Beoordelingen over Fletcher Hotel De Zalm 3-sterren

Voorstraat 6, 3231 BJ Brielle, Nederland

#6 van de 8 hotels in Brielle

Ben er wel tevreden over.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De lampjes boven het bed (kamer 10) hangen los. Dit soort lampjes is eigenlijk niet geschikt in Uw accomodatie. Veel lawaai van publiek op straat.

Kamers en badkamer ok.

Erg vriendelijke ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Beetje ouwe boel en als je wat ouder wordt is douchen in hef bad niet top. Maar al met al ( prijs/kwaliteit) prima

Erg vriendelijke ontvangst. Prima bed. Super locatie

De locatie en de gastvrijheid van de receptionist en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel kan wel een update gebruiken. Er waren bij de bar zelfs nog van die krukken die je niet kan bewegen. De vloerbedekking vanaf etage 1 was schandalig.

De locatie en de gastvrijheid van de receptionist en barpersoneel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Leuk stadje Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alleen de vieze versleten vloerbedekking bij de verdieping met de maisonette Overal vlekken en verschoten van kleur Voor de rest super

De bedden en de locatie

UItstekende locatie in het centrum van het gezellige stadje...
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer vieze tapijt op de kamer.

UItstekende locatie in het centrum van het gezellige stadje Brielen. Ruime parking voor auto's, fietsenstalling aan de kleine kant door het ruime aanbod huurfietsen. Het ontbijt was ok.

Simpel jaren 60 hotel, wél lekker geslapen.
    • Tweepersoonskamer Deluxe met bad

Bij de keuze van onze hotelkamer stond 2p kamer Deluxe met bad, kamer bleek zeker geen Deluxe kamer, wél met bad maar bij 3 van de 4 gordijnen hingen de gordijnen los, heel simpele, jaren 60 uitstraling. Bij boeking wordt helaas ook niet vermeld dat het hotel géén lift heeft, nu moesten wij 2 steile, erg hoge trappen op.

Ligging van het hotel is perfect, in het centrum van Brielle, ontbijt was simpel maar voldoende, koffie uit thermoskan, echt niet lekker, duidelijk dat die er al lang stond. Kamer had wel 2 goede fauteuils.

De netheid/frisheid van de badkamer had echt beter...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De netheid/frisheid van de badkamer had echt beter gekund. Bad nodig niet echt uit voor een heerlijke ontspannen bad beurt, Vieze kit randen, voegen waar 't weer inzat. De centrale luchtafvoer maakte een irritant geluid heel de nacht door.

Brielle is mooi en de moeite .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het hotel is dringend aan een renovatie toe ,de vloerbekleding is versleten en een lik verf mag ook . het personeel in de zaal vriendelijk ,dat we moesten betalen voor het "gratis" welkomsdrankje ....werd rechtgezet . en het ontbijt noemen wij niet luxe en uitgebreid ,sorry .de prijs niet waard . airco ontbrak en er werd ons geen alternatief aangeboden (ventilatorbvb)

De ligging is top ,echt in het centrum,en de omgeving is ook de moeite .

Ontbijt is eenvoudig maar wel goed .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het blijkt dat er erg weinig personeel is waardoor er toch wel wat zaken wegvallen zoals bardienst en schoonmaak. De vraag is ook wel of de kwaliteit en prijs in verhouding is en of dit een drie sterren hotel is.

Ontbijt is eenvoudig maar wel goed . Het personeel is vriendelijk

Gewoon genoten ;-}
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

prijs voor het ontbijt is aan de hoge kant naar mijn mening

Geweldige locatie midden in Brielle naast het terras van de Hoofdwacht en tussen vele leuke winkeltjes . Parkeren achter het hotel , ontbijt en diner mogelijk in het hotel , Vriendelijke ontvangst en een wandelroute door Brielle wordt bij inchecken uitgereikt zodat direct informatie over de stad gedeeld wordt .

Badkamer zag er, zoals altijd, voor het oog heel netjes uit.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Badkamer zag er, zoals altijd, voor het oog heel netjes uit. Maar nu zag ik aan de onderkant van de verwarming/radiator/handdoek droger op kamer 14 nogal wat viezigheid. Graag even nalopen s.v.p. Ik zal er de volgende keer op letten.

ik was met 7 vrienden een fietstocht door nederland aan het doen

weet ik niet

de ligging in het centrum met uitstekende parkeergelegenheid voor de fietsen en de auto het personeel was ontzettend behulpzaam voor wat betreft de koffers als de fietsen

Budgetkamer valt weinig van te verwachten dat weet men.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Budgetkamer valt weinig van te verwachten dat weet men.. Echter.. Kamertemperatuur liep op tot rond 38 graden omdat het veel te kleine raam niet ver open kon.. Na klacht andere kamer tegen meerprijs aangeboden gekregen.. Gedeelde badkamer al een week niet af te sluiten

Diegene die achter de receptie zat, dacht met mij mee.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

- Hygiene, vloerbedekking was vies, het bad en douche waren niet goed schoon - Ik moest betalen voor de upgradet, terwijl ik dacht dat dit een service van het hotel was.

Diegene die achter de receptie zat, dacht met mij mee. Ik ben 27 weken zwanger en had blijkbaar een kamer geboekt met een gedeelde badkamer, ze heeft deze geüpgraded voor mij. Wat ik dan slecht vindt als je dit via booking.com boekt, hier niet bij staat dat dit zo is.

Personeel zeer vriendelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Bij online boeking verkeerd gekeken en een low budgetkamer geboekt. Met gedeelde wc en badkamer. Maar dat viel erg mee en de kamer was prima en de prjjs perfect

Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt prima. Locatie perfect. In het restaurant heerlijk gegeten. Prima kamer en prima prijs. Brielle is een gezellige stad.

Conform verwachting
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Incheck; duurde te lang voordat we werden geholpen. Uiteindelijk geholpen door kelner. Kamers zijn nogal gehorig. Welkomstdrankjes stonden toch op de factuur, die ik pas ontving nadat ik had betaald. Later wel gecorrigeerd.

Goed matras. Prima ontbijt.

Vreselijk verblijf gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Muf hotel met vieze vloerbedekking. Gedeelde wc en douche met de rest van de gang. Geen airco. Erg gehorig. Was erg benauwd en heet. Heb met open raam moeten slapen. Buiten was veel lawaai. Heb geen oog dicht gedaan. Vreselijk.

Mooi stadje

Voor het 5e jaar op rij genieten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Logeren bij Hotel De Zalm is altijd een beetje thuiskomen. De familiale sfeer en de hartelijke ontvangst van het personeel geven een instant Welkom-gevoel. In het bijzonder dank aan Dennis voor zijn culinaire verwennerij en het verrassingsdessert voor m’n ventje z’n verjaardag, Johan met z’n geweldige droge humor en de altijd vriendelijke Lorenz. Tot volgend jaar!

Toch altijd een warm thuiskomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het nachtlawaai is een telkens terugkerende bron van ergernis.De voorzijde valt nog mee,maar de kant van het buitenterras ( van de buren ) valt telkens tegen.Zeker in de warmere zomermaanden.Ik weet ook wel dat jullie daar zelf weinig kunnen aan doen.

Het onthaal en het gevoel van herkend te worden viel op. De huiselijke sfeer op de kamer die er altijd heel verzorgd bijliggen.

Fantastische locatie midden in het stadje, mooie schone kamer, ontbijt te duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De prijs-kwaliteit verhouding van het ontbijt. €30 voor twee persoenen voor een glas sap van concentraat, verpakte beschuit en dito ontbijtkoek en wat boterhammen plus een croissant is eigenlijk te duur.

Redelijk verblijf, er zijn veel verbeteringen
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was erg (te) heet/benauwd. Omdat het pand zo oud is kraken de vloeren erg hard en is alles erg gehoorzaam.geen koelkastje in de kamer. En het delen van de wc en douche is ook niet alles met de hele afdeling. Alles was wel netjes schoon.

Gelegen in een mooi dorp. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

De ober die ons in checkte was supervriendelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

BOOKING.com en FLETCHER hadden duidelijker aan kunnen geven dat het om een budget kamer ging met gedeeld toilet en douche. Dat stond nu ergens klein. En de prijs was zeker geen budget. Voor hetzelfde geld hebben we elders geslapen incl. ontbijt en geen coulance ontvangen van het hotel (zelfs niet voor het ontbijt wat we niet genuttigd hebben).

De ober die ons in checkte was supervriendelijk. Beetje bijzonder dat iemand die incheckt 0,0 mandaat heeft overigens en moet aangeven: tja daar mag ik niets over beslissen en dient u morgen met de manager te bespreken.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Brielle was leuk voor 2 dagen, volgende keer ander hotel helaas.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zeer verouderd en heel erg gehorig. Hoorden 's nachts de buurman snurken. 'S ochtends vroeg veel lawaai van werkvolk dat de kamer verlaat en ook het lawaai op straat was heel duidelijk te horen. In verhouding met de veroudering geen goede prijs-kwaliteitverhouding, te duur. Kleine kamers, geen comfort. Badkamer oké. Maar geen waterkoker, koelkast. Bedden te kort voor iemand van 1.80 lang. We hebben niet in het restaurant gegeten omdat ons dat verderop in Brielle werd afgeraden. Dus dat was op basis van slechte recensies...

Midden in Brielle, perfecte locatie. Vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheid.

De prijs /kwaliteit verhouding van dit hotel klopt niet. Beter voor Bastion hotel gekozen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn oud, evenals sanitair en de rest van het hotel. Duidelijk is dat dit een uit meerdere gebouwen samengesteld hotel is. Ontbijt zeer karig.

Ligging in een mooi centrum.

Brielle is een mooi stadje.

Straatlawaai , onze kamer gaf uit aan een populaire kroeg-eetgelegenheid. Hierdoor hadden we tot 03u -3u30 veel geluidshinder.

We hadden een basic maar wel zeer grote, propere slaapkamer met een slaapzolder op ( voor ons nichtje). Jammer dat er geen frigo op de kamer was. Het ontbijtbuffet voldeed aan onze verwachtingen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Oubollig versleten hotel

Ik vond de vloerbedekking in onze hotelkamer echt niet meer kunnen. Verder staat het hotel in het centrum wat natuurlijk een mooie lokatie is maar houdt rekening met veel kabaal van de naast gelegen kroeg.

Lokatie is erg mooi zo midden in het centrum met mooie parkeergelegenheid erbij.

Prima accommodatie.Vriendelijk personeel en klantgericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wat ons tegenviel was dat wij 's avonds geen parkeerplaats konden krijgen bij onze aankomst. Alles stond bomvol. Brielle maakte zich gereed voor de 1 aprilviering en in het hele dorp kon je nagenoeg geen plekje bemachtigen. Na veel zoeken en een lange reis uit Groningen achter de rug,vinden we "s nachts om 12 uur nog een plekje redelijk ver van het hotel. Vreemd omdat wij ten 1e: ons late incheck kenbaar hadden gemaakt, ten 2e: uit de info de suggestie werd gewekt dat er nog wel plaats zou zijn en reserveren niet noodzakelijk was en ten 3e: beide slagbomen stonden wagenwijd open, zodat een ieder er maar op kon rijden (geen gasten zijnde). Onze kamer bevond zich op de 2e verdieping. Een lift is dan wel een stuk comfortabeler.

Het ontbijt was zeer goed en verzorgd. De kamer was ruim en de bedden uitstekend.

Mooie locatie in een prachtig middeleeuws stadje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geboekt via booking .com. Wij dachten dat het een arrangement was incl ontbijt.( onduidelijk aangegeven en taalkundig niet helder.) Wij hebben de ervaring met Fletcher hotels dat het ontbijt er bij in zit. Dit bleek echter niet het geval te zijn!!! Een pluim!!!voor de men. van de receptie om ons eerste ontbijt niet te rekenen. De 1 april viering gaf overlast tot diep in de nacht! Van deze activiteit was geen melding gemaakt.

Bed en kamer waren prima!

• Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Ik had een kamer op tweede verdieping, er is geen lift. Twee trappen op en eentje af tot kamer

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, matras lag prettig.

Prima kamer voor deze prijs. Verwacht echter niet teveel
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Communicatie verloopt wat stroef. Er was wat onduidelijk over het ontbijt. Toen s'avonds het brand alarm af ging was het niet duidelijk wat er aan de hand was, en wat we moesten doen. Verder erg onprofessioneel om een functioneringsgesprek te voeren met personeel in de ontbijt ruimte. Ik heb het hele gesprek (wat niet erg positief was) kunnen volgen. Niet erg netjes. verder waren de gekookte eieren absoluut niet meer eetbaar.

Kamer ruim en schoon. Goed matras en kussen. Tv werkt prima.

Locatie en parkeergelegenheid waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

kamer was gedateerd. Stoelen versleten, bed doorgelegen en het rook muf. Verder heel gehorig.

Locatie en parkeergelegenheid waren goed. Ook prettig dat je tot laat kan inchecken en weer vroeg aan het ontbijt kan zitten.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Viel erg tegen en te hoge prijs voor hetgeen je krijgt.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer, 2 trappen omhoog, geen toilet en geen douche op de kamer. wel 1 toilet en 2 douches en dit delen met 6 kamers. Ging om 2 uur s nachts naar toilet en moest wachten tot deze vrij was.

De omgeving

Geen prettig verblijf; teveel lawaai.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Rommelige indruk, viezig tapijt op de gang; ondanks verzoek voor een kamer aan de rustige zijde van het hotel, toch aan de straatkant een kamer gekregen en last gehad van heel veel herrie op straat.

Prettig personeel

Niet Fletcher waardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Verwarming in kamer werd niet warm. Douchewater werd na 5 minuten koud en niet meer warm. Kamer is aan opknap beurt toe. Ben beter van Fletcher gewend.

het tot laat kunnen inchecken

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Vriendelijk personeel.

Op de website was totaal onduidelijk dat twee van de drie kamers geen wc en douche hadden. Ondanks de behoorlijke prijs. 's Nachts veel geluid van mensen die naar de wc gingen en mensen die heel vroeg vertrokken. Dus al met al amper geslapen.

Vriendelijk personeel. Ter plekke parkeren. Nachtportier dus deur altijd open. Betalen obv factuur aan het bedrijf ipv ter plaatse.

noodzakelijke verblijf met een redelijke prijs kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt is voor 12,50 pp zeer teleurstellend. ga ik niet meer bijboeken. Kan beter in de stad gaan eten. Parkeer plaats is erg moeilijk te vinden . Gehele hotel is gedateerd.

• Comfort Eenpersoonskamer met Douche

dat je moet betalen (3.50) voor een karaf kraanwater (op de rekening staat fletcher water), voor de eerste ok dat gaat nog, maar ook de tweede is uit den boze zeker als je met een groepje 2 flessen wijn nuttigt

goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

het was verschrikkelijk vies.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers waren smerig en vies. op kussen van 1 kamer lagen zelfs nog blonde haren. Dat het hotel nog een wardering heeft vind ik knap, echt slecht.

eigenlijk niets

Goed gehad !!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer is echt aan vervanging toe ,ziet er niet netjes uit [oa zwarte plekken op de kitranden ] wel schoon behalve achter het verwarmingselement !

Het ontbijt was keurig verzorgd , alleen het tapkraantje van de jus d`orange , is niet handig !!

De ligging van het hotel is super .
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer viel tegen een bedompte lucht op de badkamer, schemerlamp naast het bed deed het niet . Gordijnen die door een amateur gemaakt zijn, zag er niet uit. Er lag info op de kamer die niet meer van toepassing was.

De ligging van het hotel is super .Kunt vanuit het hotel een prachtige stadswandeling maken . 10 km van zee . De bedden lagen prima.

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Veel drukte s nachts op straat. Maar dat is begrijpelijk in het centrum in de nieuwjaarsnacht. De volgende keer neem ik oordopjes mee of vraag ik een kamer die niet aan de straatkant is.

Mooie ruime kamer, schoon, fijne bedden. Leuk centraal gelegen.

Ouwe meuk .niet van deze tijd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ouwe meuk. Gehorig aan de kant van het plein. De vlootbedekking verschoten

De ligging centraal in het geweldige stadje Brielle . Schone kamer in gedateerd hotel. .

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Mega centraal gelegen in het centrum van de stad!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was wat verouderd qua interieur en in de badkamer was schimmel zichtbaar, maar prijs/kwaliteit was zeer goed!

Mega centraal gelegen in het centrum van de stad!

Leuk hotel in een leuke stad.

Familie van ons had een kamer met daarnaast de afzuigkap (dachten ze) van de keuken. Die begon al vroeg te zoemen (het leek wel een brommer) en dat was niet zo fijn. Wij werden vroeg wakker van het lawaai van de terrassen die uitgestald werden.

De ligging midden in Brielle is leuk. De kamer was ruim en had prima bedden. Gezellige bar(man).

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima verblijf in mooie omgeving.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Het adres om te parkeren was mij niet duidelijk en daardoor heeft het even geduurd voordat ik op bestemming was. Mogelijk heb ik niet voldoende gezocht.

De trap had uitgesleten tredes, ik denk dat het nog een originele trap was uit de periode dat het gebouw is neergezet, mogelijk van voor 1900, dat vond ik erg leuk om te zien. Deze trap was niet de officiële toegang maar wel de kortste weg.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

voor ons een goed verblijf

wij zijn niks tegen gekomen.

ruime kamer voor 3 volwassenen, vriendelijk luisterend personeel, goed ontbijt, ruime parkeerplaatsen bij het hotel. bij inchecken een plattegrond met wandelroute door de stad Brielle gekregen. aan te bevelen om te lopen.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers ( heb er ca 5 verschillende gehad) zijn erg gehorig deels erg bekrompen geen kast op de kamer enkele kamers met etage douche/ WC niet erg hygienisch verhouding wijze kamers te duur na wat er geboden wordt. Parkeerplaatsen ZEER krap

Ontbijt is perfect

Het was een aangenaam verblijf !
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel behoeft zo te zien enig onderhoud.

Kamer was gek genoeg veel beter dan voorspeld. Bijvoorbeeld wel voorzien van douche en toilet terwijl bij de boeking stond dat er gedeelde voorzieningen waren. De lokatie is top. En de sfeer erg prettig.

leuk voor één keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hygiëne kon beter. Vuil was het niet, maar je moest niet te nauw kijken. Het personeel daarentegen was erg vriendelijk, enkel één misverstand gehad. Ze haalde direct alles van de visa kaart ook al waren we er nog een dag.

Het eten was zowel in het hotel als in de restaurants in de buurt uitstekend !

redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de bedden vielen tegen de matrassen 1 grote gleuf in het midden heb ik wel eens meer gemeld. diner actie viel ook tegen steak was taai mijn man een dikke homp en ik een dunne platte geen gezicht vroeg om het welkoms drankje zat er ook niet bij! dus zal ik daar niet meer dineren.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De verschoten vloerbedekking. Maar ze zijn al stukje bij beetje aan vernieuwen. T.o hotel oude lunchroom met cafetaria. Uitbater wist enorm veel te vertellen over brielle gezellige avond gehad.

Gezellig knus hotel met oude charme

Ouderwetse gezelligheid in een verrassend prachtig stadje.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Wij hadden een kamer geboekt met gedeeld toilet en douche. Op zich prima en netjes verzorgd, maar daardoor was het wel rumoerig op de gangen omdat meer kamers gebruik maakten van deze gedeelde faciliteiten. Er is overigens wel een wastafel op de kamer. Door de dunne muren tussen de kamers was de snurkende buurman ook een stoorzender. Door de gehorigheid liet de nachtrust nogal te wensen overliet.

Gezellig ouderwets hotel met een goed ontbijt, een leuke dinerkaart, goede bedden en vriendelijk personeel. Prima ligging in het centrum van Brielle en bij de receptie werd een leuke rondwandeling door Brielle verstrekt. Wij waren op de fiets en konden gebruik maken van de stalling van het hotel.

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was prima. De 2 persoons kamer was erg klein en outbollig. Er stond maar voor 1 persoon een stoel en een onnodig outbollig bureau, met een normaal groot bureau hadden er makkelijk 2 stoelen kunnen staan. De douche erg klein. De deur van de kamer klapte erg hard dicht, deurdranger slecht afgesteld. Geen lift aanwezig. Het hotel is hard toe aan grondige renovatie. Wij zullen deze kamer nimmer boeken.

Jammer dat het zo tegenviel, voor personeel ook niet leuk om in zo'n omgeving te moeten werken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Achterstallig onderhoud, vies tapijt op vloer, ouderwetse uitstraling, slechte douche. Hotel heeft opknapbeurt nodig!!

Ontbijt was zeer gied, avondeten ook. Goede kok. Bediening soms wat te informeel (erg populair) wel vriendelijk en behulpzaam

Prima voor 1 nacht
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Oude toilet op de gang dat met anderen gedeeld moest worden. Op de bedden na is eigenlijk het hele hotel erg gedateerd. Maar prima voor 1 nacht.

Goede prijs-kwaliteit

Weet niet of ik nog een keer dit hotel zal boeken. Ben beter gewend van Fletcher.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zeer rumoerig, lang moeten wachten voordat je iets kon bestellen om te drinken. Loopt geen personeel om iets te vragen, ben de keuken maar ingelopen. Parkeerplaatsen zeer nauw. De kamers waren zeer warm en rumoerig. Verlichting blijft branden bij het verlaten van de kamer, zonde. Straat uit de douchekop zeer zwak.

Ruimte van de kamer.

prima hotel voor 2 nachtjes

te kleine ontbijtzaal

Het personeel was ontzettend vriendelijk alleen verliep de incheck niet vlekkeloos uiteindelijk na ca 4 uur was de kamer gereed we hebben wel ter compensatie verschillende drankjes gekregen en 1000 excuses maar toch. Ik vond eigenlijk het ontbijt redelijk maar te weinig (werd niet op tijd aangevuld)maar daar kan het personeel niets aan doen te weinig mensen wegens , ziekte zwangerschap ed

Prima om te overnachten ongeschikt om bij bijv. slecht weer wat langer op je kamer te verblijven.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een kleine kamer op zolder ( 2 trappen op) met gedeelde badkamer en toilet. Ieder Fletcherhotel bieft hetzelfde aan bij het ontbijt...

De douche (op de gang) was heerlijk en er waren goede bedden...

Personeel netjes vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een avond gegeten de sliptong was werkelijk slecht wit gebakken sorry en stofzuigen nooit van gehoord?de trap o.a en de randjes smerig stoelen vreselijk in de eetruimte versleten dan is de prijs-kwaliteitverhouding te duur douche erg klein

Nee alles was op geen theewater geen fruit geen spek geen witte bolletjesgeen joghurt om 9.20 uur

Fijn hotel voor een weekendje Brielle.

Ietwat gedateerd. Vloerbedekking verkleurd en vol vlekken, boxspring gescheurd.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, heel goed restaurant. Heerlijk bed, schone badkamer.

Goede uitvalsbasis voor Rocanje of Rotterdam.

Het is een oud hotel met donkere kleine ruimtes zoals ontbijtruimte , hele oude en vuile/verkleurde tapisplein. Alle bagage moet naar de kamers met steile smalle trappen, veel gangen (geen lift gezien). Er hangt een muffe reuk. Wij hadden pech dat we aan de gevel sliepen waar tot s'morgens vroeg 4 u zatte feestvierders veel lawaai maakten op een groot terras van een aanpalende zaak;

Het is een heel tof dorpje waar veel te zien is , zowel historisch , als winkeltjes en eetgelegenheden. Zandstranden van Rockanje zijn vlot en snel bereikbaar met de wagen.Wij hadden een derde bed in de kamer geboekt en wij kregen een hele ruime kamer met een beetje apart achter de hoek een éénpersoonsbed met kastjes. Was tof gedaan. Privé parking is wel handig. Hele propere en ruime badkamer met 2 lavabo's en bad/douche combinatie.

nvt
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de Hygiëne in de kamer, zelfs in het ontbijt kamer, ook de douche kamer 1 fies, Kamer is zonder uitzicht allen op het dak te bekijken. Spinrag was op de ramen

het ontbijt wars oke

Qua prijs aan de hoge kant
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn erg verouderd, voldoen niet meer aan de wensen van deze tijd, eenvoudige inrichting, is logisch om dat het een oud monumentaal pand betreft, van binnen zijn de kamers aan een opknapbeurt toe, douche en toilet was goed.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De TV hing in de hoek van de kamer. Was lastig om naar te kijken.

Het ontbijt was heerlijk. Genoeg keuze en verse producten. Ook de koffie was goed op smaak.

De mooie ruime kamer met makkelijke stoelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Parkeren is een probleem, vooral als je later terugkomt. We kwamen van een receptie en moesten onze auto parkeren aan de overkant bij het water. Tweede avond was er voldoende parkeerruimte, mede omdat we op tijd waren.

De kamer was gewoon goed, mooie badkamer. Vriendelijk behulpzaam personeen en de receptie was alert en attent. Zoals we van De Zalm verwachten

uitstekend

erg warm in de openbare ruimtes zoals bar en restaurant. bij navraag werd geantwoord door de medewerkers dat dat moest omdat men sneller klaagt dat het koud is dan als het te warm is???

ontbijt / locatie

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

De ontvangst door het Personeel was vriendelijk, spontaan,...
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De vloerbedekking is duidelijk aan vervanging toe maar ook de deuren, kozijnen etc mogen wel n likje verf Krijgen . We hadden de studio maar vanwege bovenstaande oogde eea gedateerd

De ontvangst door het Personeel was vriendelijk, spontaan, maar toch profesioneel

matig tot redelijk
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ligging kamer aan straatzijde, hele nacht buiten (en deels binnen) lawaai. Kamer had veel 'losse eindjes': geen fohn, wasbak stroomde langzaam leeg, slot deur aan vernieuwing toe, geen lichtknopjes bij bed

Ruimte kamer, redelijk ontbijt

prima verblijf voor deze prijs!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

geen invalide parkeerplek. Geen zeepje om handen te wassen. afwisselend van vriendelijk tot zeer bot personeel

prijs kwaliteit verhouding. zeer goedkope kamer en voor deze prijs echt prima te doen

Mooie ligging, slecht onderhoud.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer kan wel wat onderhoud gebruiken. Beide lampenkapjes naast het bed kapot, stopkontakt met kapotte afdekplaat, bloot liggende stroom punten ( gevaarlijk!!! ). Hendeltje van de wastafel kapot dus je kom de wasbak niet leeg laten lopen.

vriendelijk personeel, mooie ligging in centrum van De Brielle. Kamer netjes schoon, prima bed.

Eenvoudig hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Dat onze kamer per abuis na ons diner aan andere gasten vergeven is en onze spullen eruit gehaald zijn omdat ze dachten dat we uitgecheckt waren.

Her vestingsstadje

Goed hotel

Doordat het zo prachtig weer was en het daardoor s-avonds nog lekker was bleven de terassen voor de deur tot laat bezet met gasten daardoor was het in slaap vallen erg lastig want de laatste gast ging pas rond 4 uur weg en pas daarna werd het rustig... maar.... om 7 uur kwam de electrische bezemwagen langs dus weer wakker door het lawaai wat dat met zich mee bracht

Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. De kamer was ruim voor 3 personen en zelfs ruimte voor een zitje erin. Midden in het centrum wat voor en nadelen heeft.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

• Tweepersoonskamer met Bad

Restaurant sprak niet aan, oud en versleten stoelen en op zaterdag avond zat er zelfs iemand midden in het restaurant met een soort dia scherm iets te kijken echt niet acceptabel. De kamer hadden geen nachtkastjes dat ia lastig en een waterkoker was ook handig geweest met wat oploskoffie en thee, dat hebben de meeste hotels wel tegenwoordig. Hotel is wat verouderd oude deuren met oude sleutels niet meer van deze tijd. Maar al met al hebben we ons prima vermaakt hotel alleen gebruikt om te slapen en het ontbijt.

Per ongeluk had ik maar voor 1 persoon gereserveerd, wel een 2 persoons kamer maar vergeten mijn vriendin ook te vermelden, dit is fantastisch opgelost. Ook kregen we eerst een kamer met bad op de 2e verdieping maar toen bleek dat mijn vriendin moeilijk liep werd het meteen verandert in een kamer met douche op de 1e verdieping. De ligging is echt fantastisch midden in het centrum.

Geluid aangrenzende kamer(s)

Restaurant kon in tegenstelling tot Fletcher Boschoord in Oisterwijk wel zonder een onredelijke wachttijd met een voucher geboekt worden

Leuk, klein en gezellig stadshotelletje met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kluisje niet op de kamer. Bij navraag receptie was er maar 1 persoon met de sleutel van de kluis. Besloten om de waardevolle spullen mee te nemen overdag.

Goed ontbijt.