Beoordelingen over Fletcher Hotel Het Veluwse Bos 3-sterren

Arnhemseweg 520-524, 7361 CN Beekbergen, Nederland

#10 van de 11 hotels in Beekbergen

6,4

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Personeel vriendelijk, maar organisatie teleurstellend.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was zeer krap. Eigenlijk is een 2-persoonsbed gewoonweg te groot voor een dergelijke kamer. Badkamerdeur was onnodig laag waardoor risico van je hoofd stoten groot is. Douchedeuren van de krappe cabine sloten niet goed waardoor de badkamervloer erg nat werd. Er was geen vloer-matje aanwezig, dus maar met de handdoek opgedaan. Ondanks het feit dat het hotel vol zat, sloot de bar om 23u. Wij werden dringend verzocht om deze te verlaten. We hadden juist met een aantal internationale zakenrelaties hetzelfde hotel geboekt om bij te praten. Ontzettende tegenvaller.

Goede ligging. Douche was warm.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

4,5
    Kamer zeer zeer slecht bevallen, zeer zeer klein geen ruimte voor stoel of tafel
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer, ondanks upgrade, kon nog geen stoel bij, laat staan een bureautje. Verwarming deed het niet. Zoiets mag m.i. Niet als hotelkamer (!!) verhuurt worden.

de omgeving

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Eens, maar niet meer hier
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Geen rustige omgeving maar langs een drukke weg. Heel gehorig hotel. We hebben niet kunnen ontspannen. Heel vieze kamer, zelfs de volle asbak stond er nog van de vorige gasten.

Ontbijt was redelijk, vriendelijkheid sommig personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Hotel voldeed voor 1 nacht. Helaas niet voor herhaling, sorry.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Uitzicht kamer, we keken tegen een ander dak aan. Kleine donkere kamer, en een nog kleinere en onhandige badkamer.

Dat we ook ter plaatse terecht konden voor het avondmaal. Jammer dat het personeel niet echt behulpzaam was en we verzocht werden om 11 uur te vertrekken wegens sluiting.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Erg kleine kamer
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Superkleine kamer, 15 m2. Badkamer met bad, maar daar moest je ook in douchen, terwijl je staat onder een schuin dak. Erg krap. En superklein bed met kigkuilen. Ontbijt is prima. Maar een erg volle ontbijtzaal. Je zit bij elkaar op schoot. Geen aanrader.

Locatie is mooi. Gebouw ook. Ontbijt is uitgebreid en prima.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Voor twee nachten prima te doen en centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hotel en kamers erg donker. Verschillende lampen deden het niet. En de kamer rook enorm naar rook doordat de onderburen buiten gingen roken. Eten viel wat tegen, carpaccio was naar mijn menig ingevroren geweest of stond klaar in de koeling. Dessert klopte eerst niet kan gebeuren maar bij juiste dessert zat het verkeerde ijs. Dus eigenlijk twee keer fout. Tip: leg een grote mat voor de achterdeur nu loop je alle viezigheid en nattigheid direct naar binnen.

Ontvangst bij aankomst.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

We hebben toch een fijne vakantie gehad in Beekbergen.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De hotelkamer was op zich goed, de wastafel was zo klein dat je je gezicht nauwelijks kan wassen onder de kraan. De door ons gebruikte consumpties, die mochten we bij vertrek afrekenen aan de balie. Alleen waren er wel consumpties op onze rekening terecht gekomen die niet door ons genuttigd waren. Ze hebben dit, na dat we dit hadden gezegd, wel gecorrigeerd, maar toch een heel gedoe en ook een beetje gênant. Het diner viel ons wat tegen, kleine porties en wat weinig groentes etc. er bij. We hebben tijdens ons verblijf dan ook maar 1x gegeten in het hotel.

De ligging van het hotel, in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het hotel was een dikke tegenvaller: Ik kon in mijn kamer de...
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Het hotel was een dikke tegenvaller: Ik kon in mijn kamer de buren letterlijk verstaan. Het mini-bureautje stond stijf onder de muur-tv zodat ik er geen laptop op kon zetten en hem naar het raam moest verplaatsen. Het beeld vd tv was wazig, er was slecht licht in de kamer, er was geen bureaulampje. De rechthoekige douchecel was hoogstens anderhalve meter breed en zestig centimeter diep: een douche, wastafel en wc stijf naast elkaar op anderhalve meter. Na het douchen kon je niet meer met droge voeten voor de wastafel staan of op de wc zitten, en als ik voor de spiegel stond waren alleen mijn rechterschouder en arm verlicht (mijn gezicht dus niet!). Hier kom ik niet terug...

Schoonmaakbeurt kamer hoog nodig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was zeer stoffig. Schemerlamp, hoeken kamer en rondom verwarming echt vies. Badkamertegels en tussendeur kamer-badkamer vol vlekken.

Ontvangst, locatie, prijs

redelijk
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

de bedden waren smal. Daarnaast de oudere meneer tijdens het ontbijt op zondag 2 september was zeer aanwezig en ging op een onsympathieke wijze met de vragen van gasten om. Toen de vraag kwam : vindt u het wel leuk hier kwam het uitermate cynische antwoord van "ja , vooral met deze leuke gasten" . Dat kan dus echt niet , schril contrast met de overige medewerkers.

het onbijt was gemiddeld , echter voor ons voldoende. Personeel bij de incheck maar ook laat voor een drankje was uitermate sympathiek

was oke

zie hier boven

op zich was het een aangenaam verblijf, alleen de heer des huizes was een erg nerveuse man, dat vond ik niet zo prettig. het ontbijtpakket, want ik moest vroeger weg, was goed, kamer was goed, heerlijke frisse lucht..

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

3,0
    ronduit triest wat je voor dat geld krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

is de laatste keer dat ik fletcher hotel zal boeken. prijs kwaliteit verhouding ronduit schandalig.

ronduit triest wat je voor dat geld krijgt. piepkleine badkamer en tv,nog geen koffie op de kamer

Redelijk
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

- Bedden vonden we niet zo fijn, ze kraakten en waren erg zacht. - Ontbijt was op zich goed, alleen broodjes wat droog. - Bij een poging te lunchen in het restaurant werd er bijna niet naar je omgekeken, ook al zat er verder niemand. Uitsmijter gegeten, kon beter.

Redelijk grote kamer en badkamer, netjes, goed/vriendelijk geholpen bij de receptie.

rust,goed gelegen,goede hygiene ,vriendelijk personeel

koelkastje in de kamer

Accemodatie mooi gelegen,het is een compacte kamer ,goede hygiene ,jammer dat er geen klein koelkastje aanwezig is i.v.b. met medicatie,of frisdrank wij zijn 3 dagen geweest,dus voor langer verblijf koelkast is dit wel lastig ,

Natrekken in vervolg!!!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

het personeel is niet van de zelfde mening, wat de regels zijn met het noteren van ons verbruik. Bij de ene is het aftekenen, bij de andere is dat niet nodig. gelijke regels zijn nodig. In plaats van vier glazen wijn, hebben wij twee flessen betaald? En daar hebben wij geen verhaal tegen.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende. Restaurant is uitstekend.

goed voor kortstondig verblijf
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Bij aankomst werd aan de balie gezegd dat je a la carte kon eten of voor een vaste prijs een 3 gangen menu kon bekomen.De prijs was 5 p/p euro minder dan buiten aangegeven werd. Wij hebben de eerste en de tweede de avond voor de 3 gangen menu gekozen bij de afrekening moesten we toch 10 euro meer betalen omdat we de 2de avond niet voor 18:00 uur hadden aangegeven dat we kwamen eten. De prijs van 16 euro p/p voor het ontbijt is in onze ogen veel te hoog.De badkamer was niet netjes ...

Personeel in het restaurant was vriendelijk.Het eten was lekker.De kamer is klein en eenvoudig maar voor een kort verblijf voldoet ze zeker.

FIJN VERBLIJF VOOR TWEE NACHTEN OM hET E,E,A,IN DE OMGEVING TE BEZOEKEN.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De prijs kwaliteit verhouding kan iets beter.

Goede locatie voor openbaar vervoer en winkels en restaurants in de omgeving.rustige plek om te slapen als andere klanten meewerken. Vriendelijke medewerkers in hotel.

Updaten fletcherhotels
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Te kleine douche. Geestelijke afwezigheid personeel. Waarschijnlijk veroorzaakt door de hitte.

Ligging als vertrekpunt voor fietstochten. Eigen terras

Op loopafstand van de Dorpstraat, mooie omgeving.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

*Een slecht bed. Heel zacht matras en een hard/stug kussen. *Slechte bediening. Voor een kopje koffie moesten we de eerste dag 35 min. wachten en de 2e dag zijn we na 20 min. maar ergens anders heen gegaan omdat er niemand kwam om de bestelling op te nemen en er stond ook niemand bij de bar om zelf te bestellen. *We dachten een rookvrije kamer te hebben maar vanaf beneden werd alsnog de rook van andere gasten in onze kamer geblazen. N.B.: Na het delen van onze klachten bij het weggaan hebben we wel een flesje wijn gekregen voor het ervaren ongemak.

Op loopafstand van de Dorpstraat, mooie omgeving.

2 dagen hotel Veluwse Bos
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

de snelweg voor de deur geen horren bed was synthetisch evenals het dekbed een euvel war steeds vaker voorkomt helaas. gelukkig geen zeil onder de molton. lakens waren wel v katoen

de receptie deed prima haar werk een van hen, Stella, was zelfs zo vriendelijk om de kamer aan de voorkant vanwege her luiddruchtige verkeer en de hitte, te ruilen v n kamer aan de achterkant. dat was erg fijn. ontbijt is prima

Goed. Het was warm, ook in de kamer, maar de buitentemperaturen waren ook hoog. Geen ventilatie of u
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Matrassen aan één zijde (zitkant) doorgezakt in kamer 3. Gemeld bij vertrek. Temperatuur kamer hoog. Geen ventilatie of temperatuurbeheersing. Geen uitzetraam.

Prijs-kwaliteit verhouding is top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Erg schone kamer, de hygiëne was top! Openslaande deuren bij de kamer, daardoor merkte wij het niet eens op hoe kleine kamer het principe was. Prijs-kwaliteit verhouding is top!

spannend.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

deur uit toilet viel in de nacht uit het kozijn. en gelukkig net niet op mijn voet. deur weegt 25 kg. toen ik na 23.00 aan kwam was de deur op slot, een telefoon nummer gebeld maar die persoon was net in dienst en wist mij ook niet veel meer te vertellen.

prima ontbijt.

Een prettig verblijf!
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De matrassen van het bed vonden mijn parnter en ik een drama....

Kamer was schoon netjes en ruim. De kussens van het bed prima! Mooi terras, ontbijt prima! Parkeerplaatsen genoeg!

Kamer was klein en zeer warm
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was klein en zeer warm Raambekleding was kapot Wand in de badkamer was zo warm dat het verwarming leek Bedden kraakten Uitzicht van onze kamer was op het dak Een goed gordijn om te slapen is wel op zijn tijd

Veel gefietst. Prachtige omgeving.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Krijg wel sterk het gevoel dat het personeel wordt uitgebuit. Lang wachten op je drankje.Ze staan er alleen voor, en lopen zich de tering voor hun 0 uren contract minimum salaris. Is in de Male Jan ook zo. Dit kan voor mij een reden zijn, om niet meer naar Fletcher te gaan.

Ben ruim 1.80 meter. Nou dan is het wel een beetje klein hoor. Kan niet normaal zitten op de pot. En douchen gaat ook een beetje moeilijk. Alles net even te krap. Maar was wel lekker goed koop. Volgende keer een paar tientjes meer.

De kamer was goed met een erg fijn bed!
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer viel tegen. Die was erg klein voor de prijs( beetje gammel) De nachtlampje deden het niet en er was geen afstandsbediening

De kamer was goed met een erg fijn bed! Het ontbijt was erg goed!! Voldoende van alles!

Sfeer in het restaurant, en de kamer.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

In onze kamer veel geluid van de weg. Ik had een tafel aan de het raam gereserveerd, dat was men vergeten, de tafels waren vol. De rib eye die ik besteld had was dun en leek een schoenzool. Rib eye aanbieding die op site vermeld stond, bleek niet te gelden voor dit hotel.

Sfeer in het restaurant, en de kamer.

Schone badkamer.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Op begane grond met raam open slapen (ventilatie vanwege warme weer) was gehorig (op een meter afstand gingen auto's parkeren en mensen liepen langs raam naar binnen), en onveilig gevoel dat mensen zo naar binnen konden in de nacht. Veel lawaai buren die aan het telefoneren waren. Kussensloop was vies. Een nachtlampje was kapot. Was een aanbiedibg maar had ook het gevoel in kamertje achteraf gestald te zijn.

Schone badkamer.

Het hotel is erg gedateerd, geen lift.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is erg gedateerd, geen lift... beschadigingen aan de muur, versleten vloerbedekking...kleine badkamer. Ontbijt was niet echt uitgebreid te noemen. Voor ons geen Fletcher hotel meer!

Een heel goed weekend gehad !
    • Comfort Deluxe Kamer met Terras

Ik kan niks benoemen over wat ons niet is bevallen, alles was naar wens.

Mooie schone en ruime kamer, en het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij en we hebben 2x diner gegeten en dat was ontzettend lekker !

Tegenvaller!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kleine kamer, veel te warm badkamer te klein, douchegordijn kan niet voorkomen dat de hele badkamer blank staat, ik ben een aantal weken geleden in een B&B geweest, daar kan dit Hotel niet aan tippen!

Was te doen maar niet veel meer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte hoofdkussens. Verlichting met name boven de wasbak. Geen planchette . Geen waterkoker. Stoffige luxaflex. Douche bij het openen van de kraan word je meteen nat.

Centraal gelegen

Heerlijk ontspannen Pinksterweekend.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Het feit dat er weinig parkeerplek was, viel tegen. Tevens zijn de kamers erg gehorig. Onze kamer bevond zich recht tegenover de trap, waardoor wij 's nachts geregeld wakker werden van geloop op deze trap.

Het hotel ligt op een uitstekende locatie. Het centrum van Beekbergen is gemakkelijk te voet te bereiken. Tevens ben je met de auto zo in de omliggende dorpjes.

In totaliteit een voldoende
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Werd niet goed schoongemaakt, tegeltjes achter de wastafel vertoonde diverse dagen de zelfde vieze spatjes en laatste dag geen nieuwe handdoeken in de badkamer.

Compleet, netjes nieuw interieur.

Leuk charmant hotel, gehorige kamer
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was goed, maar heel erg gehorig. we zaten in een bijgebouw, genoemd "Op de deele", kamer 307. Deze kamer is erg gehorig, je kunt goed horen dat de buren het toilet bezoeken en toiletpapier gebruiken. Wat het grootste nadeel was, is het feit dat de afvoer van de bovenburen door een kast in de kamer lopen. Toiletbezoek, gebruik van douche, bad en wastafel gaf het geluid van een continu stromende waterval. Erg storend en het gevolg was dan ook het wakker zijn om 5 uur in de ochtend omdat de bovenburen vroeg opstonden en gingen douchen.

Leuk, charmant hotel op prima locatie en in de nabijheid van leuke bezienswaardigheden.

genoeg te zien in de omgeving. wij vonden de prijs niet in verhouding met t hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

een personeelslid die ons ontving.De andere personeelsleden waren vriendelijk. erg vies onder de bedden.. er lagen nog etensresten

ontbijt voldoet maar had er meer van verwacht

Handzeep was leeg,afstandbediening ontbrak en bij navraag er...
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Handzeep was leeg,afstandbediening ontbrak en bij navraag er 1 gekregen met lege batterijen. Pas volgende dag nieuwe. Gordijnen zijn smaller dan de ramen. Tijden van de site en handboek komen niet overeen. 1 bon voor een glaasje bubbels? Met 2 personen? We zullen niet snel weer Flecher boeken. jammer.we hadden meer verwacht.

De bedden heel goed en kamers zijn schoon.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Luxaflex ging niet goed dicht, kamer op begane grond dan doe je niet het raam snachts open en ik miste koffie/thee automaat.

De bedden heel goed en kamers zijn schoon. Lokatie in centrum

verblijf voldeed niet aan verwachtingen
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

onrust door telefonische mededeling "overboeking" die later weer werd ingetrokken; vriendelijkheid personeel bij inchecken ; hele verblijf ging de aandacht uit naar "bus toeristen" ; badkamer te klein, geen wc borstel, geen bekertjes voor tanden poetsen; kamer was heel gehorig andere gasten om 6.00 uur al horen douchen, tv aan, föhnen.

bed was prima; terras achterzijde heel rustig ; mooie omgeving; gunstige ligging.

Verder prima verblijf.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

We hadden 2 kamers, de ene op de begane grond was donker en grensde direct aan de achteringang, waardoor er mensen langs de ramen liepen. Van de andere kamer op de 1e verdieping viel de badkamer erg tegen. Er hing een onfrisse zure geur. En de wc pot zit is met de zijkant bijna tegen de muur. Als je er op zit zit je klem tegen de muur (zeker als je iets breder dan gemiddeld bent) en met je voeten in de doucheruimte. Erg oncomfortabel.

Fijn voor één nachtje!
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De echt kleine badkamer en de hygiene daarvan, sfeerloze ontbijtzaal, standaard ontbijt, verkeer dat je goed hoort in de slaapkamer waarvan we het raam ook open hadden ivm de warmte

Het buitenterras, het bed, de nieuwe inrichting, het sfeervolle restaurant

Lekker
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer had schoner gekund (in de hoeken lag vuil); Het ontbijt was uitgebreid, maar wij hadden de indruk dat de broodjes al vanaf ‘s morgens lagen en dus een beetje taai waren

De kamer was ruim, de bedden heerlijk, de ligging uitstekend. Fijn kleinschalig hotel!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

We hebben een fijn verblijf gehad
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

We waren aangenaam verrast over alles.Kwamen uit de sauna terug en konden gezellig in de bar nog een drankje dranken.Voor iets meer hadden we een grote mooie kamer

gelukkig maar een nacht, ontbijt was prima
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

kamer. deze was klein en wars van enige luxe. een bed van 1.20 meter kun je niet als twee persoons bed verkopen. zeker niet als de console naast het bed tevens als kussen fungeert.

ontbijt

• Comfort Deluxe Kamer met Terras

Minpuntjes in de badkamer die ik heb doorgegeven aan een zeer vriendelijk heer aan de receptie die spontaan een lekkere fles wijn heft aangeboden. Eén oudere dame aan de receptie , met bril, heeft het precies moeilijk met haar job en komt zeer stroef over.

Goed ontbijt,lekker diner, gezellige kamer, ruim, vriendelijk personeel, makkelijk parkeren

een keer maar ook wel de laatste keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

de kamers waren klein vochtig en niet schoon, badkamer daar in tegen was groot en schoon. terras wat bij de kamer hoorde vreselijk wat een zooitje!!!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Voor ons verblijf om enkel de nacht door te brengen was dit meer dan geschikt.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Deuren hangen iets te hoog waardoor meer geluiden hoorbaar zijn dan nodig is (gang, maar ook badkamer). Eerste nacht lagen we in doorgezakte bedden. Werd echter de volgende ochtend onmiddellijk en naar tevredenheid gecorrigeerd.

Kamer was prima op zich; locatie was prachtig en het gebouw was ook niet verkeerd. Heel smaakvol ingericht. Badkamer was netjes op orde. Het ongemak met de bedden werd uitermate snel en zonder discussie verholpen.

te Veel minpunten om deze nog opnieuw te boeken!
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

- Kamer was heel klein; - Geen stopcontact bij het bureau, verlengsnoer gekregen als oplossing (niet over nagedacht); -receptie personeel onverzorgd, ongeschoren en kleding niet netjes; - Ontbijt was redelijk, harde broodjes waren zo hard dat ik de moeite maar niet heb genomen om deze op te eten; - Badkamervloer niet schoon; - toilet tegen de muur gepropt (geen normale zithouding mogelijk; - Deur sloot slecht. Weet niet of kamer 110 representatief is voor de rest van het hotel maar deze viel erg tegen!

Het restaurant was goed, lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voor mij niet meer
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer was buiten het hotel in mijn eentje en stromende regen. Personeel beleefd maar saai. Kamers zeer gehorig. Van ca 20 uur tot over 2en met de buren alles kunnen meebeleven. Doodmoe Dit is de -.

Fijne kamer!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kleine badkamer, wc zit dicht tegen de muur aan zodat het krap zit. Alles word nat met douchen. Tv is klein.

Kwam bij hotel aan en kwam erachter dat ik voor verkeerde datum had gereserveerd. Na gebeld te hebben met booming.com kon dit veranderd worden in de juiste datum. Super fijn dat hotel hierin meewerkte! WiFi werkt goed en grote kamer voor 1 persoonsboeking. Kreeg een grote kamer met 2 bedden ipv klein kamertje met 1persoonsbed erin.

Fantastisch en zeker aan te raden
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Wc bril nog steeds los, waren er 6 weken eerder ook geweest en het gemeld en een leeslamp was nog steeds kapot, was ook bij eerder bezoek gemeld er putje in douchecel is hoek uitgebroken en erg scherp. Ook eerder gemeld. Aangezien m'n gezelschap bestaat uit een zeer slechtziende vrouw heb ik er wat overheen geplakt. Maar toch is het een prachtige rustig hotel, prima aan te raden!

De enorme bereidwilligheid, zeer klantvriendelijk. Hartelijke personeel. Ook goede service en uitleg bij vragen. Ook de barkeepster erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden eigenlijk een aanbieding en dat was een kamer op de verdieping, maar met slechtlopende en bijna blinde vrouw is het niet te doen. Maar we kregen toch kamer voor aanbieding, dus top geregeld

Prima ontbijt, mooie locatie.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Geen gordijnen op de kamer tegen lichtinval, alleen luxaflex. Dat werkt niet 100%.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers. Een toplocatie dichtbij een grote stad (Apeldoorn). Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Hier (Fletscher hotel) kom ik nooit meer.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De keuken en de kwaliteit van de maaltijden in het restaurant waren ronduit slecht. bijv. bospaddenstoelen soep was een waterige substantie. De parelhoen was niet meer dan een drumstick van een kip. (het leek wel gehakt) De groeten waren zuur (tomaten en boontjes) uit de oven en de gebakken aardappelen waren een vette plakkerige massa. Ik heb de maaltijd voor 7/8 deel laten staan en ben teleurgesteld naar mijn kamer gegaan. (er werd nog wel een consumptie gratis aangeboden)

slaapkamer was goed te verwarmen.

Voor 1 overnachting te doen. Verouderde kamers, weinig comfort. Smalle bedden. Niet voor herhaling
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Kamer was klein en smoezelig. Stof onder het bed. De muur bij entree van de kamer vies. Bedden smal en niet comfortabel.

badkamer was redelijk groot. Slechte verlichting bij de spiegel

Matig!!
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De bedden lagen niet lekker en bij overlast (dronken mensen die de hele verdieping wakker maakt om 2.30uur) deed personeel niks en boden ook geen excuus of iets extra’s aan ivm de overlast.

Het cafe de heksenketel wat in de buurt van het hotel zit. Leuk bruin cafe met leuk personeel!

nét goed genoeg om alleen maar te overnachten
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

de grootte van da kamer was bekend, die was klein, maar dat de badkamer zoooo klein was, je zat met je knieën onder de douche. Die was echt heel erg klein, té klein en krap. Tevens was de wc borstel kapot en viel die in 3 onderdelen in de wc pot...bluh...

het bed was prima

De kamers die wij hadden waren groot.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Jammer dat we op zondag niet eerder konden ontbijten. wij moesten even na 7:00 vertrekken en het ontbijt was pas na 8:00. We vonden het ook jammer dat de ontbijtmedewerkster nog geen logboek had gelezen en daardoor niet op de hoogte was van ons vroege vertrek. Bij aankomst zou er een drankje klaar staan, maar helaas niks. Waarom worden er dan mailtjes verstuurd.

De kamers die wij hadden waren groot. We hebben prima geslapen. Drankje in de bar was ook goed en gezellig

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

het ontbijt was goed .
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De kamer lag aan de weg dus erg rumoerig. De badkamer was erg klein. Als ik op het toilet zat kon ik bij de wastafel mijn tanden poetsen en onder de douche mijn haar wassen. De kamers waren erg gehorig. Het leek wel of de buurman bij ons naar het toilet ging.

het ontbijt was goed .de kamer was erg klein maar schoon.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

eens maar nooit meeer
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer was een hotel onwaardig doucheruimte was veel te klein een wastafel die die naam niet mag dragen naast het kraantje een stopcontact en als je naar de wc moest zat je met je voeten in de douchebak

ontbijt was goed

Vriendelijk personeel.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Er is veel geluidsoverlast van de weg en je hoort de mensen naast je praten en nog meer dan dat... Wij konden er niet van slapen en kregen toen een andere kamer. Hier was de geluidsoverlast van de weg minder maar je hoorde alsnog je buren heel erg

Vriendelijk personeel. Na onze klacht kregen we meteen andere kamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Voor alleen overnachten met ontbijt is dit prima
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Badkamer. Alles is wel netjes en goed schoon maar om relaxed te douchen zonder nekkramp te krijgen bleek haast onmogelijk. Enorm klein! Hopelijk alleen deze kamer.

Personeel en ontbijt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima voor 1 nacht op doorreis. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Om 22.50 u geen receptionist meer om in te checken (terwijl je tot 23 u kon inchecken volgens de info) maar middels telefoon sleutel uit kluisje moeten halen. Kamer stonk naar rook en luxaflex kon niet dicht zodat we zonder raambekleding moesten slapen

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

goed te doen voor een overnachting, maar voor mij geen hotel voor verblijf met partner
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

de weg naast het hotel was erg gehorig en onrustig. Te veel auto's op het kleine parkeerterrein (en die dus pontificaal voor mijn hotelkamer stonden geparkeerd) Het eten in het restaurant was weinig smaakvol en het vlees te taai en droog.

dicht bij Apeldoorn centrum

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

4,5
    Zeer matig
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was net zo groot als het bed, geen mogelijkheid om rechtop te staan in de douche, daarbij alsof ik in een asbak sliep. Enorme stank van de roker voor mij. Hang en sluitwerk van raam kapot. Kortom, deze kamer kan beter als beemkast gebruikt worden.

Goede wifi

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ontbijt was prima kamer was netjes badkamer was op orde.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Parkeerplaats was rommelig kwam laat aan en zag dat de parkeerplaats vol was maar omdat en geen vakken zijn heb ik hem maar op een hoekje neer gezet. Vond de kamer aan de kleine kant zag er wel netjes uit.

Ontbijt was prima kamer was netjes badkamer was op orde.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Geen top hotel, maar prima als je voor 1 nacht iets simpels en goedkoops zoekt
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer stonk naar riolering. Ik heb de deur maar steeds dicht gehouden en als ik op de badkamer moest zijn, dat zo kort mogelijk gedaan.

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Het is niet een super hotel maar als je voor 1 nachtje iets simpels zoekt zit je hier goed.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Voor kort verblijf voldoende
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Bij late aankomst is er bijna geen parkeerplek meer. Bij aankomst stond de verwarming uit, waardoor het 12 graden was op de kamer. Het duurde even voor het warm genoeg was om lekker te kunnen slapen. Dit ook gemeld bij uitchecken om hierop te letten.

Ontbijt was goed.

Prima ontbijt, fijne bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Eén vieze handdoek. Zoeken naar overig bad textiel, badmat in de lade onder de wasbak, twee handdoeken in de hang/legkast en twee grote handdoeken aan het rek in de badkamer. En die verfoeide kartonnen bekertjes bij de wasbak.

Prima ontbijt, fijne bedden.

niet voor herhaling vatvaar

ontbijt, harde broodjes, harde kaasplakken, vrij geringe keuze Kamer werd niet warm met radiator, sliepen in 'de deel", gehorig, gedateerd

vriendelijk personeel

Prima voor de lage prijs.
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Het hotel is erg gehorig, je kunt de buren en mensen op de gang horen praten. Het ontbijt vond ik erg tegenvallen, voor de €16 p.p. die ervoor betaald is had ik er een stuk meer van verwacht. Bedrag is veel te hoog. Ook had de badkamer een paar hoekjes die wat minder fris waren.

De kleine tweepersoons kamer was erg ruim. Moderne inrichting en fijne douche.

goede locatie , mooie kamer , maar ik zal er nooit nog een ontbijt nemen
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Het ontbijt valt heel erg tegen , voor 15 € pp een gewoon standaard ontbijtje , heb ik nog nooit in geen enkel hotel meegemaakt , voor die prijs kan je echt heel lekker ergens anders in de stad gaan eten .

de locatie , niet ver van het centrum .

Personeel was erg vriendelijk maar we denken niet hier terug te komen
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

de eerste kamer was de verwarming stuk en het rook onfris. Gelukkig een andere kamer aangeboden op de begane grond. De gordijnen sloten niet goed af en op de vloerbedekking was een grote vlek.

ontbijt en diner waren goed

Prima maar zou voor de prijs toch niet opnieuw verblijven
    • Klein Comfort Tweepersoonskamer

Alles was netjes en het personeel valt helemaal niets te verwijten. Waarom we toch niet terug zouden komen is dat je wel heel erg kunt merken dat het allemaal 'budget' is. Zelf voor gekozen natuurlijk, dat weet ik wel, maar dan nog vond ik dat de prijs die we betaalden toch te hoog is voor wat ik kreeg. Ik zou een nog lagere prijs verwachten (bijv 44 per nacht incl ontbijt). Daarbij gaat het om een erg kleine kamer met wat oude tv en de badkamer waar je de ander op de wc kunt zien zitten. Als er dan net even wat kleine verwennerijtjes waren, bijv koffie/thee op de kamer en wat lekkere producten in de douche, dan had dat de boel weer opgetrokken. Maar nu vond ik 64 per nacht weer wat veel. Of als we toevallig het geluk hadden gehad een upgrade naar een gewone maat kamer te krijgen zoals ik in een andere review zag, was ik waarschijnlijk tevreden geweest. Ach ja, ik ben een beetje verwend maar voor mij is 64 euro best veel geld, en hoewel ik begrijp dat het voor het hotel misschien juist aan de onderkant zit van wat ze nodig hebben om te overleven, liggen bij mij de verwachtingen voor die prijs alweer iets hoger dus ben ik misschien wat makkelijk teleurgesteld ook. In 't kort: de prijs/kwaliteit verhouding lag wat onder mijn hoop of verwachting. Het is een budgethotel maar voor echt 'budget' zou ik dus nog minder willen betalen.

Goed ontbijt (hoewel dat ook wel moet voor die prijs). Heel vriendelijk personeel, stond voor ons klaar als nodig zonder opdringerig te zijn (wij wilden wat rust). Alles zag er netjes uit.

Matig tot goed hotel.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kerstdiner ben ik telefonisch voor uitgenodigd: benoemd dat ik geen vlees eet. Was geen probleem. Bestaat t hoofdgerecht uit veel soorten vlees en kabeljauw....omringd met spek.....beetje jammer. Op mijn vraag of ik een stukje gewone kabeljauw kon krijgen werd mij, verder ongevraagd, een dubieus stukje ‘vegetarische lasagna’ voorgezet. Koude buffet was overigens prima! Kamer was niet warm krijgen, CV deed t handwarm alleen direct naast de draaiknop. Kleine 1 persoonsnamen, dun dekbedje.

Aardige bediening, perfect ontbijt, prima locatie.