niemand gezien.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Vervallen hotel, wel mooie ligging en erg schoon!

Ondanks de kamer en het sanitair erg schoon waren, is het hotel overduidelijk aan een upgrade toe. Hotel is erg in vervallen staat. Vond dit hotel absoluut niet 4-sterwaardig.

De ligging en uitstraling van het hotel. Het sanitair en de kamer waren erg schoon. De koffie bij het ontbij was tevens erg lekker.