Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg 4-sterren

Loskade 1, 4331 HV Middelburg, Nederland

#12 van de 13 hotels in Middelburg

Geweldig !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco op de kamers zou met deze tropische temperaturen echt nog een pluspunt zijn, dan was alles een 10 waard geweest 😊

Super vriendelijk personeel, heerlijk gegeten !!! Heerlijke bedden

Prima hotel voor redelijke prijs op een prima plek in de stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Graag airco, het was bloedheet en er was geen raam bedekking tegen de zon

Het ontbijt was uitstekend. Het hotel ligt op een goed bereikbare plek, met parkeer mogelijkheid in de buurt. Wel betaal parkeer.

goed hotel met een paar min puntjes
    • Kleine Tweepersoonskamer

piep klein kamertje 4 de etage snik heet onder het platte dak 28 gr. fiets gereserveerd....was er niet....

ontbijt prima ruime keus, alles netjes schoon

Niet meer helaas
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had geboekt voor 109,00 binnen een half uur was het 99,00... dit voelt niet prettig! Het hotel kon hier niets mee, best slecht. We wilde onze kamer eerder in was schoon...Maar dan moesten we 10euro meer betalen ik vindt dit allemaal erg onvriendelijk moet ik zeggen. Kamer erg klein! Eten prijs kwaliteit erg slecht

Ligging van het hotel tegenover treinstation en vlakbij...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airconditioning. Gezien de warme zomerdagen zou dit geen overbodige luxe zijn.

Ligging van het hotel tegenover treinstation en vlakbij centrum van Middelburg

Voor een volgend bezoek aan Middelburg zoeken we een ander hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was zo klein dat de kast niet goed open kon (kwam tegen bed aan), geen airco of ventilator en raam kon enkel op kiertje. Kamer lag op het zuiden, vol in de zon. Veel te warm, kuil in bed

Ontbijt, locatie

Ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Indien je op de eerste verdieping een kamer hebt. Dit hadden wij dan werden wij gewerkt door de lucht van bacon/spek. Dit was niet zo fijn.

Ligging. Kort bij station Middelburg. Goed en uitgebreid ontbijt.

Kamer achterzijde uitzicht op kerktoren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De superkleine kamer (en de niet aanwezige benodigdheden) staat niet in verhouding tot de gevraagde prijs, 179 euro voor een zaterdag in juni.

Kamer achterzijde uitzicht op kerktoren.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Verder was alles perfect
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het kleinste kamertje dat je maar aan 1 kant je bed in kon niet fijn en er was geen scheerspiegel in de badkamer dat is wel lekker

Je kan er lekker zitten krantje lezen en ook weer lekker eten en er was een buitenzijde

Verblijf afgezien van de teleurstellend slechte accomodatie, laten we ons niet negatief beïnvloeden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer abominabel, klein absoluut geen comfort.Totale misser en dat voor 348 euro voor 2 nachten.Wij zijn een bejaard koppel met de problemen van de ouderdom.

Ontbijt goed. Personeel vriendelijk.

Nvt. moest er zijn voor mn werk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn voor de prijs erg klein, geen airco waardaar erg (te) warm als de buitentemperatuur op loopt zoals afgelopen weekend. Tijdens ontbijt liep er te weinig personeel waardoor de tafels niet tijdig werden afgeruimd en de vooraden niet of nauwelijks werden aangevuld.

Vriendelijk personeel en een redelijk tot goed diner

Middelburg en Zeeland is mooi jammer van het Hotel!!

Reinigen en aankleden kamer. Ontbijt

De kamer was bij aankomst helemaal niet schoon. De receptioniste heeft het bekeken en de kamer opnieuw laten schoonmaken. Ze hebben ons wel een drankje aangeboden dat was erg vriendelijk. Bij het ontbijt waren lege bakken het was te druk en gewoon te weinig personeel om het allemaal in goede banen te regelen.

De algehele sfeer was n perfecte mix los ontspannen...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De algehele sfeer was n perfecte mix los ontspannen personeel, alles keurig netjes maar zeker niet stijf of opgeprikt. Kortom: een heerlijk hotel, ik beveel hem aan!

Goed!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen plaats in de mini kamer, en tweepersoons bed in een kamer die voor een enkel bed gemaakt is. Amper aan de andere kant van het bed te geraken. De safe was stuk en kon niet gemaakt worden.

De centrale ligging van Middelburg en het uitstekend ontbijt. Prijs kwaliteit.

Prima plek als uitvalsbasis om Middelburg te bezoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer indeling kamer 303 beetje knullig. Wc en wastafel zo dicht op elkaar dat zitten zonder je knieën te stoten een uitdaging is.

Goed ontbijt en vriendelijke bediening, prima plek tegenover het station. In de bistro is het lekker eten. De ramen kunnen open. Bed perfect en heerlijke regendouche.

Ik heb zeker genoten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Je hoorde erg veel geluiden op de gang.

Het was een kleine maar goed ingerichte kamer. Heerlijke douche en bed. Ook konden we vanuit een leuke film kijken met de TV. Ook hebben we genoten van het uitzicht over het water.

Fletcher Middelburg is op en top gerestaureerd en nodigt uit...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets ruimere comfortkamer zou nog beter zijn....

Fletcher Middelburg is op en top gerestaureerd en nodigt uit tot overnachting : vriendelijk personeel, propere kamers, heerlijk ontbijt, schitterende locatie. Gaan we naar zee en fietsen in Zeeland dan wordt Fletcher Middelburg zeker weer ons hotel...

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Een tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hele kleine kamer, die niet gepoetst werd. Het ontbijt stond zo hoog dat mijn moeder er niet bij kon. Een parkeerplaats is niet zo heel makkelijkste vinden in de buurt van het hotel. ( dagkaart kost 10,60)

Het uitzicht op het station en de ligging vlakbij het centrum.

goed niet bijzonder

verwarming in de douche

In bad kamer geen haken voor kleding op te hangen , deze zouden bij de wastafen kunnen gemaakt worden . Ook de verlichting bij de kleding kast zou is noodzakelijk s,avond is er niet voldoende licht. Ook handdoeken 2 grote badlakens is niet voldoende er zouden ook twee kleinere handdoeken aanwezig moeten zijn

nooit meer naar een fletcher hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg krap en geen uitzicht maar 1 stoel, moeilijk bij aankleden mijn vrouw heeft niet durven douchen i.v.m. veiligheid .Niets om aan vast te houden Papieren bekertje waar je 3 dagen mee moest doen .gelukkig hadden wij glazen bij ons in de nacht bloedneus, bed werd niet verschoont

prima ontbijt

perfect.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij inchecken gelijk betalen terwijl ze bij de boeking m'n creditcard gegevens en alles hebben van mij. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verder personeel niet alert genoeg bij het ontbijt. Alles vragen, borden, bestek en koffiebekers waren op, jammer.

Schone kamer en badkamer. Net gerenoveerd dus allen zeer netjes. Vriendelijk personeel.

goede prijs/kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer

- grote kier onder gangdeur, daardoor geluid en licht in de kamer - geen haakjes/kapstok in de kamer voor jassen op te hangen

goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima verblijf met een scherpe prijs op een mooie plek voor een weekend Middelburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen betekende: alles nat - kan niet anders op zo'n klein oppervlak

Prima ontbijt op een mooie plek in Middelburg. Goed geslapen in een tamelijk klein kamertje !

Ontbijt was geweldig, alles was piekfijn geschilderd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaapkamer iets te klein, badkamer kon wat kleiner, zal met de bouw niets anders kunnen.

Ontbijt was geweldig, alles was piekfijn geschilderd. kleine lift geen bezwaar. Goed voor enkele overnachtingen

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

niets.

Kleine schone kamer. Goede bedden. Goed ontbijt. Prima ligging. zowel voor auto, trein als voor bezoek aan Middelburg, Vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

5,5
    krap
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de grootte van de kamer. Op de website van het hotel zelf worden de kamers goed omschreven maar op de website van Booking.com worden andere bewoordingen gebruikt en uiteindelijk heb je dan een kleine comfort kamer gereserveerd ipv een comfort kamer, dit valt erg tegen. Je kan maar aan 1 kant uit je bed.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

prima verblijf. zeker an te raden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij sliepen op de 1e verdieping en ik had s nachts beneden ons een hoop gerommel gehoord. sliepen in kamer 108 boven het restaurant?

kamers prima, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goede accomodatie gezien de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De liftfaciliteit is onvoldoende. Veel te klein en uiterst traag Nog los van het feit dat hij de tweede dag in het geheel niet werkte en dit niet op de lift was aangegeven.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het Hotel was perfect en super gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De keuken. Ribeye steak doorbakken i.p.v. gevraagde medium. Op de 2e dag slecht gebakken kabeljouw, was wellicht niet voldoende ontdooid. Viel dus tegen en dat werd ook gemeld aan de bediening en de receptie..

Goed verzorgd ontbijt.

prijs kwaliteit en locatie was ok
    • Kleine Tweepersoonskamer

Aan de receptie het oudere personeel viel ons wat tegen. te gekuntselt.... De jonge garde was fantastisch en zeer behulpzaam en soepel.

Het ontbijt was lekker alleen zouden er bordjes mogen staan voor bv melk - karnemelk - ook voor toeristen... De persoon die voor het ontbijt zorgde was nauwelijks te zien.

Prima en voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij ontbijt was maar 1 personeelslid dus tafels bleven lang on opgeruimd. Ik ben uiteindelijk maar aan een smerige tafel zonder bestek gaan zitten. Was al blij dat er nog een tafel vrij was. Op piektijd zou er wel wat meer personeel mogen zijn die tafels schoon maken en weer klaar maakt voor nieuwe gasten. Misschien dat ik er net op de verkeerde dag/tijdstip was.

Moderne kamers, prima bed, grote tv, inloopdouche, uitgebreid ontbijtbuffet, goede ligging

Een fris hotel met een prima ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Koffie/thee faciliteiten op de kamer, een koelkastje, dat had prettig geweest. De kamer was nog niet schoongemaakt, toen wij om 15.15 uur aankwamen. Aankomsttijd was wel aangegeven.

De ruime, frisse kamer die prachtig aan de voorkant lag en de ligging van het hotel.

Redelijk hotel , moet nog wel wat aan gebeuren, veel kleine kamertjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zie boven ; Goede kapstok en plank (mutsen etc Plank in badkamer , scheerspiegel, indouche metalen net om shampo etc. te plaatsen

Prima ontbijt Zeer vriendelijk personeel Kamer , de eerste (k 303 ) veel te klein , 401 goed . Beide kamers onvoldoende outillage: Geen kapstok , badkamer : geen plankier voor toiletspullen douche : iedem . Je kan je spullen nergens goed kwijt .Tapijt :slecht gekozen ,niet te beoordelen op hygieene (donker , kale plekken)

ondanks de tekortkomingen toch redelijk goed gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamers, weinig leefruimte, maar 1 clubfauteuil, geen kapstok, badkamer geen accessoire, geen afsluitbare douche resultaat een natte bende, geen ruimte om toilettas of beautycase weg te zetten, kleine lift, veel op en afstapjes, bar en leesruimte onpraktisch ingericht.

Ontbijt was redelijk

prima voor een kort bezoek aan de stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas is na een douchebeurt de gehele badkamer zodanig nat dat een andere eigenlijk niet goed meer in de badkamer kan komen omdat er dan eerst gedweild moet worden. Het afvalbakje deed wat vies aan aan de buitenkant. De receptie is erg klein. Er kon maar 1 persoon tegelijk in- en/of uitchecken waardoor je lang moet wachten. Lift is aanwezig maar duurt erg lang.

De locatie is perfect voor een kort verblijf in de stad. Parkeren is prima voor de deur op loopafstand. Wel betaald! Ontbijtbuffet was prima en smakelijk. Tweepersoonskamer was een tikkeltje klein, de familiekamer was prima qua ruimte.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Badkamer was koud (geen verwarming) en wat aan de kleine kant waardoor bij het douchen de halve badkamer nat was.

Goed ontbijt met lekkere koffie. Prima bed.

Te duur voor kleine kamers, slechte organisatie z
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer. Defecte lift. Onze annulering van één van de twee overnachtingen was niet goed verwekt waardoor we geld moesten voorschieten ( en nu maar hopen dat het goed komt)

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Dagje kerstshoppen in Middelburg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen klok op de kamer en het was iet wat gehorig. (Veel geluid van buiten)

Het was duidelijk gerenoveerd en zag er mooi en schoon uit. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Wij hebben € 198,00 betaald ipv € 59,00 en zijn na 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te kleinekamer, terwijl wij de wat duurdere Confortkamer geboekt hadden, omdat wij meerdere nachten zouden blijven vgl Website Confortkamer met zitje en vrij uitzicht. Echter deze kamer was heel klein met uitzicht op de binnenplaats. Vgl.reactie van Fletcher had ik rechtstreeks moeten boeken ipv via Booking.com. M.a.w. wij zijn beduveld.

We hebben genoten van een heerlijk ontbijt en diner!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen in eerste instantie een kamer toegewezen maar toen we binnenkwamen leek het wel een subtropisch zwembad want het was snikheet! We konden de cv niet zelf regelen en er was ook geen mogelijkheid om een raam te openen. Daarna kregen we een kamer waar de deur niet op slot kon. Maar een pluspunt is dat het personeel zoekt welke mogelijkheden er zijn en hebben we uiteindelijk een goede kamer gekregen.

De locatie t.o.v. het centrum en het station want in eerste instantie was het de bedoeling om per trein te reizen. Het station staat tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima voor zakelijke doeleinden.

Kamer was wat aan de kleine kant. Met twee personen zou het benauwd zijn.

De ligging van het hotel was fijn, recht tegenover het station. Prettige nieuwe badkamer. Uitgebreid ontbijt!

Een paar kleine negatieve puntjes, maar de rest was voortreffelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een superkleine kamer en bij onze aankomst was het ijskoud in de kamer. Dit was snel opgelost door het opendraaien van de verwarming. Sliepen juist naast de lift die veel lawaai maakte. Maar de kamer was volledig vernieuwd, heel proper en het ontbijt was voortreffelijk. Parking op straat en eur 10 betaald voor 24u. Onze fietsen konden in een fietsenstalling.

Prima hotel met alles wat je nodig hebt (behalve bagageopslag)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg hinderlijk dat je bagage na en voor uitchecken werd 'bewaard' in de hal bij de kapstok zonder toezicht. Zeker omdat het station ook geen kluizen heeft. Dat vond ik het enige echte minpunt. Mensen laten uitchecken om uiterlijk 10:30 uur is wel erg vroeg, zeker als de kamers de dag ervoor geen minuut eerder dan 15:00 uur zijn opgeleverd. Verder is er een minuscule 'vintage' lift die ze wel hadden mogen meenemen in de renovatie.

Ik had gevraagd om een kamer met uitzicht en die heb ik ook gekregen. Vanaf de zijkant een leuke blik over het water en de binnenstad van Middelburg. Meestal word je als alleen-reizende weggestopt in de slechtste kamer in je categorie, dus ik stel het zeer op prijs dat dat hier niet gebeurde. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer is schoon en de bedden zijn heel goed. Had de middelste prijscategorie en vond die kamer prima qua formaat. Ook voor 2 personen. Ideaal gelegen als je met de trein komt. Restaurant: voor avondeten niet bijzonder, maar ook niet slecht; goed ontbijt.

De lokatie is prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ramen van de kamers aan de achterkant kunnen niet kantelen en grenzen aan de brandtrap. Alle gasten kunnen via hun raam op dit plateau komen, dus onveilig om 's nachts open te laten staan. Werden 's nachts opgeschrikt door een aangeschoten hotelgast die luidruchtig langs ons raam liep.

De lokatie is prima. Dicht bij station en centrum.

Te kleine kamers voor die prijs.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te kleine kamers voor die prijs. Wij waren 10 minuten te vroeg bij inchecken en werden weggestuurd door een humeurige medewerkster. Kwaliteit/prijs is niet in overeenstemming. Veel lawaai op straat snachts.

prachtige lokatie maar hotel viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de grootte van de kamer de grootte van de badkamer een erg krappe lift een erg krappe ontbijtruimte ontbijt ei was niet eiwit nog rauw; keuze in brood matig geen koffie en thee faciliteiten op de slaapkamer ( ook bij navraag niet)

locatie

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen in kamer enkel glas, geen airco. Fijne inloop douche maar daarna natte badkamer

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Goede bedden, grote tv. Kamers leuk gemoderniseerd

Prima hotel voor een redelijke prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden graag de fiets ergens binnen gestald, nu aan de overzijde van het hotel aan een boom vastgezet. Verder was de straat nogal lawaaiig, ook al hadden wij een kamer hoog aan de zijkant. Raam openzetten is dan niet echt een optie

Prima locatie, goede kamers, prima ontbijt

Goed maar niet bijzonder
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine kamer is ook echt heel klein, nauwelijks beenruimte naast het bed. Geen mogelijk om kleren op een hanger op te hangen. Ontbijt is zoals je dat ziet bij alle hotelketens. Een buffet met voldoende keus en goed verder. Vond de kamer voor wat je krijgt wel wat aan de dure kant, zeker zonder gratis parkeermogelijkheid en Middelburg is ook geen wereldstad. Ligt wel op een heel goede locatie verder.

Prima locatie, maar het verblijf valt tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Kamer was tevens nooduitgang, er brandde de hele nacht boven het bed een hel groene lamp. -Verse rook in de kamer vanaf de rokersplek voor personeel, 's avonds en 's ochtends. -Geen wifi in de kamer

De locatie.

Middelburg is een mooie en interssante stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was minimaal van omvang, ramen kon ik niet openmaken, veel te zwaar voor de oudere mens. Kamer veel te duur voor wat er geboden werd. Stoelen ontbraken, werden er op verzoek uiteindelijk wel neergezet. Men werkt met een totaal uitgekleed concept

Ontbijt was goed en bedden waren prima.

• Kleine Tweepersoonskamer

We waren met een fotoclub en hadden kamers geboekt met aparte bedden, omdat het geen stelletjes zijn. We kregen 2-persoonsbedden, wel is het dekbed vervangen door twee eenpersoons. de kamers zijn erg klein.

Goed ontbijt, prettig personeel, weinig ruimte op de kamers.

Zeer kleine kamers. Geen mogelijkheid om even te zitten. televisiekijken was alleen mogelijk op bed zittend, Kast kon nauwelijks geopend worden door gebrek aan ruimte. Geen ruimte om de koffers te bergen.

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij misten de koffie- en theefaciliteiten op de kamer zelf. Vinden dit erg prettig en hadden dit ook verwacht bij een 4-sterren hotel bij Fletcher.

Ligging perfect in verband met reizen met openbaar vervoer. Lekker ontbijt. Fijn dat bagage eerder kon worden afgegeven en na vertrek nog in een aparte ruimte gezet kon worden.

Fijn, comfortabel hotel, vlak tegenover station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen faciliteiten zijn om zelf een kopje thee of koffie op de kamer te maken. Waterkokertje met zakje thee, koffiepoeder en twee kopjes is toch niet zo moeilijk!

Hotel pas gerenoveerd. Mooie, grote kamer met leuk uitzicht op water en station. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel en de locatie, vlak tegenover station heel makkelijk voor reis per trein.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We hebben buiten de kleine kamers n leuk weekend gehad!!

Voor n zolderkamertje was t veel te prijzig.De kamer op de 2e etage was ook krap voor de betaalde prijs.

Ontbijt was prima.De kamers mooi ingericht maar veel te klein.

We hebben mijn 65e verjaardag in Middelburg en Westkapelle gevierd. Maar niet echt in jullie hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt....op de 1e dag was het spek aangebrand (zwart)en de spiegeleieren koud, tussen het vers fruit zat ananas die half bruin was en de 2e dag was het spek niet aangebrand maar wel lauw en de eieren weer koud. Een medewerkster zag dat ik aan het roerei van mijn man voelde (lauw) en kwam gelijk vragen of er iets niet goed was, waarop ik zei dat dit al voor de 2e dag lauw/koud was. Ze is gelijk naar de keuken gegaan (++++) waarop iemand anders een beetje roerei en spiegelei is komen halen. Wij hebben er verder geen reactie op gekregen of dit zo gebruikelijk is vonden we vreemd. Maar ja het zal wel zo moeten.

Het bed en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

omdat het erg warm was misten wij een airco.

ontbijt was ok, kamers aan de kleine kant maar schoon en uitstekende bedden, ook de badkamer was klein maar ok.

Teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te duur. Ligging slecht, op druk kruispunt. Geen airco en een van de ramen kon niet open. Zweetkussens en zweetdekbed. Personeel is niet flexibel. Onze fietsen stonden overdekt en zijn door personeel in de regen gezet.

Na wisseling van kamer, was de kamer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers 101, 201 en 301 zijn klein en vol op de zon (dus heet), maar worden als grote kamers verhuurd. Na enig overleg konden we gelukkig naar een andere kamer. Bericht vanuit hoofdkantoor met extra verzoek van ons was niet aangekomen.

Na wisseling van kamer, was de kamer goed. Ontbijt is ook goed. 's Nachts kwam wel wat uitgaanspubliek langs. Weinig last van op de derde etage.

erg mooi hotel, echter prijs/kwaliteit niet helemaal terecht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg jammer dat 2 ochtenden het cappuccino apparaat niet werkte. Kamer prima, echter voor de geboekte comfort kamer verwachtten wij iets meer. Kamer was klein, geen waterkoker en wat thee\koffiezakjes op de kamer. In de badkamer kartonnen bekers, en dat voor zo"n mooi hotel.!! We kregen bij aankomst een voucher voor borrel en bittergarnituur, echter in de bar waren wij deze voucher vergeten, jammer dat personeel ons hier niet aan herinnert op dat moment, en dat het volledige bedrag betalen.

ontbijt uitgebreid, keurig nette kamers, goeie douche.

Ontbijt goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt goed Badkamer geen washandjes = is niet erg maar vermeld het dan uitdrukkelijk 4 fietsen gehuurd: was perfect geregeld en het waren goede fietsen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

zeer slecht; prijs/kwaliteit verhouding beneden de maat
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer is zo klein, dat je af moet vragen of je die wel wil verhuren voor een prijs van 128 EURO

ontbijt normaal; kamer slecht en te klein; je kon je kont niet keren met een tafel waar nog nog geen laptop op pastveel te warm in nacht; een stoel waar je je omheen moet draaien om in bed te komen.

Het ontbijt was goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Afgelopen weekend hebben wij twee nachten in hotel Fletcher te Middelburg overnacht. Dat viel niet mee. We hebben veel gereisd en vaak in hotels geslapen. Slechts een keer eerder gebeurde dat in een zo kleine ruimte als in dit hotel. Een bedrag van ruim 270 euro – voor twee nachten - onwaardig. Met de buik ingehouden kon je net om het bed heen (kamer 210). Veel vervelender was nog iets anders. De temperatuur in de kamer. Het weer overdag was goed. Tussen de 20 en 24 graden. Maar te oordelen naar de temperatuur in de kamer leek het alsof het buiten minstens 35 graden was. Heet en benauwd. Niet af te koelen door enige airco. Onze klacht beneden bij de balie werd beantwoord met een ventilator. Maar zoals dat gaat met ventilatoren: ze zetten geen zoden aan de dijk. Het vreemde was dat het zaterdag precies zo ging als vrijdag. Toen wij na een fijne dag wandelen/fietsen/zwemmen in onze kamer terugkwamen was het daar opnieuw onbegrijpelijk warm en benauwd. Alsof het dichttrekken van de gordijnen niets had uitgemaakt. Die gordijnen verdienen vermoedelijk aandacht. Het lijkt alsof ze de warmte opnemen in plaats van afstoten. Warmte opnemen en afgeven aan de kamer – zo lijken de gordijnen te doen. We hebben de klacht ook bij ons vertrek op zondag nog eens mondeling bij de balie overgebracht. Maar toen was het voor ons al te laat. Twee nachten doorgebracht in een erg kleine, veel te warme kamer – waardoor we slecht hebben geslapen.

Het ontbijt was goed. Het personeel bedoelde het goed. De kamer was een ramp.

Mooi, net verbouwd hotel, maar weinig faciliteiten op de wat kleine kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte om het bed was erg krap en dat voor bijna 130 euro per nacht. De foto's getoond bij de aanmelding waren groter dan de kamer die wij toegewezen kregen. Aan 1 kant moest je je wringen langs het gordijn. Geen koffie of thee op de kamer. De voucher van een bitterballengarnituur gratis bij 2 glazen wijn mochten we alleen laat op de avond inleveren werd vermeld (stond niet op de voucher). Dat ervaarden we niet bepaald als gastvrij.

Het ontbijtbuffet was voldoende gevarieerd. Heerlijk brood en lekkere koffie.

Ontbijt prima!

Lift mag sneller!

Ontbijt prima! Ziet er verzorgd uit. Genoeg om een keuze te kunnen maken.'S avonds ook heerlijk gegeten Ligging is top! Dichtbij de stad, openbaar vervoer aan de overkant (overigens geen last van)

Een vriendelijke ontvangst in een prachtig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is niet erg groot, maar wel functioneel. Bij het douchen is de inloop van de hele badkamer nat. Heel traag werkende lift. Als je op de 3de verdieping zit heb je die wel nodig. De prijs van dit hotel is te hoog!

Een prachtige kamer met uitzicht op het water. Prima bedden. Inrichting mooi, omdat alles in april vernieuwd is. Mooie locatie op loopafstand van het centrum van Middelburg.

Je kon pas om 08:00 uur ontbijten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Je kon pas om 08:00 uur ontbijten. Daarom een ontbijt pakket gekregen, dat was slecht oud brood en een gerimpelde appel. Dit was dus heel slecht. De kamer die ik kreeg was heel klein je kon amper om het bed lopen, ik had kamer 405.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

glazen op de kamer ipv papieren bekertjes Een waterkoker zal niet misstaan een zeeppompje anno 2017 in de douche?? geen verversing handdoeken!

Goed ontbijt, Kamers sober maar netjes en schoon

Viel een beetje tegen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was heel klein, en er waren geen douchegels en shampoo enz. aanwezig. Voor die prijs voor een overnachting mag het hotel ook dit soort dingen in de badkamers voor de gasten plaatsen.

Het bed was goed.

Tegenvallend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet bereikbaar. Traag in reageren geen oprechte betrokkenheid Nog geen reactie op compensatie verzoek. Mijn man is direct na aankomst ziek geworden. Waardoor we na 1 overnachting al vertrokken zijn op doktersadvies. We hadden er 6 betaald. Door trage reactie ook onze kinderen niet blij kunnen maken om in onze plaats te gaan. Ik heb er echt een slecht gevoel aan over gehouden. Ondanks eerdere positieve ervaringen met booking.com wil ik nu geen aanbiedingen meer ontvangen.

Ontbijt was prima

prima, lekker kort bij het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer

koffie/bar ruimte was meer bibliotheek . Meer grand café is wenselijk daar is meer gezelligheid . nodigt eerder uit om te gaan zitten

vrij gebruik van kluisje

6,0
    Grootte van kamer en prijsniveau niet in verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grootte van kamer was schandalig. Volgens ons was het een 1-persoons kamer. Ook maar 1 stoel aanwezig en heel beperkte loopruimte. We hadden 2 kamers geboekt. De 2e kamer had wel redelijk formaat en dat voor zelfde prijs! Bij uitchecken werd verzoek om compensatie niet gehonoreerd.

Bedden top!

Niet wat je verwacht van een 4sterren hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Roomservice was niet goed doorgegeven door personeel waardoor ontbijt 3 kwartier te laat kwam. Uitzicht was op een brandtrap. Last van de geur van rokend personeel s avonds laat. Kamer was erg klein en er was geen waterkoker en geen glazen aanwezig. Gang was erg gehorig.

De regendouche was heerlijk!

Eenvoudig hotel in centrum Middelburg, alles was nieuw en...

Eenvoudig hotel in centrum Middelburg, alles was nieuw en fris, het raam kon gewoon open, zodat we geen last hadden van het gebrom van een airco. Goed geslapen. Prima ontbijt.