Beoordelingen over Fletcher Hotel - Restaurant de Cooghen 3-sterren

Dorpsstraat 10, 1796 BB De Koog, Nederland

#15 van de 15 hotels in De Koog

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Goed Hotel, Texel wordt voor mij minder leuk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kamer aan de straatkant dus af en toe 's nachts lawaai. Ik wist dit overigens van te voren. Texel blijft natuurlijk mooi, maar op veel plaatsen zijn er werkzaamheden (haven de Cocksdorp, dijkverzwaring Waddendijk, bomen kappen in de Dennen, werkzaamheden in Den Burg. Een aantal van mijn normaal favoriete plekken zijn daarom nu slecht toegankelijk.

Prettig hotel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2018

ontbijt en locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

personeel mag sterker een welkom gevoel uitstralen.... met name meneer bij ontbijt mag wat meer glimlachen.... onhandig: geen stopcontact aan 1 zijde bed, kamer 220 verwarming had moeite om ruimte behagelijk te krijgen...

ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Geen fijne hotelkamer
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Dat er geenFöhn, waterkoker op kamer was, en als je 2 pers. Kamer boekt is het wel fijn als je gewoon je bed uit kan komen. Tv staat op onmogelijke plek echt schoon was het niet. Hotel is aan renovatie toe.

Beveel niemand dit hotel te reserveren

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Prima locatie, heerlijk gegeten verder goed hotel.

De bedden schuiven uit elkaar en de matras schuift van de onderbodem. Hierdoor ben ik midden in de nacht tussen de bedden gevallen. Dit heb ik gemeld per email en hier nooit reactie op gekregen. Dit vind ik letterlijk en figuurlijk pijnlijk.

Ontbijt en het diner zijn zeer goed. Je zit ook prima in het restaurant qua sfeer.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Wij hadden voor 2 personen gereserveerd maar het werd een 3...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Voor de hond moesten we €15 per nacht betalen. Dit vind ik een aardige vergoeding die niet terug te vinden is op de site.

Wij hadden voor 2 personen gereserveerd maar het werd een 3 persoonskamer

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Genoten van het prachtige texel,maar helaas viel het verblijf in het hotel tegen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Personeel viel heel erg tegen!! Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Vooral bij uitchecken zat personeel in het restaurant en moesten het pasje maar op de bali leggen! Geen bedankt hoe was uw verblijf of tot ziens, nog nooit mee gemaakt vond get gewoon onbeschoft. Personeel bij het ontbijt kon geen vriendelijke lach van af..misschien mensen aannemen die wel plezier en passie voor hun vak hebben.

Dat het om de hoek bij het strand was en heel centraal.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

was regelmatig

badkamer was niet helemaal schoon en de douche vloer was heel glad

kamer was oke douche was levensgevaarlijk de vloer daarvan was heel glad en mijn man is gehandicapt dus levensgevaarlijk

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Eerder teleurstellend qua service, locatie en netheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Het ontbijt was zeer matig en beperkt. Er was ook veel te weinig plaats voor de aanwezige hotelgasten waardoor je het gevoel had snel te moeten eten. Mensen zaten ook in éde lobby" te wachten vooraleer ze konden aanschuiven. De eerste nacht was het lawaai buiten beperkt en niet storend, echter vrijdagavond was een ramp! Tot 04u 's ochtends stond men op straat te roepen en te feesten waardoor we geen oog dichtgedaan hebben. Bij het uitchecken had het personeel er ook geen oren naar. Je zou bij een hotel aan het strand verwachten dat ze bij het verversen van de handdoeken ook snel even met een borstel of stofzuiger passeren in de kamers, maar ook dit was niet het geval.

De kamer was netjes bij aankomst

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Goed , schoon hotel op n hele goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

We werden gemeld voor n aanbieding, 3 gangen menu voorf 24,50 i.p.v. 34,50. Later bleek dat er bij de meeste gerechten van t menu bijbetaald moest worden

Mooie , schone kamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Zeer ruim voldoende en zeker aan te bevelen voor een volgende keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Wij hadden een zeer ruime kamer met nette douche/wc en ligbad. Ontbijt was prima verzorgd ondanks dat het een vrij druk weekend was. Je zit middenin het centrum van De Koog en loopt ook zo naar het strand.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Redelijk maar niet erg bijzonder
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De prijs ik zat donderdagavond 25 oktober t/m zondag 28 oktober in een ander hotel. Daar kon ik zondag op maandag niet terecht. En het ontbijt viel wel wat tegen. De broodjes waren niet vers en de ontbijtzaal is eigenlijk te klein voor de hoeveelheid kamers in het hotel.

De kamer is erg ruim goede bedden.

4,5
    Niet het meest (hond)vriendelijke hotel van Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Dat ik in de morgen bij de balie kwam , en daar gevraagd werd hoe het verblijf was geweest, ik aangaf geen oog te hebben dicht gedaan omdat vlak in de buurt een discotheek is gevestigd en er behoorlijk overlast van muziek was geweest. Waarop mij verteld werd, dat ik beter een andere kamer had kunnen boeken, het was dezelfde kamer alleen ergens anders in het hotel was gesitueerd. Alsof ik op de hoogte had moeten zijn dat ik beter deze kamer had kunnen boeken in dat geval. Daarnaast staat nergens vermeld wat het kost om een hondje een nacht mee te nemen, alleen dat het mogelijk is je hond mee te nemen. Maar dat kost dus 15 euro per nacht.

Lekker en uitgebreid ontbijt

super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Er was geen tafel om aan te zitten, en er was geen koelkastje voor eigen voedsel. het was savonds laat een herrie buiten door de catering van verschillende restaurants.

Het ontbijt was heerlijk, en de kamer mooi schoon.

Geen 2e keer weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De bedden waren veel te zacht, het was veelste warm op de kamer. Je betaald best wel veel en dan komt er ook nog 10 euro p.n parkeren bij als je achter het hotel wil parkeren.

De locatie was goed en een voordeel was dat je de hond mee mag nemen. Het ontbijt was ook goed. Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Goed: ontbijt, ober in de avond in de bar was top!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Matig: staat van de kamer, grote vlekken op het gordijn, loshangend behang, geen kapstok voor jas Onvoldoende: eerste kennismaking met personeel bij het inchecken. Dit was niet bepaald gastvrij te noemen.

Goed: ontbijt, ober in de avond in de bar was top! Prima: bedden, kamer was schoon,

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Goeie stek voor paar dagen Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Achterstallig onderhoud aan de kamer (behang los, oude kitranden badkamer). En 10 euro parkeerkosten bij hotel, best prijzig.

Locatie perfect in centrum en op loopafstand van strand. Prijs/kwaliteit prima voor kamer met prima ontbijt. Leuk dat er slingers op de kamer hingen, nadat ik meldde dat er een jarige was.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Eenvoudig verblijf voor een redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De kamers zijn niet geluidsdicht. Je hoort veel van buiten. Nu waren wij er tijdens het naseizoen (oktober) en was er niet veel geluidsoverlast, maar in de zomer heb je de oordoppen die al in de kamer klaar liggen wel nodig denk ik. Ook de gasten in naastgelegen kamers kan je horen, als zij even wat luidruchtiger zijn.

Vriendelijk en verzorgd personeel. Goed en uitgebreid ontbijt met veel keuze. De ligging is centraal.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Het was voldoende voor een weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Erg gehorig rennende kinderen vroeg in de morgen en uitbundige gesprekken diep in de nacht wat als minder prettig is ervaren. Sauna gebruik is zeker niet voordelig en als extra service aan te merken!! Peuken op het dak wanneer je het raam opent ziet er niet uit.

Ontbijt prima ruim voldoende , net en vriendelijk personeel. Kamer sober maar netjes. Bij navraag naar een zachter kussen werd hier direct werk van gemaakt erg prettig.

4,5
    Moeilijk om goed te beoordelen omdat mijn slechte 2 nachten de zaak beïnvloeden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Vond de inkom(receptie) echt een slechte eerste indruk geven kaal en sober. We hadden een kamer aan de voorkant en ik heb werkelijk superslecht tot niet kunnen slapen!!!

Het 3 gangen diner was erg lekker en het ontbijt was ook goed. De jonge man die ons tijdens het diner was erg vriendelijk.

Dichtbij het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Niet alle kamers gezien, maar deze kamer was echt verouderd en in slechte staat. Afgetrapt! Ik maakte er nog een opmerking over bij het inleveren van mijn pasje, maar daar werd niet echt op gereageerd.

Dichtbij het strand

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Texel, de Koog is een mooie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Meer betaling voor achterzijde waar het niet zo rumoerig zou zijn als de voorzijde. Klopte niets van. We hebben meer moeten betalen voor rust, hoewel er tegen over ons honden jankte en blafte, die het baasje in de kamer hadden achtergelaten. En onder ons werd 's morgens om 8.15 uur al vier containers geleegd. Hiervoor moesten we dertig euro meer betalen voor deze rustige kamer. Dat viel zeer erg tegen. ):

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

goed voor 1 nacht door te brengen en daarna iets anders
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

de kamer was te klein een zolderkamertje langs de ene zijde een schuine dakrand van het bed langs de andere kant de muur zodat deze persoon er langs achteren moest inkruipen , en er stond geen koelkast op de kamer

het ontbijt was fantastisch , de netheid van het hotel algemeen . de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Prima ligging ten opzichte van het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Heel erg veel lawaai van buiten waardoor je het raam dicht moet doen. Sobere kamer/inrichting maar prima voor 1 nacht. Maar hierdoor geen juiste prijs-kwaliteit verhouding. Echt te duur! Ontbijt erg basic. bijv. niet automatisch glutenvrije producten. Weinig gezonde voeding.

Prima ligging ten opzichte van het strand. Ruime kamer. Parkeren aan achterzijde van het hotel. Prima voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Eigenlijk niets qua prijs kwaliteit.

We hadden een redelijk rustige kamer aan de parkeerkant. De bedden waren heerlijk en de kamer rook lekker fris. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Te duur voor wat je krijgt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De vloer was niet schoon. Verder is het hotel dusdanig gehorig dat je de gasten in de kamer naast je woordelijk kunt verstaan.

Ondanks dat je midden in het uitgaansgebied zit heb je daar, wanneer je in een kamer aan de achterkant zit totaal geen last van, zelfs niet met het raam open.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

• Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer leek op een bezemkast. Via het voeteneinde moest je je bed inklimmen en een heel klein raam wat niet open ging. Armoedig en verouderd. Dat voor 169 euro per nacht. Schandalig!!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Zeer tevreden .ga zeker nog eens terug. kan het ook aanbevelen aan anderen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Het parkeren. Je kan geen plaats bespreken. Je moet je auto dan op een parkeerterrein zetten ver van het hotel. Heb je wel een plek bij het hotel ,,dan komen hiervoor weer extra kosten bij.

Alles was in orde. Mooie kamer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De kamer konden kan alleen maar beter. Was niet Fletcher waardig. Weleens vaker in een Fletcher hotel geslapen was wel iets beter dan dit hotel.

Ontbijt was goed, alleen jammer te weinig plaatsen mensen moesten lang wachten. Personeel deed zijn uiterste best om dit probleem op te lossen. De kamer was nodig toe aan een renovatie/schoonmaak. De spiegel in de douche kapot, douchecabine viel nog net niet uit elkaar, de gordijnen hingen schots en scheef, de kledingkast kon niet goed dicht, stof boven op de gordijnen en haren in de douche. Het ergste nog de afstandsbediening was te vies om aan te pakken. Eerst maar schoongemaakt met een brilpoetsdoekje. Tevens welkomstdrankje niet ontvangen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

het Prachtige weer heeft veel goed gemaakt, Hopelijk maken wij het nog eens anders mee .

Zie hier boven

Ontbijt prima niks op aan te merken . schoonmaken moet veel beter in elk Fletcher hotel ,deuren erg vies,vloer was erg vies.Lijkt voor het oog schoongemaakt,maar had lichte sokken aan en waren echt heel vies geworden . Snap dat met hotelbonnen prijs je niet veel mag verwachten,maar dit was aanbieding van hotel zelf.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Een fijne korte vakantie met stralend weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Eigenlijk was ik wel tevreden. Aan het eind van het seizoen kun je beschadigingen e.d. verwachten, dus daar zat ik ook niet mee.

Goed bed, schone badkamer, lekkere douche. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

De kamer was erg klein, met schuine kanten.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg klein, met schuine kanten. Je kon niet om je bed heen lopen, dus om erin te komen moest je erover schuiven. Erg vervelend als je minder mobiel bent. Slechts 1 stoel aanwezig voor 2 personen ? Geklaagd, maar er werd gezegd, ja maar U heeft via booking.com geboekt. Alsof dat uitmaakt. Nooit klachten gehad over booking.com. Veel te veel betaald dus voor deze kamer. Jammer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima overnachting gehad met een heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De parkeerkosten zijn niet in de prijs inbegrepen. Bij het inchecken wordt EUR 10,- parkeergeld per nacht gevraagd. Te gek voor woorden om gasten nog separaat kosten in rekening te brengen om te parkeren! Geluidsoverlast van de hoofdstraat is aanwezig, maar hier is ook expliciet voor gewaarschuwd.

De kamer en het ontbijt was prima voor een weekend

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Bij het ontbijt was er wel eens wat op. Spek, melk. Ook voor de wat latere gasten mag er alles nog zijn. Geen fijne lift

Lekker ontbijt. Nette kamers en zeer schoon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Hele fijne dagen gehad in het hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De badkamer was schoon, maar de randen van de douche cabine waren vuil, dat kan zeker schoner. Het parkeren was erg duur...

Het ontbijt was heerlijk, ruime keus...we hebben er van genoten. De kamer was ruim en schoon, heerlijk geslapen en buiten was het erg rustig....top

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Wij nooit meer boeken in een fletcher hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De bedden waren heel slecht en ons werd verteld dat er net nieuwe matrassen waren maar lagen in een kuil dus dat denken wij dan niet. En dan s'nachts de herrie op straat pff hele slechte nachten gehad

De kamers waren prima hoor maar de bedden waren bar slecht. Het ontbijt was goed te doen hoor.

Kwam erg moe thuis na de twee nachten in dit hotel doordat jeugd tot 5.00 voor obs hotelstond
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

dat ons veel slaap rust is ont nomen Dan kan het wel hoog seizoen zijn in de zomer Maar dat de jeugd telkens zich verplaats en dan de volgende groep staat pal voor dit hotel de roepen ed Ik zou hier regels voor maken bv tot 2.00 uur en dan rust Ik geef dit hotel voor het hoog seizoen een onvoldoende wbt dat je tot rust kunt komen Kun je beter niet in het centrum na een hotel gaan zeer slecht tot 4.00 uur / 5.00 uur was et veel ge klets getoep en ge praat Ik ga in het hoog seizoen niet meer naar dit eiland

het ontbijt beviel prima

nooit weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

douche vol met schimmel, ventilatie kapje boven de douche vol met stof en schimmel. Gigantisch veel lawaai snachts en dit is niet op te lossem met oordoppen welke klaar liggen op de kamer. ontbijt is niet veel keuze.De prijs wat je hiervoor betaald is belachelijk veel voor een/2nachten(bijna 400,- incl 2 dagen parkeren voor 10,- per nacht) behang is aan vervanging toe. Nooit weer..

dichtbij alles wat je nodig hebt.

prijs vs kwaliteit pover
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kleine zolderkamer, zeer veel geluidsoverlast van buiten gedurende het grootste deel van de nacht. Restaurant met zeer beperkte kaart

Het ontbijt en de ligging in het centrum

Locatie goed in centrum dicht bij duinen en strand, ontbijt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kamers zijn aan opknapbeurt toe , behang laat los, vlekken op muren en plafond. Al de eerste dag werd de kamer niet gereinigd, wel werd er een zakje met handdoeken aan de deur gehangen. Kamer lag boven de personeels uitgang. Daar wordt vaak gerookt en dat roken wij in onze kamer.

Locatie goed in centrum dicht bij duinen en strand, ontbijt prima!

aangenaam en ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

verlichting op de kamer ok bij de bedden, maar wordt gemist bij werktafel en chaise longue, te donkere hoek in de kamer.

Rustige omgeving, goede toegankelijkheid; ruime kamer, ontbijt prima verzorgd

Geslaagd
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Als je wilt inchecken dat je moest wachten,ze waren juist allemaal samen aan het eten ( best raar er kan toch iemand de receptie doen)

De rust en het fijne ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mwoa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De kamer was sterk verouderd, quabobderhoud slecht bijgehouden (barst in spiegel, douche cabine deur zat los en was erg oud, de inrichting leek uit de jaren 80. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken.

Ontbijt was netjes en uitgebreid. De ruimte was vrij nieuw.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De plek van het hotel, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Voor 2 nachten 378 euro en een kleine kamer met matrassen waar een kuil in zit, vind ik de prijs/kwaliteit niet echt formidabel.

De plek van het hotel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

kwaliteit van sanitair in badkamer valt tegen, met name roest vorming / bruine vlekken. de gangen hebben een opfrisbeurt nodig.

Medewerkers bij receptie en restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Top! Ontbijt op bed op verzoek geserveerd. daarna nog lekker koffie gedronken in het restaurant.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ik geloof niet dat ik nog eens terug kom.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kamer was zeer gedateerd en hard toe aan een renovatie. Douchevloer was spekglad, douchewanden gammel, sanitair was verouderd. Consumpties moesten direct betaald worden en konden niet op kamernummer gezet worden en bij uitchecken betaald worden. Koffieapparaat was de hele week al stuk.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Hartstikke prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De meneer die ons incheckte was heel lief, hij gaf ons een grotere kamer speciaal omdat mijn moeder in een rolstoel zit. Wel jammer dat dit 1 van de weinige kamers was met een flink hoge opstap voor de deur;) De lift was een beetje spannend.

De kamer was supermooi en groot. De stoomfunctie in de douche was heerlijk!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Kroeg onder hotel!! Niet geslapen want herrie tot 04.30 uur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Beetje raar om een hotel boven een kroeg te bouwen. Tot 04.30 veel overlast en herrie daardoor niet geslapen tot de kroeg dicht ging! Kamer niet schoon na inchecken. Bij ontbijt was het megadruk, daardoor geen plaats om te zitten.

Ontbijt assortiment niets op aan te merken, wel erg druk, zodat er geen plaats was om te zitten. Strand om de hoek.

Erg rumoerig. Weinig nachtrust
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Veel kabaal van mensen die de stad om gingen. Geen beveiliger die dan evt de rust bewaren kon. En dan te bedenken dat je een kamer kunt krijgen waar je geen last hebt van uitgaanders maar dan moet je €15 bij betalen. Schandalig dat je op die manier je geld moet verdienen

Locatie dichtbij strand

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

5,6
    Texel is altijd leuk vandaar dat we altijd de Koog boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Hygiene is slecht , peuken, dode insecten en stof bij de ingang, in de eetzaal atrium is al maanden niet gestoft. Kamers onder bedden en op kasten veel stof.

Locatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Tegenvaller
    • Comfort Driepersoonskamer - Toegankelijk voor Mindervaliden

De kamer was simpel ingericht. Hoofdbord van bed was nog met vlekjes van vorige bezoekers. In de badkamer waren tegels niet schoon. Wij verbleven in 3 persoonskamer en in badkamer was er een gehandicapte stoel die er flink gebruikt uitzag. Bedden bodems waren wit en best vies.

Eigen parkeer terrein en de ligging van het hotel in de binnenstad.

De locatie is super!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Slechte kamer: veel te weinig ruimte naast het bed om in bed te stappen. En dan aan 1 kant ook nog onder een schuin dak. Flinke tegenvaller!

De locatie is super! Simpel maar prima ontbijt.

Hotel + ligging super, slapen beroerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

's avonds verschrikkelijk veel last van geluidsoverlast. Tot 3 of 4 uur. Eerste nacht maar 3 uren geslapen. 's ochtends wakker van werkgeluiden. Mag eigenlijk geen oordoppen gebruiken, uiteindelijk wel gedaan. Waren te groot voor mijn oren, gingen er steeds weer uit. Kwamen moe thuis ivm slecht slapen.

Kamer met balkon. Super overdag. Was net of je aan het terras zat. Kon overal van mee genieten.

Weekend
    • Comfort Driepersoonskamer - Toegankelijk voor Mindervaliden

Vlakbij uitgaans gebied die tot in de laatste uurtjes doorgaan. Dan komen de gasten nog eens terug in het hotel. Van slapen komt het dus niet of nauwelijks

Prima hotel qua ligging

Ontbijt en de bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

We komen er al een jaar of 5 mag wel een keer een opknapbeurt hebben. De douche ziet er niet meer uit. En vooral de gang is warm stinkt en niet meer van deze tijd.

Ontbijt en de bedden.

Matig hotel maar wel stevig aan de prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Lekkende wastafel en de bedden zakte door, hierdoor leken ze meer op een hangmat dan een bed. Verder was de kamer erg gehorig. Het hele hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Prijs-kwaliteit was, voor ons, slecht.

De centrale ligging van het hotel in de Koop en ten opzichte van het strand is erg goed.

Een prettig verblijf in een goed hotel.

Bij aankomst was de kamer nog niet schoon, ondanks dat beloofd wordt dat de kamer om 15.00 uur beschikbaar is. Een bon voor een welkomstdrankje was ter compensatie, maar ik vind het niet zorgvuldig. De volgende dag bleek de kamer om 14.00 uur nog niet schoon na terugkomst op de kamer. Om 15.00 uur kwam de schoonmaker, maar die tijd kwam ons niet uit. De kamer is daardoor niet schoongemaakt.

Het ontbijt was goed. De kamer aan de achterkant van het hotel was lekker rustig.

De locatie van de kamer was bizar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De locatie van de kamer was bizar. Lawaai tot 3.45 u in de nacht!! Kamer kwam uit op een af andere bar/nachtclub/disco. Onvoorstelbaar dat deze locatie in de verhuur is. Dit was eens en voor het laatst !

Ben blij dat we maar 1 nacht hadden geboekt....
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

De kamer. De locatie veel geluidsoverlast vanuit het hotel, Deuren die hard dicht gingen en heel gehorig nog nooit meegemaakt in een hotel. Toen we aankwamen moesten we nog 20 min wachten op de schoonmaakster tot we in de kamer konden. Terwijl er stond 3 uur inchecken. In de badkamer waren dingen kapot en vies. Raam waar je het mee opent was kapot... Al met al viel het behoorlijk tegen... De dame bij de receptie was ook niet enthousiast had het idee dat ze geen zin had zowel de dag van aankomst als vertrek.

Het ontbijt was goed

Slapen is een ramp
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Een kamer voor die prijs, met de ramen direct gericht naast een discotheek met bijna de hele nacht een tering herrie, waardoor de ramen eigenlijk niet open kunnen, maar wel moet want het is ook nog eens lekker warm, en dan is er ook geen airco op de kamer aanwezig. Dan kun je wel leuk oordopjes neer gaan leggen, maar de bassdreunen blijf je horen cq voelen. Zulk een kamer zou ik nooit meer boeken.

Ontbijt is prima, niets mis mee.

• Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Het betaald parkeren achter het hotel. Ik moest te ver lopen voor vrij parkeren

Het ontbijt was heerlijk De kamers zagen er goed uit Er werd goed schoongemaakt

We hebben het maar ons zin gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Die behang was niet erg schoon meer verder voor de rest alles keurig

Tis ons bij jullie goed bevallen.onbijt was ook erg goed ook de vriendelijk heid was goed alleen een tip een nieuw behang in (kamer 112 zou het er weer tiptop uit zien verder alles schoon en goed

Lekker er tussenuit gefietst, Texel bekeken duinen zee strand zo dichtbij en met mooi weer heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Wij sliepen aan de straat kant tegenover zit een uitgaans verblijf. De feestgangers zijn tot diep in de nacht rumoerig geweest en heeft mij wakker gehouden. Ben er nog een paar keer uit geweest om het raam dicht te doen en om rumoerige jongelui onder ons slaapkamer raam te verzoeken om weg te gaan.

Dichtbij strand en zee goed ontbijt beetje rommelig opgesteld misschien

Geheel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Bediening s,avonds te weinig, soms met twee man, dan wel alleen, en dat met een vol terras, lang wachten. jammer dat er geen airco was op de kamer, zeker met deze temperaturen ca 34 graden

Ontbijt uitstekend, ruime kamers, goede bedden, direct bij het centrum

Keurig

De prijs voor parkeren (10 euro per dag) en mijn hondje (15 euro per dag) vind ik hoog als ik dit combineer met wat ik al voor kamer betaal. Zo luxe is het nou ook allemaal weer niet.

Het ontbijtbuffet biedt ruime keuze.

Prijs kwaliteit verhouding redelijk goed verwacht geen luxe.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Temperatuur kamer en maar 1 stoel geen koelkastje geen kluisje of luxe kon niet rechtop langs bed lopen. Weinig handdoeken.

Ligging midden in het centrum

Goed maar duur, slapeloze nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Heel veel lawaai . Op de site staat er wel dat er een uitgangsbuurt is. Maar dat er een dancing is naast het hotel wordt niet vermeld. De prijs is te duur

Ontbijt was goed. Wij zijn naar de receptie geweest om een andere kamer te vragen vanwege het lawaai van de dancing. Dit hebben ze goed opgelost door ons een kamer aan de achterzijde te bezorgen

Ruime kamer, prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Zeer luidruchtige kamers. Je kon alles verstaan wat er buiten gezegd werd en de ligging naast de ingang van een discotheek is niet fijn. Daarom ook prijs kwaliteit zeker niet in verhouding.

Ruime kamer, prima ontbijt.

Schoon en prima bedden en vooral de stevige kussens
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

We sliepen aan de straatkant. Had geen rekening mee gehouden met het nachtleven. Hoorden de volgende dag dat andere gasten oordopjes op de kamer hadden liggen. Die heb ik aan de receptie zelf maar gevraagd. Omdat vanwege de herrie in de nacht kon het raam niet open.

Schoon en prima bedden en vooral de stevige kussens

5,5
    Niet voor herhaling vatbaar

geen airco, te weinig personeel in het restaurant en later op de avond nauwelijks aandacht voor de gasten en het lawaai van de bars in de straat tegenover het hotel

Diner was prima

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

1. Enorme herrie op straat tot vroeg in de ochtend. 2. Ongeinteresseerd personeel. 3. Zoekgeraakte reservering in het restaurant. 4. Te warme kamer. 5. Te kleine handdoeken. 6. Te duur! Bijna 200 Euro per nacht voor een bed en een kleine badkamer.

Het eiland (Texel) is prachtig.

Hotel was goed. locatie minder
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

mijn kamer 106 grensde aan de winkelstraat. luidruchtig tot 03.00 's nachts door de horeca. zeer slecht geslapen. jammer. de rest was prima. tip : airco op de kamer

ontbijt was prima verzorgd. prima bedden .vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Gweoon voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kamer 202was wel gedateerd oa mag wel een nieuw behang op. Lange bank in ontbijtzaal was ook de bekleding kapot. Zonnescherm van het terras is gewoon vies en werkt niet goed als het geregent heeft kan men een natte plens water krijgen

Vriendelijk personeel en ontbijt was goed

Hele ruime mooie kamer, rustig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Bedden waren te zacht en doorgelegen en we konden geen goed kussen vinden.

Hele ruime mooie kamer, rustig gelegen. Ideaal dicht bij het strand en prima ontbijt.

Voor dit bedrag had ik meer verwacht...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Geen airco op de kamer, geen koelkast op de kamer, geen föhn in de douche. Beloofd was uitzicht op het dorpje, bleek uitzicht op de P-plaats. Kamer was pas om 15:30 beschikbaar (30 minuten te laat...)

Ontbijt was prima en de plek van het hotel vlak bij het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Uitzicht op de Stad

Kamer 209 is alleen boekbaar indien je doof of slechthorend bent. Het uitgaansvolk blijft na sluitingstijd op de terrassen hangen onder het raam tot diep in de nacht. 2 nachten de politie moeten bellen, geen oog dicht gedaan.

Ontbijt was prima en de plek van het hotel vlak bij het strand.

Resultaat 1 – 75