Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Carlton 4-sterren

Tiendweg 20, 2671 SB Naaldwijk, Nederland

#2 van de 2 hotels in Naaldwijk

6,4

6,4

Teleurstellend...geen 4 sterren waardig!!

Zie bovenstaande. (

Nee..t was niet schoon en t ontbijt ronduit slecht..goedkoop brood..geen cappuccino..koffieapparaat gaf alleen maar zwarte koffie, verder geen keuze. Badkamer was zeer gedateerd ..suspense voor douche was vies..de slang van de föhn was vies..nee..echt geen 4 sterren. Gaten in de overgordijnen..t was een kado die wij gaven aan familie samen met ons..echt teleurstellend!!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het bed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn oud ingericht. Geen koelkast. Gordijnrails hing los. Handoeken niet schoon. Roest op de verwarming. Kort gezegd slecht onderhouden.

Het bed

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Omdat we een extra nacht hadden bijgeboekt mochten we in...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs Overnachting ontbijt. Is te duur voor dit hotel welke sterk gedateerd is. Wij hebben de 2e dag het ontbijt afgezegd. Wij vinden dit veel te duur.

Omdat we een extra nacht hadden bijgeboekt mochten we in dezelfde kamer verblijven.

voor mijn korte verblijf oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn echt aan een opknapbeurt toe en de badkamer helemaal . Buiten temp was oke maar een airco is wel een aanrader om te plaatsen .

ontbijt was goed kamers wat oubollig badkamer zeker aan een opknapbeurt toe

Het personeel is erg vriendelijk en professioneel.

De kamers, badkamers en bedden zijn dringend toe aan vernieuwing. De bedden zakten echt door en dit is niet bevorderlijk voor je nachtrust. Het is noodzakelijk om een auto bij je te hebben want het hotel ligt aan de rand van Naaldwijk op een bedrijventerrein.

Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Het ontbijt was prima en de service is goed.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiene. Behang kwam los, de vloerbedekking was versleten en vies. Verder stond de kamer van onze mede reisgenoten blank te staan bij terugkomst in de vroege ochtend (01:00 uur). Na dit gemeld te hebben zou dit worden opgeruimd met een dweil. Echter na meer dan een uur wachten was er nog niets gebeurd. Om deze reden heeft men toen maar besloten om niet meer te overnachten en vermoeid de lange weg naar huis te gaan.

De ruime parkeerplaatsen en de vriendelijke benadering aan de incheckbalie.

Verwacht er niet te veel van, het bed is uiteindelijk het enige waar het om gaat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik check in, breng mijn tas naar de kamer, loop naar het restaurant om wat te eten en krijg te horen dat ik niet in het restaurant mag eten omdat ik geen reservering had. (Hoe moet ik reserveren als ik net binnen kom). Eten naar de kamer brengen was blijkbaar ook geen optie en werd naar de plaatselijke McDonald's toe verwezen. Kamer 119, ik dacht echt dat dit mijn laatste nachten zouden zijn. De scheuren in de muren waren zo groot en diep dat ik serieus dacht dat het in de loop van de nacht in ging storten.

Van de 24 uur die in een dag zitten werkte ik er ongeveer 21, dus het bed was in mijn ogen nog het enige wat mijn verblijf kon redden. Bed lag verder prima.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de fietsroute kaartjes , nogal onduidelijk , doordat er geen fietslussen opstonden enkel vertrekpunt en aankomstpunt . Misschien door de wegenwerken in de buurt was vertrekpunt (fietsroutenetwerk ) onduidelijk . Dankzij het personeel aan het onthaal werd dit de 2de dag verholpen . Tip : laat personeel fietsroutes uitstippelen (25 , 35, 45 km ) met vertrek en aankomst op hetzelfde punt , zij kennen de steek en de bezienswaardigheden .

verzorgt ontbijt, snel aangevuld , avondmaal uitstekend ,

Prima, maar helaas een slecht ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel enorm tegen. Bij het inchecken moesten wij voor 2 personen €25 betalen, wat wij al erg aan de hoge kant vonden. ‘S ochtends bij het ontbijt troffen wij “fruit” uit blik aan. Dat vind ik echt niet kunnen. Scrambled eggs die veel te zout waren en een erg beperkte keuze aan beleg. Zonde, hierdoor zullen wij niet snel meer voor dit hotel kiezen.

Via het hotel konden wij fietsen huren. Dat was heel handig voor ons.

teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontvangst, ontbijt moest worden bijbetaald zonder dat het vooraf wordt gemeld, de betaling via booking.com was niet duidelijk voor hun en wilde dat ik alsnog ging betalen. alarm ging s'nachts af, dit was een loos alarm, maar dat werd niet gemeld.

noodzakelijk er ter verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onze firma is er al jaren klant en ik kom er vaak, vind het enorm zielig en wantrouwend dat je altijd vooraf moet betalen de kamers zijn enorm warm in de zomer het hotel is het beste alternatief om in het Westland zaken te doen. maar het zijn oude kamers, met een zielige opstelling voor hun klanten

De ligging van het hotel is goed voor de zaken die ik doe!

Goede locatie, gratis parkeerplek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Man achter de bar chagrijn,we waren bijna heel de dag buiten, bij terugkomst kwam ik erachter dat ik nog 2 welkomstdrankjes tegoed had. Ik vroeg of ik daar gebruik van kon maken, hij liep toch heen en weer in de hal( Deuren vd bar waren gesloten) Hij zei op een niet klantvriendelijke toon dat hij al vanaf 14:00 aanwezig was en naar huis wilde, best begrijpelijk dat je naar huis wilt, maar hij liep nog paar keer heen en weer en lijkt mij een kleine moeite om even de deur te openen voor 2 frisfrankjs, maar goed.En de late incheck van 15:00 is een vervelende tijd , eerder zou stukken beter zijn zoals bij vele andere hotels

Handige locatie, kamer netjes , schoon, mogelijkheid om internetkabel te vragen , gratis WiFi wel goed, föhn in de badkamer wel handig. Aardige ( lange) behulpzame man die nachtdienst had

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer naast de kraan , waarschijnlijk voorheen zeephoudee was van binnen vues. Heb er een papiertje in gedaan zodat ik t niet meer zag

Kamer ok

Niet echt voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Gedateerd hotel, slechte bedden (je voelt de vering), diverse verlichting in de kamer aangesloten met een verlengsnoer wat door de kamer ligt, geen minibar, kapotte stoelen, geen balkon. Ontbijt was vrij simpel en werd niet aangevuld en het was steenkoud in de eetzaal.

Wij kregen een kamer toegewezen maar toen we gingen kijken bleek deze nog niet te zijn schoongemaakt. Wij zijn terug gegaan naar de receptie en toen bleek er alleen een andere kamer beschikbaar te zijn daarom kregen wij een suite toegewezen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

We zijn er 1 nacht geweest, en dat was goed, buiten de de punten om die ik aangaf !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het zoeken in het donker naar licht, geen centraal licht maar wel het knopje dus zoeken. Lichtpunt boven wasbak kapot. Kapotte handdoek/badmat? En voor mij qua lengte (wat moet dat wel niet voor ouderen) liggen de badhanddoeken véél te hoog en boven het bad! Voor mijn man een veel te kort bed! Slechte kussens....ook die in de kast lagen. Bij het ontbijt zou ik wel ander zout gaan gebruiken, véél te grof voor op een ei of op je rosbief...jammer!

Aardig personeel. Het matras was prima, oppervlakte kamer goed. Het ontbijt goed!

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gerechten via een uitgebreidere kaart kunnen uitzoeken

Het ontbijt was heerlijk. Alleen had ik gehoopt wat betreft het diner ook bijv kleine gerechten à la carte te kunnen bestellen

Voor een low budget prijs zeker voldoende. Slapen & eten is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De algemene staat van het hotel is slecht, het interieur is gedateerd en kan zeker een verfbeurt gebruiken. In de badkamer was alles schoon, maar een intensieve schoonmaakbeurt zou niet misstaan want veel sanitair was geel uitgeslagen.

Het aangevraagde (bij de receptie) lunchpakket was prima geregeld, 3 broodjes (van de bakker!), fruit, sapje, ontbijtkoek en een candybar. 11 euro was wat aan de hoge kant, maar alles was vers, smakelijk en stond keurig op tijd klaar

Kwalitatief uitermate teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Donker gebouw, donkere kamer, vieze gordijnen, versleten meubilair, erg lelijk ingericht. Ingang stinkt naar rook, geen prettige sfeer. We zijn niet eens blijven slapen maar einde dag al doorgereden naar volgende locatie. Nooit meer doen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur van lift naar kamergang (4e etage) geeft bij sluiting een harde klap! Vooral s'nachts hinderlijk. Kwestie van deurdrammer stellen!

Comfort en uitzicht

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ons tegenviel was dat er een betere bewegwijzering zou moeten zijn. Als je eenmaal het hotel hebt gevonden, staat er nergens aangegeven hoe je nu uiteindelijk het hotel kunt bereiken. Voor dat je het weet zit je weer op een snelweg. In ieder geval middels de navigatie kom je er niet uit, het heeft uiteindelijk heel wat narigheid met zich meegebracht voordat we er waren.

Ontbijt was goed, net zoals de kamers. Ik vind hygiene erg belangrijk. Personeel was erg vriendelijk.

Verblijf niets op aan te merken. Hotel komt wel in aanmerking voor renovatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Vreemd genoeg bleek bij inchecken dat er voor 1 persoon was gereserveerd. Wijziging boeken was duurder, terwijl ik volgens mij bij boeking geen fout heb gemaakt. Vreemd genoeg merkte we dat bij een andere gast precies hetzelfde is gebeurt. Weet niet of ik nog via booming.com reserveer.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

correct maar hotel verdient zijn vier sterren zeker niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

terwijl er een creditcard garantie is, toch op voorhand hotel afrekenen en bij uitchecken het ontbijt, hotel staat bekend om dit fenomeen. kamers zijn sterk verouderd alles is gewoon heel oud, heeft ooit uitstraling gehad maar is nu sterk gedateerd.

de ligging goed bereikbaar parkeren in orde.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Vriendelijk personeel, weinig sfeer
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De ligging van het hotel is niet inspirerend, de kosten van het verblijf zijn vrij hoog tov andere hotels die meer sfeer en faciliteiten bieden en moderner zijn ingericht. Het is weinig sfeervol (dat geld ook voor het restaurant, bar), interieur is erg verouderd

Badkamer met bad, bedden zijn ok, het personeel is zeer vriendelijk

prijs voor 1 nacht, geen gebruik restaurant en ontbijt,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prijs voor 1 nacht, geen gebruik restaurant en ontbijt, behoorlijk hoog. Het was dat er geen andere accomodatie meer beschikbaar was in de omgeving Hoek van Holland. 15 euro ontbijt ook rijkelijk veel geld.

Helaas, zonder renovatie, komt dit hotel niet voor herhaling in aanmerking
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het gehele gebouw en vooral ook de kamers, inclusief de bedden, en de badkamer zijn zeer gedateerd en nodig aan renovatie toe. Staande in de badkuip douchen is niet van deze tijd en zeker niet in een **** hotel. Trouwens gezien het geheel zijn de **** echt niet passend!

Zeer vriendelijk personeel (behalve de ene heer die wij troffen). De lunch en het diner waren smaakvol. Verder is het plezierig en een pluspunt dat je gratis kan parkeren.

Geweldige dagen gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner in het hotel was smakeloos, kan heel veel verbeterd worden. Als rokende gast is het heel ongastvrij als je buiten in de kou moet gaan staan, een rookkamer zou een hele verbetering zijn.

het ontbijt was perfect. De kamer was ruim.

Aardig maar kostbaar

Voor de hond moesten we bijbetalen. Dat stond niet op de site. Omdat de hond er bij was moesten we dineren en ontbijten in een piepklein barretje. En er was geen minibar op de kamer.

Kamer was lekker ruim.

gemakkelijk omdat het dicht bij mijn zakelijke werkzaamheden is
    • Suite

heb met booking betaald en het hotel heeft ook mij nog eens laten betalen. Heb 2 weken terug hier voor gebeld met het hotel maar het is nog steeds niet geregeld. Ik hoop dat u kunt tussen komen want het is nu bijna 1 maand later en de dubbele betaling is nog steeds niet terug naar mij.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Oubollig en vies en slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles je boekt een suite maar dat is een gewone kamer zonder airco met een oud krakend bed en nog oudere badkamer bij klagen wordt er gezegd ja dat weten we

Nou dat is vrij lastig te beschrijven in dit oude hotel is alles gedateerd

Goed voor n nachtje , maar echt niet langer , jammer want locatie in Nederland wel echt goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Midden in kantoorwijk en tegen n hele drukke lawaaiige weg(vooral door veel vrachtverkeer en optrekkende auto's ( door stoplichten ) bij dichtdoen van raam minder overlast // konden geen thee / koffie maken door n kapotte waterkoker> dit in de ochtend gemeld ( jammer dat we niet n kopje koffie kregen aangeboden ,( dit hebben we dan maar lekker op t strand gedaan )// comfort van matras bed > erg pijnlijke rug bij wakker worden // alles wel wat verouderd > qua comfort maar ook interieur / kleuren

Locatie , vlak bij den haag / hoek van Holland

Zie boven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer met een hele kleine televisie, meubels met de lak eraf, zeker niet de uitstraling van een 4 sterren hotel, zoals hotel aalen Duitsland waar we ook geweest zijn. Jammer maar helaas

Ontbijt was standaard. We waren niet overdonderd door de 4 sterren

We hadden twee kamers. Eén aan de straatkant, een suite, met erg veel lawaai. Andere viel mee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai vanwege het verkeer dat langskomt aan één kant van het hotel. Aan de andere kant van het hotel heb je minder last van het verkeer. Alleen die ochtend kwam een vrachtwagen die achterwaarts aan het inparkeren was en daarna uit ging laden. De vrachtwagen kwam 's ochtends heel vroeg en was tot we opstonden bezig. Gedurende 1 á 2 uur maakte de vrachtwagen harde piepgeluiden waardoor we niet meer konden slapen.

We kregen een mooie grote kamer, een suite.

Lekker gegeten in het restaurant maar helaas slecht geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was erg warm op de kamer en geen airco. Daarom het raam wagenwijd opengezet maar daardoor veel last van het verkeer op de naastgelegen snelweg. Daarom slecht geslapen.

Vriendelijk personeel en lekker gegeten in het restaurant. Redelijke goede ligging

service efficient
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

locatie: heel veel verkeerslawaai Kamer zeer benauwd. Ramen open gaf heel veel verkeerslawaai. Tuimelraam defect. Gehorigheid vanuit andere ruimtes. Duidelijk een oud gebouw.

service efficient

fijne dagen gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Elke avond was er geen plaats om te dineren! Helemaal vol.

Het ontbijt was goed en ruim voldoende, de locatie is met de fiets heel centraal liggend. De fietsroutes waren goed.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Zeer vriendelijk hulpvaardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verkeersgeluid bouwwerkzaamheden in de naaste omgeving. Zal tijdelijk zijn, niets aan te doen.

Zeer vriendelijk hulpvaardig personeel. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het ontbijt is uitstekend en de kamer is mooi ruim alsook...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De netheid op de kamer en badkamer kon beter.

Het ontbijt is uitstekend en de kamer is mooi ruim alsook het personeel dat heel vriendelijk en behulpzaam is.

In de buurt van Hoek van Holland, met fiets goed te doen. minpunt industrie terrein

Onderhoud en badkamer niet geschikt voor bejaarde. Bekend dat ik met een oudere persoon reisde maar zij kon zich niet douchen, want ze kon niet in bad klimmen.

Locatie. Westland is leuk. Maar dit was op industrie terrein. Werd net aan de weg gewerkt.

Alleen als het nodig is
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een 3-persoonskamer was een 2-persoonskamer met extra bed. Prima. Maar dat extra bed is verschrikkelijk slecht. Niet op te slapen. Personeel was niet bepaald vriendelijk. Verzoek om een taxi naar een huwelijk, was niet bepaald enthousiast. Ligging van het hotel is op een industrieterrein. Niet erg sfeervol.

Het ontbijt was ok.

Teleurstellend

Ligging is aan een drukke weg (veel vrachtwagens) zorgde voor geluidsoverlast (met raam open slapen, zat er niet in). Ligging ook op een industrieterrein! Stoffige, achterstallig in onderhoud en oude kamer (gemeld bij de receptie); Absoluut niet 4-sterren waardig.

Ontbijt was prima, niet luxe; Parkeerruimte voldoende en gratis (is altijd fijn); Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Tikje gedateerd, fatsoenlijk hotel met ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tot twee toe ben ik gebeld door het restaurant. Beide keren was ik in de badkamer, de tweede keer heb ik de telefoon opgenomen met de gedachte dat er wel iets zou zijn. De vraag was of ik room-service had besteld, dat was niet zo.

prima kamer, voldoende ruimte, voldoende groot bureau om nog iets te kunnen werken.

Vriendelijk personeel, genoeg ruimte om te vergaderen 's...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Had een executive kamer, maar was oubollig met een bubbelbad maar geen aparte douche. Geen extra attributen naast de vloeibare zeep in de badkamer. Kamer te warm en geen airco. Wel net een warme week geweest.

Vriendelijk personeel, genoeg ruimte om te vergaderen 's avonds. Ruime kamer.

Tsja, tis dat we ergens moesten slapen....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening: smiddags 1/2 uur op terras gezeten: niemand te zien voor bakkie koffie. Savonds bittergarnituur besteld: "uhhhhhh, vergeten...." Nachtportier was goeie vent met verstand van zaken en zeeeeeer klantvriendelijk!!

Uhhhhh, was redelijk in de buurt waar we wezen moesten....

De bedden waren fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was verre van vriendelijk. Niemand werkte met een glimlach en gastvrij staat niet in hun woordenboek. Hier zou echt zsm iets aan gedaan moeten worden!

De bedden waren fijn.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Oudbollige kamers met tapijt (jaren), geen mini bar/ koelkast aanwezig, smoezelig, glazen douchedeur staat op het punt van een scharnier te knappen. Ook Is er geen airco aanwezig. Het hotel heeft 4 sterren maar hier heb ik echt een andere verwachting bij. Gemeld bij de receptie maar die halen hun schouders op.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Het enige in de buurt .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het comfort op de kamers , een renovatie hier is geen must maar een noodzaak. warm, luidruchtig , kortom versleten en oubollig. Dit is eerder een beter motel ,waar men max 1 a 2 nachten verblijft en dan weer doorgaat. Er zijn er weinige waar ik aftel tot aan ons vertrek, maar dit was er zo eentje. Wij doen ongeveer een kleine 200 hotelovernachtingen per jaar, en ik ken er veel betere in Noord -Irak (Erbil) .ook de omgeving is zuiver industrie met een kleine uitschieter naar Hoek van Holland. Waar het buiten het seizoen totaal doods is .

Het personeel maakt de tekortkomingen aan het gebouw teniet. gelukkig hebben ze deze mensen nog . Het restaurant geeft degelijke maaltijden Proberen wel met regelmatige extra kunstmatig de prijs op te drijven. We hebben hier reeds enkele malen verbleven en eigenlijk zien we geen enkele vorm van verandering of verbetering.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

kort maar krachtig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een kamer aan de weg kant maar als je een slechte slaper bent kom je aan die kant niet snel in slaap, verder vonden wij het hotel heel erg gehorig. Deuren die hard in het slot valt en de deur naar de badkamer ging moeilijk in het slot. Voor een Fletcher hotel had ik wel iets meer verwacht als hotel de kamers zijn hard aan verbetering toe.

we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt ivm hardloop wedstrijd.

ondanks alles voldoende nachtrust gehad
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

het ontbijt was karig de kamer had meerdere manco's meerdere verlichtingspunten waren defect de haardroger viel bij gebruik uit elkaar de vloerbedekking was smerig parkeerfaciliteit onduidelijk service ontbijtbuffet onvoldoende zachte bedden

nee, nee.

Goed hotel, via wat omwegen bereikbaar op feitelijk een businesspark.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze je vragen om je kamernummer bij het ontbijt. Dat kan beter vooraf gevraagd worden.

Perfect bed wat je zeker de andere morgen zal merken omdat je helemaal uitgerust bent. Het ontbijt is goed, net geen acht omdat de kaas te dun is gesneden en door het liggen wat droog is.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Eerste en laatste keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Overal vlekken in de vloerbedekking, meubels kaal, aangekoekte (kalk?)rand toilet, geen douche-afscheiding, geen veiligheidsmatje in bad (geen aparte douche)

Locatie tov doel vd reis

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

De kamer was verder prima!

Het onbijt (16 euro) was op eerste kerstdag niet om naar huis te schrijven. Er was fruit maar de keuze was uit 2 soorten appels waarvan 1 soort niet meer geserveerd kon worden (schil was verschrompeld). Ik heb gevraagd of er meer soorten fruit was aan het personeel en toen kwamen er wat sinasappels bij. Ik denk dat als je 16 euro voor een ontbijt vraagt dan mag dat ook wel een uitgebreid ontbijt zijn en niet met rottende appels.

De kamer was prima!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

voor 1 nacht best te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken: - stoelen zitten beroerd. - 1 stopcontact was onveilig : weggestopt achter een kastje - er mogen meer toegankelijke stopcontacten komen. - oubollige kleuren\inrichting - in een bad douchen met matige douchkop is niet fijn. - gehorig - nooduitgang verkeerd aangegeven !!

Personeel was vriendelijk !!! prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Geen bijzonderheden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Hygiene bedenkelijk als ronduit smerig luxaflex verwarmingelementen bad kamer deur kan echt niet zeker niet voor dat kamer en dan krijgt de kamer ook nog de naam luxe mee

Geen bijzonderheden

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Mooie schone kamers, genoeg ruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sommige handdoeken leken vies te zijn, bij het bad lag handdoek met geel bruine vlekken, dit oogt niet erg fris.

Mooie schone kamers, genoeg ruimte. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Indruk receptiemedewerksers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet elk personeelskid kwam warm over die ik trof. Wel beleefd, maar kil,saai. Bij vertrek in de ochtend was er wel een vrolijke lieve dame met een bril achter de balie.

Locatie, uitzicht

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Voor 1 nacht prima, maar verwacht geen luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet genomen wij vonden €16,50 pp te duur. Inrichting en sanitair gedateerd. Ik wilde in bad maar de badkraan deed het niet.

Dicht bij ontsluitingsweg. Werd netjes gemeld dat er muziek was, maar op de bovenste verdieping weinig last van gehad.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Prima ontbijt, goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt, goede bedden. Dit hotel geboekt vanwege een wijnproeverij en etentje in De Lier. We hadden onze fietsen mee. Voor ons een prima uitvalsbasis om vanuit het hotel naar de Lier te fietsen in 15 minuten. Nog een dagje Delft er aan vastgeplakt. Houdt er wel rekening mee dat het hotel vlakbij de snelweg ligt. Was voor ons geen probleem!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Geen hoogstandje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stof op de tapijten in de hoeken, badkamer is aan upgrade toe, geen aparte douche maar douchen in bad. Gelukkig had personeel wel extra beugels om te monteren bij het bad.

Prima bedden, uitgebreid en goed ontbijt, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor in de toekomst zou het mooi zijn als er vernieuwd wordt, in de zin van de kleuren bijvoorbeeld.

Ruime kamer en alles lekker schoon. Daarnaast is het restaurant en de bar prima om aan te schuiven!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Rustig gelegen en prima kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening restaurant had wat vlotter (ook van begrip ondanks goede bedoeling en vriendelijkheid) gemogen, beide dagen vrij lang moeten wachten op het diner.

Rustig gelegen en prima kamer. Diner is goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

je had een bed....thats it
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vogel dat zelf maar uit.

Badkraan stuk, lamp stuk dus lezen was er niet bij, wel gemeld maar er werd geen actie ondernomen. Tapijt gewoon ronduit slecht gezogen, lag overal viezigheid. Ontiechelijk gehorig. Met stip het slechtste hotel dat we gehad hebben. Het restaurant/eten was wel ok en smaakvol

• Beoordeeld op: 3 november 2016

lawaai van autoweg,en kamers naast ons alle beweging goed te horen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai op verdiep telkens een deur dichtging een knal waarvan ik wakker werd 's nachts.sloten dringend te vervangen zodat ze makkelijker in het slot vallen .

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

We waren in het hotel ivm begrafenis van mijn oma
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaken, was nog stoffig.

Het personeel was vriendelijk. De kamer mag schoner er lag stof op het hoofd bord. En er was niet goed gestoffeerd zogen. Er lang een leeg flesje en een kaart op de grond bij het gordijn.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De wijn en het bed was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vind de kamer oud de prijs van het ontbijt veel te hoog de porties van het diner veel te klein daarom hebben wij dit keer ook alleen maar een overnachting geboekt en het ontbijt ergens anders gebruikt net zoals het diner

De wijn en het bed was goed

• Beoordeeld op: 30 september 2016

4 steren onwaardig

alles was beschadigt badkamer niet schoon. vuilemmer niet leeg. badkamertegels beschadigt. beestjes in de badkamer lamp. dekbed met gaten er in. bahang overal beschadigt

het matras en de tv

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ik ga hier nooit meer naartoe

Er was een feest met harde muziek, ons is van te voren niets gezegd. We hebben in totaal 120 EURO voor 1 nacht betaald. De accommodatie is achterstallig, op een slechte locatie en het ontbijt was slecht.

De kamer was ruim, maar wel oubollig

lekker ontbijt

kamer en badkamer gedateerd

aardig personeel

Personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg oud en verwaarloosd! Bedden niet fijn!

Personeel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed hotel

Niet overal even schoon

Gratis wifi

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lift werkte niet goed en weinig te doen in de omgeving maar het hotel was top verder

Uitstekend en relaxt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was allemaal heel prima, Ik kom volgende week terug

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gedateerd en niet in al te beste staat. Bovendien een brandalarm dat ‘s avonds onnodig afging

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Niets veel te kleine kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Prijs kwaliteit was absoluut niet in verhouding , lift kapot, vies terras

Niets veel te kleine kamer