Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Brug 4-sterren

Kerkweg 138, 2941 BP Lekkerkerk, Nederland

#3 van de 5 hotels in Lekkerkerk

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Verouderd, afbladderende stoel bekleding, zeker geen 4 sterren waard,teleurstellend.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Vreselijk verouderd hotel en een aanfluiting voor Fletcher. Absoluut GEEN 4 sterren waard met zijn afgebladderde bekleding van faux-leer stoelen (in het oranje), vieze en gedateerde vitrages en rolgordijnen die niet meer goed sluiten , 0 toilet benodigdheden (slechts 1 zeeppomp aan de muur voor douche. Ik heb i andere Fetcher hotels gelogeerd en deze zou niet in de groep moeten worden opgenomen, nauwelijks 3-sterren hotel.

Bedden waren goed, hoewel dekbed erg dun. Personeel bij de receptie was vriendelijk

Prima locatie voor fietstochten.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De stoel in de kamer zit niet goed. Er was maar 1 stoel. De kamer is iets te klein om er ook nog even lekker te zitten. Je kon er alleen koffie maken en geen thee.

Goed ontbijt ,vriedelijk personeel goede bedden

redelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Er is aanzienlijk veel achterstallig onderhoud aan het pand. Zowel binnen als buiten. Te weinig personeel en toch niet heel goed schoon. Het was maar voor 1 nachtje en ik zou er niet snel langer verblijven. Al met al matig tot redelijk.

kamer was een recentelijke upgrade. Maar eigenlijk net niet af. Roestige radiator, oude toiletten, vieze ramen Badkamer stond niet in verhouding met de grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontbijt was verzorgd en continentaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Jammer dat er tussen het groenbeheer en de beheerraad momenteel een meningsverschil was, waardoor het zwembad en de tuin momenteel er een beetje verwaarloosd bij lagen, maar als dit geschil opgelost is en alles weer onderhouden, zeker een mooie locatie. De vensters hadden nog eens een kuisbeurt nodig.

Ontbijt was verzorgd en continentaal. Alles was aanwezig en werd op tijd bijgevuld. Prima. De kamer was een klein appartement met twee televisies eentje in de zitruimte en eentje op de slaapkamer. Klein terras dat direct toegang gaf naar het zwembad. Apart toilet. Onze kamer lag aan de zijkant en we hadden heel weinig last van geluidshinder. Vriendelijk personeel, en heel veel mogelijkheden om er te gaan fietsen. Fietsen te huur enz....

• Beoordeeld op: 9 september 2018

goede startplaats om te gaan fietsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De administratie en communicatie verliep een beetje moeizaam. We hadden verschillende kamers maar de dranken werden soms op één kamer geboekt, soms weer niet. Hadden geboekt voor half pension, de keuze voor het diner was oké, maar welk gerecht je ook vroeg de "aardappelgarnituur" was steeds friet. We hebben echt even moeten aandringen om iets anders te krijgen bij het gerecht. Voorzieningen waren goed maar het hotel straalt geen gezelligheid uit.

De ligging was positief, dicht bij fietsknooppunt. De kamers waren ruim en het ontbijt meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Vieze kamer. Vuile vloerbedekking. Uitgelubberde waar je over kon vallen. Zeer gedateerd. Douchen in bad. Schimmel. Slechte verlichting. Om het halletje verlicht te hebben en in je koffer te kunnen had je het licht van de badkamer nodig. Zeer ongezellige kamer met oud donkerbruin versleten meubilair. Ontbijt was matig met verrotte bananen. Weinig parkeergelegenheid. 1 plek gehandicapten parkeren. Te weinig. Geen lift. Nooit weer.

Half goed, half zeer matig l
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

3 van de 4 kamers zijn erg verouderd. Dat hoeft geen probleem te zijn maar o.a. gordijn dat half los hing, stoffig, sanitair niet schoon en in alle kamers vloerbedekking vol vlekken. 1 gerenoveerde kamer was netjes. Maar de prijzen zijn hetzelfde. Ook de vloerbedekking in de gang was vies. Rond het zwembad tegels met heel veel onkruid ertussen. Zeker geen 4 sterren hotel !

Het ontbijt en diner waren prima. De ontvangst was heel vriendelijk. Ook werden wij heel goed geholpen toen wij om inlichtingen over de waterbus vroegen,. Pluim voor de dames van de receptie.

gezellig
    • Familiekamer met Douche (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel is wel wat gedateerd. verveloos en vieze vloerbedekking. Bij het zwembad zou een parasol prettig zijn en wat mooie planten.

Restaurant en ontbijt waren prima

Voor 1 nacht is het te doen.
    • Familiekamer met Douche (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne op kamer vooral de badkamer. Vlekken op de muren, plafond en de stoelen. In de eetzaal aan de lampen spinnewebben. Geen 4 sterren waard

Ontbijt was geweldig. Bedden lagen goed. Grote kamer voor 4 personen

Volgeboekt, dus ga er vanuit dat andere kamers beter dwz...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Belachelijke prijs voor zo'n bezemkast, nog maar te zwijgen over ouderwetse interieur! Matig ontbijt, niks extra...geen Wow-factor!

Volgeboekt, dus ga er vanuit dat andere kamers beter dwz groter en moderner zijn?!

Prima hotel voor ons doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De locatie viel tegen. Ik Lekkerkerk is werkelijk niets te doen!! B.v. 's avonds nog even het stadje in lopen heb je niks aan.

We sliepen daar als uitvalsbasis voor Kinderdijk en Rotterdam. Prima te doen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. kamers schoon en prima voor elkaar.

Het ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Het totaal verouderde meubilair op de kamers. Niet meer van deze tijd. Het bed was goed. Het terras mocht ook wel iedere dag eens geborsteld worden.

Het ontbijt.

Prima hotel, ietwat verouderde voorzieningen, maar op een mooie locatie met behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

1 nadeel: doordat het tijdens ons verblijf heel heet was 's nachts, was ook de kamer warm. Geen ventilatoren of airconditioning. In 99% van de dagen zijn die ook niet nodig. Tijdens ons verblijf wel en we hebben door de hitte slecht kunnen slapen.

Het ontbijt was subliem. Ontbijt meenemen naar het terras was ook geen enkel punt. Personeel was behulpzaam (een extra handdoek om te gaan zwemmen werd keurig direct geregeld, drankjes meenemen naar de kamer was geen probleem.)

goed en uitgebreid ontbijt en zwembad
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Erg veel lawaai van terug komende auto's op de parkeerplaats, te hard erop en af rijden. ik zou parkeerplaats afsluiten na bepaald tijdstip.

goed en uitgebreid ontbijt en zwembad

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Restaurant , weinig op het menu en niet lekker

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer Zwembad Mogelijkheid om buiten te ontbijten Mooie fietsenstalling

Verder waren we erg tevreden hoor!
    • Familiekamer met Douche (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Door het warme weer en geen airco was het ontzettend warm op de kamer. Raam openzetten was geen optie ivm muggen. De prijs voor het 3-gangen kinder menu Dat geserveerd werd op grote borden en met volwassen bestek. Koffie automaat bij ontbijt niet optimaal in gebruik en het was niet duidelijk of de eitjes hard of zacht gekookt waren..... Allemaal kleine dingetjes die het verblijf nog aangenamer kunnen maken

Verder waren we erg tevreden hoor! Zoals al gezegd....het was niets ernstigs....maar kleine puntjes voor tips

Verblijf was goed, maar geen 4 sterren hotel.

Bed viel tegen (te klein). Verluchten van de slaapkamer was niet echt mogelijk door gebrek aan een raam dat open kon. Er ontbrak een gordijn in de zithoek waardoor verduistering niet mogelijk was. Badkamer was te klein. Langharig tapijt is niet echt hygiënisch. Huisdieren zijn toegestaan in hotel maar niet in de ontbijtruimte of het restaurant, ik vind dit niet kunnen dat dit niet mag.

Een goed ontbijt.

Tegenvaller. Geld niet waard.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Het hotel , en dan zeker de kamers, is dringend aan renovatie toe. Het behang in de kamer was losgekomen, contactdozen stopcontact afgebroken, meubelen uit de jaren 70. Geen nachtlampjes, nachtkastjes. Op de website is er sprake van minibar, haardrogers...allemaal niet aanwezig. Balkon smerig, met stoelen vol vogelpoep. Het uitgebreide ontbijtbuffet zou ik echt niet zo durven noemen. Kortom, dit hotel was een afknapper. Zeker geen vier sterren waard. Ik had voor Fletcher gekozen op basis van eerdere ervaring ( Parkhotel Bergen op Zoom), maar volgende keer kies ik wel iets anders.

Het was stil op de kamer.

prachtig gelegen in een natuurlijke omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

met het warme weer geen airco op de kamers een wat verouderde indruk

de ligging om met de fiets de streek te verkennen zeer uitgebreid en goed ontbijt ruime parking rond het hotel en mogelijkheid om fietsen op te bergen in een afgesloten fietsstalling een wat verouderde indruk maar zeer proper

Géén 4 sterren waard!!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Geen 4 sterren waard. Ernstig verouderde kamers. Geen nachtkastjes, hele oude badkamer. Ook toilet erg oud. Ontbijt was oké, maar geen luxe!

Ik dacht een kamer geboekt te hebben, maar kreeg een soort (oud) appartement. De ruimte was fijn.

Ontbijt was goed
    • Familiekamer met Douche (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Als je in een 70er jaren vintage kamer wil slapen met art deco stucwerk en waar het tapijt er zo smerig uit ziet dat het al volgens mij al 20 jaar ligt. Nee mij niet meer gezien. Alle foto’s op de website zijn van gerenoveerde kamers maar de familiekamer waar wij sliepen was helaas al 20 jaar niets meer aan gedaan :-( Alle verfwerk buiten is ook al 20 jaar niet meer gebeurt. Ziet er heel erg vervallen uit... Ik weet niet waarom je als een 4* hotel denkt dat je hier je gasten in kan onderbrengen maar het is ronduit schandalig. En ik ben echt niet zo moeilijk

Ontbijt was goed

Wij een eenvoudige 2 persoons kamer geboekt maar kregen een...

Gebouw in slechte staat. De kamers van onze kinderen met hun gezin aan renovatie toe. Smerige vloerbedekking met erg veel vieze vlekken, oude bedden en badkamers vies met schimmel op plafond.

Wij een eenvoudige 2 persoons kamer geboekt maar kregen een gratis upgrade naar mooie gerenoveerde zeer nette ruime kamer!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeer matig, op ontbijt na.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De niet gerenoveerde kamer, geen enkel haakje in de te kleine bad kamer om handdoeken op te hangen, slaapkamer zonder mogelijkheid om raam te openen, geen verduisteringsgordijn, een balkon vol vogelpoep en mos, te smerig om op te komen. Een volledig ingerichte keuken qua kasten, maar zonder IETS erin. Bij feest in hotel geen parkeerplek meer voor hotelgasten, dus gedwongen op de openbare weg te parkeren.

Het prima ontbijt

Niet weer prijs/kwaliteit erg slecht
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Erg slechte kamer, zeer verouderd niet compleet bijv. in ons 'apartement' een fornuis en koelkast maar verder leeg geen pannen geen glaswerk geen bestek gewoon helemaal niks. Het was niet schoon en erg duur betaald voor wat je krijgt zeker geen 4* waard eerder een 2*.

De ligging is perfect erg centraal. Het ontbijt en restaurant was goed en personeel vriendelijk.

• Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Konden savonds rond 9 nergens wat lekkers eten of gezellig wat drinken, geen gezellige lounge, kamers zijn erg gedateerd en een beetje muffig (is ook geen airco)

Rustig, goed ontbijt, lekkere lunch- borrelkaart, lekker zwembad

OK, we kenden het al.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De kamers hebben ècht een update nodig: afbladderende verf van de meubels, "spachtel-putz"op de muren (jaren '70), rottend houtwerk aan de buitenkant onder de balkons etc.

Goed ontbijt

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

De kamers zijn behoorlijk gedateerd, wat ook resulteert in schimmel in de badkamer.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.En het eten is er goed.

als je in R'dam moet zijn is dit het ideaal hotel ( +_...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

als ik echt een minpunt moet aangeven, hotel zou aan de buitenkant een likje verf kunnen gebruiken

als je in R'dam moet zijn is dit het ideaal hotel ( +_ 20 mn afstand) ruime kamers ( is eigenlijk een soort suite), erg goed ontbijt, gratis parkeren, goede verhouding prijs/kwaliteit erg rustig gelegen

Weinig ontspannend
    • Familiekamer met Bad (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Wij komen hier al jaren en hebben weinig andere opties. Maar het hotel wordt inmiddels vergane glorie. Kamers zijn oud, veel muggen, wc/douche is oud en wc zat ook nog is verstopt. Zit geen verf meer op kozijnen. Kast deuren vallen uit elkaar. 4 sterren door het miz geen eer aan. Helaas ook veel herrie gehad van bovenburen

Ontbijt is voortreffelijk

De ligging van dit leuke hotelletje was fantastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Extra geluidsisolatie was geen slecht idee geweest....

De ligging van dit leuke hotelletje was fantastisch! Binnen de straal van 1 km zit je midden in het fiets- en wandelknooppunten netwerk, huur je een bootje, laat je je overzetten met het pontje, koop je de heerlijkste kaas gewoon bij de boer, of bij AH :) ... om dan je kamer (niet de meest nieuwe, maar wel...) kraaknet terug te vinden! Tel daarbij nog het uitgebreide ontbijt...

6,0
    nvt
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

ben vaak voor werk op reis en kom in veel hotels, maar deze prijs 102,- voor zn klein kamertje slechte badkamer, veel lawaai nee deze viel me smerig tegen. in het verleden eerder bij deze locatie geweest, toen hebben we in een klein appartementje gezeten (alleen) deze was supper. maar de kamer waar ik nu in zat was ronduit slecht, 105 volgens mij

de knappe / vriendelijke dames achter de receptie

Zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De kamer en de gangen kunnen zeker een opfrissing gebruiken. Door het verouderde interieur lijkt het niet proper. Vlekken op tapijt, grauwe gordijnen. Badkamerlinnen was zeer beperkt. Twee kleine handdoeken voor twee personen. De matras zakte door.

Zeer vriendelijk. Lekker ontbijtbuffet met verse fruitsalade en genoeg keuze.

Dat je voordat je naar de kamer gaat moet betalen, zegt misschien al genoeg!!!
    • Grote tweepersoonskamer met bad

Zeer matige kamers, meubilair uit de vorige eeuw. Een badkamer uit de jaren 70 waarin je in het bad moet staan om te douchen!! Dan hebben we het maar niet over de vloerbedekking!! Kortom niet van deze tijd. Dat kan en moet echt beter en het hotel verdient een grondige opknapbeurt. Deze prachtige omgeving verdient een beter en meer eigentijds hotel dan dit.

Het ontbijt was redelijk maar echt niet van deze tijd. Het bed was goed, het personeel was aardig. In het restaurant hebben we lekker gegeten. Verder is het hotel echt onder de maat. Waar de 4 sterren voor staan is me absoluut onduidelijk.

Dankzij de goede service een goed gevoel aan over gehouden
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Kamer was zeer klein en badkamer stonk naar zweet en kregen de geur niet weg. Er was zoveel stof in de kamer en het bed was zo klein. Wij zijn beiden grote personen. Dag 2 hebben we een andere kamer gevraagd en gekregen. Zeer ruim, proper en groot bed.

De goede service van het personeel

Ontbijt was prima
    • Grote tweepersoonskamer met bad

Stoelen op de kamer waren niet zo gemakkelijk en vielen qua stijl uit de toon. Het was een hele toer om de gordijnen dicht te krijgen. Voor éen raam geen insectenwering.

Ontbijt was prima

Wij maken overal het beste van en hebben genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Ouderwets interieur Dringend aan vernieuwing toe Terras en goten zeer vuil De gang was vol slijtage maar wel gepoetst

Vriendelijk personeel Lekker ontbijt Mooie locatie Ruime kamers

Geen 4 sterren hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Het stikt hier van de muggen!!! Zelfs overdag word je gestoken! We hadden een tweepersoons kamer geboekt. Kregen uiteindelijk een familie kamer. Deze kamer was niet schoon. Op de vloerbedekking zaten allemaal vlekken, op de muren allemaal dood geslagen muggen. Wij hebben niet goed kunnen slapen. Het personeel was wel aardig genoeg om ons een anti-muggen spray te brengen. Het hotel is echt toe aan een renovatie. Overal waren er spinnenwebben. De ramen in de wandelgangen mogen ook eens gezeemd worden!!

Het personeel was erg aardig en het ontbijt was goed. In Lekkerkerk en de omgeving kun je lekker fietsen !!

Zeer leuk, goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Als men een appartement heeft moet je langs buiten voor de ingang, bij regen is dit niet leuk. Een overdekking tot de app. zal een mooie oplossing zijn!

Ontbijt was ok met lekker koffie. De kamers die opgeknapt zijn, zijn mooi! De andere kamers zijn oud bollig.

Mooie locatie met lekker ontbijt, spijtig van de ouderwetse kamers met weinig comfort.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De kamers zijn echt ondermaats qua comfort. Anders dan op bepaalde foto's op de site. Tijdens het ontbijt werkte 1 vrouwelijk personeelslid wel heel erg tegen haar zin en ruimde ze met veel zwier en lawaai de tafels af. Heel ongepast.

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie en de ligging.

ontbijt was goed;
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Alles op ontbijt na. Wat een verschrikkelijk kamertje van 3x3 met badkamertje 2x2 en alles zeer gedateerd, beschadigd of vies (vloerbedekking). Dit kan echt niet. Als de 2e keer dat ons dit overkomt, ook al eens bij berg en dal/nijmegen. Foei!

ontbijt was goed; receptioniste wel aardig maar bevestigde onze ervaring...erg slechte kleine gedateerde kamer met vieze vloerbedekking en ongelukkige badkamer. voucher was niet inwisselbaar...moest 105 euro afrekenen voor korte nacht in slechte accommodatie!

vreselijk!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

ik kwam midden in de nacht aan en de nachtportier was op de hoogte, helemaal prima. alleen ik zat in een zeer verouderde kamer met schimmel in de badkamer en dat vind ik voor deze prijs echt niet kunnen! daarbij was het ontbijt zeer slecht aangezien het grootste gedeelte op was en niet werd aangevuld, geen kaas oid. ik heb dit de volgende ochtend aangekaart, maar de receptioniste vertelde dat de nieuwe kamer wel duurder zijn, tien euro....

de nieuwe kamer zullen misschien best ok zijn, gratis en veilig parkeren is fijn

tegenvallend
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De slaapkamer in een soort appartement was klein, bedompt, net zoals de doucheruimte. Alles was sfeerloos met gedateerde meubels, geen nachtkastje, maar 1 handdoek, we voelden ons er absoluut niet prettig in. Bij warm weer kan alleen de balkondeur van de zitkamer voor frisse lucht zorgen en dan is het hokkerige slaapkamertje echt veel te warm. Van het eten moet dit hotel het ook niet hebben, eetcafé niveau.

de locatie is prima, jammer dat het hotel tegenviel, je zou anders verwachten bij zo'n locatie. De kamer was net een gevangenis, er kon geen raam open.

Tegenvaller.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Het was ijskoud in het hotel. Dag 2 werd dit gelukkig bijgestuurd. Ook in het restaurant bleven de deuren open "zolang er iemand op het terras zat (jas aan , kraag omhoog 14°C). De kamer (A17) was een allegaartje van oud meubilair. Geen functionele verlichting: 1 nachtlamp (waarbij gelukkig kon gelezen worden), ontoereikende plafondverlichting. Een bed met 3 lange en 1 korte poot, een TV waar vooral "sneeuw" op te zien was. Geen gezellige zithoek in het hotel (alweer met ontoereikende verlichting om te lezen). Op dag 2 was het ontbijt"buffet" erg leeg. Fruitsap: op = op. Fruitsla: op = op. De dienster meldt ons "dat er een grote groep en een vergadering was, en de hoeveelheden slecht waren ingeschat". Beschamend! En niet de zaak van de hotelgasten! Dit hotel is de naam Fletcher onwaardig.

de huur van nieuwe elektrische fietsen

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ruim voldoende; goede bedden, uitstekend ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Beetje herrie laat in de avond. Maat daar kan men in het hotel weinig aan doen. Dat hangt er vanaf welke mensen men treft.

Ontbijt prima, ook geschikt voor Marathon voorbereiding. Ook netjes op tijd.

Heerlijk ontspannend herbronnen op de fiets in de natuur.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Badkamer was niet zo netjes. Strepen en vegen op de muren. Schoonmaak was niet zo OK. De afwerking met silicone van de verwarmingsbuizen was niet esthetisch. Kon veel beter en ook verstopt worden.

Ik eet glutenvrij. Dit was geen enkel probleem om hiervoor de nodige aanpassingen te doen bij het ontbijt. Vlotte en vriendelijke bediening.

Heerlijk ontbijt en centraal gelegen tov Rotterdam.
    • Familiekamer met Bad (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Wij vonden de kamer inrichting gedateerd en vooral de vloerbedekking in de kamer en op de gang was erg smoezelig. De kamer en badkamer zagen er verder schoon uit.

Heerlijk ontbijt en centraal gelegen tov Rotterdam. Via metro station Cappelse brug is de stad makkelijk bereikbaar. Gratis parkeren.

Erg genoten van onze uitstappen!
    • Grote tweepersoonskamer met bad

Van een viersterrenhotel had ik meer verwacht. Kamers verouderd en niet heel erg schoon (vergeten hoekjes). Ontbijt elke dag zelfde (geen variatie).

Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam!

Prima hotel met goede faciliteiten en personeel! Doe wat aan de kamers en het 'buitenwerk'!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De staat van de kamer en die van het hele gebouw was erg gedateerd! Bij de receptie benoemde ik dit; men was natuurlijk helemaal op de hoogte. Men hoopt dat er heel snel wat aan gedaan gaat worden. Vier sterren verdient het hotel op dit moment absoluut niet.

Prima ontvangst. We werden verwacht. Goede informatie. Prima ontbijt. Goede huurfietsen!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

wordt tijd voor een grondige opknapbeurt
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

helemaal nog een jaren 60 hotel qua inrichting en uitstraling, bruine schrootjes aan de wanden, donker eiken meubilair, beige grote wasbak en toilet. Bar sluit al om 23 uur, net fijn als je iets voor 23 uur pas binnen komt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

mooi hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Er zaten nog tandpasta vlekken in de wasbak die niet van ons waren en de douchecabine mocht vervangen worden. Verder zag het er schoon uit.

Vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

verouderd hotel, maar ontzettend vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

de tv stoorde, de kamer was ontzettend donker (ook met de lichten aan) misschien een tip om ook wegwerp bekers tijdens het restaurant aan te bieden, zodat je koffie voor onderweg kan meenemen, als je te vroeg bent voor het ontbijt. erg verouderde kamers, geen thee/koffie voorziening op de kamer

erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Redelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Het hotel is dringend aan renovatie toe. Ik moest via een buiteningang naar mijn kamer, niet erg prettig als het regent en koud is.

Het eten in het restaurant en het ontbijt. De vriendelijkheid van de receptiemedewerkers.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

heel vriendelijk personeel - gezellige...
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

wij hadden een heel raar ingerichte kamer, met een allegaartje van meubels.... slechte kabeltv (een heel "besneeuwd" beeld) ... de naam "badkamer" voor een kleine douchecabine met toilet en lavabo ... er was ook geen waterkoker/theezakjes/oploskoffie/suiker/melk enz om 's morgens in alle rust een kopje te kunnen drinken & wakker te worden ... slechte geluids-isolatie (eigenlijk niet bestaand) .... deze kamer is echt wel aan een renovatie toe !!!!!!!!!

heel vriendelijk personeel - gezellige eet/ontbijttruimte - lekker ontbijt - kamer was heel netjes/proper

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De kamer stonk naar rook, dat kun je het hotel moeilijk verwijten natuurlijk, dat heeft meer te maken met andere gasten die moeite hebben met de regels. Er werd door de receptie adekwaat gereageerd op onze melding over de stank.

Fijn hotel, prima kamers. Medewerkers waren vriendelijk. We aten ‘s avonds in het restaurant en dat was ook goed. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel als we in de buurt zijn. Ook omdat de prijs-kwaliteit verhouding erg goed is.

waardeloos en zeker niet aan tebevelen aan iemand
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

de kamer sterk verouderd oud meubilair een tv die het alleen met heel veel sneeuw in beeld werkt geen teletekst die werkt een slecht bed en een schroten wand die onder gekotst e.d . zit. gewoon een 1 persoons kamer die aan 2 mensen wordt verhuurd, en zeer veel vlekken in vloerbedekking op de kamer en op de gangen kapot.

het ontbijt was matig er was weinig keuze zeker niet vier sterren waardig

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Fijn weekend gehad goede bedden ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Kamer. Pak een bus verf en maak alles wit. Zo jammer prachtige lokatie. Komen graag in gerenoveerde kamer terug.

Ontbijt prima.kamers oudbollig.kringloop meubels/ Vloerbedekking schrootjes.sanitair. Uitgesproken naar receptie.zijn met renovatie bezig.

Heel prettig verblijf met uiterst vriendelijke medewerkers.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Het enige wat mij tegen viel en stoorde dat de hotelkamer nummer 101 nog steeds heel sterk rook naar het gebruik van sigaretten. Wellicht nog een overblijfsel uit het verleden maar nog steeds sterk aanwezig!!

goeie plek om te overnachten
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Matras was erg zacht. Toen wij 's avonds aankwamen was het koud op onze kamer. De verwarming was niet aangezet terwijl het vroor.

Lokatie: landelijk. Goede uitvalbasis naar Rotterdam

Het bed, prima geslapen

We werden 's ochtends al vroeg wakker van auto's die heen en weer reden over het grint. De scrambled eggs waren uitgedroogd en nagenoeg op toen we om 9:00 kwamen ontbijten. Dit was jammer.

Het bed, prima geslapen

Het ontbijt was super
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Dat koffie niet bij het ontbijt zit inbegrepen.het stond niet vermeld op de website. Het word genoteerd zonder dat je het weet. En ik kreeg de rekening dus bij het uitchecken.

Het ontbijt was super

familieweekend

de vriendelijkheid van de heren in het restaurant, niet gastvrij

ontbijt was goed, goede bedden, fijne douche vriendelijke dames bij de receptie, behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

we moesten buiten omlopen naar de kamer, dat was s avonds best irritant omdat ook de hele parkeerplaats vol was, en er geen verhard pad was ( grind) . wat extra verlichting daar was wel handig geweest. Het ontbijt was lekker, maar mocht wel iets uitgebreider qua soorten broodjes.

de kamer met aparte zitkamer was echt fantastisch ! dat hadden we nog niet eerder meegemaakt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Viel erg tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Kamer slecht! 4 Bedden erin!! Vieze vloerbedekking. 4 sterren onwaardig!!!

ontbijt prima, Kamer echter ver beneden de maat. Verwaarloosd, vieze vloerbedekking, tuinsetje in de kamer!!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Over het algemeen tevreden.
    • Familiekamer met Bad (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Ontbreken van automatische deuren bij de hoofdingang. Badkamer, hoewel heel mag deze toch wel vernieuwd worden. Hetzelfde geldt voor de bedden. Voor het overige wat kleine dingetjes, maar die wel afbreuk doen aan een verder prima hotel. Zoals een knop van de kast die geheel los zat en ik in mijn hand hield.

Ontbijt was goed, aparte kamer met stapelbed, binnentuin gaf ruimtelijk gevoel.

Ondanks de gebeurtenis was het goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Alleen 1 personeelslid was slordig. We raakten onze camera kwijt en dat werd niet doorgegeven terwijl we zelf zagen dat hij in een kast stond. Dit heeft ons ontbijt verknald. Aankomstdrankje niet gehad

De receptioniste en het eten en ontbijt waren goed.

Vriendelijk personeel,sleetse accommodatie
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Het interieur is echt gedateerd: granol op de muren, veel donker eikenhout, vies tapijt, losse kranen, enz.. Er is sinds de jaren ‘80 niet meer geinvesteerd. Ik zou het in deze staat niet meer verhuren. De bedden zijn overigens wel prima.

Ontbijt is prima en ook de services. Erg vriendelijk en behulpzaamzaam personeel.

Om te overnachten prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Alleen koffie op de kamer, geen thee. Geen goede mogelijkheid om met z'n 2-en te zitten op de kamer. Maar een normale stoel.

Mooie ontbijtzaal, ruime parkeergelegenheid Goede bedden!

Mooie locatie, prima personeel en heerlijk ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Het douchegordijn vond ik vies en de badkamer vond ik oudbollig. De kamer was koud dat we binnenkwamen. Beter om dan extra dekens in de kasten te leggen, zodat je het op bed wel warm kunt krijgen.

Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Toppers!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima hotel voor 1 nacht met kinderen.
    • Familiekamer met Bad (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Hotel is oud en inboedel kapot en niet echt schoon.

Ontbijt was goed en achter de receptie waren de dames erg aardig Ook een prima speelhok voor de kinderen. Restaurant en ontbijt gedeelte prima kwa uitstraling en hygiene.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het hotel zelf (de entree, restaurant etc) zag er prima uit,...
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

De kamer was verschrikkelijk lelijk, oud en muf. Scheefhangende geborduurde schilderijen, lelijk donker hout, oud taptijt, bruine badkamer uit de jaren ‘50

Het hotel zelf (de entree, restaurant etc) zag er prima uit, ontbijt was oké, kamer was schoon

gedateerde inrichting, renovatie noodzakelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

Mijn vrouw en ik hebben hier een nachtje geslapen. Het hotel claimt 4 sterren, waar dat op gebaseerd is, is ons helemaal niet duidelijk. De kamer heeft nodig een opknapbeurt nodig. Houtschrootjes, donkere kozijnen, bruine vloerbedekking, in de badkamer een verroest prullenbakje, een donkere kast in de kamer, de wanden met wit ruwe structuur kalk. Donkere rolgordijnen, Niet meer van deze tijd. Deed ons denken aan de jaren tachtig. Het bed was redelijk goed en schoon. Ook de badkamer was vrij schoon. Het hotel is nogal gehorig. Het ontbijt was redelijk, maar niet echt bijzonder. Geen cappuccino, wel warme melk. In de ontbijtruimte waren er alleen harde materialen gebruikt waardoor de ruimte een enorme holle klankkast is. De entree heeft ook een een gedateerde goedkope uitstraling. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

we hadden een lekker diner
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met Douche

er zat een enorme grote spin in de kamer vergezeld met enkele muggen, ik ging naar huis op 10 november met zeker 7 muggenbeten ! het vers fruit bij het ontbijt viel wat tegen; eerst was er geen en zelf na aanvulling was het maar povertjes

we hadden een lekker diner het ontbijt is voldoende uitgebreid en de koffie kan je zo zwart maken als je maar wil, dus lekkere koffie

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Grote tweepersoonskamer met bad

De kamer, allesbehalve schoon en fris (check toilet svp). Eerder muf. Komt waarschijnlijk ook door de vloerbedekking (?). Meubilair is aan vernieuwing toe. Alleen al vanwege het donkerbruin. Slecht geslapen vanwege vreselijk matras. Mede ontbijters bestond uit een smakkende Chinees en clubje voor zaken bivakkerende polen, kunnen zij en jullie ook niks aan doen:)

Het ontbijt was prima. Alleraardigst personeel, vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goede locatie om te overnachten en te ontbijten
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst was het er geen personeel te vinden om in te checken. Ontbijt was prima maar de sinaasappels waren niet meer geschikt om op te eten. Wat ons opviel was dat er geen aanbeveling/aanbieding voor een diner was, ook zaten er amper mensen te eten terwijl het zaterdagavond was.

Mooie rustige kamer, heerlijk ontbijt.

Eten 's avonds in het restaurant was in orde, niets op...
    • Familiekamer met Bad (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Verouderd en niet goed schoon gemaakt. Spinnenwebben in de hoeken en veel vlekken op de muren. Muffe geur in de badkamer. Bad is zeer glad. Veel last van muggen, zonder overdrijven zeker 30 muggen verwijderd! Hotel mag echt een opknapbeurt krijgen want heeft zeker potentie, maar nu vindt ik prijs/kwaliteit niet in orde!!

Eten 's avonds in het restaurant was in orde, niets op aan te merken. Personeel was over het algemeen vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Brug