Beoordelingen over Fletcher Familiehotel Paterswolde 4-sterren

Groningerweg 19, 9765 TA Eelde-Paterswolde, Nederland

#2 van de 2 hotels in Eelde-Paterswolde

Gastvrijheid en de ruime kamers.

Alles beviel ons goed.

Gastvrijheid en de ruime kamers. Super ontbijt, personeel hielp bij alles. Geen vraag was te veel. Mooie locatie, zwembad en sauna erbij.

Locatie blijft prima maar er moet echt Iers
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Inrichting. Ook kwamen we om 14 u aan en moesten nog wachten om in te checken. Op terras geen kussens op stoelen en banken terwijl t prachtig weer was.

Hotel moet echt gemoderniseerd worden. Oubollige uitstraling.

prima hotel met redelijke prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

even wat gedoe gehad met een "spookboeking" veroorzaakt doordat we op een wachtlijst voor een nacht extra stonden. was jammer dat we pas na het uitchecken via de mail i.p.v. een telefoontje of persoonlijke mededeling hoorden dat we toch nog een nacht hadden kunnen blijven. zaten toen al op de fiets en het annuleren van de spookboeking kostte ook wat tijd...

mooie ruime kamers, vriendelijk personeel, mooie locatie, fietsenstalling kan op slot en mooie lounge bar aan het water.

Het meest beviel de ligging.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Het feit dat je vanuit de kamer niet naar buiten kunt lopen. Balkonnetje of terrasje!

Het meest beviel de ligging. Op loopafstand van water en prima restaurantjes.

een genoeglijk verblijf

niets te klagen

Heerlijke ligging , comfort en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel ' De kamer was comfortabel en zeer geriefelijk Ontbijt was uitstekend vers en lekker

Iets meer aandacht op de schoonmaak van de kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Iets meer aandacht op de schoonmaak van de kamers. In de badkamer lag de anticonceptie pil van de voorganger nog op de vloer. Geeft toch een bepaald beeld. Voor de rest een prima hotel met prima faciliteiten en een keurig ontbijt. Een aanrader wanneer je in de omgeving Groningen moet zijn.

Goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn ietwat verouderd en aan vernieuwing toe.

Heel vriendelijk personeel. 's nachts om half 2 werd er nog gezorgd voor een lunch pakket voor de volgende dag. Super service!

De locatie is geweldig.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De tweede dag was de vis niet goed, te droog, terwijl het de avond ervoor prima was. Jammer.we voelens er thuis.

De locatie is geweldig. We zijn hier meerderekeren geweest en elke keer voelen wij ons thuis!

Prettig ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Pas om 2 uur 's nachts ingecheckt na een feestje, prettige, vlotte afhandeling. Volgende dag heerlijk uitgeslapen en een vegan ontbijt (waarvoor dank!)

Kamer was niet fris!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bij de balie was de receptioniste niet belangstellend alleen mar afrekenen en wegwezen niet van hoe was het of bent u tevreden enz

Kamer was niet fris! ruikt stoffig en muf. Vloerbedekking vies! Het is geen gezellig kamer het mag in deze tijd gemoderniseerd worden. vroeger was echt een familie hotel nu meer voor mensen die een bed belangrijk vinden.

Heerlijk verblijf in een rustige en mooie omgeving.
    • Suite

Op de kamer een beschadigd tafeltje van kunstleer. Plakplastic voor het badkamerraam. Een matglazen raam zou mooier zijn. Of nieuw folie aanbrengen.

prima ontbijt.Vriendelijk personeel.

Acceptabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er was geen shampoo en zo in de kamer. Ik miste de zeep om gewoon op je eigen kamer na toilet bezoek mijn handen te wassen.

Ontbijt was prima. We hadden een feest in de Dame, dus lokatie uitstekend.

Het weder was natuurlijk optimaal, maar de sfeer en de accomodatie van het hotel waren heerlijk.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De keuken had wat tijd nodig voor het diner

De accomodatie is prachtig, het terras, met mooi weer schitterend, het ontbijt heerlijk, de kamer heel rustig.

Uitermate vriendelijk personeel, goede bedden en heerlijk...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Geen balkon. Geen buiten bij de wellness. Voelde wat opgesloten.

Uitermate vriendelijk personeel, goede bedden en heerlijk gegeten. Zowel ontbijt als diner

We kwamen voor een nostalgisch tochtje naar onze "home town"Groningen. Dat is prima geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

huurfiets relatief duur, en versnelling niet helemaal in orde, maar dat heeft onze tocht naar de stad verder niet negatief beïnvloedt

onbijt was heerlijk, lokatie ideaal voor ons

Prima hotel!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Kussens waren een beetje te dik, verder alles goed

Mooi gelegen vlak bij het Paterswoldse meer, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle wifi

Hotelkamer ver, heel ver beneden 4* kwaliteit.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De kamer, wij hadden 240, had zn beste tijd gehad, compleet versleten stoel, behang wat van de muur komt, ontbrekende koelkast v/d minibar en kapot tegelwerk in de badkamer. Werkelijk ver, heel ver beneden 4* kwaliteit. Jammer ook dat op onze mail direct aan het hotel op navraag hoe ons verblijf was niet eens een antwoord kwam.

Goed ontbijt, restaurant aan de prijs maar met een gevarieerde kaart en goede kwaliteit. Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Het verblijf was heerlijk in een goed hotel op mooie locatie maar aan de prijzige kant
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Prijs/kwaliteit verhouding kan beter. Wij vinden de prijs voor een overnachting in dit hotel erg hoog

Erg mooie locatie en ideale uitvalbasis voor Groningen. Goed ontbijt met mooi terras. Kamer was netjes en schoon. Het nieuwe paviljoen is een aangename verrassing.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ruime en mooie moderne kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ruime en mooie moderne kamer. Thee- en koffiemogelijkheid op de kamer; geweldig terras en heel goede keuken. Zwembad is zeer zeker een pré. Verbinding naar de stad Groningen is ideaal (bus stopt voor het hotel).

Heerlijke kamers, rustig, goed verzorgd, met verwarmde vloer in de badkamer.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De dame van de receptie heeft ongelooflijk uitstekend werk geleverd. Wij kregen 2 communicerende kamers, ook al hadden wij daar met de reservatie niet om gevraagd.

Redelijk, maar het hotel is toe aan modernisering.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het viel vooral op, dat de inrichting toch wel erg gedateerd is. Er zijn veel vlekken in de vaste vloerbedekking, die weliswaar zijn schoongemaakt, maar uitgebleekte plekken hebben achtergelaten, die de aanblik niet veel frisser maken. Het wordt hoogt tijd voor groot onderhoud en modernisering. Ook het ontbijt op zondag 15-04 viel tegen: de koffiemachine werkte niet, er waren weinig broodjes, de kaas zag er zweterig uit. Het maakte allemaal een wat slordige indruk.

Wij hebben plm. anderhalf jaar geleden enkele dagen in het hotel doorgebracht en waren toen erg tevreden. Het personeel is nog steeds vriendelijk en de kamer lijkt wel schoon.

Heel vriendelijk dame Carla aarr de telefoon gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Verkeerde kamer boven (leek wel) de afzuigkap

Heel vriendelijk dame Carla aarr de telefoon gehad. Geholpen met probleempje met perongeluk dubbele boeking.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ruime kamers, dikke gordijnen waardoor de kamer lekker...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er zaten wat bruine vlekken op het douchegordijn. De gang was wat gehorig.

Ruime kamers, dikke gordijnen waardoor de kamer lekker donker was, comfortabele bedden, ruime badkamer.

We hebben het wel goed gehad. Lekker gezwommen. Te koud om de omgeving te verkennen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De koude oostenwind blies met gierend geluid enigszins door de kozijnen. Een nieuwe bekleding op de versleten stoelen zou niet overbodig zijn evenals een kwast verf op de deur.

Fijn bed. Kregen op ons verzoek een extra dekbed, achteraf niet nodig gehad.we

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wij moesten op zondag al heel vroeg weg dus ontbijt buffet...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Het eten op de kaart was vrij exclusief, niet echt geschikt voor kinderen. Maar personeel is erg vriendelijk, dus ik denk dat als we het gevraagd hadden ze vast iets voor de kinderen hadden geregeld.

Wij moesten op zondag al heel vroeg weg dus ontbijt buffet konden we niet redden. We hebben toen gekozen voor een ontbijtpakket en dit was prima!

De rust die het hotel uitstraalt, Ook in de kamers.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Echt tegen vallen is het niet en het is ook vanuit Fletcher. dat weet ik wel maar de uniformen /zwarte kleding is wel een beetje uit, Trieste aanblik helaas, En bij de hotelbar weinig sfeer. Al deed het personeel wel heel goed zijn best er iets van te maken.

De rust die het hotel uitstraalt, Ook in de kamers. Een prima ontbijt en wat ik het meeste kon waarderen is dat er rekening werd gehouden met het weinig kunnen eten, Baypass en daar de prijs naar aangepast, dit is geweldig.Begripvol

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Naar wens
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

WiFi deed het niet Mogelijk moest er toch eencode ingevoerd worden. Men zei dat dat niet nodig was. Ik heb er verder geen navraag naar gedaan.

Kamer prima. Zeer rustig ,s nachts

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima. Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Geen erg grote handdoek die bijvoorbeeld naar het zwembad meegenomen kon worden. Wat knorrige baliemedewerkster bij aankomst; andere dames wel prima. Ondanks dat er 2 computers bij de receptie/balie staan bleef er in het spitsuur ivm afrekenen (zondagochtend) maar 1 in gebruik. Het verdient aanbeveling dan met 2 medewerkers te staan. Een lange wachtrij is een minder prettig afscheid.

Ietwat zachte bedden, maar lekker groot. Prima sanitair. Uitstekend ontbijt. Bij melding kapotte koelkast werd onmiddellijk nieuw kamer geregeld. Heerlijk stille omgeving met dichtbij voldoende parkeerplekken.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

• Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Geen balkon.Dat verwacht je eigenlijk in zo.n omgeving.Als je in de zomer komt wil je toch wel graag op het balkon zitten.

Kamers goed.Het eten ondanks dat we maar gewoon de daghap bestelde prima.

Gezien het vroegere niveau, ... een teleurstelling.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Kamer out-dated en bedden smal en niet comfortabel. Badkamer te klein en aanwezige minibar leeg. Tapijt in kamer versleten. De gang heeft een rioollucht. Kortom, het vroeger zeer goed bekend staande Familiehotel zakt zienderogen af.

Ontbijt prima.

Service viel tegen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Betaald voor ontbijt maar was niet voor 800 uur mogelijk.Beloofde lunchpakket was vergeten.Nog steeds geen geld terug gehad zoals beloofd.Ter plekke terug geven was niet mogelijk.

Service viel tegen.Dame bij de receptie niet zo vriendelijk.

Prima bevallen dit hotel...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De menukaart in het restaurant...voor ons te luxe...had graag een snitzel of saté er op zien staan. Gingen nu buiten de deur eten.

Grote kamers en de rust in het hotel

Prima hotel in mooie omgeving
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Van alle Fletcher hotels is dit duidelijk één van de betere. Hier en daar wat gedateerd, maar voldoet ruimschoots aan onze wensen, komen hier vaker als we naar Groningen gaan.

Prima hotel in mooie omgeving. Ligging vrij dicht bij het mooie Paterswoldse Meer. Omgeving is heerlijk om te wandelen en te fietsen. Uitgebreid ontbijt. Bus naar het centrum van Groningen stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Heerlijk ontspannen genieten met zn tweetjes!

Beetje harde bedden!

De faciliteiten waren zo heerlijk, lekker even sporten, dan zwemmen en daarna de sauna in! Heerlijk dat het ontbijt tot 10.00 was! Lekker rustig hotel, midden in de natuur!

Kamer was ruim, zwembad prima.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Dit is geen familiehotel meer helaas. Geloof in de goede bedoelingen van de receptie, maar aan alles was het duidelijk dat ze geen vrijheid hebben hier invulling aan te geven, de receptionistische was stuur, en verre van toenaderbaar. Ze moeten handelen naar de eisen van een Fletcher hotel en die geven in mijn ervaring geen invulling aan persoonlijke invulling van een weekendje weg. Voor een 4 sterren hotel, voelt een kopje thee of koffie op de kamer uit een kartonnen bekertje echt armoedig. Niets aan te merken op de hygiene, maar de vlekken in de vloerbedekking en de aan elkaar geplakte hor in het raam waren ook nogal twijfelachtig. Echt een fijn zwembad, maar toen ik in het stoombad wilde, was dit niet ingeschakeld. Al met al echt best een prima hotel, maar voor wie zoekt naar een warm familiehotel geen aanrader.

Kamer was ruim, zwembad prima.

Prima verblijf voor een overnachting maar een kleine menukaart ontbreekt soms.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Op oudejaarsavond was alleen het buffet beschikbaar t.w.v. € 34.50 pp Een soepje of kleine snack zat er dus niet in. De Chinees was gelukkig vlakbij.

Fijn zwembad met sauna.

kerst vakantie
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Een clock was niet in de kamer. Er was geen spiegel in de kamer, alleen in de hall waar het te donker was. De douche was in de bad, wat te gevaarlijk was voor mij, daarom niet gedouched.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was erg klein, lastig manoeuvreren en je kunt je spullen niet kwijt. Er kwam maar een dun straaltje uit de douche, gelukkig hoefde ik niet mijn haren te wassen. Bovendien werd de vloer buiten de douchecabine (erg klein trouwens) ook helemaal nat! Het bed was erg smal.... 70 centimeter? Personeel bracht totaal geen sfeer of gastvrij onthaal.

Heerlijk hotel en perfecte ligging voor ons!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het ontbijt er nog extra bij komt aan kosten. Voor 2 personen twee x een ontbijt en dan 50 euro afrekenen is best veel.

De kamer van ons was ruim en schoon. Goede bedden en super plek voor een paar nachtjes.

Prachtig hotel met vele mogelijkheden
    • Suite

Afstandsbediening tv werkte niet naar behoren verwarming was moeilijk te regelen

Heerlijk ontbijt - ruime en nette kamers - vriendelijk personeel mogelijkheid om à la carte te dineren - lekkere wijn afkomstig van Zuid-Afrika & Chili alles verzorgd - gemakkelijke parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor een eenvoudige overnachting is het een aardig hotel maar een langer verblijf zou mij deprimeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was Spartaans en van een soort Oost-Duitse vergane glorie: vlekken op de vloerbedekking, hier en daar gaatjes in het behang, onverwarmd bij binnenkomst, lampje scheerspiegel kapot, geringe waterdruk, bed- en badkamertextiel van matige kwaliteit. Bed aardig, maar smal en redelijk hard. Ontbijt niet verkeerd, maar ook niet luxe (bijv. veel goedkope vleeswaren). Wel weer diverse ochtendkranten en aardige bediening!

Heerlijke nacht gehad.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Het verwarmde zwembad had iets (lees :veel ) warmer gekunt ! Verder niet iets kunnen bedenken.

Hoewel het druk Was, was het heerlijk rustig. Geen geluidsoverlast. Ruime slaapkamer en badkamer. Er worden kinderspelen klaargezet en de kinderen worden gelijk stiften en kleurpapier voorzien.

Heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De muziek in de eetzaal. Sorry.

Het ontbijt was prima, goed verzorgd en onze kamer (401) was uitstekend. Lekker ruim, een oase van rust met zowaar een balkonnetje. Verrassend kleurrijke en sfeervolle schilderijen in de lounge.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Wel weer goed bevallen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Slechte douche: in een bad en bovendien was kracht van waterstraal waardeloos. Geen mogelijkheid om op kamer koffie/thee te maken. Vloerbedekking vol met vlekken

Mooie ligging aan het Paterswoldse meer, lekker zwembad. Goede fietsen te huur. Ruime kamer.

Kamer had nogal groot bureau en het plafond leek wel een...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Kamer had nogal groot bureau en het plafond leek wel een systeemplafond. Het comfort was prima maar we hadden de indruk dat ons bed in een kantoorruimte stond, Zou wat sfeervoller mogen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Gedateerd bejaardentehuis
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is gedateerd. Wij hadden het gevoel van een verzorgingstehuis. Het hotel wordt goed warm gehouden (raam kan gelukkig open), en in de lobby stonk het naar waarschijnlijk urine? Ook de kamer had vlekken in het tapijt en het is stoffig.

Het hotel is mooi gelegen aan de paterswoldemeer, het personeel is erg vriendelijk

Ik heb s-avonds gegeten in het hotel dat het eten was niet...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik heb s-avonds gegeten in het hotel dat het eten was niet goed. Bij het ophalen van de borden vroeg de ober of het had gesmaakt we zeiden nee maar ontvangen geen reactie. Prijs kwaliteit absoluut niet op orde.

Naar tevredenheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Gelet op de prijs ga ik niet iets zeggen over het enigszins oubollige karakter van de kamer. voor het bedrag dat ik betaald heb was de kamer gewoon prima

Prima en uitgebreid ontbijftbuffet

• Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Hebben we al eerder aangegeven. Storend is de geluidoverlast van schuivende stoelen in de eetzaal.

Kamers waren goed. Goed verzorgd. Rustig. Goed donker.

Leuke lokatie aan het Paterwoldse meer, ruime kamer met...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Voor het raam zat een hor welke gescheurd was en gepoogd te repareren met plakband wat uiteraard niet gelukt was. De WC in de badkamer zit heel dicht tegen de muur.

Leuke lokatie aan het Paterwoldse meer, ruime kamer met uitzicht op park. Er is een zwembad en sauna aanwezig. Fijne bedden

fijn verblijf
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Er was geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer.

Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd en lekker. De Portugese dienster had elke morgen een teken van herkenning met een kort babbeltje wat ons verblijf aangenaam warm deed aanvoelen. Goede bedden. Ook het feit dat er alle uren naar het zwembad kon gegaan worden was een meevaller!

Wij hebben het gewoon naar ons zin gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was aan de kleine kant. Het voordeel was wel dat je niet in het bad moest stappen om te douchen

Het ontbijt was goed verzorgd. Heerlijk zwembad met een gemakkelijk trap het water in.

Voldeed prima aan de verwachtingen
    • Suite

Wij hadden een suite met balkon geboekt (kamer 402) en die bleek heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Uitzicht op bomenrij met daarachter de parkeerplaats. Beetje gedateerde inrichting, maar alles keurig in orde. Ontbijt was een feestje met de vrolijke en zeer hulpvaardige bediening.

aangenaam behalve waterdruk op zondag morgen
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Graag uitleg van de mengkraan boven het bad, was mij niet direkt duidelijk.

Kamer was goed, bed goed , ontbijt goed, personeel heel aardig en behulpzaam. Alleen: Wij hadden op zondagmorgen heel weinig waterdruk, waterstraal was minimaal. Hotel was volgeboekt en wij zaten op 4 e etage kmr 401.

• Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Na onze trouwdag te hebben gevierd, kregen wij diezelfde avond een upgrade aangeboden voor de bruidssuite. Een hele bijzondere verrassing van het hotel! Het personeel is zeer attent, vriendelijk en meedenkend. Gelegen in een schitterende omgeving.

Verblijf was okay, niet geweldig maar ook zeker niet slecht.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Helaas zijn er blijkbaar een aantal services die Fletcher niet meer heeft. Te weten: geen douche kapjes in de kamer. Ook niet verkrijgbaar tegen betaling. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer, ook dit was niet te regelen, wat jammer is, want als je om 6 uur wakker bent en het ontbijt is vanaf 7.30 zou ik best alvast een kopje thee lusten. Minibar ontbrak ook. Wel een koelkastje, maar niet gevuld. Ook jammer, zeker bij een meerdaags verblijf, toch wel lekker om ook op de kamer even wat te kunnen drinken.

Verblijf was okay, niet geweldig maar ook zeker niet slecht.

mooi zwembad met sauna en turks bad;
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

mooi zwembad met sauna en turks bad; uitgebreid ontbijt; goed restaurant in het hotel en ook in de nabije buurt. Prachtige locatie met mooie fietsroutes, en dichtbij Groningen. Voor herhaling vatbaar!

HET SMAAKT NAAR MEER
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

als fervente fietsers , is het knooppunten netwerk in NEDERLAND niet erg overzichtelijk,dat kan veel beter, men moet heel dikwijls de kaart raadplegen om je weg te vervolgen, de fietspaden zijn wel prachtig en het landschap in Drenthe is de max

Dit FLETCHER hotel beviel ons prima, het enige minpuntje is , bij het eten kan de ober wel vragen welke wijn je verlang HUISWIJN of van de KAART, de wijn was best prijzig Verder niks op aan te merken...het ontbijt s'morgens was voldoende gevarieerd. De kamer was prima , misschien iets vroeger inchecken dan 3 uur we komen zeker nog een keer terug

Het was helemaal top.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Er valt niets aan te merken op de accommodatie.

De ligging en prettig opgezette manier van indeling van de accommodatie. Ook de fijne douche en kamer indeling is goed.

Slecht slapen in een mooie omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Douche wel heel klein enlastig. Matras spijkerhard en kussen net een steen, was niet op te slapen. Personeel aan balie niet al te vriendelijk en kwamen ook niet met een oplossing.

Lekker ontbijt, mooie omgeving, prettige stoelen. Bushalte vlakbij.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed verblijf voor een aantal dagen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt werd op zondag zeer slecht bijgevuld. Kamer beetje somber ingericht, helaas geen balkons. Douchen in bad is niet prettig.

Ligging. Ontbijt was goed. Leuke lounge/bar voor 's avonds. Prettig terras. Vlakbij het meer, alleen was het terras aan het meer wat prijzig (was niet van Fletcher). Fietsen bij hotel te huur (niet heel goedkoop).

Ik kom zeker weer terug!

Na 23 uur is er niet veel meer te beleven in het hotel

Flexibiliteit bij het inchecken. Ik had voor 2 nachten geboekt, maar moest helaas na 1 nacht weer vertrekken vanwege familie omstandigheden. Het hotel, en vooral ook 'Booking.com' gingen daar heel soepel mee om. De wijziging in de boeking was makkelijk geregeld en de prijs bleef aantrekkelijk.

Heerlijke mix voor een lang weekend en vriendelijk personeel.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

hotelaccomodatie qua aankleding en qua sfeer past beter bij oudere mensen.Toch is het op zich wel gezellig als je met meer jongeren verblijft.

Ontbijt en omgeving

In zijn algemeenheid zeer tevreden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De afstelling van de kraan/douche is apart. Een korte toelichting over gebruik zou wel kunnen. (bijvoorbeeld in de informatie klapper)

De variatie bij het ontbijt was ruimschoots. Het ontbijt doe je op deze locatie uitgebreider dan thuis. Dit komt met name, omdat je hiervoor 12,50 euro betaalt. Je nuttigt dus meer dan gebruikelijk.

Tevreden gast
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Geen waterkoker, koffie, thee in de kamer. Dat zou wel ideaal zijn als je daar trek in hebt in de avond.

Het ontbijt was geweldig, genoeg keuze, kamers waren schoon, zwembad, sauna etc.Gezellige rustig en leuke omgeving. Centrum Groningen op nog geen 15 min rijden.

We hebben een heerlijke korte vakantie gehad en ook erg lekker geslapen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De dinerkaart viel ons wat tegen. Het eten was best lekker maar elders hebben we beter gegeten, er is gelukkig keuze aan restaurants genoeg in de buurt. Een waterkoker met wat theezakjes en wat oploskoffie of beter nog een koffiezetapparaat op de kamer zou prettig zijn.

De rustige lommerrijke omgeving van het hotel beviel ons erg goed. De ruime kamers met zitje en airco zijn heel aangenaam. Het ontbijt is uitstekend! Vanuit het hotel zijn prima uitstapjes te maken naar de stad en omliggende plaatsen.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, goede zwem- en saunafaciliteiten, goede nachtrust
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Wat nog beter zou kunnen is een duidelijk bord bij de ingang van de saunafaciliteiten dat men hier naakt hoort te zijn. Nu banjerden er zomaar mensen in zwembroek binnen, zit je daar naakt. Ook ging er iemand in zwembroek zonder handdoek in de sauna zitten, beetje onhygiënisch! Er hangt nergens een bord dat aangeeft wat de bedoeling is. Dat zou wel helpen! Ook een deur of een soort gordijn voor de ingang van de sauna omgeving zou helpen, dan gaan mensen toch wat bewuster naar binnen.

Uitgebreide ontbijtkeuze, lekker ontbijt. Binnenzwembad is heerlijk om baantjes te trekken. Ook saunafaciliteiten zijn goed. Hotel is heel stil, heb kunnen slapen als een roos! Totaal geen last van geluiden uit andere kamers. Personeel is erg vriendelijk en goed aanspreekbaar.

Waar voor je geld.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Primal hotel en erg aardige staf. Kamer netjes en voorzien van van hor. Het restaurant aan het meer op 300 mtr is ook een aanrader. Prima ontbijt en goed bed

Goede locatie in neutraal hotel, dicht bij meer, natuur, stad.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Geen koffie/thee faciliteiten. Dat kan echt niet meer. Kamers saai, soort bejaardentehuis. Gevraagd om rustige kamer. Echter op het terrein bij het meer een horecagelegenheid met plek voor partijen/bruiloften. Zeer gehorig.

De locatie is zeer goed. Dicht bij de stad, dorpen, het water, natuur. Goede parkeerplek en fietsenhok met opladers voor de elektrische fietsen.

zeer vriendelijk,behulpzaam personeel.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

diner in restaurant,eten vrij zout. Gemis op de kamer van een glas,nu was er een kartonnen bekertje wat niet werd vervangen . koffie/thee zet faciliteit op kamer zou ook fijn zijn.

zeer vriendelijk,behulpzaam personeel. goed ontbijt. goede bedden. en mooie locatie vlakbij het Paterswolde meer . uitstekend om met de auto de provincie te verkennen en de stad Groningen.

Een cijfer 8. Een leuk en rustige omgeving, met vriendelijke behulpzame personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Jammer genoeg was de boeking niet inclusief ontbijt.

Kamers en badkamer waren ruim en schoon. Bedden zijn zeer goed. Lekker geslapen, geen geluidsoverlast.

Mooie omgeving, kamer viel wat tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn klein en zijn aan renovatie toe. De badkamer is piepklein en er is weinig druk op de douchkraan. Ook was de lamp van de make-up spiegel kapot, en deed het stopcontact het niet in de badkamer

Het personeel was heel erg vriendelijk, het ontbijt heerlijk . En super dat er een zwembad bij zit.

We verbleven er maar voor 1 nacht. Stelden daarom geen hoge eisen. Badkamer is minpunt .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alles wat gedateerd. Zeer kleine badkamer en afvoer van wastafel bij kamer 203 misschien wat verstopt. Water liep traag weg.

Prima ontbijt. Hartelijke gastvrouw Prima bedden en goed geslapen...., beetje warm!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De kamer was ruim en schoon.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

De dame aan de receptie was chagrijnig, totaal niet klantvriendelijk. Op mijn vraag waar de fitnessruimte was, legde ze het mij heel vermoeiend uit, waarop ik reageerde: zo , dat is een heel verhaal! Zij reageerde terug: Ja, ik ben al een hele tijd bezig dit op papier voor de klanten te krijgen, maar er wordt niet geluisterd. Mijn tip: Heb je een slechte dag, bespreek het met je baas, reageer het niet op de klanten af.

De kamer was ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Stad en meer!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Bad

Dure drankjes, 21 euro voor 2 bier en 2 wijntjes.

Dit hotel was ons doel voor een fietstocht. Goed hotel, dicht bij het Paterwoldse meer. Mooi ruime kamer. Redelijk ontbijt.