Beoordelingen over Fletcher Hotel - Restaurant de Zeegser Duinen 4-sterren

#1 van de 1 hotels in Zeegse

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Geen Fletcher meer!
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Een van de baliemedewerksters was vrij bitcherig. Voor de kamer: stukken uit de muren, gordijnen slordig, slecht verfwerk, badkamer slecht schoongemaakt, vuile spiegels en deuren. Vloerbedekking op de gang een smerig golftapijt. Gewoon een vieze troep alles bij elkaar.

Ligging dichtbij de natuur. Makkelijk fietsen huren. Goede fietsen. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Gedateerd hotel waar nodig wat moet gebeuren.

Zie bovenstaand verhaal.

Kamers erg simpel. Gedateerd hotel wat nodig toe is aan renovatie. De saunaruimte is echt nodig aan vervanging toe. Hier kun je niet met goed fatsoen meer de gasten in laten zitten. Lekkages vanuit het dak, schimmel en een hoop viezigheid op de muren. En een hele vieze lucht dat overal hangt in deze ruimte. Horecagedeelte van het hotel is prima. De rest van het hotel moet nodig aangepakt worden, op veel plekken staan ruimtes leeg en lijkt het erg rommelig. Vloerbedekking vies, geribbeld op de vloer, schilderijen scheef aan de muren. Aan alles blijkt dat Fletcher hier nodig mee aan de slag moet om hun gasten te behouden. Diner (live coocking buffet) is prima, ontbijt ook goed. Het hotel staat op een mooie locatie, ik hoop dat het hotel gaat investeren en bovenstaande punten aanpakt. De hotelkamers zijn ook nodig aan renovatie toe, moderniseren!!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Mooie ligging van het hotel maar teleurstellend voor een 4 sterren hotel.
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Kamer viek tegen voor een 4 sterren hotel. Geen airco, geen koelkastje ( een groot gapend gat onder een bureau ), een veel te klein ligbad, ( voor een kleuter groot genoeg), slecht schoongemaakte kamer, doorgezakte matrassen, slechte ouderwetse televisie en een heel vies balcon. En tenslotte: je moest bij aankomst gelijk alles vooruit betalen en ook de drankjes moesten gelijk afgerekend worden elke keer. Wat toch zeer ongebruikelijk is!

Ligging van het hotel is heel goed en het ontbijt was heerlijk. Bediening was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooie ruime kamer (nr 170)met balkon en mooi vrij uitzicht...

Schoonmaak mag iets meer aandacht aan besteed worden,hier en daar wat stoffig en kalkaanslag maar zal een kwestie van beschikbare tijd zijn wat house keeping hiervoor krijgt

Mooie ruime kamer (nr 170)met balkon en mooi vrij uitzicht,goede bedden,vriendelijk personeel,geen gebruik gemaakt van verdere faciliteiten maar het zag er allemaal zeer gezellig en mooi uit. En mooie omgeving met vlakbij leuke eetgelegenheden. Gratis parkeren. Aanrader!

Hebben het naar ons zin gehad in de omgeving maar hotel voldeed niet naar onze verwachtingen.
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Mag gastvrijer, weinig personeel die binnen en buiten bij moesten houden. Vooraf betalen, niets op kamer kunnen laten zetten, personeel draagt geen portemonnee op terras je moest steeds naar binnen om te betalen. Personeel was niet professioneel getraind in omgaan met gasten. Deden wel hun best waarschijnlijk maar waren ook allemaal erg jong. De beloftes op de site en de praktijk verschilden enorm, eten was vrij standaard (website belooft culinair meer) wij hadden een comfort plus kamer maar was een basiskamer zonder plus ( kleine oppervlakte, geen koffieapparaat of waterkoker, waterdruk van de douche was echt heel slecht) totaal geen extra luxe in de kamer en de koffie was duur €2,75 voor een klein kopje koffie

De bedden

Personeel was super!

Kan wel een beetje moderner qua inrichting. Ook de Tv was klein en ouderwets. Ik miste verse sinaasappelsap bij het ontbijt. En de chocolademelk werd niet aangevuld toen deze op was. Verder was het ontbijt uitstekend!

Personeel was super! Erg behulpzaam en vriendelijk. Mooie inrichting van gemeenschappelijke ruimtes. Ondanks de hitte was het in het hotel goed te doen qua temperatuur. Trampoline, springkussen en zwembad.

Rust en ruimte
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Koelkastje en koffie/thee mogelijkheden op de kamer. Veel hotels bieden dit. Dit hotel loopt daar op achter en de kamerprijzen zijn van dien aard dat het zou moeten kunnen.

Ontbijt oké maar prijs kwaliteit matig. Ontzettend slecht bijgevuld. Op het juiste moment waren de schalen leeg.Gebakken evenals gekookte eieren waren koud. Dit vergt absoluut aandacht. Live cooking in de avond gaat niet onze voorkeur naar uit. Liever een normale kaart mogelijkheid. Wij gaan daarom naar de buren.

Prettig verblijf

Van buiten is het gebouw gedateerd. Van binnen is het prima. 16 Euro voor een ontbijt is te duur.

Prima bedden. Schone kamer en badkamer, de ligging van het hotel vlakbij een natuurgebiedp

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

De kamer was erg stoffig en rook ook naar stof. Badkamer was schoon maar stonk bij binnenkomst naar riool.

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Om mijn hoofd leeg te maken voor een drukke perioden was het top

Ontbijt was goed jamner dat je geen verse jus,dOranje kon krijgen fietsen kan je daar uitstekend het eten daar vond ik prijzend dus daar niet gegeten maar op 50 meter 2 heerlijke restaurants tegen een redelijke prijs en top eten gr Arie

even tussendoor weg
    • Suite

We zijn eerder in dit hotel geweest en hebben toen genoten van het live-cookingbuffet, deze keer viel datzelfde buffet tegen en als wij dit eerder hadden geweten waren we ergens anders gaan eten

De directe omgeving midden in de natuur

Aardie tussenstop tijdens het wandelen van De Loop langs de Hunebedden!

De douchekop mag wel eens vervangen worden, die was verkalkt en zat aan een halfkapotte slang. Het balkon was ronduit armoedig, stoeltjes die er smerig uitzagen en een zwart-rubberen mat die ook z'n beste dagen gehad had. Jammer, want met het mooie weer had ik graag voor het naar bed gaan nog even van de avondlucht genoten, maar dit was niet echt uitnodigend!

Erg vriendelijk personeel. Prachtige ligging. Fijn dat ik mijn bagage al eerder kon brengen en later weer ophalen, dat scheelde me het wandelen met een zware rugzak in deze warmte. Heerlijk, een ligbad, dat voelt heel erg goed na een pittige wandeltocht. De mogelijkheid om tot 20.00 uur van de lunchkaart te kunnen bestellen, ideaal als je niet zo'n grote eter bent.

Aangenaam en functioneel verblijf, goede wijnkaart.

De (duistere) atmosfeer in de gangen en het restaurant. Heeft te maken met inrichting en ouderwetse bekleding. Afvoer toilet luidruchtig en veel geluidsoverlast van andere (bad) kamers....Matige douche.

De omgeving!

Teleurstellend en niet voor herhalen vatbaar

Heel veel: er kwam amper water uit de douche en er zaten vieze vlekken in de badkamer. We hebben dit gemeld en op verzoek een foto van de badkamer doorgemaild. We zouden terugkoppeling krijgen, maar we hebben helaas niets meer vernomen. Verder vonden we de beperkte faciliteiten op de kamer niet in verhouding met de kamerprijs: geen airco, geen koelkastje en geen koffie en thee faciliteiten.

Mooie locatie en de fietsenstalling (in gesloten ruimte met mogelijkheid de elektrische fiets re laden)

• Comfort Plus Kamer met Bad

Prijs een flesje bier. Plus de kosten van een glas witte wijn. Behoorlijk aan hoge kant. Wat me niet echt tegenviel maar opviel (aandachtspuntje) dame bij incheck had(te) veel oorbellen. Zij is toch onderdeel eerste indruk hotel. Overigens was ze heel vriendelijk en correct. Maar als je bepaalde kwaliteit wil uitstralen, zit het 'm vaak in deze kleine dingen.

Netheid kamer en heerlijk bed. Plus de rust.

voor herhaling vatbaar

de voorgerechten en sedert was super hoofdgerecht wel wat minder, balkon had wel een poetsbeurt nodig, kamer wat gedateerd

het personeel is ontzettend vriendelijk

Ontbijt was prima en het personeel 's avonds in de bar,...

Personeel bij receptie en ontbijt kwam niet erg gastvrij over, hotel oubollig / gedateerd. Op kamer vloerbedekking met vlekken en fontein zonder warm water en weinig waterdruk. Overal niet super.

Ontbijt was prima en het personeel 's avonds in de bar, bij terugkomst concert, was erg gastvrij, vriendelijk en attent. Personeel in de ochtend / dag liep rond met een " het is dat het moet" uitstraling.

Vond het prima.

De kamerdeur sluite niet goed en de vloerbedekking in de gang was slecht gelegd. Zoeken naar de trap. Wij sliepen op de derde etage. Niet duidelijk te vinden. Heel raar tot de lift de 2 e etage gaat

Vond het prima.

Goed verblijf in prachtige omgeving

Eigenlijkis er weinig aan te merken op het hotel en de kamer, maar als dan toch iets moet noemen. Douchen in bad.

Gastvrijheid! Ook savonds in de lounchebar. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk hotel vlak bij Groningen

De medewerkers van het hotel waren erg behulpzaam. Het hotel licht aan de rand van een mooi stukje natuur. De kamers waren enigzins gedateerd, maar er waren prima bedden en alles was goed schoon

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ruime kamers, heerlijk eten

Koelkastje op de kamer zou fijn zijn.

Erg goede en vriendelijke service, 's avonds eten in het restaurant is een aanrader. Grote kamers met rustgevend uitzicht voor een heel schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

In het algemeen prima vertoeven.

In het algemeen prima vertoeven. Zeker voor een weekendje weg of in mijn geval zakelijk voor één nacht.. Rustige en rustieke omgeving , aardige mensen op receptie en bediening. Buffet, diner en ontbijt, voldoet zeer goed. Een pretentieloos familie hotel maar ook geschikt voor de zakelijk reiziger.

Mooie omgeving

Klantvriendelijkheid bij incheckbalie was ver te zoeken bij een van de meiden.. gelukkig werd ze weg gehaald door iemand anders die het heel goed heeft opgelost.

Mooie omgeving

Gezellig en rustig, ontbijt was prima

Kamer had wat vochtplekken in plafond, kapot behang en kapotte tegeltjes

Kamer was ruim en handig ingericht. Wij waren 1 nacht maar de kamer was prima voor langer verblijf. Stagiaire aan balie hielp ons heel goed. We kregen een beter bereikbare kamer voor mijn man die op krukken loopt. Heel klanyvriendelijk.

Een prachtige omgeving! De buitenboel verouderd.

warm weer maar kon niet op het balkon! heel erg vies! dan maar op het terras zitten! Steeds wordt gevraagd om wat te gebruiken! Net terug van het ontbijt dus nog geen trek. Ze blijven vragen. We vinden het personeel niet goed opgeleid.

ontbijtbuffet was prima

Fijne tijd gehad
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Dat lift niet naar de 2e verdieping gaat. Dat deur naar de gehandicapt voorziening (ramp om naar buiten te gaan) niet open was. Er was te weinig "aandacht" voor de gasten binnen in de bar: kwam nooit iemand zo maar langs

Vriendelijk, attent personeel, restaurant, in de natuur

Gelegen in een prachtige en zeer rustige omgeving

- kwaliteit matras - overal tapijten - warme kamer, geen airco. Wij hadden de zonnekant en de hele dag zon en het was dan nog geen zomer! - ietwat verouderde indruk - eten, geen a la carte mogelijkheid. Live cooking formule = niet meer voor kleine eters - klein niet gezellig zwembad zwembad - zeer kleine TV

- zeer rustig gelegen - grote kamer - gezellige ontbijtruimte/restaurant - leuke bar - goed internet - zeer vriendelijk personeel - prachtige streek om te verkennen - mooi groot buiten terras - 2 goede restaurants op wandelafstand namelijk: restaurant "Ribhouse Texas" (leuk interieur) en eetcafe "Het Witte Huis" - fietsenverhuur ook E-bikes (goede kwaliteit)

Prima en relax
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk. Ook de " live cooking" is een aanrader. De mogelijkheid om even een baantje te trekken in het zwembad is ook heel fijn.

Ontbijt was prima,vriendelijk personeel.

Bij aankomst direct de rekening voldoen, niets kan meer op het kamernummer worden gezet.Dit vinden wij erg vervelend en niet gastvriendeljk. Is voor ons een reden om geen boeking meer te doen bij de Gletsjer Hotels.

Ontbijt was prima,vriendelijk personeel.

geweldig genoten

niks alles oke

het was voor ons de eerste keer in jullie hotels het is heel goed meegevallen en zullen zeker voor de volgende uitstap vooral naar de hotels van jullie zoeken geweldig ontbijt en heel goede keuken top

Behoudens bovenstaande goed verblijf
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Een lift zou tot de hoogste verdieping moeten gaan. Hier niet. Tot eerste verdieping en met een kamer op de tweede nog een keer met de trap. Huur e-byke met loszittend zadel en in eerste instantie praktisch lege accu.

Natuur in de omgeving

Als het ontbijt vanaf 7 uur is, moet het niet tot half 8 duren voor dat alles er ligt. Er waren mensen die dachten dat zij te vroeg waren, terwijl ze voor hun werk weg moesten...

Natuur in de omgeving

Goed vertoeven na een dag hard werken. Rustige omgeving

Zo hier en daar mag de inrichting en aankleding wel wat gemoderniseerd worden.

Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en live cooking. Veel keuze. Vanuit de locatie direct de natuur in. Kamer met balkon, prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Door stroomuitval te weinig slaap gehad omdat ik dan afhankelijk ben van mijn CPAP.

Ik vond het eten en drinken te duur.

Geen ontbijt geboekt vanwege een maagverkleining van mijn partner en mij. € 16,00 per persoon voor een bakje kwark vind ik te duur.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voor zo weinig geld kun je geen super hotel verwachten

Ik werd gewekt door twee personeelsleden die onder mijn raam een rookpauze namen en uitgebreid zeer luid hun verhaal aan elkaar vertelde absoluut geen rekening houdend dat er klanten waren. Het was 0700 uur Verder ben ik op geen enkele manier op de hoogte gebracht dat de gewone weg naar het hotel afgesloten was wegens werkzaamheden. Zelf in het donker mijn weg moeten zoeken wat geen gemakkelijke taak was.

De prijs is positief laag dus eigenlijk moet je er niet teveel van verwachten

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Twee heerlijke dagen in een fijn hotel met prima service en een heerlijk ontbijtbuffet.

De douche had een hele zachte straal. Je kon amper je haar uitspoelen. En een afvalbakje in de toilet zou ook fijn zijn.

De bedden zijn prima. Ook fijn dat er twee stoeltjes en een tafeltje staan met goede verlichting erbij. Het uitzicht is heel mooi en de rust was perfect.

we gaan nooit meer naar dit hotel !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Toegankelijk voor Mensen met Lichamelijke Beperking

de vloerbedekking waren vol met vlekken, badkamer vies, karig ontbijt (droge broden, de spiegel ei lijk wel houten plank omdat zo hard is, niet veel keuze wat betreft belegd, koffieset apparaat ligt te hoog), om naar de toilet te gaan moet je ver weg lopen ook naar de mindervalide kamers, geen behulpzaam personeel en minder gastvrij vergelijk met Van Der Valk hotels enz.

de natuur rondom het hotel is mooi.

Mooie locatie, zo vanuit het hotel het bos in, prachtige...

Kamer was wat sober en gedateerd.

Mooie locatie, zo vanuit het hotel het bos in, prachtige wandelroutes. Ontbijt was goed. Zwembad was fijn. Gezellige ambiance in de bar en lunchruimte. Vriendelijk personeel. Hondvriendelijk hotel

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Fijn hotel in mooie omgeving.

Misschien een mogelijkheid om koffie/thee op de kamer te zetten.

In tegenstelling tot laatste keer nu een betere kamer op de eerste verdieping. Badkamer goed schoon en rook lekker. Goede WiFi en kamer lekker warm. Bed sliep prima, kamer lekker rustig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Waar voor zijn geld

Vieze lucht in badkamer en tv slecht beeld. Ook vrij koud op de kamer

Redelijk goede kamer ondanks lage prijs. Bed was goed en de WiFi ook. Kamer goed schoon

Prima vermaakt voor herhaling vatbaar

Stond op de booking dat we een minibar zouden hebben. Bleek niet zo te zijn. Geen ramp maar had wat dingen koud willen leggen die ik had gekocht met de gedachte dat het er wel zou zijn.

Bar was leuk en persooneel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

mooie locatie. maar personeel mag iets pro actiever en vriendelijker zijn.

Bij de receptie was men redelijk kort af. Men hielp wel maar het ging niet van harte (zo kwam het over). het avond eten kon alleen het buffet zijn. Dat was vooraf niet bekend. ook de uitleg hierover en de mogelijkheden waren niet helder. uiteindelijk zijn we er wel zelf achter gekomen door steeds te vragen. maar we voelde ons daardoor niet op ons gemak.

ontbijt was goed. ruime keuze etc.

een aanrader!

De gangen waren erg warm. Spijtig dat er 's avonds enkel kon gekozen worden voor buffet à volonté. Om dat elke dag te eten is het copieus en prijzig. Graag ook een eenvoudige pastaschotel voorzien.

De kamers waren ruim met voldoende berging. 's Nachts was het rustig.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed ontbijt, goed diner, ruim voldoende parkeergelegenheid.

Personeel wisselt van erg vriendelijk naar erg nors. Beroerde 3G en 4G ontvangst, vaak zelfs helemaal geen verbinding mogelijk.

Goed ontbijt, goed diner, ruim voldoende parkeergelegenheid. Redelijk ruime kamer. Ontvangst bij receptie erg vriendelijk. Wifi werkt goed (als je tenminste de voorwaarden accepteert).

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Mooie locatie, prima personeel, goed eten, kamer aan de oude kant

Het ziet er allemaal wat oud uit, op de entree en restaurants na. Kartonnen bekers en geen koelkast. Weinig comfort dus in de kamer.

Goed eten! Gezellige sfeer en mooie locatie.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

heerlijk genoten van al het lekkers. Zeer vriendelijk personeel.

douche niet in orde dan weer koud en dan weer warm. melding van gemaakt

ontbijt en diner heerlijk en prima verzorgd. Kamer en sanitair netjes en schoon.

Wij genieten buiten in de natuur. daar is Zeegse goed voor.

Dat de gastvrouw aan de balie bij aanmelden geen hartelijk welkom zei of een goed verblijf wenste of bij het weggaan geen goede reis of iets anders vriendelijks zei. Koel en koud komen en gaan. Het maakte een kille indruk op mij.

Wij vinden het ontbijt te duur. dus eten we onze eigen meegebrachte bolletjes met beleg in de kamer. Komt het nu zo omdat jullie hele goedkope hotel aan biedingen hebben. Wij moesten meer dan 70 euro betalen

Hotel om anderen aan te raden. Tip:eten bij restaurant Texas Ribhouse vlak bij hotel.

Stoel op kamer had een keiharde zitting (kamer 204). Ga er zelf maar eens op zitten. Onbijtbuffet werd tegen het einde van de ontbijttijd niet goed aangevuld.

Life cooking maaltijd.

heel plezierig

de bewegwijzering naar kamer 328 ontbreekt hinderlijk op één plaats op de verdieping eronder

dat we drie dagen vakantie konden houden (heeft weinig met de accomodatie te maken)

Goed hotel voor een prima prijs op een prachtige plek

Zo hier en daar een klein beetje extra onderhoud.

Hartelijke ontvangst door professioneel personeel. Hotel staat op een mooie locatie, midden in de natuur. Goede parkeergelegenheid. Eenvoudige, doch doeltreffende, propere kamer. Gezellige bar. Goede bedden, schone badkamer, ietwat gedateerd. Ontbijt voortreffelijk verzorgd. Wel erg druk, maar dat was geen probleem. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van het prachtige dal van de Drentsche Aa. En dicht bij Groningen en Assen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het ontbijt is zeer uitgebreid, alles wat je wenst is...

De kamer was niet proper, oud tapijt overal waar je kan zien. De kamer zal vol fruitvliegjes en dat geeft niet echt een gevoel van goede hygiëne. Ook veel lawaai buiten tot bijna middernacht door (denk ik) personeel dat buiten spullen aan het verzetten is. Geen drinken op de kamer, zelfs geen fles water. Bij het uitchecken heb ik bijna 20 min moeten wachten tot er iemand opdaagde bij de desk. Waardoor ik te laat was op mijn afspraak.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, alles wat je wenst is aanwezig. Personeel in de ontbijtruimte is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Door hoge korting een acceptabel verblijf

Kamer vooral functioneel. Geen luxe of verwen gevoel . Wellness valt wat tegen, klein zwembad, kleine sauna, kleine ruimtes, sobere aankleding.

De lokatie is goed, mooi uitzicht over de heide vanaf balkon.kamer was sober maar ruim.personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

heerlijk relaxen in een super omgeving

Alles, de ambiance, het personeel, de omgeving, ontbijt, de service, de keuken, de faciliteiten voor hondenbezitters, de wijn, het kaasplankje en ga zo maar door.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Kamer ontbijt en omgeving geweldig

Zie boven

Ontbijt en kamer prima Echter bij alle Fletcher hotels waar we zijn geweest ga je echt niet dineren. Te duur, sfeerloos, en niet lekker Ik begrijp echt niet waarom myrna goosens dat stuk van Fletcher zo promoot

Prima voor een redelijke prijs.

Diner s'avonds was matig.

Ontbijt was prima. Personeel super vriendelijk en kamers netjes,alleen douchen in een bad is niet fijn. Gevaarlijk met uitstappen.

Heerlijk hotel voor je rust en een goed ontbijt.

Dat helaas 's morgens vroeg de ventilatie in de badkamer opeens harder ging. Misschien met een defecte klep te maken ?

We zijn al vaker bij dit hotel geweest vanwege de rust en het heerlijke ontbijtbuffet. Ook de wandelmogelijkheden en ligging t.o.v. o.a. Assen en Groningen heeft een pluspunt.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Kon beter, wat betreft de wellness.

Wellness. De sauna was vies. Bierdoppen op de grond, heel veel stof. Schimmel op de muren. Zwembad vies. Dit mag de naam wellness niet dragen en dat voor een viersterren hotel. Na die ene keer zijn we daar niet meer geweest. Als we dit geweten hadden dan hadden we een ander hotel geboekt.

Mooie ligging van het hotel. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Mooie plek voor diverse uitjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer lag gelijk naast een doorgaande trap en lift,terwijl wij schriftelijk hadden aangegeven dit niet te doen. Dir ivm met de herrie. Het koffie zet apparaat bij het ontbijt was al stuk toen wij kwamen en 3 dgn later nog steeds!. Een van de bedden was doorgezakt,gemeld ad de balie,is verder niks mee gedaan.

De mooie ligging van het hotel.

Het was een plezierig verblijf.

Geen op- of aanmerkingen.

Het ontbijt was uitstekend, de kamers waren prima. De ligging van uw hotel was in een mooie omgeving. De faciliteiten waren voldoende, maar geen gebruik van gemaakt.

voldeed prima aan onze verwachtingen

voor een hotel met 4 sterren had ik iets meer luxe verwacht. b.v. douchemuts op de badkamer, 2 zitstoelen op de kamer zijn oubollig, te laag en gehavend. 2 kunststoffen stoelen op het balcon nodigt niet echt uit om er gebruik van te maken. Geen mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten.

Hotel is prachtig gelegen in een natuurrijke omgeving en 2 hoofdsteden op korte afstand. Ontbijtbuffet prima verzorgd, wordt telkens aangevuld. Avondbuffet ook prima verzorgd, uitgebreide keus in gerechten. Leuke sfeer.

Oke voor overnachting, verder geen gebruik van faciliteiten gemaakt

Zeer sobere gedateerde kamer. Geen koffie of flesje water op de kamer.

Goed ontbijt, redelijk bed, 's nachts rustig, meubilair en vloerbedekking hoognodig aan vervanging toe.

het was eten was goed. de omgeving geweldig om te fietsen/ wandelen

ik had een waterkoker verwacht met koffie/thee faciliteiten. voor mensen die slecht slapen , te vroeg wakker zijn is dan n kopje koffie/thee wel lekker.

ik had een rustige kamer gevraagd en inderdaad het was rustig.

Het verblijf krijgt een ruime voldoende. Aandacht voor de twee genoemde punten.

De TV was te krap afgesteld qua geluid! Het geluid kon luider, daarmee had je nog geen overlast met de buren. Het water uit de kraan in de badkamer was ook te krap afgesteld. Dunne straaltjes water met een geringe kracht.

De service van het personeel en kwaliteit eten.

comfortabel, maar hebben kamer geruild ivm noisy neighbours

Minder gehoorig

Ontbijt van E16.50 veel te duur voor een paar croissantjes en een glaasje jus d'orange. Gelukkig hadden we nog een paar krentenbollen in de rugzak......

Door de kamer tegenvallend verblijf!

De kamer was zo gedateerd. Wat een tegenvaller als je de foto's op de site ziet. De stoelen waren vlekkerig en beschadigd. De schuifpui was ronduit smerig. Heb foto's van gemaakt. Om over het balkon maar te zwijgen. Het toilet, zo verouderd, laag, wcbril stuk. Badkamer idem, stinkend rioolputje. Als het water uit het bad leeg liep, stroomde het putje over met bijbehorend rioollucht. Een dag voor aankomst hadden we rechtstreeks bij het hotel nog een extra nacht bijgeboekt. Dus aankomst een dag eerder. Als we geweten hadden dat we op zo'n kamer terecht zouden komen, hadden we dit zeker niet gedaan!

De ligging van het hotel! Mooie Drentse natuur direct bij het hotel. Mooie wandelroutes.

Prima, genoten van een korte vakantie

De beperkte keuze bij de diner a la carte Bij een verblijf van meerdere nachten is er weinig variatie mogelijk qua eten.

Het ontbijt buffet erg uitgebreid. Erg vriendelijke mensen die er werken en zijn bereid tot iets extra's

Een beetje vergane glorie maar wel op een prachtige locatie.

De badkamer verouderd met zwarte kitrand bij het bad en matig onderhouden kamer. De inboedel aardig versleten

Het restaurant en de bedden. Personeel heel aardig en het ligt in een prachtige omgeving.

Prima voor ons doel

Het was voor ons doel allemaal wel prima (mijn dochter speelde een tennistoernooi in de buurt) en we waren dus niet veel op de accommodatie, maar de tennisbaan zag er niet uit en de minibar werd gemist.

Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Overnachting in Zeegse

Brood voor glutenvrij ontbijt, maar 1 soort kleine boterhammetjes. Terwijl voor andere gasten volop keus was.

Goed glutenvrij all you can eat buffet gegeten door zeer vriendelijk personeel dat mee dacht.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Armoedige vertoning met teveel pretenties

Het afgetrapte interieur, de gemaakte dienstbaarheid, de enorme hitte in de kamer, het kabaal wat medewerkers onder ons raam maakten ('s nachts en 's ochtends vroeg), bij het ontbijt €3 pp extra betalen voor 1 kopje cappuchino (zielige vertoning).

De prachtige natuur

het verblijf was goed en de omgeving is prachtig

er waren geen glazen beschikbaar op de kamer, alleen kartonnen bekers.

het ontbijt was aardig, de ligging van de kamer lekker rustig, op de kamer ontbrak een koelkastje

Tegenvallend hotel in een schitterende omgeving
    • Comfort Plus Kamer met Bad

Ik hou niet van kartonnen bekertjes op de badkamer. Gevaarlijk bad (spiegelglad). Ik heb er maar een handdoek ingelegd tegen het uitglijden. Ik was geplaatst in een kamer met veel afzuig kap geluid en weinig uitzicht. Kreeg gelukkig een andere kamer met wel veel uitzicht. Waarom een food truck festival op zaterdag en zondag voor de deur terwijl in Schipborg al een andere heel goed festival was met toneel en muziek (FestiValderAa) .

Mooie locatie

Teleurstellend, zullen vrienden afranden om hier te overnachten.

Badkamer was gedateerd, deur kapot, geen beker/glas bij wastafel. Douche water liep niet weg en stroomde de kamer binnen tot aan het bed. Deze klacht gemeld bij vertrek, geen excuus laat staan een compensatie. Heel teleurstellend gezien de aard van de klacht.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Net hotel in rustige omgeving.

Op de begane grond zou het handig zijn om met bordjes aan te geven waar de verschillende eetgelegenheden zijn. Dit is voor een aantal gasten wat onduidelijk.

Mooie kamers, zeer net hotel. Het eten is goed en de omgeving geweldig. Wil je rust? Dan ben je hier aan het juiste adres.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima ontbijt met plezierige bediening.

Prima ontbijt met plezierige bediening. Mooi zwembad trouwens, jammer dat de sauna niet aanstond (maar begrijpelijk gezien de animo, misschien een tijdschakelaar gebruiken voor 's ochtend en 's avonds).