Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Heidehof 4-sterren

Golflaan 1, 8445 SR Heerenveen, Nederland

#3 van de 4 hotels in Heerenveen

Voor 1 of 2 nachtjes

Het hotel is erg verouderd, heeft echt wel een renovatie nodig. De kamer was groot maar erg ongezellig, weinig licht ook in de badkamer niet voldoende dus vooral voor de vrouw erg lastig.

Vriendelijk personeel, goed eten. Ruime kamers rustig gelegen.

Alleen de minibar was niet gevuld en er was geen mogelijkheid om zelf thee te zetten. Dat had fijn geweest.

Ik had precies wat ik nodig had op dat moment. Heerlijk bed, prima tv, prima stroom gelegenheden.

Prima gegeten, vriendelijk bejegend, zeer slecht geslapen door ontbreken airco.

Receptie/lobby was erg donker, sombere ruimte. Restaurant is ook donker, niet echt gezellig. Het was heel benauwd op de kamer, we misten airco, echt wel nodig met de huidige temperaturen. Badkamer gedateerd. Meer verwacht van een hotel met vier sterren.

Het eten was prima en de locatie is mooi, lekker rustig. Vriendelijk personeel.

Super geweldig en erg relaxed

Wat betreft mijzelf helemaal niets!

Ondanks dat onze kamer aan de tuinkant lag was er ook nog een doorgaande weg en een langsrijdende trein met overgang die regelmatig geluid maakte om de mensen te waarschuwen, maar ik moet heel eerlijk bekennen daar totaal geen last van gehad te hebben met slapen, werd rond half acht wakker en zelfs een keer om kwart over acht. Het ontbijt was overweldigend en veel keus, zag er ook goed verzorgt en netjes uit, hadden geluk dat het mooi weer was en lekker gebruik gemaakt van het terras deze was heerlijk rustig gelegen. Tweemaal van het diner genoten en ook niets op aan te merken. SUPER DAGEN GEHAD!

Niet onaardig, maar geen vier sterren

Badkamer faciliteiten: zeeppomp bij wastafel werkte niet, papieren bekertjes bij wastafel (niet zo duurzaam), douche-in-badkuip, locatie pal aan spoorweg/verkeersweg waardoor slapen met open ramen niet mogelijk was. Wel erg klein tv.scherm.

Aardig terras, goede kussens op bed.

De bevestiging die wij van Booking.com hadden ontvangen was vrij onduidelijk voor Fletcher. Een hoop geharrewar aan de receptie.

Vriendelijke bediening en kwaliteit eten uitstekend.

Tevreden

Het was niet druk (zondag maandag) wij waren 13.oo uur aanwezig. Receptie hield vast aan 15.00 uut. Veel hotels zijn veel soepeler

Ontbijt was goed.ruimte wat donker en ongezellig. Bar ook te donker.

Dit had meteen bij het inchecken vermeld moeten worden

booked a tweepersoonskamer, maar kwam erachter dat dit voor 1 persoon was. moest daarom, bij het uitchecken,betalen voor de tweede persoon, wat ik totaal niet verwacht had.

personeel was erg behulpzaam

Aangenaam verblijf en komen zeker nog eens terug!

Ik vind de algehele stijl van het hotel, met name de inrichting van de kamers, wat ouderwets. Ook was de hygiëne niet perfect (dit was echter niet storend gelukkig).

Heel goed ontbijt en vriendelijk personeel. Daarnaast is het bad op de kamer een goed pluspunt!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Zeer basic faciliteiten, slechts 1 kleine handdoek in kamer...

Zeer basic faciliteiten, slechts 1 kleine handdoek in kamer aanwezig, geen enkele moeite gedaan om het hotel of dd kamers comfortabel danwel stijlvol in te richten

Comfortabel, zonder bijzonderheden

1. Koud in de kamer. Verwarming werkte niet 2. Matras was veel te zacht, met een kuiltje aan de zijkant.

1. Vriendelijk personeel 2. Rust en stilte in het hotel (geen lawaai)

ruime kamer, goed bed, fijne zithoek

De wc was niet verzegeld en een van de badhanddoeken hing aan het kledinghaakje op de deur van de badkamer. Was die schoon?

ruime kamer, goed bed, fijne zithoek

Dit keer zeer teleurstellend!

Op het moment dat wij hier verbleven was er een Abba evenement, dat kreeg ik te horen na boeking. Dit zou tot 01.00 duren wat op zich geen probleem hoeft te zijn. Bij aankomst kregen we een bon voor welkomstdrankje, helaas niet in te wisselen want restaurant en bar waren dicht ivm evenement. Iets eten was dus ook geen optie helaas (dit was niet vermeld voor of bij boeking) en we moesten noodgedwongen maar op de ijsbaan eten. Jammer genoeg hebben we ontzettend veel overlast ervaren, niet van de muziek maar vooral na het evenement van de hotelgasten (volwassenen 40+) die naar hun kamer gingen en het nodig vonden om nog enige tijd op (ook onze) deuren te gaan bonzen. Bij indienen van deze klacht bij receptie werd er nauwelijks op gereageerd.

Ligging vlakbij Thialf was voor ons de reden om naar dit hotel te gaan. Ontbijt was prima, kamers ook, hoewel ietwat gedateerd, wel erg ruim.

Was ok.

Ik weet niet precies waarom er nog steeds vier sterren aan de muur hangen want de kamers en de badkamers zijn sterk verouderd dus je kan voor deze kamers,ik heb het over de tweepersoonskamers, niet veel geld meer vragen. plus het bedrag vh ontbijt mag wel iets naar beneden of je moet ook een soort low budget onbijt introduceren. Bv toast koffie en een gekookt ei voor een paar euro.

De ligging en het personeel.

Aan de incheque balie geen medewerker, deze was in een kamertje er achter. Wij moesten ons zelf aanmelden! Zou fijn zijn wanneer er een medewerk(st)er je begroet in de ontbijtzaal en er lopertjes op de tafel liggen i.p.v. kale houten tafels om aan te eten! In de badkamer een bad met plastic gordijn waar je moet inklimmen om te kunnen douchen als 65 plussers!!

Schone kamers. Diner was heerlijk met een zeer vriendelijke ober. Zou fijn zijn wanneer er een medewerk(st)er je begroet in de ontbijtzaal en er lopertjes op de tafel liggen i.p.v. kale houten tafels om aan te eten! In de badkamer een bad met plastic gordijn waar je moet inklimmen om te kunnen douchen als 65 plussers!!

we hebben goed geslapen maar zullen hier niet boeken voor een weekendje weg.
    • Suite

Chroom van het putje in het bad was stuk en dat ziet er armoedig uit en niet hygiënisch, toiletpot ziet er vies uit met bruine kalk aanslag, vloerbedekking op de kamer met vlekken, plafond/muur met vlekken.

ligging vlakbij het Thialf. ontbijt was compleet.

Prima hotel voor kort verblijf

Inrichting ietwat gedateerd en koffie/thee faciliteit op de kamer zou fijn zijn.

Ruime kamer met lekkere bedden. Prima locatie met voldoende parkeergelegenheid. Koelkastje op de kamer is fijn. Zolang het niet te druk is en/of mensen een beetje opletten met het geklapper van de deuren is het ook nog behoorlijk stil.

Viel tegen

Lekkende doucheslang, niet werkend zeeppompje bij wastafel, handdoekjes in de kast ipv in de badkamer.. Bar zat vol maar barman was niet aanwezig. Zelf naar de receptie of keuken lopen wanneer je wat te drinken wilt bestellen...

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima hotel voor een kort verblijf

Heeft niet direct met het hotel te maken maar als ik via de Booking.com app boek, reserveert de app om 1 of andere reden altijd voor 2 personen terwijl ik zoek voor 1 persoon, reserveer voor 1 persoon en het niet kan corrigeren tijdens het boeken. Koffie/thee mogelijkheid op de kamer zou fijn zijn.

Prima bedden in ruime kamers. Jammer dat het geen tweepersoonsbedden zijn. Koelkast is prettig (maar doe ik 's nachts wel uit i.v.m. het geluid.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zakentrip

Helaas geen faciliteit om thee of koffie op de kamer te maken, slechte kussens. Parkeerterrein voor gasten is wat afgelegen en door bomen omgeven wat het in het donker een wat onprettige plek maakt. Vloerbedekking in de kamer (leek parket op de foto).

Goede WIFI, vriendelijk personeel, gratis parkeren, goede prijs/kwaliteit-verhouding. Rustige kamer waar het raam open kan.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima hotel.

Iets meer keuze in de diner menukaart. Voor 2x dineren echter voldoende keuze.

Vriendelijk, en snelle incheck. Mooie grote kamer incl goed werkend ijskastje. Prima ontbijt en lekker gedineerd.

Verspilling

Er werd niet op hygiëne gelet bij het ontbijt. Er was zelfs een gast die met plakjes kaas in haar hand rondliep en dit later teruglegde. Een andere gast had dit niet gezien en at dit later op :(( Er stond één koffieapparaat dus je moest in de rij staan om zelf koffie te halen. Als de bediening verse koffie aan tafel komt inschenken zou dit veel beter zijn. De sappen bij het buffet waren trouwens niet vers. Onze nacht was erg slecht. Kamer 102 bevind zich recht boven het café/bar en de muziek stond erg hard. Pas om 02.44 ging deze qua volume iets omlaag, maar nog erg luid. Pas om 03.15 ging de muziek uit. Half vier viel ik pas in slaap hierdoor. Helaas van korte duur, er werd al heel vroeg opgeruimd, met stoelen geschoven etc waardoor we al voor zessen weer wakker waren... Waardeloos dus!!!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

niet voor herhaling vatbaar

Het personeel achter de receptie had al weinig tijd en aandacht voor je bij aankomst. De keycard was tot 2 keer toe niet goed geactiveerd en werkte niet. Na 10 minuten wachten op iemand van het personeel kreeg ik toch maar een andere kamer. Wel lekker ruim maar de zeer kleine badkamervloer plakte en het meubilair, de ouderwetse vloerbedekking en vooral de gordijnen zijn echt aan vervanging toe. Biedt in het vervolg bijv een welkomstdrankje aan i.p.v. 1000x excuses daar heeft de klant niets aan en krijg de gast nog enigszins het gevoel dat het goed gemaakt wordt. Vervolgens ook nog via Booking.com geboekt, daar werd aangegeven dat je bij aankomst mocht betalen en annuleren kon gewoon nog. vervolgens moest je direct t betalen en annuleren kon ook zeker niet kosteloos, dat terwijl de kamer via TriVago 35% goedkoper werd aangeboden.

Kamer was ruim, dat wel. Wifi was gratis, maar dat is niet meer dan normaal in dit tijdperk in NL toch? Ontbijt heb ik niet genomen dus geen mening over.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Voor herhaling vatbaar , Gelijk een vervolg geboekt, sfeervolle accomondatie.

Aanduiding/ verwijzing naar de entree / door donker en regenachtig weer met enige moeite gevonden. De huidige aanduidingen zijn onverlicht en staan laag geplaatst.

Kamer was ruim, netjes en stofvrij. Gaf gevoel van thuiskomen!!

Prima uitvalsbasis bij Thialf.

Sobere kamer, mag beetje gemoderniseerd worden.

Mooie uitvalsbasis bij ijsstadion Thialf. Prima bedden, ruime kamer. Precies wat je nodig hebt, maar ook niet veel meer.

Het is dat het personeel vriendelijk is en de prijs ok anders naar een ander hotel gegaan.

Het was rustig in het hotel dus waarom de gasten DIE er zijn lekker naast elkaar zetten. Het is een zeer gehorig hotel dus dat was niet echt geweldig. Je hoort alles.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bar is ook mooi en gezellig. locatie is top.

Heerlijk verblijf gecombineerd met bezoek aan Thialf ijsstadion

Kamer wat sober, twee eenpersoonsbedden en een extra handdoek in de badkamer was wel fijn geweest.

Gezellige sfeer in hotel en bar, ontbijt was heerlijk en hotel ligt op loopafstand van Thialf.

Heerlijk dichtbij Thialf

Het welkomstdrankje is er in geschoten ? Tevens begrijpen we dat er bij het ontbijt place-mats gebruikt worden maar graag dan schone als je aan tafel gaat zitten !

Bij aankomst was onze kamer niet gereed, personeel wist niet goed hoe hiermee om te gaan. had even gebeld zodat we eventueel ons programma hadden kunnen aanpassen

Prima kamer, rustige omgeving

Thuis komen voor en na het schaatsen

Het ontbijt viel tegen. De ruimte ongezellig. Indeling om koffie/kaas/yogurt te pakken, veel te krap. Koffiemachine alleen koffie en thee. Een oude machine met weinig mogelijkheden. Jammer. Ook viel de variatie van het ontbijt tegen. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Personeel heel aardig en was alleen voor het ontbijt en deed echt haar best en was heel aardig.

Prima kamer. Ruim en netjes. Heerlijke zitjes en tafeltje. Mooi uitzicht met 2 ramen. Aardig personeel.

bij het ochtend ontbijt was het roerbakei koud en de bak bijna leeg en erg droog ook het ontbijt spek vond ik niet goed, en wat wel opviel was dat er een personeelslid vreselijk moest hoesten met netjes haar hand voor haar mond, maar daarna ging ze met die hand wel de chocolade rumbonen bijvullen. Erg onsmakelijk vonden wij.

ontbijt was redelijk tot goed, de kamers zijn wel een beetje uit de tijd en die zouden wel aan een opknapbeurt toe zijn, wat ons het meest beviel en daarvoor ook gekozen was, avondje thialf geboekt. Dit kun je doen op loop afstand in nog geen 10 min Perfect zou ik zeggen

ontbijt bediening en service te traag en niet vriendelijk...

kamers wat vrolijker , lift vele kale plekken over het algemeen kan er veel worden veranderd voor weinig extra kosten.

ontbijt bediening en service te traag en niet vriendelijk,regelmatig waren de schalen leeg en er was maar 1 koffie apperaat anwezigdus wachttijden.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Fijn hotel voor kort verblijf

Geen koffie/thee mogelijkheid op de kamer en douchen in een bad.

Vriendelijke ontvangst, lekkere lange bedden, ruime kamer en zeer rustig aan achterzijde (tennisbaan) van het hotel. Koelkast op kamer is prettig.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Fletcher Hotel Heidehof Heerenveen

Service was super. Door het winterweer waren wij vertraagd maar werden gebeld dat we ook later konden dineren indien gewenst. Hier dankbaar gebruik van gemaakt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ideaal voor ons doel.

Waterkoker + oploskoffie op de kamer zou helemaal te gek zijn geweest.

We waren in Heerenveen voor een shorttrack wedstrijd, dus zeer dicht bij Thialf. Fijne kamers. Goed bed! Perfect locatie voor ons.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Functioneel maar ik ga niet terug.

Oubollige inrichting, groezelig aandoende vloerbekleding. Klein raampje met uitzicht op schuin dak (kamer 106). Het bureau had geen lampje en stond te ver van het stopcontact om mijn laptop aan te sluiten, dus heb ik het bureau versleept tot bij stopcontact. Slecht licht op de badkamer om je 'so chtends op te kunnen maken.

de ligging ten opzichte van thialff stadion. Het ontbijt was in orde. Bed en bedlinnen was schoon.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

rustig en prettig verblijf dichtbij de werklocatie

kamer gedateerd, maar gezien prijs/kwaliteit niet storend, sober ingerichte kamer, muren niet schoon (insektenafdrukken)

locatie ten opzichte van werklocatie - ontbijt - prijs/kwaliteit verhouding

Prima plek om voor 1 nacht te slapen.

Bij aankomst een dubbele boeking. Kamer was niet schoongemaakt en de andere kamer idem. Gelukkig nog wel een kamer beschikbaar. Excuses en koffie met een bonbon gekregen!

Prima plek om voor 1 nacht te slapen. Bed was goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heel goed en rustig.

Mooi badkamer en graag een frigo op de kamer 4 ++++ nee.

Het was redelijk goed maar geen 4 sterren waard. Wat oud interieur. Ontbijt heel goed. Goed gelegen en mooi .

De kamers waren schoon.

Dit hotel verdient geen 4****. Dat wil niet zeggen dat het slecht is. Maar eenvoudige gedateerde kamers, matig onderhoud van het hotel, klapperende deuren door falende deurdrangers, enz maken dat het hotel niet aan de verwachtingen kan voldoen van 4 sterren.

De kamers waren schoon. Personeel is heel vriendelijk.

Ruime kamer, goed bed en uitgebreid ontbijt.

Inrichting kamer beetje gedateerd en koffie/thee mogelijkheid op de kamer zou fijn zijn. En douchen in bad vind ik niet prettig.

Ruime kamer, goed bed en uitgebreid ontbijt. Korlkast op de kamer

Mooie ligging maar niet te veel verwachten

Gedateerde kamer.en vooral badkamer. ,ontbijt werd steeds met mate aangevuld waardoor schalen steeds leeg waren s Morgens vroeg werden containers opgehaald onder onze kamer

goedkoop qua prijs, toe aan vernieuwing van vloer en meubilair.

Stoffige bedompte kamer met kapot meubilair. Wc pot met kalkaanslag. Geluidsoverlast van naastgelegen spoorwegovergang.

Vriendelijk behulpzaam personeel.Goedkope kamer. Goede WIFI. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima verblijf voor 1 nachtje.

Op de kamer staan kartonnen bekers! Geen glaswerk te bekennen... Koelkast op de kamer kunnen ze beter weglaten, oud ding en moet je zelf aanzetten middels een stekker die je in het stopcontact moet doen! Daarnaast is het douchegordijn in de badkamer zo niet ons ding.... Likje verf kan de kamer ook wel gebruiken. En in het restaurant hingen de gordijnen niet aan alle haakjes, doet heel slordig aan...

Het personeel is vriendelijk. Ontbijt was goed.

voor herhaling vatbaar , s'avonds gaan we dan uit in het centrum

alleen als we s'avonds een beetje gezelligheid in de bar zochten was niet te vinden , we kregen wel vlot onze drankjes maar er werd niet gesproken een goede barman/vrouw zou het hotel goed doen verder is alles ok in het hotel

ontbijt was goed ,

Goed voor 1 overnachting ivm een bruiloft in Heerenveen

De kamer en de vieze vloerbedekking Hoe komt dit hotel aan 4 sterren 16 euro per persoon ontbijt hebben we absoluut niet genomen wat een belachelijk bedrag

Bedden waren goed en vriendelijke jongen bij inchecken De kamer was deprimerend vieze vloerbedekking vocht plekken muur

slecht

Het viel tegen dat we voor 84 Euro geboekt hebben maar 90 Euro moesten betalen. Het viel tegen dat de kinderen geen eigen kamer haden en de zolderkamer erg koud was in de nacht.

Prima verblijf gehad.

De kamers zien er wat gedateerd uit. Jammer. Wel ruim. In de periode dat wij er waren was het erg stil/rustig.

Van te voren hadden we ontbijt er bij geboekt. Was prima. Vriendelijk personeel. Dienstverlenend, behulpzaam .

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

Bedden erg hard en kussens wel heel plat. Een tweede kussen zou al heel fijn zijn per persoon.

Diner was heerlijk. Personeel proffesioneel en hartelijk. Suite erg groot.

Leuk personeel!

De temperatuur in de kamer was te hoog en de badkamer kan een opknapper gebruiken. Slechte ventilatie.

Het personeel was uiterst aangenaam! Het ontbijt was ook lekker! Suikerbrood was mjammie!

Kan beter

Douche echt onder de maat. Douchegordijn uuuhhhhh vind ik echt niet meer kunnen. Maak fatsoenlijke inloopdouche

Ontbijt was voldoende. Niet super maar goed. Zeker vriendelijk personeel

Prettig verblijf na lange dag werken

Smaak van het eten in het restaurant is wat vlakjes. Douchen in bad is waardeloos en het zou fijn zijn als er koffie/thee faciliteiten zouden zijn op de kamer.

Fijne, ruime kamer. Makkelijk bereikbaar en te parkeren. Prettig dat restaurant en bar aanwezig zijn om na een lange dag werken nog iets te gebruiken.

Een teleurstelling.

De kamer was ruim, maar de vloerbekleding en het douche gordijn vies. De douche lekte. Het ontbijt viel enorm tegen. De prijs van 71 euro was veel te duur voor dit hotel.

Het personeel was zeer vriendelijk. De bar was ook gezellig!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

In andere Fletcher hotel dezelfde menukaart. Of dat echt tegenviel? Nou dat ook weer niet. Maar toch. Als je meerdere locaties bezoekt zou het een pre zijn de kaart iets meer aan te passen. ik eet graag vegetarisch dus iets meer keus zou prettig zijn.

De rust aan de slaapzijde. Mooie kamer. Uitzicht tuin. Prettige sfeer in restaurant. Goed eten.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Booking kan beter

Tarief voor het ontbijt en dat Booking niets had verrekend met Fletcher

Mogelijkheid tot ventileren en de oplossing die Fletcher bood nadat de betaling van Booking niet was ontvangen door hen

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goed, betaalbaar hotel, mooie ligging en vriendelijk personeel.

Wifi buiten op het terras deed het wat minder.

De kamer was eenvoudig maar praktisch ingericht. Ontbijt was heerlijk, veel keuze en lekker. Vriendelijke personeel. Mooi terras. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Redelijk hotel voor een goede prijs

ontbijt aan de matige kant voor de prijs (12.50), hinderlijk is de telefonische acquisitie (voor het diner) voorafgaand aan het bezoek . De neiging om bedragen aan de rekening toe te voegen (zoals handling fee) wat gewoon een verkapte prijsverhoging is (wel typerend voor Fletcher)

beetje gedateerd hotel, maar wel voldoende tot goed. badkamer wat onder de maat. kranen functioneren niet goed, douchegordijnen ....

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Oké short stay

Geen koffie- en theefaciliteiten, geen kluisje, personeel bij de receptie weinig klantvriendelijk

Uitstekend ontbijt, schoon, veilig, prima parkeren, golfbaan op loopafstand, heerlijk terras, personeel in restaurant zeer vriendelijk

Het was verder prima

Het was erg vreemd dat er overal haspels lagen op de grond van de kamer, waren er dan geen stopcontacten?

Omdat de standaard kamers niet meer beschilkbaar waren kregen wij een familiekamer, dat was heel fijn. Het ontbijt was heel goed, heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima hotel voor een zakelijke overnachting

Bar was vol met een gezelschap, beetje jammer. Verder keurig hotel. Restaurant was basic, maar wel goed, vooral het vlees voor een normale prijs.

Personeel vriendelijk, kamer prima.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Matig enthousiast deze keer

De kamer-reservering was (voor de tweede keer op rij) niet overeenkomstig het online door mij aangegeven verzoek. Om-boeken aan de balie door een stagiere (?) lukte opnieuw wel, gelukkig. Het hotel bleek wegens wegwerkzaamheden niet bereikbaar vanaf de Heremaweg (vanuit 2 verschillende aanrijrichtingen): het aanwezige personeel (stagiere) bleek hiervan niet op de hoogte. Duurde lang voordat ik er uiteindelijk was. Kreeg wel goede rij-instructie (balie) door de telefoon.

Het was rustig. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

redelijk

voor een vier-sterrenhotel verwachten we iets meer luxe zoals een waterkoker en koffie en thee op de kamer zoals momenteel gebruikelijk is. ontbijt vrij prijzig

Bed den uitstekend

De gezelligheid in de ontbijtzaal,leek veel op een kantine en was aan de Krappe Kant Voor all bij de koffiemachine

Bed den uitstekend Personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Niet voor herhaling vatbaar...

Zachte bedden, niks geen welkomstdrankje, gehorige kamers. Ik hoorde de mensen naast en boven mij plassen, douchen, kuchen. Vreselijk.

Ontbijt was veelzijdig en goed.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

erg jammer van het ontbijt

toezicht tijdens ontbijt : er was een grote groep buitenlanders, die hoestend en proestend over het uitgestalde ontbijt hingen zonder adequate hygiënische maatregelen. Er was geen toezicht!

locatie, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel met verouderd comfort.

Voor ons, al wat oudere zeventiger, was de badkamer een ramp. Laag toilet,en een bad waar wij geen gebruik van konden maken.zelfs de hoge douche rand maakte het douchen onmogelijk.

Ontbijt heel goed.kamer schoon.personeel heel goed en heeft mijn man geholpen aan een stropdas ( te leen).

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima verblijf voor een nachtje.
    • Suite

Er werd gezegd dat de bar tot 00.30 uur open zou zijn. Helaas bleek toen we om 23.30 uur in het hotel terugkwamen dat deze reeds gesloten was. Wij hadden er bewust voor gekozen om terug te gaan naar het hotel voor een drankje, helaas! Reactie de volgende ochtend van de receptionist gaf ons niet echt de indruk dat hij erg zat met onze teleurstelling.

Suite was prima, wel wat gedateerd maar dat geldt eigenlijk voor het hele hotel. Kingsize bed was geweldig!

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Rustig gelegen hotel aan de rand van Heerenveen

Het ontbijt is wel de typisch Fletcher. Lekker brood en ruim aanbod aan kaas en vleeswaren. De warme gerechten waren zeer matig. Het oplos roerei stond er niet zo lekker bij, groen uitgeslagen. De bacon was onvoldoende gebakken. De jus d'oranje was erg waterig en veel te zoet.

Ruime kamer, gratis parkeren, nabij golfbaan en Thialf.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Het personeel die voor ons klaar stond toen wij 's nachts werden opgeroepen om naar Mariënbosch te gaan. En de ontvangst in de nacht toen we weer terug kwamen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Fijn (zakelijk) verblijf!

Ik vind douchen in het bad nooit zo prettig en er was wat herrie op de gang / gehorig.

Nette en ruime kamers. Op de 3e verdieping wel meer sfeer dan op de 2e verdieping. Vriendelijk personeel, snel in- & uitchecken. Ontbijt was prima, ik moest meteen gaan maar kreeg een zakje om mijn ontbijt mee te nemen. Mooie omgeving om even te wandelen of hard te lopen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prima hotel met ruime kamers vlak bij Thialf

Koffie/theefaciliteiten op kamer miste ik voor een 4 sterren hotel. Kamers gedateerd zoals vloerbedekking en douchegordijn.

Ruime kamer. Vriendelijk personeel. Locatie mn. geschikt i.c.m. bezoek Thialf. Hoewel 4 sterren misschien wat te veel is, is prijs/kwaliteit verhouding goed.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goed hotel voor 1 nacht, iets overprijsd voor wat je krijgt.

Hotel komt gedateerd over. Badkamer is klein, de douche is in bad met een douchegordijn. Toilet is op de badkamer en dan zit je met je knieen bijna tegen het bad. Wastafel is maar voor 1 pers. Geen toiletspullen aanwezig zoals shampoo, douchegel of bodylotion. In plaats daarvan een 3 in 1 emulsie die niet uit de dispenser kwam. Ook geen make-up spiegel die een 4* hotel normaal gesproken altijd heeft.

Personeel was heel vriendelijk. Op verzoek werd er een ontbijttafel gemaakt voor een jarige. Kamers zijn erg ruim, tapijt wat oud aandoend. Bedden lagen erg lekker. Kamer en badkamer waren schoon. Ontbijt was prima, maar niet buitengewoon apart. Div. soorten brood en broodjes. Scrambled eggs met spek, gekookte eieren. Vleeswaren, kaas en zoetwaren. Sappen, thee en koffie. Ontbijt was zonder het ei 3* waard, met 4* verwacht je aparte dingen bij het ontbijt. Bijv.zalm.

Een ongastvrije en starre negatieve houding van het personeel. Zeer slechte hygiëne.

Bij het inchecken werd ik geacht een bedrag dat zeker 30% hoger was onmiddellijk te betalen. Ik had een kopie van mijn reserveringsbedrag . Aan de balie lag deze "fout" bij Booking.com Ik heb geweigerd méér te betalen.

De fijne locatie dicht bij de schaatsbaan.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Vers fruit bij het ontbijt.

Veel beschadigingen in de slaapkamer en lift. Bij binnenkomst rook het erg naar eten. De bediening van het restaurant was traag brood en hoofdgerecht kwamen gelijktijdig. Wij hebben meer dan 40 min. moeten wachten op ons hoofdgerecht een tafel naast ons minder dan 10 min. dit komt onprettig over.

Vers fruit bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima hotel als je echt alleen voor de overnachting komt.
    • Suite

Ontbijt hebben we niet genomen. Met 16,50 euro pp erg duur! Hotel is erg oud van binnen en wat muffig.

Kamers zijn ruim! En de verwarming deed het erg goed!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Fletcher Hotel Restaurant Heidehof