Beoordelingen over Fletcher Hotel - Restaurant Elzenduin 4-sterren

Strandweg 18, 2684 VT Ter Heijde, Nederland

#1 van de 1 hotels in Ter Heijde

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. Misschien alleen dit: Ontbijt was goed maar kon beter worden aangevuld.

Ruime frisse kamer. Lekkere douche. Uitstekende ligging. Vriendelijk personeel.

Fijn verblijf aan zee!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De smoezeligheid feitelijk overal in het hotel, grondige schoonmaak is hier onbekend.

De lokatie is super en onze kamer had een geweldig uitzicht op het duinpad en de zee.

Mooi hotel op een geweldige locatie.

Voor 150 euro per nacht verwacht je meer luxe (airco/minibar/iets grotere tv). Badkamer mist onderhoud en vloer vies (kamer 216). Verder prima verblijf gehad, omdat we met name buiten waren!

Mooi hotel op een geweldige locatie. Fietsen huren ging eenvoudig!

mooie locatie maar hotel moet gerenoveerd worden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Dit hotel heeft een grondig renovatie nodig. Veel is kapot, kamers niet echt schoon, het ontbijt is schlecht met goedkope produkten. Om voor 1 nacht 162 Euro te vragen kan echt niet. Jammer: Het Management van dit hotel weet van de situatie maar doet niets......

De receptie en ontvangst doen hun best en is prima

De ligging / pal tegen de duinen.

Poeh, wat niet. Kijk zelf en u weet genoeg. De wanden van de kamer zijn smerig (waarom?). De houten vloer van de kamer is zwaar beschadigd en op vele plaatsen stuk (waarom?). De renovatie van de kamer is te lang uitgesteld, de badkamer heeft 1 maal een opknapbeurt gehad echter is inmiddels ook weer gedateerd. Ontbijt is het beste echter komt niet boven een 7 uit. Fletcher kleunt hier volledig mis!! Management dit is een Wake Up Call!! Verbouw het hotel a la Van der Valk. U zit op een toplocatie. Het hotel is kleinschalig dus maak er een boutique hotel van. Ik wil het wel runnen en garandeer een 30 procent hogere kamerprijs bij minimaal dezelfde bezetting. Laat u manager dit hotel zelf in de markt zetten en stop met de algemene mailcampagnes. Die tijden zijn voorbij: de hotelmanager runt niet alleen zijn hotel echter vermarkt deze ook en wordt daar op beoordeeld. Begin bij onderhavig hotel kamer 111. Svp doorsturen naar het MT van Fletcher. Ik wil graag een persoonlijke toelichting komen geven. Hans Fritzsche

De ligging / pal tegen de duinen. Dat is dan ook de enige plus

Ok voor een of twee nachtjes, maar niet heel bijzonder
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op Landschap

ontbijt was ok, maar niets bijzonders. Personeel wisselend qua vriendelijkheid. Geboekt met terras, maar dat was geen toegevoegde waarde, aangezien niet gezellig en meubilair onder de vogelpoep.

Locatie was top, 2 min. lopen van strand met leuke strandtenten. Prima bedden,

Locatie super

De bedden. Zat met het hoofd tegen de rand. Badkamer deed niet aan verwachting. Geen koelkastje aanwezig. En slecht uitzicht

De locatie. Direct aan het strand

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Vieze en zeer gehorige kamer Stof en haren in de badkamer Gaten in de handdoeken Vieze vloer Vieze glazen (tandpasta resten)

De locatie, je bent zo in kijkduin,scheveningen of denhaag.

De kelner in het restaurant heeft het prima opgelost door...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Onze kamer was niet schoongemaakt de tweede dag/nacht zelf geen schone handdoeken. Ze waren zelfs niet binnen geweest

De kelner in het restaurant heeft het prima opgelost door zelf de handdoeken te komen brengen en heeft ter compensatie ons een consumptie aangeboden

Locatie en ontbijt.

Hygiëne, schoonmakers kijk ook eens vanuit het bad. Vlekken muur, vies onder de wastafel. Zitje balkon niet schoon nodigt zo niet uit om op te gaan zitten. Slecht make-up verlichting.

Locatie en ontbijt.

Niet bevallen

Kamers slecht oud en armmoedig zou er 50 a 65 max voor betalen en zeker geen 119.- bedden laag en spetter hard ontbijt was matig tot okay heb 100% beter gehad maar ook slechter ik zou nooit meer boeken tenzij ze alles op zouden knappen locatie geen mooi uitzicht zeker niet de moeite waard om uit je raam te kijken ze waren te vies

Niets eigenlijk

met een vriendenuitje met 8 personen iets meer van het hotel verwacht!

tot 3x toe gevraagd om de prullenbak te legen.werd gewoon genegeerd.ramen konden haast niet open.onduidelijkheid over parkeerplaatsen.

ontbijt was prima.personeel erg vriendelijk.

prima hotel voor een paar overnachtingen op een prachtige locatie. zeer vriendelijk personeel

De badkamer had alleen een douche in het bad. De bedden waren een beetje te zacht.

Diner en ontbijt waren prima. De kamer was wat gedateerd. Jammer dat het hotel wat teveel voor de kamer berekende. Gelukkig werd dit na een telefoontje recht gezet en wordt het bedrag alsnog terug gestort.

Kort maar krachtig

Kamer voelde kil en koud aan door dat de muren op koud beton leken. Kamers zijn oud en op de badkamer stonk het heel erg naar het riool toen we binnen kwamen.

Ontbijt was lekker en netjes Het bed sliep hartstikke goed.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ondanks de locatie en het ontbijt toch een teleurstelling

Bij aankomst was de receptie onbemand en het duurde even voordat er iemand kwam. De hygiëne van de kamer en badkamer liet echt te wensen over: de prullenbak was zelfs niet geleegd en er lagen haren op de vloer van de badkamer.

De kamer was ruim, het tweepersoonsbed was prima en de douche was ook heerlijk.

Kamer sober en kon iets beter gestofzuigd. Jammer dat er altijd gasten met deuren moeten slaan en luid praten vroeg in de ochtend of in de nacht.. maar daar kan de hoteleigenaar niets aan doen natuurlijk, komt veel voor.

Ontbijt prima, diner fantastisch goed !!

Vriendelijk personeel maakt matig hotel goed.

De kamers zijn echt gedateerd, met name de badkamer: vochtplekken, een gootsteen die niet doorloopt en een dun straaltje douchewater. Het bed is wel prima.

Het personeel is uitermate vriendelijk en dit maakt het een prettig verblijf, ondanks de tegenvallende kwaliteit van het hotel.

Effe een dagje en nachtje uit.

Kamer was toe aan een opknapbeurt. Meubilair kon wel een likje verf gebruiken en water in de wastafel liep niet door. Achterstallig onderhoud.

Ontbijt en ligging.

Weer voor herhalig vatbaar!

Hier en daar is een verfje nodig en de vloerbedekking heeft vlekken en is deels kapot. Het bed heeft een heel gemene harde rand en stoten aan de hoeken gebeurt snel :( Te veel stoelen in de kamer in verhouding tot de ruimte.

gastvrijheid van de medewerkers en de ligging vlak achter de duinen is top!

Prijzen te hoog en keuze te klein voor deze menukaart. Kabeljauwfilet zat vol graten. Kamer 218 had een soort waterbed. Als mijn partner bewoog, ging de hele ombouw icl. nachtlampje bewegen.

Vriendelijke en snelle bediening.

Vriendelijk ontvangst, tegenvallende kamer qua privacy, ligging en opmaak bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De kamer 111, keek wel op de duinen uit. Echter eerst zag je het dak, vervolgens het fietspad. Het meest storende was, dat je vanuit de gang richting kamer 112, zo in onze kamer en bed kon kijken en de ganglamp de gehele nacht brandde. Privacy was alleen gewaarborgd door geblindeerde gordijn te sluiten. Dit aandachtspunt heb ik bij vertrek aan de receptie gemeld. Storend was ook dat het bed rommelig was opgemaakt: de lakens heb ik eerst recht moeten trekken. Aangezien we bij aankomst ( 22:00) erg moe waren, hebben we het maar gelaten en zijn gaan slapen. Het was al met al wel jammer, omdat het een overnachting i.v.m. ons 40ste huwelijksdag betrof. Het had feestelijker gekund.

Het ontbijt was prima.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Hygiëne en armoedige uitstraling kamer: vochtvlekken op de muren, vloer beschadigd, dimmer op muurlamp werkte niet (lamp bleef knipperen). Weinig handdoeken, miste een waterkoker.

Het matras was heel prettig

Alles en iedereen zag er onverzorgd uit. Ik vind dat alle processen even goed onder de loep genomen moeten worden. Manier van werken moet beter kunnen.

Het matras was heel prettig

de prijs voor de kamer de kamer was goed voor ons doel met de hond alleen de prijs was gelijk aan de andere maar was duidelijk de mindere kamer kleiner en veel beschadigen nog maal goed voor ons doel maar wel duur

dicht bij de familie

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

6,0
    Ging wel

Onze kamer was wel schoongemaakt, maar niet schoon. Ik keek (per ongeluk) onder het laken van de matras, daar zaten vieze vlekken, haren en zelfs een klein oorringetje in/op. We kregen meteen een andere kamer, dus snel opgelost, maar de kamers in het algemeen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken (gehavende vloer, aangesmeerde gaten in de muur)

Personeel is hel vriendelijk, ontbijt prima!

Een prima hotel voor een overnachting

Rumoerige kamer, oud hotel. De werking van de douche (omstel inrichting van badkraan naar douchekop) was onduidelijk. Hiervoor moet de map worden gereedpleegd.

Het ontbijt was prima. Goed geslapen. —————— Hoewel de ondertoon misschien wat negatief is moet wel een nuance worden gemaakt. Wij waten erg vermoeid en kwamen uitsluitend voor een overnachting. Die was prima. De ligging is meteen aan het strand en in de ontbijtzaal kijk je richting de duinen. Een kleine revisie van de van het hotel zou op zijn plaats zijn.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Redelijk hotel. Absoluut geen drie of vier sterren!

Verouderde kamers. Niet goed schoon. Het hang en sluitwerk van de ramen was kapot. Gordijnen sluiten niet goed en de stofwolken vlogen hier en daar door de kamer. De zeep en shampoo kon niet worden aangevuld. De receptioniste was ook de serveerster in het restaurant. Hierdoor moet je soms lang wachten bij de balie.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Het ontbijt was goed!

Voor een 4 sterren hotel was de kamer te gedateerd en basic. Met name in de badkamer was er verf die van de plafonds bladerde, niet weekenden zeeppompjes en meer van dat soort zaken.

Het ontbijt was goed! Locatie perfect.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

efficient, slapen, eten, niet teveel verwachten. Is de prijs ook naar.

De kamer was strak modern (beton-effect op de muren, hoogglans witte meubels) echter absoluut niet sfeervol. In de badkamer was het slecht gesteld met hoekjes en kitranden. Het ontbrak op de kamer aan een simpel waterkokertje, beker en thee/koffiezakes zoals je deze in veel andere hotels tegenkomt. Het personeel was niet goed op de hoogte van het feit dat er tot 23.00 roomservice mogelijk was. Het hoofd bediening van het serverend personeel in het restaurant straalde absoluut geen gastvrijheid uit (misschien had de man gewoon z'n dag niet... maar dan nog...) Gerechten waren vers maar niet geweldig qua smaak, dessert (mochou taartje) was veel te zwaar. En in het lunchpakket zat een koek in een gesealde verpakking waar schijnbaar muizen aan geknabbeld hadden. Een lunchpakket bestaat uit 3 bolletjes (kaas,ham, kipfelet), banaan, flesje sap, koekje, betaalbaar (10,- per pakket) prima maar niet bijzonder.

Ontbijt prima geregeld, vers gesneden fruit i.p.v. een paar open getrokken blikfruit. Een pot thee met wat chocolaatjes op de kamer geleverd was goed betaalbaar (€5,-) Wifi op de kamer was snel genoeg en zonder code.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het diner dat we gegeten hebben was van goede kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De kamer waarin wij verbleven was erg gebruikt. Verf van deurposten gestoten, gordijnen aan de onderkant zwart, rode vlek in een van de gordijnen. Het bad dat wij hadden was ook niet schoon. Ook was het erg warm op de kamer. Persoonlijk was het bed veel te hard voor mij, maar mijn partner vond het bed helemaal goed.

Het diner dat we gegeten hebben was van goede kwaliteit. Het personeel dat er werkte, was erg vriendelijk. Ook het ontbijt was erg goed; lekker en uitgebreid. Hierdoor was er keuze genoeg. Ondanks dat de kamer wat tegenviel (andere kamers zullen waarschijnlijk goed zijn), hebben we een prima verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

6,0
    Ligging prima, badkamer hoog nodig aan schoonmaak en renovatie toe. Accommodatie is verouderd.

De hygiene in de badkamer was meer dan slecht; schimmel op de grond, aan de badranden, een deel van de doucheslang viel los, een badscherm dat niet goed was schoon gemaakt. Lampjes die niet schoon waren. Kortom, een badkamer die hoognodig een goeie schoonmaak en renovatie beurt nodig heeft.

Het ontbijt was prima. De locatie is fijn als je wilt gaan wandelen op het strand.

goede nachtrust gehad en dat was belangrijk

verzorging en reinheid van de kamer: 1. de parketvloer had een grijze verf gekregen en de muren waren opnieuw geverfd. Prima. Maar de schilder heeft te veel witte verfspetten op de vloer achter gelaten. 2. De badkamerdeur was kapot en was slecht gerepareerd. 3. De vloer onder het bed was te stoffig. 4. De matras had een grote watervlek aan het hoofdeinde. Het hotel lag niet, zoals op de website beschreven was in de duinen, maar aan de rand van het dorp Tter Heijde, aan de rand van de duinen. Ik had de indruk dat het hotel meer een logement voor oost-europese gastarbeiders was dan voorpassanten/vakantiegangers.

prima ontbijt

Het ontbijt was goed .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op Landschap

De schoonmaak van de kamer liet te wensen over. Op de kamer lag veel zand maar daar kan ik nog inkomen met het strand zo dichtbij. Maar de badkamer was vies. Er lagen haren in bad de randen waren bruin het putje was echt zwart, de wasbak was ook niet schoon ook bruine randen en kalkaanslag langs de kraan. Het plafond schilfert de muren waren ook vuil. Zelfs de vloer van de badkamer was zwart want we wilde de vloer droogmaken met de handdoek en die was daarna zwart. Ook de w.c. was niet echt rein. Ik heb eerst zelf alles moeten schoonmaken. Ook bij het schuifpui onder was alles zwart en vies zelfs het balkon was volgens ons al een paar maanden niks aan gedaan de stoelen lagen omver en de kussens lagen vol vogelpoep. De vloer in de kamer is ook aan vervanging toe overal stukken eruit. We moesten zelfs aan de receptie vragen om handdoeken die ze vergeten waren. We weten niet of dit aan het poetspersoneel ligt of omdat ze te weinig tijd krijgen om de kamer schoon te maken. Op de foto,s zag het mooier uit dan het was.

Het ontbijt was goed .De ligging van het hotel was geweldig.

prima ligging aan de duinvoet en direct aan het strand; onaantrekkelijk achterland
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op Landschap

Geboekt en bevestigd was een comfort tweepersoonskamer met zithoek, terras en uitzicht op landschap. Het uitzicht was op een nauw straatje pal aan het hotel. Er was geen zithoek, Het eenvoudige bedframe met scherpe randen en hoeken was veel langer dan het matras; beide gasten hebben daaraan hun schenen dan ook pijnlijk gestoten. Boven de badkuip/douche was geen grip aan de muur.

Het personeel, het restaurant en het ontbijt waren prima.

Blij dat we er maar 1 nacht zaten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Overal bladdert de verf van de muren en plafonds, het ontbijt was rond uit slecht en logistiek niet goed uitgedacht. De badkamer was slecht geventileerd. De bedden waren doorgezakt.

Heerlijk ontspannen plekje dicht bij het strand!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Dat we eerst de verkeerde kamer kregen. We hadden met duinzicht geboekt en kregen eerst een kamer zonder duinzicht.

Heerlijk ontbijt, mooi uitzicht op de duinen!

voor de prijs die wij betaald hebben (geen kruidvat actie) zeer slecht

Ontvangst kan veel beter, bot ontvangst. De deuren van de kamers vallen met een harde klap in het slot, Iedere keer als een andere gast zijn/haar kamer bezocht was het schrikken vooral in de nacht. Kamer van ons lag aan straatkant met op enkele meters een buurtcafe. Heel veel lawaai. In de ochtend al heel vroeg tractoren richting strand. Badkamer klein en geen extra toiletartikelen. Zacht bed. Dus beide niet kunnen slapen.

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Genoten van zon, zee, strand, een goede nachtrust en uitgebreid ontbijt!

Kamer aan de straatkant. S avonds nog vrij laat luid pratende voorbijgangers en s morgens weer vroeg verkeer.Gelukkig s nachts we rustig. Douchekop zat los.

Heerlijk ontbijt, lekker dichtbij het strand, fijn om te wandelen, prima bed heerlijk geslapen.

heerlijk bed op een steenworp van het strand.

Een schaamhaar in bad aantreffen is toch een beetje ranzig. Daarnaast had ik niet gezien dat je voor een hondje 15,- per overnachting moet betalen.

Locatie t.o.v. het strand is super. Via het pad voor de reddingsboot, die naast het hotel ligt, loop je zo het strand op. Heerlijk, breed bed!

Prima uitvalsbasis voor Scheveningen en Den-Haag
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Kan wel wat verf gebruiken. Ramen aan de zeekant konden nauwelijks open en dicht dus zo nu en dan behoorlijk fluitende wind.

Prima uitvalsbasis voor Scheveningen en Den-Haag Mooie ligging half op het duin met prima strand Prima ontbijt

De ombouw van het bed heeft een scherpe punt op de hoeken. Omdat de vloer donker is en de ombouw ook zie je het nauwelijks, dus verschillende keren ons scheenbeen gestoten.

Prima matras

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima lokatie, verwacht geen culinaire hoogstandjes

Pompoensoep is waterig en smaakloos, teruggegeven, werd goed op gereageerd door personeel. Bij mijn vorige verblijf de broccoli soep geprobeerd, was ook waterig en had weinig smaak.

Vriendelijk personeel, prima lokatie, 5 minuten wandelen van het strand

Locatie aan het strand is super.

De kamer zag er wat onaf uit. Kaal en ongezellig. De prijs-kwaliteit ligt daardoor niet helemaal goed. Je betaalt voor de locatie. Eerdere ervaringen met het ontbijt waren super! Dit keer waren we een half uur voor de sluittijd van het ontbijt en er was niet veel over en de warme gerechten waren afgekoeld. Als je er wel oprijd bij bent is het ontbijt goed!

De locatie van het hotel. We verbleven hier na onze trouwdag en nadat we dat gemeld hadden kregen we een upgrade van het personeel. Zij waren erg vriendelijk!

Locatie geweldig alleen hotel is overpriced en niet schoon

Hygiene: badkamer was erg smerig, op het toilet zaten gebruikerssporen van vorige gast Geluidsoverlast: kroeg tegenover hotel zorgt voor veel geluidsoverlast tussen 10 Savonds en 3 uur snachts. Slechte nachtrust.

Locatie, direct aan de duinen en bij het strand

Fijne bedden, maar geen schone kamer.

Geen prettig ontvangst. Veel stof onder de bedden. Slecht schoongemaakt. Ontbijt werd niet meer aangevuld na 10.00 terwijl tot 10.30 ontbijt was. Het was overal erg warm in het hotel.

Bedden waren prima.

Het ontbijt was heel lekker en verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De kamer was dringend aan renovatie toe. Boven de douche kwam de verf van de muur en de zoldering in de kamer vertoonde oude vochtvlekken. Blijkbaar was dit geweten maar toch nog niet vernieuwd. Jammer want zo vinden we dit geen viersterrenwaardig hotel.

Het ontbijt was heel lekker en verzorgd. De ontbijtruimte keek uit op de duinen. Het uitzicht was prachtig. Onze kamer had een balkon en keek ook uit op de duinen.

Toplocatie voor een weekendje aan zee!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op Landschap

Asbakken op het terras waren bij aankomst niet geledigd. Als niet roker niet zo aangenaam... Her heeft alles om een prachtig hotel te worden maar dan moet de afwerking (schilderwerken, aankleding terras van kamers iets gezelliger...) nog beter.

De locatie , zeer goed uitgangspunt om te wandelen op het strand en heel mooie fietspaden in de buurt. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie en in het restaurant.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima uitvalsbasis voor lang weekend, strand icm steden Delft/Leiden bijv.

n.v.t.

Locatie goed bereikbaar en vlakbij het strand. Parkeerplaats gratis in de nabijheid. Prima restaurant, leuke kaart, goede variatie. Gemotiveerd en enthousiast personeel.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en de...

De grodijnen gingen erg slecht dicht; de afvoer van de douche was verstopt (met haren van vorige gasten); de kamer was matig schoon, best gehorig en niet erg goed/mooi afgewerkt en het ontbijt was niet erg uitgebreid en de broodjes waren erg droog.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en de locatie was erg mooi en dicht bij het strand!

matig en gedateerd hotel. Geen 4 sterren waardig

staat van onderhoud van het hotel. Wij vonden het een oud sannie zooi. Bedden zakken helemaal door. De lobby is net een bunker

de ligging direct aan het strand

Prima voor een enkele overnachting aan het strand

Ontbijt was simpel maar erg onhandig opgesteld. Half op boekenplanken en op sta tafels. Vleeswaren en plakjes kaas waren niet gekoeld. Kamers zelf waren niet erg netjes en zagen er onverzorgd en oud uit.

Locatie is erg goed. Op loopafstand van het strand waar het niet super druk is. Strand zelf is netjes, goed verzorgd en de kustwacht houd alles prima in de gaten. Gelegenheden voor ijsjes en drankjes waren er ook.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het is ons tegengevallen

Hotel aan dringende renovatie toe. Geur hinder in badkamer.na 19h30 de receptie belweg.Personeel antwoorde dat ze die bel vervelend vonden. Vuile vloeren en ramen overal.Waren wel vriendelijk maar als je iets vroeg wisten ze van niets.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het verblijf was koet, maar wel leuke tijd gehad

Bed veel beweging en kraken. Bad kon niet gevuld worden. Stop dichte niet af. Uitzicht op de woningen achterkant is saai.

Lokatie bij het strand. Ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooi gelegen hotel vlak bij het strand

Ontbijt kan beter. Dingen werden niet bijgevuld. Fruitsalade was op en we krijgen 3 stuks fruit op tafel zodat we er zelf iets van konden maken (?). Geen roomboter, geen harde broodjes

Ligging direct aan het strand. In de buurt goede strandtenten waar je goed kan eten. Fietsverhuur bij het hotel met mooie routes door de duinen. Helaas hadden we schade door de fiets, maar het hotel is hier heel coulant mee omgegaan.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ligging aan de duinen en vriendelijk personeel

Afbladerende verf aan plafonds. Beschadigde vloeren kamer.Buitenaanzicht kan een likje verf gebruiken. Klein buitenterras. Geen koelkastje op kamer

Ligging aan de duinen en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ontbijt was goed.

Het zou fijn zijn als er op de kamers een waterkoker aanwezig zou zijn voor een kopje koffie of thee. Voor de zomer zou het ook ideaal zijn als er een klein koelkastje aanwezig zou zijn.

Ontbijt was goed.

Mooie lokatie!

De aankleding van het hotel kan beter weinig aan de muren en een koffie/ thee facileiteitbop kamer was ook wel prettig geweest.

Het ontbijt was prima zelfs voor een dieet,verder de lokatie is top! Vlakbij het strand en genoeg in de omgeving te doen.

Voor een overnachting is het goed maar niet langer.

Zowel mijn dochter als ik hebben ons behoorlijk aan de rand van het bed gestoten. Het is een gevaarlijke punt en al veel meer cliënten hebben dat ervaren. Het was er erg gehorig en het was goed geweest om een waterkoker of zo te hebben. Er was niets aanwezig.

De ligging.

De ligging van het hotel aan het strand.

De hygiene van de kamer. Zelfs nadat er gepoetst was, vonden we het nog stoffig en overal lagen nog haren van de hond en zand..

De ligging van het hotel aan het strand. Erg makkelijk met de hond

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed ontbijt, Personeel heeft huiswerk te doen

Het personeel had nauwelijks interactie met de gasten, zeer afstandelijk voornamelijk in de avond. Dit is echt een punt van aandacht, aangezien het aanvoelt als een "moetje" om bij de gasten te zijn 's avonds. Onderling heeft het personeel veel plezier met elkaar, aangezien er veel grappen worden gemaakt oa over andere gasten… Dit was voor ons echt een gemiste kans.

Goed ontbijt, zeer positief.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

badkamer niet echt schoon,wand-afscheiding van bad sloot niet goed af: vloer drijfnat. Licht moest volop aan, dimmen ging slecht(bij het raam) ,en het bedlampje aan 1 kant deed het niet.

ja het ontbijt was erg lekker

Niet meedenken met de gasten

30 euro voor het uitzicht ging nergens over Ook dachten ze nergens over mee om mensen naar tevredenheid te plezieren

Het eten was lekker Alleen weinig keuze

Fijn verblijf

De badkamer op onze kamer was aan de kleine kant met een douche boven het bad ipv een inloopdouche. De waterdruk was ook niet optimaal. Tevens zijn de kamers wat gehorig.

De ligging van het hotel is geweldig; aan de weg naar het strand. De kamers zijn, op de kleine badkamer na, prima met fijne bedden. Wij hadden 's avonds een feestje bij een beachclub in de omgeving van het hotel en toen wij vroegen of wij vooraf iets kleins konden eten, kregen wij de lunch- en de dinerkaart. Dus ook in die zin wordt er met je meegedacht. 's Ochtends hebben wij genoten van een prima ontbijt. Verwacht geen zalm of dergelijke. Maar er was genoeg keuze en van alles was er genoeg. Met andere woorden: een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Locatie was heerlijk, kom zeker terug! Hou het wel professioneel en klantvriendelijk.

Mevrouw die het ontbijt verzorgde hield geen overzicht, was laat met aanvullen, tafels waren niet gedekt of afgeruimd, klantvriendelijkheid was minimaal. En dat is zonde. Personeel van de keuken en bediening echt heel erg vriendelijk tijdens hun shift alleen punt van aandacht = na werktijd niet in hoody aan de bar gaan zitten en mopperen over van alles en nog wat dat is niet professioneel / netjes. Doe dat ergens waar je gasten het niet kunnen horen. Hospitality en omgevingsbewust zijn en blijven óók na werktijd is de tip die ik jullie graag meegeef. Jullie kunnen dat zeker. Tot een volgende keer!

Diner, bed, klantvriendelijkheid medw balie, klantvriendelijkheid medw restaurant, proactief actie ondernemen bij een vraag of bijzonderheid.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Voor wie van een goede strandwandeling houdt is dit een ideale locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Een mooie plek met een uitstekend restaurant richting. Alleen is er wel wat onderhoud nodig, met name de losse houten blokjes als vloerbedekking in het restaurant.

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Ruime kamer heerlijk ontbijt goed restaurant.

Ruime kamer heerlijk ontbijt goed restaurant. Helaas was bij 1 kamer de afvoer van wastafel verstopt zodat we die niet konden gebruiken en de hele badkamer stonk.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ligging perfect, accommodatie raakt een beetje in verval (heel jammer)

Men kan ongezien naar de kamers gaan omdat de receptie niet altijd bemand is; Onderhoud van het hotel (kamers en openbare ruimten) is matig (vloertegeltjes in het restaurant liggen los en komen ophoog). Ontbijt matig, ingrediënten nemen van een plank langs muur. Nu voor derde keer geweest, het 'kwaliteitsniveau' van de accommodatie gaat helaas achteruit.

Vriendelijk personeel; Goede bedden

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Zonde dat zo de Horeca wereld negatief wordt belicht

Totaal ongezellig en veroudert - Meest elementaire gezelligheid ontbreekt..zelfs oude boorgaten in de muren worden niet opgevuld... dat is een gemis aan respect voor de klant

Personeel hoorde tenminste de klachten aan... en erkenden die ook. Er wordt op de langere termijn aan gewerkt... op de korte termijn heb ik wel mijn rekening correct betaald..dus veel te veel voor wat ik kreeg.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Zeker een reden om weer te komen

met een low carp dieet kan het iets beter Scrambled eggs , bacon en fruitsalade is een beetje mager Voor de toekomst iets meer mogelijkheden (mischien iets duurder) zou een aanvulling zijn Ik heb dat geopperd als idee Prijs wit biertje was aan de stevige kant

Goed ontbijt voor de meeste mensen Lekker rustig Met de aanbiedingsprijs goede prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Net hotel.

Pas op met lage sportieve voertuigen. Er waren verkeersdrempels bij waar wij niet zonder beschadigingen overheen konden.

Net hotel. Ligging aan de duinen. Vriendelijk personeel. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

ligging / diner

afwerking gehele gebouw / overal zand tot het bed aan toe / geen eierdoppen voor de eieren bij ontbijt / zeer slechte stoelen bij de open haard

ligging / diner

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Als ze niet aan het strand zouden zitten waren ze allang failliet...

De enige reden om in dit vergane glorie hotel te verblijven is de locatie. De kamer is echt te vreselijk voor woorden. Gaten in de muur die zijn dicht gesmeerd maar niet overheen geschilderd, verf bladert af, schimmel in de badkamer, geen stopcontact naast het bed, ook geen wekker. Geen koffie of theezet faciliteiten terwijl ik die wel gevraagd had ivm werk. Tv op het bureau maakt werken met tv op achtergrond onmogelijk. Geen koelkast of minibar. Behalve zeep geen producten. Geen glazen op de kamer dus zelfs een glas water pakken gaat niet. Als je beneden bij de bar koffie wilt bestellen moet je een ober gaan zoeken. Cappuccino of Latte niet te drinken. Ontbijt met oud brood. Etc etc etc

Gratis parkeren en locatie aan strand

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

leuk strandhotel

Bedden waren wat te zacht maar dat is voor iedereen verschillend. Prijs kamer met aanbieding goed, anders te duur

Het ontbijt was uitstekend, de kamers waren goed, leuk uitzicht vanaf de ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Behulpzaam personeel.

Enig achterstallig onderhoud en de badkamer rook niet fris. Ontbijt was prima, maar onhandig gepresenteerd. De verwarming of airco maakt nogal veel herrie 's nachts. Apart dat er na 23 uur geen personeel meer in het hotel aanwezig is. Dit verwacht ik eigenlijk wel bij een 4* hotel.

Behulpzaam personeel. Fijn dat in de brasserie gegeten kon worden met hond. (Hond was niet welkom in het restaurant). Mooie lokatie bij het strand en gratis parkeren.

onbijt prima.

slechte ramen verouderd , konden het niet goed op een kier zetten. halverwege nacht stond het half open heel veel wind in de kamer. wasbak niet goed schoon tandpasta.

onbijt prima. locatie goed.