Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant de Borken 4-sterren

Lhee 76, 7991 PJ Dwingeloo, Nederland

#8 van de 13 hotels in Dwingeloo

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

We hebben een fijn verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Geluid van de afzuiginstallatie badkamer van de naast gelegen kamer( irritant, laat op de avond). gehorig als mensen op de gang lopen en praten. zwarte vlekken op het badkamerplafond

Mooie omgeving, goed vertrekpunt om te fietsen, Rustig, gemoedelijke sfeer. Goed bed en sanitair. Goed restaurant. goed ontbijt. goede fietsenstalling

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Mooi weer, heerlijk gewandeld.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Erg gedateerd, had het wat luxueuzer verwacht, Bv geen waterkoker op de kamer, stoelen met slechte zitting op de kamer. Geen afvalbak bij wastafel in doucheruimte.

Lekker ontbijt. Ruime kamer met mooi uitzicht over de weilanden. Mooie ligging. Erg rustig,

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een plek om te crashen om niet heen en weer te hoeven rijden naar BSB Assen...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor wat ik betaald heb vond ik de kamer armoedig... Geen bad... Kleine douche... Tegels kapot... Ik had een mooiere kamer in gedachten wat ik via booking.com kon zien... Wat ik kreeg leek der nie eens op...

Het bed lag comfortabel... En personeel van ontbijt was aardig een ontbijtpakketje mee te geven gezien ik voor 2 had betaald en spijtig alleen op kwam dagen... En hoefde maar voor 1 persoon toeristenbelasting te betalen dat was wel netjes...

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

verder was het heerlijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

de voegen van de douche waren vies de kit vervangen doet wonderen het onderste deel van de ramen goed schoonmaken en een likje verf was ook al een betere indruk

ontbijt was grweldig

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Prima onderkomen voor een nacht of 2.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hotel straalt geen gezelligheid uit. Het is nogal verouderd en de indeling kamer/douche is wat vreemd omdat de deuren tegen elkaar aan komen.

De locatie was vlakbij waar we moesten zijn. Restaurant ernaast ziet er top uit. Kamer was schoon en het bed gelukkig ook een deze lag ook prima. Alleen het bed van mijn vriend was doorgezakt :(

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wij zijn hier een paar jaar terug geweest en hadden verwacht dat het wel opgeknapt was

Inrichting van het hele hotel erg gedateerd. Vooral de toiletten beneden in de gang bij de receptie. Ook de ontbijtzaal is slecht verlicht en mag nodig een opknapbeurt. Jammer dat er geen bar bij het hotel zit en jammer dat er geen waterkoker op de kamer stond.

Het restaurant en de bediening. Natuurlijk de locatie

• Beoordeeld op: 24 september 2018

5,5
    rustige locatie, grote kamer
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het hotel is oud en matig onderhouden. Maakt een sterk verwaarloosde indruk. Het is zeker geen 4 sterren maar eerder 2 sterren. Inrichting van de kamer is smakeloos en koud. Tapijten zitten onder de vlekken. Muren zijn kaal. Op het grasveld lag veel rommel.

rustige locatie, grote kamer

Mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Slecht onderhoud schimmel in de badkamer. Ontbijt slechte koffie dan was de melk weer op dan moest de koffiemachine weer schoongemaakt worden. Zo kon je lang wachten op de koffie

Mooie omgeving.

Heel prettig ook vanwege de ligging in mooi natuurgebied. Huurfietsen is erg fijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hygiene van de badkamer. Aangekoekte kalk in wasbak en doucheruimte. Onder het bed wordt niet goed schoongemaakt. Tandenborstel onder het bed van vorige eigenaar.

Het ontbijt was heel gevarieerd en smakelijk. Gezellig terras.

Pretenderen een 8.0 bij Zoover??????
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Het was vies de kamer, stoffig. Badkamer zag er onhygiënisch uit: schimmelplekken, afvoer liep slecht door, waterdruk in douche slecht, haren op de tegelwand douche achtergebleven van vorige gast zo oom een handdoek. Randjes rondom badkuip en tegelvloegen vies. Het zag er in z’n geheel slecht onderhouden uit. Deurbeslag zat er slecht op, beschadigingen op deur rondom beslag. Gat in een gordijn. Plinten en vloeren forse beschadigingen. Terras lag vol met bladeren. Het was onverzorgd. Durfde door het voorgaande geen gebruik te maken van sauna en zwembad, was bang wat ik daar aan zou treffen. Ontbijt was chaos, koffieapparaat liep over moest ter plekje schoongemaakt worden tijdens drukte ontbijt. Broodjes en andere producten op, moest er om vragen. Broodjes verbrand. Andere gast maakte opmerkingen over deze chaos. Wij moesten voor 1 nacht plus min € 119,- incl ontbijt betalen. Veel te veel voor een jsner en ontbijt hierboven beschreven. Ik heb foto’s gemaakt van de vieze kamer. Wil graag geld terug. Schande!!!!!

Beddengoed was schoon. Het was een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een leuk hotel in een prachtige omgeving!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Omdat er bij de kamers een terrasje aanwezig was, had een waterkoker of koffie apparaatje op de kamer handig geweest. Zo kan je in de ochtend voor het ontbijt of in de namiddag na een dag weg even van het terras en de rust genieten.

Een leuk hotel om als uitgangspunt te gebruiken voor de verkenning van de prachtige omgeving. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hadden het geluk in een mooie grote kamer te verblijven die netjes en schoon was. Het schijnt dat er een groot verschil in kamers is.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

We waren daar om te fietsen. In ieder geval genoten van de mooie omgeving. Weinig in hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer en die van mijn schoonbroer en schoonzus, 120 en 121 zijn echt aan een opknapbeurt toe. Vooral de badkamer en wc zijn sterk verouderd. ook niet meer schoon te krijgen.

Het ontbijt was goed .Vriendelijk personeel. Fijn gezwommen in het zwembad.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ja, het ontbijt was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hebben vrij goed geslapen ! De matrassen lagen goed maar het geheel kraakte verschrikkelijk !!

Ja, het ontbijt was prima. Helaas was het theewater lauw en de koffie niet te drinken !

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Hotel is hard aan renovatie toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden de kleine kamer geboekt. Weinig sfeer in deze kamer. Steriele witte muren met aan 1 kant een grotere foto. Plafond had stukke plek bij brandmelder. Geen dubbelglas. Badkamer smerige voegen (schimmel? weer?) en douchebak. Totaal beeld hotel: oubollig en achtergebleven inrichting. Sorry, hebben al heel veel hotels gezien maar een beter oordeel kunnen we dit keer niet geven.

Ontbijt was goed.

Gezellig personeel!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De ontbijtzaal vonden wij wat aan de donkere kant.

Het ontbijt en diner waren van zeer goede kwaliteit. Uitgebreide keuze (ontbijt) en goede kaart (diner).

• Kleine Tweepersoonskamer

Boeking via Booking.com uwantwoord. Op een wijziging van datum kreegikberichtdat het hotel geen plaats had, na telefonisch contact met het hoteldoor mij werd me vertelddat het wel accoord was doch dat ik maar met Booking.com .com moest bellen. Nooit meer via Booking.com com boeken door ondergetekende

• Tweepersoonskamer met Terras

Bij aankomst bleek de kamer stoffig .er werd alleen op verzoek gestofzogen. Later ook. 2 jaar geleden ook geweest. Alles is wat minder geworden.

Mede dankzij het mooie weer prima verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Buitenom ontzettend veel achterstallig onderhoud, terras vol blad en de schuifdeur naar terras bijna onhandelbaar en onproffessineel afsluitbaar. ( kamer 140 )

Kamer en badkamer prima.Ook de ruimte en de inrichting.

Paar dagjes weg? Prima verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het interieur is wat gedateerd. De TomTom liet ons wel zoeken.

Alles was super schoon. Heerlijk eten. Prima ontbijt. Kleine sauna die wél werkt en leuk zwembad.

Viel tegen. Prijs-kwaliteitverhouding is niet in orde.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Hotel ziet er verveloos en verwaarloosd uit. Kamer was heel eind lopen van receptie en restaurant. Wachttijden bij diner waten bizar lang.

Ontbijt was goed.

Jammer dat niet aanggeven staat dat de boven kamers sterk verouderd zijn, verder naar ons zin gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche vieze voegen en schimmelplekken, kleine kamer en veel herrie bij douchen in de naast gelegen kamers Bij melding weinig actie om schimmel te verwijderen.

Het zwembad, ontbijt.

al met al goed bevallen. de receptie heeft ons uitstekend geholpen om een dokter te bellen
    • Kleine Tweepersoonskamer

hotel moet duidelijk opgeknapt worden. douche was vuil. vlekken in de vloerbedekking. dakgoten stuk. moet nodig geverfd worden. na 22.,30 uur is er niemand meer in het hotel vamn personeel aanwezig. kan geen drankje bestellen en bij eventuele calamiteiten kan men niemand bereiken

omtbijt was redelijk. echter niet te vergelijken met v.d.valk

Het kon er mee door.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

De kamers zijn gedateerd- zeker de badkamer. Het diner was ronduit slecht. Dure lamskoteletten waren gewoon verknald!

De plek is geweldig- het restaurant heeft een mooie, nostalgische uitstraling.

De bedden waren goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was héél erg klein. We hadden een kleine kamer betaald, maar dit sloeg alles het bed stond met een zijkant tegen de muur, dus onmogelijk om aan die kant in het bed te stappen. Geen nachtkastjes. Wat je op de foto ziet is een poef. Badkamer van rond 1960. Spiegel met verweerd glas. Alle voegen in de hele badkamer sterk verkleurd. Bepaalde pleister in de douche kwam de roest doorheen. Het raam in de kamer was zo enorm vies met vochtuitslag, zie foto. Uitzicht tegen het dak van een schuur. Deze kamer was geen 75€ waard maar zelfs geen 25€. We waren al eerder in dit hotel geweest en kregen toen een nette kamer. Als dit de doorsnee is van een Fletcher hotel, dan was dit voor ons definitief de laatste keer. Ook de receptioniste bood haar excuses aan, en Fletcher is zich er van bewust dat deze kamers eigenlijk niet verhuurd kunnen worden. Iedereen klaagt erover, en ze blijven ze toch verhuren. In mijn ogen een schande!!

De bedden waren goed

Prima. Heerlijk fietsen in de omgeving. Lekker gegeten ook.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Niet zo zeer tegen, maar met paar kleine opknappuntjes zou alles nog beter zijn. Hier en daar een likje verf. Rond het bad de voegen wat opknappen.

Aardig personeel. Prima bedden. Mooie maat kamer. Lekker zwembad en sauna.

Goed.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Het hotel is een mooi, maar geen energiezuinig hotel. Alles nog enkel glas, en mocht gerust een likje verf hebben. Verder waren de goten verstopt, waardoor het water aan de ingang niet weg kon.

Ontbijt prima. De kamer was ook prima. Het diner was iets minder.

Er even tussenuit!
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Het is gedateerd en wordt niet goed schoon gehouden. En dan bedoel ik ook de buitenkant. Heeft een up-graden nodig.

Er was een zwembad en met die warme dagen was dat heerlijk

Tegenvallend doordat de locatie zeer gedateerd is. Renovatie is broodnodig.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn zeer gedateerd. Vieze vloerbedekking, vies behang en op sommige plekken geen behang en schimmel in de badkamer. Thermostaatkraan was stuk. Dit hebben we gemeld. Er is geen actie ondernomen.

De locatie is geweldig, vriendelijk personeel. Daarnaast is het ontbijt goed en je kunt lekker eten in het restaurant. Er wordt rekening gehouden met allergieën en dieetwensen.

Iets te duur voor wat je krijgt...
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Wij vonden het hotel gedateerd. Alles bruin, de openbare toiletten ronduit ouderwets. Afgebladderde deuren. Het leek op veel punten op achterstallig onderhoud. Vlekken in het tapijt op de kamer, waar ook alles bruin was, behalve de badkamer. Het terras voor het ontbijt was sfeerloos, op het mooie uitzicht na. De tegels erg ongelijk, uitgedroogde perkjes, overal bladeren op de grond, ook op de terrassen voor de kamers. Bedelende katten bij het ontbijt. Het klinkt allemaal negatief, maar dat was het niet hoor. Het personeel is ronduit vriendelijk en behulpzaam. De hygiëne binnen is prima en het zwembad heerlijk. We betaalden 170 euro voor twee nachten. Dat is wel echt teveel voor wat je krijgt.

Het ontbijt was prima. Uitstekende kwaliteit. Het restaurant binnen en het terras buiten was open. Uitzicht op de weide met koeien s' morgens was een leuke bijdrage aan het vakantiegevoel. De omgeving is prachtig. Overal wel wat te doen met zeer vriendelijke mensen.

Het was een prima verblijf voor een leuke prijs
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ik vind wel als je binnenkomt je direkt moet betalen,komt niet echt gastvrij over.

De kamer met terras,dat je ook buiten kon zitten. En je zit in een prima omgeving En er ligt veel informatie bij de balie ,fietstochten,wandeltochten.

De Ligging en de rust die de omgeving uitstraalt .
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het hotel heeft wel renovatie nodig elektra leidingen liggen los aan het pand sommige liggen vast met een tai rip schilderwerk achterstallig . boeidelen zijn hard aan renovatie toe. Delen hout zijn verrot en kamers zijn niet te koelen. Tip heel makkelijk een hor in de schuif deuren te plaatsen voor vliegen en een anti inbraak ketting zodat de deur aan het terras iets open kan blijven staan . Daar de strip bij de ramen miniem ventilatie geeft. Het hotel verdiend beter daar de ligging perfect is en het personeel zijn uiterste best doet.

De Ligging en de rust die de omgeving uitstraalt .

Gezellig maar achterstallig verblijf.

Boven kleine krappe kamers en toch veel achterstallig onderhoud. Tapijt niet echt fris in de kamers. Buiten moet echt wel iets gebeuren wat betreft het onderhoud. Beetje gedateerd allemaal.

Goed gelegen. Lekker zwembad en vriendelijk personeel

Mooie plek om tot rust te komen, van de natuur te genieten en lekker te eten.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De vitrage in de kamer was kapot. De zadels van de verhuurfietsen zijn erg hard.Het picknickbankje op het grasveld voor ons terras was vermolmd en verrot.

Het hotel ligt in een heerlijk rustige en mooie omgeving.

Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Drenthe
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden zijn nogal zweterig, terwijl de ventilatiemogelijkheden beperkt zijn. Kamers zijn tikje verouderd en zouden wel iets grondiger mogen worden schoongemaakt. Bar/restaurant sluit vrij vroeg.

Rustig gelegen, goede faciliteiten, prima keuken, over het algemeen gunstige prijzen. Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Drenthe.

Komen heel graag nog een keer terug
    • Tweepersoonskamer met Terras

Onderdak voor hun fietsen. De hotelfietsen staan in de buitenlucht. Daarom handvaten en zadel o.a moeten ontdoen van stof/ plakkerige substantie met natte tissues.

De rustige landelijke ligging aan de rand van het Dwingeloose veld. Prachtige ruime kamer met terras, parkeergelegenheid op meerdere plekken. Uitstekend ontbijt. Op de dag van vertrek ook nog gebruik kunnen maken van de fietsen van het hotel. Vriendelijk service-gericht personeel.

Dit kan echt niet meer in 2018
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prachtige ligging, het prima ontbijt, het goede bed en de vriendelijke mensen kunnen de totaalervaring niet meer positief maken. Zwaar verouderd, klein, sfeerloos, oncomfortabel etc.

Fantastische locatie gelegen aan het supermooie natuurgebied Dwingelderveld
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

De accommodatie zal heel snel grondig gerenoveerd moeten worden.

De locatie aan de rand van het Dwingelderveld is fantastisch! U wandelt of fietst er zo naar toe! En wat een rust!

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Terras

Een Extra handdoek in de badkamer zou prettig geweest zijn

Uitstekend ontbijt Verpakking van theezakje was zonder schaar of zakmes niet te openen!(was elke keer weer een uitdaging)

Het eten is prima, maar de kamer zeer gedateerd en aan...
    • Tweepersoonskamer met Terras

De badkamer en kapot behang

Het eten is prima, maar de kamer zeer gedateerd en aan renovatie toe. BuitenDeur sloot slecht en raam dito. De badkamer kan ook een opknap beurt gebruiken.

• Kleine Tweepersoonskamer

Doucheruimte was wat gedateerd en daardoor was de douchebakrails iets beschadigd en geroest. Bijwerken en het is weer top! Wel schoon en dat is belangrijk.

Ideale uitvalsbasis voor de wandelvierdaagse in Diever.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Het enige wat opviel was dat er 's-avonds al vroeg geen mensen meer op het terras of aan de bar verbleven. Dit kan het hotel uiteraard niet worden aangerekend.

Het hotel is misschien niet het meest modern geoutilleerd maar het past prima in het totaalplaatje. De uitstraling is conform de omgeving en derhalve juist. Het personeel is bijzonder gastvrij en zeer behulpzaam. Zowel de Wifi als ook de parkeergelegenheid is uitstekend.

Mooi gebouw in een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

Communicatie onderling, verkeerde kamer gekregen, ontbijt niet alle dagen op dezelfde tijd, geen extra inspanning voor vroege vogels.

Mooi gebouw in een mooie omgeving

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Gematigd positief. Toch voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat de badkamer veel kalkaanslag had en ik miste een waterkoker op de kamer om even een kop thee te nuttigen.

Het buiten terras en zwembad. En de ligging van het hotel

we zijn tevreden.
    • Tweepersoonskamer met Terras

als je in de avond in de zaal zit te kaarten en je wil om 22.15 nog koffie dan kan je dit niet krijgen om dat het apparaat al is schoongemaakt en ze sluiten tussen 2200 en 2300 uur. dat is jammer.

het ontbijt en de kamers waren goed.

Teleurgesteld
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles Accomodatie is zeer gedateerd. Er is via booking.com een klacht ingediend over 4 sterren ten opzichte van de accomodatie Prijs kwaliteit was niet in verhouding

Aardig personeel. Rekening aangepast van diner

De accu weer opgeladen.

Kwaliteit van de WiFi.

Uitstekende ruime kamer met terras en grenzend aan weiland. Genoten van het verwarmde binnen-zwembad, omdat de laatste 2 dagen nogal aan de frisse kant waren. Echt heerlijk.

De ligging.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Ramen waren niet voorzien van horren. Daarom moesten we in een te warme kamer slapen. Benauwd.

De ligging. Voldoende basiscomfort. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Personeel was vriendelijk, de omgeving prachtig, kamer...
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Beetje gedateerd allemaal, badkamer WEER geen plaats voor een toilettas.

Personeel was vriendelijk, de omgeving prachtig, kamer begane grond en terrasje waren prima.

De uirstraling van het pand.

Dat we niet de hele dag van het zwembad gebruik konden amaken en dat sit bij het boeken ook iet bekend werd gemaakt.

De uirstraling van het pand. Geen steriel gebouw.

zeer eenvoudig
    • Kleine Tweepersoonskamer

geen welkom geheten bij aankomst, receptie onbemand, te weinig handdoeken op de kamer, zeer simpele en getadeerde kamerinrichting, veel geluidhinder op de kamer van andere gasten,

prima ontbijt, rustige locatie, zwembad aanwezig

Denk niet nogmaals

Veel stof schimmel en vieze vlekken op de muren en tapijt. De badkamer was flink beschimmeld.

Grootte van de kamer prima..3 persoons kamer boven receptie zwembad klein naar leuk

Wij hebben fijne dagen gehad in Drenthe.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De badkamer: doucheranden zijn erg vies en bij de wastafel kon je warm en koud water niet mengen. Alles is erg gedateerd. Wat ook tegenviel is de koffie bij het ontbijt. Er staat een grote warmhoudketel met koffie, dat kan echt niet meer. Ik betaal liever iets meer en dat ik dan verse, smaakvolle koffie krijg.

De grootte van de kamer, het terras (geen gebruik van gemaakt overigens), de locatie.

Prachtige ligging & goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Terras

Slechte communicatie tussen hotel & restaurant!! We werden eerst vriendelijk ontvangen bij de receptie, waarbij werd aangegeven tijdig te reserveren voor het restaurant. Hierbij werden keurig tijden doorgegeven qua beschikbaarheid. Vervolgens hebben wij netjes een reservering gemaakt (voor zondagavond 20.00 uur, na Studio Sport ;-) ONZE ERVARING Aangekomen in het restaurant werden we zeer onvriendelijk te woord gestaan, door het bedienend personeel. Zij hadden volgens hen geen reservering ontvangen en bleven dit volhouden, zonder excuses of verdere actie. We 'mochten' enkel een hoofdgerecht nuttigen, aangezien de keuken zou sluiten. Dit terwijl in de informatiebrochure staat dat het restaurant tot 21.00u geopend is. EN we keurig een reservering hadden gemaakt. Wij gaven aan zo niet te willen dineren en zijn vervolgens naar een restaurant in directe omgeving (Dwingeloo) gegaan. Bij het indienen van onze klacht bij de receptie (de volgende ochtend), werden we opnieuw klantonvriendelijk behandeld. Volgens de receptiemedewerker gaf zij in eerste instantie aan dat de reservering niet door ons gemaakt was en bij nader inzien toch gemaakt, maar ineens 'verdwenen'. Hierbij leek het of onze klacht niet serieus werd genomen en er werd ook geen actie op ondernomen. Al met al, even los van deze reservering, vonden wij het met name zeer vervelend hoe deze gang van zaken naar ons werd gecommuniceerd en wij als klant behandeld. TIP VOOR HOTEL/ RECEPTIE Plan geen reserveringen voor het restaurant in om 20.00u (op zondag), aangezien klanten vervolgens in het restaurant geweigerd kunnen worden of geen volledig diner kunnen nuttigen. Laatste reservering om 19.30u bijv, zou de klant hoogstwaarschijnlijk wat meer rust en vriendelijkheid opleveren.

Prachtig weids uitzicht! De kamer was ruim, met comfortabele bedden en nette badkamer. Goed verzorgd ontbijt

Vriendelijk, gedateerd hotel op mooie rustige plek.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Gedateerde kamer. Geen koffie of theefaciliteiten (wel restaurant) geen kluisje, moet nodig opnieuw gestoffeerd. Bedden net goed genoeg, maar oud. Badkamer werkt maar is oud.

Degelijk hotel, met restaurant. Mooi landelijk gelegen. Rustig. Prettige ontvangst. Zwembad en ontbijt hebben we niet gebruikt. Lekkere koffie.

niet nog eens.
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamers zijn zo oud dat het eigenlijk totaal gerenoveerd moet worden. Eerste kamer terug gegeven omdat de badkamer te vies was voor woorden. heel veel schimmel en zeepresten op en tussen de (loszittende) tegels en planfond. Een bed dat zo hard kraakte en wiebelde dat je er noet op durfde te zitten. de 2e kamer had betere bedden maar de badkamer zat ook onder de schimmel. overal enkelglas, smoezige vloerbedekking. Gelukkig was dit maar voor één nacht.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Nooit meer
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Grote achterstalligheid van de kamers.De badkamer was eenvoudig maar schoon. Vreselijke bedden met kuil in het midden.Verwaarloosde buitenkant.

Ontbijt was wel goed

Veel voor weinig

De snotneus/chagerijn in t restaurant

Incheck prima. Personeel restaurant prima met uitzondering van de snotneus die ons weg wilde sturen omdat we niet gereserveerd hadden. Zeer nors en onaangenaam mannetje die zo je humeur verpest. Zwembad was ook zalig. Bedden ook.

Lekker rustig landelijk gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Keuze hoofdgerechten op de kaart mag van ons iets gevarieerder.

Kwaliteit van Fletcher hotels in Nederland is nogal verschillend. De Borken is echt een aanrader. Prima prijs-kwaliteit verhouding. In de omgeving is voldoende te doen voor een vakantie. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Genoten van een weekend weg met de honden.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

De muren van de badkamer waren niet goed schoon. Net als de douchewand in het zwembad. En een nieuwe vloer en stoelen zou geen overbodige luxe zijn in het ontbijtrestaurant. De toeslag voor honden 15 euro per hond per nacht vond ik wel erg veel.

Ruime kamer (we konden de grote bench van onze stabij prima kwijt) , prettig bed en een goed restaurant. En een terrasje bij de kamer is prettig. Prima uitvalsbasis.

• Tweepersoonskamer met Terras

Het hotel was wat gedateerd. In principe niks mis mee, maar als vitrage dan ook nog kapot is, doet dat wel wat armoedig aan.

Ruime kamer, lang bed en een eigen terras

De locatie is prima, maar het hotel is behoorlijk gedateerd
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

* Hygiëne in de badkamer (schimmelvlekken op de muur). * Geen koelkastje op de kamer * Te weinig verlichting op de kamer * Hotel is behoorlijk gedateerd

Ontbijt was prima, de bedden waren ook goed.

Goed personeel, maar het interieur in aan vervanging toe.

De meubelen en vloerbedekking was best wel oud en versleten. Doorgezakte stoelen en krakende kasten. Schimmel op de raamsponningen en de voegen in de douche vies

Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Gezellig restaurant met in het midden een haardvuurtje.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een goed hotel voor uitstapjes in de natuur of naar musea in Assen e.o.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund wat keuzes betreft.

Wij hadden een kleine kamer die OK was zeker omdat we de hele dag op stap waren. Het eten in het restaurant is uitstekend. Diverse toeristenattracties zijn in ca. 30 minuten auto rijden te bereiken (Drents Museum, Gevangenismuseum Veenhuizen, Taman Indonesia in Kallenkote.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een zorgeloos, prettig, en rustig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooie en ook centrale ligging voor het verkennen van Drenthe. Landelijke, vriendelijke uitstraling, ruime schone kamers met prima bedden en een eigen terras. Uitstekend ontbijtbuffet, restaurant met alle mogelijkheden, kortom: perfect voor een korte vakantie !

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Goede keuken
    • Tweepersoonskamer met Terras

De bedden zijn erg 'zweterig'. 16 euro voor ontbijt is best een flinke prijs.

Goede prijs, rustig gelegen, auto voor de deur parkeren, goede keuken.

Heerlijk ontspannen in rustige omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg kleine badkamer, vooral weinig ruimte voor toilet.

Uitstekend licht op de kamer, zodat wij goed konden lezen. In veel hotels laat de verlichting nogal te wensen over, hier was deze prima.

Rustige omgeving, prima bed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Inchecken was onduidelijk, was niemand bij receptie aan de ingang. Zou prettig zijn om na sauna (en douchen) ook zonder badkleding te kunnen zwemmen. Zwembad was maar open tot 21u, wat langer zou prettig zijn.

Rustige omgeving, prima bed. Goed geslapen. Fijne sauna.

Natuur mooi en het hotel is oke.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer, en ook de andere ruimtes zijn gedateerd. De bedden zijn écht aan vervanging toe. We hebben hierdoor echt minder geslapen.

Een heerlijk ontbijt. Het personeel is meedenkend en supervriendelijk. Ligt op loopafstand van de natuur om lekker te fietsen of te wandelen.

functioneel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij wilden zwemmen. Hebben daar ook nog telefonisch contact over gehad. Bij aankomst bleek op dat moment zwemles gegeven te worden. Toen ging het feest alsnog niet door. Jammer. Kartonnen bekertjes op de kamer, is vast hygiënisch maar niet zo prettig.

Het hotel is prachtig gelegen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Sfeervol, gezellig hotel voor een weekendje weg. Wel gedateerde kamers.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zwembad zelf is top, schoon en netjes! Plafond en douches in zwembad moeten zsm opgeknapt.

Prima ontbijt. Toegankelijke menukaart. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.De accomodatie is gedateerd maar wordt wel heel netjes verzorgd. Kamers zijn daardoor prettig. Goede sfeer in het hotel. Leuk dat je rond een vuurtje zittend een lokaal biertje kunt proeven.

Lekker paar daagjes Drenthe
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets. Maar wel verbeterpunt dat restaurantmedewerkers beter in de gaten houden of je nog iets wilt drinken en rondkijken als ze afruimen, zodat ze je zien als je hen wenkt.

Gezellige landelijke sfeer en vriendelijk personeel, prachtige ligging. Alles is wel gedateerd maar dat is juist wel leuk zo in Drenthe. En in de winter is de gezellige zit rond de echte houthaard heerlijk en gezellig.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Een ruime koude kamer op een mooie locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was erg erg koud op de kamer. Er zit enkel glas in de ramen en er was een heel kleine verwarming. We hebben zitten rillen van de kou op de kamer. Waarschijnlijk heb je er niet zo'n last van als het niet koud is, maar in de winter is het wat mij betreft geen aanrader.

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Aardig maar koude kamer en warm zwembad

Die mevrouw op de avond wilde het zwembad en restaurant te vroeg afsluiten.1x koffie ging nog wel maar de 2e keer om 21.00 uur niet meer, omdat het apparaat schoon was. 2 andere stellen kregen geen koffie

Ontbijt was goed

Mooi hotel.jammer van de hygiëne
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

In de (bad)kamer was veel schimmel. En op de gang en in de kamer hing een muffe geur

Het ontbijt was heerlijk. In het restaurant was vriendelijke bediening

Met het slechte weer, was het zwembad met bubbelbad extra...
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Helaas is er zowel binnen als buiten helemaal niks voor kinderen.. Niet eens een schommel, laat staan een leuke speelkamer.

Met het slechte weer, was het zwembad met bubbelbad extra genieten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Fletcher Hotel-Restaurant de Borken