Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Bon Repos 3-sterren

5,9

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Ontbijt was goed.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Tapijt in de kamer was niet schoon onder de wastafel en bij de klerenkast. Klerenkas was gammel. Stoffen stoelbekleding met jute, niet fris.

Ontbijt was goed. Bed sliep prima. Prijs/kwaliteit verhouding komt overeen.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

we komen voor de omgeving, hotel komt op de tweede plaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

badkamer ruikt naar riolering, brood en broodjes waren oud, waren erg droog vooral de boterhammen, spiegel, kastdeur zaten onder de spetters, bedlampjes erg stoffig. plafond badkamer zag er niet fris uit in de hoek bij de leidingen. welkomstdrankje niet gekregen, ook niet bij navraag bij afrekening terwijl het wel op de reservering stond.

uitzicht vanaf balkon prachtig, ,kamer grootte prima, opbergruimte prima. lekker bad.

Mooie plek, afgetrapt hotel, louter grijze clientèle
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Ouwe zooi! Alles afgetrapt en viezig! Het enige positieve is dat de badkamer zó oud is, dat de bruine betegeling weer hip is. Wc stonk. Ligbad jaren '60 dus klein. Ontbijt met oud fabrieksbrood. Dit kan echt niet meer mensen, en dat voor een Fletcher tegen pittige prijs.

Balkon, locatie, uitzicht op mooie tuin, ruime kamer, lekker bed, hond mag mee, kamer incl ontbijt.

Een heel fijn verblijf gehad, zeker een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel was goed voor de prijs en de faciliteiten.

Het was een fijne kamer,vooral word er rekening gehouden wanneer je met een hond verblijft wij kregen een kamer op de begane grond,erg fijn! Ontbijt was heerlijk, wij hebben een fijn verblijf gehad 2 nachten.

Het verblijf is ons heel goed bevallen. Goede service. Goed aan te bevelen voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen kapstok of haakjes aan de muur waar je je jas aan op kunt hangen. Er was al eventjes niet gestofzuigt en met name onder de bedden. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik iets liet vallen en moest zoeken waar het gebleven was.

De bedden lagen en sliepen goed, de service om een ontbijt en lunchpakket te maken was super, gebruik van wifi was goed en fijn dat jullie een tv abbo bij Ziggo hebben zodat wij de F1 programma's ook konden zien.

Voor een kort verblijf is de prijs-kwaliteitsverhouding oke.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wastafel op de slaapkamer in plaats van in de douche. Kamer is gedateerd.

Het ontbijt was prima en ook de bedden waren goed. Personeel is vriendelijk en helpt je bij vragen.

slapen en weg....
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het ontbijt, was er niet op de afgesproken tijd, waardoor wij het ontbijt hebben moeten laten schieten, tevens gaat de keuken snel dicht en laat open, dus laat ontbijten en vroeg avond eten anders kan het niet...

lokatie was prima

redelijk
    • Eenpersoonskamer met Douche

de kamer was klein en verouderd. er was geen bedlampje. de prijs van 148 euro voor 2 nachten vond ik hoog in relatie tot zo'n kleine niet al te comfortabele kamer.

ontbijt prima peroneel aardig

teleurstellende ervaring met de Fletcherketen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was sterk verouderd en er zaten verschillende vlekken op het tapijt. Het was er bloedheet. De badkamer was wel voorzien van een douche en toilet. Het is hoognodig aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was prima. Alles was voorzien. Er was een uitgebreid en verzorgd buffet. Het bed was goed.

het ontbijt en de omgeving

de kamers zijn wel erg gedateerd en er was die dag amper personeel. we wilden om 22.10 nog wat te drinken en dat ging al niet meer. het personeel wat er was waren wel erg vriendelijk.

het ontbijt en de omgeving

De locatie van het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De matrassen waren zeer slecht. De e-bike die we gehuurd hadden bleek stuk. Dit werd pas medegedeeld toen we hem gingen ophalen. Het bleek dat alle te huren e-bikes stuk waren. Er werd wel reclame voor gemaakt in de lift.

De locatie van het hotel.

Een hotel dat niet met z’n tijd is meegegaan, zeker geen aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel is volledig verouderd en dringend toe aan sloop of renovatie. Minder parkeerplaatsen vooraan en uitsluitend bestemmen voor in en uitladen van bagage. Achter in de tuin een ruime verdiepte parkeerplaats aanleggen zodat auto’s niet zichtbaar zijn vanuit het hotel. Bij nieuwbouw alle parkeerplaatsen onder het gazon.

De omgeving, het ontbijt en de bedden prima

De omgeving is echt genieten en het personeel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De locatie van het hotel is formidabel. Maar wat heel jammer is,is dat de kamers heel heel erg verouderd zijn. We komen er nu al 3 jaar en hebben een kamer met balkon. De douche en wastafel zijn uit eind jaren 70, de vloerbedekking is helemaal verschoten en de kast is ook 40 jaar oud. De verf van het balkon helemaal afgeblatterd. Verder fijne schone bedden en een goede tv.Het plekje is heerlijk mag mag zeker wel een opknapbeurt.Het ontbijt is rederlijk tot goed, we hadden dit keer oude sneetjes brood, maar dat hebben we nog nooit eerder gehad.

Dit hotel zal niet gauw opnieuw gekozen worden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De uitstraling van het hotel. Hier en daar is achterstallig onderhoud goed zichtbaar. De gangen waren onvriendelijk koud. Het personeel was correct, maar liep niet over van vriendelijkheid.

Het ontbijt was goed.

Het was een heel prettig verblijf op de bedden na.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alle twee de zeepdispenders kwam amper iets uit. De kwaliteit van de bedden liet zeer te wensen over. Verschil in hoogte rechts en links, matrassen te zacht en bedden schuiven uit elkaar.

Het ontbijt was heel erg uitgebreid en uitstekend verzorgd. Het personeel was heel erg vriendelijk. Kamers waren netjes en rijkelijk voorzien van handdoeken.

Wij gaan zeker nog terug.Maar zullen niet meer op een koude kamer verblijven.Dat hebben we ook gezeg

Oei staat hierboven al😊

Vriendelijk personeel. We waren er drie nachten. We gaan daar zeer regelmatig en toch kregen we een kamer tegen de buitenmuur. Ze weten thans dat mijne partner zwaar ziek is.Behalve dus die ons de kamer gaf en smorgens ook dadelijk een andere toewees. Vraag me nog af Waarom???Waren er maar enkele bezet.

Ik zou de volgende keer uitkijken naar een andere gelegenheid in dezelfde prijsklasse.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een erg 'afgetrapt' hotel. Er kan met weinig geld en inspanning veel meer sfeer worden gerealiseerd als daar maar oog voor is!

Ontbijt was prima. Prachtige omgeving om te wandelen. Parkeerruimte is zeer voldoende. Hotel bevind zich in straat van Noorbeek met andere cafeetjes en uitgaansgelegenheden.

Top locatie, hotel heeft geen manager en dat is gezien de slechte staat hard nodig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De hygiëne, de staat van onderhoud, het slechte schoonmaken, vieze wc-bril, urinevlekken op badkamerradiator, enkel glas, onverzorgde en niet goed onderhouden kamers, vieze handdoeken, slechte prijs kwaliteit verhouding.

Het ontbijt, het vriendelijke personeel en de locatie.

wij zien het als slaapplek. Overdag en 's avonds zijn wij elders.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

regelmatig lege schalen bij ontbijtbuffet (roerei op, vleeswaren, kaas, broodjes) kamer was ontzettend koud bij aankomst (3 buitengevels, geen dubbelglas, verwarming stond uit) vloerbedekking ziet er goor uit (veel vlekken en zelfs witte kit op donker tapijt) de accommodatie doet gedateerd aan en is aan renovatie toe.

lekker ontbijt.

Viel aanvankelijk tegen door slechte nacht vanwege rioollucht. Later wel weer goedgemaakt.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamers en eigenlijk het hele hotel zijn wat gedateerd. Enorme rioollucht bij betreden kamer. Na ingediende klacht hierover prima gereageerd. Gelijk voor 2e nacht andere kamer en later via Fletcher organisatie officieel excuus. Keurig afgehandeld.

Mooi gelegen locatie. Vriendelijk personeel.

De kamer die wij hadden was ver beneden de maat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer die wij hadden was ver beneden de maat. Zeer verouderd sanitair, smoezelige vloerbedekking, onvoldoende verlichting per bed en dekbedden die te krap zijn. Aan de overzijde van het gangetje waar de kamer aanligt toiletvoorzieningen waarvan de deuren openstonden. Om de kamers te verlaten moet er door het restaurant worden gelopen.

slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Besteld was een kamer met bad en een tweepersoons bed De kamer had twee eenpersoonsbedden en geen bad De kamer was klein en gedateerd De kamerwanden vuil en oud De zeep dispenser op badkamer functioneerde niet Geen faciliteiten zoals koffie maken en /of water voorhanden Uitzicht was op een puinhoop De betaalde prijs Euro 85,00 ( + 4 ) veel te hoog voor deze minderwaardige kamer Pluspunt: Het Kerstdiner was bijzonder lekker!

Ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Heel erg teleurstellend. Geen aanrader. Zal niet snel weer voor Fletcher kiezen. Geen 3 ***
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer en accommodatie is sterk verouderd( kamer 10) Versleten vloerbedekking met een gat onder de wasbak, kapot sanitair: toiletbak,doucheslang,verroeste cv radiator, onfris douchegordijn, slechts 1 stoel op de kamer, kastdeuren oud. Bovendien hing er op de kamer en op de gang een nare rioollucht. De draaitrap naar 1e etage is ongemakkelijk, zelfs onveilig.

Het ontbijt was voldoende, niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Dat ik er als alleen reiziger geen extra toeslag hoefde te...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Er hing een luchtje in de badkamer . Een rioollucht uit de wc pot.

Dat ik er als alleen reiziger geen extra toeslag hoefde te betalen! Heb er alleen geslapen en ontbeten om zoveel mogelijk te kunnen wandelen in de omgeving. Orachtig felopen en genoten

1 nacht gaat nog wel, bij meerdere nachten slaap te kort door gehorigheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer kan echt niet, is niet Fletcher waardig!. Stoffige louvre deurtjes naar de badkamer en een vies plakkerig douche gordijn. Onderhoud aan de tuinzijde van het hotel is slecht, zonde want als je in de tuin je drankje nuttigt dan zit je er tegenaan te kijken. Erg gehorige kamer, als de mensen op de etage boven je lopen, rammelt de lamp aan het plafond.

Goed ontbijt en diner. Mooie tuin om te vertoeven.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

's Ochtends om 8.00 uur het gehele landgoed en omgeving snoeien. Had ook na het ontbijt gekund.

Lokatie. Zeer grote kamer met terras. Vriendelijk personeel

service kan vele malen beter, het service concept zou moeten zijn klant is 'koning'.

service kan vele malen beter, het ochtend team was niet bereid ons toe te staan om 11.30 te lunchen na een lange rit uit Friesland, ook konden we onze fietsspullen niet kwijt op een kamer en moesten we naar de wc om ons om te kleden. Het avond eten was in kwalitatieve zin goed, de ober/gerant/serveerster was heel aardig en voorkomend, maar omdat er te weinig personeel is hadden ze het heel erg druk.

het ontbijt was goed, bed ook evenals douche

vriendelijk personeel, goed ontbijt, schoon!! Erg meegevallen!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers moeten echt gerenoveerd worden! Zo ontzettend zonde om het hotel op zo'n mooie locatie en het vriendelijke personeel te laten aftakelen. Ze doen zo hard hun best. Laminaat in de kamers zou een verbetering zijn omdat er ook honden verblijven, is wel zo fris. Ook een verfje op de muren zou al een hoop doen. Het zijn kleine dingen en als je kamer voor kamer vernieuwd dan is dat een meerwaarde voor het hotel. Het is wel erg gehorig. De communicatie tussen booking.com en hotel mag ook verbeterd worden. Wij hadden netjes betaald maar dat had het hotel niet doorgekregen. Maar wat een vriendelijk personeel! Ze doen erg hard hun best om er iets van te maken voor hun gasten. En dat samen met het heerlijke ontbijt en de mooie locatie maakt alle negatieve punten helemaal goed.

Het ontbijt was heerlijk! Genoeg keus en werd iedere keer netjes bijgevuld als het op raakte. Het hotel is gelegen op een mooie locatie. Prachtig uitzicht! En alles was overal netjes schoon!

Prima voor één of twee nachtjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn gedemodeerd (maar de onze was wel schoon) en dat haalt de hele beoordeling helaas een stuk naar beneden.

Goed ontbijt, veel broodsoorten, spek/eieren, beleg, kaas, zoet, yoghurt, VERS gesneden fruit! Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht vanuit onze kamer.

In zijn totaliteit was deze week prima.

Kamer nummer 17 niet meer verhuren

De eerste kamer die wij toegewezen kregen (nr. 17) was een hok en helemaal niet geschikt voor twee personen.Na reclame een andere kamer toegewezen gekregen en deze was prima.(nr.31) Ontbijt was goed en het diner wat we daar genoten hebben was ook prima in orde.

Het landschap in de regio is prachtig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is zeer sterk verouderd, de kamers zijn ontzettend gehorig, vanaf zes uur 's ochtends werden we gewekt door voetstappen boven ons, het bed is niet comfortabel en het ontbijt was 1 over 10 uur compleet opgeruimd. Helaas was ook het personeel uit de hoogte en niet vriendelijk.

Het landschap in de regio is prachtig

erg armoedig

zie bovenstaand

Kamers vreselijk, bedden goed, badkamers uit de jaren 60 moeten dringend gerenoveerd worden, balkon durven we niet op allemaal beton rot, ontbijt goed, terras buiten mooi uitzicht, beneden zit het er netjes uit.

Heerlijk vriendinnenweekend in Noorbeek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Grote kamers, ietwat gedateerd, heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht op terras, heerlijk gegeten. Vlakbij bushalte naar Maastricht. Vriendelijk en gastvrij.

4 nachten in prettige omgeving
    • Eenpersoonskamer met Douche

Heb verzocht om een upgrade voor 10€ per nacht kamer met balkon en bad met zicht op de vallei. Alhoewel ook gedateerd zijn deze kamers tov de standaardkamers aan de wegrijde ruimer en beter onderhouden. Voor 4 nachten incl ontbijt nu 240€ en dat is zeer acceptabel. Houd er wel rekening mee dat het ontbijt pas vanaf 8:00 klaar staat. Eventueel kunt u vanaf 7:30 een ontbijtpakket meekrijgen maar dat moet u nog wel zelf smeren

Zie bovenstaand
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Grootste tegenvaller dat jullie geen mail hebben gestuurd met de vraag of 1 kamer kon vervallen ivm ziekenhuisopname. Wel door jullie toegezegd maar niet is gedaan. Alleen de vraag was al vodoende zonder enige toezegging. Voor mij de laatste keer Booking.com en ook voor medereizigers.

De ligging van hotel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed verzorgd ontbijt en leuke aanbieding qua prijs.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamers zijn sterk verouderd - voor de aanbiedingsprijs zijn geld waard.

Goed verzorgd ontbijt en leuke aanbieding qua prijs. 3 nachten voor totaal 123€

De badkamer: oud, voegen stuk!

Zie boven

De badkamer: oud, voegen stuk! Schimmel, knipperende lampen, oud, klein, vieze wc Kamers eeg warm (2e verdieping) Ik reide mer mijn moeder, zij is invalide, ik had van te voren gebeld over mogelijkheden en er zou een lift zijn. Die was er ook, maar na 11 uur niet meer. Ik moest via achteringang zelf deuren openen en haar erin laten.. Ontbijt was OK, maar service traag, Het leek wel monty piston film.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wat verouderd qua kamers maar is geen probleem. Zijn gewoon netjes en prima douche en bedden.

Ontbijtruimte-lift- en fantastisch ontbijt-lift-prachtige tuin met veel ruimte

Locatie was voor ons prima, ligt mooi in het Limburgse...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer en badkamer was erg gedateerd en moet nodig gemoderniseerd worden. Locatie van kamer 29 op de begane grond was niet ideaal, vlak naast de ontbijt ruimte en voor je kamer was plek waar fietsers hun fiets schoonmaakten

Locatie was voor ons prima, ligt mooi in het Limburgse heuvel land. Ontbijt was prima, niets bijzonders, maar ook niet echt om over te klagen. Bedden waren okay

Prima voor 1 overnachting, maar echt geen aanrader. Toe aan renovatie.

Prijs kwaliteit verhouding. Hotel duur, voor wat je krijgt. één-persoonskamer erg benauwend. Lunch zeer slecht. Droog brood, nog minder dan wat ik thuis eet. Soep op smaak, maar niet eens een broodje erbij, terwijl je bij elke koffie die je besteld wel een advocaatje krijgt.

Ontbijt was ok. Personeel vriendelijk. Kamer schoon. Alleen, alles erg oud. Nodig aan renovatie toe. Buitenkant van het hotel ziet er niet uit, nodig aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

We komen niet meer terug!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer, de indeling en de ligging boven de uitgang van de keuken waar de kratten waren opgeslagen. Om 22.30 uur werden alle flesjes in de kratten gedaan!!! Wij waren erg moe van de lange reis en al erg vroeg in bed. Verder zat er boven het kussen een plank waardoor je hoofd in aanraking kwam met de plank. Ook liep er maar 1 persoon in de bediening en duurde het allemaal wat langer.

Het ontbijt was goed

Voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Slaapkamer: De kamers zijn dringend aan een renovatie toe, het kan niet meer dat men zich moet wassen in zelfde ruimte waar ook het bed staat. Parking achter hotel is wat smal om in en uit te rijden

Ontbijt was OK, avondmaal in ander restaurant (du Nord, zelfde straat) genomen omdat daar de kwaliteit aanzienlijk hoger lag. Ligging is ook top.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Nooit weer

Prijs kwaliteit verhouding

Ontbijt prima kamers smerig voor al de gordijnen vitrage vol met stof bedden slecht wasbak groezelig badkamer bedompt slechte verlichting Alles zeer gedateerd en heeft nodig een grondige renovatie nodig

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Oudewets, klein en gehorig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de kamers waren nodig aan een opknapbeurt toe, ouderwets en klein. De geur in de kamer (riool? etenslucht?), zowel met ramen open als dicht niet fris te krijgen!

Het ontbijt, ontbijtzaal en lobby Vriendelijk personeel

Voor een nacht een bed met ontbijt is het te doen, maar een langer verblijf zou ik niet willen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Grondlucht in de kamers. De kamers zijn niet meer van deze tijd. Loevredeurtjes voor de badkamer, een sticker boven de deurtjes met een tekst die amper nog te lezen is maar het komt er op neer dat je de deurtjes dicht moet houden tijdens het douche ivm de rook melder. Vitrage is smerig. Muren zijn ook vies.

Bedden zijn prima, ontbijt is prima. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

We hebben heerlijk gewandels in Noorbeek en omgeving. en
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer valt tegen en de kraan werkt moeilijk, allemaal erg gedateerd. .

Het ontbijt en diner waren goed, het personeel is vriendelijk. Het hotel ligt op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Weekendje weg, 3 landen trip
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de matrassen waren zeer zacht! Kamer enigszins gedateerd. Maar prijs/kwaliteit verhouding is goed

locatie! Ideale uitval basis voor natuur in Z-Limburg. Aanrader is bushut het hijgend hert! Bad op de kamer, goed ontbijt, goede parkeer mogelijkheid. Wifi. Prachtig uitzicht vanuit ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

We zijn tevreden maar de kamer zelf is sinds lang tijd niet bijgewerkt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer was alleszins aan renovatie toe. Het was , in het koude weer, binnen ook niet speciaal warm

De ligging is goed , goed en gemakkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Ondanks late komst, toch nog lekker en goedkoop kunnen eten;
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ondanks late komst, toch nog lekker en goedkoop kunnen eten; prijs van de kamer top, inderdaad de wasgelegenheid is verouderd maar prima kunnen douchen hoor! Mooi uitzicht vanuit de kamer lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn verouderd, maar voor € 65 per nacht kun je geen luxe verwachten. Bed veel te zacht, verder goed schoon en prima hotel voor een nachtje slapen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Hotel goed maar is zeker aan vernieuwing toe!

Kamer heel klein, geen comfort en slecht verlicht. Er was geen licht aan het bed. De kamer was te donker om te lezen 's avonds. Beneden ruimte voorzien maar ook heel donker.

Personeel was heel vriendelijk, warm onthaal. Ontbijt lekker en uitgebreid. Ligging is zeer goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

verder prima voor zakelijk qus preis/kwaliteit
    • Eenpersoonskamer met Douche

louvredeurtje voor wc vind ik niet fris.

rustige ligging

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er moet hier en daar wat onderhoud gebeuren. Ook de fietsenstalling niet heel erg geschikt voor mtb's.

Locatie prima. Fijne tuin/terras.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Mooie locatie, zeker de tuin achter het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen bediening op het terras, volledige gedateerde (bad)-kamers, afbladderende trapleuning en deurposten

Mooie locatie, zeker de tuin achter het hotel

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Helemaal tevreden - Goed bed!!!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prima vermaakt in de omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de staat van de kamer viel erg tegen

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Wandelen in het mooiste stukje Nederland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Gunstige ligging met prima ontbijt en diner. Komen beslist terug.

Prima locatie in een prachtige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een beetje gedateerd vooral de douche en toilet.

Het uitzicht

Kamer niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hygiene badkamer slecht en de vloerbedekking niet schoon

Ontbijt was goed

redelijk

Kamer 22 slecht

Ontbijt goed. Diner goed

Locatie en voorzieningen

Locatie en voorzieningen

Veder alles goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het parkeren, mensen niet goed in de vakken parkeren. / verder gewoon wijnig parkeer gelegenheid,

Veder alles goed..

Verblijf voor andre rieu concert
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel was goed. Dorp heeft geen faciliteiten voor honden. Dus geen veldjes en geen opruim mogelijkheden jammer.

Uitval basis voor maastricht

het was prima!

badkamer

locatie lekker rustig! grote kamer: badkamer iets verouderd.

verrassend idyllisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de locatie, het uitzicht en ontbijten in de tuin

ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

kamer was in slechte staat net als het hele hotel. veel achterstallig onderhoud

ontbijt was goed

Mooie omgeving.

Gedateerd hotel.

Mooie omgeving.

Het eten was goed

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer, Diner, verblijf met hond.

uitzicht

gedateerd hotel

uitzicht

Gedateerd, slecht onderhouden, onaardig personeel

Gedateerd, slecht onderhouden, onaardig personeel

Mooie locatie om te overnachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik wilde s’avonds de drankjes afrekene maar dat mocht niet, moest perse met uitchecken.

Ontbijt was goed maar de kamers waren gedateerd

Heel erg gedateerde kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heel erg gedateerde kamers.

het ontbijt was prima.

Kamer is aan renovatie toe, geen sfeer, zelfs geen poster aan de wand. Ook het bureau ontbrak.

Kamer

Ontbijtbuffet